Vissza a Főoldalra
 

Karakterválasztás
Új karakter
Statisztikák
Fórum
Chat, üzenőfal
1. Játékos oldal
2. Játékos oldal
Rövid leírás
Gyakori kérdések
Tippek és trükkök
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Zafír entitás
(Ősök Városa szörnyeteg)
Küldd el képeslapként!
"Az asztrális tér rejtélyes utazói, brilliáns kék színnel ragyogó manifesztációk." - Encyclopedia Fantasya
Nézz szét a galériában!
Ghalla Története (2)
VAlami BUG lehet (569)
Milyen fejlesztést szeretnél látni a Sárkányölőn? (931)
106.szint (20)
Vén Golod meséi... (37)
A kalandozás is lehet kemény... (472)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Bíbor möszék
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | ...
Nézet:
A három-négy mázsás dög továbbra is békésen iszogat a parton. Egyszer csak felhorkant, minden feje körbeszimatol. A bal oldali fej egy pillanatra hátra is fordul, de a jól elrejtőzött kalandozókat nem pillantja meg. A fej nem is nézett ki így elölről túl rémísztőnek, nem álltak ki nagy agyarak a szájából. Szemei nagyok, és valahogy "aranyos" küllemet adtak a háromfejű vörös hiénának. De a harcosnak erősen neg kell fogódzkodni a fegyverében, nem szabad felejteni, hogy mivel áll szemben!
A terv hát kész van. Ami azt illeti több is.. de idáig a fejvadászét tartotta a csapat a legéletképesebbnek. A kérdés, hogy belevág-e Sal? És ha igen hogy kívánja felkelteni a lény "érdeklődését"?

//Sal: 70% manán áll, árnysikátor miatt//
 
-Abban igaza van a fejvadásznak, hogy egy embernek több esélye van a menekülésre. Nem kell másokra is figyelnie. De mi történik akkor, ha nem elég gyorsan menekül? Ha továbra is válalja a csali szerepét, hát mennyen! Vonja meg a válát a barbár. Ő mindenesetre
egy biztonságos rejtekhely után néz!
 
Ő csak áll ott, nem vállalkozik a csali szerepre... egy az, hogy nem igazán akar még véletlenül se harcba keveredni a szörnnyel, bár egy jól irányzott nyílvessző elég veszélyes lenne rá nézve. A háromf ejből ha csak egyet is megsemmisítenének, már komoly előnyre tennének szert.
Érdekes, hogy még mindig nem hall semmit... elég bamba állat.
-Ha valami gond lesz, akkor fedezlek titeket...
Közli társaival, persze csak suttogva, s távolabb áll a csoporttól, valami jól védhető helyre... vagy legalábbis olyan helyre, ahonnan lőhet. Körbekémlel, nehogy találjon magának valami szörnyet... de szerencsére itt nincs egy sem... bizonyára félnek a háromfejű kutyától. Ha a fejeiket külön- külön foglalkoztatnák, s megpróbálnák elcsalni mind ahármat más irányba... a szörny összezavarodna.
De nem osztja meg ezt sem senkivel, az ő tervük életképesebb.
 
-Mi lenne, ha rámbíznátok az egészet? Persze csak egy kis gyógyítás után...a szörnyet nem kell legyőznünk. Amíg engem kerget, ti mertek a vízből, a varázsló mentálisan informál, hogy megvan a kellő mennyiségű víz, aztán fussatok vissza...Rövid időn belül képes leszek csatlakozni hozzátok...
Ezekkel a szavakkal a fejvadász leül meditálni, energiát gyűjteni...az árnyéka megremeg, majd megdermed...a fejvadásznak valószínűleg jó terve lehet, ha vállalja a csali szerepét óvatossága ellenére...de egy gyógyítás ráférne, az igaz...;)
 
- A gnóm csapdája! A páncélom segítségével elég gyors vagyok, remélhetőleg nem fog elkapni, csak kergetni.. odáig megpróbálom elcsalni. Ha a csapda legyengíti, alighanem ketten már képesek lennénk végezni vele! - szól Dan Vándorhoz.
 
A gnóm elmosolyodik. - Köszönöm, de az én ötletem volt a csel, úgy éreztem nekem kell válalnom érte a felelősséget. És mindenképpen a veszélyesebb helyen akarok maradni. Ha lesz előttem valaki, ha nem, én szembe nézek azzal a három fejjel.
 
-Erről szó sem lehet! Tiltakozik a barbár.
-Nem egy sérült foglya a csalit játszani! Legalább hárman kellünk ehez a mutatványhoz, és a legerősebbek kellenek a háta mögé. A vizből meg bárki tud merni! Én vállalom az első csali szerepét, ám elötte a többieknek el kellene rejtőzniük valahová.


