913. forduló, 915. forduló, Alaron összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2015. márc. 13. 9h:05'
EZ A 932. JÁTÉKHETED, 914. FORDULÓD
933. játékheted kezdete: márc. 18.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 33 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1969
SZÁMLA : XXXX

ALARON KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [406,65] koordinátán.
Hatalmas pusztában gyalogolsz, minden kihalt. Egyszer csak hatalmas csatazajt hallasz. A hang irányába nézel: Egy hatalmas Chara-din hívőkből álló sereg közeledik. De valami furcsa: nem masíroznak, inkább futnak és már fegyvereik sincsenek. Előveszed a kukkert. Látod az arcukon a kétségbeesést és a rémületet egyértelműen esélyük se volt. Aztán távolabb megpillantasz néhány kőszobrot. Ettől? Kérded magadban. Aztán visszaemlékezel gyerekkorodban hallott legendákra. Ezek ők: A Földelem Urai.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+162 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+523 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+78 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+12 tudatpont.)

* 1. KP: ek 145 2 0 t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 894.]

* 2. KP: ek 37 0 0 t. energia kisütése: 37
Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-1 TU.] [5 pontot használtál fel, van még 889.]

* 3. KP: vv 78 164 443 elmormolod a 78. varázslatot a 164. varázslatot a 443. varázslatot
Beizzik a turbómágia. [-7 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Öregedtél 1 évet. IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 887.]
Szupersebesen mormolsz. [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 885.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Érzed, ahogy a harci induló ritmusára mozdul minden izmod (+20 támadás). [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 883.]

* 4. KP: vv 26 224 86 elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot a 86. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 881.]
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 881.]
Beizzik a turbómágia. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 881.]

* 5. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Mentális energia gyűlik benned. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 876.]

* 6. KP: vv 1 165 188 elmormolod az 1. varázslatot a 165. varázslatot a 188. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 874.]
Szupersebesen mormolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 872.]
Szupersebesen mormolsz. Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 870.]

* 7. KP: h 841 0 0 használod a 841. tárgyat
Használod a varkaudar csészét. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 870.]

* 8. KP: h 1101 0 0 használod az 1101. tárgyat
Használod a Niagren pálcáját. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 870.]

ftv 326 218 felt. tám/véd. varázslat a 326. varázslatot a 218. szörnyet
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 870.]

ftv 327 218 felt. tám/véd. varázslat a 327. varázslatot a 218. szörnyet
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 870.]

ftv 328 218 felt. tám/véd. varázslat a 328. varázslatot a 218. szörnyet
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 870.]

ftv 329 218 felt. tám/véd. varázslat a 329. varázslatot a 218. szörnyet
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 870.]

ftv 330 218 felt. tám/véd. varázslat a 330. varázslatot a 218. szörnyet
A parancs paramétere csak támadó/védekező varázslat lehet. [0 pontot használtál fel, van még 870.]

kb 326 447 667 kiveszel a bankból a 326. tárgyat (447 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 39 ezüstdarabot. Kiveszel a bank széfjéből 31 lótuszvirágot. Kiveszel a bank széfjéből 13 nektoraf faggyút. Figyelmeztetés: megterheltséged 200 % fölé emelkedett! [0 pontot használtál fel, van még 870.]

im imádkozol
Az oltárra helyezel 5 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+118 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 840.]

m 2 3 1 mozogsz keletre, délkeletre, északkeletre
[407,65] Elérkeztél a Sötét Föld egyik mocsarához. Láthatóan, ez az egyetlen hely, ahol növényi élet létezik, de az is a leghalálosabb fajtából. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy tündöklő szobrot. Délkeletre nézve látsz egy életsziklát. Elteszed a látcsövet. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy talriai behemót. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Egy vakító fény varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled vakon tántorog! A szilánk működik (+2 életpont). Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a talriai behemót mérhetetlen testét. (10 támadással 1593 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+319 életerő). Transzformálsz! (+159 varázspont.) {HD:} Pengepajzzsal végigvagdosod a talriai behemót mérhetetlen testét. Kritikus ütés! (4 támadással 204 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) A talriai behemót megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 100 kaját. 15225 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 1797, sebződés: 0, gyógyulás: 364, összesen: +364 ÉP}


(Továbbmész...) [408,66] Az élettelen mocsár minden irányból a halál leheletét árasztja feléd. Valami nyálkás anyag telepedik az arcodra! Undorodva törlöd le magadról. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Hasra vágódsz a bűzös latyakban, és reménykedsz. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Azonnal rájössz, hogy egy vg'axtol torzító ijesztett meg. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Látsz egy életsziklát. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy viharóriás barlangot. Északra nézve látsz egy tündöklő szobrot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

