96. forduló, 98. forduló, Beton Anti összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. máj. 2. 17h:21'
EZ A 131. JÁTÉKHETED, 97. FORDULÓD
132. játékheted kezdete: máj. 3.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 27 zsetonba került.
EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1021
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 2

BETON ANTI KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [107,99] koordinátán.
Egy zöld liget közepén, a földön ülve meditálsz. Megtisztult elmével fürkészed bensődet, gyakorolva a benső energiák még tökéletesebb megismerését és felhasználását. Már rég megtanultad, hogy a test és a szellem összhangja mennyire fontos, s aki nem tudja ezeket uralni, mily keveset is érthet meg a világból. Neked, aki már tökélyre fejlesztetted a Haláltáncot, s aki mindent tud a belső energiákról, már nincs több tanulnivalód. Elérted az abszolút tökéletesség állapotát, s felébredsz.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+59 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+46 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+6 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) 4 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat.
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy ryuku légiós fészket vagy búvóhelyet. A keresgélés eredménytelen volt. [8 pontot használtál fel, van még 229.]

* 1. KP: v 138 0 0 elmormolod a 138. varázslatot
Mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmormoltad a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 224.]

* 2. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 219.]

* 3. KP: t 988 0 0 támadod a gonosz jelleműeket
FT 988 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 219.]

fkt 165 1 felt. készítesz a 165. tárgyat (1 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 219.]

ef 3 energia fejlesztése 3
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-3 TU.] Öregedtél 3 évet. [30 pontot használtál fel, van még 189.]

fgy 45 40 felt. gyógyítás 45 40
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 189.]

kb 152 3 kiveszel a bankból a 152. tárgyat (3 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 3 vasércet. [0 pontot használtál fel, van még 189.]

kno 14 2 képesség-növelés 14
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 harcművészetek.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 harcművészetek.) Egy új fogást sajátítottál el: A Sziklazuhatag technikáját. (ld. enc.)
[0 pontot használtál fel, van még 189.]

fvh 18 felt. varázslat haszn. 18
Harci varázslataidat használni fogod minden 18. vagy magasabb szintű ellenfélre. [0 pontot használtál fel, van még 189.]

m 8 mozogsz északra
[107,98] Síkság, továbbra is csak síkság. Látsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mákrózsa virág ->eldobod] Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Raia hívői építették. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy varkaudar falut. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rát-fát. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Cras Lorg hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy barátság szent tüzét. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Fairlight oltárt. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy vaskohó van. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy Leah oltár van. Északra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy varkaudar íjász nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar íjász testét. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 20 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre rontasz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar íjász bal oldalát. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal kicsit megsebzed a varkaudar íjász fejét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 55 életpontot vesztesz.) A varkaudar íjász összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 nyílvessző. 1 543 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 75, gyógyulás: 0, összesen: -75 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Friss kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek nyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek délre vezetnek.
Találkozol Shaam-leeval. Raia kántora. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy Eldaran karkötőjét, egy fekete bőrcsizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy jing-jang fejpántot, egy kígyóbőr övet, egy Métely páncélját, egy nap szimbólumot, egy rothasztó talizmánt, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar szimbólumot, egy vortex talizmánt és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy vadász quwarg trófea, egy óriásféreg trófea és egy borzalmas varkaudar trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy kolostort védelmező Jáde- sárkány. Bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd mutáns pók. Teherhordója is van: egy törpemammut! Szegény állat majd megszakad. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: jó jellemű, ahogy Te is az vagy.
Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
[5 pontot használtál fel, van még 184.]

kut 45 kutatsz 45 pontért
Gyorsan magad mögött hagyod kezdeti tétovázásodat, és üvöltve rontasz a varkaudarok sátrai közé. Csak első pillanatra tűnik kihaltnak a hely, aztán már lebbennek is fel a sátornyílást elfedő ponyvák, és mire újra feleszmélhetsz, torzonborz alakok vesznek körbe. Egy élőholt mirg készül a lemészárlásodra.

Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Marokra fogva a csontszuronyt a másikra támadsz. {GYD:} Csontszuronnyal tökéletesen perforálod az élőholt mirg testét. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal néhányszor teljesen átdöföd az élőholt mirg testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Csőrével az élőholt mirg nem tudott megsebezni. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megtörlöd izzadt tenyered, majd folytatod - a közönséged alkotta döbbent csendről tudomást sem véve - a farkasszemezést a varkaudarokkal. Egy élőholt mirg intéz feléd kihívást.

Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Meglengetve a csontszuronyt a másikra rohansz. {GYD:} Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt mirg tollas testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt mirg testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az élőholt mirg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Egyszercsak szétnyílik a tömeg, hogy utat engedjen egy nagyobb teremtésnek. Izmaid meg sem közelítik az övéit. Egy varkaudar támad rád.

Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Marokra fogva a csontszuronyt ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Csontszuronnyal tökéletesen perforálod a varkaudar testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal teljesen átdöföd a varkaudar jobb lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A legerősebb, legtermetesebb falulakó előrelép az egyik sátor tövéből, ahonnan eddig ráérősen a harcstílusodat figyelte, hogy végre véget vessen életednek. Egy varkaudar bajnok jön feléd.

A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámcsapás varázslatot. 20 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar bajnok jobb oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (10 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar bajnok bal oldalát. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a varkaudar bajnok bal lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a varkaudar bajnok sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A varkaudar bajnok egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 11 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a varkaudar bajnok száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 055 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 52, gyógyulás: 0, összesen: -52 ÉP}

Néma csend borul a tájra, egyedül maradtál. Végigjárod a sátrakat, hátha találsz valami használhatót. Ennyi felhalmozott vacakot nem lát mindenhol az ember. Csak az a baj, hogy összértékük az 1 aranyat sem éri el. Úgyhogy hagyod őket, ahol vannak. Búcsút intesz a varkaudar falunak, ideje továbbindulni. [45 pontot használtál fel, van még 139.]

m 6 5 5 mozogsz nyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[106,98] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Találkozol egy varkaudar bőrzekét viselő trollal. Barátságos kedvében lehet, mert mesébe kezd, melynek lényege, hogy innen pár mérföldre kifosztott egy varkaudar falut. Ott szerezte ezt a zekét is. Kétségeid támadnak történetének igazságtartalmát illetően, de azért lehet, hogy nem ártana utánanézni a helynek. Csak ez a pálinkabűz ne volna, ami ebből a fickóból árad. Hiába kérdezgeted, sajnos már arra sem emlékszik, merről érkezett. Ideje faképnél hagyni. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Dornodon híveié. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Úgy gondolod, hogy a közeledő varkaudar íjász nem jelenthet komoly veszélyt. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar íjász testét. (4 támadással 35 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány nyílvessző. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 18 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar íjász testét. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal néhány helyen meghorzsolod a varkaudar íjász testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 49 életpontot vesztesz.) A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel eltalálod a varkaudar íjász testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal kicsit megsebzed a varkaudar íjász jobb karját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a varkaudar íjász megcsapja a fejedet. (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 rövid íj és 1 nyílvessző. 1 543 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 124, gyógyulás: 0, összesen: -124 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +92 életerő.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek északkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek délkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, friss kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 5 tüskét.

(Továbbmész...) [105,99] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Egy haldokló varkaudar hírnökre bukkansz. Lehajolsz hozzá, és agresszív, de tehetetlen tekintetétől kísérve átvizsgálod holmiját. Valószínűleg mások már kirabolták, de vajon miért hagyták életben? Az övére tűzött rozsdás késsel végzel a gonosszal. (Tapasztalatot nem szereztél ezzel a kegyes gyilkossággal.) Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy varkaudar bajnok közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. 33 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar bajnok jobb lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Gyorsan zenével próbálod a dolgot ellensúlyozni. Kudarcot vallottál! A hang iszonytató. Elmegy a kedved a harctól. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rát-fát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Tharr oltárt. Délre nézve látsz egy tavacskát. Délnyugatra egy tavacska van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, friss emberi nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [104,100] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Találkozol egy varkaudar bőrzekét viselő trollal. Barátságos kedvében lehet, mert mesébe kezd, melynek lényege, hogy innen pár mérföldre kifosztott egy varkaudar falut. Ott szerezte ezt a zekét is. Kétségeid támadnak történetének igazságtartalmát illetően, de azért lehet, hogy nem ártana utánanézni a helynek. Csak ez a pálinkabűz ne volna, ami ebből a fickóból árad. Hiába kérdezgeted, sajnos már arra sem emlékszik, merről érkezett. Ideje faképnél hagyni. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Ráismersz a lényre. Egy élőholt mirg. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Vad csatakiáltással, felemelve a csontszuronyt a másikra rohansz. {GYD:} Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt mirg testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal néhányszor teljesen átdöföd az élőholt mirg tollas testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy tavacskát. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy Tharr oltár van. Nyugatra egy patak van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Körbevizsgálódsz. Még egész friss kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [20 pontot használtál fel, van még 119.]

