851. forduló, 853. forduló, Alaron összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2013. okt. 24. 9h:03'
EZ A 854. JÁTÉKHETED, 852. FORDULÓD
855. játékheted kezdete: okt. 30.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 19 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1969
SZÁMLA : XXXX

ALARON KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [178,103] koordinátán.
Minden varázserőd visszatért. (+286 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+75 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+12 tudatpont.)

* 1. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 980.]

* 2. KP: t. energia kisütése: 37
Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-1 TU.] [5 pontot használtál fel, van még 975.]

* 3. KP: elmormolod a 78. varázslatot a 164. varázslatot a 443. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. [-9 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 973.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (3 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 973.]
Beizzik a turbómágia. Érzed, ahogy a harci induló ritmusára mozdul minden izmod (+20 támadás). [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 971.]

* 4. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot a 86. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 969.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 969.]
Gyorsvarázsolsz! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 969.]

* 5. KP: használod a 71. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 964.]

* 6. KP: elmormolod az 1. varázslatot a 165. varázslatot a 188. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 962.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 962.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 962.]

* 7. KP: használod a 841. tárgyat
Használod a varkaudar csészét. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 962.]

* 8. KP: használod az 1101. tárgyat
Használod a Niagren pálcáját. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 962.]

im imádkozol
Az oltárra helyezel 5 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. [30 pontot használtál fel, van még 932.]

m 2 3 mozogsz keletre, délkeletre
[179,103] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (ezüstdarab) rejt! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Dornodon oltárt. Délkeletre nézve látsz egy épületet. Délre egy vaskohó van. Északnyugatra egy ősi csatamező van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Terméstől roskadozó kenyérfa gondoskodik arról, hogy hosszú távon ne kelljen az éhhalálra koncentrálnod. (+3 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Még egész friss kobudera nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [180,104] A dombokból hegyek lesznek, méghozzá egyre magasabbak. Magashegységben vagy!

Bányászat képességeddel fémet (mithril) érzel a föld alatt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy mély szakadékot. Keletre nézve látsz egy épületet. Délkeletre egy kihívás tornya van. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy vaskohó van. Északra egy Dornodon oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Mai vadászzsákmány: egy sánta, de kövér törpeantilop. (+5 kaja.) Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy kolostor (663. épület.). Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [32 pontot használtál fel, van még 900.]

be 663 5 bemész a 663. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a kémlelőnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend főnöke utasít egy papot, hogy kezdje meg az oktatásodat. Hosszú és kemény edzés következik, amelynek a végén érzed, hogy fejlődtél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 harcművészetek). Elbúcsúzol a szerzetesektől, és továbbállsz. Végül 150 aranyat fizettél. [15 pontot használtál fel, van még 885.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[179,104] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy ekharion nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy Solisar aurája varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy vakító fény varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled vakon tántorog! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy tudatrombolás pszi támadást. Semmi hatás! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ekharion testét. (6 támadással 237 életpontot sebezve.) Ajaj! 2 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 34 aranyat. 1911 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 237, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Utad során felfedezel egy vaskohót. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (rézdarab) rejt! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Dornodon oltárt. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Délnyugatra egy Fairlight oltár van. Északnyugatra egy Raia oltár van. Elrakod a távcsövet. Nagyot bukik egy óriás ugróegér a kirakott lábadon, és ez lett a veszte. Főfogás lesz őkelme! (+2 kaja.) A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy hordóagyú mameluk közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy vakító fény varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled vakon tántorog! A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a hordóagyú mameluk bal oldalát. Kritikus ütés! (6 támadással 264 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a hordóagyú mameluk szőrös testét. (3 támadással 319 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Transzformálsz! (+31 varázspont.) {HD:} Sárkánytőrrel megdöföd a hordóagyú mameluk bal vállát. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) A hordóagyú mameluk mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A hordóagyú mameluk farkával melletted a levegőbe suhint. A hordóagyú mameluk szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 30 aranyat. 2388 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 639, sebződés: 0, gyógyulás: 80, összesen: +80 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Még egész friss emberi nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [178,104] Az igazi hegyek végképp eltűnnek, dombvidéken vagy. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (óndarab) kell, hogy legyen! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Északra egy Raia oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy ekharion nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy Solisar aurája varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Egy vakító fény varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled vakon tántorog! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy tudatrombolás pszi hatás. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ekharion bal karját. (6 támadással 227 életpontot sebezve.) Az ekharion összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 40 aranyat. 1911 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 227, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}


