Vissza a Főoldalra
 

Karakterválasztás
Új karakter
Statisztikák
Fórum
Chat, üzenőfal
1. Játékos oldal
2. Játékos oldal
Rövid leírás
Gyakori kérdések
Tippek és trükkök
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Perrin és a farkasok
(Könyv szereplő)
Küldd el képeslapként!
Perrin Aybara a farkasokat hívja segítségül a csatában, azonban még így sem sikerül megmentenie a tuatha'an nő életét.
Nézz szét a galériában!
Ghalla Története (2)
VAlami BUG lehet (569)
Milyen fejlesztést szeretnél látni a Sárkányölőn? (931)
106.szint (20)
Vén Golod meséi... (37)
A kalandozás is lehet kemény... (472)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Bíbor möszék
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | ...
Nézet:
Vagy felitatod lakmusz-papírral
 
Leöntöd lúggal! :-)
 
Sohasem kedvelted a varázslókat, és a helyzet most sem javul. Egy sötét mágus, Phoszporenész, gyilkos tornádót zúdított a vidékre. Meg kell állítanod! A mágus tornya egy szika tetején emelkedik, kevés halandó merészkedik a közelébe. Te azonban nem riadsz vissza semmitől. Kimerítő sziklamászás után ott állsz a torony bejárata előtt. Az ajtó természetesen zárva van, és kopogni nincs kedved.
Zárnyitással próbálkozol. Siker! A zárnyitás mestere vagy! Félhomály fogad odabent, egy csigalépcső vezet fölfelé. Az emeleti szobából ajtók nyílnak. De az ajtók helyett most a varázsló famulusa köti le a figyelmedet, ami egy savas nyálka!


És most mondd meg!
Hogy lehet egy folyadékkal harcolni?!
 
Fiatal korod óta vágyol rá, hogy egyszer bemerészkedhess a Tiltott Erdőbe. Most végre elérkezett a pillanat. Dobogó szívvel merészkedsz be a lüktető rengetegbe. Körülötted ősöreg fák, ágak mintha mozognának, hatalmas csápokként nyúlnának le... Nem látsz megdöbbentő csodákat, csak fenyegetést. De nicsak, nem vagy egyedül, bemerészkedett az erdőbe veled együtt egy leprás pegazus!

Te jó ég! Nekem ilyen nevem lenne...
 
Hulyen hangzott volna hogy a hazadat zabalja eppen meg utana levonthattak volna ujabb 1 cselekvespontot arra hogy ujraepited a hazadat )))))))))
 
hehe en ezt altalaba elso utesre fektettem (vagyis mindig) De amugy tenyleg vicces hogy a halhatatlanok igy dolnek bar igaz Danken Mechloadnak meg Achileusnak is volt gyenge pontja
 
Hogy erre nem gondoltam,biztos nem ehet nehéz kaját!!!
 
Kezedben a kristállyal megfordulsz, és szembetalálod magad a vámpírral. Az ő intésére rád támad egy halhatatlan létsíkvándor!
Ellenfeledé a kezdeményezés
A halhatatlan létsíkvándor csak köröz körülötted.
Odacsapsz. 103 pontnyit sebződött.
A halhatatlan létsíkvándor varázslatával megütött, 77 ép-t vesztesz.
Ütésed célt téveszt.
A halhatatlan létsíkvándor rád veti magát. 96 sebpontot vesztesz.
Nem találtál...
A halhatatlan létsíkvándor rád veti magát. 46 ép sebzést okoz neked.
Lesújtasz. 94 sérülést szenvedett el.
A halhatatlan létsíkvándor csak köröz körülötted.
Nem találtál...
A halhatatlan létsíkvándor varázslatával megsebesít. 91 ép-t sebez rajtad.
Csapásod betalált, 100 sebzés!
A halhatatlan létsíkvándor eltalált, 95 sebzést kapsz!
Ütésed célt téveszt.
A halhatatlan létsíkvándor habozik támadni.
Lesújtasz. 94 sebzést kapott.
1029 tapasztalati pontot kaptál!

Ejnye. Azt hsizem, ennek új névre lenne szüksége. Szerintem ez már gáz... jönnek a halhatatlanok-ölhetetlenek, és én sorban kinyírom őket.... )
 
Diétán vann a kis drága..
 
Soha nem gondoltad volna, hogy tulajdon otthonodban kell majd az életedért megküzdened! Éléskamrádban neszezésre leszel figyelmes. Amikor kinyitod, látod, hogy egy ocsmány szörny zabál a nagy gonddal eltett cseresznyekompótból és a disznóvágásból még megmaradt kolbászrudakból. Pusztulj, kőzabáló drúnagor!

Na most akkor kőzabáló vagy kolbász+kompótzabáló!!!
 
