85. forduló, 95. forduló, Keelorn Darkmount összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. aug. 21. 12h:10'
EZ A 188. JÁTÉKHETED, 90. FORDULÓD
189. játékheted kezdete: aug. 26.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4808

KEELORN DARKMOUNT KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [76,101] koordinátán.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+25 tvp ). Varázserőd regenerálódik. (+37 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+20 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+7 tudatpont.)
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy drótszőrű pincsi nyomok után kutattál. Úgy látszik, ilyen szörny nem él a környező néhány négyzetmérföldes területen. [8 pontot használtál fel, van még 287.]

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Megtelsz energiával. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Ezúttal nem kapsz új pszi képességet (csak egy későbbi szinten). Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+10 max. pszi pont.) Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 282.]

* 2. KP: mak 1 0 0 makró 1

v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A földből energia áramlik testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 277.]

v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Energia árad testedbe. Létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 272.]

v 28 0 0 elmormolod a 28. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+4 erő). [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 267.]

v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 267.]

* 3. KP: ek 145 2 0 t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 257.]

m 5 2 4 mozogsz délnyugatra, keletre, délre
[75,102] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy karmos tankány. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Kitátod a szádat, és lehelsz. 51 életpontot sebeztél. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a karmos tankány testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Vámpírtőrrel megbököd a karmos tankány testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Utolsó pillanatban ugrasz félre a karmos tankány öklelő szarvai elől. A karmos tankány karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A karmos tankány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tankány karmot. 888 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 6, gyógyulás: 3, összesen: -3 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy mély kutat.
(Feltételes mászás:) Egy veterán zsoldosnak, mint Neked, nincsen szüksége egyébre, csak elszántságra; no és persze egy kis mágiára. Ezek segítségével kezdesz el mászni. Odalent félhomály van. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Ebben a pillanatban egy fény által nem megvilágított szegletből valami előront! Egy topránypolip!

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a topránypolip testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Vámpírtőrrel teljesen átszúrod a topránypolip testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A topránypolip elhibázza az ütést csápjával. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 247 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

Érdemes volt lejönni! A földön találsz 1 rézkulcsot. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Alaposan körülnézel a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [76,102] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Utad során felfedezel egy grok-képződményt. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Egy veterán zsoldosnak, mint Neked, nincsen szüksége egyébre, csak elszántságra; no és persze egy kis mágiára. Ezek segítségével kezdesz el mászni. Bekapaszkodsz egy nagyobb repedésen keresztül a felső, üreges burokba. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Egyszercsak moccan valami a sarokban... Egy légirozmár!

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a légirozmár bal oldalát. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Vámpírtőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a légirozmár úszóhólyagját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A légirozmár agyarával feléd döf, de félrehajolsz. A légirozmár melléd csap a farkával! A légirozmár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 216 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

A keresgélés meghozza eredményét - a puha padlón találtál 11 aranyat. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Hirtelen mozogni kezd a föld! Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy epokitféreg. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Kitátod a szádat, és lehelsz. 46 életpontot sebeztél. A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel többször eltalálod az epokitféreg szelvényes testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod az epokitféreg testét. (5 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Az epokitféreg fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az epokitféreg farkával melletted a levegőbe suhint. Ököllel többször eltalálod az epokitféreg farkát. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Vámpírtőrrel kicsit megsebzed az epokitféreg szelvényes testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az epokitféreg megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az epokitféreg farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az epokitféreg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a zöld üveget, szereztél 3 csepp ragasztót. (Nincs mibe rakni 3 ragasztót.) 1 155 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 9, gyógyulás: 6, összesen: -3 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délre, friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [76,103] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Csak egy törpemammut. Megvető mosollyal várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a törpemammut oszlopos lábát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a törpemammut fejét. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) A törpemammut feléd szúr agyarával, de nem talál. A törpemammut megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A törpemammut szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 12 kaját. 800 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy csodabazárt. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Fairlight hívői építették. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Nyomok után kutatsz, sikeresen! Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek. [54 pontot használtál fel, van még 203.]

m 4 3 3 mozogsz délre, délkeletre, délkeletre
[76,104] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Ez az óriási, misztikus rengeteg a Szürke Erdő. Sokak szerint direkt kapcsolata van az itt élő lényeknek az innét keletre magasodó, rejtélyes és hatalmas Szürke hegyekkel. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy technokolin közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a technokolin köpőszervét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Vámpírtőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a technokolin testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A technokolin összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a zöld üveget, szereztél 4 csepp ragasztót. (Nincs mibe rakni 4 ragasztót.) 38 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

Gyanús mozgást látsz a fák között. Felismered a közeledőt. Csak egy Pikoló. Nem jelenthet különösebb problémát. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 45 életpontot sebeztél. A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Zenélni kezdesz, hogy ellensúlyozd a gyilkos hanghullámokat. Felsültél! A bárdi képességeid nem elegendőek a hang ellensúlyozására. Túl sok sebet kaptál. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Friss alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [77,105] Tovább barangolsz a fák között. Látsz egy kék orchideacserjét. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy trikornis. A szörny nem viselkedik ellenségesen. Tartva azért a távolságot, elmentek egymás mellett.

Alaposan körülnézel a földön. Friss alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [78,106] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy grok-képződményt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Raia hívei emelték.
(Feltételes mászás:) Egy veterán zsoldosnak, mint Neked, nincsen szüksége egyébre, csak elszántságra; no és persze egy kis mágiára. Ezek segítségével kezdesz el mászni. Az oszlopot koronázó burok alján találsz egy nyílást, itt bemászol. Idebent félhomály van. Egy pillanatig vársz, hogy szemed hozzászokjon. A hely egész tágas - csak sajnos nem teljesen üres. Valami rád ront. Egy bundás csirmáz!

