94. forduló, 96. forduló, Black Pitt összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. júl. 5. 23h:19'
EZ A 122. JÁTÉKHETED, 95. FORDULÓD
123. játékheted kezdete: júl. 6.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 21 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4430
SZÁMLA : XXXX

BLACK PITT KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [87,5] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+8 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+8 varázspont.)

* 1. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A földből energia áramlik testedbe. Sikerült elmondanod az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 226.]

* 2. KP: v 13 0 0 elmormolod a 13. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmormoltad a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 221.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[88,4] A síkságot ritka erdő váltja fel.
(Feltételes gyógyítás:) Mint minden tapasztalt természetgyógyász, te is azonnal felismered a talajból feltörő pozitív bioenergia sugarakat. A forrás fölé állsz, és sebesült testrészeidre fókuszálod a gyógyenergiát. A hatás azonnal jelentkezik. (+35 életerő.) Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Egy bandita nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy káosz szava. 52 életpontot vesztettél. Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a bandita sunyi fejét. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a bandita testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a bandita sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (4 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A sebbe zöldes mérget pumpál. A méreg gyenge - csak 6 életpontot vesztettél. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a bandita jobb karját. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a bandita fejét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (4 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A bandita még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst karkötő (ld. enc.). Szereztél 13 aranyat. 740 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 109, gyógyulás: 0, összesen: -109 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Eszedbe jut, hogy láttál egyszer egy ork sámánt munka közben. Terpeszbe állsz, két karod a magasba emeled, és megpróbálod utánozni a sámán szavait: "I szkúsná, i grúsztna, i nyékámu vrúku pádágy vminútu dusévnuj nyezgódu...". Kicsit nehezen mondod ki a nyelvtörő szavakat, de mire a végére érsz, érzed jótékony hatását. (+51 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Az iszappakolás már sok emberen segített. A harci disznók által otthagyott dagonyánál jobbat nem is találhatnál. Belemerülsz úgy, hogy csak az orrod hegye látszódjon, majd halkan százig számolsz. A hatás frenetikus. (+34 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás).
(Vándorcirkusz:) Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak előtted. Mielőtt belépnél, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] északkeletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Martenzit. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [89,3] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Észreveszel egy mély kutat.
(Feltételes mászás:) Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a kútba. Szerencsére pont elég hosszú volt a kötél. Köves talajra érkezel. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Hirtelen a sötétből egy szörny ront elő! Egy százfogú!

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával egy hatalmas csapással felmetszed a százfogú testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a százfogú szivacsos testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A százfogú megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A százfogú most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találtál valamit! Közelebbről megvizsgálod - szereztél 6 sünmedve tüskét. Miután kijöttél, elrakod a kötelet. magad fölött látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Martenzit. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy sérült karmos tankány. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Meglengetve a bronzhegyű lándzsát a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a karmos tankány kitinpáncélját. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) A karmos tankány meglök a szarvával. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A karmos tankány néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával eltalálod a karmos tankány testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a karmos tankány kitinpáncélját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A karmos tankány szarvai apró sebet okoznak a bal lábadon. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A karmos tankány néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A karmos tankány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tankány karmot. (ld. enc.) 355 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 45, gyógyulás: 0, összesen: -45 ÉP}

Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [90,2] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " E templomot Torq, Vicsorgó Eksztázis és Fekete Köpeny építette V.U.26. " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Elenios rúnaköve. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy templomot. (ld. enc.) Fairlight hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Quwarg szagot érzel! A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy quwarg harcos nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Bronzhegyű lándzsával jól megszurkálod a quwarg harcos bal első lábát. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 22 életpontot vesztettél. Bronzhegyű lándzsával jól megszurkálod a quwarg harcos testét. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a quwarg harcos torát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg harcos. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 16 életpontot vesztettél. Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 87, gyógyulás: 0, összesen: -87 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) A könnyek gyógyító erejében kevesen hisznek, TE azonban ezzel is kiemelkedsz a tudatlan csőcselékből. Eleinte kicsit nehezen indulnak meg könnyeid, de amikor egy fej szétpréselt hagymára gondolsz, már nincs probléma. Ahogy szétkened arcodon a könnypatakokat, érzed jótékony erejét. (+32 életerő.) Alaposan körülnézel a földön. Még egész friss gnóm nyomok vezetnek északnyugatra. [170 pontot használtál fel, van még 51.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[91,1] Vált a terep: ritka erdőben vagy. A földön meglátsz egy quwargot. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy alattomos manó. (ld. enc.) Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled energiatüskék varázslatot lő rád. 14 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az alattomos manó hadonászó öklét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd az alattomos manó fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Ütések érik a válladat és a karodat. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Az alattomos manó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Szereztél 1 tüskecsapdát. 260 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}

Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [92,0] Még mindig az erdőben vagy. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy halálmadár. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. A következő pillanatban borzalmas félelem lesz rajtad úrrá. Nem akarsz kinyúlni. A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.

északkeletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Alaron. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.

(Továbbmész...) [93,-1] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Felismered a közeledőt. Csak egy vadász tatu. Nem jelenthet különösebb problémát. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával egy irtózatos ütéssel felvágod a vadász tatu vastagbőrű hátát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vadász tatu vastagbőrű hátát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A vadász tatu karma a fejed mellett suhan el! A vadász tatu összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 vadász tatu bőrt. 6 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy ovimon-bokrot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy barátság szent tüzét. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) magad fölött látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Alaron. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy ragyás burástya közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Nincs időd félrehajolni. Jesszus, teljesen tönkrement a testedet védő páncél! (26 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a ragyás burástya ragyás testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Csáprágójával a ragyás burástya megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Siralmas támadást intéz farkával a ragyás burástya, épp csak megsuhint. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Letéped magadról. Csápjaival a ragyás burástya csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a ragyás burástya ragyás testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A ragyás burástya megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a ragyás burástya, épp csak megsuhint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Gyorsan félrelököd. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a ragyás burástya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 672 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 56, gyógyulás: 0, összesen: -56 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Még egész friss kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [36 pontot használtál fel, van még 15.]

m 2 8 mozogsz keletre, északra
[94,-1] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos.

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Œrtsátok csak a szörnyeket bamba népség, ezzel is Leah hatahlmát növelitek. Tour-Mix. " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rát-fát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [12 pontot használtál fel, van még 3.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

h 233 50 használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Érzed, hogy fejlődtél valamit, de ez szinte észrevehetetlen: A hangok néha még mindig hamisak. [3 pontot használtál fel, van még 0.]

h 233 50 használod a 233. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

h 233 50 használod a 233. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

h 233 50 használod a 233. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még -3.]

* 2. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [1 pontot használtál fel, van még -4.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Az aranypikkelyek szaporodnak. Micsoda öröm! Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-9 életerő.) A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 2 arany vérdíjat. Figyelem: 1 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben -4 pontod maradt, ebből a következő körre -4 pontot vihetsz át. Kapsz még 236 pontot. A következő körben tehát 232 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


BANDITA (758. SZÖRNY)
Doohnibor, a legendás bandavezér emberei mindenütt ott vannak. Ő volt az, aki az első rablószervezetet alapította, kezdetben csupán a rabolj a gazdagoktól, adj a szegényeknek szellemben. Később azonban Dornodon hite megkísértette, és a banditák csapata átalakult egy gonosztevő társasággá, akik mindenhol-mindenkit kifosztanak. Lehetsz te a legjobb tolvaj vagy Raia legelső bíborosa, a banditák szemében teljesen mindegy, alkunak helye nincs, ők csak az értékeidre hajtanak, és nem tűrnek ellentmondást.

EZÜST KARKÖTŐ (158. TÁRGY)
Ez a karkötő minden vizsgálódás ellenére is csak egyszerű bizsunak bizonyul. Bár egy ékszerész bizonyára jó árat fizet érte, és hordhatod is, dekorációs célokból. Vagy esetleg odaajándékozhatod szíved hölgyének. Egyszerre két különbözőféle karkötőt hordhatsz, a KF 158 paranccsal.

