Vissza a Főoldalra
 

Karakterválasztás
Új karakter
Statisztikák
Fórum
Chat, üzenőfal
1. Játékos oldal
2. Játékos oldal
Rövid leírás
Gyakori kérdések
Tippek és trükkök
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Mara Acoma, a Birodalom Úrnője
(Könyv szereplő)
Küldd el képeslapként!
Mara Acoma, A Birodalom Szolgálója, az Acoma ház úrnője, aki a Tsuranni birodalom úrnője lesz, amikor kiskorú fia, Justin, eljegyzi a császár lányát.
Nézz szét a galériában!
Ghalla Története (2)
VAlami BUG lehet (569)
Milyen fejlesztést szeretnél látni a Sárkányölőn? (931)
106.szint (20)
Vén Golod meséi... (37)
A kalandozás is lehet kemény... (472)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Bíbor möszék
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | ...
Nézet:
Nem igazán érti elsőre, mit is akart mondani a lovag... zöld egy város közepén? Távol az erdőtől? Hát lehetséges lenne ez?
-Nem is tudom... jó nekem odakint, az erdőben, és van társaságom, igaz, elég szerényke... -be sem fejezi, megjelenik a klón is... zöld szemeiben újból felcsillan a félelem, ám a klón kedvességét látva megállja, hogy ne kapaszkodjon fel a gerendákra^^
 
A klón elmegy, majd csakhamar visszakacsázik a kupa borral, és egy pohár fris forrásvízzel. Anno még tanítgatta a törp, hogy beszélgessen a vendégekkel, mert az jót tesz a forgalomnak. Esetlen kérdezősködésbe kezd:
-Salmeyna úr. Olyan régen láttam a kedves feleségét. Jól van?


// :gonosz: ;D//
 
Sal elmosolyodik.
-Tudod, nem iszom alkoholt. De egy pohár vizet elfogadok...
Ismét visszafordul a nőhöz, akinek Raptor2 éppen kihozta a teáját...
-Sheran mindenkin segít...lássuk csak...bizonyára szereted a természetet, de nem szeretnél egyedül lenni...legjobb lenne egy kis háborítatlan természet, a város közepén, hogy bármikor társaságra akadhass, s mégis élvezd a zöld nyugalmat...jól látom?
 
-Nekem egy kupa bort! Válaszol a kobudera. -Lovag uramat meghívhatom valamire? Érdeklődik barátságosan.
 
A konyhából halk neszezés hallik, ahogyan a klón készülődik. Klón ő, igen. Még régen egy nagyhatalmú mágus teremtette ide mindenesnek. A varázsló azóta egy másik síkra ment, a klón viszont most is szolgál, míg a fogadó tulaja kalandozni van. A sakokban álló szobor megmozdul, körbenéz. Egy mithrillgólem az, aki békésen őrzi a helyet és tölti örökkévalóságnyi életét a létsíkon. Őt is a mágus idézte meg még anno.
Ha a lány eddig nem dorombolt, akkor most majd fog, mert a klón ebben a pillanatban ér ki egy bögre mézédes teával.
-Tessék parancsolni. Remélem ízleni fog! Az uraknak hozhatok valamit?
 
Szemeinek igazgyöngyein át zöld szemeiben megnő a hála apró lángja, és alig állja meg, hogy macskamódra ne dorombolhasson, mégha halkan is.
-Köszönöm... -suttogja halkan sápadt ajkai s elmosolyodik.
 
-Akkor mostantól nem kell bujdosnod! Jelenti ki a kobudera. -Itt barátokra lelhetsz, hiszen mindannyian menekülünk valami elől. Ezért is verödtünk össze. A hasonló élmények csapattá kovácsolták ezt a kis társaságot. Biztos vagyok benne, hogy ha visszaérkeznek szívesen fogadnak majd téged is! Addig is engedd meg, hogy mi lássunk vendégül téged. Azzal int a csaposnak, és mindenkinek rendel izlése szerinti frissítőt.
 
Egy kissé megijed az érintéstől, a simogatás édeanyját jutatta eszébe... az ajkába harap, zöld szemeivel némiképp hálásan néz az elfre...
-Tudom, csak olyan... hosszú történet... -alibin töri a fejét, de semmi nem jut eszébe, mintha megbűvőlték volna. Egyedül volt egész életében, és most, ebben a kis fogadóban van két férfi, akik meghallgatják és segítenek neki...
-Az egész még kiskoromban kezdődött. Édesapám egy sárkány áldozata lett kalandozásai során, hároméves koromban, szegények voltunk, alig volt mit ennünk nekem és a testvéreimnek. Egyszer, mikor kezdett jobbá fordulni a helyzetünk, egy nagy tűzféreg érkezett, felégetett mindent, a gabonamezőt és a falut... a családom, a barátaim odalettek, kevesen éltük túl, azóta bújdosunk...

