Vissza a Főoldalra
 

Karakterválasztás
Új karakter
Statisztikák
Fórum
Chat, üzenőfal
1. Játékos oldal
2. Játékos oldal
Rövid leírás
Gyakori kérdések
Tippek és trükkök
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Wyvernek
(Könyv)
Küldd el képeslapként!
A kép megörökíti, ahogyan a wyvernek lesben állnak a magasban húzódó sziklákon a Vastmarki ütközet című könyvben.
Nézz szét a galériában!
Ghalla Története (2)
VAlami BUG lehet (569)
Milyen fejlesztést szeretnél látni a Sárkányölőn? (931)
106.szint (20)
Vén Golod meséi... (37)
A kalandozás is lehet kemény... (472)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Bíbor möszék
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | ...
Nézet:
//Aztán eszébe jut, hogy nem ő jön és inkább nyugtonmarad. :P Amúgy meg ez a fal szép is, jó is, csak manád nem marad, hogy kezdj is valamit ezután...//
 
A kis gnóm nem tudja mit tegyen az új elenségekel szemben. Csapdái nem az ilyen küönös lények ellen lettek kitalálva. Az erősebb harcosok védelmébe húzódik, hagy elkerüljön egy újabb sebet, amely ilyen gynege állapotában talán végzetes lenne. Lekuporodik Vándor mögött és becélozva a barbárt támadó ropert kilövi nyilát.
 
Gród kántál és gyémántport szór szét maga körül.Mikor végzett,elégedetten bólint.Mágikus fal van körülötte,kb a feje magasságáig ér.Innen nyugodtan varázsholhat,csak felülröl lehet megsebezni.
 
Az egyik lényt sikerül az egyik szalagcsápjától megfosztani, ám a másik csapás "csupán" testében okoz kárt. A barbár meg is lepődik, hiszen ennél testesebb ellenfelekhez szokott. Keze alatt érzi, hogy a Roper teste olyan, mintha rendkívül kiszárított nyövényi rostok tömegéből gyúrták volna össze. A törékeny alak ellenére azonban tömegükből merítve erőt jelentős ellenfelet képviselnek.
Egy Roper jön, a Vándorral szembeni. Hiába a barbár felkészült beállása, a fogazat végighasítja az oldalát szegénynek. A seb nagyjából egy hosszúkard okozta átlagos seb roncsolódásának felel meg.
Egy másik Roper jön, aki azon nyomban Gródra veti magát. A harapás talál, elszenvedője könnyebb sebet kap. A csapat tagjai -lévén a körbe vannak véve- nem tudnak hova visszavonulni, így a varázsló kénytelen lesz tenni valamit testi épsége megóvásának érdekében.

(Arrb jön)

(Állapot most:
Melkor: könnyű sebszint eleje, 100% mana
Jak: komoly sebszint közepe, 0% mana
Daniell: könnyű sebszint vége
Arrb: komoly sebszint közepe
Haluhel: komoly sebszint eleje
Vándor: komoly sebszint eleje
Gród: könnyű sebszint vége, 100% mana)
 
Vándor néhány másodpercig érdeklődve nézi az új ellenséget, majd a legközelebbi felé veszi az irányt.
A kristályfogaktól tudja mit várhat, de azok a csápok igen rossz előérzettel töltik el. Ezért azokat veszi célba, és két kezével ellentétes irányú mozgást végez.
Így egyik fegyverével felülről lefelé, másik fegyverével lentről felfelé támad. Lábaival közben furcsa táncba kezd, elősegítve mozgását és az esetleges támadások elől való kitérést.
 
