Vissza a Főoldalra
 

Karakterválasztás
Új karakter
Statisztikák
Fórum
Chat, üzenőfal
1. Játékos oldal
2. Játékos oldal
Rövid leírás
Gyakori kérdések
Tippek és trükkök
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Mindenki volt kezdő...
(Túlélők Földje)
Küldd el képeslapként!
A kezdő kalandozóknak általában azok a veteránok a példaképei, akikről a legendák is szólnak. Céljuk, hogy minél gyorsabban és hatékonyabban felemelkedhessenek bálványukhoz, ez azonban a legtöbbször csak kitartó, hosszú munka árán lehetséges.
Nézz szét a galériában!
Ghalla Története (2)
VAlami BUG lehet (569)
Milyen fejlesztést szeretnél látni a Sárkányölőn? (931)
106.szint (20)
Vén Golod meséi... (37)
A kalandozás is lehet kemény... (472)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Bíbor möszék
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | ...
Nézet:
A röpködés a vadmágikus zónában igen veszélyes...egy két kósza villámlás kikerülése elég nehéz...de a druida észreveszi, hogy a híd fölött nincsenek viharok.Sziklakiszögelést ugyan nem talál, a gólemek mögé pedig letenni a csapatot öngyilkosság lenne.
 
Xojertha S'almeyna mellett landol és a paplovagra villantja zöld szemeit. S'almeyna megérti az üzenetet, és gyorsan felpattana griff hátára. Xojertha fölrugaszkodik, majd egy sziklakiszögellést keres, amin leteheti az elfet, hogy utána visszarepülhessen a többiekért...
 
A híd reccsenése és az egyre halkuló tehénbőgés miatt a kalandozók rájönnek mi folyik itt: a gólemek egyre csak csapkodják egymást, és a híd hamarosan leszakad....
 
Vándor nagy nehézségek árán leszedi a tejtermelő emlőst barátjáról, és felsegíti. Ám a négylábú jószág igen ragaszkodó tipus, és hálásan dörgölőzik a barbárhoz.
-Na ne! Viszolyog Vándor, és egy hatalmas csapás kíséretében a gólemek közé zavarja a tehenet. Ettől nagy felbojdulás keletkezik közöttük.
 
//Kösz szépen.Attól féltem hogy a csontváz megnő és leszakad a hid!miért nem szaladunk vissza?,
PÁÁLMAFAAAAAAAAA????????
Ezt meg hogyan találtad ki??
Minihangyák fegyverrel lesznek benne??)
Hoopsz télleg a gyik)De én nem tok mit tenni.//

Gród megköszöni szépen hogy kiszabadították,és megfogadta csak legvégső,fontosesetben varázsol ujra.Körbenézett.Most mit tegyen?
 
//pálmafanövesztést is raktál a varik közé;!?!?!?!?! XDDD
télleg, a gyíklény...
vároka többiek reagjára //
 
A gólemek nem látszanak a tűztől, így zavartalan a szabadító ige: ám a paplovag tudja, a java még hátra van...felkészülve a legrosszabra, Gród feleszmélésével egy pillanatban a fa híd közepén egy pálmafa kezd el kitörni a padlóból...
//Valakinek illene leszedni a tehenet Raptorról... xD//
 
S'almeyna vadul vagdalkozik, amikor megpillantja bátyját a levegőben. Hárít egy támadást, majd gyorsan int pallosával. Így is bekap egy ütést,a mitől hátraesik. De akkor már ott van Xojertha, és lesodorja a gólemet a hídról...ami nem esik különösebben nehezére, lendületére, erejére és termetére való tekintettel...Szétszórja a S'almeyna körül levő gólemeket, és mancsával jelez a paplovagnak, hogy hallgatja...
-Fedezz engem, kérlek, bátyám. Gród kiszabadítása egy kis időmbe tellik...
Xojertha biccent, majd egy lendületes szárnycsapással szabályos utat váj a gólem-rengetegben. A paplovag mögötte fut pallosával, amíg oda nem ér Gródhoz. Int Xojerthának, majd gyorsan letérdel Gród mellé, megfogja egyik kezével szent amulettjét, a Sheran-medált, a másik kezét pedig a kőre helyezi, majd elkezd imádkozni...
 