Sikerült, kimondta, ami eddig szüntelen ostromolta belülről a kőfalat, melyet a múlt épített szíve köré. A kőfal most lebomlott... s hiába próbálta visszatartani, a könnyek mégiscsak kiszöktek ketrecükből.
 
A páncélos alak egyik kezével megfogja a nő kezét, és lassan simogatja, a másikkal hátratolja csuklyáját és leveszi sisakját, mire kibukkanak hosszú, hegyes fülei...zöld szemei vannak, szép, szabályos arca, és megnyerő mosolya...első pillantásra kiderül, hogy elf...az erdő örzője, vándora, örök barátja...lassan simogatja karcsú ujjaival a kezet...
-Kérem...ha fáj, ne folytassa...de talán jobban lenne, ha kiengedné magából...és hátha tudnánk segíteni...Sheran jelét viselem magamon, a természet istennőjéét, ki minden még oly apró lényt is szívébe fogad...ha olyan a kérése, panasza, segíthet rajtunk, követőin keresztül...
 
Elmosolyodik, bár szokásos félelme még nem párolgott el. Zöld szemeiben új szikra csillan meg, mintha halkan kuncogna is a kérdések hallatán...
-Nemcsoda... -feleli. -A macskatündérek mindig is elbújtak a fák közé... származásukról már magunk sem tudunk semmit, mostanra már a tündérektől is eléggé eltávolodtunk. Én egy apró faluból jöttem, Deylából, de...
Itt megakad, tekintete az asztal karcos lapjára vetül... nem szól... csak hallgatja a tűz ropogását..

Deyla... szeretett faluja...
 
A kobudera érdeklődéssel figyeli az üdvözlési etikett eme megnyilvánulását, majd a lovagról tekintete ismét a lányra vándorol. Rövid tanakodás után úgy dönt, felteszi az őt foglalkoztató kérdést.
-Bocsáss meg, ha udvariatlan lennék. De honnan származnak a macskatündérek? Ugyanis, még sosem hallottam róluk! S ha tolakodhatnák még egy kissé, te magad honnan érkeztél?
A választ várva szeme sarkából a lovagot figyeli, aki láthatóan szintén érdeklődéssel várja a kérdésre adott válaszokat.
 
Tekintete az érkezőre téved, s a kintről besüvítő hidegre összébb huzza vékonyka ruháját. Egy ideig újból a hideg játszik közre remegésében, mígnem a tűz melege újból szétolvasztja...
-Üdvözletem... -elpirul a kézcsókra, eddigi élete során nem is tapasztalt ilyesmit... első gondolata az, S'almeyna is megölni jött... de az udvarias gesztus és a számára ismerős név meggyőzte ennek ellenkezőjéről... bár még remeg a félelemtől, mostmár kevésbé...

Int, hogy az újjonnan érkezett üljön le a harmadik, üres székre.
 
Egy karcsú, zöld-ezüst teljesvértbe öltözött férfi lép be a fogadóba, zöld köpenyegét meglebbenti a huzat, mielőtt becsukná az ajtót. Oldalán egy karcsú de hosszú kard lóg, melyre különböző rúnák vannak felvésve, ahogy a páncéljára is. Körbenéz, szeme megakad a kis társaságon, és odasétál. Kezet fog a kobuderával, aki úgy néz ki, hogy ismeri, majd a hölgy felé fordul, és egy csókot lehel annak kezére.
-Üdvözletem, S'almeyna vagyok, a város lovagjainak vezetője. Ha valami problémája van, forduljon hozzánk nyugodtan, mindenkinek segítünk.
 
Zöld szemei, miközben a teát várja, mint éjben bujkáló, aprócska kis emlősé, pásztázzák a fogadót. Lassan felmelegszik a kinti hidegből a kandalló tüzének melege által, ám kezei mégis remegnek: nem szégyelli, fél. Fél, hisz mindig is félelemben kellett felnőnie, s most, hogy kimoccant az erdő sűrűjéből, méginkább elhatalmasodott rajta, mintha őzgida lenne, kit farkasfalka üldöz.
Mikor a számára ismeretlen férfi felé veszi az irányt, félrefordítja arcát...
-"Nem felém jön, nem felém jön..." imádkozik magában, és mikor a férfi odaért asztalához, félelemtől csillogó zöld lélektükreit mégiscsak felé irányítja s megenged magának egy aprócska mosolyt.
-Én Mia Mariah vagyok... -mutatkozik be ő is. -Macskatündér...
Majd hófehér, kissé rmeegő kézzel a szék felé mutat... -Foglaljon helyet, kérem!