//Az ötleteket ill. azt hogy ki-ki hol szeretne lenni magánban beszéljük meg. 18 óra körül leszek megint!//
 
- Három fejű bestia - motyogja magában a gnóm. - Nem harcolhatunk az összes fejével egyszerre. De talán... Van egy ötletem. - Majd suttogva előadja, mit eszelt ki: - be kell csalnunk a járatba. Ott nem képes minden irányba figyelni, még ennyi szemmel sem. Le kell fognunk előlről, amíg hátulról támadják. Én becsalom őt, de félek, nincs elég erőm feltartani. velem tart valaki? - de mire felteszi a kérdést, kissé elgyengül, a falnak kell dőlnie. - Mágus - fordul Górdhoz. - Kérlek segíts kissé. Gyenge vagyok. Te tudsz gyógyítani igaz? Szükségem lesz az erőmre, ha rámtámad.
 
Jakshjalang óvatosan visszahúzódik...nem szeretne harcolni...int a többieknek, majd közli, hogy az elcsalás lenne a legjobb megoldás...lévén hiába volt pihenő, sebeik nem nagyon gyógyultak...de a papnak már van elég manája, hogy gyógyítson...
 
A csapda készen áll, a legszívóssabb -avagy a legszerencsésebb- bestiák kerülhetik csak el a rejtett pengék által hordozott halált.
A gyomorforgató szagot a kalandozók most könnyebben viselik mint elsőre, és a rovarok sem zavaróak már annyira. Egy jó gyalgotúra után csobogást hallanak az egyik járatból. Odasietnek -lévén a barlang patakjának vize az egyik komponens a törpön levő átok megtöréséhez- ám nem várt látvány fogadja őket. Egy igen nagy méretű bestia áll a folyó mellett a kalandozóknak háttal. Éppen lomhán iszik mind a három fejével, néha felváltva, néha egyszerre. Nem úgy néz ki hogy a közeljövőben el akarna mozdulni jókis helyéről. A szörny bőre vörös, hasonlószín sörénnyel, feje leginkább egy sakálléra hajaz. Nyakán -mind a hármon- sárgás foltok virítanak. A kérdés, hogy mit tesz a csapat a víz megszerzésének érdekében?

//senki nem ismerte fel a kreatúrát. persze a leírásból -saját kútfőből- tippelni is lehet, hogy mi ez. megbeszélni a teendőket halkan lehet, nem hallja meg a lény. várom a reagokat.//
 
Jakshjalang most már leplezetlen dühvel nyitja ki óvatosan két tőre méregcsatornáit, majd óvatosan, nehogy valahol érintkezzen bármelyikükkel, befolyatja a szerkezetbe...az egyik elhasznált dobótőrrel kaparja ki az üres méregcsatornákból az utolsó cseppeket, így egy fél adag legalább van még egy tőrön...kisebb ellenfélre jó lesz...
 
A gnóm csakhamar visszafordul a fejvadászhoz. A méreg gyaorlatilag semmire sem volt elég. Még jónéhány adag kell, hogy a repedést biztosító pengeretesek megfelelő hatékonysággal működjenek. Ha a fejvadász ad még, hogy elegendő legyen a mennyiség, akkor már csak egy-egy adag marad a kardjaiban. Mellesleg egy -már méregbe mártott- tőrrel is rendelkezik, de arról a mérget nem tudja átrakni a kardokba.

//még lehet előkészülni pár órát. este folytatás.//
 
Jakshjalang kelletlenül ad egy kevéskét a drága méregből...aztán leül egy kicsit meditálni...igyekszik visszaemlékezni...most átkozza magát, hogy pszível nem memorizálta az útvonalat...
 
A gnóm csak most, a veszélyek múltával érzi, hogy mennyire gyenge és fáradt. Ahhoz sincs ereje, hogy állva maradjon. Hátát a falnak vetve lekuporodik. Kicsit pihen, azután összeszedve erejét ismét a zsákjában kezd kutatni.
- Kellett nekem elpazarolni azt a ragasztót. - morogja, de végül megnyugszik, láthatóan nem történt komoly baj. Majd mindenféle apró pecket, madzagot, és kis fémszerszámot szed elő. - Hé, fejvadász! - kiáltja némi babrálás után. - Nem tudnál adni valami mérget? - Majd tovább barkácsol. Hamarosan elkészül egy kis lapos fémszerkezet, amely egy apró, immár mérgezett fémpengét rejt. //Már, ha Jak hajlandó megválni némi méregtől.//