(Továbbmész...) [177,104] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Felismered a közeledőt. Csak egy pszi őselementál. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Távolról vakító fény varázslatot lősz a másikra. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. Ellenfeled vakon tántorog! A szilánk működik (+2 életpont). Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a pszi őselementál egyik csápját. (5 támadással 201 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elszántan a másikra ugrasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a pszi őselementál ködlő zsumókját. (2 támadással 202 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+20 varázspont.) {HD:} Sárkánytőrrel teljesen átszúrod a pszi őselementál ködlő zsumókját. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) A pszi őselementál csápol, de mindhiába. A pszi őselementál elhibázza az ütést csápjával. A pszi őselementál szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2127 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 253, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

Utad során felfedezel egy quwarg bolyt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy régészeti lelőhelyet. Igazi profi munka folyik itt az ásatásoknál! [48 pontot használtál fel, van még 837.]

h 78 használod a 78. tárgyat
Minden nyüzsög a quwargoktól. Bah, lángszóró kéne ide! Ruházatodat még egyszer ellenőrizve, mászni kezdesz fölfelé. Nagy nehezen feljutsz a nyüzsgő quwargok ezrei közt. A boly tetején egy nyílás van, amely a mélybe vezet. Épphogy beférsz! Lemászol a lukba. Nyögve körbepillantasz. Száraz, tág helyen vagy, de minden zsizseg a rovaroktól. És a sok csípés, iszonyú fájdalmas! (-8 életerő). A fosztogatás előtt meg kell küzdened a boly jól megtermett lakójával. Egy quwarg királynő!

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy vakító fény varázslat. Ellenfeled vakon tántorog! A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg királynő potrohát. Kritikus ütés! (5 támadással 185 életpontot sebezve.) A quwarg királynő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1221 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 185, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Már épp kincsek után kutatnál, amikor újabb vendéglátó vereget vállon. Egy quwarg ősmágus!

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled örvénykerítés varázslattal készül a csatára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 27 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzeső. 27 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg ősmágus díszes potrohát. (6 támadással 254 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: 2 sallank karom [sallank karom ládikóba-> (186,106)-> 4 arany, -2 ÉP] és 5 gyenge méreg [gyenge méreg ládikóba-> (186,106)-> 5 arany, -2 ÉP]. 2835 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 254, sebződés: 58, gyógyulás: 2, összesen: -56 ÉP}

Mintha mindez nem lenne elég, újabb lény ugrik elő a semmiből! Egy quwarg parafenomén!

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy vakító fény varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled vakon tántorog! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg parafenomén fejét. (4 támadással 178 életpontot sebezve.) A quwarg parafenomén most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1966 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Ugrálsz egy kicsit a quwargokon, mire elslisszolnak. És ami marad - az KINCS! Felveszel 1 shinai gömböt. Probléma nélkül leérsz a földre - a quwargok nem faltak fel útközben. [35 pontot használtál fel, van még 802.]

m 5 5 4 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délre
[176,105] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy tűzbokrot. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Feltöltöd a vizestömlőt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze délre látsz egy Tharr oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy patakot. Elrakod a távcsövet.

Nagyot bukik egy óriás ugróegér a kirakott lábadon, és ez lett a veszte. Főfogás lesz őkelme! (+2 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 fáklyát. Ügyességed TF-elődött.

(Továbbmész...) [175,106] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy bávatag golombár lehet. Alaposan megfigyeled a másikat, csakúgy ő is Téged. Aztán a lény otthagy.