(Továbbmész...) [409,65] Ritka erdőbe érkeztél. Egy ismeretlen madár kezd csivitelni a közelben. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Chitarel, Lüke és UMA itt alapította meg a "98-asat szívók klubját". " Észreveszel egy régészeti lelőhelyet. A régészet tudománya immáron a kalandorok körében is egyre népszerűbb. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy barátság szent tüzét. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Tud Ákos formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy amniosz-fát. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. A sűrű aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelő szemek elől. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy kr'uagon pusztító. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Alaposan körülnézel a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délre vezetnek. [66 pontot használtál fel, van még 774.]

be 98 bemész a 98. titkos labirintusba
A bejárat nagyon jól el van rejtve, de aránylag könnyen megtalálod az utasítások alapján, amelyeket kaptál. Bepillantasz: teljes a sötétség. Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Befejezted a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. Jóleső borzongás fut végig rajtad, ahogy a várható izgalmakra, a labirintus képzelt titkaira gondolsz. Nincs értelme tovább habozni: bátran belépsz. [5 pontot használtál fel, van még 769.]

lm 2 8 9 mozogsz 2 8 9
Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [2. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy Thargodan légiós. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy energiafolyam varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 378 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Thargodan légiós bal oldalát. (6 támadással 273 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a Thargodan légiós jobb lábát. Kritikus ütés! (4 támadással 524 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+31 varázspont.) {GYD:} Pengepajzzsal megkarcolod a Thargodan légiós jobb oldalát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a Thargodan légiós meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A Thargodan légiós fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Vad döféseivel a Thargodan légiós nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8475 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 949, sebződés: 38, gyógyulás: 13, összesen: -25 ÉP}

Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy Thargodan légiós az. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiafolyam varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 384 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Thargodan légiós gigászi testét. (6 támadással 273 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elszántan a másikra rontasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a Thargodan légiós jobb lábát. Kritikus ütés! (4 támadással 524 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+30 varázspont.) {HD:} Pengepajzzsal kicsit megvágod a Thargodan légiós testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) A Thargodan légiós többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A Thargodan légiós sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8475 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 960, sebződés: 46, gyógyulás: 15, összesen: -31 ÉP}

Nincs megállás - továbbtotyogsz. Kanyarodik a járat. [8. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Kanyarodik a járat. [9. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy éjkornis. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Gyógyulsz (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Távolról energiafolyam varázslatot lősz a másikra. A támadás sajnos hatástalan volt. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: savhurrikán varázslatot lő rád. (A saválló fülbevaló védett meg.) Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az éjkornis farkát. Kritikus ütés! (5 támadással 225 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki az éjkornis száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy pular kristály és egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 trikornis szarvat. [trikornis szarv ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP] 2469 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 225, sebződés: 4, gyógyulás: 4, összesen: +0 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 739.]

lm 10 905 11 mozogsz 10 905 11
Folytatod az utat. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [10. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy viharóriás sámán lakik itt. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mélyen koncentrálva, megidézel egy vakító fény varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. Ellenfeled vakon tántorog! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy ősvillám varázslattal köszönt csatapartnered. 62 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a viharóriás sámán bal lábát. (6 támadással 239 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a viharóriás sámán testét. (5 támadással 568 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+43 varázspont.) Pengepajzzsal súrolod a viharóriás sámán villámló testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Ellenfeled úgy látszik, képtelen áthatolni a védelmeden. Egy ősvillám varázslatot dob rád a másik. 58 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 8 madártoll és 7 spiritusz. Szereztél 47 aranyat. 7904 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 855, sebződés: 120, gyógyulás: 4, összesen: -116 ÉP}

Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. A fenébe! Egy zsákutca. [11. PONT.] Majdnem elkerülte a figyelmedet egy apró gomb a falon. Megnyomod. Miért is ne? Egy pillanatra megrettensz tetted következményétől. De aztán nem történik semmi, csak halk dübörgést hallasz a messzeségből. [25 pontot használtál fel, van még 714.]

lm 900 10 12 mozogsz 900 10 12
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [10. PONT.] Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [12. PONT.] Hirtelen egy fekete amőbát veszel észre magad előtt. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról vakító fény varázslatot lősz a másikra. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. Ellenfeled vakon tántorog! A szilánk működik (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a fekete amőba gomolygó testét. (6 támadással 250 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a fekete amőba testét. Kritikus ütés! (3 támadással 384 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+13 varázspont.) {HD:} Pengepajzzsal kicsit megvágod a fekete amőba testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) A fekete amőba csápol, de mindhiába. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2203 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 683, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy fekete amőba van előtted! Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy vakító fény varázslatot. Ellenfeled vakon tántorog! A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a fekete amőba gomolygó testét. (6 támadással 244 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a fekete amőba gomolygó testét. Kritikus ütés! (3 támadással 378 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+13 varázspont.) {HD:} Pengepajzzsal kicsit megvágod a fekete amőba testét. Kritikus ütés! (1 támadással 51 életpontot sebezve.) A fekete amőba csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 gnóm csont. 2203 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 673, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