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a bundás csirmáz testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Vámpírtőrrel teljesen átszúrod a bundás csirmáz fejét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A bundás csirmáz mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A bundás csirmáz feléd harap, de sikertelenül. A bundás csirmáz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
131 tapasztalati pontot kaptál. Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 11 madártollat. Ahogyan érkeztél, úgy távozol.
(Vándorcirkusz:) Először egy törpét pillantasz meg, amint egy kátyúba szorult szekér előtt parancsokat osztogat az ott szorgoskodó embereknek. Aztán észreveszed a kicsit arrébb felhúzott sátoregyüttest, és rájössz, kik ezek: a vándorcirkusz. A törpe, amint észrevesz, eléd siet, és pirospozsgás arccal befelé mutogat. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy vízionár. Itt csata lesz.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Maga a levegő sűrűsödik össze, és változik félelmetes levegő-démonná. Forgószélként csap le rád, és felragad a levegőbe. Nem kapsz levegőt, fuldoklani kezdesz... Akaratodat összpontosítva mondogatod magadban: - nem hiszem el, nem hiszem el! - És sikerült! Az illúzió szertefoszlik. Mögötte megpillantod az illuzió keltőjét. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a vízionár fejét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Vámpírtőrrel teljesen átszúrod a vízionár bal karját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A vízionár mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A vízionár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 vízionár szemet. 78 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [40 pontot használtál fel, van még 163.]

m 3 2 2 mozogsz délkeletre, keletre, keletre
[79,107] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy ork sámán. Nem jelenthet különösebb problémát. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy lángcsóva. 7 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ork sámán testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Vámpírtőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az ork sámán tömzsi testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy lángcsóva varázslatot. 6 életpontot vesztettél. Az ork sámán összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
531 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 13, gyógyulás: 2, összesen: -11 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Friss alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [80,107] Síkság, továbbra is csak síkság. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy szürke rinocérosz. Nem jelenthet különösebb problémát. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 38 életpontot sebeztél. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel néhányszor megcsapod a szürke rinocérosz vastag bőrét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod a szürke rinocérosz ormótlan fejét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a szürke rinocérosz öklelő szarvai elől. Lábával meglök a szürke rinocérosz. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szürke rinocérosz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
800 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 8, gyógyulás: 4, összesen: -4 ÉP}

Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [81,107] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. Észreveszel egy márványtornyot.
(Feltételes mászás:) Felvigyorogsz a másznivalóra: rajtad biztosan nem fog ki. Titkos tudásodra hagyatkozva puszta kézzel és lábbal tapadsz a falhoz ahogyan sebesen felfelé törsz. Professzionális hegymászó-bemutatót tartasz, ahogy felmászol a sima falon, majd bemászol az ablakon. Kilihegve magadat, körbenézel a sötét toronyszobában. A misztikus félhomályban valami megcsillan. Közelebbről megvizsgálod. Találtál 1 ezüst kulcsot. Ahogyan érkeztél, úgy távozol.

Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [52 pontot használtál fel, van még 111.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[80,108] Szűnni nem akar a zöld síkság.

Eszel valamit. (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. [8 pontot használtál fel, van még 103.]

szk 22 keresed a 22. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy drótszőrű pincsit. [0 pontot használtál fel, van még 103.]

h 233 25 használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Magad sem hiszed, hogy ezzel a siralmas teljesítménnyel bárhol is kopogtathatnál. [25 pontot használtál fel, van még 78.]

kb 1107 3 kiveszel a bankból az 1107. tárgyat (3 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 3 varkaudar látógömböt. [0 pontot használtál fel, van még 78.]

h 1107 használod az 1107. tárgyat
Aktivizálod a varkaudar látógömböt. Lassan a szemeid előtt, a levegőben egy labirintus homályos térképe jelenik meg. A látványt elraktározod valahova, a tudatod mélyére, ahonnan bármikor előbányászhatod, ha szükség lesz rá.

16
24 23 20
17
21 18 14
22 11 15
12
3 19
10 13
2
8
4 5 9
1
6 7
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat
24: 2. térkép 1. pont
20 1 3
7 10
2
19 18 8
9
4
6
15
21 17
5
11
16 14
22 25
26
12
23 24 27 13
lépcsõk hova visznek:
3: 1. térkép 23. pont

Ez a 127. labirintus térképe. A bejárat Sárkányverem központjától nyugatra 3, délre 99 mérföldre található.

Meglepődve veszed észre, hogy időközben a varkaudar látógömb eltűnt a kezedből. [10 pontot használtál fel, van még 68.]

h 1107 használod az 1107. tárgyat
Aktivizálod a varkaudar látógömböt. Váratlanul egy térkép anyagiasul előtted a levegőben. Elnagyoltan megrajzolt falak és utak. A látványt elraktározod valahova, a tudatod mélyére, ahonnan bármikor előbányászhatod, ha szükség lesz rá.

1
4 3 2 23
7
21 25
5 6 15 24
27
12 13 14
22 26
10 31
28
29
16
8
11 32
20
9 17 18 19 30
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat
20: 2. térkép 1. pont
19 17 15 13
11 9 6
7
18 16 14 12 10 8 3 4
27
26
22
2 5
28 25
20
29
24 23 1
21
lépcsõk hova visznek:
1: 1. térkép 20. pont

Ez a 128. labirintus térképe. A bejárat innen keletre 387, északra 96 mérföldre található.

Meglepődve veszed észre, hogy időközben a varkaudar látógömb eltűnt a kezedből. [10 pontot használtál fel, van még 58.]

h 1107 használod az 1107. tárgyat
Aktivizálod a varkaudar látógömböt. Lassan a szemeid előtt, a levegőben egy labirintus homályos térképe jelenik meg. A látványt elraktározod valahova, a tudatod mélyére, ahonnan bármikor előbányászhatod, ha szükség lesz rá.

1
6 7 16
2 5 8 15
3 4 9 14
10 11 12 13
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat
10: kijárat
16: 2. térkép 1. pont
1
10 7 6
11 8 5 2
12 9 4 3
13 14 15 16
lépcsõk hova visznek:
1: 1. térkép 16. pont
10: kijárat
16: 3. térkép 1. pont
13 14 15 16
12 9 4 3
11 8 5 2
1
10 7 6
lépcsõk hova visznek:
1: 2. térkép 16. pont
10: 4. térkép 1. pont
16: kijárat
10 11 12 13
3 4 9 14
2 5 8 15
1
6 7 16
lépcsõk hova visznek:
1: 3. térkép 10. pont
10: kijárat
16: kijárat

Ez a 131. labirintus térképe. A bejárat innen keletre 519, északra 54 mérföldre található.