//hehe..olyan 1:15 höz hogy nem jön létre a spell x)
Egyébiránt az egész logikája egy 20 oldalú kocka meg egy rongyos összefirkált papírdarab xD//
A lovagnak sikerül felkeltenie a gólemek figyelmét, és azok a barbárról lemászva most őt szemelik ki...
A griffé vált druida hirtelen ismét a hídon találja magát: sikerült kijutnia úgylátszik....
//van egy rossz hírem Mullen...nagyon rossz dobás jött ki..de a paplovagok ismernek egy igét ami visszafordítja..//
Gród alighogy kimondta a varázslat befejező szavait, furcsán érezte magát..
..a többiek megdöbbenve vették észre, hogy a zóna kővéváltoztatta a mágust...
 
//Dejó!!Ez tetszik!naaaa mégegyet csinálok.Érdekel miket talált ki Cody.Csak meg ne szivjam)//

No várjunk csak!Ha szikrákra teleportáció jön létre mi jöhet létre teleportáció hatására?Ha meg lehetne fejteni a zóna működését csak logika kéne és kijutnánk!Gondolta Gród.szóval egy teleportáció.
Gród az egyik társaitól távolabb és egyedül lévő gólemre varázsolt egy teleportációt ami alig igényelt manát mert csak 1-2 méterről van szó.Hmm...remélem nem nő meg óriási méretűre.

//Ja mér nem szaladunk vissza a hídon??//
 
//Most őszintén...mekkora az esélye annak, hogy Gród el tudja mondani a varázslatot? DD//
S'almeyna odaugrik Vándorhoz, és pajzscsapásaival próbálja a dögöket lelökni róla...közben éberen figyel, nehogy a barbárról őrá másszanak...
Xojertha nem változik vissza, ki tudja, mi történne...hangsebességgel röpköd a falak közt, keresi a bejáratot...az biztos, hogy ugyanoda kétszer nem repül be, hiszen kíválóan tájékozódik, griff formában pedig még a mágneses vonalakat is érzékeli...
 
//OKÉÉÉÉ!//
 
//a híd felépítése olyan, ha kettébontanád, az egész leszakadna...tehát csak megingattad a szerkezetét, hogy hamarosan leszakadjon.De ne aggódj: ha Gród elmondja a levitációt, akkor a lovag levághatja a hidat teljesen, és leesnek rólad a dögök.Tehát annyira mély szarban azért nem vagy XD//
 
//Naaa! A híd most két részre van szakadva! Mivel bontottam rajta! Vagy mégse???//
 
//és még engem gyanúsítotok avval hogy rátok gyújtom a hidat xD//
A gólemek egy része a tűzön keresztülvág és elkezdenek ráugrálni a barbárra...karmaik fel és levágnak, Vándor pedig kétségbeesetten próbálja lerázni magáról a szörnyeket..egy biztos, ha valaki nem segít neki, a kalandozó kiDEMezik...
 
Vándor ösi módszerhez folyamodott, és egy épp fadarabot a híd szerkezetéhez kezdett dörzsölni. Elöbb csak apró füst pamacsok, majd egy kisebb láng nyelv is felcsapott. Ekkor kiáltott társainak hogy hátráljanak, és egy égő fadarabbal meggyújtotta a gólemek felőli fahíd részét.
 
//a sorsod a kocka kezében van //
A szikra varázslatra a zóna emígyen reagált: a célzott gólem körül sercegve jött létre a teleportáció, és 6 méterrel odébb tette: a végtelen űr fölé...
Gród nyelt egyet: ha hasonló történik velük, akkor végük van.
//egyébként 2x nem fog ugyanaz a hatás létrejönni, ekkor újradobok //
 
-Hnn naja egyszerű lenne.Ha nem vadmágikus zónában lennénk-kiáltott vissza neki Gród-én varázsolhatok de lehet hogy mindanyiunkba villám csap.De elötte egy próbát.
Gród egy gólemre mutatott és egy egyszerű szikrák varázslatot mondott rá.Gród most várja mi történik.
Máshogy nem igen menekülhetnek innen.Csak mágiával.
-Van valakinek ötlete?-kérdezte Gród.aztán eszébe jutott hogy a varázslat elsütése elött kellett volna ezt megkérdeznie.