[20 pontot használtál fel, van még 694.]

lm 13 14 15 mozogsz 13 14 15
Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [10. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Az út itt elkanyarodik. [13. PONT.] Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [14. PONT.] Hirtelen egy Thargodan légióst veszel észre magad előtt. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiafolyam varázslat. 370 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Thargodan légiós bal lábát. (6 támadással 268 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a Thargodan légiós testét. Kritikus ütés! (4 támadással 524 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+26 varázspont.) {HD:} Pengepajzzsal kissé megkarcolod a Thargodan légiós bal lábát. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A Thargodan légiós csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Thargodan légiós, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Szarvaival a Thargodan légiós megböki a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A Thargodan légiós most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 8475 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 946, sebződés: 44, gyógyulás: 14, összesen: -30 ÉP}

Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy Thargodan légiós van előtted! Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiafolyam varázslatot lősz. 385 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Thargodan légiós testét. (6 támadással 270 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a Thargodan légiós jobb oldalát. (3 támadással 490 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+24 varázspont.) {HD:} Pengepajzzsal épp hogy megvágod a Thargodan légiós testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A Thargodan légiós többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A Thargodan légiós belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A Thargodan légiós sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8475 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 926, sebződés: 49, gyógyulás: 15, összesen: -34 ÉP}

Egy nagyobb terembe érkezel. [15. PONT.] Hamarosan egy Zinthurg börtönőrt pillantasz meg. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiafolyam. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 55 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Zinthurg börtönőr egyik karját. (6 támadással 274 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Zinthurg börtönőr ébenfekete testét. (8 támadással 956 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+36 varázspont.) {HD:} Pengepajzzsal kicsit megvágod a Zinthurg börtönőr ébenfekete testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Zinthurg börtönőr, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. A Zinthurg börtönőr karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Zinthurg börtönőr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy aranytű és egy vasérc. 8610 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1006, sebződés: 74, gyógyulás: 9, összesen: -65 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 Zinthurg pallost (ld. enc.). [40 pontot használtál fel, van még 654.]

lm 16 17 mozogsz 16 17
A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. A folyosó kanyarodik. [16. PONT.] Rövid szisszenés, de mire felkapod a fejed, már egy apró, nedves tüskékkel teli finom háló zuhant rád. Nem okoz komoly sebet, kacagsz. Aztán érezni kezded a bénító mérget, amely a tüskékre volt kenve... [-6 támadás]
Hangtalan léptekkel osonsz előre. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [17. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy ében hadúr az. Fegyvere egy bronzpenge. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiafolyam varázslatot. 374 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy savhurrikán varázslatot. (A saválló fülbevaló védett meg.) Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ében hadúr testét. (6 támadással 269 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. (A saválló fülbevaló védett meg.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ében hadúr páncélozott testét. (3 támadással 357 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+17 varázspont.) {HD:} Pengepajzzsal súrolod az ében hadúr testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 784, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bronzpengét. [20 pontot használtál fel, van még 634.]

v 133 elmormolod a 133. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A földből energia áramlik testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a teljes gyógyulás varázslatot! Sebeid gyógyulnak (+1 életerő). [-50 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 629.]

v 205 17 elmormolod a 205. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a Pörhemór köre varázslatot! Elhelyezed Pörhemór körét. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 624.]

lm 17 33 34 mozogsz 17 33 34
Egyhelyben toporogsz.
Haladsz az ellenséges labirintusban. Innen csak egy út van: előre! [33. PONT.] Folytatod a felderítést. Egy fémesen csillogó mithril ajtó bukkan fel a sötétből. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő smaragd kulcs nyitja az ajtót. Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [34. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy halálmadár van előtted! Nem kockáztatod meg a harcot. Talán van más út is. Ismét a térkép szerinti 33. pontnál vagy. [20 pontot használtál fel, van még 604.]

lm 33 35 905 mozogsz 33 35 905
Egyhelyben toporogsz.
Úgy suhansz, mint az árnyék. A folyosó kanyarodik. [35. PONT.] Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [10 pontot használtál fel, van még 594.]

lm 36 900 mozogsz 36 900
Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [36. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy Banyapók. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiafolyam varázslatot. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 385 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő III varázslatot lő rád. 75 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Banyapók nyakát. (6 támadással 239 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Banyapók egyik lábát. (3 támadással 279 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) {HD:} Pengepajzzsal kicsit megvágod a Banyapók nyolcszemű fejét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A Banyapók csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 3 csepp toxylt. (Nincs mibe rakni 3 toxylt.) 6123 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 694, sebződés: 89, gyógyulás: 7, összesen: -82 ÉP}