TANKÁNY KAROM (237. TÁRGY)
Amikor kimetszed a karmos tankány karmait, érdekes ötleted támad. Kivájod a húst a karmos kezek belsejéből, kiszárítod, és látod, hogy pont belefér a kezed. Néhány próbát teszel - igen, egész jól tudsz vele fogni! Bár mászni nem bírnál benne, harcolni, fegyvert fogni azonban igen. A KF 237 paranccsal veheted fel, és amíg rajtad van, eggyel jobb a védettséged. Ezenkívül ökölharcban lesz +5 sebzésed minden egyes támadásra.

TEMPLOM (256. ÉPÍTMÉNY)
Magas rangú, istenükhöz közel álló papok előbb-utóbb útnak indulnak, hogy végrehajtsák az egyik legszentebb küldetést, a templomépítést. Ez minden szempontból igen nehéz és időigényes feladat. Először is meg kell keresni azt a szent helyet, amely a legalkalmasabb a templomépítésre. Ehhez a papnak állandó kapcsolatot kell tartania istenével, buzgó imádságok útján. Ehhez az IM 1 parancsot kell kiadnod, egy olyan mezőn, ahol még nincs oltár, (és már istened megadta a templomépítés küldetést) instrukciókat kapsz, hogy milyen messze vagy a templomépítésre legalkalmasabb mezőtől (de az IMádkozás más előnyökkel ilyenkor nem jár). Minden nagyobb területen van egyetlen mező, amely alkalmas arra, hogy templomot építs rajta a te istened számára. Más istenek más helyszínt preferálnak. Ha megtaláltad az alkalmas helyszínt, hozzáláthatsz az építkezéshez. Az építkezés az ÉP 256 <TVP> paranccsal történik, és minden 20 TVP-nyi elvégzett munkának van látható hatása (tehát 19 TVP-ért a munka semmit sem halad). A templom teljes felépítéséhez összesen 3000 TVP szükséges. (Igen, nem 300, hanem HÁROMEZER. Elvégre nem egy hétvégi bungaló felhúzásáról van szó.) Nyilvánvaló, hogy egyetlen hívő számára egy templom felépítése majdhogynem az örökkévalóságig tartana: mindenképp szükség van több hívő együttes munkájára. Arra azonban vigyázz, hogy a munkálatban résztvevőknek legalábbis tanítványnak kell lenniük. Javasolt az építkezésben hatékonyan segíteni tudó szörnyek befogása, és használata.
Ha a templom felépült, a H <szent szimbólum> paranccsal lehet felszentelni, 10 TVP-ért. A szentelés folyamán szükséged van 20 kajára, isteni áldozatnak. A szentelő pappal együtt minimum öt olyan pap jelenléte szükséges, akinek aktuális küldetése a templom felszentelése, ill. már teljesítette ezt a feladatot, és legalább 300 TVP erejéig részt vett a munkában. Mivel minden isten templomát más mezőn kell felépíteni, ezért természetesen senki elől sem lehet a fáradtságos munkával felépített oltárt "ellopni", "elszentelni" egy másik isten híve által.
Ha egy templom felszentelésre kerül, minden hívőt, aki megkapta a templomépítő küldetést, és megfelelő mértékben részt vett az építkezésben, az istene úgy tekinti, mint aki teljesítette a feladatát - még akkor is, ha esetleg a templomtól távol van. [Megjegyzés: ha esetleg egyszerre istened több templomának munkálataiban akarsz részt venni nem árt, ha tudod, hogy kizárólag az a munka számít, amit a legutolsó templomnál építettél! Más isten templomába meg se próbálj építkezni, mert ezért istened nagyon haragos lesz.] Egy templom felépítése ÉS felszentelése előremenetelt jelent a papi ranglétrán minden hívő számára, bármilyen rangúak is.