//A KM meg ne lustuljon, az az én dolgom. :P//
 
Tömény öntudatlansággal kelnek a kalandozók. Mázsásnak érzik fejüket, ahogyan próbálják összeszedni magukat és visszaemlékezni az elmúlt nap eseményeire. Nemigazán emlékeznek semmire, lévén semmilyen módon sem biztosították a folyosót a mohától. Felrémlik a törp átka, és a rá való komponensek, melyeket még meg kell találniuk. A barlag képe is előjön lassan, ahol végeztek az Éjtáncossal. És végül a pecsétkő és a mögötte levő mesterséges világítás is Vándor csapatának eszébe jut, lévén ott végezték be majdnem földi pályafutásukat a Zselékockának köszönhetően. Ám az ezekhez vezető utakra már nem emlékeznek, így csak találomra kutathatnak, ami értékes időt vesz el.
Csakhamar felkerekednek és útnak indulnak. Három-négy óra gyaloglás után rábukkannak a barlang bejáratára, az első ismerős pontra. Persze nem emlékeznek, hogy a kisebb járatból jutnak a pecsétkőhöz, így valószínűleg a barlang átkutatásába fognak először. Ám mielőtt belépnének tehetnek még előkészületeket.

(Állapot most:
Melkor: könnyű sebszint eleje
Jak: komoly sebszint vége
Daniell: könnyű sebszint vége
Arrb: súlyos sebszint eleje
Haluhel: komoly sebszint eleje
Vándor: könnyű sebszint közepe
Gród: 100% mana)

(Holnap este folytatom a kalandot, addig írjon mindenki ha akar valamit csinálni. És bocsi a kis szünetért. A KM pihent egy kicsit az érettségi szünet alatt )
 
Dan visszaadja társának a szénné perzselődött és megrongálódott készüléket, majd társai példáját követve ő is nyugovóra tér. A falhoz fekszik, fegyverét kopjává alakítja. Abban bízva, hogy kiszúrja a támadókat mielőtt azok közel érnének hozzá, előkészíti a rugó-lökés átváltoztatást magában, hogy lesújthasson esetleges vendégeikre.
 
Melkor is csatlakozott a többiekhez de előbb visszakérte a D.E.M jét DAn-től
 
Vándor is csatlakozik társaihoz. Barbár lévén nincs szüksége a kényelemre, bár nem is szokott hozzá tulságosan. hátát a folyosó falának támasztja és már alszik is. Fegyverei kezében pihennek, felkészülve a hirtelen támadások kivédésére. Álmában egy réten jár, szép virágok; fák; madarak; lányok között. Arcára
eközben kalyán vigyor ül.
 
//én akkor pihenek még, mert az jó dolog...
Meg egyébként is, akkor nem értem semmit a 12 órával. ;)//
 
//12 óra eltelt, nem történt semmi. még 12 kell a fél sebszint gyógyulásig, ha pihentek még. gród 60% mana, esetleg gyógyíthat is.//
 
Haluhel is lepihen, ésszerű volt fajtársa javaslata. Bár errefelé több szörnyeteggel találkozhatnak... a társaság közepén próbál elhelyezkedni, taktikai szempontból ez eléggé fontos... ha valamit hall, egyből pattan fel, s lő is az irányába pár vesszőt, és több időbe is telik, míg az odaér.
Háromszáz éve ezt a módszert követi, már ha nincs valami fa, vagy egyéb búvóhely, mert akkor gerillaharcot folytat. A fák között sokkal otthonosabban harcol mint itt, de meg kell barátkoznia a gondolattal: egyhamar nem jutnak ki.
//Hányórát pihenek? 12- t biztos... de ha mások a 24- re szavaznak, nem ellenkezek. ;)//
 
//16-17 óráig várok. Vándor és Melkor reagját várom addig. A kérdésem: mennyi ideig pihentek. Ez fontos a szörnyek kidobásánál és a regenerálódásnál. Amennyiben nem kapok addigra választ 24 pihentetek.//
 
Gród is lepihen belecsavarodik manát regeneráló köpenyébe és megpróbál elaludni.Hallgatja a körülötte lévő zajokat,majd belesüpped az öntudatlanságba,s bizik benne,hogy ha jön valami ö is meghallja.
 
- Ezt hiszem az elfnek igaza van. - nyekergi a gnóm, még elég súlyos állapota miatt elig hallhatóan. Most nem indulhatunk tovább. Valahol le kel pihennünk. - Amint a kalandorok végre tábort vertek (már, ha nem szavaznak le), nekilát, hogy kissé biztonságosabbá tegye éjeli szendergésüket. Zsákjából, amelyet szerencsére nem tett tönkre a szelé //(Ugye?;) )// néhány üvegcsét halászik elő, majd valamit kotyvasztani kezd, még egy kis tüzet is megkockáztat. Végül két órai kemény munka után, mikor már szinte mozogni sem tud, elkészül két adag átlátszó anyag, amelyet a táborhelyük közelében szétken, ott ahol a legjobban várható támadás.