m 5 6 mozogsz délnyugatra, nyugatra
[103,101] Vált a terep: sűrű erdőben vagy. Megpihensz egy kettéroppantott tábla előtt. Kíváncsiságból összeilleszted a darabokat, és kiböngészed a feliratot: "Ragrion". Nem mond semmit e név. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. A feléd közeledő varkaudar behemót mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Elszántan a másikra rohansz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar behemót testét. (6 támadással 157 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megbököd a varkaudar behemót bikafejét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 1 273 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [102,101] Nocsak! Hiszen már ritka erdőben vagy! Kinyújtott kezeddel elkapsz egy papírlapot, ami épp a szél hátán repült volna el valamerre. A hevenyészve lerótt karakterek között felfedezed Mr. Elem-Elek nevét, meg a hála szót, de ebből sokat nem tudsz összerakni. Hát mindegy, hagyod, hogy a szél továbbrepítse utasát. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Sheran hite segít a varkaudarok eleni harcban. Fekete Druidák KT " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy varkaudar falut. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Napsugár irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Felfedeztél egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Utad során felfedezel egy régészeti lelőhelyet. Hát ezek a Technika Ördögei már egész Ghallát felszántják? Látsz egy szent tölgyfát. Utad során felfedezel egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mákrózsa virág ->eldobod] Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy barátság szent tüzét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy borkonyó cserjét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy vadász varkaudar. Itt csata lesz.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a vadász varkaudar testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Elszántan a másikra rontasz. {GYD:} Csontszuronnyal tökéletesen perforálod a vadász varkaudar bal oldalát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vadász varkaudar bal oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a vadász varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 388 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Friss kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [10 pontot használtál fel, van még 109.]

kut 45 kutatsz 45 pontért
Elszántan rontasz a varkaudarok sátrai közé, készen arra, hogy mindenkit lekaszabolsz, aki az utadba áll. Nagy rohantadban elsuhansz egy kardját éppen felcsatoló behemót, és egy ijedten a talizmánja után kapó kuruzsló mellett is. Meg sem állsz, míg a főtérre nem érsz, ahol már nyüzsögnek a kinyuvasztásodra vágyó varkaudarok. Egy varkaudar védelmezi a vadászterületét.

Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Vad csatakiáltással, felemelve a csontszuronyt a másikra rontasz. Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod a varkaudar testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal teljesen átdöföd a varkaudar bal karját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A varkaudar megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Látszik a köréd gyűlt varkaudar seregen, hogy már kicsit óvatosabban mozognak körülötted. Vérbe fagyott áldozatod mellett megpillantasz valamit. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy varkaudar lándzsa. Egy varkaudar kölyök támad rád.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Megmarkolva a csontszuronyt a másikra rontasz. {GYD:} Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök melléd csap a farkával! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A hangosan skandáló tömegből újabb ellenfél lép eléd. Nincs cécó, itt harc lesz. Egy élőholt mirg védelmezi a vadászterületét.

Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Elszántan a másikra támadsz. {GYD:} Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt mirg jobb lábát. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod az élőholt mirg testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg feléd csap csőrével, de sikertelenül. Az élőholt mirg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ez már a varkaudaroknak is sok! A szélrózsa minden irányában eltűnnek a sátrak között. Csak egyetlen lény marad itt az utolsó csata idejére! Egy szutykos remák védelmezi a vadászterületét.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a szutykos remák lebegő nyúlványait. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a szutykos remák testét. (3 támadással 110 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd a szutykos remák testét. Kritikus ütés! (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A szutykos remák csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-5 pszi pont.) (-2 TU.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 remák szivet. 1 274 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}

Néma csend borul a tájra, egyedül maradtál. Végigjárod a sátrakat, hátha találsz valami használhatót. Ennyi felhalmozott vacakot nem lát mindenhol az ember. Csak az a baj, hogy összértékük az 1 aranyat sem éri el. Úgyhogy hagyod őket, ahol vannak. Sajnos a többi holmi mind értéktelen szemét. Majd később visszalátogatsz még ide, móresre tanítani a vadakat! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [45 pontot használtál fel, van még 64.]

m 7 6 mozogsz északnyugatra, nyugatra
[101,100] Az erdőt dombvidék váltja fel. Néhány gyökerestől kitépett smirglibokor, tövéig letaposott aljnövényzet... árulkodó jelek ezek arról, hogy nem Sheran hívei élnek a környéken. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy feltámadás varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. [mákrózsa virág ->eldobod] Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Odaszaladsz, és azt mondod, hogy még van remény. A törpékre parancsolsz, hogy emeljék fel a koporsót, és induljanak el vele. Amikor meglódulnak, elgáncsolod az elöl haladó törpét. Ahogy felborulnak, a koporsó nagyot koppan, és a halott szépség szájából kirepül valami. Kisvártatva magához tér, a többiek nagy örömére. Szerény mosollyal fogadod a gratulációkat a zseniális megoldásra. A herceg - cserébe szerelme megmentéséért - fontos titkot árul el: a Zinthurgot csak mágikus és ezüstből készült fegyverrel lehet megsebezni! Megköszönöd az információt, majd elbúcsúzol. (+4 jóság.)
Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Fairlight hívői építették. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy barátság szent tüzét. Észreveszel egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Észreveszel egy barátság szent tüzét. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 rézdarabot! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy olvasztókemencét. Keletre nézve látsz egy Leah oltárt. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy világítótorony van. Északra egy mély szakadék van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy varkaudar mágus. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiatüskék varázslatot, majd rád küldi. 28 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Megmarkolva a csontszuronyt a másikra támadsz. {GYD:} Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar mágus bal karját. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a varkaudar mágus jobb oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A varkaudar mágus egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 4 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a varkaudar mágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 217 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 mászókampót.

(Továbbmész...) [100,100] Meredekebbek már a lejtők: itt már kisebb hegyek vannak.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Utad során felfedezel egy világítótornyot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy mély szakadékot. Délre nézve látsz egy vaskohót. Délnyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy mély szakadék van. Északra egy világítótorony van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [58 pontot használtál fel, van még 6.]

vd 10 m 10
Kalandozóként nagy rutinod van a szörnyek elleni harcban. Kamatoztatod is, amikor felkutatsz néhány ellenfelet abban a reményben, hogy valami nyomra bukkansz az utóbbi idők történéseivel kapcsolatban. Hamarosan rá is bukkansz az elsőre, ami egy bíbor szulfagor!

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a bíbor szulfagor jobb első lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (9 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rohansz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a bíbor szulfagor testét. (4 támadással 148 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megérinted a bíbor szulfagor vörös bundáját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a bíbor szulfagor. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 933 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

A megvadult ellenfeled nem volt egyedül, így újabb ellenféllel kell szembenézned: egy fémbontó szójer.

