Vissza a Főoldalra
 

Karakterválasztás
Új karakter
Statisztikák
Fórum
Chat, üzenőfal
1. Játékos oldal
2. Játékos oldal
Rövid leírás
Gyakori kérdések
Tippek és trükkök
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Tirranda
(Ősök Városa galetki)
Küldd el képeslapként!
Tirranda, az Ősök Városa egyik tolvaj klánú galetkije a frissen lopott mágikus gyűrűt vizsgálgatja. Az elsőre is egyértelmű, hogy nem a törékeny lányka ujjaira tervezték.
Nézz szét a galériában!
Ghalla Története (2)
VAlami BUG lehet (569)
Milyen fejlesztést szeretnél látni a Sárkányölőn? (931)
106.szint (20)
Vén Golod meséi... (37)
A kalandozás is lehet kemény... (472)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Bíbor möszék
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | ...
Nézet:
Soha nem gondoltad volna, hogy tulajdon otthonodban kell majd az életedért megküzdened! Éléskamrádban neszezésre leszel figyelmes. Amikor kinyitod, látod, hogy egy ocsmány szörny zabál a nagy gonddal eltett cseresznyekompótból és a disznóvágásból még megmaradt kolbászrudakból. Pusztulj, tűzszemű idol!
No comment...
 
Túndarag ősi kazamatáiba még a kalandozók sem merészkednek, mert olyan sötét titkok maradtak itt az egykori Thargodan háborúkból, amely minden halandó számára halálos veszedelem. Utad azonban ezúttal mégis ide vezet. A kincs utáni sóvárgás, a kalandvágy erősebbek az életösztönödnél. A hatalmas, démonfejre emlékeztető kaput ősi zár védi.
Zárnyitással próbálkozol. Siker! A zárnyitás mestere vagy! Lám, ide már bejutni sem könnyű... Ahogy szemed hozzászokik a félhomályhoz, látod, hogy a sötétben árnyak mozognak. Vörösen izzó szemek figyelnek! Aztán a sötétből lesújt egy rém, egy bíbor óriás lajhár!
Nem tudom,hogy,hogy a fenébe veszi észre,hogy bíborszínű?!
 
A partról acsarog a bébire egy bosszúálló gyökérszellem!
 
szerintem ez is furcsa lények,furcsa helyen:
A kínzómester ölebét küldi rád, hogy végezzen veled. Rádveti magát egy bíbor óriás lajhár!
 
furcsa lények fura helyen legújabb rovata

Híre megy, hogy a helyi kaszinóba az éjszaka során többször betörtek. Téged bérelnek fel, hogy kiderítsd, ki a tettes. Zárás előtt elrejtőzöl egy kis szobában, amely a hátsó ajtóhoz vezető folyosóról nyílik. Leszáll az éj... neszezést hallasz kintről! Amikor lenyomod a kilincset, megdöbbenve tapasztalod, hogy zárva van. Ki tehette ezt? Cselekedned kell, különben reggelig itt ragadsz, és a rejtélynek se tudsz utána járni!
Zárnyitással próbálkozol. Ehhez sajnos kevés a te tudományod! A zárat szerencsére könnyedén nyitja egy mágikus tolvajkulcs. A kulcs ugyan elhasználódott, de bejutottál! Ahogy kilépsz az ajtón, egy különös lénnyel találod szembe magad. Nahát, nem érted, miért tör be a kaszinóba egy vérfertőzött pegazus!

mit keres ott egy vérfertőzött pegazus??és miért férfertőzött??
 
Szívás
 
Hol van már az idő, amikor csak álmodoztál róla, hogy Sárkányölő lesz belőled! Most már leölt sárkányok trófeáinak tucatjai díszítik a szobád falát. Persze mindig vannak még öregebb, és még hatalmasabb sárkányok, amelyeknek az elejtése kihívást jelent. Reménykedsz vele, hogy ezúttal összefutsz Folranggal, az ősöreg vörös sárkánnyal. Épp egy labirintusban vagy, és már csak az előtted tornyosuló utolsó akadályt, egy mágikusan lezárt titanit ajtót kellene leküzdened.
Zárnyitással próbálkozol. Siker! A zárnyitás mestere vagy! Csalódott vagy, amikor látod, hogy odabent nem Folrang vár, csak egy tűzpióca!

A szegény rokon pórul járt.
 
DDDDDDDDD
 
Egy kereskedőkaraván kíséretének tagja vagy. A karaván a gyors és kényelmes, ámde veszedelmes Aranyúton halad. Nem is az a kérdés, éri-e támadás a karavánt, hanem az, hogy mikor. Két napja utaztok, amikor a támadás bekövetkezik. Azonban nem rablók, hanem kiéhezett szörnyek támadnak rátok. A te ellenfeled egy öreg vörös sárkány!