//Jó kis átlátszó ragasztó.... Bár, ha huszan jönnek, nem sokat ér.//
 
Jakshjalang azt javasolja, hogy kicsit menjenek vissza...pihenjenek meg a labirintusban. Utána majd a fényeket nézzék meg, de ilyen állapotban ez nem ajánlatos...a fejvadász addig is eloson a mocsárba egy pár növényért...bátyja mellett eltöltött évei során megjegyezte, mik a regenerálást segítő növények...bár koncentrátumot készíteni nem tud belőlük, a nyers növényben is van némi energia...
Ha jönnek a többiek is lepihenni, a folyosó két végén egy 10 méterig madzagot köt át a falon, a madzagok végét rákötve hüvelykujjára...ha valaki rálép, felrezzen...ám az évszázadok során kialakult benne a rutin, hogy mozdulatlanul ébred fel...már jó párszor az mentette meg életét, hogy ellenségei nem pillantották meg rögtön...miután jelzőberendezését felállította, sebeit ellátja az összeszedett növényekkel, majd a maradékot felajánlja a többieknek...berendezi magát a fal mentén, álcázza magát...aztán elmerül az elfek derengésében...
Persze mindezt csak, ha a többiek is így döntenek...
 
Dan fejében forognak a gondolatok.. a halál közelében félt, rettegett: de most úgy érzi, az öreg kaszással történt randevúja előbbre viheti a csapatot. Miközben a nyakában összeégett függőt vizsgálja, tűnődik: a rengeteg feltörő emlék fájdalmas volt, ám olyanok is előjöttek, amelyeket már elfelejtett.. vagyis azt hitte. Most próbálta újra előhozni ezeket az előtört emlékeket. Úgy gondolta, hiába az elnyomó moha: ha a halálfélelem előhozta belőle azokat az emlékeket, amelyek kisded korából származtak, van rá esély, hogy az elmúlt hét eseményeit is újra tudja idézni!
 
A csapat nemsokára odaér Arrbhoz, láthatóan már ő is erőre kapott. Súlyosak a sérülései, de még harcképes.. mégha nem is közelharcra.
Most kétfelé indulhat a csapat: vagy elindulnak a természetes barlangrendszert felfedezni, vagy pedig a kisebb folyosó pecsétkövének repedésén át látott fények garmadáját nézik meg közelebbről.
Még két komponens hiányzik az átokűző szerhez és már csak négy napi élelmük van, tehát jobb ha útra kelnek... és nagyon óvatosak lesznek.

//az éhezést 3 napig bírjátok (az ételcsomagban ugyanis a víz is benne van). Éhezve csapásonként 20% esély van a rontásra.
persze pihenni is lehet. (remember: 6 óránként regenerálódik 25% mana. 24 óra alatt fél sebszint) ezesetben _egyvalakitől_ kérem leírni, hogy pontosan hol is vernek tábort, milyen módon, milyen biztonsági előkészületekkel. a lehetőségek:
-a labirintusban: a nagy folyosók valamelyikére visszagyalogoltok és ott pihentek, itt szörnytalálkozásra dobok
-a barlangban, ahol Codyék harcoltak: a rotható mocsokban, ezer bogárral körülvéve táborozhattok
-a kisebb lepecsételt folyosóban, ahol Haluhelék kűzdöttek: ha benthagyjátok a pecsétkövet akkor az esetleges ellenfél elől nem menekülhettek. ha a pecsétkövet kiszeditek akkor az amögött levő kreatúráknak (esetleg gyíklényeknek) ez feltűnhet, vagyis jóval nagyobb az esély a találkozásra.
Várom a reago(ka)t.//
 
Jakshjalang megy a barbár után...
 
Vándor megborzong, mintha megjelölték volna de nem tudja hogyan s miként! Mosolyogva figyeli az Éjtáncos zuhanását, majd szájtátva figyeli annak eltünését.
-Ennek annyi! Konstatálja az eseményeket, majd eszébe jut az apró gnóm! Nem hagyhatjuk ott, ígéretet tettem neki. Azzal szó nélkül elindul visszafelé, ahol utoljára látta barátját!
 
Dan álmai hibátlan világát járja, amint érzi, hogy valami nyomja. A rengeteg emlék, ami az imént rátört, most már csak egy jelentéktelen esemény. Szemeit kinyitván, a koszos kőpadló látványa tárul szeme elé: erőt vesz magán, s noha minden tagja sajog, nagynehezen feltáplászkodik. Erre a helyre emlékszik: nemrég még erre jártak.. jobb lesz ha beéri a csapatot. Noha nem tudta, mióta fekszik itt, biztosra vette, hogy nincs vesztegetni való ideje. A falon lévő hasadék felé vetette magát, páncélja használata ismét hasznosnak bizonyul: a labirinuts falai tompán verik vissza a fémes csattogást, amelyet a lökő mozdulatok adnak.
 
  ... | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | ...
Nézet:

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.