A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a fémbontó szójer testét. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a fémbontó szójer testét. (4 támadással 136 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal kicsit megsebzed a fémbontó szójer testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a fémbontó szójer többször is megmar! (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő ezüst karkötő felületére. A tárgy a szemed előtt folyik szét! A teremtmény élvezettel szürcsöli fel. A fémbontó szójer most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 068 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Ellenfeled hulláját kifosztva szerzel egy madártollat. Érdekes! Nincs időd sokat pihenni, mert felbukkan egy újabb ellenfél, egy bíbor szulfagor.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a bíbor szulfagor testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (9 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra támadsz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a bíbor szulfagor bal oldalát. (4 támadással 136 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd a bíbor szulfagor testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a bíbor szulfagor néhányszor agyarával! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A bíbor szulfagor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 933 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

A környéken csak úgy hemzsegnek a megvadult szörnyek. Máris egy emberevő támad rád.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az emberevő bal karját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az emberevő vizenyős szemét. (3 támadással 108 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod az emberevő testét. Kritikus ütés! (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az emberevő karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az emberevő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 579 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Ellenfeledtől zsákmányolsz 6 ragasztót. Vajon hol szerezhette? Még több kincs kell! - kap el a kincsvadászat heve, így újabb ellenfelet keresel. Nocsak, itt egy troll ritualista!

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 10 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy rovarfelhő varázslat. 27 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a troll ritualista bal lábát. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Brutális kegyetlenséggel kezded meg a Kos Csapása manőverét. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a troll ritualista fejét. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal gyengén megszurkálod a troll ritualista ragyás bőrét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) A troll ritualista csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A troll ritualista fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) 26 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel megütöd a troll ritualista testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal meghorzsolod a troll ritualista jobb lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A troll ritualista többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A troll ritualista belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) 18 életpontot vesztettél. Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-16 életpont). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 237 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 211, sebződés: 138, gyógyulás: 0, összesen: -138 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +107 életerő.) A környéken csak úgy hemzsegnek a megvadult szörnyek. Máris egy emberevő támad rád.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja az emberevő bal lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az emberevő bal lábát. (3 támadással 109 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megérinted az emberevő bal oldalát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az emberevő karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 579 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Ellenfeledtől zsákmányolsz 13 madártollat. Vajon hol szerezhette? Nincs időd sokat pihenni, mert felbukkan egy újabb ellenfél, egy bíbor szulfagor.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a bíbor szulfagor testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (7 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a bíbor szulfagor fejét. (5 támadással 149 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd a bíbor szulfagor testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Beléd öklel a bíbor szulfagor! jobb karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 933 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

A környéken csak úgy hemzsegnek a megvadult szörnyek. Máris egy földsárkány támad rád. (ld. enc.)

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 10 életpontot sebeztél. A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Villámgyorsan lehajolsz, de még így is görcsbe rándulnak az izmaid. (13 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rohansz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a földsárkány kőfejét. (5 támadással 99 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal párszor épp hogy megérintgeted a földsárkány jobb első lábát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A földsárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a földsárkány sziklatestét. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal épp hogy megszúrod a földsárkány jobb első lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a földsárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A földsárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A földsárkány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 1 457 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 208, sebződés: 44, gyógyulás: 0, összesen: -44 ÉP}

Találsz nála 1 tudás gyöngyét. Vajon hogyan kerülhetett a birtokába? (ld. enc.) A megvadult ellenfeled nem volt egyedül, így újabb ellenféllel kell szembenézned: egy fémbontó szójer.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a fémbontó szójer farkát. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a fémbontó szójer testét. (4 támadással 126 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal kicsit megsebzed a fémbontó szójer testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő vaskulcs felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. A fémbontó szójer szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 068 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

A környéken csak úgy hemzsegnek a megvadult szörnyek. Máris egy bíbor szulfagor támad rád.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a bíbor szulfagor testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (7 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rohansz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a bíbor szulfagor testét. (4 támadással 125 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod a bíbor szulfagor disznófejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Néhány döfést ejt rajtad a bíbor szulfagor agyarával. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A bíbor szulfagor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 933 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Ellenfeledtől zsákmányolsz 1 pszi követ. Vajon hol szerezhette? Legyőztél mindenkit, nincs újabb ellenfél a környéken. (+5% erősödés a szörnyvadászat szörnyeire.) Megpihensz, mielőtt folytatod az utadat. Nocsak, mit találtál! Egy ősi rúna! [5 pontot használtál fel, van még 1.]

m 4 3 mozogsz délre, délkeletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

szk 99 keresed a 99. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy piromenyétet. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

bpb 5 bef. parancs berakása: 5

bb 1113 20 beraksz a bankba az 1113. tárgyat (20 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 2 varkaudar csontot. [0 pontot használtál fel, van még 1.]
[A parancs tárolásra került.]

tim 2520 titkosírás megfejtése 2520
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

tim 2520 titkosírás megfejtése 2520
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

tim 2520 titkosírás megfejtése 2520
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még -2.]

