85. forduló, 87. forduló, Lex Hunter összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2023. dec. 29. 14h:50'
EZ A 849. JÁTÉKHETED, 86. FORDULÓD
850. játékheted kezdete: jan. 1.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 11 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5631
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 2

LEX HUNTER KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [94,19] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 Mallon botját (500 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+6 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+38 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Megfejed az alpesi tehenet. (+2 kaja.)
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy ragyás burástya nyomok után kutattál. Hiába. Semmi eredmény. [8 pontot használtál fel, van még 258.]

tf 4 fejleszted a 4. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az egészséged. [0 pontot használtál fel, van még 258.]

tno 5 3 növeled az 5. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. [0 pontot használtál fel, van még 258.]

kno 10 1 képesség-növelés 10
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.)
[0 pontot használtál fel, van még 258.]

m 8 2 2 mozogsz északra, keletre, keletre
[94,18] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Észreveszel egy mákrózsa bokrot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rát-fát. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Északra egy phua-kúp van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy erszényes elkarog nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 11 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az erszényes elkarog bal karját. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Megmarkolva a ryuku buzogányt a másikra támadsz. Ryuku buzogánnyal halálos csapásokat osztva péppé vered az erszényes elkarog farkát. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod az erszényes elkarog jobb karját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az erszényes elkarog, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Ryuku buzogánnyal gyilkos csapásokat szórva összezúzod az erszényes elkarog farkát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod az erszényes elkarog testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az erszényes elkarog szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 908 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 47, gyógyulás: 0, összesen: -47 ÉP}

Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek délre. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [95,18] Még mindig füves síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy nukleáris cickány. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 12 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a nukleáris cickány fejét. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-4 életerő.) A dolgot még 10 aranyad bánja. Megmarkolva a ryuku buzogányt a másikra ugrasz. Ryuku buzogánnyal halálos csapásokat osztva péppé vered a nukleáris cickány testét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a nukleáris cickány testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-4 életerő.) A dolgot még 10 aranyad bánja. Ryuku buzogánnyal eltalálod a nukleáris cickány jobb vállát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a nukleáris cickány rothadó testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-8 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 8 aranyad is. A nukleáris cickány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 753 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Leah rúnaköve. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy márványtornyot. Délre nézve látsz egy Sheran oltárt. Északnyugatra egy phua-kúp van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [96,18] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Felismered a közeledőt. Csak egy sullár. Nem jelenthet különösebb problémát. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a sullár testét. (3 támadással 12 életpontot sebezve.) Meglengetve a ryuku buzogányt ellenfeledre rohansz. Ryuku buzogánnyal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sullár bal hátsó lábát. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a sullár testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A sullár sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Lábával meglök a sullár. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A sullár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 424 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Elenios rúnaköve. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek. [24 pontot használtál fel, van még 234.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[97,18] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy ork bérgyilász közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ork bérgyilász nyakát. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku buzogányt a másikra támadsz. Ryuku buzogánnyal többször kegyetlenül megütöd az ork bérgyilász testét. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod az ork bérgyilász testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve az ork bérgyilász gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az ork bérgyilász most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy fekete gyöngy, ezenkívül 1 ork csodaszer. Szereztél 1 csontszablyát. 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy sötét kastplom (566. épület.).

(Továbbmész...) [98,18] Továbbmész a város utcáján. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is a király adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Egy sötét gnóm nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lő rád. 10 életpontot vesztettél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a sötét gnóm bal lábát. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ryuku szablyával többször mélyen végigmetszed a sötét gnóm testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a sötét gnóm bal oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a sötét gnóm csapása elől. A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 6 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 462 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

A következő épületeket látod: egy fegyvermester háza (562. épület.) és egy fekete mágustorony (596. épület.). Eszel valamit. (-1 kaja.) [16 pontot használtál fel, van még 218.]

vtn 224 varázslat tanulás: a 224. varázslatot
Félve közelebb óvakodsz. Remegve kopogtatsz a lapos rézkoponyával. Sokáig semmi, de aztán nyikordul az ajtó, és megjelenik egy sebekkel borított testű alak! Őt a sebek azonban cseppet sem zavarják. Talán egy lélek nélküli, emberi maradványokból összevarrt, miksziszi húsgólemmel állsz szemben? A mágus sajnálkozva fogadja a hírt: nincs a birtokodban a tanuláshoz szükséges összeg. A húsgólem kikísér a bejárathoz. [5 pontot használtál fel, van még 213.]

