860. forduló, 862. forduló, Alaron összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2013. dec. 11. 9h:01'
EZ A 861. JÁTÉKHETED, 861. FORDULÓD
862. játékheted kezdete: dec. 18.
A következő fordulódat legkorábban a 862. játékhéten tudjuk betáplálni.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1969
SZÁMLA : XXXX

ALARON KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [196,52] koordinátán.
Varázserőd regenerálódik. (+476 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+73 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-5 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+12 tudatpont.) A lottó 1054. hetének nyerőszámai: 23, 10, 9. 1 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 13 arany nyereményt kapsz.
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy liumbe nyomára vezet. Hiába. Semmi eredmény. [7 pontot használtál fel, van még 983.]

* 1. KP: t. energia kisütése: 145 1
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 973.]

* 2. KP: t. energia kisütése: 37
Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-1 TU.] [5 pontot használtál fel, van még 968.]

* 3. KP: elmormolod a 78. varázslatot a 164. varázslatot a 443. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! [-9 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 966.]
Szupersebesen mormolsz. [-25 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 964.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Érzed, ahogy a harci induló ritmusára mozdul minden izmod (+20 támadás). [-50 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 962.]

* 4. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot a 86. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 960.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 960.]
Beizzik a turbómágia. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 960.]

* 5. KP: használod a 71. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 955.]

* 6. KP: elmormolod az 1. varázslatot a 165. varázslatot a 188. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 953.]
Beizzik a turbómágia. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 951.]
Beizzik a turbómágia. Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 949.]

* 7. KP: használod a 841. tárgyat
Használod a varkaudar csészét. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 949.]

* 8. KP: használod az 1101. tárgyat
Használod a Niagren pálcáját. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 949.]

m 4 mozogsz délre
[196,53] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy áeratikus hasnyák nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy Solisar aurája. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy energiafolyam varázslattal köszöntöd a másikat. 375 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agykorbács pszi támadással. 10 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 375, sebződés: 10, gyógyulás: 4, összesen: -6 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy phua-kúpot. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Felkészültök az alany befogásához. A csalétket leteszed a nyílástól mintegy fél méterre, ezután te és a biológus lehasaltok az átellenes oldalon. Feszülten figyeltek. A görény egy fél óra múlva feladja: kimerészkedik a lukból. Ti azonnal rávetitek magatokat, mielőtt megpattanna a csemegével. A gnóm hálálkodik, majd buzgón hozzáfog a kutatáshoz. Te fülig érő szájjal indulsz tovább és csak arra gondolsz, hol lehetne kezet mosni. (+2 jóság.)
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] [26 pontot használtál fel, van még 923.]

tim 50 titkosírás megfejtése 50 pontért
Megközelíted a fémkúpot, és elolvasod az oldalán a találós kérdést:
Nem beteg, de több kötése van minden betegnél,
Nincs elméje, de félelmetesebb minden harcos népnél.
Nem kímélve időt és agymunkát, megpróbálod kibogarászni a feladványt. HURRÁ! Megvan a megoldás (de nem kötöd a saját orrodra). Hangosan kimondod a szót. Rövid várakozás, majd kitárul a gigantikus tojás ajtaja. Gombócot érzel a torkodban, ahogy penetrálod az évezredes építmény légterét. Odabent világos van, ősi titok ad fényt a kúp belsejének. Oppálá, le kell küzdeni először is a masszát, ami idebent lapít.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy Solisar aurája védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy vakító fény varázslatot. Ellenfeled vakon tántorog! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a massza nyúlánk csőrét. (6 támadással 143 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Nem talált! Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a massza rothadó lebenyét. Kritikus ütés! (2 támadással 206 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). {HD:} Sárkánytőrrel megdöföd a massza rothadó lebenyét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Ellenfeled úgy látszik, képtelen áthatolni a védelmeden. A massza állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Karmaival a massza megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 28 arany, egy rejtőköpeny, egy vasérc és egy ezüst nyaklánc. 2845 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 383, sebződés: 0, gyógyulás: 53, összesen: +53 ÉP}