* 2. BP: h 396 0 0 használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még -2.]

* 3. BP: h 233 80 0 használod a 233. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -2.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 23, 5, 21.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját fal föl a mutáns pók. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben -2 pontod maradt, ebből a következő körre -2 pontot vihetsz át. Kapsz még 238 pontot. A következő körben tehát 236 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SZIKLAZUHATAG
Azok, akik a Sziklaököl helyett inkább a Kobraharapás hívei, úgy tartják, hogy sok kis ütés pótolhat, sőt nagyobb kárt okozhat, mint egy nagy. A Sziklazuhatag a kí-energiát villámgyors, kisebb ütések sorozatában süti ki. Használója kettővel több támadást adhat le, mint egyébként.

FÖLDSÁRKÁNY (359. SZÖRNY)
Nem kell megijedni, nem igazi sárkányok ezek - inkább csak amolyan földelementálok, amelyek gyíkformájúak, és apró villámokat köpnek, ezért is ragadt rajtuk a sárkány név. A földsárkányok kiválóan rejtőzködnek, és kőkemény testük miatt mindenfajta fizikai támadás csökkentett sebzést okoz - mindezek ellenére, mégis lelkesen vadásznak rájuk, hiszen nem egy földsárkány testében találtak már mélyen a föld alól felhozott értékes drágaköveket.

A TUDÁS GYÖNGYE (522. TÁRGY)
A Tudás Gyöngye ritka és igencsak keresett varázstárgy. Ha fel akarod használni, el kell nyelned a H 522 paranccsal, ekkor a gyöngy mágikus energiája felszabadul, és egy véletlenszerűen választott alaptulajdonságod eggyel megnő, függetlenül attól, hogy mekkora volt (a TF-elés persze nem vész el, tehát ha 30-as erőd volt és 100-at TF-eltél, és az erőd megnő 31-re, a 100 TF-elés akkor is meglesz). A tudás gyöngye egyfajta jóindulatú ragaszkodással bír: a varázskőhöz hasonlóan, a tudás gyöngyétől sem tudsz megszabadulni semmilyen módon. A használatnál megadhatsz egy második, mennyiségi paramétert. Ekkor annyi darabot használsz fel.

KARAKTERLAP

Beton Anti, egy tüsi ezüsthajú, szürke szemű, körszakállas kobudera férfi vagy. A bőröd világosabb az átlagosnál. Raia ministránsa vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 97. fordulód.

Erő: 19 (28) Szint: 18 Merészség: 6/5 Magasság: 147 cm
IQ: 20 (24) Támadás: 22 Agresszió: 3 Testsúly: 54 kg
Ügyesség: 16 (22) Védekezés: 29 Menekülés: 30 % Életkor: 30/86 év
Egészség: 27 (31) Életpont: 328/201 Jellem: jó (205) Tul. pont: 7
Szerencse: 20 (28) Varázspont: 224/13 Pénz: 887 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 15/0 Pszi pont: 7/0 EFejl: 24
Eddig összesen 838 szörnyet (24 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 18 309 TP-t kaptál. Jelenleg 305 349 TP-d van. A következő szinthez még 34 651 TP szükséges. Trófeáid: szutykos remák, élőholt quwarg, varkaudar íjász. A 89. fordulódban 5570 arany került a bankszámládra. 5632 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 23/86 (+17%) szúrófegyverek: 15/16 (+51%) lőfegyverek: 21/80 (+32%)

Feltételes fegyverváltás: csontszurony (#12) << ököl (#28)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); tüske (#22) max. 1 db (7 -13.); vashegyű nyíl (#176) max. 1 db (14 -15.); vashegyű nyíl (#176) (16 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0
100,100 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 107

