Vissza a Főoldalra
 

Karakterválasztás
Új karakter
Statisztikák
Fórum
Chat, üzenőfal
1. Játékos oldal
2. Játékos oldal
Rövid leírás
Gyakori kérdések
Tippek és trükkök
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Fejnélküli gladiátor
(Kalandok Földje szörnyeteg)
Küldd el képeslapként!
Vannak labirintusok, melyeket élőholt lelkek laknak. Az ilyen helyeken már belépéskor az emberre telepedik valami megfoghatatlan elmúlás-érzés. Hát még amikor a kanyar mögül kibukkan az első legyőzendő ellenfél, egy fejnélküli gladiátor.
Nézz szét a galériában!
Ghalla Története (2)
VAlami BUG lehet (569)
Milyen fejlesztést szeretnél látni a Sárkányölőn? (931)
106.szint (20)
Vén Golod meséi... (37)
A kalandozás is lehet kemény... (472)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Bíbor möszék
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | ...
Nézet:
//erről volt Rappal egy laza fél napos vitánk... Szóval szerintem nem leeht a múlton változtatni. Ezért egyetértek aban, hogy tök felesleges volt ez.

Hmm. mennyi manád is van? Nem emlékszem erre a vaázslatra, de biztos, hogy csak 5%-nyi varázsenergiába kerül?//
 
//Rap ez nem igy van.Az idöt meg lehet változtatni és akkor a jövö is megváltozik.Az nme igaz hogy semmit sme lehet tenni...már ha a másik gyiklényti s találta el Vándor akkor is máshová esik igy ugyanazzal a mozdulattal nem tudja felvenni...ezzel mostn me azt akarom mondani hogy nme mehettek el,hanem ha valaki tudott ovlna tenni valamit ,akkro a történések igenis megváltoztak volna...ha lenne idögép ezért is nem lehetne beavatkozni a multba,mert a jövö megváltozna.A visszapörgetett idöt,vagy ha visszautaztak az idöben azt meg lehet változtatni...
Ja akkor már csak a masztif van nem?//

Gród ismét a skorpió ellen használt varázslatával jön,és a masztif sebeiböl egyre gyorsabban jön a vér...a mágus érzi hogy minden manáját elhasználta...

//Tehát nem volt hiábavaló a visszapörgetés,csak semmit nem tettünk,vagy nme tudtunk...azért ovltak páran akik megpróbálták...csak hát nem sikerült.//
 
-Természetesen akad -így a klón- régebben is járt itt egy papnő, aki vegetáriánus volt. Láttad azt a templomot a város szélén? Őt bízták meg hogy felépítesse. A szobát estére felkészítem, de sajnos most egy sincs fogadóképes állapotban. A poggyászt -már ha van- addig nyugodtan pakold le valamelyik asztalnál, vagy itt, a söntésnél -ezzel hátra megy, hogy elkészítse a megrendelt élelmiszert.
 
*Nézi az étlapot, nézi és nézi. De nem talál olyasmit, ami neki is megfelelne...
Aztán megkérdezi:*
-Olyan ételt itt nincs, amiért nem kellett legyilkolni valamilyen szerencsétlen állatot? Én sohasem eszem húst.*magyarázkodik.*
-Azt hiszem maradok a tükörtojásnál, természetesen szalonna nélkül. És igénybe vennék egy üres szobát is.
 
A csapások nem érnek célt, erőtlenül lendülnek tova... majd a pallos fejmagasságban ütközik valamivel! A gnóm nem lehet, sokkal alacsonyabb, mintsem az ő feje legyen. Sziszenéssel földre esik egy test, a barbár érzi a belé hasító fájdalmat.. amit az aura okozott neki. Visszagondol... a fejvadász is ugyanott sérült meg az aura miatt, mint most ő. Továbbra is érzi a mágia borzongatását, nem a litániát mondó gyíkot találta el.. ám mást is érez. Szinte a levegőben érzi, a kintről az avatott szemek számára látható levegő hullámzást. Nyugtalanítja. Ekkor a második gyíklény jön.
A középső hasadék ismét vakítóan felvillan, majd kinyílik. Jak elhűlve látja, hogy az előzőekkel teljesen megegyező mozdulatokkal veszi fel a gyík a társát, amjd átlép a kapun. Az ismét felvillan, majd bezárul. Hát igen, Gródnak nem ártott volna néhány évszázad időmechanikát is tanulni az idővisszaforgató varázslatok mellé, amivel rájön, hogy a hatóterületen kimondott varázslat megzavarja majd az idővisszaforgatást, így bármit is tettek volna a többiek ugyanúgy végződött volna: az egyik gyíklény haldoklásával, és a másikuk távozásával. Az egyetlen amitől sikerült megszabadulnia az a 40% mana, ami akár a parti életét is megmenthetné.. a közeljövőben.

