Vissza a Főoldalra
 

Karakterválasztás
Új karakter
Statisztikák
Fórum
Chat, üzenőfal
1. Játékos oldal
2. Játékos oldal
Rövid leírás
Gyakori kérdések
Tippek és trükkök
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Amyrro
(Ősök Városa)
Küldd el képeslapként!
Valaha Amyrro volt a lárvaszint leghatalmasabb galetkije, aztán ő is megtapasztalta az ősi törvényt: semmi sem tart örökké, a jövő mindig újabb hősöket szül.
Nézz szét a galériában!
Ghalla Története (2)
VAlami BUG lehet (569)
Milyen fejlesztést szeretnél látni a Sárkányölőn? (931)
106.szint (20)
Vén Golod meséi... (37)
A kalandozás is lehet kemény... (472)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Bíbor möszék
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | ...
Nézet:
Korábbi kalandozásaid során felfedeztél az egyik hegyoldalban egy elhagyatott, ősi templomot. Itt az ideje, hogy felderítsd! A sziklafalat megmászni nem egyszerű feladat, de a magadfajta edzett kalandozó itt nem vall kudarcot. A templom lélegzetelállító látvány, hatalmas, és fenyegető. Elképzelésed sincs, hogyan és kik építhették meg itt.
Odabent csend honol. Mindenhol ősi szobrok, és feliratok egy olyan nyelven, amelyet még sosem láttál, nemhogy képes lennél megérteni. Valami moccan, felveri a padlót borító vastag port. Egy szánalmas entitás!

Te voltál a lassabb...

A szánalmas entitás melléütött!

Melléütöttél!

A szánalmas entitás támadását könnyen elkerülöd.

Zumm! 69 ép-t vesztett.

A szánalmas entitás támadását könnyen elkerülöd.

Nem találtál...

A szánalmas entitás habozik támadni.

Lesújtasz. 58 pontnyit sebződött.

A szánalmas entitás melléütött!

Zumm! 54 pontnyit sebződött.


327 tapasztalati pontot kaptál!


Tényleg szánalmas!
 
Soha nem gondoltad volna, hogy tulajdon otthonodban kell majd az életedért megküzdened! Éléskamrádban neszezésre leszel figyelmes. Amikor kinyitod, látod, hogy egy ocsmány szörny zabál a nagy gonddal eltett cseresznyekompótból és a disznóvágásból még megmaradt kolbászrudakból. Pusztulj, Leahot szolgáló halálpap!

Denisa, ezek egyre pimaszabbak. Ez már megszegi a böjtöt is....
 
Ellenfeled egy döbbenetes hatalmú árnyékvarázsló!

Te ocsúdsz elsőnek.

Kritikus ütés: Megütötted, 394 pontnyit sebződött.


1082 tapasztalati pontot kaptál!


Valóban Döbbenetes!
 
Egyik reggel borzalmas morajra leszel figyelmes. Földrengés! Kirohansz házadból, és látod, hogy a hegyek mozognak, mintha nem éreznék magukat kényelmesen Földanya ölelésében! A megvadult lények pánikban menekülnek. Gyorsan visszamenekülsz házadba, nehogy eltiporjanak. Azonban otthonodat válaszja menedékül az egyik vérszomjas fenevad, egy zombisárkány!


Szegényt már a sírban sem hagyja békén a földrengés...
 
Szokásos sétádra indulsz a Forgroll erdőben. Elgondolkodsz, és más utat jársz, mint egyébként. Egyszercsak érzed, hogy itt hidegebb van, és talán sötétebb is. A fák megmozdulnak, ősi teremtmények kelnek életre a gyökerek közt. Hirtelen előtted terem egy döbbenetes hatalmú árnyékvarázsló!

Te ocsúdsz elsőnek.

Lesújtasz. 214 ponttal csökkent az ép-je.

A döbbenetes hatalmú árnyékvarázsló támadását nem tudod hárítani. 68 ép-t sebesülsz.

Kritikus ütés: Megütötted, 390 életpontnyit sérült.


1082 tapasztalati pontot kaptál!


Döbbenetes.
 
Gemina, a legendás druidanő erdeje mindig felüdülést jelent a pihenni vágyó látogatók számára. Egy tisztáson, a fűben pihensz, amikor jajveszékelésre leszel figyelmes. Egy apró tündérlányt látsz, aki egy fa tetején kapaszkodik rémülten. Alatta, a fa tövénél acsarkodik egy zombisárkány!

Asszem a kiscsaj elszúrt valamit a bájolás szövegében. tudjátok: "Mester, végre megtanultam a nagyítás igéjét. Meg tudná mondani, mit kell csinálni egy húszméteres patkánnyal?!"
 
Hmmm... ez igaz. És ha a faluszéli öregasszonyhoz menne piálni? Tudod, ahhoz, aki gombákból főz pálinkát, és van egy kislánya...
 
