Vissza a Főoldalra
 

Karakterválasztás
Új karakter
Statisztikák
Fórum
Chat, üzenőfal
1. Játékos oldal
2. Játékos oldal
Rövid leírás
Gyakori kérdések
Tippek és trükkök
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
A sötét királynő árnyéka
(Könyv)
Küldd el képeslapként!
Raymond E. Feist A sötét királynő árnyéka című könyvének borítóképe.
Nézz szét a galériában!
Ghalla Története (2)
VAlami BUG lehet (569)
Milyen fejlesztést szeretnél látni a Sárkányölőn? (931)
106.szint (20)
Vén Golod meséi... (37)
A kalandozás is lehet kemény... (472)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Bíbor möszék
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | ...
Nézet:
-Akkor halhatnák egy érdekes történetet, amíg teli töltöm mindkettőnk kupályát? Néz a lányra.
 
Ez nem jött be. Konstatálja magában a barbár. Látva a gnóm erőfeszítéseit, Haluhelt egy hirtelen mozdulattal a vállára emeli. A gnómon meg akkorát taszít a menekülés irányába, hogy az majdnem átszáll a járaton.
-Szedd a lábad aprólék! Kiállt oda neki, miközben Haluhelt a vállán, a gnómot meg maga után vonszolva rohan a többiek után. Remélve, hogy az idézett lények fedezik a hátát amíg elég távol kerül az ágasnyelvűektől.
 
\\Én idézni szeretnék, de honnan szerezzek arkangyal komponenst?\\
 
\\Ööö... tényleg ébren vagyok?\\

Petur is a fut, a többieket követve, mivel még most eszmélt öntudatlanságáből, csak teszi azt, amit a többiek is.

\\Ez most elég béna, de nyitónak szerintem jó lesz...\\
 
//Na? Mit mondtam? :P Én is menekülök most a többiekkel? Ha igen, akkor ez a reag semmis. Előre is bocs az írási hibákért, késő van már nekem ilyenkor. //

A gnóm szitkozódtva //erre érzékenyek ne figyeljenek oda. /// veti magát Haluhel után. megereszt egy nyilat az idéző gyík felé, hátha megzavarja és megpróbálja valahogy a másik irányba vonszolni az élettelennek tűnős testet. Csak remélheti, hogy az elementálok elegendő ideig feltartják a gyíkokat...
 
Hát nincs remény... de talán csak azért támadnak, mert a bosszú heve hajtja őket... látott már ilyet, feldühödött elf anyát, aki gyermeke halála után nekiugrott az ork hordának, s jónéhányat lemészárolt közülük... Itt most ő képezi az ork hordát, s néhány másodpercen belül meg fog halni... de ha meg hal, legalább teljes elégedettséggel teheti... ő megpróbálta.
Hogy a dolog kimenetele ez lett, az csak a Sors hibája, aki újfent kegyetlen játékot űz.
Legalább Vándor meneküljön meg...
 
A többiek már öt perce menekülnek az ellenkező irányban, csak Vándor, Haluhel és a két elementál maradt hátra. Ekkor mozgást látnak elöl, két gyíklény az. Valószínűleg a többiek is hamarossan ideérnek, ők csak az előörs. Meglátják az elöl levőket, égtelen haraggal nekilendülnek, nem várva meg semmiféle diplomáciai lehetőséget. Haluhel szája éppen megálljt parancsolni nyílik, ám úgy is marad. Az első gyíklény egy Dermesztő Kúp varázslattal jutalmazza közeledésüket. Ez a kúpformájú embertelenül hideg sugár egyedül csak talán a kőelementált nem hatotta meg.. ám Haluhel nem volt elég szívós, tagjai megmerevedtek jónéhány körre. Másodikuk valamit idézni kezd, mely a következő körre testesül meg.
A gyíklények mögül neszek viszhangzanak, valószínűleg az erősítés néhány körön belül megjön!
 
Gród is a többiek után veti magát,az elementálját utasítja,hogy menjen arra,amerről a gyiklények közelednek és próbálja meg feltartani öket.Ha pedig sokat sebeztek belé akkor próbáljon félreveztö irányba menekülni.Gród szerint ez az idö elég lesz,hogy eljussanak a járatban valahova.

