Vissza a Főoldalra
 

Karakterválasztás
Új karakter
Statisztikák
Fórum
Chat, üzenőfal
1. Játékos oldal
2. Játékos oldal
Rövid leírás
Gyakori kérdések
Tippek és trükkök
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Örökkévaló Salmissra
(Könyv)
Küldd el képeslapként!
A mágia királynője című könyv címszerelője, Örökkévaló Salmissra, a kígyókirálynő, épp kedvenc kígyójával és alattvalóival foglalkozik.
Nézz szét a galériában!
Ghalla Története (2)
VAlami BUG lehet (569)
Milyen fejlesztést szeretnél látni a Sárkányölőn? (931)
106.szint (20)
Vén Golod meséi... (37)
A kalandozás is lehet kemény... (472)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Bíbor möszék
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | ...
Nézet:
Fárasztó mondatok; most kaptam emilen:

- Tiszta víz a ruhám, és ez a te lelkeden szárad!

- Mostanában a szép dús haj olyan ritka...

- Az üzleti találkozómat egy evoeszközboltnál beszéltem meg. Kések.

- A hóhért grimaszversenyre küldték. Eszméletlen fejeket tud vágni!

- Honnan jött ez, hogy mindent becsmérel?
- Ócsáról.

- Impotens vagy?
- Eddig ezt senki sem állította!

- Hogyan lehet egyszeruen repülot hajtogatni?
- Repülo, repülo, repülo...

- Kannibál harcosok kinálják egymást: "Kérsz egy katonát?"

- Egy tudóscsoport lázasan kutatja a malária ellenszeret.

- Szondi vásárláskor egy százdukátos aranytallérral fizetett, mire
az eladó megkérdezte tole: "Jó uram, apród nincs?"
 
Egy gazdag nemes kisírt szemű felesége előtt állsz. Lányuk tegnap reggel sétálni indult az erdőbe, testőre kíséretében, és még mindig nem tért vissza. Téged kérnek meg, hogy segíts.
Nyomkövető tudásod ezúttal sem hagy cserben. Az erdőben rábukkansz a testőr szétmarcangolt holttestére, innen az út egyenesen vezet a szörny rejtekhelyére, egy erdei barlangba. Amikor belopakodsz, fojtott sikolyt hallasz. A leány tehát él! De először a szörnnyel kell elbánnod, ami egy tarajos gemri!

A harcot te kezded.

Lesújtasz. 5 sebpontot kapott.

A tarajos gemri csőrével nem talált.

Lesújtasz. 6 ép-t sebeztél.


3 tapasztalati pontot kaptál!
Kincset szereztél, ami egy rozsdás pajzs!
A leányt megtalálod, megkötözve, a barlang hátuljában. Halálra van rémülve, ami nem csoda, hisz végig kellett néznie testőre halálát, majd felkészülnie, hogy őt is felfalhatják. Megvigasztalod, majd hazaviszed. A család öröme leírhatatlan! Jutalmad 2 arany!



LEÍRHATATLAN?! ÉS CSAK 2 ARANYAT KAPTAM?
 
Beadtam a kulcsot!!! ))



99 tolvajkulcs vásárlásakor 1485 aranyat fizettél.
 
Úgy látszik erre a kisebb leviathánra igaz a mondás : "Ott lehetsz mindenhol !". ahogy a jó öreg internetes reklám mondotta vala. :-)
 
sok a kissebb lehviatán!
 
Tierpix átkozott útvesztőjében bolyongasz. Persze az egészet magadnak köszönheted. Egy utazó családot megmentettél Tierpixtől, a gonosz boszorkánytól, ő pedig bosszúból ide teleportált téged. Mágikus csapdák, torz fejtörők, és kegyetlen szörnyek nehezítik a kijutásodat. Most is egy lezárt ajtó torpant meg.
Zárnyitással próbálkozol. Ehhez sajnos kevés a te tudományod! A zárat szerencsére könnyedén nyitja egy mágikus totemkulcs. A kulcs ugyan elhasználódott, de bejutottál! Nocsak, friss szellőt érzel, közel a kijárat. Már azt hitted, hogy örök életedre itt kell raboskodnod! De lám, hátra van még egy erőpróba - egy mágikus fenevad emelkedik előtted, és készül a megsemmisítésedre. Ellenfeled egy hurrikánléptű széljáró!

Íme, a szellő forrása
szerintem az előbb is ezt éreztem, és még messze benne vagyok a labirintusban
 
Fura lényke fura helyeken

Mindig örömmel látogatsz el a közeli erdőbe. Lenyűgöz az erdő csendje, békéje, és a levegő is fantasztikus. Akár egy fél napot is el tudsz tölteni itt azzal, hogy sétálsz, a levelek susogását hallgatod, vagy a tisztás puha füvén fekszel. De várjunk csak, valami megriasztotta az állatokat. Ha egy szörny merészkedett az erdőbe, jaj neki, megtanítod a jó modorra. Igen, ez egy kisebb leviathán!

