Vissza a Főoldalra
 

Karakterválasztás
Új karakter
Statisztikák
Fórum
Chat, üzenőfal
1. Játékos oldal
2. Játékos oldal
Rövid leírás
Gyakori kérdések
Tippek és trükkök
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Helyre kis varázsló
(Túlélők Földje kalandozó)
Küldd el képeslapként!
"Gandalf volt a kedvenc szereplőd a Gyűrűk Urában? Nosza, itt a helyed. A Túlélők Földje csak úgy hemzseg az ehhez hasonló alakoktól, vagy a táborozásod alatt keresnek fel téged, vagy te bukkansz táborhelyeikre egy-egy árnyas bozót menedékében. Indulj hát neki, milliónyi kaland vár." - propaganda szöveg egy Gatinhoz közeli útjelző táblán
Nézz szét a galériában!
VAlami BUG lehet (569)
Milyen fejlesztést szeretnél látni a Sárkányölőn? (931)
106.szint (20)
Ghalla Története (1)
Vén Golod meséi... (37)
A kalandozás is lehet kemény... (472)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Tolvajakció profi módra
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | ...
Nézet:
// [folytatás. ezt is mentsd le.]
Varázsvértek és varázspajzsok tulajdonságai:

Árnyék: A koromfekete vért rendkívül kedvező feltételeket biztosít, ha viselője rejtőzködni akarna. +1 módosítónak számít a képesség.

Bűvös: A bűvös vértek teljesen átlagosnak tűnnek, mígnem a parancsszavat kimondva olyan alakot ölt, mint egy átlagos ruha. Az átalakult vért továbbra is megtartja minden tulajdonságát (beleértve a súlyt is). Csak Igazlátás, vagy hasonló varázslatok fedhetik fel ilyenkor valódi kinézetét. +1 módosítónak számít a képesség.

Éteri: A vért viselője naponta egyszer, tíz percre képes éteri alakot felvenni. Ennek köszönhetően az anyagi veszélyek megszűnnek számára, és a kötöttségek is (pl gravitáció). Az éteri lények jelenthetnek rá innentől egyedül veszélyt, de elég pechesnek kell lenni, hogy pont egy hatalmasabb ilyen elé vetődjön a karakter. +5 módosítónak számít a képesség.

Halkan járó: A vértet gondosan olajozták és mágikusan úgy illesztették össze, hogy nem csak hogy alig csap zajt, de még el is tompítja a viselője körül a hangokat. A vért rendkívül kedvező feltételeket biztosít, ha viselője lopakodni akarna. +1 módosítónak számít a képesség.

Sikamlós: Ezeket a vérteket látszólag csúszós, olaj os réteg borítja. A vért rendkívül kedvező feltételeket biztosít, ha viselője kötelekből, vagy hasonló "szorongatott helyzetből" szeretne kiszabadulni. +1 módosítónak számít a képesség.

Hangnak/Hidegnek/Savnak/Tűznek/Villámoknak Ellenálló: Ezek a vértek és pajzsok felfogják támadásonként az első 10 pontnyi sebző hatást (válassz egyet), mely a karaktert éri. +3 módosítónak számít a képesség.

Lidérc: Az ilyen típusú vértek és pajzsok szinte átlátszóak. Az anyagtalan lények képtelenek könnyedén keresztül nyúlni rajtuk. A testetlen lények képesek hordani ezeket. +3 módosítónak számít a képesség.

Mágiának ellenálló: A vért mágiaellenállással vértezi föl viselőjét. Ez lehet 11%, 22% vagy 33%. A hozzájuk tartozó módosítók: +2, +4 és +5.

Megerősített: Ezek a vértek olyan mágikus erőteret hoznak létre, mely hatékonyan oltalmazza a viselőjük létfontosságú területeit. Hátba kritikus ütés esetén esélyük van, hogy a támadás csak a normális módon sebez. A 25%-os védelem +1-es, a 75%-os védelem +2-es, a 100%-os védelem pedig +3-mas módosítójú tárgyhoz tartozik.