Utad során felfedezel egy fekete lótuszt. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Szeli'D Kígyószisz vigyorog kajánul. Gyanús mozgást látsz a fák között. Tapasztalt erdőjáróként egy pillanat alatt elrejtőzöl egy alkalmas fa mögött. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy bűbájlidérc. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Friss emberi nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [175,107] A terep továbbra is ritka erdő. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy korongfát.

[51 pontot használtál fel, van még 751.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[174,108] Fák, mindenütt csak fák. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Észrevétlenül meglapulsz egy hatalmas fatörzs mögött. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Azonnal rájössz, hogy egy bűbájlidérc ijesztett meg. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy manilla-fát. Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy drakolich. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy Solisar aurája varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy energiafolyam varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 361 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 bordacsontot. [bordacsont ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 1845 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 361, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}

[16 pontot használtál fel, van még 735.]

kt 92 3 elkészíted a 92. tárgyat (3 darabot)
Begyűjtöttél 3 kötelet. Ügyességed TF-elődött. [17 pontot használtál fel, van még 718.]

m 3 mozogsz délkeletre
[175,109] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Thargodan csatamezőt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Felrakod a vénasszony hátára a rőzsét. Hálásan szól hozzád: - Az istenek segítsenek utadon! (+2 jóság.)
[22 pontot használtál fel, van még 696.]

zip 534 100 nemes céllal pusztítod az 534. tárgyat 100 pontért
Nekilátsz az ocsmány konstrukt módszeres szétszedésének. A hosszú munka meghozza gyümölcsét: végre leromboltad, szétbontottad a veszélyes alkotást! (+2 jóság.) Chara-din megbüntet (-100 VP.) Ügyességed TF-elődött. [100 pontot használtál fel, van még 596.]

kut 50 kutatsz 50 pontért
Nem foglalkozva a Thargodan csatamező baljóslatú hangulatával, ásni kezdesz. A hideg futkos a hátadon, ahogy a fekete csontok ropognak a lábad alatt. Hmmm... semmi. Odébbállsz, néhány rémisztő Thargodan csontváz mellett folytatod a munkát. A Thargodanok mellkasából valami hatalmas erő tépett ki valamit. Rettenetesen elfáradtál, a hely hangulata ólomsúlyként nehezedik rád. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy Mnebolath jön feléd.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy Solisar aurája varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiafolyam varázslat. 352 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (186,106)-> 14 arany, -2 ÉP]. 2188 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 352, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}

Letörölgeted magadról a lény iszamlós testnedveit, aztán folytatod a munkát, ahol abbahagytad. Valamit kifordít az ásód. A következő kincseket találtad: egy sallank nyíl [sallank nyíl ládikóba-> (186,106)-> 4 arany, -2 ÉP] és egy mérg. ubuk dobónyíl [mérg. ubuk dobónyíl ládikóba-> (186,106)-> 7 arany, -2 ÉP]. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy Mnebolath támad rád.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy Solisar aurája varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiafolyam varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 378 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Véres nyál csordul ki a Mnebolath száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (187,107)-> 6 arany, -2 ÉP] és egy aranytű. 2188 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 378, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}

Undorítók ezek a lények, ebben a csonttemetőben élnek! Átsétálsz a savhurrikán által mélyesztett gödör másik szélére, hátha ott több szerencséd lesz. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy Mnebolath támad rád.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy Solisar aurája varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiafolyam. 364 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 6 arany és egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (187,107)-> 10 arany, -2 ÉP]. 2188 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 364, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}

Lassan elég lesz a bemelegítésből. Elüvöltöd magad: "HOL A FŐSZÖRNY???" Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy Notermanthi védelmezi a vadászterületét.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeledre energiafolyam varázslatot lősz. 373 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy mágiatörés. Semmi eredménye! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy a hatalom szava varázslat. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 29 arany, 2 aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (187,107)-> 24 arany, -2 ÉP] és egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (187,107)-> 30 arany, -2 ÉP]. 3780 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 373, sebződés: 4, gyógyulás: 4, összesen: +0 ÉP}

Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a démon előugrott. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy bev formázó minta. A földön a csontvázak kezdenek megmozdulni, és életre kelni. Ennek fele se tréfa! Menekülsz a kinccsel. Nekiállsz felderíteni a környéket. Hosszas keresés után derül ki, hogy nem jártál sikerrel. [50 pontot használtál fel, van még 546.]

v 198 173 30 elmormolod a 198. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Befejezted a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

173 174 175 176 177 178 179 180 181
102
103
104
105
106
107
108
109
110
(174,108) bűbájlidérc (#761), manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), drakolich (#760)
(175,106) bávatag golombárok (#165), fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), művészi porolit (#720), bűbájlidérc (#761)
(175,107) korongfa (#79, belőle készíthető: #80)
(175,109) Thargodan csatamező (#432), Chara-din monolitja (#534), 32. jellempróba, Mnebolath (#237), Notermanthi (#257)
(176,105) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), tavacska, oltár
(177,104) pszi őselementál (#258), quwarg boly (#359), régészeti lelőhely (#1208), quwarg királynő (#153), quwarg ősmágus (#302), quwarg parafenomén (#248)
(178,104) érclelőhely, ekharion (#232)
(179,103) érclelőhely
(179,104) ekharionok (#232), vaskohó (#155), érclelőhely, hordóagyú mameluk (#254)
(180,104) kolostor (#663), érclelőhely

[173,30] Továbbra is síkságon vagy. Találsz egy ősi csatamezőt. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet.

[-100 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 536.]

kut 30 kutatsz 30 pontért
Ásódat marokra ragadva, buzgón ásni kezdesz a csatamezőn. Mintha egy nyögést hallottál volna a föld alól. Megdermedsz, de aztán semmi. Fehér csontok, korhadt ládák kerülnek elő, de egyelőre semmi használható. Messze, a csatamező túlsó végén mintha apró alakok mozognának, lassan, nagyon lassan. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy szintszívó készül a lemészárlásodra.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiafolyam. 343 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A szintszívó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 294 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 343, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

No, lehet folytatni a munkát! Az ásód hamarosan kifordít egy szétrohadt bőrpáncélt. Mintha lenne benne valami! Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy orgyilkos tőr [orgyilkos tőr ládikóba-> (183,31)-> 8 arany, -2 ÉP]. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy óriás csontváz intéz feléd kihívást.

Gyorsan felraksz egy tompítás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre élőholt pozdorja varázslatot lősz. 591 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
870 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 591, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Na, most már ideje lenne egy kis nyugalomnak! Megmarkolod az ásót, és bőszen kutatsz tovább. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy csontváz jön feléd.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy vakító fény varázslatot dobsz ellenfeledre. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. Ellenfeled vakon tántorog! Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a csontváz sárga koponyáját. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Hu, azért valószínűleg nem ez volt a csatamezőt uraló főszörny. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy élőholt mágus intéz feléd kihívást. Menekülsz, mint akit sóspuskával lőttek fenékbe. Alaposan körbevizsgálódsz. A felderítő munka nem vezetett eredményre. [30 pontot használtál fel, van még 506.]

m 1 mozogsz északkeletre
[174,29] Szűnni nem akar a zöld síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa.

A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy bávatag golombár irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Kikotrod a golyót, és átadod a gyereknek. Megígéri, hogy máskor jobban fog rá vigyázni. (+2 jóság.)
Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy olvasztókemencét. Északra nézve látsz egy művészi porolitot. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. [16 pontot használtál fel, van még 490.]

vv 173 79 elmormolod a 173. varázslatot a 79. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Csillogó csilingeléssel csöppen a cuppogós szopógödörbe a három isteni könnycsepp. Gonosz, fekete bűz száll fel, és a szopógödör lassan eltűnik! Micsoda szent cselekedet volt ez! (+2 jóság.) [-30 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 485.]
Sajnos ezen a mezőn nincs olyan felszentelt oltár, amit elpusztíthatnál. [0 pontot használtál fel, van még 485.]

