Vissza a Főoldalra
 

Karakterválasztás
Új karakter
Statisztikák
Fórum
Chat, üzenőfal
1. Játékos oldal
2. Játékos oldal
Rövid leírás
Gyakori kérdések
Tippek és trükkök
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
A Sikátorok Fényessége bérgyilkosai...
(Túlélők Földje kalandozó)
Küldd el képeslapként!
A Zangrozban székelő rettegett társaság tagjai mind-mind ilyen kétes külsővel megáldott, gonoszságban felülmúlhatatlan gazemberek. Lopnak, csalnak, ölnek, hol a saját megélhetésükért, hol szórakozásból, hol pedig azért mert megbízójuk szép summát fizet azért, hogy tegyenek meg valamit.
Nézz szét a galériában!
Ghalla Története (2)
VAlami BUG lehet (569)
Milyen fejlesztést szeretnél látni a Sárkányölőn? (931)
106.szint (20)
Vén Golod meséi... (37)
A kalandozás is lehet kemény... (472)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Bíbor möszék
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | ...
Nézet:
Nem tudja megakadályozni a fájdalmat... nem tud semmit se csinálni. talán ez a leg elvieslhetetlenebb az egészben... ugyanolyan, mintha kínpadra vetnék az embert, és felkoncolnák, miközben még amaz szíve vígan verdes... Vagy a madár, akit kalickába zárva hagynak sínylődni... Mozogna, rángatózna ha bírna, de izmai nem engedelmeskednek az üzenetnek, nem késztetik a testet ellenállásra. Eközben mentális energiái is kezdenek felmorzsolódni, akaraterejének- és hitének- erődje megreng, a talapzat kezd összeomlani...
Nem érez semmit... szerencsére már átjutott a másvilágnak nevezett helyre, a végeláthatatlan semmibe... nem. Ez nem semmi. Ez sötétség... akkor nem halt meg? Hol van hát? Elvégre az a kocsonya bekepelezte társait, és őt magát is.
Elsőnek ébred talán, nem biztos benne... szemét kinyitva, sajgó tagokkal, és éles fejfájással ül fel, hogy köerbenézve tanúsítsa: nem haltak meg! Istene kegyelmet adott neki... először a papnőhöz vezet útja, akit felsegít, és leültet egy közeli sziklára. Aztán megnézi Vándort, de látja, hogy őt viselte meg legkevésbé a dolog... Elfünk most döbben rá, hogy mennyire nincs ereje... letérdel, közvetlen Arrb előtt... egy halk sóhajt hallat... valakit már elvesztettek. Ám amikor annak szívére teszi kezét- persze előtte még "kihajtogatta"-, halvány dobbanásokat érzékel.
-Egy üvegcsét! Gyorsan!
Fordul a papnő felé. Szerencsére nála még van, talán nem is egy... Haluhel a gnómba erőszakolja a gyógyírt, és miután látja Arrbon, hogy állapota stabilizálódott, felkel... és visszarogy... fáradt... nagyon fáradt.
A csatazaj idehallatszik, legalábbis az elf tud róla. Igyekezniük kell. De ilyen állapotban nem tudnak harcolni... mindegyiküknek legalább egy gyógyital kéne. És ezzel nem túlzott.
 
//Na ezt nem tudom.Majd Rap elmondja.Visszamegyünk és akkor mindenki együtt harocl majd.

Ja Rap van manaital?//
 
//a hasadékhoz teleportált minket...ami sztem nincs annyira távol...mondjuk annyira, hogy a köv körben már egyszer meg tudjam támadni...ill. kétszer, ha ő támad rám
az azutáni körben pedig már jönnek Vándorék is...//
 
//Jak.. te Gróddal elteleportáltál, közel-távol se vagy ha jól tudom :/ //

Dan harcállásba helyezkedik.. kényelmesebb, biztosabb terpeszbe áll, fegyverét maga mellett tartja: vörösen fénylő páncélja a sötét helységben apró fáklyaként ragyog. Mikor látja, hogy bajtársa, Melkor láthatatlanná vált, átkozódik: eleget tud a mágiáról, de már azt is tudja, ellenfelüket nem lehet megtéveszteni illúziókkal, hisz átlát rajtuk. Tudta, időt kell nyernie bajtársainak, bármi áron. Bal karvédőjében előkészítette a tekercset olvasásra, míg fegyverét egy könnyebben tartható handzsárrá alakította. Az Éjtáncos körül vadul lökdöste magát, távol a mezőtől.. "Ha kitámad, beleeresztem a varázslatot" Ez volt a terv, amelyen akár az élete múlhatott.