A csapatnak még csak ezekben a pillanatokban van ideje felmérni az ellenfeleket, akik már körbe is vették őket. Ez a Roper nevezetű lény, talán egynémely kalandozó már hallott róla rémmesékből. A barlangok mélyén rejtőzködő teremtmény, jóval gonoszabb és intelligensebb, mint azt külseje alapján megítélik. Körülbelül kilenc lábnyi magasak, felfelé keskenyedve végződnek, mint egy természetes álló cseppkő. Nagy, kitátott pofájukban páncélt is átharapó kristályfogak sorakoznak. A test különböző rücskeiből lassan mindegyik lény néhány csápot enged ki. Ezek meglepően vékonyak, laposak, szárazak, mintha csak vastag pergamenlapok csíkjai lennének. Ezek a szervek egyenlőre csak ártalmatlanul himbálóznak a lények körül (lényenként kb négy). Az első Roper indít támadást melynek célpontja a gnóm. Ám annak figyelemre méltó reflekszei -és nem kevésbé figyelemre méltó szerencséje- megvédelmezik őt a brutális állkapcsoktól. Mindenki újult erővel vág a kűzdelembe, mégha fáradt tagjaik ólomnehezek a kialvatlanságnak köszönhetően.

(Vándor jön)

//Minden támadásotokat 10% eséllyel elvétitek, varázslatok rontására 20% az esély a fáradtság következtében.//
 
Jakshjalang rövid gondolkodás után magához hívja az árnyakat, és rájuk nyom egy Árnyak táncát...miközben az árnyak keringenek körülötte, a roperek nem sokat látnak a fejvadászból...csak az árnyak áramlásából tudnak következtetni a hollétéről...lévén adott két szélsőséges eset, az alig látható fejvadász és az izomagyú barbár, nem valószínű, hogy a homállyal törődnének...
A fejvadászkardok villannak...az árnyjáró a roperek közt cikázik...az Éjpenge aktivizálásával a legtöbb varázserejét el is használta...tudati energiáival most nem spórol...ismét fürgén és pattogóan mozog...ebből kikövetkeztethető, hogy ismét feltuningolta magát...
A fejvadász úgy cikázik, hogy ügyel a roperek közti távolságra, mindig legyen ideje elmenekülni, mielőtt elkapnák...stratégiája egyszerű: cikázik, segít, ahol tud...ha valamelyik nem vigyáz a hátára, egy jéghideg penge fúródik bele...mágikus voltából kifolyólag elég könnyen fúrja bele magát bármibe...^^

//Rap, most rajtad múlik...összesítve még lenne egy támadásnyi időm, gyakorlatilag csp-ben elhasználtam...//
 
(Kezdeményezés:
1. Jak
2. Első roper
3. Vándor
4. Második roper
5. Harmadik roper
6. Arrb
7. Negyedik roper
8. Gród
9. Ötödik rpoer
10. Melkor
11. Hatodik roper
12. Hetedik roper
13. Haluhel
14. Nyolcadik roper
15. Kilencedik roper
16. Daniell
17. Tizedik Roper
18. Tizenegyedik roper
19. Tizenkettedik roper
20+.. Car és egyéb vándor lelkek meg ahogy jönnek)

//A sebszint állapothoz: egy nap eltelt az előző gyógyulás óta, ezért mindenki gyógyult fél sebszintet. Ezt módosította a 6 roper találata.
A mana szintén visszatörltődött ezidő alatt.
A pecsétkő elmozdítása hosszadalmas folyamat, nem lesz idő harc nélkül kimenekülni innen.
A manát és az acélt használjátok okosan ;-) //
 
//elnézést, ismételt géphiba miatt nem tudott folytatódni a kaland. de ismét vagyok. ha jól láttam a fürkészésnél maradt a team.//