(Mullen jön, Car meg idefigyel, mert utánna a papnője jön!)

(Melkor: komoly sebszint vége
Vándor: súlyos sebszint eleje
Jak: súlyos sebszint közepe,
Árny Masztif: komoly sebszint vége, Sötétség Köpenye: 2 kör
Daniell: súlyos sebszint közepe
Kisebb Földelementál: könnyű sebszint vége
Kisebb Tűzelementál: komoly sebszint vége)

(Árnyak elhívása: 80%-os fedezék, 4 kör van hátra a teljes megszüntetésig - a területen nem tartózködik ellenfél)

(papnő 00% mana
Gród 05% mana)
 
A barbár egy ideig csak feszülten figyel, majd mint akit pontos cél vezérel a Gnóm után a sötétségbe gyalogol. Szemeit becsukja, hisz úgysem látna semmit. Majd ösztöneire hagyatkozva elindul. Apró, szinte alig érzékelhető fémes surlódást hall. Ez a Gnóm lessz, ezért nem támad. Továb haladva egy gyenge borzongás fut végig rajta, ami egyre erőssebb lessz. Valaki mágiát használ ez tuti, bár nem úgy érzékeli mint a varázstudók de negatív tapasztalataiból tudja ez az! Csak is a gyíkok lehetnek azok! Minden érzéke tiltakozik a következők ellen, ő mégis az erősödő negatív erő felé indul. S amikor az már szinte elviselhetetlenül kellemetlen, kardjával előre döf bárdjával pedig mellmagasságban visszintes csapást indít. Mindeközben fülrepesztő üvöltést hallat, figyelemelterelés ill. tájékoztatás gyanánt a többiek számára.
 
A klón tölt mégegyet, majd kirakja.
-Nem akarod megnézni az itallapot? Van még jónéhány fajta innivaló. Meg a szállás -ezzel rámutat egy sörfoltos, igencsak megégett szélű pergamenre, mely szemben, a mestergerendán függ. Az égésnyomok nem tűnnek túl réginek, a fogadó lakói nagyon is emlékeznek hogy kerültek rá...

//étlap: 641. hozzászólás ebben a topicban. Ha van kedved olvasd el!//
 
-Szia!*válaszol a csaposnak, és gyorsan felhajtja az italt. Arca elvörösödik és köhögni kezd. Eltart néhány percig, mire magához tér.*
-Hú! Ez jól esett! Felrázott. Kérek még egyet! És nem, enni nem kérek,köszönöm.*válaszol a kérdésre. Érzi, nem érdemes túlzottan udvariaskodni vagy túl nagy udvariasságot elvárni egy klóntól.*
 
A tűzelementál előrenyomul, a kegyetlen hőség perzsel minden közelállót, mind barátot, mind ellenséget. Csupán a papnő óvatosságra intő parancsának engedelmeskedve nem kerülnek a szövetséges kalandozók a tűzaura pusztító hatósugarába. Az elementál nem tud közelharci távolságba menni, mivel akkor barátait is érné a tűzaura. Inkább távolabb marad úgy, hogy az Árny Masztiffot az aurájába vonja, de a többiek is odaférjenek támadni égési sérülések keletkezésének veszélye nélkül.

(Vándor jön)

(1. Csuhás: súlyos sebszint vége
2. Csuhás: könnyű sebszint vége
Melkor: komoly sebszint vége
Vándor: komoly sebszint vége
Jak: súlyos sebszint közepe,
Árny Masztif: komoly sebszint vége, Sötétség Köpenye: 2 kör
Daniell: súlyos sebszint közepe
Kisebb Földelementál: könnyű sebszint vége
Kisebb Tűzelementál: komoly sebszint vége)

(Árnyak elhívása: 80%-os fedezék, 4 kör van hátra a teljes megszüntetésig)

(papnő 00% mana
Gród 05% mana)
 
-Szia! -lép elő a csapos. Kissé koszos ruhában van. Ember fajú. Alakja érdekes, inkább mint ha elnagyolva gyúrták volna össze agyagból, arca együgyű, nem sugároz sok értelmet. Klón volt. Ő intézi az ügyeket, amíg Lord Raptor, a törp, távol kalandozik innen. Tölt egy kupica Fekete Sárkány tüze páleszt, és kiteszi.
-Esetleg valamit enni nem kérsz mellé? -kérdi. Bár ismeretlen számára a lány de tegezi, lévén számára mindenki egyforma: vendég.
 