Nyilat eltérítő: ez a pajzs úgy óvja tulajdonosát, mintha a hasonló nevű varázslat hatása alatt állna (50% esély az eltérítésre). Azonban ez esetben tudnia kell a fenyegető támadásról és tudnia kell aktívan védekezni (odébb ugrani) ellene. Az óriások által dobált sziklák és a Varázslövedékhez hasonló távolsági támadások ellen nem véd a pajzs. +2 módosítónak számít a képesség.

Öklelő: a pajzzsal lehetősége lesz a karakternek támadni. A sebzés 1d8. +1 módosítónak számít a képesség, támadáskor +1-es fegyverként viselkedik.

Sérthetetlenség: ezek a vértek 5/+1-es sebzéstűréssel ruházzák fel viselőjüket. +3 módosítónak számít a képesség.

Tükrös: ez a pajzs olyan, mint egy tükör. Naponta egyszer egy szabad cselekedet keretében a Varázslattükör varázslathoz hasonlóan vissza lehet tükrözni egy varázslatot a létrehozójára. +5 módosítónak számít a képesség.

Vakító: A tulajdonos parancsára ezek a pajzsok naponta kétszer vakítóan felragyognak. A tulajdonos kivételével minden 5 méternél közelebb álló személy, aki nem takarta el a szemét csak sikeres gyorsaság mentődobással kerülheti el, hogy 1d4 körre meg ne vakuljon. +1 módosítónak számít a képesség.


Nos tehát ezek a tulajdonságok. Aki varázsvértet, fegyvert vagy pajzsot kíván, az ebből rakja össze. Maximum plusz kettő módosító lehet egy tárgyon kezdésnél. De egy tárgyon több hatás is lehet. Mondjuk egy fegyver lehet egyszerre Feltöltött és Dermesztő (kétszer +1 = +2 módosító). A kettőnél nagyobb (nem választható) módosítójú hatásokat gondolatébresztőnek írtam le. Ezen kívül vannak nem lejegyzett mágikus képességek, melyek majd csak jóval később lesznek hozzáférhetőek. Várom az üzeneteket továbbra is. Lentebb még leírom a beígért kritikus ütés fogalmát. Bármi kérdés van, írjatok.

Kritikus ütés: bizonyos varázslatok vagy mágikus fegyverek képesek létrehozni ezt a hatást. A kritikus ütéssel egy sérülékeny pontra (inak, zsigerek) támadva az okozott sebzés duplázódik. Ebbe minden sebzés beletartozik, kivéve az energia (Lángoló módosítójú kard +1d6 sebzése, etc.) alapú sebzéseket. Egyes lényekre, a testetlenekre, élőholtakra, szerkezetekre, amorf teremtményekre nem hat a képesség, lévén nekik mindegy, hogy hányszor döfik keresztül a szívüket (már ha van nekik). //
 
// [ezt érdemes kimenteni a gépedre]

Nostehát a beígért varázsfegyverek és vértek:
Először is ezeket erejük alapján osztályozzuk. A "leggyengébb" ilyen +1 módosítóval rendelkezik. Mit jelent a +1 módosító?

A vérteken a mágikus módosító (az a +1) nem ad Sebzéstűrést (lásd lentebb, hogy mi is az). A módosító vértnél nem jelent semmit. Az erejére lehet rajta keresztül következtetni, hiszen különleges képességek adják a módosítót

