Vissza a Főoldalra
 

Karakterválasztás
Új karakter
Statisztikák
Fórum
Chat, üzenőfal
1. Játékos oldal
2. Játékos oldal
Rövid leírás
Gyakori kérdések
Tippek és trükkök
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Wyvernek
(Könyv)
Küldd el képeslapként!
A kép megörökíti, ahogyan a wyvernek lesben állnak a magasban húzódó sziklákon a Vastmarki ütközet című könyvben.
Nézz szét a galériában!
Ghalla Története (2)
VAlami BUG lehet (569)
Milyen fejlesztést szeretnél látni a Sárkányölőn? (931)
106.szint (20)
Vén Golod meséi... (37)
A kalandozás is lehet kemény... (472)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Bíbor möszék
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | ...
Nézet:
Mivel nem sikerült Vándornak letaszítani ellenfelét, most leveti köpenyét. Az őt megsebző csontkollekció fejére dobja, amitől reméli elveszti tájékozodási képességét! És ütéseivel az épp meggyengített korlátok felé tereli ellenfelét.
 
Xojertha így lefegyverezve magába húzódik, majd átalakul...ez nem igazi varázslat, de mivel egy íratlan szabály szerint a KM mindenható, bűármi megtörténhet...de a gólemek nem járnának jól, ha egy griff helyett egy démon támadna rájuk...mivel a vadmágia zónában egy átalakulástól nem lesz tűzeső, csak a céllényt változtathatja meg...
S'almeyna tovább csépeli a hidat, nem tudja, átszakadt-e már...
 
//Cody ez tényleg jó ötlet!igazságos is mert nem Te alakitod a karakterek sorsát.Nem aztmondod hogy villám csap bele meg stb.Ja küldöm a cuccosokat.//
 
//sebződés nem történt, mert felfogta a Spirituális Páncél. majd vki jöjjön feltartani a gólemeket, amig leszedem magamról a tehenet. Cody - télleg kreténségeket dobsz //
 
//van egy papírom, amire leírtam hogy milyen dolgok történhetnek, és sikerült a legkreténebbet kidobni kockával xD//
Alighogy a varázslat létrejött, a feje fölött pár méterrel dimenziókapu nyílik...tehénbőgésre lesz figyelmes a társaság, és a szerencsétlenül beidézett jószág rázuhan Scyssathra, aki súlyos terhét kétségbeesetten próbálja levakarni magáról, miközben a két vele harcoló gólem egyre közeledik...
 
//ezt akkor ugy veszem, hogy a golyóheli hatására arrébbment a gólem//

Most hogy a gyík fellélegezhetett új stratégiába kezd.
//bocs arcok, ebből spontán mágikus visszahati lecc, de kell nekem //
Erre a körre megszakítja a Szellemfegyvert, míg magára mondja a Spirituális Páncélt, így egészt teste körül zöld neonos energasugarak csavarodnak, míg az egész egy mélyen nyöszörgő fémes hangot hallat.
Eztán várja védekező harcban a támadásokat a paplovag.

//Nem toom emléxel e, ez a vari a Misztikus Vért felerősített változata. Ez annyit tesz, hogy teljes vértként viselkedik. Mivel nincs MGT-je ezért folytatható vele a Szellemfegyver//
 
//zárom a kört hoho//
Scyssath a földön harcol a gólemmel, ádáz birkózásban.A paplovag és a felerősített varázsló elkezdi bontani a híd oldalát, míg Xojertha Vándor segítségére siet: a gólem lábára erőteljes csapást mér, de nem sok haszna van: a csontgólem avval a karmával amellyel Vándor fegyverét eddig leszorította most a druida botját szegezi földhöz: Vándor most újra támadhat pallosával, de a druidának most nélkülöznie kell a botját egy darabig...
 
//evvel csak az a bajom, hogy "jé Gródnak erő itala is van meg izé bizé" szal jó lenne, ha ezekről készítenél egy leltárt és azt elküldenéd nekem privátba, mert ez így eléggé furcsa...//
 
//Híí hova fejlődött a dolog.Mostasztán tényleg nem tok semmit csinálni.Varázsolni ugye nem tanácsos.de...van egy ötletem.//

Gród látja hogy nem használ a varázslata.Ezért megiszik egy erő italát,közben reméli hogy ezt nem változtatja el a zóna.Mivel nincs mágikus kisugárzása,mivel ezt Gród készitette,valószinü hogy a kivánthatást éri el.Mikjor érzi hogy ereje megnövekszik akkor odamegy a hid falához és mivel látja mit akar egy eddig sosem látott paplovag segít neki.ahova az a pallosát szánj Gród egy hatalmasat rúg.Persze ugy hogy csak esetleg az oldala szakad ki a hidnak.
 