Mit keres itt?!
 
A Téder dombság csendben alvó halmai között van egy régi tanya, ahol kalandozásaid során meg szoktad magad húzni. Most azonban dühösen tapasztalalod, hogy valaki tanyát vert megszokott fészkedben. Ideje kiebrudalni a jogtalan házfoglalót, ami egy vénás lépegető!

Ennek nagyon SW szaga van...
 
Erről eszembejutott a Szörny Rt. film vége:

"Anya! Né má, megint bejött egy aligátor." és ezekután nagyon csúnyán kongott a lapát...
 
A Hotnaun hegy időről időre felmorajlik, füstöt okád magából. Ezt kisebb földrengések követik. Ezúttal egy különösen nagy rengés történt, a vulkántól biztonságos távolságra épült Szikfatty faluban házak dőltek össze, megrepedt a föld. A lakosok pánikszerűen elmenekültek, és mire visszatértek, a romházakba hívatlan látogatók költöztek. Te egy kalandozó csapat tagjaként segítesz a falut megtisztítani ezektől a fosztogatóktól.
Megközelítitek a falut. Társaiddal együtt módszeresen kutatjátok át az épületeket, amikor egy acsargó fenevaddal találod szemben magad. Ellenfeled egy bl'tani alligátor!

Te ütsz először.

Nem találtad el.

A bl'tani alligátor lesújt rád. 22 életpontnyit sérülsz.

Kritikus ütés: Megütötted, 92 sebzés!

A bl'tani alligátor melléütött!

Lesújtasz. 41 sérülést szenvedett el.
A fene egye meg az aligátorokat!
 
Meglátogatod nagynénédet, aki egy kis faluban lakik, a Ferratus vulkán közelében. Elbeszélgettek, elteázgattok. A néni arról faggat, miért nem házasodsz meg, te meg azt kérdezed, hogy lakhat egy működő vulkán tövében. Beszélgetéseteket kétségbeesett malacvisítás szakítja meg. Még jó, hogy a közelben vagy! Rohansz segíteni. Az ólat fenevad fosztogatja, egy bl'tani alligátor!

Elsőként mozdulsz.

Csapásod betalált, 39 ponttal csökkent az ép-je.

A bl'tani alligátor eltalált, 14 ép sebzést okoz neked.

Melléütöttél!

A bl'tani alligátor sikeresen eltalált! 27 ép sebzést okoz neked.

Eltaláltad, 43 sebpontot kapott.

A bl'tani alligátor rád veti magát. 10 sebzést szenvedsz el!

Sikeresen megütötted! 32 ponttal csökkent az ép-je.


Nahát!Ma már az aligátorok sem tudnak természetes zsákmányt fogni...
 
Ha állatot nem is, de szörnyet találsz. Ellenfeled egy bíbor óriás lajhár!

Te ütsz először.

Kritikus ütés: Találtál, 86 életpontnyit sérült.

A bíbor óriás lajhár mancsával nem talált.

Megütötted, 47 sebzést kapott.


Miért kéne félnem egy óriás lajhártól ami bíborszínű és nem tud célozni a tulajdon mancsával?!
 
Utazásaid során nem egyszer kell az Északi Szürke hegység hágóin átkelned. Az utat jól ismered, de azt is tudod - a hegyekben hemzsegő rablók és fenevadak támadását csak szerencsével tudod elkerülni. Ezúttal nincs szerencséd, küzdened kell az életedért. Ellenfeled egy sárkánycápa!

Hihetetlen, hogy ezek a sárkánycápák hol meg nem élnek!
 
Gemina, a legendás druidanő erdeje mindig felüdülést jelent a pihenni vágyó látogatók számára. Egy tisztáson, a fűben pihensz, amikor jajveszékelésre leszel figyelmes. Egy apró tündérlányt látsz, aki egy fa tetején kapaszkodik rémülten. Alatta, a fa tövénél acsarkodik egy bosszúszomjas orgyilkos!

Vajon mibe keveredhetett bele a kis tündibündi?
 
Tipikus esete a fáj az igazságnak... :-/
 
hogy került?egyszerü.
A csaj a testört szétkapja,lápot felkutatja,lápi rémet elrabolja,a szerencsétlen lény sikoltozik erre jön egy marha és őt öli meg,nem a lányt aki őt elrabolta a megszokott ökoszisztémájából,egy számára ellenséges közegbe....
 
