Vissza a Főoldalra
 

Karakterválasztás
Új karakter
Statisztikák
Fórum
Chat, üzenőfal
1. Játékos oldal
2. Játékos oldal
Rövid leírás
Gyakori kérdések
Tippek és trükkök
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Kaktusztüske
(Túlélők Földje)
Küldd el képeslapként!
A sok helyen megtalálható törpekaktuszt, azaz a xantusz-kaktuszt Xantuszról, a nagy gondolkodóról nevezték el, aki azáltal fedezte fel, hogy egyszer meditálás közben beleült. A növényről gyűjthető tüskék manapság a könnyen beszerezhető, rengeteg módon felhasználható tárgyak közé tartoznak.
Nézz szét a galériában!
Ghalla Története (2)
VAlami BUG lehet (569)
Milyen fejlesztést szeretnél látni a Sárkányölőn? (931)
106.szint (20)
Vén Golod meséi... (37)
A kalandozás is lehet kemény... (472)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Bíbor möszék
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | ...
Nézet:
Tierpix átkozott útvesztőjében bolyongasz. Persze az egészet magadnak köszönheted. Egy utazó családot megmentettél Tierpixtől, a gonosz boszorkánytól, ő pedig bosszúból ide teleportált téged. Mágikus csapdák, torz fejtörők, és kegyetlen szörnyek nehezítik a kijutásodat. Most is egy lezárt ajtó torpant meg.
Zárnyitással próbálkozol. Siker! A zárnyitás mestere vagy! Nocsak, friss szellőt érzel, közel a kijárat. Már azt hitted, hogy örök életedre itt kell raboskodnod! De lám, hátra van még egy erőpróba - egy mágikus fenevad emelkedik előtted, és készül a megsemmisítésedre.
Végre, kiszabadultál! Nagyon reméled, hogy egyszer még nyakon csípheted Tierpixet, ezért a kis csínyért alaposan meg akarod leckéztetni.

Ja. Majd jól elfenekelem. MIt ijesztget holmi nyamvadt kis feketesárkánnyal?
 
Egy nap, amikor a fárasztó kalandozásból hazatérsz kényelmes otthonodba, döbbenten tapasztalod, hogy a lakásod ajtaján egy kékesen vibráló lakat virít!
Zárnyitással próbálkozol. Ehhez sajnos kevés a te tudományod! A zárat szerencsére könnyedén nyitja egy mágikus totemkulcs. A kulcs ugyan elhasználódott, de bejutottál! Összeszorul a torkod, ahogy belépsz, félsz tőle, hogy csak lakásod romjait látod meg. De nem, mindössze a nappali közepén, a bútorokból épít épp fészket magának egy mutáns küklopsz!

Huhha. Mit is épít? És ki akarja megvenni a túl forgalmas palotámat?!!!
 
Grumarg egy rég halott óriás-hadúr volt. Erődítménye ősi emlékműként magasodik egy hegy tetején. A vár méretei túl gigantikusak ahhoz, hogy bármely humán faj elfoglalhassa és beköltözhessen. Azonban a hegy számos teremtménye vackot és fészket talált itt. Kiváló vadászterület egy magadfajta kalandozónak, különösképp, hogy esélyed van arra is, hogy Grumarg elveszett kincseire rábukkanj. Nem kell sokáig várnod a kihívásra, rád tör egy kisebb fagyelementál!

A harcot te kezded.

Találtál...vagy mégsem?! Bizonytalanságoddal 46 életpontot sebeztél!

A kisebb fagyelementál jeges és büdös lehelletével próbál harcképtelenné tenni,de te gyors reflexeidnek és gázmaszkodnak köszönhetően csak 27 sebzést kapsz!

Csapáshoz készülsz ezért egy könnyen támadható,és fontos testrészt keresel az elementálon!Meg is találod:az elementál szája!A csonkolóddal lesujtaszz,de nem sikerül telibe találni ezért csak 48 életpontot sebeztél!

