94. forduló, 96. forduló, Lex Hunter összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2024. jan. 6. 10h:48'
EZ A 850. JÁTÉKHETED, 95. FORDULÓD
851. játékheted kezdete: jan. 8.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 25 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5631
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 3

LEX HUNTER KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [69,17] koordinátán.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+17 tvp ). Felébredsz. Mintha halált hozna a baljós szél a messzeségből. Kézbe veszed távcsövedet és körülnézel. Irtózatos csata látványa bontakozik ki előtted. Chara-din híveit látod, ahogy fejvesztetten menekülnek valami elől... Aztán meglátod a sereget: emberek, elfek, törpék... és földelemek nyomulnak előre. A káosz avatárjai sorra hullanak el a harc közben, az oltárok hatalmas robbanás közepette válnak a földdel egyenlővé, a mana-fókuszáló monolitokat elementálok zúzzák porrá, s helyükbe újak emelkednek a meghasadt föld alól, az izzó magmából. Ahogy kinyitod a szemed, az álomkép szertefoszlik.
Varázserőd regenerálódik. (+50 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Megfejed az alpesi tehenet. (+2 kaja.)
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy szintszívó nyomára vezet. Minden hiába - a kutatás eredménytelen volt. [8 pontot használtál fel, van még 284.]

* 1. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 284.]

fog elfogod parancsok törlése
Minden fog parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 284.]

kt 249 1 elkészíted a 249. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 bumerángot. Erőd TF-elődött. [12 pontot használtál fel, van még 272.]

ba 146 nem támadod a 146. szörnyet
BA 146 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 272.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[69,16] A terep vált: bozótos területen vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy móricserjét. Látsz egy Chara-din monolitját. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy vízionár került az utadba. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Az árnyak megnyúlnak, megelevenednek, életre kelnek körülötted! A hideg, fekete, anyagtalan karmok érintése hideg, mint a kripták lehellete. Életerődet úgy szívják el, mint a grákó denevér a véredet... Átlátva az illúzión, koncentrálni kezdesz, meggyőzni az agyadat arról, hogy a szemeddel lásson, és ne a nyúlványként a tudatodba tapadó varázslattal. Igen, úgy tűnik sikerült! Az illúzió semmivé foszlik. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Megmarkolva a ryuku szablyát ellenfeledre támadsz. Ryuku szablyával kilukasztod a vízionár testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a vízionár puha bőrét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A vízionár mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A vízionár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 vízionár szemet. 73 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [69,15] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon. Találsz egy Chara-din monolitját. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délkeletre egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. A feléd közeledő süvítő rája mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {védettsége: 36 szúró, 16 vágó, 30 ütő ellen.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a süvítő rája testét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) A süvítő rája szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 442 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [69,14] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Chara-din monolitját. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Nyugatra egy Sheran oltár van. Északra egy Raia oltár van. Elteszed a látcsövet. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Felismered a közeledőt. Csak egy mélységi grittang. Nem jelenthet különösebb problémát. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Meglengetve a ryuku szablyát a másikra rontasz. Ryuku szablyával kegyetlenül összevagdalod a mélységi grittang testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a mélységi grittang testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A mélységi grittang megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 212 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. [24 pontot használtál fel, van még 248.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[68,14] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Sheran hívei emelték. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Raia oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra egy Raia oltár van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy kaszabolósáska közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku szablyát a másikra rontasz. Ryuku szablyával egy hatalmas csapással felmetszed a kaszabolósáska bal középső lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a kaszabolósáska mandibuláját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A kaszabolósáska fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 mandibulapengét. 83 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [67,14] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy sörényes ubuk. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Meglengetve a ryuku szablyát a másikra rohansz. Ryuku szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a sörényes ubuk farkát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a sörényes ubuk jobb oldalát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ryuku szablyával párszor kilyukasztod a sörényes ubuk sűrű sörényét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a sörényes ubuk testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A sörényes ubuk most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 ubuk tüskét. 355 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Látsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Fairlight rúnaköve. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy Raia oltárt. Északra nézve látsz egy rúnakövet. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