//Rap majd msn-en megbeszéljuk a lényeket.Bár ez ujabb óriási nehezítés...70% mana egy lényért?:O
Ja meg elfelejtettem milyen italokat hoztam magammal.Ezt is megbeszéljük//
 
Felpattan a hang hallatára, s a járat azon része elé siet, ahonnan jönniük kell a gyíklényeknek... Közben int Vándornak.
-Barátom... kérlek segíts nekem! Légyszíves figyelj, hogy semmilyen veszedelem ne érhessen a közelünkbe, kivéve a gyíklényeket, akikkel tárgyalni próbálok... és ők se nyomulhassanak sokáig.
A sikerben hinnie kell... de azért felkészül az esetleges kellemetlenségekre. Ahogy nézi nemigen támadhatnak rá- talán még az elementálok is védik-, így hát a gyíklények az egyedüli veszélyforrást keltő lények. Azok elől pedig el tud tűnni... már ha nem használnak teleport kapukat, vagy idéznek lényeket- az egyéb ártó mágiákról nem is beszélve-. Íját készenlétben tartva, egyébként nyugodtan áll legelől- talán nem kéne-, mint egy kecses oszlop... erre a szerepre sokkal jobb lenne Gród. De talán ő nem hisz a sikerben... Ám elfünknek val elfogadtatnia, hogy ezekben a lényekben is van jóság... mindenhol van fény....
 
//A típusnevek kimaradása miatt javítás:

Az idézhető lények típus szerint:
[Démonok] csak démonológiában járatos személy idézheti, nálluk az Őrületre az esély 25%. Rendkívül erős lények, és igen rezisztensek a mágiára. Sajnálatos(?) módon az ezen a síkon lévő mágikus viszonyok hosszú távon halálosak a számukra, így csak feleannyi időt maradhatnak, mint más típusú lények.
[Ördögök] elvileg bárki idézheti, de jó varázslók sosem tennék. Az anyagi komponensek közt lennie kell (nem hagyható ki, mégha más komponenst nem is használnak fel) egy legalább 500 arany értékű csiszolt drágakönek, ami az ördög fizettsége lesz.
[Elementálok] sokoldalúak mint a gömb, méretüket lehet változtatni a fenti méretkategóriákban. Ez nagy előny, hiszen aki egy fajta elementált ismer, az gyakorlatilag hármat is ismer (méretategóriáknak megfelelően). Így ha nem kell manát pazarolni, kis feladatokhoz kicsit, nagy feladatokhoz óriási elementált lehet idézni.
[Állati Bestiák] a legtöbb állati értelemmel rendelkezik, félelmes ragadozók. Ezek a világon előforduló külömböző lények, a vadon lakói. Semmiben sem térnek el erdei (vagy éppen vízi) társaiktól, átlagossak. Egyik jó tulajdonságuk, hogy kétszer annyi ideig maradnak meg, mint ahogy a varázslat kijelölné. Különlegességük továbbá, hogy a druidáknak 30%-kal kevesebbe kerül és -ha az idézőkör engedi- akár többen is (1-3) megjelennek (persze több anyagi komponens szükségeltetik a körhöz). A többi idézhető típushoz képest viszonylag gyengék, de olcsók is.
[Élőholtak] mivel nincs síkja nem idézhető :P a nekromanták rángatnak vissza elhunyt lelkeket a testekbe, így "készülnek".
[Fantazmák] a földi mondavilág minden szereplője ide tartozik, a griffektől a kentaúrokig. Széles skálán van a választék, hasznos jószágok.
[Mágikus Bestiák] mindenféle elképzelt -avagy elképzelhetetlen- lény gyűjtőneve, melyek nagy részével (a kalandozók szerencséjére) még nem is találkozott ember. Legtöbbször több mágikus képességgel is rendelkeznek ezek a lények. A varázslók ezek közül csak a "gyengébbeket" tudják megidézni.
[Mennyei Lények] minen jó karakter segítségére vannak, ám legszívesebben a papok kérésére jönnek el. Jónéhány immunitásuk, szakértelmük és jóságos aurájuk még a leggyengébbjüket is számottevő ellenféllé teszi. Jó papok hívására 10%-kal kevesebb manaköltséggel jelennek meg.