Ahány módosító (igen, az a +1 és társai) van a fegyveren annyi plusz sebzést ad (egy +3-mas hosszúkard d10+3 sebzéssel rendelkezik). A módosítók segítenek átütni a lények Sebzéstűrését és különleges képességekkel ruházzák fel a fegyvert (lásd lentebb).
A Sebzéstűrés egy különleges képesség, mellyel csak igen kevés lény rendelkezik (egy átlagember ezekkel nem is találkozik életében). Ezeknek a lényeknek a nagy többsége másik síkról származik (elemi síkok, mennyei, pokoli, démoni sík, etc.). Egy példán keresztül megérthetjük mi is a Sebzéstűrés:
Egy Impnek 5/+1-es a Sebzéstűrése. Baltazár, a harcos hétköznapi hosszúkardjával (sebzés: d10) támad rá (KM dob, eredmény: 7 ). Ám az Imp természetfeletti védelme 5 pontot véd, így harcosunk csak kettőt sebzett (7 pont sebzés, mínusz az 5 pont védelem). Baltazár túléli a küzdelmet és nem sokkal később hozzá jut egy +1-es fegyverhez. A balszerencse megint csak egy Imppel hozza össze. Ám ez alkalommal fordul a kocka! A +1-es fegyver képes átütni az Imp Sebzéstűrését, így nem kell számolnia az 5 pont védelemmel.
A példát értelmezve rájöhetünk, hogy az 5/+1-ben az 5 azt jelenti, hogy mennyit fog fel csapásonként a Sebzéstűrés, a +1 pedig azt, hogy minimum milyen erős fegyver kell, hogy a sebzés felfogás ne érvényesüljön.

Varázsfegyverek tulajdonságai:

Pengeéles:
A bűbáj hatására a fegyver rendkívül élessé válik. Ennek következtében 20% esélyt ad a kritikus ütésre. Csak egyszer vehető fel egy fegyverre. Összeadódhat más, kritikus zónát növelő (például: Pontos Csapás) mágiával. A kritikus ütés jelentését lásd a Fegyver és Vért képességek felsorolása után. +1 módosítónak számít a képesség.

Bomlasztó: A bomlasztó fegyvereket rettegve félik az élőholtak. Ha egy ilyen fegyver harcban eltalál egy holtat, az a célpont hatalmának függvényében jóeséllyel elpusztul (egy Csontváz harcos 95% eséllyel, egy múmia 70% eséllyel, a hatalmasabb lények valamivel kisebb eséllyel). A Bomlasztó módosítóval felruházott fegyverek minden esetben zúzó fegyverek. +2 módosítónak számít a képesség.

Dermesztő: A fegyvert parancsszóra jégréteg borítja be, amely nem okoz sérülést a fegyver forgatójának. Sikeres találat esetén a Dermesztő fegyver ráadás 1d6 fagy alapú sebzést okoz. +1 módosítónak számít a képesség.

Feltöltött: A Feltöltött fegyvert parancsszóra sistergő elektromos energia borítja el, amely nem okoz sérülést a fegyver forgatójának. Sikeres találat esetén a Feltöltött fegyver ráadás 1d6 elektromos alapú sebzést okoz. +1 módosítónak számít a képesség.

Lángoló: A Lángoló fegyvert parancsszóra tűz borítja be, amely nem okoz sérülést a fegyver forgatójának. Sikeres találat esetén a Lángoló fegyver ráadás 1d6 tűz alapú sebzést okoz. +1 módosítónak számít a képesség.

Jégkitörés: A Jégkitörés fegyver 20% eséllyel pusztító fagykitörést produkál, mely a fegyver forgatóját nem sebzi. A kitörés 1d10-et sebez a célponton. A kritikus ütést növelő varázslatok, képességek (Pengeéles módosító, Pontos Csapás varázslat) növelik az esélyt. +1 módosítónak számít a képesség.

Elektromos kitörés: Az Elektromos kitörés fegyver 20% eséllyel pusztító elektromos kitörést produkál, mely a fegyver forgatóját nem sebzi. A kitörés 1d10-et sebez a célponton. A kritikus ütést növelő varázslatok, képességek (Pengeéles módosító, Pontos Csapás varázslat) növelik az esélyt. +1 módosítónak számít a képesség.

Tűzkitörés: A Tűzkitörés fegyver 20% eséllyel pusztító lángkitörést produkál, mely a fegyver forgatóját nem sebzi. A kitörés 1d10-et sebez a célponton. A kritikus ütést növelő varázslatok, képességek (Pengeéles módosító, Pontos Csapás varázslat) növelik az esélyt. +1 módosítónak számít a képesség.