A következő pillanatban a varkaudar látógömb köddé válik. [10 pontot használtál fel, van még 48.]

hu 130 148 hulladék: 130 148
Hulladék, ezért nem gyűjtesz hebrencs állkapcsot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz mocsári penkét. El is dobod a birtokodban levő 12 darabot. [0 pontot használtál fel, van még 48.]

dd 114 eldobod a 114. tárgyat
Elhajítasz 10 kaktusztüskét. [0 pontot használtál fel, van még 48.]

ek 179 7 t. energia kisütése: 179 7
Mentális energiádat a Bugyorba irányítod (+35 TVP). [-7 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 83.]

ef 5 509 energia fejlesztése 5
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-5 TU.] [35 pontot használtál fel, van még 48.]

in 3381 1949 373 leírod a 3381. kalandozónak az 1949. kalandozót a 373. tárgyat
Mentálisan üzensz. Elmondod, hogyan néz ki High Density. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Eldaran karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 48.]

in 3381 4051 374 leírod a 3381. kalandozónak a 4051. kalandozót a 374. tárgyat
Mentálisan üzensz. Elmondod, hogyan néz ki Kaitlin Darkfist. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) fekete tűt. [0 pontot használtál fel, van még 48.]

in 3381 5521 412 leírod a 3381. kalandozónak az 5521. kalandozót a 412. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Elmondod, hogyan néz ki Samuel X.. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) vérvörös köpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 48.]

in 3381 5298 414 leírod a 3381. kalandozónak az 5298. kalandozót a 414. tárgyat
Mentálisan üzensz. Elmondod, hogyan néz ki Salvatore Aglieri. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) stukilövedéket. [0 pontot használtál fel, van még 48.]

in 3381 3165 454 leírod a 3381. kalandozónak a 3165. kalandozót a 454. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Elmondod, hogyan néz ki Cras Lorg. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) krapixlon fürdőruhát. [0 pontot használtál fel, van még 48.]

in 3381 3967 462 leírod a 3381. kalandozónak a 3967. kalandozót a 462. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Elmondod, hogyan néz ki Szürke Állomány. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Urgod kesztyűjét. [0 pontot használtál fel, van még 48.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 43.]

* 2. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2016. évben 8. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 43.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 13 fejleszted a 4. tulajdonságodat 13 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 113 TVP-t kell elköltened.] [13 pontot használtál fel, van még 30.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Nocsak, a sunyin vigyorgó Orgazda meghozta a zsoldot! Megszámolod: ma 168 arany fejpénzt kaptál. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 14, 27, 13.
Minden új nap egy új megpróbáltatás, s talán még nehezebb, mint az előző; de kiképzésednek hála, te felkészülten fogsz szembenézni a következőkkel. (+1 max. életerő.) Figyelem: 3 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. Egy amnioszt fal föl a színes dözmöng. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 231 pontot. A következő körben tehát 261 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Keelorn Darkmount, egy hosszú ezüsthajú, kék szemű, körszakállas alakváltó férfi vagy. Fekete a bőröd. Tharr eljövendő papja vagy. A Szabad Kompánia (#9161) K.T. tagjai közé tartozol. Rangod a Kompániában: kopasz (56). Ez a 90. fordulód.

Erő: 24 (40) Szint: 24 Merészség: 8/3 Magasság: 184 cm
IQ: 22 (28) Támadás: 41 (43) Agresszió: 3 Testsúly: 81 kg
Ügyesség: 20 (30) Védekezés: 45 (49) Menekülés: 20 % Életkor: 34/34 év
Egészség: 25 (31) Életpont: 449/670 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 22 (42) Varázspont: 546/60 Pénz: 6147 arany Kép. pont: 16
Tudatpont: 52/28 Pszi pont: 143/123 EFejl: 30
Eddig összesen 1092 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4 884 TP-t kaptál. Jelenleg 1 335 434 TP-d van. A következő szinthez még 64 566 TP szükséges. Trófeáid: láncravert quwarg, ongóliant, q. rohamosztagos. A 69. fordulódban 138664 arany került a bankszámládra. 146983 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 5/62 (+72%) szúrófegyverek: 28/31 vágófegyverek: 7/20
ütőfegyverek: 7/6 dobófegyverek: 23/0

Óvatosság (labirintusokban): 0
80,108 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 0,0

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 159 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 16/84 2. nyomkövetés: 30/56 (+45%) 3. mászás: 8/78 (+18%)
4. csapdakészítés: 13/73 (+33%) 5. csapdaészlelés: 1/36 6. gyógyítás: 6/49
7. titkosírás: 1/11 8. felderítés: 1/12 9. szörnyidomítás: 1/84
10. teológia: 24/57 (+15%) 11. taumaturgia: 24/57 (+10%) 12. szerencsejáték: 2/37
13. versengés: 3/42 14. zene: 2/29 (+29%) 15. szörnyismeret: 9/36 (+20%)
16. pszi: 18/7 (+8%) 17. vadászat: 6/43 18. bányászat: 22/3
19. testépítés: 5/1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 20% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot )
mászol max. 74 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
élőholt quwarg (#202), q. rohamosztagos (#242)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
quwarg nagymester (#214), vortexmágus (#418)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
fürgülés (#92, 22 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: 6 vp; taumaturgia: 6 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) (837,0) feltámadás (#168) szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24)
tulajdonságpajzs (#26) csupasz izom (#28)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
tüskepajzs (#30)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
kisebb tűzlehelet (#110) >> 10. szintű lényekre nagyobb tűzlehelet (#150) >> 20. szintű lényekre

ELFOGOTT SZÖRNYEID
színes dözmöng (#78) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát!
2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0)
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]

HŐSTETTEID
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 569 (limit: 1610), pontszámod: 6 968.