Gród meditálni kezd, szeme előtt képek sora pereg le. Mintha csak testéből kilépve, kísértetként járva a rozoga házak között nézne körül. Ösztönösen igyekszik kerülni a gyíklényeket, mégha azok nem is láthatják testetlen valóját. Épületről épületre kutat, mígnem megtalálja amit keresett. Elnagyolt rajzok vannak szénnel felrajzolva egy ház egyik belső falára. A mágusnak nem telik sok idejébe megjegyezni a rajzot, hála emberfeletti intelligenciájának. Innentől ő, és csak is ő tisztában lesz a barlangrendszer szövevényes folyosóival, és hogy merre lehet kijutni.
A mágus abbahagyja a meditációt, majd jó félnapos út veszi kezdetét. Közben mindenki eszik, és próbál éber maradni... lévén az álom a kivezető út elfelejtésével járna. Végül egy igen nagy barlangba érnek a kalandozók. Itt mindenütt fenyegető állócseppkövek meredeznek, a plafon jóval a fákja világítómezeje fölött terpeszkedhet. Szellőt éreznek az arcukon a kalandozók, reményteljesen nekivágnak az utolsó lépéseknek. A terem végén járat, mely minden bizonnyal kifelé vezet, előtte azonban egy meglehetősen jó állapotú pecsétkő terpeszkedik. Ezt elmozdítani órák megfeszített faragása és taszigálása lesz.
Ám mielőtt bármit is tehetnének, a bágyadt kalandozókra egy végső kihívás vár.
A tompa félhomályból bántó élességgel elevenednek meg a cseppkövek, azaz az eddig cseppköveknek hitt lények. Tucatnyi Roperből vagy hat végez a társaság ellen támadást a nekik kedvező meglepetés körben! Ezután kezdődik a rendes harc a kezdeményezés szerint.

(Állapot most:
Melkor: könnyű sebszint eleje
Jak: komoly sebszint közepe
Daniell: könnyű sebszint vége
Arrb: komoly sebszint közepe
Haluhel: komoly sebszint eleje
Vándor: könnyű sebszint közepe
Gród: 100% mana
Jak: 100% mana
Melkor: 100% mana)
 
//bocs de csak szerdán tok jöni mer aszar a net//
 
//De a lényeg épp ott van, hogy tudják, mikor kell lefeküdniük. Nekünk nem este kell, csak hogy a gyíkok szunyáljanak. Már, ha szoktak. //
 
Ezt mondom.A gyikoknál mérne lehetne igy?Ott vna a Narbondel,s ök is nappallal és estével mérik az idöt ennek segitségével.Ez még megmaradt nekik.Gondolom a gyikok is csináltak valami rendszert.//
 
//Ehh... kell ezen még veszekedni?
Egyébként este mindenhol van, csak egyes helyeken nem érzékelik a változást, bár van.
-Mondjuk a sötételfek ugye érzékelik, a Narbondel-vagy mi- miatt. Szóval este van, a többit meg nem ismétlem el megint. :p//
Nem mond semmit, várja a többiek véleményét a dologgal kapcsolatban.
 
//a drow-k a Mélysötétben élnek, több száz méterrel a föld alatt...és náluk nincs este, mindig égnek a mágikus fények, már ahol vannak. csak belső órájuk miatt tudják, mikor kell lefeküdniük ;)
mielőtt ehhez hozzáfűznél valamit, elárulnám, hogy a duergar-oknál és a snirfveblin-eknél is ugyanígy van...//
 
-Akkor fürkésszem ki az utakat,vagy más megoldást találunk?-kérdezi a mágus.
 
//És?
Este a barlangrendszerbne is van,és fürkészni is lehet.
A drowknál mindkettö megvan és ök barlangban,földben élnek.//
 
-Nem lehet, hogy a házba vezet valami titkos járat? Hisz egy barlangrendszerben vagyunk... valami varázzsal, vagy más módszerrel talán meg lehetne állapítani... vagy most kell egy alakváltoztatás. Úgy se megyünk már az oltár közelébe, nem? Valaki kikémlelhetné... de ez csak az én ötletem.
Szólal fel, s már nagyon aggódik, hogy észreveszik őekt... több órája itt gubbasztanak, s eddig szerencséjük volt... de ezután? Figyeli a települést, ha feléjük közeledne valaki, szólna társainak... de ha észrevennék, akkor az egyik gyík kapna a torkába egy nyílvesszőt.
Más nem nagyon jut eszébe, legfeljebb a támadás... meglepetésszerű lenne, ám még így is nagyon veszélyes.. öt- hat gyíkot tudnának csak lemészárolni, a többi már felkészülne ellenük. Bár Gród egy erősebb varázslata talán többet is elintézhetne egyszerre.
Vagy Parancs varázzsal rábírnák az egyik gyíkot... á, az nem jó. Felkészült az elméjük az ilyesmire... legalábis úgy hiszi.
 