Mennydörgő: A Mennydörgő fegyver 20% eséllyel zűrzavaros mordulásszerű hangot produkál, mely a fegyver forgatóját nem sebzi. A kitörés ráadás 1d8-ot sebez a célponton. A kritikus ütést növelő varázslatok, képességek (Pengeéles módosító, Pontos Csapás varázslat) növelik az esélyt. Minden dörgés szívósság próbára készteti az áldozatot, melyet elvétve örökre megsüketül. +2 módosítónak számít a képesség.

Gyors: A Gyors fegyver lehetővé teszi felhasználója számára, hogy körönként még egy támadást hajtson végre. A ráadás támadást kizárólag ezzel a fegyverrel lehet végrehajtani. +4 módosítónak számít a képesség.

Káosz: Ezek a fegyverek a káosz hatalmával telítettek és a jellemük is kaotikus. A rend jellemű lények ellen +2d6 sebzést okoznak (például: ördögök). Lovag és Paplovag kasztú karakterek nem képesek vele küzdeni, ugyanis jellemükkel ellentétes a fegyver. +2 módosítónak számít a képesség.

Rend: Ezek a fegyverek a rend hatalmával telítettek és a jellemük is rend alapú. A kaotikus jellemű lények ellen +2d6 sebzést okoznak (például: démonok). Fejvadász és Barbár kasztú karakterek nem képesek vele küzdeni, ugyanis jellemükkel ellentétes a fegyver. +2 módosítónak számít a képesség.

Szent: Ezek a fegyverek jó jelleműek és szent hatalom lakozik bennük. A gonosz jellemű lények ellen +2d6 sebzést okoznak. Fejvadász kasztú karakterek nem képesek vele küzdeni, ugyanis a fegyver nem fogadja el bűnös életvitelüket. +2 módosítónak számít a képesség.

Szentségtelen: Ezek a fegyverek gonosz jelleműek és szentségtelen hatalom lakozik bennük. A jó jellemű lények ellen +2d6 sebzést okoznak. Játékos Karakter nem képes forgatni egy kivételtől eltekintve: a Fejvadásztól. Noha a kaszt tagja nem feltétlenül velejéig gonosz, de az életvitele miatt a fegyver elfogadja. +2 módosítónak számít a képesség.

Kaszaboló: A képesség +2d6 sebzést okoz minden olyan lénynek, mely érzékeny a kritikus ütés hatásaira. A sebzés nem elemi, csupán a csapás ereje és pontossága változik. +3 módosítónak számít a képesség.

Lefejező: Ez a nagy erejű és rettegett bűbáj lehetővé teszi, hogy a fegyver forgatója 10% eséllyel lemetssze ellenfele fejét (már ha van neki). A kritikus ütést növelő varázslatok, képességek (Pengeéles módosító, Pontos Csapás varázslat) növelik az esélyt az értékük felével. Vagyis egy Pontos Csapás varázslat alatt lévő karakter 20% eséllyel üt kritikust és 20% (10% alap plusz a 20% fele, vagyis 10%) eséllyel fejez le. Mindkettőre külön történik a dobás. Néhány lény, például a torzszülöttek és a nyálkák egyáltalán nem rendelkeznek fejjel. Másokra pedig, mint mondjuk a gólemek, elementálok, és a vámpír kivételével az élőholtak, semmiféle hatással sincs a fej elvesztése. Csak vágó fegyver rendelkezhet ezzel a tulajdonsággal. +5 módosítónak számít a képesség.

Lidérc: A lidércfegyverek módosítójuktól függetlenül átütik a testetlen lények sebzéstűrését és megszüntetik az összes kitérés módosítójukat a fegyver használójával szemben, amennyiben az volt (ez általában 50%). A testetlen lények bármikor képesek felvenni a Lidérc módosítójú fegyver és használni, akár anyagi lények ellen is. A fegyver attól függően anyagi vagy anyagtalan, hogy az érte nyúló forgató számára melyik az ideálisabb. +1 módosítónak számít a képesség.

Messzehordó: Ezt a bűbájt csak távolsági fegyvereken lehet elhelyezni. A fegyver hatótávolsága a hatására megduplázódik. +1 módosítónak számít a képesség.