Körbekémlelsz, a régmúlt idők kincsei után kutatva. Egy csodálatos moa rubin! Van itt még valami! Egy fantasztikus moa üveggömb! Most, hogy kiszórakoztad magad, kimész. Mögötted bezárul a kúp ajtaja. [50 pontot használtál fel, van még 873.]

m 4 5 3 mozogsz délre, délnyugatra, délkeletre
[196,54] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy vezérfarkas nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy vakító fény varázslatot dobsz ellenfeledre. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. Ellenfeled vakon tántorog! A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a vezérfarkas testét. (6 támadással 235 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vezérfarkas bal lábát. (4 támadással 596 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) {HD:} Sárkánytőrrel megkarcolod a vezérfarkas támadó fejét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A vezérfarkas karma a fejed mellett suhan el! A vezérfarkas feléd harap, de sikertelenül. A vezérfarkas karma a fejed mellett suhan el! A vezérfarkas állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3829 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 883, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Elenios hívei emelték. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze délkeletre látsz egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délnyugatra egy patak van. Elrakod a távcsövet.

(Továbbmész...) [195,55] Szűnni nem akar a zöld síkság. Vékony, de tiszta vizű patakra bukkansz, amely keletről folyik nyugatra. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Leah hívei emelték. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Fairlight oltárt. Nyugatra nézve látsz egy patakot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Csak egy mammutóriás. Megvető mosollyal várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Ellenfeled vakon tántorog! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a mammutóriás tömzsi lábát. (6 támadással 235 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a mammutóriás redős bőrét. (8 támadással 872 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) {HD:} Sárkánytőrrel megkarcolod a mammutóriás tömzsi lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A mammutóriás sikertelen támadást intéz feléd agyarával. A mammutóriás feléd rúg, de nem talál el. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 mammutbőrt. 5232 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1164, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}

Egy jól irányzott csapással a másvilágra (és a déli ebédlőasztalra) küldesz egy mikrostruccot. (+4 kaja.)

(Továbbmész...) [196,56] Egy sejtelmes, baljós sűrű erdőbe érsz a síkságot elhagyva. Találsz egy fekete lótuszt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy pordémon formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Gyanús mozgást látsz a fák között. A sűrű aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelő szemek elől. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy kronotapír. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Farkánál kapod el a tatárkobrát, és mielőtt harapni tudna, csomót kötsz rá. Húsa, mint az angolnáé. (+3 kaja.) [48 pontot használtál fel, van még 825.]

m 3 5 mozogsz délkeletre, délnyugatra
[197,57] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy grok-képződményt. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Kihúzod a tüskét a talpából. Az ormánygőte vidáman elszalad. (+2 jóság.)
Cukorrépa, itt, a vadonban! Ritkaság, pedig egy kis édességre mindig szükség van. (+3 kaja.)

(Továbbmész...) [196,58] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy friss csatamezőt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délnyugatra egy Dornodon oltárt. Északra nézve látsz egy Leah oltárt. Elrakod a távcsövet.

[35 pontot használtál fel, van még 790.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Mosolygó keselyűként csapsz a borzalmas mészárlás színhelyére. Mindenhol hullahegyek. Megcsonkított varkaudar hullákat látsz nagy kupacokba hordva. Turkálni kezdesz a szemétben, a kiszáradt belek közt. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy dögkeselyű jön feléd.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. Ellenfeled vakon tántorog! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a dögkeselyű jobb lábát. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) A dögkeselyű összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 madártollat. 758 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Letörölgeted a vért, aztán folytatod a munkát, ahol abbahagytad. Hohó, valamit találtál! Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy bőrsisak [bőrsisak ládikóba-> (185,60)-> 5 arany, -2 ÉP]. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy tetemember jön feléd.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeledre energiafolyam varázslatot lősz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 354 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A tetemember most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 354, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Kicsit a vártnál nagyobb a csatamező populációja. No sebaj! Benézel minden szétloccsantott koponya és kipréselt bél alá. Az az egy pozitív dolog van ebben a kukázásban, hogy nincsenek erre igazán komoly szörnyek. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy élőholt mágus készül a lemészárlásodra. Menekülsz, mint akit sóspuskával lőttek fenékbe. Keresni, kutatni kezdesz. A keresés eredménnyel járt! Egy tárgyat találtál: 1 rövid íj [rövid íj ládikóba-> (185,60)-> 8 arany, -2 ÉP]. Elrakod. [20 pontot használtál fel, van még 770.]