//Helyes Kár h Cody már igen //
 
//Még nem ) //
 
//most néztem csak rá az órára, hagyjuk az egészet, folytatjuk holnap. sztem már Sal is alszik//
 
//Ellent kell mondjak ;o)
két pontban is: egy - amikor én játszottam szó sem volt semmiféle áldott felszerelésről (pedig voltam pappal és paplovaggal is) Az áldás az egy vari amit magadra lehet tenni, és egy hónapig hat.
kettő - a mágus tápolós harcrendszere SEMMIBEN nem hasonlít külföldi (vagy épp más magyar) szerepjátékokhoz. A mágusban a kaszt már egyet jelent a tápolással, pl 1 szintű paplovaggal 5 az egy ellen jöttek rám a parsztok, és elpáholtam őket. Ez annyit tesz, h MÁR indulásnál 5x táposabb vagy mint egy normál ember. Ezért kérem: ne a mágushoz viszonyítsunk.

Más: úgy látom Mullen ma már nem lesz. Cody - folytathatnánk úhy, h következő kör, és Mullen holnap kétszer cselekedhet (mondjuk ebben a körben áttekinti a csatahelyzetet, így a következő körben az információk birtokában kétszer is cselekedhet)

lord//
 
//ellent kell mondjak neked, kedves Raptor...
igaz, hogy a papoknak és paplovagoknak nincs mindig megáldva, de csaták vagy kalandozások előtt mindig megáldják...ezért van a M.A.G.U.S.ban a papoknak és paplovagoknak mindig áldott kezdő felszerelésük...//

S'almeynának feltűnik, hogy a híd fából van...eddig úgy gondolta, hogy kőhídon állnak...következő körében hatalmasat suhintva pallosával el a gólem mellett megpróbállja majd széthasítani a korlátot...//mivel ez itt gondolom nem vadiúj híd, a mélyben valszeg már kicsit korhadt, vagy legalábbis részben, mivel lent gyorsan korhadnak a fák...részben ezért nem építenek a törpék és duergarok fahidakat a Mélysötétben...D//
 
//200 rongy..vagyis izé, dehogy
De tényleg, számolj utána: levertek 1 gólemet, lesz belőle 2.Egy ilyen dög van 3-4 mázsa... sztem 130-140 darab után csúnya vége lesz a dolognak xD//
 
//na mibe, hogy ez a Cody gyerek a szitu végén ránk gyújtja a hidat :-o //
 
//nektek rosszabb ha a híd fábol van.Mert ma valahogy hanyagul írok, szar napom van, elnézést :P//
A híd fája ropogva törik szét a csapástól, de a gólem lába meg se rezzen: helyette Scyssath újabb karmok erdelyével találkozik, és most már a gólemek vadabbul támadnak neki.A támadás elől megkisérel kitérni egy extrém mozdulattal, amitől sok harcosnak leesne az álla, de mivel gólemekkel áll szemben, azok közül az egyik pördületből visszahasít, mellkason verve a paplovagot, a másik pedig -immár a háta mögé kerülve- ráugrik Ítélethozóra, és elkenődnek a hídon.A gólem és a gyík között ádáz harc kezdődik a földön...
//most Mullen, és kör vége-Majd új kör, az kezdi aki a leggyorsabban ír miután lezárom a kört.//
 
//én meg elfelejtettem beírni a harcmodorral kapcsolatban valamit: a mozgás leginkább egyfajta maláj(?) harcművészetre emlékeztet -a neve most nem jut eszembe- tudjátok, amikor a fószerek késeket kötöttek a lábukhoz! Ha vki nem ismerné ezt az ágat annak elárulom, hogy az utcai break ebből fejlődött ki, szal ha el akarjátok képzelni a gyík harcát, akkor ezt képzeljétek el kihagyva a padlórokit, a helit meg a hátpörit.//

Az előtte levő gólem támadása elöl egyszerűen elforog, közben guggolásba pördül -így kerülve el a mögüle érkező csapást- a guggolóhelyzetből elpörög hátulról érkező ellenfele lábai mellett, közben végigvág annak lábainál a hídon, és reménykedik, hogy a híd falécei nem változnak kővé. //vagyis a KM nem szól így utólag, hogy "Ja igen a híd kőből wan."//