"-Végem van, meghalok, megölnek!" súgja valahol elmélye mélyén egy apró hangocska.
 
Az eddig a fogadóban szundikáló kobudera, lassan eszmél a finom neszekre. Álmosan körbenéz, és egy idegen alakot pillant meg. Nicsak egy vendég, már nem leszek egyedül. Elmélkedik magában, majd kissé kábán a hosszúra nyúlt pihenéstől elindul az idegen felé. Majd amikor odaér, barátságosan bemutatkozik.
-Légy üdvözölve! A nevem Árny Vadász, fajomat tekintve kobudera. Nemrég érkeztem erre a helyre, és biztosíthatlak igen kellemes kis fogadóba tévedtél. Leszámítva a most távollévő kalandozó csapatot! Ámbátor ők sem olyan vészesek, ha jobban megismered őket.
Mondandóját befejezve a szemben lévő székre néz kérdőn, engedélyt várva annak elfoglalására.
 
Ijedten megremeg a hangra, eddig nem is sejtette, hogy valaki egyáltalán észrevette, hisz próbált minél jobban eltünni a sötétben. Ám a tea említésére zöld szemei felcsillannak... a tea mindig is megnyugtatta, még akár az említése is... bátortalanul próbál szólani, és bár első próbálkozásra csak suttogni mer, a csapos pirospozsgás arcára pillantva, mintha felbátorodott volna, kicsit hangosabban ismétli el elöbbi suttogását:
-E-egy teát kérnék... köszönöm szépen...
 
Az asztalok minden repedése szinte egy-egy új történetet mesél. A lakkozott gerendák hűvöse, a konyhából áramló egészben sült kappan illata és a vastag tönk gyertyák világa teszik tökéletessé a hangulatot. Amott a kandallóban ropog mosolyogva a tűz, hogy az éjszakai csípős hideget kint tartsa.
-Üdvözletem! -lép elő a pult mögül a pirospozsgás arcú csapos- Mivel szolgálhatok kegyednek e kései órán? Egy forró teát készítsek, vagy netalán egy szobát parancsol?
 
Lassan, nyikorogva nyílik az ajtó. Elöszőr óvatosan lép be, mintha kissé félne, s ezt nem is titkolja... majd becsukja maga mögött az ajtót.
Vörös hajzuhataga alól két zöld szeme félelemmel telve csillan meg. Hosszú, kimonóra emlékesztető, vörös ruhája még utolsót libben a huzatban, mintha életre keltek volna rajtaa virágmotívumok, majd mikor az ajtó végleg bezárul s a kinti szél is kintreked, ugyanolyan holtakká válnak, mint bármilyen más ruhadísz.
-Üdvöz... letem... -megszeppenve, remegő hangon köszön s gyorsan le is telepszik egy sarokbeli székbe...
 
A pörgő lidércnek csak az oldalát sikerül felhasítania a fejvadásznak: terve sikerül, ám a következő pillanatban a lidércben megfagyó rész tompa puffanással érkezik a porba, amint keresztülesik a szörny testén.
Orion zavartalanul játszhat, mivel a leggyorsabb lidérckatonák figyelmüket Vándorra összpontosítják: táncuk a mágia miatt felgyorsul, így a barbár testét sorozatban érik a csapások.. egy, kettő, három, négy! S most a másik lidérc is társához hasonlóan méri sorozatban a négy csapást, mialatt elszáguld a férfi mellett. Isteni szerencse csupán, hogy az ellenségek két csapást elhibáztak, így a lidércpengék 'csak' hatszor tépték fel a férfi testét. Vándor a csapássorozat nyomán majd' összeroskad, vitalitását a pengék teljesen elszívták.

//
1. Lidércvipera (??hp)
2. Lidérckatona 1 43/60 hp
3. Orion (55hp) - 12 kör
4. Lidérckatona 2 49/60 hp
5. Leyonnias- 33/63 hp te jössz
6. Lidérckatona 3 33/60 hp
7. Vándor- 58/77 hp
8. Lidérckatona 4 12/60 hp
9. Arrb- sértetlen 35/50 hp
10. Melkor (60hp) - 40 mana. kimaradtál
11. Avoral - (40hp)
12. Fabiot- 18/39 hp, 54 mana
13. ??? 34/?? hp
14. Mullen - sértetlen (40hp) 0 mana - passzív vagy amíg nem beszéljük meg a tárgyaid
15. Jak 46/60 hp - átkozott 5 kör

*stat javítva.