Táncoló: A Táncoló fegyvereket szabad cselekedetként útjukra lehet bocsátani, és aztán már képesek maguktól is támadni. A fegyver négy körön keresztül harcol a forgatója harci tudása szerint, aztán a földre esik. Soha nem távolodik el attól, aki az útjára bocsátotta és még akkor is harcol tovább, ha gazdája elesik. Szintén szabad cselekedetként bármikor megragadhatja forgatója, ám ez után újabb négy körig képtelen táncolni a fegyver. +4 módosítónak számít a képesség.

Védelmező: A forgatóját 10% kitérés módosítóval vértezi fel a fegyver. Ez összeadódhat egyéb varázstárgyak vagy mágiák által adott (például: A Macska Ügyessége) kitérés módosítóval. +2 módosítónak számít a képesség.

Véreztető: A Véreztető olyan sebet ejt, amely az elkövetkezendő körökben további 1 életerő pont sérülést okoz a vérzés miatt. Ha a fegyver több sebet ejt egyetlen célponton, akkor a továbbiakban a célpont több sebből fog vérezni (azaz körönként több ép-t veszít, csak a vérzés miatt). +1 módosítónak számít a képesség. //
 
Fuhur hamarabb végez a kenyérevéssel,csendben megvárja,míg Orion befejezi ebédjét.Aztán követi az idéző tekintetét a viharmágusra.Végül szétnéz a vendégek közöt,az erszényeknek külön figyelmet szentel.
 
Az idéző végre valahára befejezi ebédjét, miután a negyedik tálat üríti ki: hiába no, étvágya az van, s ezt még a helység közepébe hányó vendég sem tudja elvenni.
Azon örömét, amikor drága régi ismerősét, a viharmágust megpillantja gondosan elrejti, s most csendben figyeli, miféle gömbbel szórakozik ádáz ellensége.
 
// Műszaki ábrázolás alapjaiból megbuktam de fizikából és semmi másból sem. Ebből az következik hogy nyáron annyira leszek mint eddig. Mindenki tudja, hogy ez mit jelent.
A topáz szállal kapcsolatban ha később lesz kicsivel játékidőben előkerülök és aszem le lesz zárva ;) Jó lesz végre valami érdekesség remélem jó lesz a storyd Remélem majd msn tudunk beszélni. //
 
-igazad van-mondja halkan-de örülj is hogy épségbe vissza jöt.-hirtelen emlékek villantak át agyán arcán ez meg is látszik.

//sok sikert az éretségihez!!!
első olvasásra nem értetem meg a dolgot de az a enyhe kábaságomnak köszönthető de majd leforditom majd saját titkos nyelvemre és felfigatom magammal//
 
A törp térül fordul és egy kupa forrásvízzel érkezik meg. Átnyújtja a lánynak s csak remélni tudja, hogy az jobban lesz.


//nah emberek, bocsi a pangásért. hamarossan belekezdek a kalandom mesélésébe, de előbb még érettségizek :P

előzetesként két dolog: a Kodi által készített, számszerűsített harcrendszerben folyik a kaland, amit továbbfejlesztettem egy új kezdeményező rendszerrel (értsd: nem kell egy hetet várnod ahhoz, hogy egyszer cselekedhess) ezen kívül beleraktam egy újítást, melynek örülni fognak a varázstárgy-gyűlölő barbároktól kezdve a tápolós fejvadászokig mindenki ;)
egyenlőre mindenkitől kérnék privátban jelentkezést, illetve két varázstárgyat és egy italt. azoktól is kérem, akikkel már megbeszéltem ezt MSN-en, hogy meglegyen nekem. a varázsfegyvereknél és vérteknél van némi módosítás, amit majd hét végén teszek közzé. aki kezdő varázstárgynak fegyvert vagy vértet akar az várjon a jelentkezéssel hét végéig és az akkor leírtak szerint "alkossa meg" a tárgyat. egy két apróbb újítást is a hétvégén teszek közzé. tanács: az adott hozzászólásaimat mentsétek ki a gépetekre, hogy ne utólag kelljen vissza keresni őket. így átláthatóbb lesz.

addig szedjétek össze magatokat, írkáljatok, fejezzétek be a Topáz-szálat, a Wolio szálat illetve iszogassatok.

a Nyúvadt csaposa //
 
-Egy percig sem féltettem,sokkal inkább azokat a szerencsétlen katonákat. Belegondolni is rossz, mit tett velük! Dühös pedig a szemtelensége miatt vagyok. Elvégre még mindíg az apja volnék, vagy nem!
 