//Remélem nem lesz nagy baj.....)//
 
Vándor elkiáltotta magát:
-Most kellene egy lebegés varázslat! Azzal elkezdte rombolni a hidet, hogy leszakadjon.
 
//felőlem átférhet, de mint látod létszámváltozás történt ;)//
 
//S'almeyna elf volta miatt igen karcsú, kecses és fürge mozgású...de nagyjából átférhet...DD//
 
A három kalandozó a hídon vágot lyuk és a három gólem közé szorul: a gyík még mindig a tehén alatt van, a druida pedig még nem talált ki a labirintusból...
A gólemek valami eszement dolgot kezdenek csinálni: egymásnak esnek, és a kalandozók tehetetlenül nézik: 6 gólem...12...24...
Vándor sacca szerint kb. 70 ilyen monstrum állt elöttük: a híd nyikorgott alattuk...és a kalandozók féltek...
 
//egy másfél méter magas gólem lábai durván 60 cm hosszúak, ez olyan 55 cm magas, 10 centi széles rést jelent...S'almeyna mekkora??//
 
//S'almeyna egy négyes szintű rúnázott mithrill teljesvértben mászkál...annak pedig nincs súlya DDD//

S'almeyna egy hálás pillantást vet megmentőjére, majd megrohamozza az egyik gólemet...ám támadás helyett az utolsó pillanatban leguggol, és rohamát gurulva folytatja...át a gólem lábai közt...onnan majd megpróbálja pajzscsapásaival a szakadékba lökni a gólemeket...
 
Gród nehezen felhuzza magát mikor páncélcsörgést is hall.Olyan hirtelen történt!Az elöbb még hidat gyengitett most pedig majdnem lezuhant.ekkor megpillantotta a lovagot akinek segitett.Meg tudta tartani magát de a páncélja lehuzta igy nem tudta felhuzni magát.Gródban még tartott az erö itala hatása ezért megfogta a lovag feklé nyujtott kezét két kezzél és amekkorát csak tudott rántott rajta.A lovag már félig fenntvolt és egy ujabb rántás után biztonságba került.
-huhh ez éles volt!-mondta a lovagnak Gród
 
Vándor hatalmas recsegésre lessz figyelmes, és hátrafordul. Két társát látja amint eltűnik a mélység felett, majd egyikük megjelenik másikuk nem. Hatalmasat taszít a gólemen, és társai segítségére siet.
 
//Mullen cselekedj, hogy új kört kezdhessünk //
 
A két gólem, látván a gyíklény siralmas helyzetét, tervet változtat: karmaikkal belevágnak a fa padlóba a lovag és mágus közelében, és éles félkörben valósággal lefűrészelik a hidat: Gródnak és S'almeynának lelassul az idő: kétségbeesetten ugranak a zuhanó résztől, de épphogy csak megkapaszkodhatnak: a felerősített varázsló felhúzza magát, de a lovag nehéz páncélja miatt csak lógni tud: valakinek segítenie kell, különben a paplovag pályafutása véget ér...
 
//Egyébiránt a híd oldalát már Gród és S'almeyna szétverte, lehet megpróbálni lerugdosni a gólemeket //
Vándor ellenfe elkezdi szaggatni magán a köppenyt, de alig szabadul: az ütések elől "ösztönösen" hátrál, így a kivert hídrész és a barbártól egyre távolabb kerül...
 
//azért tévedésbe ne essünk: a vadmágia önállóan egy megadott reakció készletből reagál bármilyen nem fizikális szférában történő tevékenységre, tehát akármi történhet..nézzük mit dobunk
Hát ez jó: 10 - es//
A druida fennséges griffként tündököl a hídon, ám a zóna vadul reagál: Xojertha furcsán érzi magát, és hirtelen vadul elteleportál: egy egész más helyen találja magát: egy fedett kőlabirintus!Most egy darabig nem vesz részt a harcban...
//No, minden kör elején dobok, és ha nagyobbat dobok a célszámnál(ami minden körben TETEMESEN csökken) akkor kijutsz.4 kör múlva biztosan.//
 
  ... | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | ...
Nézet:

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.