Vissza a Főoldalra
 

Karakterválasztás
Új karakter
Statisztikák
Fórum
Chat, üzenőfal
1. Játékos oldal
2. Játékos oldal
Rövid leírás
Gyakori kérdések
Tippek és trükkök
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Raia előtt
(Túlélők Földje)
Küldd el képeslapként!
Raia, a Napisten követői a jóság teljes elkötelezettjei. Messziről megérzik a gonoszt. Oltáraik a felkelő napot szimbolizálják, szívük az örök jóakarás lángjával ég.
Nézz szét a galériában!
Ghalla Története (2)
VAlami BUG lehet (569)
Milyen fejlesztést szeretnél látni a Sárkányölőn? (931)
106.szint (20)
Vén Golod meséi... (37)
A kalandozás is lehet kemény... (472)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Bíbor möszék
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | ...
Nézet:
//Már letelt a két kör? Mert ha igen, akkor mindenki mehet a szabad bejárású barlangba. Ha nem, akkor tartom magam a 3083-ban leírtakhoz. és a követ elmozdítva azt a zselé felé dobom.//
 
A harcosnak minden igyekezete ellenére csak az egyik csapása talált, így még mindig fogságban van a gnóm, cselekvésképtelenül.

(Vándor jön)
 
//kreatív //

Sovellisnek ugyan a maradék manája is elhasználódott, de sértetlnül -és ami még ennél is fontosabb- gyorsan a tábor területére ért. A magasból áttekinthette az alaprajzát: sok kisebb eddig még nem látott anyagból készült sátor ővezett néhány nagyobb, fémekkel megerősített bunkersátrat, és üres területet. Itt-ott látszólag találomra felhúzott jégből készült falak vannak. Három ilyen nagy bunkersátrot lehetett látni a magasból. Láthatóan mind átépítés alatt, valószínűleg a végkifejlet egy teljesen fémből álló épület, csak ideiglenesen van sátoranyagból építve. Maga az egész terület álcahálóval borított, ám a harcok több helyen feltépázták, megperzselték azt. Külömben valószínűleg jó fedezékként szolgálhat. Leszállva a fejvadász elő is adta mondanivalóját, ám láthatóan a sürgő-forgó, erejüket végsőkig megfeszítő katonák nem foglalkoznak vele.
-Egy Osyluth! Vigyáááááá.. -hallatszott egyre közelebbről egy öblös férfi hang, majd fájdalom hasít Sov jobb vállába. A csapás erejétől földre kerül és nagyon szédül. Egy pillanattal később egy méretes skorpiófullánk csapódik a talajba teste mellett. Az elf feltekint kábán, hunyorog, mert a nap elvakítja. Egy páncélos katona sötét sziluettje rajzolódik ki a fényes napkorong előtt. Az taszajtotta arrébb az előbb, valószínűleg ha nem teszi, most épp a sunyin a fejvadász mőgé lopakodott ördög marcangolná annak tehetetlen testét. Feltekint a lényre, ami megtámadta. Az Osyluthok az ördögök síkjának, Baatornak a "rendőrei", informátorai, és megfigyelői. A kábaságtól kissé álom szerűen látja ellenfelét a földre került harcos: a lény egy csontig aszott húsú, jó négy méter magas humanoid. Csontos nyakán rémísztő fej trónol. Skorpiófarok magasodik háta mögött, mely a farcsonjának folytatása. Száraz bőre, beteges sárgán feszül csontjaira, a bomlás bűzét árasztva magából. A következő pillanatban már dobhártya szaggató hanggal kísérve golyózáport zúdít a lényre a páncélos alak. Az Osyluth jobbnak látja menekülőre venni, egy nagy ugrással gyorsan eltűnik néhány sátor mögött. A katona felcsapja sisakja elejét és kezet nyújt a fejvadásznak, részint bemutatkozásképp, részint hogy felhúzza őt a porból:
-Helló, Richard Rain vagyok, a Szigony osztag őrmestere! Te ki vagy és mit keresel itt?
 