//Tartó varázs, 1-3 körig megbénítja a célpontot.//
 
//ok...//

A második gyógylötyit is gyorsan felhajtja, majd rátámad az éjtáncosra...
Első fejvadászkardjával támad, a másikat védően fenntartja maga előtt...
 
(Daniell jön)

//De. Ahányszoros gyorsításod van annyit cselekedhetsz. Döntsd el mennyit iszol, közben Cody cselekedhet. Lassan Haluhel csapata is kezdje eldönteni, hogy kinek ad gyógyitalt.//
 
Jakshjalang lomhán felül, és felhajt egy gyógyitalt...remegő kézzel előrántja egyik fejvadászkardját, és a testsúlyát hátsó lábára helyezi, pengéjét vízszintesen tartva maga előtt...amíg ezzel a kezével védekező harcba vonult, a másik kezével egy újabb gyógylötyi után matat, hogy tudjon segíteni bajtársain...

//a gyorsítás miatt nem hajthatok fel egyszerre két lötyit?//
 
//bár erről nem szólt nekünk eddig Melkor, de ezexerint(?) ő egy csatamágus. E szerint természetesen sokkal roszabbul harcol, mint mondjuk Cody vagy Sal, és ezt figyelembe is veszem. Kb olyan harci tudással rendelkezik mint egy pap.//

Melkor mágiája végére ér, teste halványodni kezd, majd eltűnik a kutató tekintetek elől. A Láthatatlanság varázsának oltalmazó leplébe burkolózva folytathatja így a csatát.

(Jaksjahlang jön)

(Állapot:
Melkor: könnyű sebszint vége
Jak: súlyos sebszint vége
Daniell: komoly sebszint vége
Éjtáncos: könnyű sebszint eleje)

(Tömeges Gyorsítás: 2 kör)

(Gród: 0% mana
Melkor: 60% mana)

//Előbb nem írtam, de az élettöltők a "közösből" vonódnak, tehát nem kell aggódni, hogy valakinél nincs ital. Mindenkinél van, "ha épp szükség van rá" :P Ez csak az élettöltőkre igaz.//
 
Két csapásával jelentős károkat okozott, noha korántsem akkorát mint a barbár. Elérte, hogy a lény haldoklik. Ám ez sem volt elég, hiszen az valószínűleg még él addig, hogy megölje őket. A Zselékocka könyörtelenül továbbhalad, majd a folyosót lepecsételő kőnek nyomódik, ezzel magába nyomva Haluhelt és a papnőt. Azok -társulva az előttük érkezett két barátjukhoz- most megtapasztalhatják az élve megemésztés kínjait. A lassan előtörő légszomj okozta tompa kábulat és a savban testük szöveteinek feloldódása okozta éles fájdalom mély kontrasztot vet a tehetetlen kétségbe esés eme fokán. A kalandorokat körbevevő testpazma megrázkódik hirtelen, és bugyogni kezd. A savasság fokozatossan múlik, ahogy a testanyag integritása csökken. Lassan mozdulni is tud a csapat, reflex-szerűen elkezdik kiverekedni magukat levegőre. Vándor körül sisteregve hagy alább a tűzaura, mely végtére is egy kör múltán megadta a kegyelemdövést a lénynek. Úgy látszik a barbár akarva sem tehetett volna jobbat, minthogy elnyeleti magát a lénnyel. Egyedül a gnóm nem mozdul, embriópózba görnyedve fekszik csak az elhalt Zselékocka romjai között. Szerencsére még él, de már haldoklik. Sűrgössen fel kell gyógyítani, különben meghal. Arrbon kívül saját sérüléseiket is számba veszik a kalandorok, amikor a papnő szól, hogy indulniuk kell. Jak-ék bajban vannak, mint tudta meg előző telepatikus beszélgetésükből.