A kisebb fagyelementál sajnos eltalált lehelletével, 32 sebzést szenvedsz el!

Ütésed egy méh zümmögése miatt célt téveszt!

A kisebb fagyelementál támad,de a támadás közepén elveszti egyensúlyát,ezért hátra esik és nyitott szájjal elájul!

Zümm!Egy méhecske repül be az elementál szájába,s ekkor az elementál váratlenúl felébred,de a méh beleszúr a torkába!Ettől az elementál egész tesete feldagad és néhány perc múlva megfullad!

Te és a méh diadalmadkodtatok az elementál felett!
Már majdnem hozzá fogsz a halott elementál átkutatásához amikor eszedbe jut:nem csak a Te érdemed ez a méh is segített,ezért bocsánatot kérsz,mert nem rég még válogatott szidkokat vágtál hozzá!Ez után elkezded átkutatni az elementált,s hamar megtalálod az egyetlen értekes tárgyat ami az elementálnál vot:egy zafír szarabeusz!Elégedetten mész haza.
 
Kezdek megijedni,ma csak hatszor találtam emberevő denevért a spájzban!!!

Most vagy Hannibal Lechter rakta el a kompótot,vagy a disznónak nem négy lába volt!!!
 
Soha nem gondoltad volna, hogy tulajdon otthonodban kell majd az életedért megküzdened! Éléskamrádban neszezésre leszel figyelmes. Amikor kinyitod, látod, hogy egy ocsmány szörny zabál a nagy gonddal eltett cseresznyekompótból és a disznóvágásból még megmaradt kolbászrudakból. Pusztulj, öreg fekete sárkány!

Mondom én, hogy palotában lakom! Ha a spájzba befér egy sárkány...
 
A furcsa lények még furcsább helyen újabb része

Meglátogatod nagynénédet, aki egy kis faluban lakik, a Ferratus vulkán közelében. Elbeszélgettek, elteázgattok. A néni arról faggat, miért nem házasodsz meg, te meg azt kérdezed, hogy lakhat egy működő vulkán tövében. Beszélgetéseteket kétségbeesett malacvisítás szakítja meg. Még jó, hogy a közelben vagy! Rohansz segíteni. Az ólat fenevad fosztogatja, egy frissen kreált triklem drakolder!
 
Folytatódik a furcsa lények még furcsább helyen sorozat

Rutinfeladatnak indul, amikor egy kereskedő felkér, hogy raktárát őrizd reggelig, amikor is az árut hajóba rakodják. Egész éjszaka fennmaradni, nem egy nehéz feladat. A legapróbb neszre is éberen fülelsz, és felkészülsz a támadásra. Nocsak, mi készül a raktár kifosztására - egy gyermek leviathán!
 
Na igen,elképzeltem mekkora sérvvel vonult a kórházba,miután eladta a cuccot!!!
 
Ez semmi. Nézd meg inkább ezt: sárkányölős kérdések - 1284. hozzászólás. Egy "kicsit" hosszabb, és több pénzt is ad : )
 
ugye milyen érdekes.....

egy nagyobb földelementál a manóknál??
 
Furcsa lények furcsa helyen ujjab rovata

Az erdei manók mindig is híresek voltak tolvaj természetükről. Miniatűr erdei városukban számos kincset halmoztak fel, amelyet a nagyoktól loptak. Kalandvágy és kíváncsiság vezérel, amikor felkeresed a manók városát. Egy kicsinyítő varázsitalt használsz, hogy észrevétlen maradhass. Egy díszes épületbe próbálsz belopódzni - az ajtót azonban mágikus zár védi.
Zárnyitással próbálkozol. Ehhez sajnos kevés a te tudományod! A zárat szerencsére könnyedén nyitja egy mágikus rúnakulcs. A kulcs ugyan elhasználódott, de bejutottál! A házban nem manót találsz, hanem egy nagyobb fagyelementál!
 