Haluhel elindul, hogy segítsen kis barátjának... mikor odaér, két gyors vágással mópróbálja meg kiszabadítani Arrbot. Ha ez sikerül, akkor már Vándort védi, nehogy elkapják, hisz benne van az egyetlen reményük.
Ennek fényében- és abban, hogy fürgébbnek érzi magát- állja a rohamokat.
 
//Van egyszerübb modszer//
Sov nem fog harcolni. Kezeit magasba tartva, teste változni kezd. Karjai szárnyá változnak, arca tollasodni kezd és sárga csőre is megjelenik. Lábai is átváltoznak, és teste is kisseb és tollas lesz. Az erősités fölött átszárnyalva, sas formályában érkezik a páncélosokhoz. Árnyéknak telepatukus üzenetet, hogy ő válassza a biztonságos utat. Mikor leszáll visszaváltozik, és köszönti a védőket.
-Üdv a nevem Sovallis, ezeket a vezéreteknek hoztam.-mondja, majd a táskájához nyúl, és előveszia botokat.
 
//már tudom, miért kellenek a puskák...a Brood War introjában volt, hogy elfogyott a lőszer...itt is gondolom, ez lesz...
Sov, megtanítottam neked az árnyjárást?//
 
A szúrdok peremén haladva követi a fejvadász a nyomot, több kanyar után lent, a mélyben megpillantja a furcsa fémpáncélos emberek táborát. Épp támadás alatt állnak, nagy tűzerejük miatt a gyengébb ördgöket távol tartják, ám jónéhány nagyobb bestia már áttörte a védelmi vonalat, hogy belülről bomlassza azt.
Sov, ha tehetné azonnal a segítségükre sietne, ám előtte le kell jutnia a peremről. A gépszekér nyomai tovább vezetnek egy sokkal hoszabb, de biztonságos úton le a táborhoz.
Ám ha időt akar spórolni a fejvadász, akkor le is vághat a szurdok oldalán, hogy gyorsabban odaérjen. Ez képességei alapján menne is, ámde az ördögök egy erősítéscsapata az útjában van, akik most érkeznek.
Vagyis döntenie kell: a biztonságos utat választja, vagy inkább kockáztatja életét, hogy hamarabb odaérjen segíteni. Az utóbbinál azonban minden sütnivalójára szüksége lesz, hogy élve átvágjon az erősítéscsapaton. A csapat mellesleg 7-10 fős.

(dehát merre indulsz?)
 
Miután megfigyelte a tetemeket a nyomok felé indul. Int Árnyéknak, majd nekivág, és azon tünődik út közbe, mi lehet régi társaival most.
 
Jakshjalang érzi, hogy most nincs elég ereje egy ilyen küzdelemhez...valószínűleg nem húzná sokáig...így első lábát gyorsan nekitámasztja az előtte fekvő kőnek, és megnövelt gyorsasága által nyújtott lendületével elrugaszkodik hátrafele...csavarszerűen pörögve röppen hátra, majd padlót érve nem esik le a földre, hanem eltűnik árnyékában...mintha belemerült volna...
Amint használta Árnysikátor képességét, ahogy átbújt az alagúton, már nyújtja is ki oldalra kezét-lábát...ahogy eddig volt...így egyből beleolvad környezetébe...pszíje által feltuningolt ügyességének köszönhetően ez nem okoz neki különösebb nehézségeket...
 
A klón elősiet, majd válaszol a feltett kérdésre:
-Hát persze hogy van. Nem messze innen, a város határában van Sheran tempoma! Könnyen észre lehet venni, az erdő csak úgy virul, burjánzik az élet tempomától nem messze.
 
Honnan szerezzek én most egy mágikus gyógyítót. Morfondírozik magában a kobudera. Aztán az egyetlen információ forráshoz fordul.
-Klón! kiállt ismét a csapos után. - Hol találok itt egy templomot, ahol gyógyítani is tudnak? Kell lennie itt is valami isteni szentélynek!
 