A dombokon túl furcsa épület emelkedik.Gnómok laknak benne, dolgos, de igencsak különc népség. Imádnak különböző szerkezeteket fabrikálni. Sokszor vadászol nekik, cserébe kapsz tőlük ezt-azt. Legutoljára például egy csövet adtak, két végében üveglencsével, amellyel különösen messzire is el tudsz látni. Ma ismét benézel hozzájuk, hátadon a vadászzsákmánnyal. Amikor közelebb érsz a házhoz, füstöt látsz. Ledobod a szarvastetemet, és futni kezdesz. Odabent szörnyű látvány fogad, szanaszét heverő gnómok, és középen egy szánalmas entitás!

A te reflexeid a gyengébbek.

A szánalmas entitás eltalált, 37 ép-t sebez rajtad.

Fegyvered lesújt. 61 pontnyit sebződött.

A szánalmas entitás habozik támadni.

Kritikus ütés: Eltaláltad, 150 ponttal csökkent az ép-je.


327 tapasztalati pontot kaptál!

Szánalmas...
 
Furcsa lények,furcsa helyen:

Egyik reggel borzalmas morajra leszel figyelmes. Földrengés! Kirohansz házadból, és látod, hogy a hegyek mozognak, mintha nem éreznék magukat kényelmesen Földanya ölelésében! A megvadult lények pánikban menekülnek. Gyorsan visszamenekülsz házadba, nehogy eltiporjanak. Azonban otthonodat válaszja menedékül az egyik vérszomjas fenevad, egy félszemű múmia!

Biztos kiszúrta az egyik szemét az egyik legördülő szikla!
 
ja ...
 
De hol van abban az izgalom?! (Mármint egy halálpapnak...)
 
Ez csúnya lesz, de nem szeretnék várni addig amíg megengedik hogy leírjam.

Na szóval itt van a vicc:

A nyuszika és a medve sétál és mindkettőnek nagyon kell wc-znie.Találnak egy wc-t az erdőben és bemegy először a medve, de a kalapját először lerakja a wc elé.
Amíg a medve bent van addig a nyuszi nem bírja tovább, és odacsinál a wc elé, és rárakja a medve kalapját.
Amikor kijön a medve akkor megszólal a nyuszi és mondja:
-Nézd medve, fogdtam egy kígyót, üsd gyorsan agyon!
A medve fog egy botot és raüt a kalapra és utána felveszi a kalapot és megszólal:
-Ú, ezt szarrá ütüttem!
 
Pedig egyszerűbb megoldás is lenne: bemegy a temetőbe, kivesz egy koponyát és megissza az agypálinkát.... ha már annyira halálpap....
 
Átlépsz a portálon, és megkeresed Hulleirát. Még kapatos állapotban van, ezért beledugod egy dézsa hideg vízbe, hogy magadhoz térj.

Miért kell nekem magamhoz térnem ha Hulleria részeg???
 
A medve bemegy a kocsmába ahol a nyuszika vidáman, de valami rettenetesen hamisan énekel:
- Szállj el kismadár...
A medve befogja a fülét. Odamegy, és így szól:
- Nyuszika, ha nem hagyod abba, leütlek!
De Nyuszika csak nem hagyja abba a danászást. A medve morcosan közeledik hozzá és újra elmondja:
- Nyuszika, ha nem hagyod abba, leütlek!
A nyuszika persze nem hagyja abba. A medve erre belevágja a nyuszika fejét az asztalba. Az sápadtan felemeli a fejét és vékony hangon rákezdi:
-Csillagok, csillagok...

- Miért nevezik Magyarországot állatkertnek?
- ???
- Mert a Lánchídon van két oroszlán, azelőtt van
egy zebra, azon átmegy egy jaguár,
abból kiszáll egy ürge, felszed egy tyúkot,
megcsinálják a disznóságot és jöhet a gólya!

Repül a gólya, csőrében egy öregemberrel. Megszólal az öreg:
- Bazd meg Gólya! Őszintén! Eltévedtünk?

Nyuszika fut az erdőben, találkozik a medvével, aki a fának dőlve lövi be magát:
- Dehát medve, miért rontod az egészséged ezen a gyönyörű napon? Gyere inkább fuss velem!
Már ketten futnak, mikor meglátják a rókát szipuzni:
- Róka! Miért rontod az egészséged ezen a szép, tavaszi napon? Gyere fuss velünk!
Már hárman futnak, amikor meglátják a farkast cigizni.
- Farkas koma! - mondja a róka ,- Hát te nem tudod, hogy a dohányzás káros az egészségre? Miért nem futsz inkább velünk?
Mire a farkas: - Menjetek a p*csába! Minden egyes alkalommal, amikor a Nyuszika bevesz egy speedet, nekünk futnunk kell????

Egy kutya gondolkodik:
- Itt lakom ezzel az emberrel, aki etet, meleg szállást biztosít, simogat és szeret engem. Ezek szerint ő az Isten?
Egy macska gondolataiból:
- Itt lakom ezzel az emberrel. Etet engem, simogat, takarít, szállást biztosít. Ezek szerint én vagyok az Isten!