m 4 mozogsz délre
[98,19] Folytatod sétádat a házak közt. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Egy orgyilkos nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az orgyilkos fejét. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Marokra fogva a ryuku szablyát ellenfeledre rohansz. Ryuku szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed az orgyilkos testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod az orgyilkos testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Az orgyilkos feléd döf, de csak ijesztésképp. Az orgyilkos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Xantrox város közleménye: Kedves kalandozók! Újabb szórakoztató centrumok nyíltak (az irány hozzávatőleges): Júra-park 35 mérföld keletre és 20 északra, Trollkeltető Zóna 40 mérföld keletre és 50 délre, Óriások földje 100 mérföld keletre és 5 délre. Mindenkit szeretettel várunk! " Egy fehér kőből kifaragott, tiszta vizű szökőkutat találsz. Feltöltöd a vizestömlőt. Látsz egy sörsátrat. Találsz egy teljesen lerombolt Vlagyimir szobrát. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Aki elfogja a Setét Patkány nevű árnymanót élve vagy halva (ha lehet, halva) 1000 arany jutalmat kap az Alanori Törvényszéktől. " Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " Van itt egy helytartói hivatal (563. épület.) és egy bank (564. épület.). [8 pontot használtál fel, van még 205.]

be 50 bemész az 50. titkos labirintusba
Éjszaka közelíted meg a palota melléképületét, ahol állítólag a NODONROD jogarát őrzik. A bejárat körül minden csendes! A járatban sötétség van. Fáklyát gyújtasz. Ahogy belépsz, rossz előérzet száll meg: ezt nem fogod megúszni harc nélkül! [5 pontot használtál fel, van még 200.]

lm 3 mozogsz 3
Lopakodsz előre a vastag, puha szőnyeggel borított padlójú folyosón. [2. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy vastag, kőből faragott ajtó állja utadat. Elővigyázatosan próbát teszel: Szerencsére nyitva van. Benézel. Egy díszes szobát látsz, a polcokon könyvekkel. Az asztalon gyertya ég - valaki úgy látszik, nem tud aludni! [3. PONT] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy udvari mágus. (ld. enc.) Fegyvere egy bunkósbot. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. 18 életpontot vesztettél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az udvari mágus jobb karját. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Megmarkolva a ryuku szablyát a másikra támadsz. Ryuku szablyával alaposan megvágod az udvari mágus testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd az udvari mágus jobb oldalát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 5 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 325 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bunkósbotot, 1 vaskulcsot, 3 kaktusztüskét és 1 pirkitet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
[10 pontot használtál fel, van még 190.]

d 9 eldobod a 9. tárgyat
Elhajítasz 1 bunkósbotot. [0 pontot használtál fel, van még 190.]

lm 5 6 9 mozogsz 5 6 9
Lopakodsz előre a vastag, puha szőnyeggel borított padlójú folyosón. [2. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Osonsz tovább. [4. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy vastag, kőből faragott ajtó bukkan fel a sötétből. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő rézkulcs nyitja az ajtót. Egy, az eddig megszokott fényűzéssel berendezett szobát látsz. [5. PONT] A fal mellett találsz egy nagy, díszes ládát. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő bronzkulcs nyitja a ládát. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 20 arany, 1 aranygyűrű és 1 obszidián függő (ld. enc.). Gyorsan kiüríted a ládát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)
Osonsz tovább. [4. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Elérkeztél az egyes őrposzthoz! [6. PONT] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy palotaőr. (ld. enc.) Fegyvere egy csontszablya. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a palotaőr jobb oldalát. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Megmarkolva a ryuku szablyát a másikra rohansz. Ryuku szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a palotaőr testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a palotaőr bal oldalát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A palotaőr fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A palotaőr szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszablyát és 1 rézsisakot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Tovább lopódzol, kezedben a fáklyával. A következő poszthoz érkezel! [7. PONT] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy palotaőr. Fegyvere egy bronzpenge. Itt csata lesz.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a palotaőr testét. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Marokra fogva a ryuku szablyát ellenfeledre rohansz. Ryuku szablyával párszor kilyukasztod a palotaőr jobb lábát. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a palotaőr testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A palotaőr megvágja a jobb lábadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bronzpengét és 1 bőrsisakot. Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy palotaőr van előtted! Fegyvere egy bronzpenge. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a palotaőr testét. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ryuku szablyával megcsapod a palotaőr jobb lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a palotaőr testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Nem sikerült tökéletesen félreszökkenned: a palotaőr vágásával megsebezte a bal oldaladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a palotaőr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 306 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver). A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bronzpengét és 1 kis bőrpajzsot.
Miközben mész előre, fejedet csóválva szemléled a drága berendezést. [8. PONT] Nem lepődsz meg, hogy egy palotaőr lakik itt. Fegyvere egy bronzpenge. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a palotaőr bal karját. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Marokra fogva a ryuku szablyát a másikra támadsz. Ryuku szablyával végigvágod a palotaőr nyakát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a palotaőr testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A palotaőr megvágja a jobb lábadat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bronzpengét és 1 kis vaskulcsot.
A folyosó kanyarodik. [9. PONT] Hirtelen egy palotaőrt veszel észre magad előtt. Fegyvere egy bronzpenge. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a palotaőr jobb oldalát. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Meglengetve a ryuku szablyát a másikra ugrasz. Ryuku szablyával kilukasztod a palotaőr testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a palotaőr testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A palotaőr megvágja a bal lábadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A palotaőr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bronzpengét és 1 bőrpáncélt.
Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [40 pontot használtál fel, van még 150.]