elnézést a kellemetlenségért.//
 
//Az idézés szabályait megalkottam:

Az idézés elmélete: a varázshasználó élete során szerzett tanulmányait felhasználva egy -idézendő lénytől függő- komponensek segítségével varázskört rajzol és elkezdi azt feltölteni mágikus energiájával. A komponensekkel rajzolt rúnák lassanékt jelmágia szerű tulajdonságokkal rendelkeznek, majd a kör, a rúnák és a litánia mormolásának összességéből a varázslat megkeres a síkon egy adott fajtába tartozó lényt, és elkezdi átcitálni erre a síkra. Az átcitálás külömböző módokon történhet, ezeket nem kell külön tudni, a mágia tudni fogja hogy forduljon az idézendő lényhez. Például egy ördögöt idézve a varázs kemény szavakkal, kincsek ígérgetésével, kínokozással hajtja békjóba a célpontot, míg mondjuk egy mennyei lényt a varázslat inkább megkér a segítségre, hogy legyen a jó szolgálatában az idéző segítségére. Az idézés korlátozott időtartamú, lénytől függően nagyjából 60 percig maradhat a síkon (amennyiben másmilyen az időtartam azt a mesélő köteles megbeszélni a játékosokkal).

Játéktechnika: minden varázshasználó egyszerre egy lény fölött "uralkodhat". Maximum két lény megidézésének módját ismerheti (persze később, mondjuk elfeledett ősi könyvtárakból vagy ilyen helyekről tanulhat új teremtmények idézésének módját). Egy lény megidézésének költsége alapból 70%, ideje 6 óra, ám ritkán marad ennyi, hiszen sok dolog befolyásolja azt. A manát EGYSZERRE kell a varázslatba fektetni, így a 6 óránkénti töltődésből nyert plusz mana nem számít bele. Amennyiben nincs elegendő manája a karakternek (vagy éppen képességein túl nyúlik a varázslás, vagyis több mint 100% manapontba kerül), akkor az idézés paramétereit megváltoztatva lehet mégis idézést indítani. A lentebbi plusz mínusz manapontérték az alap 70%-hoz adódik hozzá, illetve vonódik ki.

A manaszükségletet befolyásoló táblázat:
1) a megidézésre szánt lény mérete:
-embernél kisebb: -10% mana cost
-emberi méretű: nincs változás
-embernél nagyobb, maximum óriás méretű: +50% mana cost
2) a megidézésre használt komponensek:
-az alapanyag minősége egyedülállóan jó: az idézés ideje feleződik, -40% mana cost
-kiválló minőségű komponensek: az idézés ideje változatlan, -10% mana cost
-átlagos minőségű alapanyag: nincs változás
-kifejezetten rossz, szennyezett vagy egyéb hatások által rontott minőségű komponensek: +10% mana cost
-komponensek nélküli idézésre kísérlet: idézés ideje duplázódik, +30% mana cost, ezenkívül a varázs elrontásának esélye permanensen 33%(mesélő dob); ha sikerül is az idézés, a lény első cselekvésekor szabad cselekedetként megkísérelheti lerázni az idézője akaratát. Siker esetén időlegesen megtébolyodik, haragja elsődleges célpontja idézője, másodlagos környezete, harmadlagos pedig saját maga. Ezt a tébolyt a varázslók Őrületnek nevezik, csak ebben az esetben fordulhat elő. Ennek esélye 5%. Különleges esetben (pl ha egy pap egy mennyei teremtményt idéz meg) ez a dobás elmaradhat, hiszen az idézet természetéből fakadóan nem támadja meg idézőjét, vagy éppen hogy magasabb lehet a célszám, ha a lénytípus hajlamos erre.
3) A megidézésre fordított idő:
-Gyorsított, idő: 1 óra, mana cost: +50%
-Átlagos, idő: 6 óra, nincs változás
-Felkészült: 12 óra, mana cost: -10%
-Aprólékos, idő: 24 óra, mana cost: -30%
4) A lény minden ezen a létsíkon eltöltött plusz órája után a varázshasználónak el kell költenie +10% manát