(Végeredmény:
Zselékocka: halott
Arrb: halálos sebet kapott
Haluhel: súlyos sebszint vége
Vándor: súlyos sebszint eleje)

(A Gyógyitalokból 5 van. Mindegyik egy sebszintet gyógyít. A haldokló karaktert Súlyos sebszint végére gyógyítja egy üvegcse (vagyis épp a haldoklás elé). Súlyos sebszintben vigyáznék a közelharccal. Ezzel szemben az italokat úgy osszátok be, hogy Jaknak is jusson.)

(2 kör múlva értek a barlangba az Éjtáncoshoz. Szólok amint újra bekapcsolódtok.)
 
// na ujból vagyok//
Melkor kissé távolodni kezd a harctól majd leül egy kőre és elkezd valamit mormogni közben a karját előre hátra mozgatja.
 
Nem foglalkozik a csáppal ami kissé hátralöki, helyette beljebb kerül, ami jelen helyzetben annyit jelent, hogy egyet előrelépett. Vándor és a gnóm helyzetét látva ő is elindul, hisz nincs más lehetősége.
Első csapását méylnek tervezi, bár nem tud akkora sebeket okozni, mint a barbár. Mély seb keletkezik, ebbe furódik a Minophan, hogy aztán egy vágással törjön ki. Ezzel a technikával elég nagy darabot szakít ki a szörnyből... legalábbis úgy tervezi.
Mindvégig fog támadni, vágni...
 
//Cody... ennyire hülye még én sem vagyok.
Azért kérdeztem, mert csak a behúzásal sebzett a szörny, és akkor voltam a könnyű sebszint végén...
Később pedig szintén nem csaptak meg.... úgyhogy nem értettem. Csak ennyi. //
 
//Vazze.Erröl mi jutott eszembe....
Szalacsi bácsi.
-Mikó?
DD//
 
Mikor????
 
(Melkor jön)
 
Bizony az istenek néha kegyetlen tréfákat űznek a halandókkal. Na dehát mi lenne az izgalom az életben, ha nem eme kihívások teljesítése? Hiszen senki nem tudhatja, hogy hogy fordul a sora, az istenek ártani, vagy épp próba elé állítani szándékozzák az ember fiát.
Minden esetre Vándor tetemes testplazmától szabadította meg a lényt, szó szerint belefúrta magát. A leszakadó plazma gyorsan elveszti savasságát (későbbiekben nem használható savnak), így az nem sebzi. A papnő látja, hogy mit művel Vándor, szent szimbólumához nyúl. Közöket kezd rajzolni a levegőbe, közben faszenet szór a földre. A szén lassan parázslani kezd, egyszer csak a barbár körül felizzik a levegő. Bár az bizalmatlan a mágiával kapcsolatban, de látva a Kisebb Tűzaura hatását megbékélve vágja tovább az utat. Egyszerre azt veszi észre, hogy túl mélyre ért a lényben, az kezdi körbefolyni. Megpróbál kivetődni, de a lény teteje rádől, csaptába ejtve az ő testét is.
Arrb jönne, de kötöttsége miatt tovább engedi a kezdeményezést.
Az immár súlyossan sérült Zselékocka jön, utolsó két ellenfeleit készül elemészteni. Ha azok a következő közben nem tesznek semmit, a dög nekinyomja őket a falnak testével, és -Macskaügyesség vagy nem- elnyeli őket. A Zselékocka egy -eleve kudarcra ítélt- elfogó támadást, és két csapástámadást intéz Haluhelre. Ezek közül csak az egyik talál.

(Haluhel jön)

(Zselékocka: súlyos sebszint vége
Arrb: súlyos sebszint eleje -behúzva (kőbőr: 2kör)
Haluhel: komoly sebszint vége
Vándor: komoly sebszint közepe -behúzva)
 
Gród odaszalad Jakhoz kicsit elvonszolja a lénytől,majd kántálni kezd,miközben Jakot szorosan fogja.Egy villanás látszik,aztán semmi,majd Gródék ismét ott állnak.Persze ez a két ember csak illúzió.A két kalandor a repedéshez teleportált,ott,ahol ,,tudatukra ébredtek".
Az illúziók megpróbálják elvonni a lény figyelmét,hogy Dan menekülhessen.
 