Megpillantasz egy elmozdítható kormányra emlékeztető kereket. Nem tudsz ellenállni a késztetésnek, lassan elforgatod. Nyekergő hang szűrődik el a füledhez a labirintus mélyéről. Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [15 pontot használtál fel, van még 579.]

v 205 1 elmormolod a 205. varázslatot
Huss, visszateleportálsz a körre! (17. referenciapontra érkezel.) [0 pontot használtál fel, van még 579.]

lm 18 19 18 mozogsz 18 19 18
Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [18. PONT.] Elszántan mész előre. Egy nagy vasalt ajtót látsz. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kulcskarika nyitja az ajtót. Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [19. PONT.] Hirtelen egy áldott okerónt veszel észre magad előtt. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Ellenfeled vakon tántorog! A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az áldott okerón testét. (6 támadással 246 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az áldott okerón testét. Kritikus ütés! (3 támadással 384 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) {HD:} Pengepajzzsal épp hogy eltalálod az áldott okerón bal oldalát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Az áldott okerón ollója centiméterekre tőled záródik össze. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 áldott követ. 1050 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 678, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy áldott okerón. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Ellenfeled vakon tántorog! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az áldott okerón kitines ollóját. (6 támadással 231 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az áldott okerón testét. (4 támadással 635 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+12 varázspont.) {HD:} Pengepajzzsal megkarcolod az áldott okerón jobb oldalát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Az áldott okerón ollója a levegőben csattan. Az áldott okerón most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 áldott követ. 1050 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 913, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy áldott okerón van előtted! Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról vakító fény varázslatot lősz a másikra. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. Ellenfeled vakon tántorog! Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az áldott okerón fejét. (6 támadással 236 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az áldott okerón kitines ollóját. (5 támadással 559 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+11 varázspont.) {HD:} Pengepajzzsal épp hogy megvágod az áldott okerón behemót testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Az áldott okerón ollójával feléd sújt, de eredménytelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 áldott követ. 1050 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 841, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [18. PONT.] [30 pontot használtál fel, van még 549.]

lm 20 21 905 mozogsz 20 21 905
Folytatod az utat. Kanyarodik a járat. [20. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [21. PONT.]
Találkozol egy ezüsthajú, szürke szemű gnóm férfival. A bőre sötétebb az átlagosnál. Tharr korlátlan hatalmú főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy cetbőr válltömést, egy dalebg.kristályvértet, egy Élet gyűrűjét, egy gólem talizmánt, egy hoarián bőrnadrágot, egy két kard szimbólumot, egy kráken gyűrűt, egy Luthius karkötőjét, egy mithril kesztyűt, egy ogre övet, egy örökkévaló ametiszét, egy ősplazmát, egy q. irtó éremet, egy szerencsetalizmánt, egy szirén köpenyét, egy Tharr Keresztjét, egy törp sisakot, egy törpe bakancsot, egy varkaudar szimbólumot és egy Zu'lit fülkarikáját visel. Felszerelését egy rubin sárkány trófea, egy triklem drakolder trófea és egy drótszőrű mópat trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: egy kristálygömb belsejében épülő mágustorony. Jobb kezében egy sárkányölő kardot, bal kezében egy ryuku rövidkardot tart. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Tisztán érzed auráját: semlegesnek tűnik.
Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Frierch Rakfried. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Tisztelettel közeledik feléd, majd kétlépésnyire tőled mélyen meghajol, majd fennhangon köszönt téged. Viszonzod a meghajlást, majd további jó vándorlást kívánsz a másiknak. KÍ tudásod messze meghaladja a másikét. Kézrátételt alkalmazol a kalandozón. Elmondasz egy gyógymógyot. Sebei gyógyulnak: +22 életerő. [-6 varázspont.] [-2 TVP.] (+1 jóság.) (+0 jóság.) Aztán elköszöntök egymástól.
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [22 pontot használtál fel, van még 527.]

lm 22 900 21 mozogsz 22 900 21
Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy vastag, gránitból készült ajtó a következő akadály. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kholden kulcs nyitja az ajtót. A törékeny mágikus kulcs összeroppan! Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [22. PONT.] Halk, zümmögő hangot hallasz, amint rálépsz az előtted levő kőlapra, majd a következő pillanatban valami borzasztó szívóerő tapad rád! Dermedten tapasztalod, hogy mágikus energiaforrásaid kimerültek (-3809 varázspont).
Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy Thargodan mágus. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiaspirál varázslatot. 106 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: Asylux átka varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy nekromanta csókja varázslattal köszönt csatapartnered. 63 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Thargodan mágus lilán pulzáló lábát. (6 támadással 277 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Thargodan mágus jobb karját. Kritikus ütés! (5 támadással 655 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+13 varázspont.) {HD:} Pengepajzzsal súrolod a Thargodan mágus bal lábát. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Üdvözlésképpen egy Asylux átka varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled sorvasztás varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: szárazság varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. A Thargodan mágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +47 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 púderkő és egy kék orchidea. 8299 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 985, sebződés: 169, gyógyulás: 0, összesen: -169 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 drakolder kulcsot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Haladsz az ellenséges labirintusban. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [21. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő.
[25 pontot használtál fel, van még 502.]