*Lógó orrú tündelány kullog be az ajtón. Valahogy nélkülözi a tündék szokásos kecsességét.*
-J...n...p...t! *valami köszönésfélét mormol belépéskor, és a pulthoz ballag.*
-Adjon valami töményet, legyen szíves! *szólítja fel a csapost határozottan.*
 
(Car jön az elementállal, majd írok, ha találtál valamit)
 
A gnóm nem igazán tudja, mit is tegyen. A sötétségtől nem lát semmi, csak találomra lőhetne. De felül kerekedik rajta a kiváncsíság és úgy dönt, megnézi, milyen is egy ilyen mágikus sötétség. beleveti magát a végtelennek tűnő űrbe és próbálja felfedezni a gyíkokat (vagyis tapogatódzik).

//nem akartam a semmibe lőni, először is mákom volt, hogy nem lőttem le valakit. //
 
Dan a vizorja nyújtotta támogatás ellenére is elvéti célpontját. Annyiból szerencsés, hogy legalább nem sebződik vissza saját támadásától. A környező területet viszont meg tudta figyelni. Az érdekes -rajta kívül csak a fejvadász által látható- hullámzást vizorjával kielemezve megállapítja, hogy valamiféle időfluxus, mely a területen érdekes elrendezésű miniatűr időhurkokat generál. Ez semmiképpen sem lehet a gyíkok műve, mivel számukra nem is történt semmi Gród idővarázslata következtében.
Az első gyíklény jönne, ám -mint az idővarázslat előtt- csak azt lehet (az avatott szemek ) számára látni, hogy két gyíklény mondja a varázslatot. Nem lehet megállapítani melyik az első és melyik a második, továbbra is csak találomra lehet a varázslókat támadni. Külömben elmenekülnek.

(Deathlord jön, utánna pedig Car a tűzelementállal)

(1. Csuhás: súlyos sebszint vége
2. Csuhás: könnyű sebszint vége
Melkor: komoly sebszint vége
Vándor: komoly sebszint vége
Jak: súlyos sebszint közepe,
Árny Masztif: komoly sebszint közepe, Sötétség Köpenye: 2 kör
Daniell: súlyos sebszint közepe
Kisebb Földelementál: könnyű sebszint vége
Kisebb Tűzelementál: komoly sebszint vége)

(Árnyak elhívása: 80%-os fedezék, 4 kör van hátra a teljes megszüntetésig)

(papnő 00% mana
Gród 05% mana)
 
//újra itt... Raptor meg megint eltűnik Bőgni fogok.//


Daniell észrevette, hogy mágikus tevékenység tört elő a sötét egy részéből. Vizorja emelt érzékelésében bízva, megindul a terület felé: amennyibben számítása helyes volt, egy gyíkot mindenképp meg fog találni, ebben az esetben pedig, megragadja, és a páncél alakváltását kihasználva a földhöz veri ellenfelét, úgy hogy ő már ne érintkezzen a mágussal mikor az a talajjal találkozni fog.
 
//a netem meghalt. nemtom mikor leszek legközelebb.//
 
//Meggondoltam, várok holnapig//
 
//upsz...most szégyellem magam...:P//
 
Ám ekkor eszébe jut a fejvadásznak saját különleges képessége //szárnyaló sas vagy mia lóf.// amivel ingyenes cselekedetként akrobatikázhat. Így nem kell félbe szakítania az árnyak elhívását.
Melkornak nem sikerül megragadnia az első csuhást, jórészt vaktában csap a fejvadász sötétségvarázsa miatt: mellé. Sajnos a célpontnak túl jó fedezéket nyújtott a sötétség, a vágás célt tévesztett.