d 64 1 eldobod a 64. tárgyat (1 darabot)
Elhajítasz 1 csontszablyát. [0 pontot használtál fel, van még 150.]

d 57 1 eldobod az 57. tárgyat (1 darabot)
Elhajítasz 1 bőrsisakot. [0 pontot használtál fel, van még 150.]

d 45 1 eldobod a 45. tárgyat (1 darabot)
Elhajítasz 1 kis bőrpajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 150.]

d 51 1 eldobod az 51. tárgyat (1 darabot)
Elhajítasz 1 bőrpáncélt. [0 pontot használtál fel, van még 150.]

lm 10 15 11 mozogsz 10 15 11
Továbbmész. Egy vastag, kőből faragott ajtóba ütközöl. Találsz egy kilincset: Nyitva van! Egy nagyobb terembe érkezel. A falakon csatajeleneteket ábrázoló képek függnek. [10. PONT] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy palotaőr van előtted! Fegyvere egy bronzpenge. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a palotaőr jobb lábát. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Marokra fogva a ryuku szablyát ellenfeledre rontasz. Ryuku szablyával végigmetszed a palotaőr nyakát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a palotaőr bal lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A palotaőr megvágja a jobb lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A palotaőr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bronzpengét és 1 rézpajzsot.
Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy vastag, kőből faragott ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Találsz egy kilincset: Nyitva van! Mindenre elszántan mész tovább. [11. PONT]
Megtorpansz egy tekintélyt parancsoló méretű ajtó előtt! [12. PONT]
Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy vastag, kőből faragott ajtó a következő akadály. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kis vaskulcs nyitja az ajtót. Belépsz. Ah, a központi terem! Valahol itt lehet elrejtve a rend szent jogara. [15. PONT] Hamarosan egy palotaőrt pillantasz meg. Fegyvere egy bronzpenge. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a palotaőr jobb vállát. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Megmarkolva a ryuku szablyát ellenfeledre ugrasz. Ryuku szablyával párszor kilyukasztod a palotaőr bal lábát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a palotaőr fejét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a palotaőr nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bronzpengét és 1 rézpáncélt (ld. enc.). Az egyik sarokban találsz egy bronzból öntött nagy dobozt. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő vaskulcs nyitja a ládát. A láda kinyitása közben egy parányi tű szúrt meg. (-1 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 helytartói jogar, 32 arany és 1 ezüst gyűrű. Gyorsan kiüríted a ládát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Megtorpansz egy tekintélyt parancsoló méretű ajtó előtt! [12. PONT] Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)
Mindenre elszántan mész tovább. [11. PONT]
[36 pontot használtál fel, van még 114.]

lm 8 6 1 mozogsz 8 6 1
Egy nagyobb terembe érkezel. A falakon csatajeleneteket ábrázoló képek függnek. [10. PONT]
A folyosó kanyarodik. [9. PONT]
Miközben mész előre, fejedet csóválva szemléled a drága berendezést. [8. PONT]
Tovább lopódzol, kezedben a fáklyával. A következő poszthoz érkezel! [7. PONT]
Elérkeztél az egyes őrposzthoz! [6. PONT]
Osonsz tovább. [4. PONT]
Lopakodsz előre a vastag, puha szőnyeggel borított padlójú folyosón. [2. PONT]
Ép (?) bőrrel elhagyod a palotaszárnyat!
[48 pontot használtál fel, van még 66.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[97,18] Még mindig a városban vagy. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy Mallon. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő. 9 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a Mallon testét. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Megmarkolva a ryuku szablyát a másikra ugrasz. Ryuku szablyával párszor kilyukasztod a Mallon testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a Mallon jobb oldalát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A Mallon feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 5 életpontot vesztettél. A Mallon most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 Mallon botja. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 677 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Van itt egy sötét kastplom (566. épület.). Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [9 pontot használtál fel, van még 57.]