MAKRÓID (jelenleg 1 lehet)
1. makró parancsai: v 24, v 26, v 28, v 224.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kasztropl. trafó (145)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
fekete bugyor (180)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
egyenruha (364)
a rang kötelez (368)
tábori kiképzés (380)
fejpénz (385)
a mágia szeretete (393)
mászás határ nélkül (406)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 10 TU. szükséges még: 60 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 91 TU szükséges.)
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 biami kvazárlándzsa (#568) $1 orgyilkos tőr ($225) 1 * vámpírtőr (#364)
Vágófegyverek
1 kőkés (#6) 1 mandibulakasza (#127) 1 vadászkés (#1264)
Ütőfegyverek
2 csontpálca (#329) 1 kőkalapács (#13) 1 szöges bunkó (#8)
Dobófegyverek
1 ezüstshuriken (#327) 10 tolmokov-koktél (#351) 11 vas dobónyíl (#189)
Páncélok
1 * vasvért (#164)
Sisakok
1 * kvazár sisak (#266)
Köpenyek
1 * Jerome köpenye (#1527) 1 * tépett lobogó (#1864)
Vállvédők
1 * féregíz nyakpánt (#1601)
Kesztyűk
1 * grifftoll kesztyű (#1578) 1 mászókarom (#78) $2 tankány karom ($237)
Övek
1 * kígyóbőr öv (#410) 1 * zafír erőöv (#397)
Nadrágok
1 * ryuku nadrág (#691)
Csizmák
1 * varkaudar csizma (#317)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 * aranyozott klipsz (#1623) 1 * saválló fülbevaló (#1552)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2)
$1 ezüst nyaklánc ($117) 1 * halálhozó talizmán (#813) 1 hősiesítő medál (#1558)
1 * két kard szimbólum (#144) 1 * Tharr Keresztje (#287) 1 * varkaudar szimbólum (#1528)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 * arany papi karkötő (#309) 1 * Huddens alkarvédője (#1550) 1 mentát karkötő (#1551)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 * smaragd védőgyűrű (#223) 1 * zafír védőgyűrű (#532)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+1)
1 * mind. ametisztje (#2207)
Nyergek
$1 trikornis nyereg ($1536)
Löttyök és porok, tartóstul
4 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 26 csepp tinta (#101), fér még: 14]
6 fűszertartó (#210) [bennük 27 csepp sáfránypor (#211), fér még: 3]
4 huhogó bibe (#332) [bennük 23 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 25]
1 kavadu iszák (#25) [benne 3 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 7]
4 sullár hólyag (#168) [bennük 60 csepp spiritusz (#170), fér még: 20]
2 szent kehely (#257) [bennük 20 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
23 uzbány csőr (#169) [bennük 231 csepp ugh méreg (#166), fér még: 45]
4 vizestömlő (#3) [bennük 34 korty víz (#27), fér még: 46]
1 zöld üveg (#82) [benne 20 csepp ragasztó (#83), fér még: 0]
Eszközök, használati tárgyak
3 aranytű (#272) 1 ásó (#34) 1 + Beholder csapda (#2107)
1 bronzkulcs (#76) 7 + deus ex machina (#1) 3 ezüst kulcs (#184)
1 ezüstszelence (#1602) 2 fenőkő (#1618) 1 furulya (#233)
1 gernim balzsam (#1894) 28 gyógykenőcs (#313) $1 hebrencs csapda ($147)
41 kaja (#2) 1 kis aranykulcs (#240) 1 kis vaskulcs (#40)
1 kötél (#92) $1 kristálygömb ($265) 25 krónika (#1725)
5 leviatán hólyag (#2182) 2 márványkulcs (#245) 1 márványszobor (#2232)
2 megsemmisítő (#1540) 3 nagy bronzkulcs (#185) 1 nagy vaskulcs (#186)
4 ork csodaszer (#1228) 4 quwarg teleportgömb (#1534) 3 rézkulcs (#75)
1 roxati zárfaló (#314) 1 sáfránykristály (#675) 2 sámán gyógykenőcs (#1139)
1 súlyzó (#347) 1 szeksztáns (#32) 1 szuper dobóháló (#273)
1 térhajlító kavics (#1539) $1 tüskecsapda ($242) 28 + varázskő (#305)
1 vaskulcs (#183) 1 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
2 acélpengőke (#231) 41 álompor (#396) 2 amniosz (#203)
3 aurach fog (#657) 1 berzerker tüske (#713) 2 darázsfarok (#654)
4 darázsszárny (#652) 5 dorony tüdő (#212) 68 drótszőr (#37)
4 elkarog szőr (#665) 1 etra hályog (#712) 1 evaporőr háj (#105)
1 ezüstdarab (#326) $12 fabontó ($106) $5 fekete gyöngy ($99)
1 fokhagyma (#403) 6 főnixtoll (#563) 2 grákóbőr (#41)
12 grifftojás (#179) $1 gromak bőr ($268) $3 gyöngymangó ($135)
$1 hebrencs állkapocs ($130) 6 karbin plazma (#199) 1 kazmár gyökér (#205)
1 kék orchidea (#68) 8 lajhár csont (#236) $1 lapockacsont ($33)
23 madártoll (#112) 1 magszim bél (#103) 7 manifeszt.nyúlvány (#214)
1 mocsárivércszem (#1758) 19 pirkit (#153) 16 quwarg tojás (#360)
1 remák szív (#264) 1 rinóbőr (#651) 12 rókafarok (#124)
36 sallank karom (#128) 6 sünmedve tüske (#14) 1 szárnyas hernyó (#69)
1 szivárványszív (#1529) 2 vasérc (#152) 11 vízionár szem (#102)

Összsúly: 145.06 kg Megterheltség: 96%
GYJ: Legalább 2 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 13 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (12 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12)
1 bányászcsákány (#434) 1 esszenciakristály (#350) 5 galachmit (#310)
1 Krough fejdísze (#1570) 76 madártoll (#112) 2 manakristály (#500)
1 Morgan kristálya (#659) 2 quwarg kristály (#2238) 1 teriád lándzsa (#1282)
5 varkaudar látógömb (#1107) 1 vasalt bunkó (#181) 1 vashegyű lándzsa (#182)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 amniosz (#203) 10 kaktusztüske (#114) 12 mocsári penke (#148)
1 varázskő (#305) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
179 arany (#50) 1 ezüst kulcs (#184) 25 kaja (#2)
11 madártoll (#112) 1 rézkulcs (#75) 1 tankány karom (#237)
2 vízionár szem (#102)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

74 75 76 77 78 79 80 81 82
100
101
102
103
104
105
106
107
108
109
(75,102) karmos tankány (#137), mély kút (#93), topránypolip (#86)
(76,102) grok-képződmény (#149), 47. jellempróba, légirozmár (#94), epokitféreg (#147)
(76,103) törpemammut (#115), csodabazár (#1404), Fairlight oltár, 35. jellempróba
(76,104) technokolinok (#50), Pikoló (#7010)
(77,105) kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68), trikornis (#104)
(78,106) grok-képződmény (#149), Raia oltár, bundás csirmáz (#93), vízionárok (#66)
(79,107) ork sámán (#345)
(80,107) szürke rinocérosz (#346)
(81,107) márványtorony (#175)

