Vissza a Főoldalra
 


Hírek
Argum City
Argum City Wiki
Szavazások
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Bevezető
Mi is az az Argum City?
A játék elemei
Alkalmazott harc
Alkalmazottakról részletesebben
Az ellenfelekről részletesebben
Bánya
Barátok
Birtok
Cég
Célok
Elfajzott kedvenc
Garázs
Gyűjtemények
Időbeosztás
Karakter
Kedvenc
Kert
Minijátékok
Mire lehet argumot költeni
Robot
Robotok részletesebben
Szövetségek
Árverések
Argum City chipek
Szövetségi háború
Erőforrások
Kényelmi funkciók
Tutorial
Híres cégek és NJK-k
Játék telefonról
Kedvcsináló film készül
ReGAMEX kiállítás
A fejlesztés története
Fejlesztési szempontok
Miért tart a fejlesztés 5 évig?
Grafikusok
Mi kell még az induláshoz?
Kvíz
Grafika
Indulás: tutorial
A játék bemutatása
A színfalak mögött
Argum City trailer (30 sec)
Argum City trailer (42 sec)
Mókás munkavideó
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | ...
Nézet:
Ahogy kalandozni indulsz, megpillantasz egy kétségbeesett öregembert. Holmija szanaszét hever a földön. Megszólítod:
- Öregapám, mi történt, segíthetek?
- Jaj, ne is mondd - sopánkodik - elvesztettem a mágikus kulcsot, ami a varázskönyvemet zárja.
Most már te is látod az apró ajtószerű zárat a könyvön. Talán segíthetsz!
Zárnyitással próbálkozol. Siker! A zárnyitás mestere vagy! A könyv kinyílik, füst száll fel belőle. Az öregapó szája gonosz mosolyra húzódik. A következő pillanatban materializálódik előtted egy nyálkás habzsoló!

Tiéd a kezdeményezés!

Kritikus ütés: Zumm! 204 ép-t vesztett.


518 tapasztalati pontot kaptál!

- Ejnye, apó, ez meg mi volt? - kérdeznéd, de a fickónak és a könyvnek már csak hűlt helyét látod. Nyilvánvalóan, lopta a könyvet, és azt akarta, hogy te süsd ki a védelmező csapdát. Figyelj, hogy legközelebb a jó szíved ne engedje, hogy így beugrassanak!

Elég gyors nagyapó lehetett.
 
Istenem ez nem szintfüggö=D lol még szamolgatod.
Az elönye a magasabb szintu kariknak kezdetben a lépésnél kapott hp bonusz
meg a jobb cuccok .Késöbb ezeknek szerepe nem lesz csak annak ki mire fejlesztett.
 
5. szintű karakter a 6. ellen, az ugyebár 20% különbség a szintjeik között. 79. szintű a 80. ellen, azt nem vagyok hajlandó kiszámolni, de alig több, mint 1% - ez tehát már nem olyan jelentős differencia.
 
És milyen szinttől tud szerinted legyözni egy alacsonyabb szintű egy magasabb szintű karit ?, mert itt az 5. szinten még egyértelműen a nagyobb tp a döntő. Itt az arénában eddig még nem sikerült magasabb szintűt legyözni , akár milyen gyenge fegyverzettel volt is.
 
Nincs ilyen funkció, és várhatóan semmilyen fejlesztés em lesz
 
Jaja emléxem, jó volt, megy még?
 