Az állatok futballmeccsén az elefánt véletlenül rálép a kisegér lábára. Az egérke jajgatva ottmarad a gyepen, az elefánt odasiet, fölemeli gyöngéden, és azt mondja:
- Jaj, ne haragudj, nem volt szándékos!
- Semmi baj - mondja a kisegér -, történhetett volna fordítva is.
 
Tudod, ott van a pult felett az a bazi nagy betűs kiírás: "LEAH PAPOKAT NEM SZOLGÁLUNK KI!" Valamikor neki is muszáj alkoholizálnia! És így még a rendtársai sem látják meg, amiért egyébként kinézne neki egy fegyelmi... (?)
 
Ahogy kilépsz az ajtón, egy különös lénnyel találod szembe magad. Nahát, nem érted, miért tör be a kaszinóba egy Leahot szolgáló halálpap!

Nem ám!
 
A szobából egyetlen kijárat van, egy zárt ajtó.
Zárnyitással próbálkozol. Ehhez sajnos kevés a te tudományod! A zárat szerencsére könnyedén nyitja egy mágikus totemkulcs. A kulcs ugyan elhasználódott, de bejutottál!

én kifele akartam menni....
 
Összeszorul a torkod, ahogy belépsz, félsz tőle, hogy csak lakásod romjait látod meg. De nem, mindössze a nappali közepén, a bútorokból épít épp fészket magának egy Leahot szolgáló halálpap!

micsinál????!
 
Ha relikviát nem is találsz egyből, kihívást annál inkább. Rád ront egy Leahot szolgáló halálpap!

ki mást szolgálhat még?
csak kíváncsiságból...
 
A házban nem manót találsz, hanem egy miniatűr lényt, ami egy mágikusan felerősíte gigatron!

egyrészt, lemaradt egy betű
másrészt kis gigantron...?=!
 
küldjünk ajánlást: ezentúl mi leszünk a szörnyek vedéglősei. Nem kell takarmányozni őket! Kinéz némi kereset...
 
Gemina, a legendás druidanő erdeje mindig felüdülést jelent a pihenni vágyó látogatók számára. Egy tisztáson, a fűben pihensz, amikor jajveszékelésre leszel figyelmes. Egy apró tündérlányt látsz, aki egy fa tetején kapaszkodik rémülten. Alatta, a fa tövénél acsarkodik egy gyilkos teknős!

na ez már túl shok
a kisgyerek nem tud elmenekülni??
egy teknős elöl csakelfut:-)...
 
Soha nem gondoltad volna, hogy tulajdon otthonodban kell majd az életedért megküzdened! Éléskamrádban neszezésre leszel figyelmes. Amikor kinyitod, látod, hogy egy ocsmány szörny zabál a nagy gonddal eltett cseresznyekompótból és a disznóvágásból még megmaradt kolbászrudakból. Pusztulj, gyilkos teknős!

őőő mit keres a gyilokos teki a kamrában ráadásul hogy éri el a kompótot ami a legmagasabb polcon van?!
és hogy jött be??
 
azt hiszem csináljunk egy új vendéglőt csak a szörnyeknek:-)))
már unom a kegyetlen gökérszellemeket a spejzban:-)))
 
Soha nem gondoltad volna, hogy tulajdon otthonodban kell majd az életedért megküzdened! Éléskamrádban neszezésre leszel figyelmes. Amikor kinyitod, látod, hogy egy ocsmány szörny zabál a nagy gonddal eltett cseresznyekompótból és a disznóvágásból még megmaradt kolbászrudakból. Pusztulj, óriási rovarfelhő!
Hm azt hiszem, ki kellene végre szanálnom a lejárt szavatosságú cuccokat.
 
A sárkányoknak mindig van valahol elrejtett kincse; ha annyira rá vannak indulva a különféle ingatlanaitokra, akkor adjátok el nekik! A pénzből meg nyithattok egy kajáldát sárkányoknak.
Miért, most képzeljétek el: sárkányok vagytok, és valahonnan valami isteni kolbász- és kompótillat szállong... Ahá, abból a spájzból jön! Ti leállnátok kunyizni egy halandótól?! De ha legálisan is hozzá lehet jutni...
 
Azonos problémával küzdünk! Ezeket én is eladnám; tanya, lakás, túlzottan forgalmas palota. Egyébként akkor pocsék, ha a spájzban vénségesen vén fekete sárkány van....
 
igaz:-))))))))
 
Biztos jó a kompótod,ne a palotád áruld,inkább a kompótot+ a kolbászt!!! Pl.: Ennek még a vén fehér sárkányok sem tudnak ellenállni,vegyék vigyék,csak 20000 pénz egy üveggel!!! :-)))

(Még mindíg jobb mint az emberevő denevérek az én spájzomban!!! )
 
  ... | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | ...
Nézet:

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.