Egy gazdag nemes kisírt szemű felesége előtt állsz. Lányuk tegnap reggel sétálni indult az erdőbe, testőre kíséretében, és még mindig nem tért vissza. Téged kérnek meg, hogy segíts.
Nyomkövető tudásod ezúttal sem hagy cserben. Az erdőben rábukkansz a testőr szétmarcangolt holttestére, innen az út egyenesen vezet a szörny rejtekhelyére, egy erdei barlangba. Amikor belopakodsz, fojtott sikolyt hallasz. A leány tehát él! De először a szörnnyel kell elbánnod, ami egy lápi rém! Hogy kerül a barlangba egy lápi rém?????
 
A dimenziójáró árnyékvarázsló annihiláló pálcájával támad. 87 sebpontot vesztesz.

Ez olyan égő. annihiláló - valóságossá tevő. Nem kinyírni akar?! Akkor már lenne nihiláló pálca, vagy hasonló...
 
Ellenfeled egy szellemtestű halálpap!

Azt értem, hogy szellemtestű, de mágikus fegyver nélkül hogyan nyírom ki?!
 
A kínzómester ölebét küldi rád, hogy végezzen veled. Rádveti magát egy tűzföldi amazon királynő!

Wow. A kis nőcsábász.
 
Egy nap, amikor a fárasztó kalandozásból hazatérsz kényelmes otthonodba, döbbenten tapasztalod, hogy a lakásod ajtaján egy kékesen vibráló lakat virít!
Zárnyitással próbálkozol. Ehhez sajnos kevés a te tudományod! A zárat szerencsére könnyedén nyitja egy mágikus totemkulcs. A kulcs ugyan elhasználódott, de bejutottál! Összeszorul a torkod, ahogy belépsz, félsz tőle, hogy csak lakásod romjait látod meg. De nem, mindössze a nappali közepén, a bútorokból épít épp fészket magának egy évezredek óta halott lidérckirály!

Na, ezt speciel nem hiszem el. Ki az a galád, aki egy illuzionistát bérelt fel ellenem?!
 
Ma fivéred jön látogatóba, ezért különleges finomsággal akarod meglepni. Nincs párja a trollevő gombából készített pörköltnek. Persze, a gomba begyűjtése kissé körülményes - de neked már megvan hozzá a gyakorlatod. A közeli sötéterdőben teremnek. Gombászás közben történik egy kis incidens - rád támad egy borzalmas démon!
Persze megérte a fáradtságot, testvéred mind a tíz ujját megnyalja a finom gombapörkölt után.
-Honnan ez a fimon recept?
- Egy krimiből...
- Aaargh...
Testvéred torkát markolászva fordul le a székről. Néhány perc alatt kiszenved. Végre, sikerült megszerezned az örökséget. Jutalmad 20000 arany!

az én verzióm...
 
Az emeleti szobából ajtók nyílnak. De az ajtók helyett most a varázsló famulusa köti le a figyelmedet, ami egy lápi agyszívó!
De hülye varázsló,hogy egy lápra építkezett...
 
A cirkusz egyik attrakciója szabadon kószál! Ellenfeled egy életképes dögevő!

Te ocsúdsz elsőnek.

Odacsapsz. 51 ép-t sebeztél.

Az életképes dögevő habozik támadni.

Kritikus ütés: Odacsapsz. 84 pontnyit sebződött.


Ha már egyszer életképes igazán üthetett volna!
 
...Azonban otthonodat válaszja menedékül az egyik vérszomjas fenevad, egy életképes dögevő!
De ha dögevő miért akar ütni?Belőlem aztán nem fog dögöt csinálni!
 
ez yóóó!
 
Pihenésed alatt az arénában párviadalra hívott ISTENFASZA, a barbár.

No comment!
 
Egy furcsa szobában találod magad. Egy ótiási óra ketyeg előtted, aminek egy mutatóját egy manó tolja előre. Egy tükröt pillantasz meg a falon. Elborzadva nézed magad benne. Arcod a szemed előtt ráncosodik, hajad kiszürkül... El kell kinnét menekülni! A szobából egyetlen kijárat van, egy zárt ajtó.
Zárnyitással próbálkozol. Ehhez sajnos kevés a te tudományod! A zárat szerencsére könnyedén nyitja egy mágikus totemkulcs. A kulcs ugyan elhasználódott, de bejutottál! Odakint pedig maga a megelevenedett rémálom vár rád, egy borzalmas démon!

Bejutottam, de mégis odakinn találtam magamat?! Na, ez aztán útvesztő a javából...
 
  ... | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | ...
Nézet:

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.