(Továbbmész...) [66,14] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy Raia oltárt. Elteszed a látcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Azonnal tudod, hogy egy élőholt quwarg volt a rémület okozója. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

[24 pontot használtál fel, van még 224.]

m 6 7 7 mozogsz nyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[65,14] Továbbra is síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy tűzbokrot. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északnyugatra egy mély kutat. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [64,13] Szűnni nem akar a zöld síkság. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mély kutat.
(Feltételes mászás:) Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a kútba. Szerencsére pont elég hosszú volt a kötél. Köves talajra érkezel. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Mozgást észlelsz a szemed sarkából. Egy mérges nyukmár!

Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Meglengetve a ryuku szablyát a másikra ugrasz. Ryuku szablyával kegyetlenül összevagdalod a mérges nyukmár bal oldalát. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a mérges nyukmár testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A mérges nyukmár karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A mérges nyukmár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 125 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Varázstárgyad még egy szörnyet haragít rád. Egy mérges nyukmár!

Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Megmarkolva a ryuku szablyát ellenfeledre támadsz. Ryuku szablyával többször mélyen végigmetszed a mérges nyukmár bal karját. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a mérges nyukmár testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A mérges nyukmár csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A mérges nyukmár karmai majdnem eltalálnak! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
125 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találtál valamit! Közelebbről megvizsgálod - szereztél 1 ormánygőte csontot. Miután kijöttél, elrakod a kötelet. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északnyugatra megpillantasz egy világítótornyot. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [63,12] Vált a terep: alacsonyhegységben vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy világítótornyot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy rúnakövet. Nyugatra nézve látsz egy tűzrakó helyet. Elteszed a látcsövet.

Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [38 pontot használtál fel, van még 186.]

be 33 bemész a 33. titkos labirintusba
Rábukkansz a hegy oldalában a barlang bejáratra, amely egy hüvelykujjat formázó szikla mögött rejtőzik. A járatban sötétség van. Fáklyát gyújtasz. Rettegve attól, hogy mi várhat odabent, fegyveredet erősen markolva, belopakodsz. [5 pontot használtál fel, van még 181.]

lm 2 905 3 mozogsz 2 905 3
Továbbmész. Itt, a hegy belsejében kellemes hűvös van. [2. PONT] Hirtelen egy vadtrollt veszel észre magad előtt. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku szablyát ellenfeledre rontasz. Ryuku szablyával párszor kilyukasztod a vadtroll jobb lábát. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a vadtroll testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A vadtroll karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A vadtroll belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-8 életpont)! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 221 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Egy T-alakú elágazáshoz érkezel. Utak vezetnek minden irányba, kivéve északot. [3. PONT] Hála a körültekintő előrehaladásodnak, kiszúrtál egy rejtett csapdát. Beméred, hogy mi a veszélyes terep, és kikerülöd.
[15 pontot használtál fel, van még 166.]

lm 900 4 905 mozogsz 900 4 905
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy kemény tölgyből készült ajtó bukkan fel a sötétből. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kulcskarika nyitja az ajtót. Egy szabályosan vágott barlangterem előterébe toppansz. [4. PONT] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy zombi van előtted! {egyik sebzési módja: 2x 1d6+1.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Meglengetve a ryuku szablyát ellenfeledre ugrasz. Ryuku szablyával többször mélyen végigmetszed a zombi testét. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a zombi foszladozó testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Karmaival a zombi megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A zombi összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
32 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [5 pontot használtál fel, van még 161.]