Nő meglepödik amik meglátja magát belépni aztán hirtelen fejébe todul az össze emlék, rosszul lesz elhánya magát, majd sápadt arcát fel emeli, szemében furcsa fény csillog.
-bocsánat-mondja Lordnak-kaphatok egy pohár vizet?-közben oda megy barbárékhoz-ne légy reá mérges biztos nem volt olyan egyszerű neki-és leül egy székre.
 
Lassan tárul a fogadó ajtaja, és egy ismerős alak lép be rajta. Wolio az, azaz az őt megtestesítő Topáz. Úgy látszik sikerült meglépnie a katonáktól, bár ahogy végig néz rajta az ember, a katonák húzták a rövidebbet. Jobb alkarja véres, és a ruháján is akad egy néhány vérfolt. Magabiztosan lépdel oda Vándorhoz, és veregeti válon. Ahogy ezt a bárbár szokta csinálni.
-Elég a játékból! Dörren a barbár. -Merre jártál ilyen sokáig, és hogy nézel ki? A kérdések, és az erélyes atyai felszólítás hatására a lány visszaváltozik azzá a furcsa kislánnyá aki valójában. És dühösen néz apja szemeibe.
 
// Ha egy hétig nem írnék elment a netem és megkérném raptort kezdjen valamit szegény engerrel. Magyarázat:
Buktam fizikából és még valamiből tehát a jövőm...//
 
-köszönöm-suttogja de még szemével követi, majd a barbár kezdi keresni tekintetével
 
Enger zsebében halvány vörösen felfénylik a fekete gömb, de csak az üzenetet hallja:
- Hamarosan meglesz amit akarok, de nem olyan könnyű hozzájutni. Minden esetre hamarosan azt hiszem tudok majd nyújtani egy testet az idegennek.
A válasz érkezésekor a másik gömb is elvörösödik.
 
-Remek. Akkor azt hiszem teljesítettem feladatom.
Nyugtázza és enyhén meghajol. A gömböt markába fogja és leül a szomszédos asztalhoz. Ezüst pupillái eltűnnek szemhéjja alatt. Koncentrál.
-Üdv néked, varázsló. Hogy haladsz?
 
-vissza?-kérdezi értetlenül-igen köszönöm jobban-nézi továbbra is a mágust
 
-Ó, hát visszatért közénk? Jobban van?
Nézett át Vándorról a lányra, aki épp az egyik szimbólummal babrált. Közben a gömböt vette a kezébe, amit még Enger adott neki kölcsön.
 
Lány szépen lassan energiával lesz felröltve szeme is kinyilik, automatikusan nyujtózik egy nagyot, majd megráza a fejét és körül néz, olyan tekintetel mint aki nem tudnáh hogy hol van mi folyik itt meg ilyesmi...lenéz a földre és látja a jeleket, közeleb hajol és a kezét az egyik jel fölé teszi ami ez által pirosan kezd világitani gyorsan elveszi a kezét és automatikusan a viharmágusra néz.
 
-Aha! Leheli a barbár, és száját csücsörítve, arcán komoly ábrázattal bólogat. Mint aki most jött rá, hogy mi is a létezés értelme.
 
Fabiot továbbra is műértő szemekkel vizsgálgatja a szimbólumot. A védelem jelképe valószínűleg hatástalan marad, de a frissítő dallam remélhetőleg megteszi a hatását.
-Tudod Vándor, aki ilyen erős átkot képes létre hozni azzal a legjobb nem összekötni a bajuszt. Máskülönben még semmit nem hallottunk arról, hogy miért kapta a sötét ajándékot a lány és hogy egyáltalán mi történt. Majd ha ezt is megtudjuk, akkor gondolkozzunk ilyesmin.
 