A gnóm idejében elugrik, a robbanás csupán centikkel söpör el számszer íja mellett. A kicsapódó testanyag egy pillanatra megvakítja, a következő pillanatban már esélye sincs kitérni. A mohó lény továbbra sem támad, hanem megragadás képességével akarja bekebelezni egyre hátrébb szoruló áldozatait. Arrbot két állábtámadás találja el, így a szinte teljessen begöngyölt áldozat mozdulni sem tud. A harmadik támadás Haluhelre megy, azomban ő sikeressen arrébb vetődik.

(Haluhel jön)

(Zselékocka: komoly sebszint eleje
Arrb: könnyű sebszint vége -behúzás x2, mozgásképtelen
Haluhel: könnyű sebszint közepe
Vándor: könnyű sebszint közepe)
 
Arrbonrazz veszélyes támadásra szána el magát. Bár tudja, hogy ő sem vészelheti át ezt sebek nélkül, de kockáztatnia kell. Vékonyka hangján halk kiáltást hallatva a zslé mellé ugrik, a nyílpuksa végét egyenesen a testéhez tarja és belenoymja kissé a testébe, majd beleengedi a robbanú nyílveszsőt és még próbál idejében elugrani a robbanás elől.
 
A papnő jön, varázslatot mormol. Szent szimbólumát a magasba elemi, kántálása messze harsog a labirintusban. A szimbólumot kezdi fény körül venni, lassan már csaknem nappali világosságot teremtve a folyosón. Másik kezével komponenst vesz elő. Egy gyíkláb az, szimbólumához érinti, majd fogaival kettéharapja. Mire a darabok leesnek Haluhel eddig nem tapasztalt fürgeséget és kiélesedett reflexeket tapasztal. A varázslattal a Mozgékonyság különleges képességet kapta, mellyel csaknem teljessen immunis lett mindenféle közel azonos termetű lény 'megragadás' jellegű képességeire. Így innentől a harcosnak nem kell tartania az őt esetlegessen behúzó nyúlványoktól.

(Arb jön)

(Zselékocka: komoly sebszint eleje
Arrb: könnyű sebszint közepe
Haluhel: könnyű sebszint közepe
Vándor: könnyű sebszint közepe)

(papnő: 10%mana)
 
//Nem változtatok!//
 
//Na ez kész.1%os esély,50%os mana....csöppet sem nehéz.Ámde

A lénynek akkor kb 30% manájának kellett maradni.Mert ogndolom megtörni kevsebb mana mint létrehozni.Tehát kb 30% manája van?És ez ikor járle?Mert ha nincs kör hátra,ottlesz napokig mana kell a fenntartásra,vagy pedig többet kell levonni.//
 
A klón kisvártatva megérkezik egy felcser társaságában. Égési sérülések ellátásához szükséges dolgokat pakol ki az, majd gyorsan munkához lát. Lágy balzsamot ken szét az égett testfelületen, külömböző növényi főzetekkel átitatott gyolcsokat teker a végtagokra és a törzsre. Hamarossan a fejét csóválva feláll, és a kobuderához fordul:
-Hát ne számíccsá' gyors gyógyulásra, még sokáig lábadozni fog. Ha egyáltalán túléli. A bal karjával nem t'ok mit kezdeni, túl mélyen égett. Azt asszem amputálni kell. Vagy mágia kéne a gyógyításágoz. A kötéseket szeggyétek le, ha magához tér. Meg szójjatok, ha kő valami. -ezzel összepakol, és elmegy.
A kobudera döntésre kényszerül az ismeretlen sorsa felől. Hagyja, hogy megcsonkítsák azt, avagy megpróbál találni valahol mágikus segítséget.

//végre egy kis akció Sheran templomában//
 
Impek és Lemure-ok tetemei rondították az anyatermészetet. Az Impek már ismertek voltak. A Lemure az ördögnépség legalja. Nincs elméje, más ördögök parancsait telepatikussan kapja, és engedelmeskedik. Harcban nagyjából egy Imppel egyenértékű.
 