lm 5 900 6 mozogsz 5 900 6
Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy kemény tölgyből készült ajtóba ütközöl. Megpróbálod a kilincset: Könnyen nyílik. Egy pici és szűk kamrába lépsz be. [5. PONT] Rövid körbevizsgálódás után találsz egy kisebb faládikót. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Egy parányi kígyó is volt a ládában. Azonnal belemar a kezedbe. (-1 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 vaskulcs. Gyorsan kiüríted a ládát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Egy szabályosan vágott barlangterem előterébe toppansz. [4. PONT]
Egy T-alakú elágazáshoz érkezel. Utak vezetnek minden irányba, kivéve északot. [3. PONT]
Követed a folyosó kanyarulatát. [6. PONT] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy zombi. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Elszántan a másikra rontasz. Ryuku szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a zombi bal lábát. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a zombi foszladozó testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A zombi karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A zombi összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 32 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}


[25 pontot használtál fel, van még 136.]

lm 10 3 1 mozogsz 10 3 1
Suhansz, mint árnyék. [9. PONT]
Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy nagy vasalt ajtó jelent átmeneti akadályt. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő vaskulcs nyitja az ajtót. Betoppansz a labirintus legnagyobb szobájába! Mindenhonnan pókhálók lógnak. [10. PONT] Hirtelen egy szőrös pókot veszel észre magad előtt. (ld. enc.) {max. életpontja: 37-44.} Itt csata lesz.

Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Megmarkolva a ryuku szablyát ellenfeledre támadsz. Ryuku szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a szőrös pók testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a szőrös pók testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A szőrös pók feléd sújt csáprágóival, de mellé! A szőrös pók szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 231 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Rövid körbevizsgálódás után találsz egy fémládikót. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő kulcskarika nyitja a ládát. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 szvó-ektoplazma és 1 grákóbőr. Gyorsan kiüríted a ládát.
Suhansz, mint árnyék. [9. PONT]
Követed a folyosó kanyarulatát. [6. PONT]
Egy T-alakú elágazáshoz érkezel. Utak vezetnek minden irányba, kivéve északot. [3. PONT]
Továbbmész. Itt, a hegy belsejében kellemes hűvös van. [2. PONT]
Elhagyod a halál bűzétől fullasztó levegőjű labirintust.
[35 pontot használtál fel, van még 101.]

m 4 mozogsz délre
[63,13] A hegyvidéki terepet bozótos váltja fel. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy nekrofunt. Találsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba).


Összefutsz egy szőke, hosszú hajú, kék szemű alakváltó nővel. A bőre kreolszínű. Raia követője. Egy bakkura csizmát, egy bőrsisakot, egy klasszikus kitűzőt, egy Métely páncélját és egy nap szimbólumot visel. Ruházatát egy rőtmanó berzerker trófea, egy törpemammut trófea és egy ryuku gárdista trófea színesíti. Bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Elég egy mentális pillantás aurájára: tisztán tündököl. Egy jó jelleművel állsz szemben!
Összeismerkedtek. Az ő neve Juanita. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
[8 pontot használtál fel, van még 93.]

kt 138 6 elkészíted a 138. tárgyat (6 darabot)
Legyártottál 6 ubuk dobónyílat. Erőd TF-elődött. (+1 erő.) [60 pontot használtál fel, van még 33.]

tf 3 fejleszted a 3. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az ügyességed. [0 pontot használtál fel, van még 33.]

szk 360 keresed a 360. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy ryuku gárdistát. [0 pontot használtál fel, van még 33.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 30.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-8 életerő.) A nap kalandjaitól megfáradtan, táborhelyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 236 pontot. A következő körben tehát 266 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SZŐRÖS PÓK (100. SZÖRNY)
A sűrű erdők mélyén lapulnak a hatalmas testű ocsmány szőrös pókok. Nagy, ragadós, vastag szálú hálókat szőnek a fák közé. Ha a göcsörtös, ősi fák között barangoló kalandozó beleragad egy ilyenbe, valószínűleg lemondhat az életéről - a szőrös pók tehetetlenül vergődő ellenfelébe élvezettel pumpálja a zöldes, maró mérget. Előfordulhat az is, hogy egy labirintus mélyén találkozol szőrös pókkal. Puha, ruganyos testét legkönnyebben vágó és szúrófegyverrel pukkanthatod ki.