Vándor érdeklődve figyeli a Viharmágus ténykedését, s amikor az elemzi a nő állapotát csak a fejét csóválja. Mindezt egy kézrátétellel állapította meg? Ugyan! Ám amikor az felsiet a szobájába, majd rövidesen visszatér mindenféle különös holmival, elgondolkodik a hallottakon. Aztán amikor a mágus festeni kezd a padlóra, óvatosan az asztalra támasztja a nőt. És viszolyogva oldalog arrébb! Mágia, bahh! Ám a zene hallatán, még ő is közeledni kezd a piktor művéhez. Majd halkan, mind aki attól fél hogy megszakít valami fontos dolgot megszólal.
-Nem kéne inkább azt a gonosz lelket megkeresni, aki ezt tette vele? Hangzik a halk kérdés.
 
//Raia templomból is erőssen hiány van. Mivelhogy ő a gyógyító ;-T //

A Viharmágus felsiet a szobájába. Kisvártatva sok fura kellékkel tér vissza. Egy tégelyt nyit ki, és egy furcsa állagú folyadékot kezd kiönteni, ezzel egy nagy pentagrammot festve fel a padlóra, a nő körüli területre. A végeire fehér gyertyákat helyez és meggyújtja. Kántálásba fog, és egy nagy tollat márt egy másik, vörös folyadékba. Azzal szimbólumokat fest az ötágú csillag minden sarkába. Ahogy hangja elhalkul úgy telik meg a levegő egy világokon túli, csodálatos muzsikával. A nem ütemes, meghatározhatatlanul lüktető dallamot egész egyszerűen jól esik hallgatni. Nem lenne csoda, ha többen a pentagramm köré ülnének. A Szférák Zenéje felfrissíti a szellemet és a testet egyaránt és segít összeszedni magát a lánynak.
 
Nő eröltlenül ad ki hangot, ami persze beleegyezésnek vélhetős.
 
-Hümm.. hümm.
Gondolkik hangosan, miközben a varázslattal megtudja a baj forrását. A homlokát ráncolja, majd elveszi a kezét.
-Sajnos ide én kevés vagyok. Egyszerre emészti a lányt egy betegség, melyet ezen a földrészen senki sem ismer, én is csak a nevét tudhattam meg és egy átok. Ez utóbbi olyan hatalmas, hogy kioltani csak akkor lehetséges, ha magát az azt megidéző mágust elpusztítja valaki. Egyik sem egyszerű dolog. Valószínűleg a betegség is mágikus eredetű, így a hétköznapi mágia sejtésem szerint alulmaradna ellenében. Azonban a városban nincsen Fairlightnak, a gyógyítás istenének temploma. Pedig talán azok a papok tudtak volna ezzel kezdeni valamit. Sheran druidái legfeljebb a mérgekkel tudnak elbánni, legyenek bár fődruidák is. Hát ennyit tudtam kihámozni.
Vonja meg a vállát.
-Esetleg a tüneteket megpróbálhatom enyhíteni. Jelenleg energiát veszít. Bár a vesztést nem tudom megállítani, de a természetes pótlódást fel tudom gyorsítani. Mit szól hozzá hölgyem?
 
Érdeklődéssel figyeli Fabiot kéken derengő kezét. Rég elfeledett emlékeket ébreszt benne. Ugyanúgy, mint lánya medáljának kékesderengése, amikor nem tetszik neki valami, és lerombolna mindent maga körül...
Szinte ösztönösen simít végig a medálon. Elmosolyodik: gyenge ózonillatot érez. ~Ah, a régi emlékek...~ gondolja.
Még mindig mosolyogva megrázza a fejét, és belekortyol borába. Haja meglebben, ez lehet akár a Viharmágus okozta széltől is. De szemének kék derengése már nem! Ő maga ezt észre sem veszi.
 