v 108 elmormolod a 108. varázslatot
Ezt a varázslatot csak harcban lehet alkalmazni. Beállítása a TV/FTV parancsokkal történik, nem a V paranccsal. [0 pontot használtál fel, van még 502.]

be 98 bemész a 98. titkos labirintusba
Ezt a parancsot épületben nem használhatod. [0 pontot használtál fel, van még 502.]

lm 2 3 4 mozogsz 2 3 4
Haladsz előre. Egy kanyarhoz érkeztél. [23. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy triklem drakolder az. Nem kockáztatod meg a harcot. Talán van más út is. Ismét a térkép szerinti 21. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Haladsz előre. Megtorpansz: kanyarodik az út! [23. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy triklem drakolder lakik itt. Nem sok esélyed lenne - a harc helyett inkább a visszavonulást választod. Ismét a térkép szerinti 21. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. A folyosó kanyarodik. [23. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy triklem drakolder. Túl kockázatos lenne megtámadni - inkább visszavonulsz. Ismét a térkép szerinti 21. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. [30 pontot használtál fel, van még 472.]

lm 6 7 25 mozogsz 6 7 25
Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Az út itt elkanyarodik. [23. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy triklem drakolder lakik itt. Nem sok esélyed lenne - a harc helyett inkább a visszavonulást választod. Ismét a térkép szerinti 21. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. A folyosó kanyarodik. [23. PONT.] Hirtelen egy triklem drakoldert veszel észre magad előtt. Mérlegelve a helyzeted, úgy határozol, hogy nem érdemes szembeszállni vele. Ismét a térkép szerinti 21. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Nincs megállás - továbbtotyogsz. Az út itt elkanyarodik. [23. PONT.] Hamarosan egy triklem drakoldert pillantasz meg. Túl kockázatos lenne megtámadni - inkább visszavonulsz. Ismét a térkép szerinti 21. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. [30 pontot használtál fel, van még 442.]

lm 26 27 28 mozogsz 26 27 28
Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Megtorpansz: kanyarodik az út! [23. PONT.] Hamarosan egy triklem drakoldert pillantasz meg. Nem kockáztatod meg a harcot. Talán van más út is. Ismét a térkép szerinti 21. pontnál vagy. A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Megtorpansz: kanyarodik az út! [23. PONT.] Hirtelen egy triklem drakoldert veszel észre magad előtt. Nem kockáztatod meg a harcot. Talán van más út is. Ismét a térkép szerinti 21. pontnál vagy. Úgy suhansz, mint az árnyék. Kanyarodik a járat. [23. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy triklem drakolder az. Kemény ellenfélnek látszik, erre úgy látszik, nem jutsz tovább. Ismét a térkép szerinti 21. pontnál vagy. [30 pontot használtál fel, van még 412.]

lm 29 30 31 mozogsz 29 30 31
Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Az út itt elkanyarodik. [23. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy triklem drakolder lakik itt. Mérlegelve a helyzeted, úgy határozol, hogy nem érdemes szembeszállni vele. Ismét a térkép szerinti 21. pontnál vagy. Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. A folyosó kanyarodik. [23. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy triklem drakolder lakik itt. Nem sok esélyed lenne - a harc helyett inkább a visszavonulást választod. Ismét a térkép szerinti 21. pontnál vagy. Haladsz az ellenséges labirintusban. Megtorpansz: kanyarodik az út! [23. PONT.] Hamarosan egy triklem drakoldert pillantasz meg. Kemény ellenfélnek látszik, erre úgy látszik, nem jutsz tovább. Ismét a térkép szerinti 21. pontnál vagy. [30 pontot használtál fel, van még 382.]

lm 5 905 6 mozogsz 5 905 6
A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Megtorpansz: kanyarodik az út! [23. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy triklem drakolder az. Kemény ellenfélnek látszik, erre úgy látszik, nem jutsz tovább. Ismét a térkép szerinti 21. pontnál vagy. Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Mész tovább, előre. A folyosó kanyarodik. [23. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy triklem drakolder. Nem sok esélyed lenne - a harc helyett inkább a visszavonulást választod. Ismét a térkép szerinti 21. pontnál vagy. [25 pontot használtál fel, van még 357.]