Elérkezett a betakarítás ideje. A magadfajta zsoldosok számára könnyű keresetet jelent a földeken dolgozó parasztok védelmezése. Az előző szezonnal ellentétben, most akad munkád is. A támadó egy fenyegetően kinéző rablóvezér!

Te voltál a lassabb...

A fenyegetően kinéző rablóvezér lesújt rád. 22 életpontnyit sérülsz.

Csapásod betalált, 67 sebzést kapott.

A fenyegetően kinéző rablóvezér sikeresen eltalált! 24 ponttal csökken az ép-d.

Eltaláltad, 64 pontnyit sebződött.

A fenyegetően kinéző rablóvezér támadását nem tudod hárítani. 18 sebzést kapsz!

Zumm! 72 életpontnyit sérült.


378 tapasztalati pontot kaptál!

De legalább hasznosnak érezted magad, nem unatkoztál! Együtt hagymázol a jobbágyokkal a munka végén. Jutalmad 134 arany!


Melyik az a f*sz, akinek ezutén még van ereje hagymát hagymával enni?!
 
Még újabb:

Egy gazdag kereskedő busás jutalmat ajánlott, ha csensz neki egy kevés mézet a királyi palota kertjében elhelyezett kaptárokból. A kérésben nem látsz kivetnivalót - van ott épp elég méz, jut belőle mindenkinek!
A kapun nem tudsz bejutni, állandó őrség van. A kerítés majd három méter magas, a teteje látványosan ki van világítva, igen feltűnő jelenség lennél, amíg átmászol rajta. Legbiztosabb lehetőség a hátsó, szolgák számára fenntartott kapu. Éjszaka közelíted meg. Persze zárva van, de ez neked nem lehet akadály.
Zárnyitással próbálkozol. Siker! A zárnyitás mestere vagy! A virágágyások közt arra lopódzol, amerről a méhek zümmögését hallod. Egyszercsak neszt hallasz. Nocsak, egy vadállat, ami a kertben legelészik! Vagy a kaptárokat őrzi? Mindenesetre csendben kell elintézned. Ellenfeled egy szilmill tolvajmester!

Ellenfeledé a kezdeményezés

A szilmill tolvajmester apró fegyverével megütött, 37 ép-t sebez rajtad.

Fegyvered lesújt. 30 sebpontot kapott.

A szilmill tolvajmester apró fegyverével támad. 26 ép-t sebesülsz.

Találtál, 31 ép sebzés.

A szilmill tolvajmester támadását könnyen elkerülöd.

Megütötted, 32 sebzést kapott.

A szilmill tolvajmester csak köröz körülötted.

Odacsapsz. 28 sebpontot kapott.


302 tapasztalati pontot kaptál!

Kesztyűt és maszkot húzol, és gyorsan szedsz egy kis mézet az üvegbe, amit erre a célra hoztál magaddal. További baj nélkül jutsz ki. A kereskedő már vár a jutalommal. Jutalmad 97 arany!
 
Furcsa lények,fucsa helyen legújabb része:

Nagyapád sokat mesélt a kincsről, amit Myorg, a minotaurusz báró Morgan mocsarának a mélyén rejtett el. Furdal a kíváncsiság, utánajársz a dolognak. Nagyapád meséje szerint a kincset a félig bika, félig ember szörnyszülött egy romvárosban rejtette el, a mocsár közepén. A történetből már van, ami igaz - megtalálod a romvárost! Azonban több óra kutatás sem hoz eredményt, csak több tucat szúnyogcsípést, és egy kellemetlen találkozást a hely egy lakójával, ami egy sivatagi féreg!

Elsőként mozdulsz.

Lesújtasz. 63 pontnyit sebződött.

A sivatagi féreg lesújt rád. 26 ép sebzést okoz neked.

Melléütöttél!

A sivatagi féreg farkával megsebesít. 33 pontnyit sebződtél.

Ütésed célt téveszt.

A sivatagi féreg támadását nem tudod hárítani. 25 ép-t vesztesz.

Csapásod betalált, 52 ép sebzés.

A sivatagi féreg csak köröz körülötted.

Találtál, 61 ép-t vesztett.


302 tapasztalati pontot kaptál!

Csalódottan térsz haza.
 
A Féder erdő mellett rengeteg csodaszép tavacska van, gyakran jársz erre. Egyszer jajkiáltást hallasz. Gáláns lovagként, azonnal futsz segíteni. Az egyik tavacskában egy riadt erdei sárkánybébit látsz a hideg vízben dideregni. Látod is már, hogy mi üldözte a vízbe. A partról acsarog a bébire egy pyrkiai égető!

A harcot te kezded.

Kritikus ütés: Csapásod betalált, 108 sebzés!

A pyrkiai égető lángaurájával nem talált.

Zumm! 45 ép-t sebeztél.