ALATTOMOS MANÓ (756. SZÖRNY)
Nem messze egy koboldszerű teremtmény éppen tesz-vesz valamin. Még nem vett észre, így jobban szemügyre veheted, mit csinál: épp egy hatalmas gödör fölé hord gallyakat, hogy csapdát állítson az erre járó gyanútlan szörnyeknek vagy a rosszabbik esetben kalandozóknak. Kéjsóvár tekintetéből ítélve inkább az utóbbi feltételezés a helytálló, ennek a manónak a célja becstelen, a csapdába esve harcképtelenné vált kalandorok kifosztása. Jaj, de most észrevett, apró szárnyainak verdesése felgyorsult, mintegy a düh és harag jeleként. A manó úgy döntött, elérkezett a halálod órája. Ha az egyszerűbb módszerrel nem megy, majd a rádpukkasztott varázslatok és a harcművészeket is megszégyenítő ökölcsapások tömkelegével veszi el az értékeidet.

KARAKTERLAP

Black Pitt, egy kopasz, barna szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és harcsabajuszod van. Fekete a bőröd. Tharr elsőáldozója vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 95. fordulód.

Erő: 26 (28) Szint: 15 Merészség: 6/6 Magasság: 119 cm
IQ: 16 Támadás: 16 Agresszió: 3 Testsúly: 57 kg
Ügyesség: 16 Védekezés: 11 Menekülés: 30 % Életkor: 66/66 év
Egészség: 20 Életpont: 239/179 Jellem: semleges (+3) Tul. pont: 0
Szerencse: 14 (15) Varázspont: 59/45 Pénz: 480 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 15/15 Pszi pont: 6/6 EFejl: 3
Eddig összesen 489 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2 091 TP-t kaptál. Jelenleg 105 702 TP-d van. A következő szinthez még 14 298 TP szükséges. Trófeáid: arató csattanat, ryuku légiós, quwarg szabotőr.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 2/65 szúrófegyverek: 17/1 (+13%) vágófegyverek: 12/27 (+16%)
ütőfegyverek: 13/67 lőfegyverek: 15/3

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << bronzhegyű lándzsa (#87) << vasalt bunkó (#181)
Óvatosság (labirintusokban): 0
94,47 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 94
Legfeljebb 20 TU-t válthatsz TVP-re.
Eltaposott quwargok: össz.: 47 időszaki: 15

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 681 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3/33 2. nyomkövetés: 18/7 (+13%) 3. mászás: 6/83 (+3%)
4. csapdakészítés: 7/3 (+6%) 5. csapdaészlelés: 1/34 6. gyógyítás: 33/31 (+96%)
7. titkosírás: 1/5 8. felderítés: 3/54 9. teológia: 6/38 (+7%)
10. zene: 3/58 (+3%) 11. szörnyismeret: 5/0 12. pszi: 1/24
13. vadászat: 6/6 14. bányászat: 19/53

FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 60% életerő alatt 30 TVP-ért
ásol max. 200 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot )
elfogod gyilkos sallankot (#85) fedett veremmel (#219)
mászol max. 40 TVP-ért
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
fémbontó szójer (#150), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
erőpajzs I (#12) hadiszerencse I (#13)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 1)
2.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank.
3.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 1)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. városháza (Qvill) (527): új. törpe házikó (532): kész. városháza (Gatin) (540): többek közt 122. tárgyat kell leadnod. szürke kastély (547): új. adamantit erőd (548): kész. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. városháza (685): 2. lépésnél tartasz. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 15, 37, 38, 39, 53.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 5.

HŐSTETTEID
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 60, az összesen kapott pontszám: 6195. (összesen ölhető: 720 )