TÚLÉLŐK FÖLDJE REFERENCIA


Keelorn Darkmount 90. fordulója

Szörnyek

vadász tatu (#10) lila brekk (#11) szárnyas gömböc (#12) gonyolék (#13) rambó bogár (#14)
démontetű (#15) homokvarány (#16) bolhakutya (#17) ormánygőte (#18) kavadu (#19)
mérges pók (#20) goblin (#21) drótszőrű pincsi (#22) grákó denevér (#25) királygyík (#26)
óriás sáska (#27) sakál (#28) surranó kígyó (#30) woor-antilop (#31) sünmedve (#33)
kőszáli disznó (#34) acélkolosszus (#35) manó (#36) gorombilla (#38) lebegő gomba (#39)
hamupók (#40) óriás patkány (#42) tigroszlán (#43) Baar-ork (#44) Duer-ork (#45)
Tugt-ork (#46) csontváz (#48) zombi (#49) technokolin (#50) gyíkember (#51)
bakkura (#52) százfogú (#53) bo-skorpió (#54) rőtmanó (#55) félelem-járó (#56)
gátvakond (#57) rájanyék (#58) pókvadász (#59) drasmólyom (#60) hegyi rák (#61)
kőevő (#62) umor-pióca (#63) varkaudar (#64) goldugar (#65) vízionár (#66)
húsevő magszim (#67) móleon (#68) evaporőr (#69) vadtroll (#70) fabontó szójer (#71)
óriás skorpió (#72) garokk (#73) tintacsiga (#74) gitonga (#76) zoloboo (#77)
színes dözmöng (#78) trollfa (#80) tazunkaróka (#81) spagulár (#82) kaszabolósáska (#83)
bíborgörény (#84) gyilkos sallank (#85) topránypolip (#86) kaffogó hebrencs (#88) sörényes ubuk (#89)
alpesi tehén (#91) púpos burástya (#92) bundás csirmáz (#93) légirozmár (#94) mérges nyukmár (#95)
szintszívó (#96) mosolygó rettenet (#97) téfea magoflux (#98) piromenyét (#99) szőrös pók (#100)
sullár (#101) uzbány (#102) mélységi grittang (#103) trikornis (#104) óriás griff (#105)
vadász varkaudar (#108) kőkorszaki szaki (#109) nyuhaj karbin (#110) ragyás burástya (#111) sóhajtó dorony (#112)
süvítő rája (#113) vérszomjas csüldő (#114) törpemammut (#115) gyilkos tetű (#116) mutáns pók (#117)
trappoló dinymák (#118) emberevő (#119) bibircsók-óriás (#120) homokféreg (#121) xirnox (#122)
tetemember (#123) manifesztátor (#124) miksziszi húsgólem (#126) Morbid (#127) varkaudar mágus (#128)
útonálló (#130) orgyilkos (#131) sötét gnóm (#132) elit palotaőr (#133) palotaőr (#134)
élőholt mirg (#135) sötét főgnóm (#136) karmos tankány (#137) agglomerátor (#138) proteinfecske (#139)
acéldarázs (#140) szőrlajhár (#141) udvari mágus (#142) vadászkutya (#143) arató csattanat (#144)
pattanóböde (#145) kardfogú fülemüle (#146) epokitféreg (#147) vérfürdető magszim (#148) szőrös bozsó (#149)
fémbontó szójer (#150) kardszárnyú pocok (#152) quwarg királynő (#153) autentikus vámpír (#154) nukleáris cickány (#155)
tüskés harci gromak (#156) purifikátor (#157) nómenklatúra (#158) ongóliant (#159) tyrannoszaurusz rex (#160)
velociraptor (#161) hadroszaurusz (#162) kétfejű troll (#163) bávatag golombár (#165) orgoró (#170)
óriásféreg (#171) sírlidérc (#172) dögkeselyű (#174) élőholt mágus (#175) óriás csontváz (#176)
élőholt ősmágus (#179) pöfögő kregon (#182) karmazsin huhogó (#185) szeppent rákfatty (#186) varkaudar behemót (#189)
varkaudar bajnok (#190) quwarg harcos (#201) élőholt quwarg (#202) bazaltelementál (#204) gránitelementál (#205)
kacagó szépia (#206) degradátor (#210) joviális m.szockó (#211) Tguarkhan (#212) quwarg nagymester (#214)
tűzfőnix (#215) massza (#217) tormikus egér (#218) északi tűzsárkány (#219) pszi elementál (#221)
orbitális mackósajt (#229) káoszteknőc (#235) Chara-din fattya (#236) Mnebolath (#237) vadász quwarg (#241)
q. rohamosztagos (#242) áeratikus hasnyák (#243) taalru (#249) lidércúr (#252) pordémon (#253)
hordóagyú mameluk (#254) manaelementál (#290) quwarg felderítő (#299) quwarg szabotőr (#301) óriáspók (#303)
zafír sárkány (#329) bölcs szilmill (#343) smaragd őrsárkány (#344) ork sámán (#345) szürke rinocérosz (#346)
khór darázs (#348) liumbe (#349) északi aurach (#350) halálmadár (#351) láplidérc (#352)
tesh alligátor (#353) erszényes elkarog (#354) nektoraf (#355) vörös rakolits (#356) dűnekukac (#357)
bíbor szulfagor (#358) földsárkány (#359) ryuku gárdista (#360) ryuku légiós (#361) fekete amőba (#364)
troll ritualista (#365) dombi yeti (#366) kérődző etra (#368) rőtmanó berzerker (#369) lélekorzó (#390)
purifikátor császár (#393) vízbeölt ryuku (#409) smaragdgólem (#417) vortexmágus (#418) halálhozó (#419)
korinthai amőba (#420) kék rothasztó (#421) tleikan ölőművész (#535) monumentalizmo (#548) troll bányász (#679)
varkaudar kölyök (#685) varkaudar vajákos (#690) varkaudar katona (#691) varkaudar che-pap (#704) halál csatlósa (#732)
láncravert quwarg (#744) csontlepke (#746) reinkarnált motyogó (#752) érző szívű dromedár (#753) csodabogár (#755)
alattomos manó (#756) lajhárlord (#757) bandita (#758) ryuku futárbérenc (#765) ekharion bébi (#768)
ork bérgyilász (#781) Jerome (#956) Yurk, a profi (#958) Mallon (#960) Pszinapszis (#974)
Quirov (#975) Métely (#7000) Öregsámán Krough (#7008) Pikoló (#7010) Földrengető (#7011)
gigaféreg lárva (#7037) csupasz gigaféreg (#7038) rücskös gigaféreg (#7039) varkaudar felderítő (#7133) hegyi szamár (#7168)
király szilmill (#7459)