//
 
Jak lassúnak érzi magát, de elég gyors, hogy támadni tudjon...a 4es Lidérckatona hátába próbálja mélyeszteni pengéjét, és benne hagyni, hogy extra fagysebzést okozzon...azt kívánja vele elérni, hogy egy kicsit megszilárduljon a szellemtest, hogy a nem mágikus fegyverrel rendelkezők is megsebezhessék...
 
//
1. Lidércvipera (??hp)
2. Lidérckatona 1 43/60 hp
3. Orion (55hp) - 13 kör
4. Lidérckatona 2 49/60 hp
5. Leyonnias- 33/63 hp
6. Lidérckatona 3 33/60 hp
7. Vándor- 101/120 hp
8. Lidérckatona 4 15/60 hp
9. Arrb- sértetlen 35/50 hp
10. Melkor (60hp) - 40 mana. kimaradtál
11. Avoral - (40hp)
12. Fabiot- 18/39 hp, 54 mana
13. ??? 34/?? hp
14. Mullen - sértetlen (40hp) 0 mana - passzív vagy amíg nem beszéljük meg a tárgyaid
15. Jak 46/60 hp - *átkozott 6 kör - te jössz

*stat javítva.

//
 
A négykarú lénynek sikerül megtörnie a rámondott átkot, így a varázslat hasztalan. A lidércvipera a gömbe kerülve tekegeregni kezd, ám esélye sincs a szabadulásra.

Most a négykarú lényen van a sor: átláthatatlan mozdulatsort hajt végre, mialatt a helység porának egy jó része a földről felemelkedik. Amint az élőholt titokzatos erőket idéz meg, a kristályok fénye elhalványul, mivel az imént felemelkedett porrengeteg rájuk száll. A lidércek teste méginkább elmosódik, táncuk felgyorsul, követhetetlenné válik.. a végtelenbe nyúló helység távolabbi részei felől sikolyok és más bömbölések hallatszanak, erősen riogatva a csapatot..

//
1. Lidércvipera (??hp)
2. Lidérckatona 1 43/60 hp
3. Orion (55hp) - 13 kör
4. Lidérckatona 2 49/60 hp
5. Leyonnias- 33/63 hp
6. Lidérckatona 3 33/60 hp
7. Vándor- 101/120 hp
8. Lidérckatona 4 15/60 hp
9. Arrb- sértetlen 35/50 hp
10. Melkor (60hp) - 40 mana. kimaradtál
11. Avoral - (40hp) te jössz
12. Fabiot- 18/39 hp, 69 mana
13. ??? 34/?? hp
14. Mullen - sértetlen (40hp) 0 mana - passzív vagy amíg nem beszéljük meg a tárgyaid
15. Jak 46/60 hp - *átkozott 6 kör - te jössz
//
 
// bocs csak szar volta gépem//
 
Fabiot és a mennyei lény pillantásai összevillannak. A laza mágikus kapocs által könnyűszerrel megértetik magukat egymással telepatikus úton. Az Avoral tudja mit tegyen, egy Személy Fogvatartását varázsol a négykarú lényre //ha jól sejtem ő szerepel a statban '???' -ként// Fabiot pedig Kontrollgömböt varázsol a Lidércviperára és háttrébbhúzódik. A Lidérckatonáknak meg lesz a maguk baja a harcos kalandozókkal, valószínűtlen, hogy megtámadnák.

//Fogvatartás szokásos, a Kontrollgömb pedig 5% emlékeim szerint.//
 
//
1. Lidércvipera (??hp)
2. Orion (55hp) - 13 kör
3. Lidérckatona 1 43/60 hp
4. Leyonnias- 33/63 hp
5. Lidérckatona 2 49/60 hp
6. Vándor- 101/120 hp
7. Lidérckatona 3 33/60 hp
8. Lidérckatona 4 15/60 hp
9. Arrb- sértetlen 35/50 hp
10. Melkor (60hp) - 40 mana. kimaradtál
11. Avoral - (40hp) te jössz
12. Fabiot- 18/39 hp, 69 mana
13. ??? 34/?? hp
14. Mullen - sértetlen (40hp) 0 mana - passzív vagy amíg nem beszéljük meg a tárgyaid
15. Jak 46/60 hp - *átkozott 6 kör
//
 
A lidérc folyamatosan mozog, így a nyilvessző csak felsérti az áttetsző élőholt testét.