Régebben volt a Warriors(R) nevü jatek ami nem volt ilyen összetett mint ez de kb ilyen irányu volt ott ha beléptél az arénába akkor kiirta kiket hivhatsz ki de ott 1 embert csak 1szer hivhattál ki per nap.Ja és amint beléptél az arénába te is kihivhatopvá váltál mindenki számára.Nem volt rossz=)
 
Biztos igazad van , amit irtál , de azt figyeltem meg , hogy ha azonos szintű ellenfél támad meg akkor nagyából a fegyverzet a döntő , de ha magasabb szintű támad meg akkor szinte kőbunkóval agyonveri a fullosan felfegyverzett és feltuningolt karakteremet , nem tudom ,hogy késöbb is ilyenek az arányok , de a döntő szempont a legtöbb csatánál szerintem a tapasztalati pont. Van itt olyan topik ahol javaslatokat lehet tenni . Pl. a kihívó amikor párbajozik a gép felkinálhatna egy listát az éppen szabad harcosokról csak a név és a szintje lenne mellette . Nála alacsonyabb szintüt nem támadhatna csak azonos vagy magasabb szintűt , de a magasabb szintűt ha sikerül megvernie akkor a magasabb tp-t kapná.
 
Szia , igen tetszik , eddig stratégiáztam 2 évig , de túl sok időm köttöte le , ez a szerepjáték érdekes. Sok szint van , viszonylag gyorsan lehet haladni , legalábbis az elején és nem kell sokat foglalkoznom a karakterekkel.
 
igen új vagyok.köszi a választ a kérdésemre.és jó a játék!
 
Kösz!!!!
 
Szia.

Igaz nem az enyém de azt mondta Bendi, hogy jol áll.
14-15-ös szintű lehet. Asszem. :PP
 
hát nagyábból mind1...
de 5 szintű nem végezhet ki egy 15 szintűt ez olyan mintha egy óriás elé álna egy boblin vagy egy törpe...
ja ás hogy áll minilovag???
de a RANDOM mester a legfőbb mester!
 
ÜDV!! Tetszik a játék??
 
Minden taktikázásnál, okos tervezésnél nagyobb úr a RANDOM, ő dönti el, hogy ki nyeri a csatákat az arénában. Lehet persze a kedvében járni magas ügyességgel, magas támadás-bónusszal és viszonylag magas védelemmel, de néha megharagszik rád, és agyonveret valami alacsonyabb szintű lúzerrel. Ha elég sokat arénázol, azért működik a statisztika, az nyer gyakrabban, aki a fenti tulajdonságokat tápolja.
 
Szia , én új vagyok ebben a játékban még kevés a tapasztalatom , de igazat kell adjak neked , mert a kihivó sokszor gyengébb mind fegyverzetben mind páncélzatban és mégis legyöz. Nem tudom , hogy a gép , hogy keveri a gyözelmeket , mit pontoz , mit nem.
 
Sziasztok , valaki megtudná mondani nekem , hogy az arénában mit pontoz a gép ? Mert szerintem véletlen -szerű , hogy ki győz , erősebb karikat is legyözhet egy gyengébb. Szerintetek ?
 
Attól, hogy hanyas szintű. Vagyis, hogy mennyi tapasztalatot gyűjtött. Új vagy? Ha igen akkor ÜDV!
 
mitől függ az hogy a lényünk milyen hatalmas?
 
Az utolsó bekezdés érdekes volt. Ezt már én is tapasztaltam!!!
 
Az az érdekes, hogy öcsém nézegette az ügyi szerepét a sebzés nagyságában, és azt mondta, hogy szerinte minél magasabb az ügyi, annál nagyobb sebzéslevonást tapasztalt. Lehet, hogy a kísérleteknél nem figyelte meg a védelemmel való összefüggést is, de ez is egy elmélet

Én úgy vagyok vele, hogy minden karakteremet ügyire fejlesztem, és öltöztetem, úgyhogy védelem vs. ügyibónuszos tárgy esetén inkább az ügyibónuszt részesítem előnyben. (Az utóbbi időben azért a támadó%-ot is igyekszem növelgetni, mert tapasztalatom szerint az ügyi mellett (!) az is sokat számít a találatoknál)

Amúgy az arénás kihívásoknál többször vettem azt észre, hogy mintha a kihívó fél kicsit előnyben volna. Többször előfordult már, hogy ugyanazzal a karakterrel küzdöttünk meg oda-vissza, ugyanazzal a felszereléssel, és többnyire a kihívó nyert. (tünde vs. tünde és tünde vs. barbár)
 