Tárgyak

deus ex machina (#1) kaja (#2) vizestömlő (#3) bot (#4) bunkó (#5)
kőkés (#6) kőhegyű lándzsa (#7) szöges bunkó (#8) bunkósbot (#9) dárda (#10)
csontkés (#11) csontszurony (#12) kőkalapács (#13) sünmedve tüske (#14) vadász tatu bőr (#15)
bordacsont (#16) szögletes kő (#17) parittya (#18) kerek kő (#19) fúvócső (#20)
ormánygőte csont (#21) tüske (#22) mérgezett tüske (#23) kavadu lebeny (#24) kavadu iszák (#25)
gyenge méreg (#26) víz (#27) ököl (#28) smirglilevél (#29) varányszem (#30)
smirglibokor (#31) szeksztáns (#32) $lapockacsont (#33) ásó (#34) tűzbokor (#35)
fáklya (#36) drótszőr (#37) gumifa (#38) zárnyitó készlet (#39) kis vaskulcs (#40)
grákóbőr (#41) távcső (#42) tükör (#43) királygyík bőr (#44) kis bőrpajzs (#45)
krómkaktusz (#46) surranó kígyó bőr (#47) antilopbőr (#48) kígyóbőr kesztyű (#49) arany (#50)
bőrpáncél (#51) mákrózsa bokor (#55) $mákrózsa virág (#56) bőrsisak (#57) ködcsillag (#62)
tigroszlán fog (#63) csontszablya (#64) szöges páncél (#65) szöges bőrpajzs (#66) kék orchideacserje (#67)
kék orchidea (#68) szárnyas hernyó (#69) rézdarab (#70) rézpáncél (#71) rézsisak (#72)
rézpajzs (#73) csontkulcs (#74) rézkulcs (#75) bronzkulcs (#76) rát-fa (#77)
mászókarom (#78) korongfa (#79) lapkorong (#80) mérleg (#81) zöld üveg (#82)
ragasztó (#83) óndarab (#85) olvasztókemence (#86) bronzhegyű lándzsa (#87) bronzsisak (#88)
bronzpajzs (#89) bronzpáncél (#90) manilla-fa (#91) kötél (#92) mély kút (#93)
bronzhegyű nyíl (#94) bakkura bőr (#95) bakkura csizma (#96) rákpáncél (#97) rákpajzs (#98)
$fekete gyöngy (#99) aranyló ugarhéj (#100) tinta (#101) vízionár szem (#102) magszim bél (#103)
fémrúd (#104) evaporőr háj (#105) $fabontó (#106) rövid íj (#107) nyílvessző (#108)
vapár cserje (#109) vapár ág (#110) hosszú íj (#111) madártoll (#112) xantusz-kaktusz (#113)
kaktusztüske (#114) móricserje (#115) móri gyümölcs (#116) $ezüst nyaklánc (#117) púderszikla (#118)
púderkő (#119) dözmöng szív (#122) göcsörtös bunkó (#123) rókafarok (#124) mandibulapenge (#125)
bronzpenge (#126) mandibulakasza (#127) sallank karom (#128) sallank nyíl (#129) $hebrencs állkapocs (#130)
ubuk tüske (#131) hóhérbimbó (#132) csuklyavirág (#133) gyöngymangó bokor (#134) $gyöngymangó (#135)
rúnakő (#136) mérg. ubuk tüske (#137) ubuk dobónyíl (#138) koponya szimbólum (#139) denevér szimbólum (#140)
két kard szimbólum (#144) villám szimbólum (#145) oltár (#146) $hebrencs csapda (#147) $mocsári penke (#148)
grok-képződmény (#149) szent jogar (#150) szvó-ektoplazma (#151) vasérc (#152) pirkit (#153)
mély szakadék (#154) vaskohó (#155) világítótorony (#156) nyu-shuriken (#157) ezüst karkötő (#158)
kis vaspajzs (#159) vassisak (#160) nagy vaspajzs (#161) borostyán függő (#162) karócsapda (#163)
vasvért (#164) mászókampó (#165) ugh méreg (#166) sullár hólyag (#168) uzbány csőr (#169)
spiritusz (#170) rövid kard (#171) téfea-agy (#172) nekrofun (#173) harci kalapács (#174)
márványtorony (#175) vashegyű nyíl (#176) grifftojás (#179) ezüst gyűrű (#180) vasalt bunkó (#181)
vashegyű lándzsa (#182) vaskulcs (#183) ezüst kulcs (#184) nagy bronzkulcs (#185) nagy vaskulcs (#186)
mérgezett vasnyíl (#187) mérg. ubuk dobónyíl (#188) vas dobónyíl (#189) mérg. vas dobónyíl (#190) aranylánc (#191)
$gyöngysor (#192) $aranygyűrű (#193) $arany karperec (#194) trófea nyaklánc (#196) $igazgy. fülbevaló (#197)
trikornis szarv (#198) karbin plazma (#199) gyíkfű csomó (#200) gyíkfű (#201) amniosz-fa (#202)
amniosz (#203) kazmár (#204) kazmár gyökér (#205) ovimon-bokor (#206) ovimon-bogyó (#207)
óriás lián (#208) szuperkötél (#209) fűszertartó (#210) sáfránypor (#211) dorony tüdő (#212)
xirnox szív (#213) manifeszt.nyúlvány (#214) ketrec (#216) hurokcsapda (#217) fedett verem (#219)
háló-csapda (#220) dobóháló (#221) láncing (#222) smaragd védőgyűrű (#223) varkaudar lándzsa (#224)
$orgyilkos tőr (#225) ramit kő (#226) helytartói jogar (#228) $obszidián karkötő (#229) lánckesztyű (#230)
acélpengőke (#231) ilkin érc (#232) furulya (#233) dorony duda (#235) lajhár csont (#236)
$tankány karom (#237) lant (#238) pular kristály (#239) kis aranykulcs (#240) $tüskecsapda (#242)
nyílcsapda (#243) kvazár (#244) márványkulcs (#245) fekete bőrcsizma (#247) pszi kő (#248)
bumeráng (#249) kvazár páncél (#251) templom (#256) szent kehely (#257) nehezék (#258)