be 566 bemész az 566. épületbe
Odamész az ajtóhoz, és bekopogtatsz. Egy sötét csuhás alak nyit ajtót, arcát innét nem látni. Ahogy végigmér téged, megpróbálsz a csuklya alá belesni, de sikertelenül. Halk, reszelős hangon szólal meg: - Az uram már vár! - majd int, hogy kövesd. A teremtmény ismerősként üdvözöl, majd hellyel kínál. Röviden mesélsz kalandjaidról. - Kitűnő! - mondja. - Tehát sikerrel jártál. Jutalmad nem marad el! [180 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 30 arany.] Nehéz a mi életünk! A város elöljárói mély, vízzel teli árkot ástak a város körül. Nem titkolt szándékuk a város vízzel történő elárasztása! Ezt megakadályozandó, ki kell szabadítanod a városon kívül található börtönből munkatársunkat, aki szakértője az árkok leeresztésének és betemetésének. Rajtad múlik a város sorsa! Itt a börtön térképe.

1 2 3 4 5
20 17 15 12 10 8
19 14 7 6
21 18 16 13 11 9
22 24 25 26 28 29
23 27 30
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez az 51. labirintus térképe. A bejárat innét keletre 6 mérföldre található.

Elhagyod a kastplomot. [5 pontot használtál fel, van még 52.]

m 6 6 5 mozogsz nyugatra, nyugatra, délnyugatra
[96,18] A sík vidéket bozótos váltja fel. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy ryuku gárdista. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a ryuku gárdista páncélos testét. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Marokra fogva a ryuku buzogányt a másikra ugrasz. Ryuku buzogánnyal halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku gárdista testét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a ryuku gárdista jobb lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Ryuku buzogánnyal eltalálod a ryuku gárdista páncélos testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a ryuku gárdista testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a ryuku gárdista újra meg újra lecsap. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 703 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}

Látsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Elenios rúnaköve. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megvizsgálod a talajt. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [95,18] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel.

Észreveszel egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Leah rúnaköve. Felfedeztél egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy márványtornyot. Délre nézve látsz egy Sheran oltárt. Északnyugatra egy phua-kúp van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.) Eszel valamit. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Friss alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [94,19] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Ne hagyjátok, hogy működjön a Zan-Indukátor! - Big Bogo(5464) " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy mákrózsa bokrot. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nekrofunt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Elenios hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.

Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek. [27 pontot használtál fel, van még 25.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 22.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól rutinos, rafinált kalandozó helyett profi, nagy tudású harcos. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +16 max. varázspont, +6 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot. Kifejlesztettél egy újabb alakváltó képességet. (ld. enc.)
Ebben a körben 22 pontod maradt, ebből a következő körre 22 pontot vihetsz át. Kapsz még 227 pontot. A következő körben tehát 249 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


UDVARI MÁGUS (142. ELLENFÉL)
Az udvari mágusok járatosak mindenféle varázstudományban. Ritkán mutatkoznak a publikum előtt, inkább dolgozószobáik mélyén tanulmányaikba és kísérleteikbe temetkeznek. Természetesen mindig van a fejükben egy-két támadó és védekező varázslat is, hiszen a király ellenségei sosem nyugszanak, bárhová bejuthatnak... Persze egy közelharcban támadó, jól felszerelt orgyilkossal szemben tehetetlenek.

OBSZIDIÁN FÜGGŐ (195. TÁRGY)
Az obszidián függőt a füledbe akaszthatod a KF 195 paranccsal, ha vonzóbbá akarod magad tenni a másik nem tagjai és kincsvadászok számára. Ez a kettő persze két különböző típusú vonzalmat jelent. Egyszerre két különböző fajta függőd lehet be-KF-elve.

PALOTAŐR (134. ELLENFÉL)
A palotaőrök a király kiválóan kiképzett katonái. A palotákban mindenhol találkozhatsz velük, mindent ők őriznek, a király és a helytartók feleségeitől kezdve egészen a kincseskamráig. Megtámadásuk nem javasolt.

RÉZPÁNCÉL (71. TÁRGY)
A bőrpáncélra rézdarabokat illesztve, egy sokkal ellenállóbb, keményebb védelmet kapsz. Ez egy 5-ös védettséget adó páncél. Készítéséhez egy bőrpáncélon kívül elengedhetetlenül szükséges 8 rézdarab, egy olvasztókemence és egy kőkalapács. Ahhoz, hogy egyet csinálj, a KT 71 parancsot kell kiadnod, 40 pontért.

