Vissza a Főoldalra
 


Hírek
Argum City
Argum City Wiki
Szavazások
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Bevezető
Mi is az az Argum City?
A játék elemei
Alkalmazott harc
Alkalmazottakról részletesebben
Az ellenfelekről részletesebben
Bánya
Barátok
Birtok
Cég
Célok
Elfajzott kedvenc
Garázs
Gyűjtemények
Időbeosztás
Karakter
Kedvenc
Kert
Minijátékok
Mire lehet argumot költeni
Robot
Robotok részletesebben
Szövetségek
Árverések
Argum City chipek
Szövetségi háború
Erőforrások
Kényelmi funkciók
Tutorial
Híres cégek és NJK-k
Játék telefonról
Kedvcsináló film készül
ReGAMEX kiállítás
A fejlesztés története
Fejlesztési szempontok
Miért tart a fejlesztés 5 évig?
Grafikusok
Mi kell még az induláshoz?
Kvíz
Grafika
Indulás: tutorial
A játék bemutatása
A színfalak mögött
Argum City trailer (30 sec)
Argum City trailer (42 sec)
Mókás munkavideó
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | ...
Nézet:
hyper: "12) kövess egy nyomot 8 lépésen keresztül
Beszéled meg valakivel, hogy lépjen előtted, te pedig kövesd. Ajánlott megoldás: akinek a nyomait követed, az 8-at lépjen _egy irányban_, mert egyébként lehet hogy más, azonos faj nyomait találod, és elindulsz másik irányba. Ezért aki segít az lépjen mondjuk 8-at keletre, Te pedig az adott faj keletre vezető nyomait kövesd. Figyelem: mocsárban és városban eltűnnek a nyomok!!!"

Szóval beszéld le valakivel, aki a környékeden jár.
 
üdv eleinos hivöket kérdezek a nyomkövetös küldetést hogy sikerült megcsinálni én probáltam a saját nyomomat követni de pl ha keletre mentem fojton viszafordult nyugatra és 8-lépésen keresztül kell követni igy az let a vége hogy 8-lépésböl 4-et léptem mert fojton viszafordult a karekterem nagy szivás ráadásul a küldetést se tudom teljesiteni.ha valakinek sikerült ezt megcsiálni kérem segitsen mert ez a küldi elég lehetetlen küldetés szerintem.
 
Akkor nem csapok le egyikre sem

Will.
 
Erről szólt a GN-en a "vita". Elvileg nem.
 
Hi!

Tépett lobogó jó valamire?

Will.
 
Lásd változások listája. Tegnap óta nyugaton is lehet.
 
184. forduló, csatornától nyugatra megkaptam az extra széfhelyvásárlás lehetőségét. a leírás szerint pedig csak keletre lehet megkapni. az enc. régi vagy valami nincs rendben?

A
 
Köszönöm!!
A villámcsapás és a jobbkezes elég volt.
 
Természetesen a varázslatok sebeznek az ősi szellemen. Ha lőfegyveres a kari, és véletlenül gnóm, érdemes megpróbálni a szent nyílpuska lövedéket. Ha más fajú, az ezüsttollú nyíl a legjobb. Dobófegyveres karakter használhat esszenciakristályt , bogyógránátot (épp ma került fel a nyugati licitre kaktuszbogyó) vagy tolmokovot. Ezek mindenképp elvesznek a harcban, szóval ebből a szempontból mindegy, hogy győzöl vagy esetleg menekülsz.
 
Köszi mindenki az azukás válaszokat. Ha esetleg valaki lead egyet megtenné hogy dob egy üzit? azért majd alkalmanként benézek hátha akad egy...
 
Nyugaton a legjobb dobó fegyver mágikusan sebezhető lényekre talán a tolmokov koktél. Vagy forduló elején felhúzod magadra az Ördögi kör épületben a széljárás mellett a mágikus sebzést, és akkor a balkezes fegyver gond is meg van oldva!
 
Akkor van benne azuka, ha előtte valaki eladott egyet.
 
Szerintem -bar lehet,hogy hulyeseg- ugy van az a vadaspark,hogy x latogato utan berak egy szoros azukat.

Koszi Lord Night!!
De gondolom a varazslatok is hatnak ra,nem? Villamcsapas,stb.
Milyen tavolsagi fegyver lehet jo ra? (az ezusttollut sajnalnam..ha jo egyaltalan)
 
Elvileg azért változó, mert mindig arra a szintre generálja, ahányadik szintű karakter találkozik vele cirkuszban. Szóval elvileg meg kell tudnod ölni, egyedül ütőre van neki nagyon magas védelme. Biami az mágikusan sebez, a méregfog az nem. Valószínű kellene valami mágikus távfegyver is ellene, hogy meghaljon, de próbálkozni kell, hátha elég csak a jobb kezes fegyver sebzése.
 