KARAKTERLAP

Lex Hunter, egy kopasz, szürke szemű alakváltó férfi vagy. Ez a 95. fordulód.

Erő: 18 (20) Szint: 16 Merészség: 3/1 Magasság: 176 cm
IQ: 27 (29) Támadás: 19 Agresszió: 3 Testsúly: 75 kg
Ügyesség: 15 (18) Védekezés: 21 Menekülés: 30 % Életkor: 38/38 év
Egészség: 15 (17) Életpont: 301/293 Jellem: semleges (-3) Tul. pont: 5
Szerencse: 24 (27) Varázspont: 190/75 Pénz: 339 arany Kép. pont: 12
Eddig összesen 675 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 931 TP-t kaptál. Jelenleg 155 067 TP-d van. A következő szinthez még 24 933 TP szükséges. Trófeáid: vérfürdető magszim, arató csattanat, erszényes elkarog.

HARCI ISMERETEK
vágófegyverek: 16 ütőfegyverek: 19 dobófegyverek: 19

Feltételes fegyverváltás: ryuku szablya (#695)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); bumeráng (#249) (7 -9.); ubuk dobónyíl (#138) (10 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
63,13 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 108

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 182 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 12 2. nyomkövetés: 13 3. mászás: 8
4. csapdakészítés: 9 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 22
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 1 9. szörnyidomítás: 3
10. taumaturgia: 9 11. szörnyismeret: 7 12. vadászat: 5
13. bányászat: 8

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 2 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
szintszívó (#96)
Barátságosság (aktív: 8, max: 50)
fémbontó szójer (#150), kérődző etra (#368), semlegesek (#989), jók (#990), nukleáris cickány (#155), Pszinapszis (#974), pszi elementál (#221), kardfogú fülemüle (#146)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
9. és magasabb szintűek ellen
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
hhaar burka (#32), tompítás (#40), védelem sav ellen (#36)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> vadász tatu (#10) lángcsóva (#31) >> 11. szintű lényekre
izomernyesztés (#33) >> ragyás burástya (#111)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): 10. labirintus (32,22). városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. Toborzóiroda (759): új. Harmincasok klubja (875): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 33, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52.

Összsúly: 53.92 kg Megterheltség: 53%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 74 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 fáklya (#36) 1 lajhár csont (#236) 6 madártoll (#112)
3 smirglilevél (#29) 6 sünmedve tüske (#14) 1 ubuk tüske (#131)
3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 grákóbőr (#41) 2 mandibulapenge (#125) 1 ormánygőte csont (#21)
3 spiritusz (#170) 1 szvó-ektoplazma (#151) 6 ubuk dobónyíl (#138)
3 ugh méreg (#166) 1 vaskulcs (#183) 2 vízionár szem (#102)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

62 63 64 65 66 67 68 69 70
11
12
13
14
15
16
17
18
(63,12) a 33. labirintus bejárata, világítótorony (#156), Chara-din monolitja (#534), vadtroll (#70), zombi (#49), szőrös pók (#100)
(63,13) nekrofun (#173), egy ismeretlen isten rúnaköve, 40. jellempróba, Juanita (4617. kalandozó)
(64,13) mély kút (#93), mérges nyukmár (#95)
(65,14) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36)
(66,14) 45. jellempróba, élőholt quwarg (#202)
(67,14) sörényes ubuk (#89), Fairlight rúnaköve
(68,14) Sheran oltár, 50. jellempróba, kaszabolósáskák (#83)
(69,14) Chara-din monolitja (#534), mélységi grittangok (#103)
(69,15) Chara-din monolitja (#534), süvítő rája (#113)
(69,16) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), Chara-din monolitja (#534), vízionárok (#66)

Üzenet küldése a karakternek