Vándor tekintetéből a hitetlenség árad. Mindent megtett, hogy barátait biztonságba tudja. S ez mégse sikerült! Még az istenek is ellene vannak! Pár másodpercig társait nézi, majd a fogságban lévő gnómot, végül undorodva a zselét! Aztán haragosan gondol isteneire, akikben mindíg megbízott.
-Soha többé. Hagyja el ajkát egy halk mondat. Majd fegyvereit kézbe véve támadásba lendül! Gyorsáságának hála mozdulatai szélsebesen követik egymást, s mint hurrikán a csendes mezőre úgy csap le a zselére. Csapásai révén annak testén széles sebek nyílnak, melyek összeforrását akadályozza az ismételten lezúduló fegyverek becsapódása. Nem törődve a lényből rá kerülő maró anyaggal, a gnóm felé halad. És fegyverei csak centikkel zúgnak el annak teste mellett! Megnövekedett erejét lábaira, és kezeire öszpontosítja, így a mozgásban lévő szörny nem tudja őt elmozdítani helyéről! És erőtöl duzzadó csapásai, ujabb és ujabb sebeget tépnek fel annak testéből! Mineközben szelleme valahol egy ősi csatában jár, s együtt harcol rég meghalt barbár ősök szellemével! Büszkén, jajszó nélkül viselve minden őt ért sebzést!
 
(Vándor jön -követ emelgetni egykörös cselekedet. Mivel a kő maga egy 2,5mes átmérőjű tömb (akkora mint a folyosó) -aminek nekipaszírozódva áll mindenki a kocka közelsége miatt- nem lesz egyszerű a Zselékockára dobni, mivel ha azt felé fordítják, akkor minimum egy valakit belelöksz a kockába)

(Zselékocka: komoly sebszint közepe
Arrb: komoly sebszint eleje -behúzva
Haluhel: komoly sebszint vége
Vándor: könnyű sebszint közepe -gyorsítás,erő)
 
Daniell támadása elől nem tud elakrobatikázni az árnylény, úgyhaogy a csapás talál. Az Éjtáncos hihetetlen fürgeségről téve tanúbizonyságot, egyik fegyverével utánnacsap a távolodó harcosnak. A vágás talál, a Visszatámadás különleges képesség jó szolgálatot tett. A képesség talán egyetlen hátránya, hogy csak 50% eséllyel talál.
Most az árny jön, egy pillanatig összpontosítja erejét, majd nyugvó helyzetéből előrobban. Lábai olyan hihetetlen fürgeséggel dolgoznak, hogy azt halandó már hinni se merné. Szökdécselve, szinte úszva a levegőben lépked fel a falra, majd az ott -az egyébként minden szem előtt elrejtőzött- tehetetlen fejvadászba mélyeszi egyik éjsötét rapírját. A rapír feketén felizzik, Jak érzi, ahogy testéből életerőt szipolyoztak. Jól tudja, hogyha a másik rapír is eltalálja a szipollyal, akkor nem élte volna túl. Az árny tovább mozog közben, nem áll meg! Tovább futva egy látványos szaltóval pördül vissza a Mágiát Kioltó Mezőbe! //hogy ez miért ilyen különleges? elvileg csak a csapok-mozgok, vagy a mozgok-csapok, jellegű cselekedetet lehet végrehajtani. A csapok-mozgok-csapok típusút nem. Hogy ezt tehesd a lenti különleges képesség kell.//
Az átlagos embereknél háromszor gyorsabb mozgást és csapás-mozgás-csapás jellegű cselekedetet Szökellő Támadás különleges képességének köszönhette az Éjtáncos. Így kitámadhatott, és vissza is érhetett egy kör alatt a Mezőbe. Eközben halk puffanás keretében földet ért a súlyossan sebesült fejvadász.

(Gród jön -és átgondolja a reagját)

(Állapot:
Melkor: könnyű sebszint vége
Jak: súlyos sebszint vége
Daniell: komoly sebszint vége
Éjtáncos: teljesen ép)

(Tömeges Gyorsítás: 3 kör)

(Gród: 30% mana)
 
Gród futásnak ered és utána a többiek.Reméli Dan-nak nem lesz baja,elvégre ö is gyorsitva van.Mint mindenki.
 