Finnin mindig is békés közösség volt, aprócska falu a Pétenborgi erdő északi peremén. A faluban szörnyű pánik lett úrrá, amikor az erdőből éjjelente egy borzalmas szörnyeteg tört be a házak közé, és megdézsmálta a baromfikat és lábasjószágokat, sőt, egyszer még egy embert is megtámadott. Szívesen vállalod a feladatot, hogy éjszaka őrködsz, és megpróbálod elijeszteni a fenevadat.
Elérkezik az éjszaka, és már azt hiszed, hiába várakoztál. Hajnalban majdnem elbóbiskolsz, amikor zajra leszel figyelmes. És úgy tűnik, szerencséd van, a fenevad ismét portyázásra indult! Ellenfeled egy kisebb leviathán!

Meglátogatod nagynénédet, aki egy kis faluban lakik, a Ferratus vulkán közelében. Elbeszélgettek, elteázgattok. A néni arról faggat, miért nem házasodsz meg, te meg azt kérdezed, hogy lakhat egy működő vulkán tövében. Beszélgetéseteket kétségbeesett malacvisítás szakítja meg. Még jó, hogy a közelben vagy! Rohansz segíteni. Az ólat fenevad fosztogatja, egy ősi születésű árnyékvarázsló!
 
Gpuk, az uzsorás miatt már megint elvesztette valaki a házát, és földönfutóvá vált... Ideje megleckéztetned ezt az alakot! Kicsit megdézsmálod a kincseskamráját... A tervet követi a kivitelezés. Éjszaka lopakodsz be a házába, hangtalanul, mint a szellem. A rengeteg lakattal és zárral biztosított ajtó nem jelent akadályt.
Zárnyitással próbálkozol. Siker! A zárnyitás mestere vagy! A kincseskamra előtt strázsáló két páncélostól azonban hideglelést kapsz. Mi a fene? Hosszan töprengsz, mitévő legyél. A lovagok moccanás nélkül állnak. Túlzottan is mozdulatlanok... Levegőt se vesznek! Mosolyogva lépsz oda hozzájuk, és megkopogtatod az üres páncélt. Gpuk apó, ez most nem jött be! Ekkor azonban csaholást hallasz. Egy hurrikánléptű széljáró!

Javasoltam neki, hogy azonnal menjen el egy jó pszichiáterhez, majd a tanácsért levágtam 400 aranyra..
 
Fura lények fura helyeken

Egy nap, amikor a fárasztó kalandozásból hazatérsz kényelmes otthonodba, döbbenten tapasztalod, hogy a lakásod ajtaján egy kékesen vibráló lakat virít!
Zárnyitással próbálkozol. Ehhez sajnos kevés a te tudományod! A zárat szerencsére könnyedén nyitja egy mágikus totemkulcs. A kulcs ugyan elhasználódott, de bejutottál! Összeszorul a torkod, ahogy belépsz, félsz tőle, hogy csak lakásod romjait látod meg. De nem, mindössze a nappali közepén, a bútorokból épít épp fészket magának egy kisebb leviathán!
 
De az ajtók helyett most a varázsló famulusa köti le a figyelmedet, ami egy ősi születésű árnyékvarázsló!

He?!
 
Egy barátoddal csillogó aranypénzekben fogadsz, hogy képes vagy átkelni a Borzalmak Szakadékán. A feladat gyerekjátéknak tűnik - a szakadékon felett még híd is van, miért ne lennél képes rá? Talán holmi ostoba gyerekmesék miatt? A szakadék mély, és aljáról sejtelmes köd gomolyog fel, de te bátran nekivágsz. A híd kicsit mozog, de te oda se neki! Már középtájon jársz, amikor a gomolygó köd kezd alakot ölteni. Hatalmas csápok, és torz pofák jelennek meg. "Fénytörés, délibáb, oda se figyelj!" - próbálod nyugtatni magad. Egészen addig, amíg egy szörny pont előtted materializálódik. Hát, eléggé valóságosnak tűnik, egy vén fehér sárkány!

A te reflexeid a gyengébbek! A sárkány feléd lép, ám ekkor a híd reccsen egyet, és leszakad. Elkapod a túlvég felé eső kötelet, és a lehulló sárkányra pislogsz. A vén sárkány olyan szenilis, hogy repülni is elfelejtett, kétségbeesett ordítással zuhan a szakadékba.

1029 tapasztalati pontot kaptál!
 