szopókő (#259) isteni könnycsepp (#260) remák szív (#264) $kristálygömb (#265) kvazár sisak (#266)
fülemüle agyar (#267) $gromak bőr (#268) gromak páncél (#270) szürke bőrkesztyű (#271) aranytű (#272)
szuper dobóháló (#273) szuper hálócsapda (#274) $ametiszt medál (#275) sárga erőöv (#276) rejtőköpeny (#277)
$umbatari karkötő (#278) Mágikus Koponya (#279) raptor karom (#281) jégszív (#282) Sheran főzete (#286)
Tharr Keresztje (#287) sárkánypikkely (#292) kvazár pajzs (#296) kvazár kard (#297) arx formázó minta (#298)
bev formázó minta (#299) cru formázó minta (#300) kőszem (#304) varázskő (#305) réz papi karkötő (#307)
arany papi karkötő (#309) galachmit (#310) borkonyó cserje (#311) borkonyó bibe (#312) gyógykenőcs (#313)
roxati zárfaló (#314) Pusztítás Botja (#316) varkaudar csizma (#317) taposó tappancs (#318) ezüstdarab (#326)
ezüstshuriken (#327) csontpálca (#329) mutáns csont (#331) huhogó bibe (#332) rákfatty váladék (#333)
királyi korona (#338) súlyzó (#347) shinai gömb (#348) esszenciakristály (#350) tolmokov-koktél (#351)
quwarg tojás (#360) ezüsttollú nyíl (#363) vámpírtőr (#364) phua-kúp (#372) $Eldaran karkötője (#373)
fekete tű (#374) fény szentélye (#376) moa rubin (#379) moa burát (#384) szigony (#389)
szent tölgyfa (#393) álomvirág (#395) álompor (#396) zafír erőöv (#397) főutca (#399)
ház (#400) morgud hagymatő (#402) fokhagyma (#403) bronz fejpánt (#407) vas fejpánt (#408)
kígyóbőr öv (#410) vérvörös köpeny (#412) stukilövedék (#414) aranypikkely (#415) teknőcpajzs (#417)
fpi formázó minta (#419) agyartőr (#420) pengepajzs (#425) Raia pallosa (#426) Vlagyimir szobra (#433)
bányászcsákány (#434) törpe bánya (#435) szent liget (#439) kvazár kesztyű (#445) zangrozi csizma (#451)
krapixlon fürdőruha (#454) Urgod kesztyűje (#462) Dantor amulettje (#468) törpe bakancs (#475) drakolder szem (#478)
barátság szent tüze (#484) Szent Pöröly (#485) sörsátor (#486) erődítmény (#488) sárkánytanya (#492)
Arénagödör (#497) manakristály (#500) tudás gyöngye (#522) zafír védőgyűrű (#532) Chara-din monolitja (#534)
tünde íj (#553) csatabárd (#555) főnixtoll (#563) biami kvazárlándzsa (#568) Thargodan tábor (#588)
óriás fülbevaló (#614) kulcskarika (#648) rinóbőr (#651) darázsszárny (#652) darázsfarok (#654)
liumbe hajtás (#655) aurach fog (#657) aurach bőr (#658) Morgan kristálya (#659) elkarog szőr (#665)
nektoraf faggyú (#667) sáfránykristály (#675) szulfin (#676) szulfagor agyar (#677) elf kósza háza (#681)
orvosságos zacskó (#682) elf tekercs (#683) tímárkunyhó (#684) rinóbőr öv (#685) ryuku karvédő (#687)
ryuku sisak (#688) ryuku nadrág (#691) ryuku köpeny (#693) ryuku kopja (#694) tubarkő (#700)
Rahn ékkő (#701) smaragd karkötő (#707) etra hályog (#712) berzerker tüske (#713) rőtmanó kacagány (#714)
művészi porolit (#720) bunthar bőr (#733) hro tekercs (#781) halálhozó talizmán (#813) aranytermő erszény (#819)
sáfránykő (#979) csodák kútja (#1096) varkaudar látógömb (#1107) varkaudar falu (#1109) varkaudar csont (#1113)
sámán gyógykenőcs (#1139) királyi őrsánc (#1140) hűségérme (#1141) Rodger kezdő üstje (#1167) tűzrakó hely (#1169)
régészeti lelőhely (#1208) ork csodaszer (#1228) fejsze (#1240) csillezsálya (#1252) csillezsályalevél (#1253)
vadászkés (#1264) teriád lándzsa (#1282) csodabazár (#1404) erőserkentő (#1405) agyértágító (#1406)
reflexélesítő (#1407) sejtfiatalító (#1408) esélynövelő (#1409) Jerome köpenye (#1527) varkaudar szimbólum (#1528)
szivárványszív (#1529) féregnyereg (#1532) nodonrod kitűző (#1533) quwarg teleportgömb (#1534) $trikornis nyereg (#1536)
térhajlító kavics (#1539) megsemmisítő (#1540) Huddens alkarvédője (#1550) mentát karkötő (#1551) saválló fülbevaló (#1552)
hősiesítő medál (#1558) Métely páncélja (#1562) Krough fejdísze (#1570) grifftoll kesztyű (#1578) tündöklő szobor (#1587)
féregíz nyakpánt (#1601) ezüstszelence (#1602) fenőkő (#1618) aranyozott klipsz (#1623) elhagyott bánya (#1685)
krónika (#1725) Brod buzogánya (#1735) kétfejű csatabárd (#1754) mocsárivércszem (#1758) varkaudar fellegvár (#1821)
tépett lobogó (#1864) gernim balzsam (#1894) vaskard (#2084) Beholder csapda (#2107) örökkéval. éjköve (#2181)
leviatán hólyag (#2182) varkaudar barlang (#2200) mind. ametisztje (#2207) márványszobor (#2232) quwarg kristály (#2238)
relikviagyűjtő háza (#2239)