lm 7 900 6 mozogsz 7 900 6
Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Az út itt elkanyarodik. [23. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy triklem drakolder. Mérlegelve a helyzeted, úgy határozol, hogy nem érdemes szembeszállni vele. Ismét a térkép szerinti 21. pontnál vagy. Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Kanyarodik a járat. [23. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy triklem drakolder. Kemény ellenfélnek látszik, erre úgy látszik, nem jutsz tovább. Ismét a térkép szerinti 21. pontnál vagy. [25 pontot használtál fel, van még 332.]

lm 8 9 10 mozogsz 8 9 10
Hangtalan léptekkel osonsz előre. Az út itt elkanyarodik. [23. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy triklem drakolder van előtted! Nem kockáztatod meg a harcot. Talán van más út is. Ismét a térkép szerinti 21. pontnál vagy. Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Az út itt elkanyarodik. [20. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [18. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [17. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Az út itt elkanyarodik. [16. PONT.] Rövid szisszenés, de mire felkapod a fejed, már egy apró, nedves tüskékkel teli finom háló zuhant rád. Nem okoz komoly sebet, kacagsz. Aztán érezni kezded a bénító mérget, amely a tüskékre volt kenve... [-6 támadás]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdaészlelés). Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [15. PONT.] Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [14. PONT.] Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Egy kanyarhoz érkeztél. [13. PONT.] Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [12. PONT.] Mész tovább, előre. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [10. PONT.] Mész tovább, előre. Egy kanyarhoz érkeztél. [9. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [10. PONT.] [120 pontot használtál fel, van még 212.]

v 133 elmormolod a 133. varázslatot
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Nekilátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Elmondtad a teljes gyógyulás varázslatot! Sebeid gyógyulnak (+1 életerő). [-50 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 207.]

lm 11 12 11 mozogsz 11 12 11
Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [11. PONT.] Majdnem elkerülte a figyelmedet egy apró gomb a falon. [már megnyomtad] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [10. PONT.] Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [12. PONT.] Folytatod az utat. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [10. PONT.] Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [11. PONT.] Majdnem elkerülte a figyelmedet egy apró gomb a falon. [már megnyomtad] [50 pontot használtál fel, van még 157.]

lm 13 14 15 mozogsz 13 14 15
Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [10. PONT.] Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [12. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Egy kanyarhoz érkeztél. [13. PONT.] Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [14. PONT.] Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [15. PONT.] [50 pontot használtál fel, van még 107.]

lm 16 17 18 mozogsz 16 17 18
Mész tovább, előre. A folyosó kanyarodik. [16. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [17. PONT.] Haladsz előre. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [18. PONT.] [30 pontot használtál fel, van még 77.]

lm 19 20 21 mozogsz 19 20 21
Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [19. PONT.] Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [18. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. A folyosó kanyarodik. [20. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [21. PONT.]
[40 pontot használtál fel, van még 37.]

lm 20 19 22 mozogsz 20 19 22
Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Egy kanyarhoz érkeztél. [20. PONT.] Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [18. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [19. PONT.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [30 pontot használtál fel, van még 7.]

v 133 elmormolod a 133. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Létrehoztad a teljes gyógyulás varázslatot! Sebeid gyógyulnak (+1 életerő). [-50 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 2.]

bb 716 637 523 beraksz a bankba a 716. tárgyat (637 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 Zinthurg pallost. Beraksz a bank széfjébe 1 Fényhozót. Beraksz a bank széfjébe 1 Mjölborg kalapácsát. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 1. BP: h 163 0 0 használod a 163. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még -3.]

* 2. BP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -3.]

* 3. BP: p 73 0 0 használod a 73. pszi képességet
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -3.]

* 4. BP: v 172 0 0 elmormolod a 172. varázslatot
Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a planetáris őrdémon varázslatot! Kékesen vibrálni kezd a levegő, és a villódzásból kibontakozik egy planetáris őrdémon. Micsoda fenséges látvány! Teljesen békésnek látszik, remélhetőleg tökéletesen fogja feladatát ellátni. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még -3.]

* 5. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még -8.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+0 gonoszság.) Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 26, 8, 22.
Küzdelmes kalandjaid után megpihensz táborhelyeden, és felkészülsz a Szertartásra, melyet talán még őseid sem ismertek... ám hiába próbálsz tudatod legmélyére férkőzni, hogy meríts az Élet Forrásából, de az ott talált Tudás már nem képes tovább tágítani létezésed korlátait. Figyelem: 1 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját bezabál az ekharion bébi. 3 kaját bezabál a sivatagi doareg. 8 kaját fal föl a tüskés gigaféreg. 3 kaját nyel le az ezoterikus mardel. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Borzalmasan sok holmit cipelsz magaddal: néhánytól meg kell szabadulnod. Gondos válogatás után, elhajítasz néhány kevésbé értékes tárgyat. (Eldobott tárgyak: 82 kaja.)
Ebben a körben -8 pontod maradt, ebből a következő körre -8 pontot vihetsz át. Kapsz még 780 pontot. A következő körben tehát 772 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ZINTHURG PALLOS (716. TÁRGY)
Egy óriási méretű pallos, amelyet igazándiból csak nagyméretű teremtmények (mint például Zinthurg börtönőr) tudnak forgatni. Az adamantitból készült nyélre kovácsolt, mágikus acéllemezt erősítettek, amely hihetetlenül éles, így csontot, bőrt, mindent képes átvágni. Azonban nehézkessége miatt használatakor kapsz -4 támadást. A fegyver sebzése 6D6+6, használatához legalább 16-os vágófegyver szakértelem szükséges. Vigyázz, nehogy túl sok gyűljön fel nálad ebből a 15 kiló súlyú fegyverből!