Az idézhető lények típus szerint:
csak démonológiában járatos személy idézheti, nálluk az Őrületre az esély 25%. Rendkívül erős lények, és igen rezisztensek a mágiára. Sajnálatos(?) módon az ezen a síkon lévő mágikus viszonyok hosszú távon halálosak a számukra, így csak feleannyi időt maradhatnak, mint más típusú lények.
elvileg bárki idézheti, de jó varázslók sosem tennék. Az anyagi komponensek közt lennie kell (nem hagyható ki, mégha más komponenst nem is használnak fel) egy legalább 500 arany értékű csiszolt drágakönek, ami az ördög fizettsége lesz.
sokoldalúak mint a gömb, méretüket lehet változtatni a fenti méretkategóriákban. Ez nagy előny, hiszen aki egy fajta elementált ismer, az gyakorlatilag hármat is ismer (méretategóriáknak megfelelően). Így ha nem kell manát pazarolni, kis feladatokhoz kicsit, nagy feladatokhoz óriási elementált lehet idézni.
a legtöbb állati értelemmel rendelkezik, félelmes ragadozó. Ezek a világon előforduló külömböző lények, a vadon lakói. Semmiben sem térnek el erdei (vagy éppen vízi) társaiktól, átlagossak. Egyik jó tulajdonságuk, hogy kétszer annyi ideig maradnak meg, mint ahogy a varázslat kijelölné. Különlegességük továbbá, hogy a druidáknak 30%-kal kevesebbe kerül és -ha az idézőkör engedi- akár többen is (1-3) megjelennek (persze több anyagi komponens szükségeltetik a körhöz). A többi idézhető típushoz képest viszonylag gyengék, de olcsók is.
mivel nincs síkja nem idézhető :P a nekromanták rángatnak vissza elhunyt lelkeket a testekbe, így "készülnek".
a földi mondavilág minden szereplője ide tartozik, a griffektől a kentaúrokig. Széles skálán van a választék, hasznos jószágok.
mindenféle elképzelt -avagy elképzelhetetlen- lény gyűjtőneve, melyek nagy részével (a kalandozók szerencséjére) még nem is találkozott ember. Legtöbbször több mágikus képességgel is rendelkeznek ezek a lények. A varázslók ezek közül csak a "gyengébbeket" tudják megidézni.
minen jó karakter segítségére vannak, ám legszívesebben a papok kérésére jönnek el. Jónéhány immunitásuk, szakértelmük és jóságos aurájuk még a leggyengébbjüket is számottevő ellenféllé teszi. Jó papok hívására 10%-kal kevesebb manaköltséggel jelennek meg.

Ugye a varázslók összesen két lényt tudnak idézni (nem két típust, két LÉNYt). Ezek most kerülnek kiválasztásra és véglegesek. Szerintem levélben keressenek fel a varázslók lényötleteikkel, és megbeszéljük a részleteket. Feltételezem senki nem tudna mondjuk Mennyei Lényre hasból három példát mondani. Szal mondjuk a pap ilyen irányú kérdéssel is megkereshet, hogy miből lehet választani. Szívesen segítelek titeket, várom az üziket. Jövőhét szerdáig mindenkinek végelegesen választani kell, sztem nem betarthatatlan határidő.

Maradok tisztelettel: Lord Raptor//
 
Dan egyből társa után iramodik, amilyen gyorsan csak tud, páncélja által megsegítve.
 
//ööö...írtam, hogy a barlangrendszer belseje felé indulok...nem a mostani hozzászólásomban, hanem az azelőttiben...:P//
Jakshjalang, amint teljesítette kötelességét a csapat felé, már surran is az egyik járatba...mielőtt befutna, még odakiált társainak, hogy biztosan lássák, melyikben tűnt el 5 másodperccel később...
 