AGYI EXTENZIÓ (15. ALAKVÁLTÓ KÉPESSÉG)
Kétségbeejtő, hogy a legtöbb intelligens faj mennyire nem képes agyának szürkeállományát kihasználni. Te azonban, tested minden porcikájának megismerése közben szürkeállományod jobb kihasználásának lehetőségeit is megérted. Ennek a képességnek eredményeképp kapsz +1 IQ-t.

KARAKTERLAP

Lex Hunter, egy kopasz, szürke szemű alakváltó férfi vagy. Ez a 86. fordulód.

Erő: 15 Szint: 16 Merészség: 3/1 Magasság: 176 cm
IQ: 27 Támadás: 15 Agresszió: 3 Testsúly: 75 kg
Ügyesség: 15 Védekezés: 19 Menekülés: 30 % Életkor: 38/38 év
Egészség: 14 Életpont: 242/242 Jellem: semleges (-1) Tul. pont: 5
Szerencse: 24 Varázspont: 128/20 Pénz: 181 arany Kép. pont: 13
Eddig összesen 577 szörnyet (16 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 7 718 TP-t kaptál. Jelenleg 121 434 TP-d van. A következő szinthez még 58 566 TP szükséges. Trófeáid: ork bérgyilász, arató csattanat, erszényes elkarog.

HARCI ISMERETEK
vágófegyverek: 14 (+1) ütőfegyverek: 19 dobófegyverek: 18 (+1)

Feltételes fegyverváltás: ryuku szablya (#695)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); bumeráng (#249) (7 -9.); ubuk dobónyíl (#138) (10 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
94,19 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 108

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 182 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 11 2. nyomkövetés: 13 3. mászás: 7
4. csapdakészítés: 8 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 22
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 1 9. szörnyidomítás: 3
10. taumaturgia: 7 (+1) 11. szörnyismeret: 6 12. vadászat: 5
13. bányászat: 7

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 2 darabot )
elfogod karmos tankányt (#137) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
sörényes ubuk (#89) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
fémbontó szójer (#150), kérődző etra (#368), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP) időcsere (#285, 5 VP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
9. és magasabb szintűek ellen
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
hhaar burka (#32), tompítás (#40)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> vadász tatu (#10) lángcsóva (#31) >> 11. szintű lényekre
izomernyesztés (#33) >> ragyás burástya (#111)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): 10. labirintus (32,22). városháza (Shaddar) (539): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): 51. labirintus (99,18). Toborzóiroda (759): új. Harmincasok klubja (875): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 46, 47, 48, 49, 50, 51.

Összsúly: 71.75 kg Megterheltség: 143%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 91 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bumeráng (#249) 1 fáklya (#36) 2 kaja (#2)
2 ubuk dobónyíl (#138)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
54 arany (#50) 1 aranygyűrű (#193) 6 bronzpenge (#126)
1 csontszablya (#64) 1 elkarog szőr (#665) 1 ezüst gyűrű (#180)
1 fekete gyöngy (#99) 3 kaktusztüske (#114) 1 kis vaskulcs (#40)
1 Mallon botja (#1526) 1 obszidián függő (#195) 1 orgyilkos tőr (#225)
1 ork csodaszer (#1228) 3 pirkit (#153) 1 rézpajzs (#73)
1 rézpáncél (#71) 1 rézsisak (#72) 6 spiritusz (#170)
1 sullár hólyag (#168) 1 vaskulcs (#183)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

93 94 95 96 97 98 99
17
18
19
20
(94,18) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), erszényes elkarog (#354)
(94,19) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), 24. jellempróba, nekrofun (#173), Elenios oltár
(95,18) nukleáris cickány (#155), Leah rúnaköve, Fairlight oltár
(96,18) sullár (#101), Elenios rúnaköve, oltár, 50. jellempróba, ryuku gárdista (#360)
(97,18) a 47. labirintus bejárata, sötét kastplom (#566), ork bérgyilász (#781), Mallon (#960)
(98,18) fegyvermester háza (#562), fekete mágustorony (#596), sötét gnóm (#132)
(98,19) orgyilkos (#131), helytartói hivatal (#563), bank (#564), az 50. labirintus bejárata, szökőkút, sörsátor (#486), Vlagyimir szobra (#433), udvari mágus (#142), palotaőr (#134)

Üzenet küldése a karakternek