m 3 mozogsz délkeletre
[197,59] A síkságot sűrű erdő váltja fel. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Rhiannon irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. A fák között biztos búvóhelyet találsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy megsebzett kronotapír. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

[16 pontot használtál fel, van még 754.]

gyk 28 40 gyakorolsz a 28. tárggyal 40 pontért
Kiszemelve egy hólyagkaktuszt célpontként, öklözni kezded. (Félreértés ne essék: a mindenhol megtalálható hólyagkaktuszon igen ritkák a tüskék. Ha jó helyen ütöd meg, puffanó hangot ad ki, ha rossz helyen, megszúrod magad. Ezért alkalmas gyakorlásra.) A következő szinthez szükséges tudásodnak kb. egyharmada van meg. [40 pontot használtál fel, van még 714.]

gyk 28 40 gyakorolsz a 28. tárggyal 40 pontért
Gondolataidat fókuszálva, kitartóan gyakorolni kezdesz. A következő szinthez szükséges tudásodnak kb. egyharmada van meg. [40 pontot használtál fel, van még 674.]

gyk 28 40 gyakorolsz a 28. tárggyal 40 pontért
Huh-huh! Ugrándozva, védekezve és lecsapva edzel egy képzeletbeli ellenfelet magad elé gondolva. A következő szinthez szükséges tudásodnak kb. egyharmada van meg. [40 pontot használtál fel, van még 634.]

gyk 28 40 gyakorolsz a 28. tárggyal 40 pontért
Felvéve egy profi ökölvívó beállását, gyakorolni kezdesz, a levegőbe öklözve. A következő szinthez szükséges tudásodnak kb. egyharmada van meg. [40 pontot használtál fel, van még 594.]

gyk 28 40 gyakorolsz a 28. tárggyal 40 pontért
Felvéve egy profi ökölvívó beállását, gyakorolni kezdesz, a levegőbe öklözve. A következő szinthez szükséges tudásodnak kb. egyharmada van meg. [40 pontot használtál fel, van még 554.]

gyk 28 40 gyakorolsz a 28. tárggyal 40 pontért
A levegőt püfölve, az ökölvívást gyakorlod. A következő szinthez szükséges tudásodnak kb. egyharmada van meg. [40 pontot használtál fel, van még 514.]

gyk 28 40 gyakorolsz a 28. tárggyal 40 pontért
Huh-huh! Ugrándozva, védekezve és lecsapva edzel egy képzeletbeli ellenfelet magad elé gondolva. A következő szinthez szükséges tudásodnak kb. egyharmada van meg. [40 pontot használtál fel, van még 474.]

gyk 28 40 gyakorolsz a 28. tárggyal 40 pontért
A levegőt püfölve, az ökölvívást gyakorlod. A következő szinthez szükséges tudásodnak kb. egyharmada van meg. [40 pontot használtál fel, van még 434.]

gyk 28 40 gyakorolsz a 28. tárggyal 40 pontért
Huh-huh! Ugrándozva, védekezve és lecsapva edzel egy képzeletbeli ellenfelet magad elé gondolva. A következő szinthez szükséges tudásodnak kb. egyharmada van meg. [40 pontot használtál fel, van még 394.]

gyk 28 40 gyakorolsz a 28. tárggyal 40 pontért
A levegőt püfölve, az ökölvívást gyakorlod. A következő szinthez szükséges tudásodnak kb. egyharmada van meg. [40 pontot használtál fel, van még 354.]

gyk 28 40 gyakorolsz a 28. tárggyal 40 pontért
Huh-huh! Ugrándozva, védekezve és lecsapva edzel egy képzeletbeli ellenfelet magad elé gondolva. A következő szinthez szükséges tudásodnak kb. egyharmada van meg. [40 pontot használtál fel, van még 314.]

gyk 28 40 gyakorolsz a 28. tárggyal 40 pontért
A levegőt püfölve, az ökölvívást gyakorlod. A következő szinthez szükséges tudásodnak kb. egyharmada van meg. [40 pontot használtál fel, van még 274.]

szk 349 keresed a 349. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy liumbét. [0 pontot használtál fel, van még 274.]

v 83 elmormolod a 83. varázslatot
Kántálni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy végső mozdulattal előhívod a szörnycsábítás varázslatot! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 271.]