Parancsok

A     tárgy       kalandozó   darab             -  tárgy átadása
AA    tárgy       [tárgy]     [tárgy]           -  összes par. tárgy átadása
ÁL    tárgy1      tárgy2      tárgy3           20  áldozat bemutatása
AMT   kalandozó   MXTU                          -  MXTU átadása
AT    kalandozó   TU                            -  TU átadása
AV    forma                                     ?  alakváltás
BA    élőlény     [élőlény]   [élőlény]         -  barátságosság
BB    tárgy       darab                         -  berakás bankszéfbe
BE    [épület]                                  5  belépés épületbe/lab.-ba
BEAJ  kalandozó                                 -  beajánlás Közös Tudatba
BEEN  kalandozó                                20  belépés engedélyezése
BPB   [sorszám]                                 -  befejező parancs berakása
BPK   sorszám                                   -  befejező parancs kivétele
CIR   [beállítás]                               -  vándorcirkusz látogatása  
D     tárgy                                     -  tárgy eldobása
D     tárgy       darab       hova              6  tárgy elrejtése
DD    tárgy       [tárgy]     [tárgy]           -  összes par.tárgy eldobása
DX    1-20                                      -  D.E.M. beállítása
É     TVP                                    1-40  élelemszerzés
EA    mit         darab                         -  eladás boltban
EE    tárgy       [tárgy]     [tárgy]           -  összes par. tárgy eladása
EF    TU          [képesség]            (10/7)*TU  Tudati Energia Fejlesztés
EK    sorszám     ?           ?                 ?  tudati energia kisütése
ÉP    épület      TVP                         TVP  építkezés
ERKI  [kaland.]                                20  erőszakos kilép(tet)és
ESK   kalandozó   [kalandozó]                  30  esküvő
EXT                                             -  játékhét visszadátumozási kérelem
F     tárgy                                    10  kísérletezés, feltalálás
FA    tárgy       kalandozó   darab             3  futárpostának átad
FAA   tárgy       [tárgy]     [tárgy]       par*3  futárpostának átad
FÁS   TVP                                     TVP  felt. ásás, max. TVPért
FF    1.fegyver   2.fegyver   3.fegyver         -  feltételes fegyverváltás
FFK   %           [%]         [%]               -  felt. fegyverv. kockázata
FGY   életerő%    TVP         [hányszor]      TVP  feltételes gyógyítás
FKÉR  [kaland.]                                 -  feloszl/felfügg. kérése
FKT   tárgy       darab       [1]               ?  feltételes készítés
FKU   TVP                                     TVP  feltételes kutatás
FLH   szint       fegyver     [darab]           -  felt. lőfegyver használat
FOG   szörny      csapda                        ?  feltételes szörnyelfogás
FM    TVP                                       -  feltételes mászás
FU    kalandozó                               (5)  feltételes udvarlás
FV    tárgy       darab       honnan            4  felvesz elrejtett tárgyat
FTV   varázslat   élőlény                       -  feltételes T/V varázslat
FVH   szint                                     -  felt. T/V mágia használat
GO    próbaszám                                10  jellempróba-gonoszság
GY    TVP                                    1-40  gyógyítás
GYJ   [tárgy]     [megterh]   [érték]           -  gyűjtés szelekció
GYK   fegyver     TVP                        1-50  gyakorlás fegyverrel
H     tárgy                                     ?  használja a tárgyat
HIR   hírszám     [1. par.]   [2. par.]         -  KT hír közlése
HU    [tárgy]     [tárgy]     [tárgy]           -  hulladékgyűjtés
ID    szörny      TVP                         TVP  elfogott szörny idomítása
IM                                             30  imádkozás oltárnál
IN    kalandozó   élőlény     tárgy             -  információ átadás
JLK   kód                                       5  jelszó kimondása
K,FK  faj         lépésszám   irány            10  követi a megadott fajt
KB    tárgy       darab                         -  kivét bankszéfből
KIEN  kalandozó                                 -  K.T.-ból kilépés enged.
KF    tárgy       [1-2]                         -  felvesz/felölt/kézbevesz
KF    tárgy       3-4                           -  őriz a tolvajok ellen
KF    lőfegyver   [lövedék]                     -  bekészíti a lőfegyvert
KNO   képesség    [hányszor]                    -  képesség növelése
KÖKI                                            -  Közös Tudatból kilépés
KÖTB  K.Tudat                                   -  Közös Tudatba belépés
KÖTL  létszám     vezető                        -  Közös Tudat létrehozása
KPB   [sorszám]                                 -  kezdeti parancs berakása
KPK   sorszám                                   -  kezdeti parancs kivétele
KT    tárgy       [darab]                       ?  készít/begyűjt
KUT   TVP                                    1-50  átkutatja a terepet
L,FL  kalandozó   [tárgy]                       5  lopás kalandozótól
LE    tárgy                                     -  letesz/elrak
LM    pont        [pont]      [pont]         5+OV  labirintusban való mozgás
LOT   1.tipp      2.tipp      3.tipp            -  lottózás (10 arany)
M     irány       [irány]     [irány]          10  adott irányba mozgás
MAK   sorszám     [param1]    [param2]          -  makró definiálása, futtatása
OV    0-5                                       -  óvatosság labirintusban
P     pszi        [param1]    [param2]       5(?)  pszi képesség használata
SE    próbaszám                                 ?  jellempróba-segítség
SZE   szörny                                    -  fogoly szörny elengedése
SZK   szörny                                   10  szörnykeresés
SZM   szörny                                    -  elfogott szörny leölése
T,FT  élőlény     [élőlény]   [élőlény]         -  élőlény megtámadása
TF    tulajd.     TVP                         TVP  tulajdonság fejlesztése
TIM   TVP                                     TVP  titkosírás megfejtése
TK    kaland      kalandozó                     ?  többszemélyes kalandra indulás
TNO   tulajdonság [hányszor]                    -  tulajdonság növelése
TPF   TVP                                       -  spórolt TVP felszabadítás
TPS   TVP                                       -  TVP letiltása, spórolása
TV    varázslat   [varázsl]   [varázsl]         -  varázslat T/V listába
V     varázslat   [param1]    [param2]       5(?)  varázslás
VE    mit         darab                         -  vásárlás boltban
VI    merészség   agresszió   menekülés%        -  viselkedés
VIK   merészség                                 -  merészség kalandozókra
VPF   VP                                        -  spórolt VP felszabadítás
VPS   VP                                        -  VP letiltása, spórolása
VTN   varázslat                                35  var. tanulása mestertől
ZIP   mit         TVP                         TVP  rombolás nemes céllal

Makrók

Megvehető bónusz.

Alakváltó képességek

Strucclábak Izmos hát A ló kitartása Ragadozó Izmosabb hát
A vadász kitartása Párduclábak Tigroszlán karmok Sasszárnyak Gyökerek
Teljes transzformáció Testújjáépítés Álcázás Auracsatorna Agyi extenzió
A kvatáció megismerése, 1. lépés A kvatáció megismerése, 2. lépés Teljes Kvatáció Kígyóbőr Rinocéroszbőr
Az ősök bölcsessége Pszi Nagyobb tűzlehelet

Üzenet küldése a karakternek