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
quwarg-ász (101)
mozgalom ereje (106)
gyógyító totem (116)
quwargok leigázása (122)
keményebb bicepsz (149)
b. tudat formálása (162)
kaszt.kiteljesedés (166)
legjobb védekezés (186)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
a quwarg szaga (283)
vérdíj (301)
fegyvermester (302)
erősebb quwargszag (319)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudati gyorsítás IV (562) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 4201 TU szükséges.)
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bronzsisak (#88) 1 * kígyóbőr kesztyű (#49) 1 mászókarom (#78)
1 tankány karom (#237) 1 * varkaudar csizma (#317)
Fegyverek és lövedékek
1 * bronzhegyű lándzsa (#87) 1 ezüsttőr (#322) 1 fúvócső (#20)
1 göcsörtös bunkó (#123) 1 hosszú íj (#111) 1 kőkalapács (#13)
1 kőkés (#6) 1 mandibulakasza (#127) 14 nyílvessző (#108)
4 * orgyilkos tőr (#225) 1 * parittya (#18) 11 rézgolyó (#343)
3 sallank nyíl (#129) 7 tolmokov-koktél (#351) 2 ubuk tüske (#131)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 aranylánc (#191) 1 ezüst karkötő (#158) 1 hibátlan tűzopál (#1642)
1 * két kard szimbólum (#144) 1 * klasszikus kitűző (#2514) 1 * koponya gyűrű (#1733)
1 trófea nyaklánc (#196)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
4 aranypikkely (#415) 1 ásó (#34) 2 bronzkulcs (#76)
7 + deus ex machina (#1) 1 ezüst kulcs (#184) 3 fáklya (#36)
1 furulya (#233) 1 hebrencs csapda (#147) 14 kaja (#2)
1 kis vaskulcs (#40) 1 kötél (#92) 1 lant (#238)
2 manakristály (#500) 2 megsemmisítő (#1540) 2 ősi rúna (#2520)
1 pszi kő (#248) 1 rézkulcs (#75) 2 sámán gyógykenőcs (#1139)
4 szent jogar (#150) 1 tapasztalatkő (#975) 2 + tüskecsapda (#242)
1 varázskő (#305)
Löttyök és porok, tartóstul
1 aranyló ugarhéj (#100) [benne 10 csepp tinta (#101), fér még: 0]
2 huhogó bibe (#332) [bennük 15 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 9]
2 kavadu iszák (#25) [bennük 20 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0]
2 uzbány csőr (#169) [bennük 3 csepp ugh méreg (#166), fér még: 21]
2 vizestömlő (#3) [bennük 30 korty víz (#27), fér még: 10]
2 zöld üveg (#82) [bennük 10 csepp ragasztó (#83), fér még: 30]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
6 aurach fog (#657) 1 berzerker tüske (#713) 2 bordacsont (#16)
1 csuklyavirág (#133) 1 dözmöng szív (#122) 4 ezüstdarab (#326)
3 fémrúd (#104) 1 galachmit (#310) 1 gyíkfű (#201)
6 gyöngymangó (#135) 2 karbin plazma (#199) 3 kreiton esszencia (#892)
2 lajhár csont (#236) 1 lapockacsont (#33) 1 liumbe hajtás (#655)
32 madártoll (#112) 3 magszim bél (#103) 4 mutáns csont (#331)
1 nektoraf faggyú (#667) 16 óndarab (#85) 3 ormánygőte csont (#21)
46 pirkit (#153) 7 púderkő (#119) 3 quwarg tojás (#360)
17 rézdarab (#70) 37 sallank karom (#128) 1 sámán erszény (#650)
9 smirglilevél (#29) 7 sünmedve tüske (#14) 1 surranó kígyó bőr (#47)
5 szárnyas hernyó (#69) 1 szuperkötél (#209) 2 szvó-ektoplazma (#151)
13 tigroszlán fog (#63) 1 vadász tatu bőr (#15) 3 varkaudar csont (#1113)
19 vasérc (#152)

Összsúly: 78.18 kg Megterheltség: 118%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 52 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bőrpáncél (#51) 2 kaja (#2) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
15 arany (#50) 2 aranypikkely (#415) 1 ezüst karkötő (#158)
6 sünmedve tüske (#14) 1 tankány karom (#237) 1 tüskecsapda (#242)
3 ugh méreg (#166) 1 vadász tatu bőr (#15)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

86 87 88 89 90 91 92 93 94 95
-2
-1
0
1
2
3
4
5
6
(88,4) bandita (#758)
(89,3) mély kút (#93), százfogú (#53), karmos tankány (#137)
(90,2) Elenios rúnaköve, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Fairlight oltár, quwarg harcos (#201)
(91,1) alattomos manó (#756)
(92,0) halálmadár (#351)
(93,-1) vadász tatuk (#10), ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), barátság szent tüze (#484), ragyás burástya (#111)
(94,-1) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Tharr oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), szent tölgyfa (#393)

Üzenet küldése a karakternek