* 1. BP: használod a 163. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 266.]

* 2. BP: használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. 3024 tapasztalati pontot kaptál. [1 pontot használtál fel, van még 265.]

* 3. BP: használod a 73. pszi képességet
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 265.]

* 4. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 265.]

* 5. BP: használod a 2107. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 260.]

* 6. BP: elmormolod a 133. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Sikerült elmondanod a teljes gyógyulás varázslatot! Sebeid gyógyulnak (+1 életerő). [-50 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 255.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Elmélyedsz, ősi filozófiai dilemmákon és hasonlókon elmélkedve. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 215.]

tf 2 15 fejleszted a 2. tulajdonságodat 15 pontért
Magad elé képzelsz egy négyzetrácsot, és köröket, kereszteket kezdesz belerajzolni. A fejben amőbázás egy kemény dolog, de jó módja az IQ-d fejlesztésének. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [15 pontot használtál fel, van még 200.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+0 gonoszság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 15, 14, 5.
Küzdelmes kalandjaid után megpihensz táborhelyeden, és felkészülsz a Szertartásra, melyet talán még őseid sem ismertek... ám hiába próbálsz tudatod legmélyére férkőzni, hogy meríts az Élet Forrásából, valami megakadályoz ebben... Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját bezabál az ekharion bébi. 3 kaját bezabál a sivatagi doareg. 8 kaját nyel le a tüskés gigaféreg. 3 kaját töm magába az ezoterikus mardel. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlta munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 780 pontot. A következő körben tehát 980 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Alaron, egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű kobudera férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Raia esszenciájának örököse vagy. A Sziklaöklök (#9144) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 861. fordulód.

Erő: 103 (120) Szint: 51 Merészség: 5/10 Magasság: 149 cm
IQ: 103 (108) Támadás: 89 (94) Agresszió: 5 Testsúly: 56 kg
Ügyesség: 105 (114) Védekezés: 124 (134) Menekülés: 50 % Életkor: 50/56 év
Egészség: 102 (113) Életpont: 1516/2277 Jellem: jó (777) Tul. pont: 0
Szerencse: 101 (117) Varázspont: 3501/1350 Pénz: 29974 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 77/71 Pszi pont: 389/1036 Halhatatlanság: 8 %
Eddig összesen 7180 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 17 416 TP-t kaptál. Jelenleg 28 766 222 TP-d van. A következő szinthez még 3 233 778 TP szükséges. Trófeáid: Shengoroth, Friedurgonoma, triklem drakolder. A 726. fordulódban 79328 arany került a bankszámládra. 132874 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 14/20 ökölvívás: 50/49 (+12%) szúrófegyverek: *22/100
vágófegyverek: 30/84 ütőfegyverek: 8/71 lőfegyverek: 6/46
dobófegyverek: 33/70 (+1%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); mihlanil dobótőr (#599) (2 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
197,59 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 148,87
Legfeljebb 110 TU-t válthatsz TVP-re.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 113/7 (+32%) 2. nyomkövetés: 131/39 3. mászás: 29/16
4. csapdakészítés: 69/24 (+6%) 5. csapdaészlelés: 24/62 6. gyógyítás: 94/39
7. titkosírás: 25/73 (+19%) 8. felderítés: 44/5 (+3%) 9. szörnyidomítás: 23/33
10. teológia: 166/99 (+6%) 11. taumaturgia: 88/66 (+3%) 12. szerencsejáték: 9/89
13. versengés: 26/1 14. harcművészetek: 54/13 15. zene: 268/65
16. szörnyismeret: 53/31 (+20%) 17. pszi: *40/100 18. zárnyitás: 20/33
19. vadászat: 95/15 20. vitalitás: 26/88 21. bányászat: 42/78
22. úszás: 34/55 23. főzés: 46/72 (+10%) 24. csapatmunka: 2/18