Fura lények fura helyen sorozat

Eljött az idő! Végre elég hatalmasnak érzed magad ahhoz, hogy betörj az Ében Rémúr mágikus erődjébe. Az égbe nyúló lábakra épített erődítmény észrevétlen megközelítése nem gyerekjáték. Egy korábbi kalandodban szerzett repülés és láthatatlanság italodat is el kell használnod, féltett kincseket. És itt a megpróbáltatások még nem érnek véget - a mágikus ajtóhoz mágikus kulcs is kell.
Zárnyitással próbálkozol. Ehhez sajnos kevés a te tudományod! A zárat szerencsére könnyedén nyitja egy mágikus rúnakulcs. A kulcs ugyan elhasználódott, de bejutottál! Az erőd belseje félelmetes és tiszteletet parancsoló. A hatalmas gargoyloktól minden pillanatban azt várod, hogy életre kelnek. Igyekszel halkan lopódzni, miközben minden pillanatban várod, hogy varázsitalod hatása véget érjen. Ami végül be is következik, de ekkor már a kincseskamra bejáratánál jársz. Az erődítmény egy fenevada ront rád, ami egy kisebb leviathán!
 
Hotnaun egy aktív vulkán, épeszű humán nem merészkedik ide. Te egyik utad során felfedeztél egy ősi, mágikus erődöt, amely dacol a tűz támadásaival, és láthatóan nincs lakója, egy-egy kóbor szörnyön kívül. Ezért gyakran visszatérsz ide, elveszett kincsek után kutatva. Sokszor, mint most is, szembe kell nézned a környéken tanyát vert ocsmányságokkal, ami egy tűzföldi amazon haláltáncos!

Hm,mm. Gyerekek, ez stimmel! Nagy tapsot neki!!!
 
Soha nem gondoltad volna, hogy tulajdon otthonodban kell majd az életedért megküzdened! Éléskamrádban neszezésre leszel figyelmes. Amikor kinyitod, látod, hogy egy ocsmány szörny zabál a nagy gonddal eltett cseresznyekompótból és a disznóvágásból még megmaradt kolbászrudakból. Pusztulj, ősi manifesztált entitás!

Ki az a galád, aki a spájzba manifesztálta?!!
 
Nagy a pánik Vondasban, a közeli városkában. Egy vándor szörnycirkusz legfőbb attrakciója, egy vérengző fenevad elszabadult! Rögvest jelentkezel, hogy te majd megfékezed. A cirkuszigazgató könyörög, hogy élve fogd el Bambit, de tudja, hogy ez szinte lehetetlen. Az ormótlan szörny épp a tanácsháza romba döntésén fáradozik, odasietsz, hogy elbánj vele. Nocsak, micsoda meglepetés, Bambi egy irtózatos démon!

A rémségek cirkusza legújabb kiadását láthatták.
 
Fura lények fura helyen sorozat legújabb tagja


Elérkezett a betakarítás ideje. A magadfajta zsoldosok számára könnyű keresetet jelent a földeken dolgozó parasztok védelmezése. Az előző szezonnal ellentétben, most akad munkád is. A támadó egy kisebb leviathán!
 
Miért nem rögtön hólapátoló Józsi bácsi ?
 
Az egyik barátom egyszer elmesélte a Gyűrűk Ura 1-nem azt a részét, amikor Bilbó megtalálja Gollam elhagyott gyűrűjét. Mindezt nem a gyűrűvel, hanem az osztálynaplóval, és fetrengtem a röhögéstől, annyira jól csinálta. :-)
 
Ellenfeled egy havatforgató fagyelementál!

Hát igen a Senior Winter Logistics Manager... )
 
Volt már azt hiszem korábban az Anyóssal vívott csata...
 
... (az előtte levő részt hosszúsága miatt törlöm, meg amúgyis mindenki ismeri) Zárnyitással próbálkozol. Ehhez sajnos kevés a te tudományod! A zárat szerencsére könnyedén nyitja egy mágikus tolvajkulcs. A kulcs ugyan elhasználódott, de bejutottál! A kínzómester ölebét küldi rád, hogy végezzen veled. Rádveti magát egy homokcápa!

Öleb ? Nálam a pincsikutya számít annak, nem tudom elképzelni, hogy egy cápát valaki az ölében simogasson...
 
Ez a buszra váró idős nénis kis csata marha jó ! :-))))) Találjunk már ki mi is ilyeneket ! vagy ez nem tartozna már ide... ?
 
Kifakult... a rémülettől, hogy neki fogsz esni ! :-)
 
magadfajta zsoldosok számára könnyű keresetet jelent a földeken dolgozó parasztok védelmezése. Az előző szezonnal ellentétben, most akad munkád is. A támadó egy nemrégiben meghalt lidérckirály!

A te reflexeid a gyengébbek.