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 372 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5/81 2. nyomkövetés: 27/48 (+35%) 3. mászás: 5/35
4. csapdakészítés: 10/20 (+5%) 5. csapdaészlelés: 1/56 6. gyógyítás: 22/47
7. titkosírás: 1/44 8. felderítés: 3/13 (+48%) 9. szörnyidomítás: 3/46
10. teológia: 8/48 (+17%) 11. taumaturgia: 11/47 (+6%) 12. szerencsejáték: 1/43
13. versengés: 2/61 14. harcművészetek: 23/0 (+200%) 15. zene: 3/36
16. szörnyismeret: 8/81 (+20%) 17. pszi: 1/24 18. zárnyitás: 1/5
19. vadászat: 4/34 20. bányászat: 8/99 (+28%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 34 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 45% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 40 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 12 darabot ), zárnyitó készletet (#39) (max. 1 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), lapkorongot (#80) (max. 2 darabot, csak egyszer), móri gyümölcsöt (#116) (max. 2 darabot )
elfogod garokkot (#73) fedett veremmel (#219), sörényes ubukot (#89) fedett veremmel (#219), gyilkos sallankot (#85) fedett veremmel (#219), ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219), sóhajtó doronyt (#112) fedett veremmel (#219), kaffogó hebrencset (#88) fedett veremmel (#219)
mászol max. 50 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
pszi elementál (#221), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) vakító fény (#43, 7 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
tulajdonságpajzs (#26) feltámadás (#168)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
18. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
lángcsóva (#31)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egyike a legkomolyabb feladatoknak: ölj meg egy Borzalmas Varkaudart!
2.) Pusztíts el egy fekete griffet: a sötét dimenziók fattya.
3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. fekete gránittorony (530): kész. városháza (Gatin) (540): kész. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): új. városháza (685): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 11, 12, 20, 33, 34, 35, 36, 41, 54, 244.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 5.

HŐSTETTEID
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 219, az összesen kapott pontszám: 29425. (összesen ölhető: 336 )

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
tanítványok (284)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
időfolyamok (394)
megvilágosodás (421)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 30 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 700 TU szükséges.)
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 1 ezüst karkötő (#158) 2 gyógykenőcs (#313)
1 kaja (#2) 1 kötél (#92) 6 pirkit (#153)
2 tüske (#22) 3 vashegyű nyíl (#176)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
24 madártoll (#112) 1 mászókampó (#165) 2 mocsári penke (#148)
2 nyílvessző (#108) 1 ősi rúna (#2520) 1 pszi kő (#248)
6 ragasztó (#83) 1 remák szív (#264) 3 rézdarab (#70)
1 rövid íj (#107) 1 tudás gyöngye (#522) 1 varkaudar lándzsa (#224)
3 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

99 100 101 102 103 104 105 106 107 108
97
98
99
100
101
102
(100,100) vaskohó (#155), világítótorony (#156), oltár, bíbor szulfagor (#358), fémbontó szójer (#150), emberevő (#119), troll ritualista (#365), földsárkány (#359)
(101,100) vaskohó (#155), tündöklő szobor (#1587), 45. jellempróba, Fairlight oltár, barátság szent tüze (#484), olvasztókemence (#86), érclelőhely, varkaudar mágus (#128)
(102,101) varkaudar falu (#1109), művészi porolit (#720), oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, régészeti lelőhely (#1208), szent tölgyfa (#393), tündöklő szobor (#1587), barátság szent tüze (#484), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), vadász varkaudar (#108), varkaudar (#64), varkaudar kölyök (#685), élőholt mirg (#135), szutykos remák (#191)
(103,101) varkaudar behemót (#189), oltár
(104,100) élőholt mirg (#135), tavacska, egy ismeretlen isten rúnaköve, oltár, 42. jellempróba
(105,99) varkaudar bajnok (#190), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Dornodon oltár
(106,98) Dornodon oltár, 42. jellempróba, Chara-din monolitja (#534), varkaudar íjász (#687)
(107,98) tündöklő szobor (#1587), Raia oltár, varkaudar falu (#1109), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), barátság szent tüze (#484), varkaudar íjász (#687), Shaam-lee (2599. kalandozó), élőholt mirg (#135), varkaudar (#64), varkaudar bajnok (#190)

Üzenet küldése a karakternek