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 3

FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen (220+ koordináta feletti területeken 0 mez‹re)
totem 50% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 40 TVP-ért
készítesz szárnyas hernyót (#69) (max. 5 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), púderkövet (#119) (max. 5 darabot )
elfogod gátvakondot (#57) háló-csapdával (#220), sivatagi doareget (#240) fedett veremmel (#219), Tguarkhant (#212) Tguarkhan-csapdával (#356)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 22, max: 50)
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), massza (#217), szubreális vámpír (#223) (csak egyszer), átokosztó (#372), lidércúr (#252), zombi mágus (#389), lélekorzó (#390), bolyongó lidérc (#388), quwarg őrparancsnok (#677), quwarg anyakirálynő (#269), quwarg tűzköpő (#678), ősquwarg (#300), quwarg gigász (#7128) (csak egyszer), Quwaxotix (#961), smaragd sárkány (#326), ében sárkány (#327), márvány sárkány (#328), zafír sárkány (#329), rubin sárkány (#330), liumbe (#349), gonoszok (#988)
Barátságosság (aktív: 14, max: 50)
kérődző etra (#368), epokitféreg (#147), ryuku csapásvezető (#778), Ciang Csí (#978), bűbájlidérc (#761), kronotapír (#286), szellemdarázs (#481), élőholt mágus (#175), Raia angyala (#333), skarlátdémon (#790), Raia szent lovagja (#239), éjfattyak (#9096), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) gigaököl (#49, 16 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) savhurrikán (#107, 40 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) inst.szingularitás (#129, 20 VP) var.tárgy készítés (#153, 300 VP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) a hatalom szava (#196, 50 VP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) Asylux csapdája (#233, 20 VP)
Asylux átka (#234, 30 VP) minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP)
sivatagi vihar (#244, 35 VP) jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
speciális védelem (#292, 50 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP)
sebezhetőség (#366, 50 VP) klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP)
oldás (#372, 15 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP) analízis (#375, 6 VP, 2 TVP)
böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP)
életpajzs (#142, 16 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP) égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP)
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) tűzvihar (#175, 30 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 20 VP)
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP)
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) menekülés (#212, 12 VP)
aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP)
armageddon (#218, 100 VP) Solisar aurája (#240, 18 VP) meditáció (#250, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +2 vp 8 költség alatt; taumaturgia: +2 vp 8 költség alatt;
A varázslatok tanulására elkölthető: 10 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) áldomás III (#217) láth. észlelése (#78) égető tekintet (#164)
harci induló (#443) tulajdonságpajzs (#26) szürkeáll. aktiv (#71) esszenciavédelem (#165)
esszenciavédelem 2 (#188) hadiszerencse III (#59) tárgyvédelem (#178) szörnycsábítás (#83)
éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
2. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 20)
lángcsóva (#31), vakító fény (#43), puha ütés (#60), izomernyesztés (#33), banshee-sikoly (#373), energiafolyam (#136), gyóntatás (#56), háló (#186), Asylux csapdája (#233)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20)
pszi-acéltorony (#98), hhaar burka (#32), hhaar burka II (#162), Solisar aurája (#240)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
gyóntatás (#56) >> gonoszok (#988) armageddon (#218) >> semlegesek (#989)
armageddon (#218) >> jók (#990)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
menekülés (#212) >> gonoszok (#988)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +18 lopás ellen) státusz: OK
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +13 védettség;) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +45 kg teher) státusz: OK
ekharion bébi (#768) (építő: +67% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Lássuk, be tudsz-e jutni az Iszonyat Citadellájába: küldd a Semmibe Molgant!
2.) Mutasd be számomra a Tudás Könyvét, jelezve, hogy készen állsz a tudás megismerésére!
3.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 5)