A nemrégiben meghalt lidérckirály megsebesít. 85 ép sebzést okoz neked.
Kritikus ütés: Eltaláltad, 338 sebzés!


844 tapasztalati pontot kaptál!


Hát igen... Veszélyes meló a kaszálás...
Viszont rövid idő alatt kétszer kifeküdni... Nem szerncsés lidérc ;)
 
Reménykedsz vele, hogy ezúttal összefutsz Folranggal, az ősöreg vörös sárkánnyal. Épp egy labirintusban vagy, és már csak az előtted tornyosuló utolsó akadályt, egy mágikusan lezárt titanit ajtót kellene leküzdened.
Zárnyitással próbálkozol. Siker! A zárnyitás mestere vagy! Csalódott vagy, amikor látod, hogy odabent nem Folrang vár, csak egy ősöreg fehér sárkány!
Tiéd a kezdeményezés!
Kritikus ütés: Megütötted, 457 ponttal csökkent az ép-je.
Az ősöreg fehér sárkány jeges leheletével megütött, 88 sebzést szenvedsz el!
Nem találtad el.
Az ősöreg fehér sárkány lesújt rád. 106 sebzést szenvedsz el!
Megütötted, 207 sebzést kapott.
1188 tapasztalati pontot kaptál!

szerintem ő volt az, csak kifakult.
 
Rutinfeladatnak indul, amikor egy kereskedő felkér, hogy raktárát őrizd reggelig, amikor is az árut hajóba rakodják. Egész éjszaka fennmaradni, nem egy nehéz feladat. A legapróbb neszre is éberen fülelsz, és felkészülsz a támadásra. Nocsak, mi készül a raktár kifosztására - egy gyilkos rovarfelhő!

Ellenfeled a gyorsabb!

A gyilkos rovarfelhő habozik támadni.

Ütésed célt téveszt.

A gyilkos rovarfelhő ezer csípésével nem talált.

Ütésed célt téveszt.

A gyilkos rovarfelhő ezer csípésével nem talált.

Ellenfeled félrehajolt.

A gyilkos rovarfelhő csak köröz körülötted.

Kritikus ütés: Odacsapsz. 70 sebpontot kapott.

A gyilkos rovarfelhő ezer csípésével nem talált.

Kritikus ütés: Fegyvered lesújt. 86 életpontnyit sérült.

A gyilkos rovarfelhő ezer csípésével nem talált.

Melléütöttél!

A gyilkos rovarfelhő melléütött!

Ellenfeled félrehajolt.

A gyilkos rovarfelhő habozik támadni.

Nem találtál...

A gyilkos rovarfelhő melléütött!

Ütésed célt téveszt.

A gyilkos rovarfelhő ezer csípésével nem talált.

Kritikus ütés: Lesújtasz. 78 pontnyit sebződött.


403 tapasztalati pontot kaptál!

Túl sok minden történt. Micsoda izgalmak voltak!
Legalább sebzödtem volna!
 
Ha kalandozásról van szó, mindig a barlangok a kedvenceid. A közeli hegyekbe gyakran eljársz kirándulni, a barlangok mélye mindig rejt valami érdekeset. Most sem kell csalódnod - a hosszú bóklászás után a föld alatt valami érdekesre bukkansz. Egy energiapióca!

Tényleg, naggyon érdekes.
 
Az ő intésére rád támad egy ősi születésű árnyékvarázsló!

Tiéd a kezdeményezés!

Telitaláltat! 91 ép sebzés.

Az ősi születésű árnyékvarázsló rád veti magát. 54 életpontnyit sérülsz.

Kritikus ütés: Zumm! 218 ponttal csökkent az ép-je.

Az ősi születésű árnyékvarázsló annihiláló pálcájával támad. 91 ép sebzést okoz neked.

Fegyvered lesújt. 102 életpontnyit sérült.


1029 tapasztalati pontot kaptál!


Hmmm... ez tetszik. Nem is volt nálam semmiféle fegyver, mert éppen akkor akartam cserélni, csak félrekattintottam...

))
 
Fura lények fura helyen sorozatunk legújabb darabja


Grumarg egy rég halott óriás-hadúr volt. Erődítménye ősi emlékműként magasodik egy hegy tetején. A vár méretei túl gigantikusak ahhoz, hogy bármely humán faj elfoglalhassa és beköltözhessen. Azonban a hegy számos teremtménye vackot és fészket talált itt. Kiváló vadászterület egy magadfajta kalandozónak, különösképp, hogy esélyed van arra is, hogy Grumarg elveszett kincseire rábukkanj. Nem kell sokáig várnod a kihívásra, rád tör egy kisebb leviathán!
 
Honnan tudtad??????











)))))))))
 
  ... | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | ...
Nézet:

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.