A pyrkiai égető lángaurájával áttör védelmeden, 47 sebzést szenvedsz el!

Lesújtasz. 55 sebpontot kapott.


352 tapasztalati pontot kaptál!

A bébi félve jön ki a vízből. Nyugtató szavaid segítenek, a lény boldogan szalad a sűrűbe.
Eddig 5 bátorságpóbát teljesítettél sikeresen.
 
Gpuk, az uzsorás miatt már megint elvesztette valaki a házát, és földönfutóvá vált... Ideje megleckéztetned ezt az alakot! Kicsit megdézsmálod a kincseskamráját... A tervet követi a kivitelezés. Éjszaka lopakodsz be a házába, hangtalanul, mint a szellem. A rengeteg lakattal és zárral biztosított ajtó nem jelent akadályt.
Zárnyitással próbálkozol. Siker! A zárnyitás mestere vagy! A kincseskamra előtt strázsáló két páncélostól azonban hideglelést kapsz. Mi a fene? Hosszan töprengsz, mitévő legyél. A lovagok moccanás nélkül állnak. Túlzottan is mozdulatlanok... Levegőt se vesznek! Mosolyogva lépsz oda hozzájuk, és megkopogtatod az üres páncélt. Gpuk apó, ez most nem jött be! Ekkor azonban csaholást hallasz. Egy ősz hajú kalandozóvadász!

Újabb tudathasadásos versenyző.
 
Fura lények fura helyen rovat folytatása:

Az Északi Szürke hegységet barlangjáratok ezrei hálózzák be. Ezeknek a sötét járatoknak a felderítése igazi kihívás. Számos elveszett kincset rejtenek a barlangok, de persze csapdák és ocsmány szörnyek is akadnak jócskán. Na és visszatalálni a felszínre, az sem egyszerű dolog… Mai kirándulásod során sem kell csalódnod, összefutsz a mélység egy lakójával, ami egy tyrannosaurus rex!

Hmm... vajon mióta lehet ott?!
 
Fura lények fura helyen rovat újabb gyöngyszeme:

Gpuk, az uzsorás miatt már megint elvesztette valaki a házát, és földönfutóvá vált... Ideje megleckéztetned ezt az alakot! Kicsit megdézsmálod a kincseskamráját... A tervet követi a kivitelezés. Éjszaka lopakodsz be a házába, hangtalanul, mint a szellem. A rengeteg lakattal és zárral biztosított ajtó nem jelent akadályt.
Zárnyitással próbálkozol. Siker! A zárnyitás mestere vagy! A kincseskamra előtt strázsáló két páncélostól azonban hideglelést kapsz. Mi a fene? Hosszan töprengsz, mitévő legyél. A lovagok moccanás nélkül állnak. Túlzottan is mozdulatlanok... Levegőt se vesznek! Mosolyogva lépsz oda hozzájuk, és megkopogtatod az üres páncélt. Gpuk apó, ez most nem jött be! Ekkor azonban csaholást hallasz. Egy tűzpióca!
 
Hol van már az idő, amikor csak álmodoztál róla, hogy Sárkányölő lesz belőled! Most már leölt sárkányok trófeáinak tucatjai díszítik a szobád falát. Persze mindig vannak még öregebb, és még hatalmasabb sárkányok, amelyeknek az elejtése kihívást jelent. Reménykedsz vele, hogy ezúttal összefutsz Folranggal, az ősöreg vörös sárkánnyal. Épp egy labirintusban vagy, és már csak az előtted tornyosuló utolsó akadályt, egy mágikusan lezárt titanit ajtót kellene leküzdened.
Zárnyitással próbálkozol. Siker! A zárnyitás mestere vagy! Csalódott vagy, amikor látod, hogy odabent nem Folrang vár, csak egy tyrannosaurus rex!

Ez is elmegy sárkánynak...
 
Egy elpusztíthatatlan ölész!
Tiéd a kezdeményezés!
Találtál, 182 ép sebzés.
Az elpusztíthatatlan ölész habozik támadni.
Kritikus ütés: Eltaláltad, 346 életpontnyit sérült.
1003 tapasztalati pontot kaptál!

Ennyit a legendákról.
 
Tierpix átkozott útvesztőjében bolyongasz. Persze az egészet magadnak köszönheted. Egy utazó családot megmentettél Tierpixtől, a gonosz boszorkánytól, ő pedig bosszúból ide teleportált téged. Mágikus csapdák, torz fejtörők, és kegyetlen szörnyek nehezítik a kijutásodat. Most is egy lezárt ajtó torpant meg.
Zárnyitással próbálkozol. Ehhez sajnos kevés a te tudományod! A zárat szerencsére könnyedén nyitja egy mágikus totemkulcs. A kulcs ugyan elhasználódott, de bejutottál! Nocsak, friss szellőt érzel, közel a kijárat. Már azt hitted, hogy örök életedre itt kell raboskodnod! De lám, hátra van még egy erőpróba - egy mágikus fenevad emelkedik előtted, és készül a megsemmisítésedre. Ellenfeled egy tűzföldi amazon ölőművész!