Miután megnézte a nyomokat, alaposn körülnézett hátha maradt valami. Megnézte a démonok holtestét, hátha látott már ilyet, ha meg nem legalább tudja mira szemít.
 
Melkor alakja szemkápráztató vehemenciával robban ki a százlábúak "fogságából". Tapasztalt mozdulatokkal ered futásnak a mély iszapban, kardját pörgetve. Nem akarja a gyíklények, avagy más, a barlangban megtelepedett kreatúrák figyelmét felhívni magukra. Ezért csatakiáltás helyett inkább fogait összeszorítva félhangossan fújja ki a levegőt. A kard már a fej fölött forog lendületet adva. Majd egy-egy erős kifújás: a két csapás mindkétszer pontossan eltalálja az ellenfelet. Vállat és testet értek, a roncsolódás helyén füstszerű árnyék folyik.
A harci periódus végeztével azonban váratlan dolog történik. Az Éjtáncos egy különleges képessége, hogy nem lehet meglepni, így most, a kör végén tehet egy teljes cselekedetet. Hátborzongató suttogása betölti a barlangot, ha nem lennének ilyen harcedzettek a kalandorok minden bizonnyal félelem hatása alá kerülnének. A hangja végül is elhalkul, szabad szemmel látható változás nem történik, ám a varázslók biztosan érzik: egy Mágiát Kioltó Mező került elmondásra. Az alak rituálissan keresztbe téve maga elé emeli rapírjait. Felnéz. Bár a páncélsisak alól nem látszik szempár, de Jaksjahlang magán érzi az Éjtáncos baljós tekintetét.

(Jak jön)

(Állapot:
Melkor: könnyű sebszint vége
Jak: komoly sebszint közepe
Daniell: komoly sebszint közepe)

(Tömeges Gyorsítás: 3 kör)

(Gród: 30% mana)

//Segédlet:
Mágiát Kioltó Mező: 10x10 lábas (4,5 méter körüli) félgömbben megszünteti a mágikus hatásokat. Mindenfélét. Mondjuk a becsapódó tűzgolyó -avagy az a része, ami hatna a területre- elnyelődik. A buffok szintén működésképtelenek. A varázsfegyverek megtartják szintjüket (ez jelen esetben +1nek számít), ám mindenféle, a mágikus módosítóból származó hatásmódosulást elvesztenek. Vagyis közönségesek lesznek a mezőben, ám mondjuk egy Sebzéstűréssel rendelkező síklény megszívja, mert a fegyver szintje megmarad, így nem működik ezen különleges képesség (a Sebzéstűrés lebontásához mágikus fegyver kell ugyanis). A varázslat a bizonyos ideig tartó mágiákat, pl a buffokat (ilyen a Gyorsítás is) nem megszűnteti, hanem elnyomja, amíg a varázslat (vagy az a célszemély akire rámondták) a hatóterületen tartózkodik. Tehát amíg az Éjtáncos ott van, mindenki csak normál csapás sebességével rendelkezik. A Mágiát Kioltó Mezőt negálni egyedül Mágiatöréssel (50% manaköltséggel kell számolni) lehet, a törés után a KM dob. Az esély a sikerre 1%. Amennyiben megdobja, a mező a hatóideje lejárta előtt összeomlik.//
 
//Vándor, egy üvegcsét meginni, tekercset aktiválni, port felszippantani egy körös cselekedet. Vagyis a két dolog esetedben két kör. Addigra meg közelharci távolságra kerül a kocka, és tehet egy részleges cselekedetet a fegyvertelen (köveket emelgető) kari megakadályozására. Persze lehet hogy elvéti, hiszen (általában ) csak egy átlagos lény. Csak egyik italt/port felhasználva nem tudod időben elmozdítani a követ, mindkettő kell a feladathoz. A fentiek fényében kérek megerősítést, avagy változtatást.//
 