KARAKTERLAP

Alaron, egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű kobudera férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Raia testi manifesztációja vagy. A Sziklaöklök (#9144) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 914. fordulód.

Erő: 116 (133) Szint: 52 Merészség: 5/10 Magasság: 149 cm
IQ: 108 (113) Támadás: 92 (97) Agresszió: 5 Testsúly: 56 kg
Ügyesség: 105 (114) Védekezés: 134 (144) Menekülés: 50 % Életkor: 51/60 év
Egészség: 105 (116) Életpont: 1549/1557 Jellem: jó (777) Tul. pont: 0
Szerencse: 106 (122) Varázspont: 3940/96 Pénz: 42571 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 77/22 Pszi pont: 417/1919 Halhatatlanság: 10 % EFejl: 30
Eddig összesen 8141 szörnyet (16 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 96 856 TP-t kaptál. Jelenleg 35 751 615 TP-d van. A következő szinthez még 5 248 385 TP szükséges. Trófeáid: Shengoroth, Friedurgonoma, triklem drakolder. A 726. fordulódban 79328 arany került a bankszámládra. 153896 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 14/20 ökölvívás: 52/99 (+8%) szúrófegyverek: *22/100
vágófegyverek: 31/29 (+6%) ütőfegyverek: 8/71 lőfegyverek: 6/46
dobófegyverek: 35/96 (+8%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); mihlanil dobótőr (#599) (2 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
409,65 mezőn táborozol, a 98. labirintusban, 1. szinten, 19. ponton
Kedvenc táborhely: 148,87
Legfeljebb 110 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 59, 63, 57, 61, 62, 56

SZÁMLÁLÓK
Pszi katalizátor 50/6 Max életkor 140 év

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 123/9 (+34%) 2. nyomkövetés: 136/35 (+5%) 3. mászás: 29/88
4. csapdakészítés: 72/54 (+6%) 5. csapdaészlelés: 25/4 (+18%) 6. gyógyítás: 94/85
7. titkosírás: 27/51 8. felderítés: 36/43 (+12%) 9. szörnyidomítás: 24/14
10. teológia: 175/94 (+39%) 11. taumaturgia: 100/36 (+12%) 12. szerencsejáték: 10/11
13. versengés: 26/35 14. harcművészetek: 54/13 15. zene: 289/78
16. szörnyismeret: 63/21 17. pszi: 42/81 (+1%) 18. zárnyitás: 20/86
19. vadászat: 95/15 20. vitalitás: 26/88 21. bányászat: 43/83
22. úszás: 34/55 23. főzés: 49/30 24. csapatmunka: 2/18