Most jönne jól egy druida, akinek elég lenne egy barlanglakó kisebb állatra bűbályt mondani, hogy az továbbítsa a látott képeket neki. De mivel nincs druidájuk más hoz kell folyamodniuk. A fizikai behatolás vagy támadás rendívül kockázatos, így egyedül a mágikus behatolás marad. Persze ez sem veszélytelen, de egyébb járható út -egyenlőre- nem jutott a kalandozók eszébe.
 
Vándor diadalmasan emeli magasba a növényt, majd érdeklődve kérdezi.
-Ezzel meg mit csináljak? Valaki elvehetné tőlem, mielött kárt tehetnék benne.
Azzal fejét körbe-körbe forgatva tanácsra vár.
 
Gródnak eszébe jut, hogy barlangrendszerben vannak...
 
-Hmm...távoli mágia.Esetleg használhatnánk a kezemet,akkor mikor nagyjábol este van?Mikor kevesen járnak az utcákon.De elötte ki kell fürkésznem a pontos helyét.
 
- Térképek.. világos, hogy nem tudunk észrevétlenül odajutni, még varázslatokkal sem. Valami távlati mágia kéne, de nem tudom, erre van-e lehetőség? - szól Dan, miután kikászálódik a törökülésből.
 
Jakshjalang közli a többiekkel észrevételeit, majd ismét leül lótuszülésbe...jó egy órát kell meditálnia, hogy feltöltődjön...had gondolkozzanak addig a többiek...
 
A fejvadász enyhe fejfájással ébred, tudatában az élmény és a többiekből merített hatalom sűrű képei kavarognak. Összeszedi magát, néhány dolog azonban nem megy ki a fejéből. Valahogyan nem csak a tárgymozgatást aktiválta, hanem érzékszervei hatótávolságát is megnyújtotta. Egy oltár-közeli házból térképtekercsek gyűjteményére emlékszik...
 
//ööö...de jó nekem...pont amikor ennyi időm van...//

Jakshjalang maga köré gyűjti az embereket, egy körbe leülteti őket...persze biztos helyen, egy kicsit beljebb, ahonnan rálátnak az oltárra, meg a célpontra, de nem cirkuszi látványosságként lesznek kitéve a gyíklényeknek...
Miután elhelyezkedtek-mindenki törökülésben körbe, Jakshjalang középen lótuszülésben, mindenki elernyed, ellazul...előtte megbeszélték, hogy Vándor fog őrködni, nehogy valaki megközelítse őket...a barbár eleve nem volt hajlandó megnyitni elméjét a fejvadász előtt...
Először Gród érez furcsa kotorászást a fejében, de hagyja, megnyitja elméjét előtte...úgy, ahogy Jak mondta. Aztán sorra következnek a többiek...ez bizalmon alapuló kapcsolat, a hasonló elvű varázslatokkal ellentétben nem tudnak hatni egymásra, nem látnak egymáson keresztül...de mindegyikük belelát Jakshjalang elméjébe...mindegyikük meghökken annak sötétsége miatt...sok fekete folt...ám egészében mégis aranyszínű...ez olyan ellentmondás, mint a tény, hogy Jakshjalang elf létére fejvadász...rosszallást éreznek, Jakshjalang türelmetlenül a célpontra irányítja figyelmüket...amikor megnézik a növényt, furcsa, de tudják, mit kell tenniük...azt is tudják, hogy el fogják felejteni, ha "lekapcsolódnak" Jakról, de élvezik a megfoghatatlan hatalmat...ahogy nézik a növényt, egyre fáradnak...valaki szívja ki belőlük az energiát...de továbbra is a növényre koncentrálnak, tudják, hogy nem lankadhat figyelmük...
Az oltáron a növény lágyan megmozdul, mintha szellő járna a barlangokban...aztán lassan felemelkedik...egyre gyorsabban felfelé, a mennyezet felé...furcsa lenne, ha a növény a gyíklények szemeinek magasságában röpködne...tehát a növény felemelkedik a barlang tetejéig, majd a falak mentén közeledik a kalandozócsapat felé...lassan halad, egy gyors tárgy könnyebben magára vonja a tekinteteket, míg egy lassan araszoló valami észrevétlenül el tud tűnni...amikor Vándor elkapja a tenyerébe röppenő növényt, a körben mindenki felsóhajt...a kapcsolat megszakadt...Jakshjalang eszméletlenül eslterüla földön...teljesen kifáradt...tudati tartalékai teljesen kimerültek...