Ez szépen és jól hangzik, de...
A védelemből való sebzéscsökkenés valahogy nem látszódik a magas szintű szörnyek és főleg karakterek ellen; már többen is megemlítették, hogy szerintük a sebzéscsökkenés, -ami itt felezés inkább nem csökkenés- az ügyességgel lehet összefüggésben és én is velük értek egyett, mégha a leírásban más is van. Ezt tapasztalható ha tündér vs nemtündér harcol egymás ellen, akkor nagyon kiélezett helyzett miatt pl törp vagy barbár ritkábban felezi a sebzést, míg a tünde majdnem minden 2. sebzést befelez.

Egyébként a védelem sztem mindenképpen szerepet játszik abban, hogy eltalál a szörny vagy nem, ezt egyrészt tapasztalataim miatt van így, másrészt mi más befolyásolhatná azt hogy eltalálnak-e. És egyébként minden tisztes szerepjátékban a védelem azt a célt szolgálja, hogy kevésbé lehessen eltalálni.

De ha esetleg sikerülne valahonnan megszerezned a csaták pontos képletét és abból kiderülne, hogy nincs igazam, úgy elnézést kérek, de ezt eddig nekünk sajnos nem sikerült kikönyörögnünk sehonnan, semmilyen indokkal.

További jó játékot!!
 
VÁLASZ a 2076 os hozzászolasra NICK1!
2004 jul 30adikan regisztraltal ha jol lattam akkor miert nekem kell elmondjam hogy a védelemmel sebzést csökkentesz nem a bekapott találatokat redukálod!!!Istenem vagy en vagyok hulye mert az infot olvasom vagy vmi nagyon el van tolva...
Idézet a VÉDELEM leirasabol:
"Érdemes minden védelmet adó tárgyat a boltból megvenni és magadra húzni. Így a szörnyek kevesebbet sebeznek rajtad. Ezzel könnyen elkerülheted a templombajárást. Így a vesztes csaták is csökkenek, hiszen nem veszítesz annyi ÉP-t és tovább bírod a kûzdelmet"
Ha erdekel még kiskoromban kiprobaltam lvl 3-6 és valoban van értelme meg is mondom hogy nézett ki, ugyan olyan szörny ellen küzdöttem ugyan azon a szinten több csatát is hogy lássam a random ütéseit magas és alacsony védelemnél.4-5 csata a szint akkori legmagasabb védelmet ado tárgyaival valoban csökkentették a bekapott sebzést pár pontal habár mivel védelemre öltöztem ezek után mindig eltaláltak.Azert támaszthatom alá az állitásom mert a karaktereinknek is van egy átlag ütése mint mondjuk a barbáromnak volt átl. 40 szoval ö üthetett 37-43ig de átlagban 40korüliket ütött.Na a szörnyikéknél is van ilyen és ezt tolta el 2-3 pontal.Van-e értelme védelemre öltözni?Ezt mindenkire rábizom de szerintem van és föleg a harcosoknak a tündér az más téma...
 
2 hegyü szithaka azt le van rendezve...
 
Melyik a jobb:

acélbuzogény: 18 sebzés

vagy

Kígyókard:12 sebzés,+1 védekezés,+5támadás%,
+1 ügysség,+1erő

Várom a válaszokat!
 
köszi
 
akkor is egy kőnek megfelelő tp-t kapsz. a másikl nem hat
 
51
 
Sziasztok. Azt szeretném kérdezni az mitől van, hogy 1 Kalandozásért 3 cselekvést von le? nektek is vagy csak nekem?!
 
de egyébként ha rajta hagyod a kurzort amikor veszed a boltban akkor írja, hogy több tapasztalatkő hatása nem adódik össze!!!
 
  ... | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | ...
Nézet:

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.