AZ EV UZLETE OSSZESEN 1000 $$

2 bronz rövidkard eladásakor 28 aranyat kaptál.
1 bronzbuzogány eladásakor 14 aranyat kaptál.
1 bronzhegyű lándzsa eladásakor 24 aranyat kaptál.
1 láncos buzogány eladásakor 27 aranyat kaptál.
1 ork szablya eladásakor 4 aranyat kaptál.
4 rézhegyű lándzsa eladásakor 84 aranyat kaptál.
1 rézkalapács eladásakor 3 aranyat kaptál.
1 tüskés buzogány eladásakor 19 aranyat kaptál.
1 tüskézett lándzsa eladásakor 33 aranyat kaptál.
1 bőrpajzs eladásakor 8 aranyat kaptál.
1 szegecselt fapajzs eladásakor 9 aranyat kaptál.
1 szegecselt rézpajzs eladásakor 21 aranyat kaptál.
3 bélelt tunika eladásakor 42 aranyat kaptál.
2 hímzett tunika eladásakor 36 aranyat kaptál.
1 réz láncing eladásakor 27 aranyat kaptál.
1 szöges bőrpáncél eladásakor 1 aranyat kaptál.
1 tochaki vért eladásakor 9 aranyat kaptál.
1 átkozott gyűrű eladásakor 1 aranyat kaptál.
3 bronz entgyűrű eladásakor 27 aranyat kaptál.
3 bronz manógyűrű eladásakor 27 aranyat kaptál.
2 bronz trollgyűrű eladásakor 18 aranyat kaptál.
4 csinos karkötő eladásakor 112 aranyat kaptál.
1 ezüst entgyűrű eladásakor 30 aranyat kaptál.
1 ezüst manógyűrű eladásakor 30 aranyat kaptál.
3 guntaki talizmán eladásakor 63 aranyat kaptál.
1 kőkarkötő eladásakor 32 aranyat kaptál.
1 malachit függő eladásakor 30 aranyat kaptál.
1 malachit lánc eladásakor 20 aranyat kaptál.
1 réz entgyűrű eladásakor 3 aranyat kaptál.
1 réz trollgyűrű eladásakor 3 aranyat kaptál.
1 horpadt sisak eladásakor 4 aranyat kaptál.
1 rézsisak eladásakor 8 aranyat kaptál
 
Támadás ér, egy óriás harcikutya! Fúj, micsoda ocsmány lény!

Aztán nehogy sokkot kapjak a látványtól
 
Egy nap, amikor a fárasztó kalandozásból hazatérsz kényelmes otthonodba, döbbenten tapasztalod, hogy a lakásod ajtaján egy kékesen vibráló lakat virít!
Zárnyitással próbálkozol. Siker! A zárnyitás mestere vagy! Összeszorul a torkod, ahogy belépsz, félsz tőle, hogy csak lakásod romjait látod meg. De nem, mindössze a nappali közepén, a bútorokból épít épp fészket magának egy öreg fekete sárkány!

Huhha. Mégis jó nagy házam van.
 
A Féder erdő mellett rengeteg csodaszép tavacska van, gyakran jársz erre. Egyszer jajkiáltást hallasz. Gáláns lovagként, azonnal futsz segíteni. Az egyik tavacskában egy riadt erdei sárkánybébit látsz a hideg vízben dideregni. Látod is már, hogy mi üldözte a vízbe. A partról acsarog a bébire egy gyermek leviathán!

Újabb gyöngyszem
 
De először a szörnnyel kell elbánnod, ami egy öreg zöld sárkány!
Te ütsz először.
Kritikus ütés: Fegyvered lesújt. 396 ép-t vesztett.
950 tapasztalati pontot kaptál!

Eutanázia beholder módra.
 
Hát, igen. Előfordul. Kicsit ijedősek a karakterek, van, ahol összecsinálják magukat...
 
Nocsak, micsoda meglepetés, Bambi egy emberevő óriástigris!

Na, ez tényleg meglepő. Ez teljesen olyan, mintha földi lenne...
(Bocs, csak az előbb nem írta be.)
 