//
1. Lidércvipera (??hp)
2. Orion (55hp) - 13 kör
3. Lidérckatona 1 43/60 hp
4. Leyonnias- 33/63 hp
5. Lidérckatona 2 49/60 hp
6. Vándor- 101/120 hp
7. Lidérckatona 3 33/60 hp
8. Lidérckatona 4 15/60 hp
9. Arrb- sértetlen 35/50 hp
10. Melkor (60hp) - 40 mana. te jössz
11. Avoral - (40hp)
12. Fabiot- 18/39 hp, 69 mana
13. ??? 34/?? hp
14. Mullen - sértetlen (40hp) 0 mana - passzív vagy amíg nem beszéljük meg a tárgyaid
15. Jak 46/60 hp - *átkozott 6 kör
//
 
A gnóm közvetlen közelről ereszt bele egy nyilat, a leggyengébb, negyedik lidércbe, majd visszább próbál húzódni, ő is Vándor mögé.
 
//

Tény, hogy ezt benéztem, méghozzá elég rendesen. Javítottam a statot, a lidércpenge öregítő hatásáról pedig felesleges vitát nyitni, hisz a pengék elég erősen vannak megcraftolva ahhoz, hogy a beléjük rejtett mágia kifejtse a hatását.

1. Lidércvipera (??hp)
2. Orion (55hp) - 13 kör
3. Lidérckatona 1 43/60 hp
4. Leyonnias- 33/63 hp
5. Lidérckatona 2 49/60 hp
6. Vándor- 101/120 hp
7. Lidérckatona 3 33/60 hp
8. Lidérckatona 4 16/60 hp
9. Arrb- sértetlen 35/50 hp te jössz
10. Melkor (60hp) - 40 mana.
11. Avoral - (40hp)
12. Fabiot- 18/39 hp, 69 mana
13. ??? 34/?? hp
14. Mullen - sértetlen (40hp) 0 mana - passzív vagy amíg nem beszéljük meg a tárgyaid
15. Jak 46/60 hp - *átkozott 6 kör


Stat javítva.
//
 
//"A mennyei lény közben a levegőbe emelkedik úgy tíz lábbal a talajszint fölé, ezzel gördítve lekűzdhetetlen akadályt az őt támadó közelharcosok elé."
A helyiséget, idézem "végtelenbe nyúló" -nak ábrázoltad, és nem reagáltál nemlegesen a fentebbi reagomra. Ezek szerint a két lidérclény "Megpróbálta megcsapni az Avorallt, ám az túl magasan volt". Persze csak ha nem tévedek.
Így fölösleges megemlítenem a tetemes mágiarezisztanciát. Még úgy is 60% esélye van elkerülni az öregedést, ha a mágia erősebb, mint egy tűzgolyó (bár ezt kétlem). Ugyanis 4. szinű mágiáig nem hat rá semmilyen ártó, ahogy ezt MSN-en meg is beszéltük. Azért köcce ;-) //
 
//Az imént melletted elhaladó szörny Fabiotot, és nem Oriont ütötte //

A barbár csapása elől már nem tud elég messze táncolni az ellenség, ezért hátát végigszántja a varázsosan izzó penge.
A lidércek úgy látszik valahogy kommunikálnak egymással, ugyanis a hátramaradt kettő is társaikhoz hasonlóan cselekszik: mindketten egymástól ellentétes irányba kezdenek pörögni, átslisszolva így Fabiot, Vándor és a gnóm között, majd két-két vágással nekiesve az Avorallnak. A mennyei lénynek nincs ideje kitérni, a Lidércpengék testét elöregítik mágiájukkal.

//
1. Lidércvipera (??hp)
2. Orion (55hp) - 13 kör
3. Lidérckatona 1 43/60 hp
4. Leyonnias- 33/63 hp
5. Lidérckatona 2 49/60 hp
6. Vándor- 101/120 hp
7. Lidérckatona 3 33/60 hp
8. Lidérckatona 4 16/60 hp
9. Arrb- sértetlen 35/50 hp te jössz
10. Melkor (60hp) - 40 mana.
11. Avoral - (14hp)
12. Fabiot- 18/39 hp, 69 mana
13. ??? 34/?? hp
14. Mullen - sértetlen (40hp) 0 mana - passzív vagy amíg nem beszéljük meg a tárgyaid
15. Jak 46/60 hp - *átkozott 6 kör

//
 
  ... | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | ...
Nézet:

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.