(Daniell jön, várunk 19 óráig Codyra, hátha hazaér addigra)

(1. Csuhás: súlyos sebszint vége
2. Csuhás: könnyű sebszint vége
Melkor: komoly sebszint vége
Vándor: komoly sebszint vége
Jak: súlyos sebszint közepe,
Árny Masztif: komoly sebszint közepe, Sötétség Köpenye: 2 kör
Daniell: súlyos sebszint közepe
Kisebb Földelementál: könnyű sebszint vége
Kisebb Tűzelementál: komoly sebszint vége)

(Árnyak elhívása: 80%-os fedezék, 4 kör van hátra a teljes megszüntetésig)

(papnő 00% mana
Gród 05% mana)

//Sal - a fentiekre neked kellene ügyelni. Ne nekem jusson eszembe a különleges képességed.//
 
//eh...figyelmetlen vagyok...már cselekedtem...akkor csak flik-flak, és védekező harc...tehát félbeszakítom az árnyak hívását, de így is egy jó párat el tudok hívni, mielőtt elérne a Masztiff//
 
Jakshjalang agyában vadul kavarognak a gondolatok, nincs éppen a legjobb bőrben, így inkább elkerülné az összecsapást...ahogy a Masztiff közeledik, inkább nem terheli túlságosan bokáját...egy látványos flik-flakkal hátralendül, amikor a kezei leérnek a földre, ujjai elengedik a markolatot, majd amikor a teste átlendül a másik oldalra, ismét ráfonódnak a markolatra...hála a fejvadászkardok felépítésének a markolat és a föld között van hely, így ilyen akrobatikus mozdulat közben is könnyűszerrel fel tudja kapni a fegyvereket...közben érzi, ahogy az izmait kötő mágikus bilincs elszabadul, és visszanyeri gyorsaságát...egy dobótőrt dob az egyik Csuhás felé, majd védekező harcba megy...
//éljen a két tám/kör!^^//
 
Melkor neki ugrik az 1.es számú csuhásnak , megragadja a kardját majd megprobálja elvágni ellenfele torkát
 
// Megnéztem, igazad van, újra hülye vagyok //
 
Amíg a fejvadász saját varázslatát oszlatja, a Masztiff megpróbálja megállítani ebben. Pörgő mozdulatokkal közeledik, majd alulról inítva csapást kívánja megtekinteni Jak béltartalmát. //kérek reagot h talált illetve megzavart-e//

(Melkor jön)

(1. Csuhás: súlyos sebszint vége
2. Csuhás: könnyű sebszint vége
Melkor: komoly sebszint vége
Vándor: komoly sebszint vége
Jak: súlyos sebszint közepe,
Árny Masztif: komoly sebszint közepe, Sötétség Köpenye: 2 kör
Daniell: súlyos sebszint közepe
Kisebb Földelementál: könnyű sebszint vége
Kisebb Tűzelementál: komoly sebszint vége)

(papnő 00% mana
Gród 05% mana)
 
//Aye-aye, Raptorkám! //

Jakshjalang tudatában összegyűjti az árnyakat, majd mindnek elsuttogja a Nevét a sötétség nyelvén...amelyiknek a Nevét kimondja, az kiválik a sötétségből, és elsuhan...a Sötétség kezd lyukacsossá válni, mivel ahonnan az árnyak elkúsztak, azt a helyet nem tölti be semmi...
 
\\Oké, oké. Hát akkor hajrá nektek!\\
 
//Most értettem meg a hozzászólásod. Átfogalmazom az előzőt: tehát az árnykivonás mondjuk 5 körig tart. Az első körben 80% a tévesztési esély, a másodikban 60 ésígytovább. De ha kivonod az árnyakat azt kérem hozzászólásban rögzíteni.//
 
//Akkor ezt kérem rendes hozzászólásban rögzíteni. Bár nem értelek, 50% eséllyel a varázslatot mondó gyíklényt csapod le, vagyis így nem tudnak elmenekülni. Mivel a sötétségen belül egyedül te lácc, csak te teheted.//
 
//pff...mit ért egy őskövület az árnymágiához? XDDDD
ám legyen...akkor nem foglalkozom a Masztiffal, és egyenként vonom el az árnyékokat a Sötétségből...azaz tudatára ébresztem az egyes árnyakat, amik így el fognak kúszni...érthető?
az árnyak nyelvén beszélek, ez vmi olyasmi, mint a druidáknál a természet nyelve...igaz, így hosszadalmasabb, de nem kell hozzá mana...^^//
 
//Az árnymágia is mágia, ami manával működik. Amiből neked nincs. A "beidomított" árnyékot idomítottad arra, hogy legyen ott. Az "ujraidomításhoz" manát kell befektetned.//
 
  ... | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | ...
Nézet:

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.