Nocsak, micsoda meglepetés, Bambi egy emberevő óriástigris!
 
Hirtelen előtted terem egy tűztáncos!

A te reflexeid a gyengébbek.

A tűztáncos botjával nem talált.

Csapásod betalált, 97 életpontnyit sérült.

A tűztáncos csak köröz körülötted.

Kritikus ütés: Telitaláltat! 198 ép sebzés.


453 tapasztalati pontot kaptál!
Kincset szereztél, ami egy adamantit mellvért!
Huh, ez ijesztő volt! Pánikszerűen futsz vissza arra, amerről jöttél.

---Így összevertem, de még én futok el pánikszerűen...
 
Ellenfeled egy elpusztíthatatlan amőba!
Te ocsúdsz elsőnek.
Nem találtad el.
Az elpusztíthatatlan amőba csak köröz körülötted.
Lesújtasz. 157 sebzés!
Az elpusztíthatatlan amőba csak köröz körülötted.
Találtál, 168 sebzés!
Az elpusztíthatatlan amőba melléütött!
Kritikus ütés: Odacsapsz. 358 életpontnyit sérült.
950 tapasztalati pontot kaptál!

Wow! Ez már tényleg elpusztíthatatlan! Ehhez már három pofon kellett...
 
Olvastam. Utálom. A dirit nem.
 
:nyelvet ölt: csak nem bízd el magad, még fiatal vagyok, de te meg már vén tata lettél... ha nem emlékszel, szedj memorilt, én is azt teszem...
 
:irigykedve néz:
Juj. Én aligha fogok a nyomodba érni...((
 
Átlépsz a portálon, és megkeresed Hulleirát. Még kapatos állapotban van, ezért beledugod egy dézsa hideg vízbe, hogy magadhoz térj.

Szóval... beledugom őt a vízbe, hogy magamhoz térjek?? (az előbb kivágott egy részt...)
 
Átlépsz a portálon, és megkeresed Hulleirát. Még kapatos állapotban van, ezért > >

Beledugom őt egy dézsa hideg vízbe, hogy magamhoz térjek?????
 
Zárnyitással próbálkozol. Siker! A zárnyitás mestere vagy!

Holnap megyünk a bankba!!!
ui.zárás után!!!
 
"Fura szörnyek még furább helyen" rovatunk következő gyöngyszeme következik:

Korábbi kalandozásaid során felfedeztél az egyik hegyoldalban egy elhagyatott, ősi templomot. Itt az ideje, hogy felderítsd! A sziklafalat megmászni nem egyszerű feladat, de a magadfajta edzett kalandozó itt nem vall kudarcot. A templom lélegzetelállító látvány, hatalmas, és fenyegető. Elképzelésed sincs, hogyan és kik építhették meg itt.
Odabent csend honol. Mindenhol ősi szobrok, és feliratok egy olyan nyelven, amelyet még sosem láttál, nemhogy képes lennél megérteni. Valami moccan, felveri a padlót borító vastag port. Egy sárkánycápa!
 
Nocsak, mi készül a raktár kifosztására - egy lápi agyszívó!

A te reflexeid a gyengébbek.

A lápi agyszívó csápjaival áttör védelmeden, 21 pontnyit sebződtél.

Fegyvered lesújt. 38 sebzést kapott.

A lápi agyszívó csápjaival támad. 25 sebpontot vesztesz.

Eltaláltad, 44 sebzést kapott.

A lápi agyszívó csápjaival megütött, 23 ép-t vesztesz.

Nem találtál...

A lápi agyszívó rád veti magát. 23 pontnyit sebződtél.

Kritikus ütés: Lesújtasz. 100 sérülést szenvedett el.


192 tapasztalati pontot kaptál!

mit akar egy raktárban egy agyszívó??
 
És hányadik szintű karakterrel sikerült ezt neked elérni?
 
  ... | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | ...
Nézet:

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.