Csak akkor van valami, ha más karakter elad. Amúgy csak a szamár ami fixen van ott, ha jól tudom.
 
Nagyon ritkán van szőrös azuka.
Milyet szeretnél?
 
Próbáltam szörnyet venni fehérbércen a vadasparkban, de alig volt pár féle... milyen időközönként töltik fel a készleteket?

Előre is köszi!
 
21.szintű karakter neki merjen ugrani egy ősi szellemnek?
A szintje,stb. változó.
Mégvmi.. A biami kvazárlándzsával és a méregfoggal megtudok sebezni csak mágikusan sebezhető lényt?

Előre is köszönöm!!
 
Tudom, de pont úgy jön ki optimálisan, legyártom, kiteleportálok, és mínoszkúp Előtte bemegyek, majd valamit áttolok a következő fordulóra, ezen már ne múljon

Will.
 
Azért arra vigyázz, hogy a téged ért sebzést is növeli, szóval ha az ép is gond az avatároknál, akkor csak óvatosan a sebezhetőséggel.
 
A legyártását max. a köv forduló elejére ütemezed. Úgy sem 10 TVP a gyártása
 
Még nem tudok 40 sorosat küldeni. A 20 meg most nagyon ki van számolva, de valahogy akkor megoldom, hogy bemenjek, emiatt nem akarok szívni.

Will.
 
Köszi, megnézem, ez a vari eszembe sem jutott.
 
Esetleg, ha csak egy kicsi plusz sebzés kell, akkor próbáld meg a sebezhetőség varival. Nézd meg, hogy a 20% plusz sebzéssel meglenne-e.
 
Akkor probálkozom még esszenciakristályal, az ösi támadó spellen kivül minden megvan, ha igy sem megy akkor hagyom utolsónak, Virotac és Zortac elég könnyedén lement, ez valahogyan egy kicsit kifog rajtam.
Mégegyszer köszi a választ.
 
Általánosságban elmondható, hogy az avatárok ellen kezdésnél kell egy gyilkos ösztönök (minél magasabb a pszid, annál jobb). Támadó spellnek mindenképpen kelleni fog egy ősi, anélkül elég keménynek kell lenned.
Ami segíthet: kreiton főzet, kitartás v. ongóliant tombolás/fürgülés (kreiton a kitartáshoz, mert baromi sokat sebeznek). Minden elérhető pluszsebzés magadra aggatása (kreommat varázsital, fenőkő, íjászkence, stb.).
Ha van manapajzs, az is jó, kreiton főzetet simán ki lehet vele váltani, ugyanígy a fizikai pajzs (lehetőleg a 2, de akinek nincs teo fejlődést tápoló képessége, annak az odébb van, de talán az 1 elérhető) is segít a túlélésben (illetve ha jól emlékszem, van olyan, amelyik csak varázsol, oda a rezisztencia jön jól, egy Istenek talizmánjával párban elég jó eséllyel kivéd egy csomó spellt).

Dobósoknak ott van még az esszenciakristály is, az nem szedi le a sebzésfelező képességét?

Nem olyan nagy dolog, sok sebzés kell, meg sok ép.
 
Sziasztok!

Szenvedek Arutac az öreggel, legyetek oly szivessek és irjátok már meg hogy milyen támadó vari jó ellene( lehetőleg olyan varik legyenek amik nem őstaumos varik), az istenitéletet és a pusztitó végzetet eddig mindig lementette, fehérál. roncsolásával meg nem tudnák annyit sebezni hogy leessen a közelharci fegyverek után.
A válaszokat elöre is köszi mindenkinek.
 
Gabor: biztos nem voltal bent elotte?Az infojat sem adtak at -kohonak-?

Will: ha biztosra akarsz menni,lepj be elotte. Egyetlen parancs. (40-ig mehetsz a 200Ft-ert)
En mar par karakteremmel megjartam.Igaz,a futarcegnel volt,de leckenek jo volt.
Azota minden hasonlo epulet elott -legelso alkalommal- csinalok egy BE parancsot.
 
OKé, köszi, akkor én sem megyek be előtte.

Will.
 
Nem voltam bent, mielőtt legyártottam volna!
 
  ... | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | ...
Nézet:
Infók | Hírek, változások | Segítség kezdôknek | Fejlesztési ötletek | Közös Tudatok | Bugok | Csere-bere | Átadó karakterek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.