//bocs Vándor, de valakinek őrködnie kell...ráadásul a barbárok nem képesek használni semmi esetben sem a pszít, meg se tanulhatják...viszont van szpíjük, ha érdekel, szólj, és leírom neked...;)//
 
//Ugylátom döntés született. Akkor most Jak írjon egy szép kövér reagot a történésekről (az akció sikeres lesz).
Körbeülős, elmeösszekapcsolós, virágemelgetős... szerintem :P//
 
//én tartom magam a pszihez.. Jak, gyere vissza //
 
//A mágia nélküli bejutással egyelőre csak azt akartam, hogy ne röpüljön be egy kéz a gyíktömegbe, és ez fokozottan vonatkozik a tűzijátékozásra. ;) Amúgy azért gondoltam, mert a gyíkok valószínűleg ez ellen a legvédettebbek. Én leginkább a pszihasználatot, vagy a beosonást támogatom, talán még inkább az utóbbit, bízom Salban.
Ja, és egy fontos tudnivaló: a nevemet SZIGORÚAN kis d-vel kel írni, ez egyszer megbocsátok, de, ha még egyszer ilyet látok...;)//
 
//Hmm...jó.Értem.Végülis felemelni fel lehet,de a riasztókra én is gondoltam.Nekem a pszí tünik a legjobbnak.//

-Rendben akkor legyen pszí.Azért megpróbáltam.Nagyobb az esélyem int belopakodni szerintem.
 
//Több terv is elhangzott.
Mullen: egy "testetlen" kézzel nem fogsz elemelni semmit ) sejtem mire gondolsz, elvileg ezzel a varázslattal könnyedén el tudnád vinni a növényt. ám ha valamilyen biztosítás (esetleg riasztó) van mágiák ellen, akkor kudarcba fulladhat.
Sal: a rejtőzködés jó ötlet, ám ha felfednek akkor igen kellemetlen helyzetbe kerülhetsz
Dan: az átalakító mágia drágább, ám biztos bejutással kecsegtet. Azonban ha mágiától védve van az oltár, akkor a növény elemelésekor lefoszolhat az álca. A pszí használatához ti nem értetek. Kell egy mentor -jelen esetben Jak- aki öszpontosítja elmétek erejét, a tárgymozgatáshoz.
Deathlord: a mágia nélküli bejutást részletezd
Melkor: az öngyilkosság egy izgalmasabb módját ajánlom inkább: köss súlyt a parti lábára, kend be őket birkavérrel és dobd bele őket a kiéhezett cápákkal teli medencébe.

Beszéljétek meg nyugodtan h mi legyen. Ha már 4 ember rámondta walamire az áment, akkor elfogadottnak tekintem.//
 
  ... | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | ...
Nézet:

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.