És a szél hangja száll és sugja:-sulyos beteg,de annak neve e földrészen ismeretlen ott Simnerünak hívták...másik azonositott baj átok ősi régi...átok létre jöttének okát emberét kell elpusztitani...vagy a lány szeretetben óvni e hatalmotól...örültnek hívják, de sosem volt az és nem lesz csak átok veri szegényt ezért néha van egy komoly kitörése amire vigyázni kell, lányt ép most erő hagya el...-majd a hang elhal tán ilyen részletesen nem beszélt sosem, tán ilyen sokat sem.lány még mindig jég hidek és holt sápadt.
 
-Rendben -bólint a távozó Enger felé- amint új fejlemények lesznek szólj nekem.
Elréved gondolataiban, miközben a hallét kavargatja. Neki már nem sok jutott. Sebaj, marad hely a másodiknak. Az illatok alapján az nem lesz annyira csípős. Nem minthogyha gondja volna az ilyen ételekkel. Ekkor a barbár felhívását hallja meg.
-Hümm.. tényleg nincs jó színben kegyed. Ha megengedi megvizsgálnám mi a probléma.
Ezzel Fabiot bal tenyerét a lány homloka fölé helyezi. A szél nyelvén kezd néma szavakat suttogni, enyhe fuvallat borzolja föl a Viharmágus hosszú szalmaszín haját. Keze lassanként kéken kezd derengeni...

//Nem gyógyítgattam még semmit. Csupán megvizsgálom, hogy mi a baj. Wolio, írd hát le.//
 
A lány szétnéz,elfogadja az ételt,és leül Orionhoz.Kicsit vár,hagy hüljön,majd megkóstolja,de alig nyeli le a levest,úgy érzi,mint ha tüzet nyelt volna..gyorsan elmegy kenyérért,és köpenyébe nyúl,előhúz egy kulacsot,meghúzza,majd nekiesik a kenyérnek.Mikor már nem érzi az étel ízét,abbahagyja a kenyérevést,és eltolja maga elől a tálat:
-Elnézést,de nekem ez túl csípős-mondja fintorogva..-Jó étvágyat!-jut eszébe..végül inkább a kenyérevés mellett dönt.
 
- Sajnálom de most mennem kell, nemtudok segíteni Topázzal vagyok elfoglalva, minden jót.
Már épp akarna eltűnni amikor eszébe jut a gömb, odadobja az imént ajánlkozó mágusnak:
- Ezen elérhetsz telepatikusan, nemkell hozzá különösebb tudás. Eredetileg Althanisnak szántam de úgytűnik távol lesz egy darabig.
Miután leadta a fekete gömböt, majd lesz vele valami elteleportál hogy fojtassa a dolgát.
 
Vándor rosszallóan néz Engerre, amikor az elötte nem akar beszélni a részletekről. Ám rövidesen megérti hogy miért. Talán attól fél, hogy a lánya megtudná a hallottakat. Badarság! Topáz soha nem kutatna az ő elmélyében! Vagy talán már meg is tette? Lehet, hisz észre sem venné a dolgot. Örlődése közepette azon veszi észre magát, hogy egy hűvös test érintését érzi magán. De hisz ez a nő! A beszélgetés közben teljesen megfeledkezett a mellette ülő nőröl. Óvatosan megérinti a nő arcát, és hirtelen vissza is rántja kezét. Szinte teljesen kihült a teste, már alig van benne élet!
-Figyeljetek! Emeli fel hangját az asztaltársaság között. -Szerintem azonnali segítségre lenne szüksége. Néz a nő felé. -Már alig van benne élet! És a testhőmérséklete is nagyon alacsony!
 
Orion mosolyogva bólint, s előretessékeli a lányt: mit sem törődve a gonderhelt társasággal, átadja magát a finom ebéd illatának, elmerül az étel által nyújtott egyszerű örömben. Tálat szed, majd a kondérból kiadós adagot szed Fuhurnak és önmagának, majd rövid úton egy üres asztalt vesz átmenetileg birtokába.
 
  ... | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | ...
Nézet:
Kérdések | Vélemények | Egyéb | Szavazások

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.