Vissza a Főoldalra
 

Karakterválasztás
Új karakter
Statisztikák
Fórum
Chat, üzenőfal
1. Játékos oldal
2. Játékos oldal
Rövid leírás
Gyakori kérdések
Tippek és trükkök
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Feltámadás
(Túlélők Földje varázslat)
Küldd el képeslapként!
A Feltámadás varázslat az isteni hatalom kiterjedése, az örök élet titka. Ha magadra mondtad, nem kell többé attól tartanod, hogy egy-egy vérmesebb csata után Leah árnyvilágában fogsz kikötni.
Nézz szét a galériában!
Ghalla Története (2)
VAlami BUG lehet (569)
Milyen fejlesztést szeretnél látni a Sárkányölőn? (931)
106.szint (20)
Vén Golod meséi... (37)
A kalandozás is lehet kemény... (472)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Bíbor möszék
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | ...
Nézet:
Túndarag ősi kazamatáiba még a kalandozók sem merészkednek, mert olyan sötét titkok maradtak itt az egykori Thargodan háborúkból, amely minden halandó számára halálos veszedelem. Utad azonban ezúttal mégis ide vezet. A kincs utáni sóvárgás, a kalandvágy erősebbek az életösztönödnél. A hatalmas, démonfejre emlékeztető kaput ősi zár védi.
A zárat szerencsére könnyedén nyitja egy mágikus tolvajkulcs. A kulcs ugyan elhasználódott, de bejutottál! Lám, ide már bejutni sem könnyű... Ahogy szemed hozzászokik a félhomályhoz, látod, hogy a sötétben árnyak mozognak. Vörösen izzó szemek figyelnek! Aztán a sötétből lesújt egy rém, egy árnyéklidérc!

Te ocsúdsz elsőnek.

Kritikus ütés: Zumm! 78 sérülést szenvedett el.


96 tapasztalati pontot kaptál!
Kincset szereztél, ami egy tüskés bronzbuzogány!


A franc!!! Halálra ijesztett!!!
 
Elvégre nem semmi gazdája van...
 
Rutinfeladatnak indul, amikor egy kereskedő felkér, hogy raktárát őrizd reggelig, amikor is az árut hajóba rakodják. Egész éjszaka fennmaradni, nem egy nehéz feladat. A legapróbb neszre is éberen fülelsz, és felkészülsz a támadásra. Nocsak, mi készül a raktár kifosztására - egy gyökérszellem!

Tiéd a kezdeményezés!

Odacsapsz. 28 életpontnyit sérült.

A gyökérszellem habozik támadni.

Nem találtad el.

A gyökérszellem habozik támadni.

Odacsapsz. 15 ponttal csökkent az ép-je.

A gyökérszellem habozik támadni.

Fegyvered lesújt. 23 ép-t sebeztél.


72 tapasztalati pontot kaptál!

Télleg elég gyökér egy szellem)) Még csak nem is próbálkozott csapni)
 
Olvas valaki Terry Pretchet-et? Na ha a halál kinyúl ki viszi el az utált dirit? ;)
 
Hehe akkor rohadt sok halal lehet mert en is kinyirtam anno belole vagy 20-25ot vgay tobbet is... Mar nem emlekszem olyan reg volt :P
 
Az hagyan hogy jo vele lakni de azert az se piskota hogy a csontvaznak a husabol csinal maganak vacsit :P nagy muvesz a skac )))
 
Hat hogy meg hatalmasabb legyen a kari :P Hova mashova Fentvagyok mar az osszesitett topon 19dik (arenaban persze nem szintben meg ilysemiben
 
tényleg, rohadt sok a melója. Mindig jönnie kell az ellenfeleimért....
 
Hmm... erre nem is gondoltam. Gyerekek, most jöttem rá! Halhatatlanok lettünk, ugyanis kinyírtam a halált! Ötször is...
 
Ez modern játék, nem?
 
No miért nem?

Kajás lett a sok melótól
 
Ideje kiebrudalni a jogtalan házfoglalót, ami egy madárember csontváz!

...

Kitakarítasz, elkészíted a vacsorát az elejtett állat húsából, majd kényelmesen leheveredsz a szalmaágyra, úgy falatozol.

Jól lehet vele lakni...
 
Nahát, nem érted, miért tör be a kaszinóba egy nemanyaszülte mutáns!

Biztos nem volt gyerekszobája!!!
 
A Téder dombság csendben alvó halmai között van egy régi tanya, ahol kalandozásaid során meg szoktad magad húzni. Most azonban dühösen tapasztalalod, hogy valaki tanyát vert megszokott fészkedben. Ideje kiebrudalni a jogtalan házfoglalót, ami egy bosszúszomjas orgyilkos!

Még ő van felháborodva...
 
Téder dombság csendben alvó halmai között van egy régi tanya, ahol kalandozásaid során meg szoktad magad húzni. Most azonban dühösen tapasztalalod, hogy valaki tanyát vert megszokott fészkedben. Ideje kiebrudalni a jogtalan házfoglalót, ami egy kőóriás!

Te ocsúdsz elsőnek.

Odacsapsz. 68 sebzést kapott.

A kőóriás eltalált, 33 sebzést kapsz!

