| ja és sikeres(olyan nincs hogy kántelrelik) kijátszásakor szájba "pörgőrughatod" az ellenfelet |
Chuck Norris
színtelen kalandozó/ember
az értékeit nem írom le, mert olyan nagyok, hogy elképzelni se lehet
sikeres kijátszásakor minden lény kap egy "ugrópörgő" jelzőt. minden lény aki kapott ilyen jelzőt, nemcsak, hogy a semmibe kerül, de gazdájának szét kell tépnie a lapot. hatásimmunitás nem véd ellene |
1. ezzel a játék döntetlen
2.
TE-d
Színtelen 0vp
10000000000/9999999999
Kijátszási feltétele hogy legyen lájétban ÉN
Így oks a dolog.
Hód
[1] tisztogató torzszülött 2szk
10/10
Sikeres kijátszása célpont fából készült tárgy a gyűjtőbe kerül. Hátrány csak akkor támadhat ha van 1kmes körzetben egy folyó. |
SMS SEGGE
Chara-din azonnali 1vp
célpon ellenfél sebződik 1000000 ép-t és nyer
Én
Színtelen 0vp
100000/1000000
Lerakásának feltétele hogy legyen a játékban TE-d |
"A lap célpont lét sora nem jön létre."
Ha te mondod... |
mivan? |
Retus:
0 vp azonnali reakcio
Közvetlen ezután jáchatod ki, h vk kijátszott eg y varázslatot.A lap célpont lét sora nem jön létre.
) |
Lecke bepótlása
0vp tudós azonnali
Az őrposztodba kerul az öszszes szörny Még a paklidból is.
Hátrány: csak akkor játszhatod ki ha lealább 20000000000 szörnyed van aktívan. |
páros versenyenlehet vele aratni
Kis hülye
[5] 0/1 tharr szörny
mentális varázslatokat vagy hatásokat +2vpbe kerül kijátszani ha rá játszod ki és sebezné duplán sebzi. Miden körben kötelező vele támadni ha nem támad a gyűjtőbe kerül. Ha támad gazdáját támadja mert egy kis hülye.
Nagy hülye
20vp 14/14 tharr torzszülött 6szk
Csak akkor támadhat ha kis hülye a játékban van és csak őt támadhatja ha kis hülye akit megtámadott a köröd végéig életben marad nagy hülye kikerül a játékból és kapsz 200kis hülyét paszzivan a tartalékodba használj előre kikészített kis hülyéket a parlamentből |
Gyuri
10 vp
5/5
Sikeres kijátszásakor célpont ellenfelednek vagy fel kell áldoznia 900 ép-jét,vagy bevallania,hogy BÉNA!(ami persze a játék elvesztésével jár) |
X
0 vp-be kerül,0/0-ás,sikeres kijátszásakor elveszted a játékot.
X szolgája
0 vp-be kerül,50000000/50000000,Mágikus támadás és védekezés,kijátszási feltétele,hogy X aktív legyen |
Öngyilkos
10 Vp
Azonnali
Sikeres kijátszása után egy célpont játékos megnyeri a játékot. (Te nem lehetsz célpont!) |
Erdei nyehőce
3VP sheran szörny 4/2
Aktívan jön játékba
Sikeres kijátszása után minden réti nyehőce a gyűjtőbe kerül, majd annyi izomjelzőt kap, ahány nyehőcét leszedtél.
Ha sebzést okoz, akkor kap 1 izomjelzőt.
Vegyél le óla 1 izomjelzőt: Célpont lap, amelyik csak réti vagy egyébb nyehőze lehet, a gyűjtőbe kerül.
Az erdei nyehőcék lassan kiszorítják a réti nyehőcéket territóriumukról. -Treem feljegyzéseiből |
ez jó, szerintem nyugodtan írhattad volna a rendes lapötletekhez |
Cenzúra
0 VP , színtelen , azonnali reakció
Közvetlen akkor játszhatod ki, ha valaki kijátszott egy lapot. A lapot le kell fényképezni és elküldeni az ORTT-nek. Ha a lap képét károsnak találják a kiskorúak szellemi fejlődésére nézve, a lap a gyűjtőbe kerül. Ellenkező esetben sikeresen játékba jön.
"Fúj, ezzel az undorító játékkal hogy vagytok képesek játszani? Tele van vérrel meg meztelenséggel.Inkább a tanulással foglalkoznál." - jellegzetes tanár/szülő hozzáállás |
Én egy versenytípust találtam ki röviden:
Név a bíró őrülete
A versenyen negyedannyi bíró vesz rész mint ahány játékos.
Az nyer akitől a leghamarabb zártosztályra kerül az egyik bíró.
A verseny további része hagyományos verseny szabályait követi a verseny addig tart amíg 3bíró vagy játékos kórházba kerül. (verekedés esetén a verseny azonnal félbeszakad) |
varkaudar babevő: 5vp 0/3 5-ös fingorkán. sikers kijátszásakor minden lény meghal(fingcsapás) kivéve őt. |
Szváziföldi nyúlüreg 1vp sikeres kijátszásakor kapsz 1 bunny hopp jelzőt,(2/1-es szörny). kárpótlás: 5 fűszál szváziföld legelőiről. (1/1-es sheran szörny, 2-es klorofil csapás) |
Már bocs, de ezek a humoros ötletek. Ha ilyenek az ötleteid azokat ne ide írd hanem a rendes lapötletekhez! |
o vp
Quwarg
0/1 -es
"p" 1vp célpont tárgy a gyüjtöbe kerül
Még 1
1 vp
Quwarg
0/1
"p" Minden játékban lévö quwarg után gyogyulsz 1 ép-t |
Nem kérlek,a plázacica az egy Elenios szörny (ld: Queenga lapötletei). |
Helyszín:
Pláza
3VP 1 építő 1SZK
Minden előkészítő fázisodban a tartalékodba kerül egy plázacica jelző (0/1 szintelen ember) ez minden körben elvesz tőled 5 VP-t és ő kap +1/+1 (elkölti a pénzt és ruhát vesz rajta) |
NA ezt figyeljétek:
World Street Center
Helyszín 3vp, 2 építő, 1 szk.
Csak repülő lény építheti. Minden a WSC-ben dolgozó ember kap egy kirugás jelzőt. Ezen kívül, ha megnézed, hogy az ellenfél ott van a WSC-ben akkor nyertél. HA nem átváltozik UFO-vá és megesz!! |
Ruhakölcsönző
1 Építő,fekete,építmény,3 ÉP
Passzivizáld a ruhatárat és egy kalandozódat:kikereshetsz egy KF-es tárgyat és ebben a körben ingyen rárakhatod(ha van kijátszási feltétele,annak teljesülni kell).
"Haarkont a Morgan öltöztette." |
Jó, bocs. Sokaknak kedvence Morgan, de most ez csak vicc. Én is bírom. De mellesleg kicsivel előrébb volt egy Morgan tüsszentése. |
Spencer bácsi olyan humoros volt, nem kellett volna rontani az imidzsedet | Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb
A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek
|
© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932
Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.
|