//Amugy el kell hogy keserítselek Sal, egyáltalán nem minden paplovag fegyvere áldott. Csak az igen kivételesek, akik kivívták valamely főpap figyelmét. Lásd: Scyssath is paplovag, mégsem áldott a fegyvere.//
 
//mivel Xojertha csak a köv. körben kezd el taszigálni, ezért most egyedül esel neki a gólemnek//
Csakhogy ez a gólem erősebb mint amilyennek látszik: az erős tolás hatására épphogy csak odébbcsúszik, de bal karmaival bevág a földbe, így a barbár fegyvere a 2 csontkarom között leszorul.Ám most jön csak a java: a másik karjával a gólem megkísérli végigszántani a kalandozó mellkasát, aki hiába hajlik hátra, vállánál így is felszakad a ruhája.
 
Vándor misihu segítségére siet, és okulva az előzőkön nem csap oda a golemnek. Fegyverét a gólem térdhajlatainak támasztja, és közös erővel megpróbálják áttaszítani a köfalon.
 
//úgyse hagytam volna őket leesni, ilyen 1xűen nem ússzátok meg //
 
//Jókor szólsz a hídnak van oldala... :P //
 
A gólem nekicsapódik a vele egymagasságban levő falnak, de menten az egyik társával nekilódulnak a gyíknak: a két oldalról jövő gólemek karjaikat kiterjesztik, majd befelé kaszálnak, így Ítélethozó felől 4 oldalról jön a veszély...
 
//ez viszont a köv. körre marad, mert Mullen és Vándor reagjára várunk.
Ez megható a druida mágiáról, de én vagyok a KM és itt MINDENKI egyformán fog szopni a zóna miatt.
Egyébiránt ezeket kifelejtettem:
-a gólem átalakított csontokból van, koponyája valami nevenincs humanoid borzalomé, és 3 nagy karomban végződik a keze.
-a híd oldalán másfél méter magas fal van.És a letaszigálás nem lesz olyan egyszerű ;)//
 
//A druidamágia csak egy ősi nyelv...nincs manája, sem ilyesmije...de mindegy...úgysincs élőlény a közelben.
A gyors ima pedig csak egy fohász volt, semmi mágia...a papok és paplovagok fegyverzete és páncélja MINDIG áldott...hehe //

Xojertha felhagy az élőlényhívással, és egy körig magába süllyedve meditál...gondolatait összeszedi. Ismét előjönnek a Sárkánykolostorban tanult technikák, és mikor felnyitja szemeit, azokban szokatlan tűz lobog (ez nem mágia, csak drámaibbá teszi ). Botját megpörgeti, hátracsapja, majd a botot folyamatosan pörgetve ugrik az egyik gólemhez. Kinézete ellenére szokatlan ügyességgel és gyorsasággal mozog; leguggol a gólem előtt, és botját a talajon megsuhintva igyekszik elgáncsolni az egyik gólemet...
S'almeyna, miután rájött, hogy nem ér el semmit azzal, ha szétvgdossa a gólemeket, más taktikához folyamodik. Pajzsával igyekszik fölöklelni a gólemet, megpróbálja letaszigálni a hídról a feneketlen mélységbe...
 
//Amúgy az eredeti példánynak hány koponyája volt? Már csak kíváncsiság.. mert egyszerű bordákból azt nem lehet kirakni..//
 
Varázskomonenses tarisznáját és tekercses zsákját Roviannra bízza (gyakorlatilag TELJES biztonságban wan, ha csak nem halunk meg mind, pont annyira mint maga Rovainn).
-Ne várakossztassatok meg! -sziszegi a gyíklény, majd a Szellemfegyver harcitechnikát veszi fel. Ezt még a rendje dolgozta ki a lándzsával harcolók számára, a bonyolult mozgásmintát évekig kell tökéletesítenie a tanoncnak, míg harcban bevetheti. A technikát jellemzi, hogy használója a legjelentéktelenebb súlyt sem viselheti testén, ám mindenképp viselnie kell valamien bő ruházatot. Az alkalmazás elején 1 körig pörgetni kell teljes erőből a lándzsát a fej fölött (mondjuk, h ez már megvolt, hisz nem váratlanul törtek ránk a gólemek, felkészülni volt idő) majd pedig a fegyverforgatónak testével át kell vennie fegyvere ritmusát, így ők is pörögve forogva járnak haláltáncot fegyverükkel. A Szellemfegyver technika alkalmazása alatt csak egyszer lehet támadni (varázslat növelheti), és ez az egy támadás sem lesz sem erősebb, sem pedig biztosabb.. a technika célja más: egyrészt a kivételes harcmodor igen jelentős mértékben növeli használója védelmét -a pörgéssel, ugrásokkal a testén levő bő ruha, jelen esetben köpeny egyszerűen elsodorja a csapásokat, beleakadhat az anyagba (ha emlékeztek mondtam is h szakadt a köpenye a gyíklénynek, nyílván régebben is alkalmazta már ezt ;o) ), és a folyamatosan mozgásban levő testet nehezebb eltalálni-; másrészt a technika alkalmazása alatt igen könnyen el lehet mozogni a célpont mellett (aki ismeri a D&D-t: át lehet mozogni az ellenség által elfoglalt területen) és igen komoly hátrányt szenved aki túl közel kerül a gyíklényhez (értelem szerűen zavarja a látást, amikor folyamatosan az arcod veri egy ruha, nem lehet olyan jól koncentrálni a védekezésre).