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 3

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 0 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 40 TVP-ért
készítesz szárnyas hernyót (#69) (max. 5 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), púderkövet (#119) (max. 5 darabot )
elfogod gátvakondot (#57) háló-csapdával (#220), sivatagi doareget (#240) fedett veremmel (#219)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 24, max: 50)
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), massza (#217), szubreális vámpír (#223) (csak egyszer), átokosztó (#372), lidércúr (#252), zombi mágus (#389), lélekorzó (#390), bolyongó lidérc (#388), quwarg őrparancsnok (#677), quwarg anyakirálynő (#269), quwarg tűzköpő (#678), ősquwarg (#300), quwarg gigász (#7128) (csak egyszer), Quwaxotix (#961), smaragd sárkány (#326), ében sárkány (#327), márvány sárkány (#328), zafír sárkány (#329), rubin sárkány (#330), liumbe (#349), gonoszok (#988), halálelementál (#279), Rém (#315)
Barátságosság (aktív: 15, max: 50)
kérődző etra (#368), epokitféreg (#147), ryuku csapásvezető (#778), Ciang Csí (#978), bűbájlidérc (#761), kronotapír (#286), szellemdarázs (#481), élőholt mágus (#175), Raia angyala (#333), skarlátdémon (#790), Raia szent lovagja (#239), éjfattyak (#9096), semlegesek (#989), jók (#990), halálelementál (#279)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) gigaököl (#49, 16 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) savhurrikán (#107, 40 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) inst.szingularitás (#129, 20 VP) var.tárgy készítés (#153, 300 VP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) a hatalom szava (#196, 50 VP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) Asylux csapdája (#233, 20 VP)
Asylux átka (#234, 30 VP) minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP)
sivatagi vihar (#244, 35 VP) éjfattyak végzete (#260, 100 VP) Techiulan aurája (#261, 200 VP, 5 TVP)
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP) speciális védelem (#292, 50 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) sebezhetőség (#366, 50 VP)
klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
banshee-sikoly (#373, 20 VP) analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP)
életpajzs (#142, 16 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP) égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP)
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) tűzvihar (#175, 30 VP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
méregfelhő II (#193, 20 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP)
menekülés (#212, 12 VP) aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP)
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) armageddon (#218, 100 VP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP)
mágia megértése (#226, 0 VP) Solisar aurája (#240, 18 VP) meditáció (#250, 0 VP)
avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) kézrátétel (#381, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP)
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP)
A varázslatok tanulására elkölthető: 20 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) kézrátétel (#381) láth. észlelése (#78) égető tekintet (#164)
harci induló (#443) tulajdonságpajzs (#26) szürkeáll. aktiv (#71) esszenciavédelem (#165)
esszenciavédelem 2 (#188) hadiszerencse III (#59) tárgyvédelem (#178) Pörhemór köre (#205) (98,17,1)
planetáris őrdémon (#172)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
2. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 20)
lángcsóva (#31), vakító fény (#43), puha ütés (#60), izomernyesztés (#33), banshee-sikoly (#373), energiafolyam (#136), gyóntatás (#56), háló (#186), Asylux csapdája (#233)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
pszi-acéltorony (#98), hhaar burka (#32), hhaar burka II (#162)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
gyóntatás (#56) >> gonoszok (#988)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +18 lopás ellen) státusz: OK
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +13 védettség;) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +46 kg teher) státusz: OK
ekharion bébi (#768) (építő: +67% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Tisztító tüzünk még hatékonyabban hirdetheti az egyetlen igét. Használj armageddon varázslatot 15 alkalommal! (számláló: 0)
2.) Semmisíts meg oltáromnál öt manakristályt, jelezve, hogy nem esel a mágikus halhatatlanság ígéretének csapdájába!
3.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 6)

HŐSTETTEID
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 16 (limit: 168), a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 0, a pontszámod: 1 770.
Ennyiszer 100 vp-t töltöttél manakútba: 29
Olimpiai helyezéseid: második hely a 3. kategóriában a XXVII. olimpián.
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: harmadik hely az 1. kategóriában az I. nyílt olimpián, első hely a Vadászatban az I. nyílt olimpián.
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 1577, pontszámod: 12606.
A II. toronyháborúban összesen 42 győzelmet arattál, ezzel 442 pontot szereztél.
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 200, a megölt vezérek száma: 2, a pontszámod: 25 875.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kasztropl. trafó (145)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
tisztelet a mest. (246)
a butaság ára (273)
harcművész iskolák (317)
az élet forrása (337)
földmágia (357)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) OK
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 60 TU. szükséges még: 30 TU.
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) OK
tudati erősítés (527) OK
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) OK
tudati erősítés II (534) OK
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) OK
a düh vérvörös köde (541) OK
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) OK
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 2481 TU szükséges.)
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 borkonyó bibe (#312) 1 Fényhozó (#637) 18 isteni könnycsepp (#260)
1 kholden kulcs (#470) 1 Mjölborg kalapácsa (#523) 2 varázskő (#305)
3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
65 arany (#50) 3 áldott kő (#642) 1 aranytű (#272)
1 bronzpenge (#126) 1 drakolder kulcs (#524) 38 ezüstdarab (#326)
1 gnóm csont (#706) 1 kaja (#2) 1 kék orchidea (#68)
31 lótuszvirág (#447) 8 madártoll (#112) 13 nektoraf faggyú (#667)
2 púderkő (#119) 1 pular kristály (#239) 3 spiritusz (#170)
1 Thargodan esszencia (#328) 1 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

405 406 407 408 409 410
64
65
66
67
(407,65) talriai behemót (#312)
(408,66) vg'axtol torzító (#416), életszikla (#621)
(409,65) a 97. labirintus bejárata, a 98. labirintus bejárata, régészeti lelőhely (#1208), barátság szent tüze (#484), művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), oltár, amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), kr'uagon pusztító (#414), Thargodan légiós (#311), éjkornis (#228), viharóriás sámán (#324), fekete amőba (#364), Zinthurg börtönőr (#379), ében hadúr (#294), Banyapók (#305), áldott okerón (#336), Frierch Rakfried (2461. kalandozó), Thargodan mágus (#318)

Üzenet küldése a karakternek