Kritikus ütés: Zumm! 118 ponttal csökkent az ép-je.


378 tapasztalati pontot kaptál!

Kitakarítasz, elkészíted a vacsorát az elejtett állat húsából, majd kényelmesen leheveredsz a szalmaágyra, úgy falatozol. Keleti kényelem! De (fájó állkapcsod sugallatára) rövidesen hagyod a heverészést a fenébe, és villámgyorsan elsprintelsz a legközelebbi fogorvosi rendelő irányába, hogy megtárgyald a dokival új fogsorod elkészítését...
 
Most mi a baj azzal, hogy a leviathan elokerul a hegyekben?
13 eves korunkban a szerepjatekban sztenderd ellenfel volt a whale, akar a sivatagban is
 
Soha nem gondoltad volna, hogy tulajdon otthonodban kell majd az életedért megküzdened! Éléskamrádban neszezésre leszel figyelmes. Amikor kinyitod, látod, hogy egy ocsmány szörny zabál a nagy gonddal eltett cseresznyekompótból és a disznóvágásból még megmaradt kolbászrudakból. Pusztulj, sötét halál!

No comment
 
Az már tényleg valami...
 
"A terem sötét közepén valami moccan. Egy nyúlványember észlelőművész!"

Whoa! Észrevette, hogy bejöttem !
 
Az ólat fenevad fosztogatja, egy elpusztíthatatlan amőba!
Tiéd a kezdeményezés!
Odacsapsz. 178 pontnyit sebződött.
Az elpusztíthatatlan amőba sikeresen eltalált! 33 ponttal csökken az ép-d.
Ellenfeled félrehajolt.
Az elpusztíthatatlan amőba nyúlványával támad. 57 életpontnyit sérülsz.
Telitaláltat! 194 ponttal csökkent az ép-je.
Az elpusztíthatatlan amőba nyúlványával nem talált.
Csapásod betalált, 165 sérülést szenvedett el.

Elpusztíthatatlan? És a kyr halhatatlan se ölhetetlen. Hiába, már a legendák sem a régiek...
 
Megtudod, hogy a Sötét Kos szerzetei ellopták az Élet Szent Kelyhét. Ha nem lenne jutalom, már akkor is szent kötelességed lenne a relikvia visszaszerzése. A szerzetesek búvóhelyét éjszaka közelíted meg. Leütöd az ajtónál álló őrt, majd belopódzol. A központi kincseskamrát vaskos, rácsos ajtó őrzi hatalmas lakattal.
Zárnyitással próbálkozol. Siker! A zárnyitás mestere vagy! Van itt azonban más őr is a rácsokon és a szerzeteseken kívül - egy barlangmélyi gyalázó!

Ammeg mi?
 
Rád ront egy fiatal tyrannosaurus rex!

Fiatal?!
 
A partról acsarog a bébire egy szőrös mellkasú manó!

JAj, de ijesztő. De hoztam az ügyes kis szerkentyűmet, és legyantáztam a szőrös mellkasát, mire elment, ugyanis a sárkánnyal csak le akarta égetni a mellkasbozontját.
 
Mire a szemed hozzászokik a fényviszonyokhoz, lesújt rád a tornyot gazdája távollétében őrző rém, egy villámló tekintetű manó!

Jaj!
 
Utazásaid során nem egyszer kell az Északi Szürke hegység hágóin átkelned. Az utat jól ismered, de azt is tudod - a hegyekben hemzsegő rablók és fenevadak támadását csak szerencsével tudod elkerülni. Ezúttal nincs szerencséd, küzdened kell az életedért. Ellenfeled egy újszülött leviathán!

He?!
 
Ellenfeled egy felföldi széljáró!
Ellenfeledé a kezdeményezés
A felföldi széljáró suhintásával nem talált.
Ütésed célt téveszt.
A felföldi széljáró eltalált, 28 életpontnyit sérülsz.
Eltaláltad, 81 ép sebzés.
A felföldi széljáró rád veti magát. 29 pontnyit sebződtél.
Nem találtad el.
A felföldi széljáró rád veti magát. 43 ponttal csökken az ép-d.
Melléütöttél!
A felföldi széljáró eltalált, 36 életpontnyit sérülsz.
Odacsapsz. 79 sebzést kapott.
A felföldi széljáró támadását könnyen elkerülöd.
Nem találtad el.
A felföldi széljáró suhintásával nem talált.
Nem találtad el.
A felföldi széljáró melléütött!
Eltaláltad, 87 sebzés!
A felföldi széljáró habozik támadni.
Nem találtál...
A felföldi széljáró támadását nem tudod hárítani. 17 ép-t vesztesz.
Nem találtad el.
A csatától kimerülten nézel a menekülő teremtmény után.


Azt hiszem, felszerelek egy visszapillantót. Most már muszáj megtudnom, mi áll a hátam mögött...
 
:gúnyos kacaj:
Hova?
 
ellenfeled 1 mevadult harci kutya


A harcikutyák mióta vadulnak meg??
 
Koszonom bar azert van meg mit fejlodnom
 
Miota elfugytak az emberek es igy rafanyarodtak az allatokra :P
 
  ... | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | ...
Nézet:

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.