Scyssath támadásba lendül, elforog a két csontgólem közt (nem valószínű, hogy lenne esélyük megragadni), majd féloldalt kerülve pörgőrúgást intéz baloldali ellenfene oldalába, egyedül az mentheti meg életét a hídról való lezuhanástól, ha megkapaszkodik az oldalsó kötelén. (nem mondtad h nincs a szélén, ami azt jelenti, h szabadon értelemezhető az ellenfél pozíciója ;P)

//Amugy a Szellemfegyvert a gyíklény már alkalmazta a vámpíros ütközetnél//
 
//nem nyert.MINDEN nem fizikális szférába tartozó dologra hat a vadmágikus zóna.Tehát harhar xDÉs mivel egy börtönben vagytok és nem barlangban, itt nincsenek természeti élőlények, max. férgek//
A tudat feltárás jutalma az, hogy egy kósza varázslat a közelben levő férgeket kővé változtatja...a druida megúszta, ezegyszer.
A lovag papi varázslatára a zóna igen érdekes dolgot csinál: a híd közepén elkezd feltörni a víz!A csapás szétveri a gólemet, ami ismét két újabb példányban illeszti össze magát...
 
Mivel a druidák mágiája nem igazi mágia, csak a természet nyelve, a zóna nincs különösebben hatással varázslataira...Xojertha feltárja tudatát, és a közelben levő élőlényeket hívja segítségül...ami ebben az esetben denevérekből és barlangi hüllőkből állhat...az érkezőket pedig ráuszítja a gólemre...
S'almeyna elrebeg egy gyors imát, és a kardja zölden felvillan. Áldott fegyverével suhint egyet el Vándor mellett a gólem felé...
 
A falon összeomlik a meggyengített rész: szabad az út tovább.Épp időben: a plafon áttörte a cseppkövet ami tartotta...
...a kalandozók egy csőrendszer szerűségbe kerültek: hosszú bóklászás után a szűk alagútban, egy rácsot találtak.Kirúgták a rácsot, és egy oltári magas terem közepén találták magukat: valahogy le kell ereszkedniük.De ekkor megpillantottak valamit, és zajra lettek figyelmesek:
A terem közepén egy óriási rubinhalomnak tűnő valami volt: jobbab szeműgyre véve azonban egy sárkányformát véltek felfedezni benne.Mindenhol duergar törpök szorgoskodtak: építették ezt a furcsa dolgot.Az óriási rubinsárkányt.
-El kell tünnünk innen-vonta le a következtetést sziszegve Scyssath, és lelebegtek-mivel a levitáció még érvényben volt.
Gyorsan továbbsiettek, és egy ajtón kijutottak a teremből.Az épitkező szürkék nem vették észre őket.
Újabb folyosók következtek, amik egy hídnál értek véget: a híd valami feneketlennek tűnő űr felett ívelt át.A levegőben hatalmas sziklák emelkedtek felfelé, villámok csapkodtak, és megmagyarázhatatlan események dúltak.Vadmágikus zónába kerültek.
A híd túloldaláról valami közeledett: egy alacsony, mokány csontgólem.A széles hídon elfért keresztbe a csapat, és Vándor előrelépett: az előző gólemmel való rossz élményei után egyből lecsapott a kis csontosra: az meg sem próbált védekezni, és darabokban esett szét.Kitört a nevetés a barbáron, ám menten abbahagyta, amint a két legnagyobb darab elkezdett mozogni, és szépen lassan felépült a gólem...két példányban...
//itt úgy varázsoljatok, hogy minden mágia után random dolog fog történni ami az egészen enyhétől a különösen brutálisig terjed//
 
  ... | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | ...
Nézet:

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.