Néhány perc múlva a fejvadász alakja bukkan elő a az árnyékból amit hátrahagyott //mivel nem írtad melyikbe mész ezért arra derítettél fel amerről jöttetek :P//
-Jönnek! Észrevettek! Heten! Amerről jöttünk! -szuszogja, láthatóan futástól kimerülten. Köpenye itt-ott tűzzel perzselt, fagyott, szakadozott és koszos, az elmúlt néhány percnek állítva emléket
Most a kalandoroknak mérlegelni kell: maradnak harcolni a nyílvánvalóan túlerőben levő ellenféllel szemben -gondoljunk csak vissza a parti állapotára amikor csak hármukkal találkoztak- vagy pedig gyáván megfutamodnak előre az ismeretlenbe, amerre még az előző csatában elrohant a gyíklény. Esetleg ha az utóbbi mellett döntenek akkor időzített varázslatokkal (egy varázslatot időzíteni +5% manába kerül), idézetek hátrahagyásával nyerhetnek némi időt a menekülésre. Hiszen a mostani folyosók nem hagynak területet elbúlyni, keresniük kell egy erre megfelelőbb területet.
 
//Ha arra gondolsz akkor -mint írtam- már ébren vagy.. :P //
 
-Gród elvesz egy manaitalt-csak hogy teljes varázserömmel induljak-teszi hozzá.

//50% manát ad az ital nem?Vagy ha nem naggyábol annyit iszok meg,hogy a többi megmaradjon,ne menjen feleslegbe.
Kösz Rap.Nekem is tetszett a pajzs//
 
\\Hé Raptor, az a pár nap már letelt!\\
 
//igazad van...^^//
A többiek nem érzékelnek semmit, csak azt, hogy hirtelen egy gyógylötyivel kevesebb van...Jakshjalang csak ezután indul meg felfedező útjára...
 
*Mosolyog, amikor a férfi érintését, majd visszahúzódását érzékeli, de hogy mire gondolhat közben, azt senki sem tudhatja.*
-Az iagzság az, hogy én sem rettenek vissza a kalandoktól.
 
//Ezesetben Vándor iszik egyet//

Rövid idő után Vándor megunja az egészet, és inkább egy gyógyital alkalmazása mellett dönt.
 
(most így álltok:
Melkor: könnyű sebszint vége
Vándor: komoly sebszint eleje
Jak: komoly sebszint közepe
Daniell: komoly sebszint közepe)

(Támogatóegységek még 18 percig maradnak a síkon, állapotuk:
Kisebb Földelementál: könnyű sebszint vége
Kisebb Tűzelementál: komoly sebszint vége)

(Italok: 5 gyógyital, 1 manaital)

//az italok mihamarabbi felhasználását javaslom, mivel az átok miatt ugyis "rátok romolna" egy idő után.
A komoly sebszintesektől kérdezem: biztos ilyen állapotban akarjátok folytatni? Este írom tovább a cselekménysor, ha addig valaki gyógyitalt akarna inni, akkor addig megírhatja//
 
A barbár kihasználva e rövid tétlenséget, kipróbál egy ősi regenerációs technikát. Az önszugerálást. Bár gyakorlata csekély benne, mégis mormogni kezd zárt ajkai mögött. "Nem fáj, gyógyul.
Nem fáj, gyógyul." Látványos eredményt nem igazán vár, de mit lehet tudni!
 
A kobudera elmosolyodik a lány szavait halva. Milyen bizakodó teremtés, reméli hogy igaza lesz.
-Nos, ha úgy gondolod hogy ez a hely csak jobb lehet az otthonodnál, nem szívesen éltem volna ott. Ezen a földön talán csak itt, a fogadóban találsz nyugalomra. Esetenként azomban még itt is elszabadul a pokol! Ám ha képes vagy az alkalmazkodásra, akkor nem maradsz egyedül! Mindíg lessz valaki melletted. Azzal bizalmasan megérinti a lány kezét, majd hirtelen vissza is húzza. Ezt nem kellett volna. Zavarát palástolandó egy kérdést tesz fel.
-Milyen kalandjaid voltak míg ide értél?
 
- Köszönöm - szól Dan, majd nagyot húz az italból.
 