//bocs tényleg de most nemtok jöni 2 napig mer elutaznuk ma pedig má nemtok netezni//
 
// te jössz, kettészakadt a kaland szál, figyelj jobban.//
 
// a 3080.ban ugy volt hogy én jövök erre utánna meg nem én jövök:/ most hogy van ez?//
 
A barbár kétségbeesetten pörgeti agyában a gondolatokat, hogy mit is tehetne ezzel az itallal. S ekkor valami az eszébe ötlik! Egy apró zacskó, amit még a gyíktól kapott annak idején. S amiből még mindíg lapul öltözékében. Gyors mozdulattal felhajtja az üvegcse tartalmát, és hihetetlen sebességgel a zacskó tartalmát is. Így nem csak gyorsabb lett, hanem emberfeletti erőre is szert tett egy időre! Ezek után a sziklához süvít, és elmozdítja azt a kocsonya felé. Majd egy hatalmas lökés keretében, annak irányába löki. A várható becsapódás kellemetlen lessz a lény számára, s ezzel egy időben szabad utat is biztosított társai számára. Aki mindebből csak azt érzékelték, hogy a nyíláson át hatalmas fény árad szét.
És a szikla már más ponton leledzik.
 
//egyezzünk meg abban hogy kétszer támadsz körönként. vagyis egy csapással magadat, eggyel pedig Vándort szabadítottad ki. az üvegcsét odadobni szabad cselekedet természetessen.//

Vándor gyors mozdulat kal tér ki pár újabb nyúlvány elől. Az üvegcsét ügyesen elkapja, ám elgondolja az elf által mondottakat. Nem tartja valószínűnek, hogy három kör alatt képes lenne -akár a gyorsítás italával- áttörni a szabadságukat akadályozó sziklát. Ígyhát mást kell kieszelnie, vagy ha mást nem, támadnia. A sziklát áttörni jónéhány perc volna (vagyis sokszor hat kör).

(Vándor jön)

(mellesleg:
Hatalmas Gyorsaság Itala: 3 körig háromszorozódik a gyorsaság. Vagyis 3x ütsz.)
 
//Eh, jo lett volna ide is beírod.
Nostehát Mullennak nem teccett a manaigény, ugyhogy 2x-es gyorsítás lett a 3x-osból. Így maradt 30% mana.//
 
(Melkor jön)

(Állapot:
Melkor: könnyű sebszint vége
Jak: komoly sebszint közepe
Daniell: komoly sebszint közepe)

(Gród: 0% mana)
 
Gród egy intéssel elpattintja a varázslatát.A neve tömeges fürgeség.Minden csapattárs és a varázst használó egyén háromszor gyorsabban mozog,támad.
Ezután megpróbál ismét megbujni egy árnyékos részen.

//A vari 3 körig tart.Hüüü Sal 12 csapás/kör//
 
Két szablyájával új harcmodorba kezd, alkalmazkodva a körülményekhez. Erősen megmarkolja őket, s simán csak csuklómozdulatokkal forgatni kezdi mindkettőt... ha a csápok már eléggé kiszenvedtek, s elengedik kezeit, örvénylő mozdulatokba kezd, amit a közelben állok hamar szédüléssel honorálnának, ha kizárólag rá figyelnének. Ezek a széles ívű mozdulatok minden, az elf közelében levő csáp végét kéne hogy okozzák. Ha mégis megmarad pár, az már gyors, rájuk célzó mozdulatokkal intézi el...
Ha netalántán mindketten kiszabadultak, Vándor felé dobja a gyorsító italt, egy heves kiáltás kíséretében.
-Idd meg, tört szét a sziklát!
Ez az egyetlen esélyük... addig is védekező beállásba áll, hátát a barlang falának vetve.
//Öööö... bocsi, ha nem feltételes módnak tűnik, én annak szántam..^^//
 
  ... | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | ...
Nézet:

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.