HŐSTETTEID
Ennyiszer 100 vp-t töltöttél manakútba: 29
Olimpiai helyezéseid: második hely a 3. kategóriában a XXVII. olimpián.
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: harmadik hely az 1. kategóriában az I. nyílt olimpián, első hely a Vadászatban az I. nyílt olimpián.
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 1577, pontszámod: 12606.
A II. toronyháborúban összesen 42 győzelmet arattál, ezzel 442 pontot szereztél.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kasztropl. trafó (145)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
tisztelet a mest. (246)
a butaság ára (273)
harcművész iskolák (317)
az élet forrása (337)
földmágia (357)
a mágia szeretete (393)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1100 TU szükséges.)
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
vakmerőség (526) OK
tudati erősítés (527) OK
gyűjtögető életmód (533) OK
tudati erősítés II (534) OK
halhatatlanság (540) OK
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) OK

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 amniosz (#203) 1 borkonyó bibe (#312) 9 isteni könnycsepp (#260)
8 kaja (#2) 1 vas dobónyíl (#189)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
54 arany (#50) 1 ezüst nyaklánc (#117) 6 madártoll (#112)
1 mammutbőr (#1078) 1 moa rubin (#379) 1 moa üveggömb (#383)
1 rejtőköpeny (#277) 4 spiritusz (#170) 1 vasérc (#152)
35 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

194 195 196 197 198
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
(195,55) patak, Leah oltár, mammutóriás (#749)
(196,53) áeratikus hasnyákok (#243), phua-kúp (#372), 48. jellempróba, massza (#217)
(196,54) vezérfarkas (#748), 255. jellempróba, Elenios oltár
(196,56) fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), kronotapír (#286)
(196,58) friss csatamező (#262), dögkeselyű (#174), tetemember (#123)
(197,57) grok-képződmény (#149), 29. jellempróba
(197,59) művészi porolit (#720), kronotapír (#286)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Változtattunk a fürkész fegyverek statisztikáin:
1. Mindegyik fegyver szakértelem korlátja 100-ról 80-ra csökkent.
2. A szúró neve Öklelőről Nyársalóra változott. A sebzése 166-os átlagról 169-re nőtt.
3. A Hasító sebzésének átlaga 169-ről 172-re nőtt. A támadás és védekezés bónusza 30-ról 15-re csökkent.
4. A Csapoló sebzése 94,5-ről 96-ra nőtt, a támadás bónusza 10-ről 20-ra.
5. A Szeletelő átlagsebzése 97-ről 98-ra nőtt, a támadás bónusza 25-ről 5-re csökkent, a védekezés bónusza nem változott.
6. A Morzsoló és Zúzó nem változott.
* - A redukció varázslat egy fordulóban őstaumaturgia szakértelem/100 alkalommal használható, de maximum négyszer.
* - A bénító csapás harcművész képesség nem hat a fürkészekre, így a program nem is fogja ezt kiválasztani egy fürkész ellen.
* - A térhasító kesztyűt univerzálissá tettük. Egyesíti a bajvívó és időhasító kesztyű tulajdonságait, és ököllel adja a plusz sebzést a fürkészek ellen. A legyártásához ezentúl mindkét kesztyű kell.
* - Az aranyfaló ládikóba nem dob a karakter pénzt, ha nulla varázspontot kapna tőle.
* - A sámándob kiírja, ha ad bónuszt az élőholtak és fürkészek ellen.
* - T. Vlagyimir királyi felderítői, akik a Kiégett Földek felfedezése közben egy rejtőző kolostorra bukkantak a Dulnogrin hegység déli bércei között. Az első jelentések szerint a szerzetesek nem oktatnak harcművészetet, csak a titkos technikákat, amik a Sötét Föld rejtett kolostoraiból származnak.
* - A tleikan manakő és óelf varázskő feltörési sorrendje megcserélődött. A karakter mindig előbb az óelf varázskövet töri fel.
* - A sátortábori pletykák szerint a sziránuszok egy fürkészérzékelő berendezést fejlesztettek ki.
* - A szerencsezselé és szörnyvadító lophatatlan és átadhatatlan lett.

Üzenet küldése a karakternek