-Barátaim, rendelkezzetek e gyógyitallal!
Szól erényesen elfünk, s tunikája alól egy kecses, csillogó löttyel teli üvegcsét húz elő, majd körbepillantva állapítja meg, kinek van a legnagyobb szüksége rá...// na most írjon valaki, akinek kell //
Miután átadta az ital- persze csak akkor, ha valakinek szüksége van rá-, leül a falhoz közel, ahonnan mindent jól beláthat, s könnyen felfedezheti, ha gyíklények érkeznek a táborukba. Stratégiailag fontos hely, főként azért, mert ha gyíklények jönnek, eléjük rohanhat tárgyalni. Első a béke, a nyugalom, bármiféle helyzetben.... csak a második az erőszak.
 
Melkor elővesz egy kis vörös üvegcsét és belekortyol majd vissza rakja a zsebébe.//tudod Rap ez az a gyógyital amit játék elején választottam //
 
Jakshjalang mélyen az arcába tolja a csuklyáját, majd halkan megszólal...
-Én leszek a felderítő, meglátom, mit találok...ne várjatok rám, ne keressetek, nem fogtok megtalálni...
A többiek tekintete hirtelen elsiklik Jakshjalangról, hirtelen el is felejtik, hogy itt van...vagy hogy itt volt-e valaha...ha átlátnának az álcáján, se hallanának semmit róla...a lábbelik elnyelnek minden zajt, ahogy Jakshjalang eliramodik a barlangrendszer belseje felé...furcsamód meghosszabbodik az árnyéka, aztán kettészakad...egy árnyékdarab ott maradt a talajon...ez a többieknek nem is tűnik fel...végülis, csak egy sötét folt a sötétségben...
//Jelentéktelenség rulez
ezzel akár egy ellenséges táboron is keresztül lehet mentelni, vagy a vezér sátrába bemenni...így elvileg észrevétlenül be tudok jutni akárhova is...ezt nem neked mondtam Rap, te gondolom ismered a Slan-diszciplinákat...
ja, és egy gyógylötyit ittam...bokám rendbehozva, így nem fog akadályozni a harcban...de természetesen igyekszem elkerülni az összetűzést...végülis, ezért nem fizettek nekem...
ha csak nincs esetleges megfigyelőkön mágikus álcázás vagy pszíálcázás, nagy valószínűséggel meglátom...számolj 17es Érzékeléssel...ez egy jó átlag...és nem táp //
 
-Igazság szerint nem tudom, minek köszönhető, hogy ide kerültem...*mondja elgondolkozva a lány*
-...talán az istenek tréfája?
Mindenesetre, én örülök ennek. Szívem már régen megcsömörlött abban a másik világban való létezéstől. Korrupció, részrehajlás és kivételezés mindenütt, az istenek szeszélyeinek köszönhetően. És az a sok-sok őrült mindenfelé... Örülök, hogy jósorsom máshová vetett. Habár ezt a világot ,még nem ismerem igazán, meggyőződésem, hogy csak jobb helyre kerülhettem, mint az "otthonom". *válaszol meggyőződéssel a hangjában.*
 
A barbár türelmetlenül topog.
-Na ! Megyünk vagy maradunk, döntsetek. Vagy esetleg küldjünk ki felderítőket, amíg a mágusok berendezkednek a védelemre. Minden esetre csinálni kéne valamit, mert megmerevedek a tétlenségben. Azzal apró köveket dobál társaihoz, széles vigyorral az arcán. Ide-oda szökelgetve.
 
-Nekem eddig nincsenek negatív tapasztalataim az istenemmel kapcsolatban. A harc istenét választottam, hisz minden nap az életünkért kell küzdeni. S ebben ő adhatja a legtöbb segítséget. Persze a sötét és gonosz isteneket én sem kedvelem, de náluk ez meg fordítva van. Amikor megdőlt az egyensúly, akkor lett ilyen zavaros a világ! S ezt csak magunknak köszönhetjük.
Egy rövid pillanatra a távolba mered, majd folytatja.
-A Túlélők Földje Ghalla vidékein terül el. Szinte semmiben nem tér el az itteni világtól, csak abban hogy az a hazám és nem ez. Városok és falvak tarkítják, és a hatalmas világégés következtében az új lények. Egy hely, ahol szintén a túlélés a cél! De megint csak magamról fecsegek! Legyint egyet.
-Téged mi hozott ide? Miért hagytad el a népedet? Néz érdeklődve a lány szemébe.
 
  ... | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | ...
Nézet:

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.