//Szerintem úgy, hogy a lény támadása eltalált, és az sebzett. A kalandok annyiban mások mint a játékos-játékos küzdelmek, hogy itt, mintegy nehezítésként, a KM dönti el, kikerülöd-e a csapásokat vagy sem.//
 
//Ööö... Rap, hogyan sebződtem én egy sebszintet?
Nem könnyű sebszint végén vagyok?//

Nem káromkodik, csak egy kis morgásra futja, mivel a szörny már támad is rá... a felé induló csápok irányából egyszer úgy tér ki hogy lehajol, egyszer pedig úgy, hogy felemeli a lábát.
Kivédekezvén a rohamot, a Vándor felé közeledő csápot próbálja meg ártalmatlanná tenni, utánna pedig Inlathipét mártja mélyen a kocsonyába, s közvetlen a gnóm körül próbál meg kivágni így egy nagy darabot, körözve a szablyával... //ez egy gyors, körivű vágás, utánna húzza is ki a fegyverét.//
 
//Úgy látom én jövök//

Dan úgy látja, helyzetük szorultabbá vált: a fejvadász nélkül aligha győzhetnek az entitás ellen.
- Gród, Melkor, Petur! Fussatok, addig feltartom! - szól, majd páncélja segítségével körbe-körbe kezd pattogni. Amikor érzi, hogy elérte a megfelelő sebességet, fegyverét nagydarab kétkezes kardá formálja. Most jött el a támadás ideje: a mágustorony mindenese a mágia-kioltó mező közepén álló szörnyeteg felé veti magát. A lendület már megvan, így a mező nem fogja sokban zavarni. Röptében széles vágást indít ellenfelére, terve szerint a csapást követően tovább tud majd szállni, egyenesen ki a mezőből.
 
//meginni (felszippantani) valamit egy teljes körös cselekedet//

Arrbot a kocka elnyelte, a szerencsétlen odabent most sem cselekedni, sem mozdulni nem tud. egyedül a kőbőrben és társaiban bízhat. A Zselékocka első támadásával ismét megpróbálja megragadni Haluhelt, majd -látva hogy ez nem megy- másik kettő álláb támadásával sebez. A kalandozók már szinte teljesen a sziklának szorultak, az ellenfél fenyegetően tornyosul föléjük.

(Haluhel jön)

(Zselékocka: komoly sebszint eleje
Arrb: komoly sebszint eleje -behúzva
Haluhel: komoly sebszint vége
Vándor: könnyű sebszint közepe -gyorsítás,erő)
 
A gnóm nem tud mit tenni. Lőni nem tud a zselé szorításában, és amúgy is túl veszélyes lenne most rá. Inkább egy kis üvegcsét halászik elő, egy övére erősített tokból. Felhajtja a kőbőr italát, majd felkészül a legrosszabbra...
 
//Az volt az első amit megtettem! S utána akartam a port. Akkor írtad, hogy ez két kör lessz! Most a port használtam! És a követ nem dobom, helyesbítettem!//
 
//Csakhogy -mint írtam- a gyorsítással egyetemben tudod csak elhajítani. Az ital annyiban játszik közre, hogy az erő a tömeg és a sebesség szorzata. Vagyis még az üvegcse kell, h el tudd mozdítani a követ.//
 
//A fejlemények fügvényében, helyesbítéssel élnék.//

A barbár miután a varázspor hatására megnövekedett erővel bír, a követ eltávolítja az útból. Majd azt nem dobja! Hanem mint egy természetes védőpajzsot maga elött tolva, sebesen a zselé felé halad vele. Azt remélve, hogy ezzel megzavarja a gnóm benyelésére irányuló cselekedetét. Mindeközben ki-ki lesve a szikla mögül, az adandó alkalmat várja annak kiszabadítására. S reménykedik társai segítségében!

//Ha ez ismét két körös cselekedet, akkor is ezt fogja tenni. Természetesen a következő körben.//
 
//Azt hiszem még nem. Két kör a 2 anyag és előbb vettél be egyet, így csak a köv. körben dobálózhatsz, de akkor már én is benne leszek a zselében, és azért egy hatmázsás kő nem lenne jó, ha a fejemen csapódna. //
 
  ... | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | ...
Nézet:

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.