Micsoda vadállat... elcsevegtünk a láb- és a hónaljgyantázás titkairól, kicseréltük a sminktippeket, majd békében elváltunk.
 
Ha kalandozásról van szó, mindig a barlangok a kedvenceid. A közeli hegyekbe gyakran eljársz kirándulni, a barlangok mélye mindig rejt valami érdekeset. Most sem kell csalódnod - a hosszú bóklászás után a föld alatt valami érdekesre bukkansz. Egy életképes dögevő!

Te ütsz először.

Odacsapsz. 58 ép sebzés.

Az életképes dögevő támadását könnyen elkerülöd.

Csapásod betalált, 44 ponttal csökkent az ép-je.


192 tapasztalati pontot kaptál!
 
ez tetszik.........
 
A magadfajta kalandozó könnyen kap megbízást. Nem sokat kell kérdezősködnöd a városban, máris akad egy gazda, aki hajlandó fizetni azért, hogy megszabadítsd a nyáját fosztogató kártevőtől. Egy darabig a juhász unalmas élete a tiéd, de aztán felbukkan a ragadozó. Ellenfeled egy mutálódott harcikutya!
Ki volt az az őrült aki szbadon engedett egy mutálódótt harcikutyát?
 
Egy nap a földesúr bajnoka rettenetesen összeverve, törött fegyverrel, viharverten sántikál vissza hűbérura várába. Az elképedve kérdezi tőle:
- Mi történt veled, hős bajnokom?
A bajnok felveti fejét, kidülleszti mellét, és büszkén válaszol:
- Nagyuram, hatalmas és véres volt a harc, sokakat kellett megölnöm, de végül összes ellenségedet visszaűztem keletre, ahonnét jöttek!
A földesúr nagyot néz:
- Nos, ez derék... de hát keleten nincsenek is ellenségeim!
A bajnok erre összehúzza a szemöldökét:
- Most már vannak!
 
Híre megy, hogy a helyi kaszinóba az éjszaka során többször betörtek. Téged bérelnek fel, hogy kiderítsd, ki a tettes. Zárás előtt elrejtőzöl egy kis szobában, amely a hátsó ajtóhoz vezető folyosóról nyílik. Leszáll az éj... neszezést hallasz kintről! Amikor lenyomod a kilincset, megdöbbenve tapasztalod, hogy zárva van. Ki tehette ezt? Cselekedned kell, különben reggelig itt ragadsz, és a rejtélynek se tudsz utána járni!
Zárnyitással próbálkozol. Siker! A zárnyitás mestere vagy! Ahogy kilépsz az ajtón, egy különös lénnyel találod szembe magad. Nahát, nem érted, miért tör be a kaszinóba egy öreg vörös sárkány!

Újabb igazolás, hogy a mai nyugdíjak a hideg vízre sem elegendőek....
 
Egy gazdag nemesúr megbíz azzal, hogy szerezd vissza ősi, családi kardját. Egy goblin banda rabolta el. Fészkét az erdő mélyén találod meg.

Mármint a nemesúrét?!
Hm.
Ezek a különc kékvérűek...!
 
Végülis nem ütésképtelen!!!
 
Jó kérdéseid vannak...
 
Szemeid (kereszt)tüzében égek...
 
A magadfajta kalandozó könnyen kap megbízást. Nem sokat kell kérdezősködnöd a városban, máris akad egy gazda, aki hajlandó fizetni azért, hogy megszabadítsd a nyáját fosztogató kártevőtől. Egy darabig a juhász unalmas élete a tiéd, de aztán felbukkan a ragadozó. Ellenfeled egy életképtelen tenyészbáb!

A harcot te kezded.

Telitaláltat! 39 sebzést kapott.

Az életképtelen tenyészbáb lesújt rád. 35 életpontnyit sérülsz.

Eltaláltad, 43 sebpontot kapott.

Az életképtelen tenyészbáb sörtés agyarával megütött, 33 sebzést kapsz!

Melléütöttél!

Az életképtelen tenyészbáb csak köröz körülötted.

Csapásod betalált, 48 ép sebzés.

Az életképtelen tenyészbáb támadását könnyen elkerülöd.

Megütötted, 51 ép-t vesztett.


264 tapasztalati pontot kaptál!

A gazda örömmel fogadja a szörny kiterített tetemét. Jutalmad 84 arany!
Eddig 9 bátorságpóbát teljesítettél sikeresen.

Hogy tud megütni,ha egyszer életképtelen?
 
  ... | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | ...
Nézet:

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.