ep 146 150 építed a 146. tárgyat 150 pontért
A munkában az ekharion bébi segít. Elkezdesz építeni egy oltárt. Köveket hordasz egymásra. Végre megvan, elkészült az oltár. 180 tapasztalati pontot kaptál. Ügyességed TF-elődött. [143 pontot használtál fel, van még 342.]

h 141 használod a 141. tárgyat
Mormolni, kántálni kezdesz, és magasba emeled a szent szimbólumot. Az ima hangja erősödik, a szöveg a tudatalattidból jön: ősi mesterek, papok szavait mondod. Elveszted időérzékedet, nem tudod megállapítani, mennyi időn keresztül megy ez. Amikor már úgy érzed, torkod berekedt, és ajkad csak hangtalanul formálja a szavakat, mennydörgést hallasz: az időközben besötétedett eget hatalmas, kék villám világítja meg, és egyenesen az oltárba csap! A kőemelvény azonban nem sérült meg, hanem vibrálni kezd misztikus, túlvilági fénnyel. Fölötte pedig lassan egy vibráló alak formálódik. Az istened! Elbűvölten, az imát abbahagyva állsz, miközben egy túlvilági zene kíséretében a halhatatlan lény hangja megszólal a fejedben.
- Ah, egy újabb oltár! Megdicsérlek, hű szolgám. [10 pontot használtál fel, van még 332.]

im imádkozol
Az oltárra helyezel 5 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. [30 pontot használtál fel, van még 302.]

v 181 183 32 elmormolod a 181. varázslatot
Mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Befejezted a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

172 173 174 175
28
29
30
31
(173,30) ősi csatamező (#263), oltár, szintszívó (#96), óriás csontváz (#176), csontváz (#48)
(174,29) művészi porolit (#720), 23. jellempróba

[183,32] Egy kisebb településhez érkeztél. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 9 aranyat.

Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy fogadó a Mulya Epokitféreghez. (621. épület.).
Összefutsz egy szőke, hosszú hajú, zöld szemű ember nővel. A bőre kreolszínű. Szeméből tudás sugárzik, pisze orrán a nap sugara tündököl. Kezét lantján pihenteti, de néha-néha megpendíti húrjait. A fülbemászó dallam bejárja a város utcáit, mindenkit vidámsággal tölt el. Talán van néhány érdekes híre a számodra, ha szóba elegyedsz vele. Fairlight nagyhatalmú főpapja. Egy csodálatos nyakláncot, egy derit láncvértt, egy díszes fegyvertokot, egy drakolder gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy halálhozó karkötőjét, egy Hantas karperecét, egy hósárkánybőr csizmát, egy kiképzői érdemérmet, egy kreiton palástot, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy quwarg nyakpántot, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku kalózkalapot, egy ryuku kalózkendőt, egy sárhajító kesztyűt, egy szirén köpenyét, egy tradicionális övet, egy tűztagadót, egy védőtalizmánt, egy villám szimbólumot és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Fegyverzetét egy quwarg gigász trófea, egy quwarg harcmágus trófea és egy entitás manifesztum trófea ékesíti. Jobb kezében egy ősi kardot, bal kezében egy nitmák pengét tart. Lőfegyvere egy kábító nyilacska. Érzékeled auráját: semlegesnek tűnik.
Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Rilly Zunna. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
[-60 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 292.]

be 621 30 7 bemész a 621. épületbe
Belépsz a fogadó ajtaján. Bent viszonylagos tisztaság és rend fogad, nyoma sincs füstnek, alkoholbűznek, a legutóbbi verekedés nyomainak. És a legnagyobb meglepetés: a fogadós rögtön eléd siet! Úgy látszik, még nem elég nagy a forgalom.
- Szeretnék megszállni a fogadódban, és természetesen a legjobb szobádat kérem! A fogadós bólint, jelezve, hogy a kérésed teljesíthető. Kifizetsz 18 aranyat a szállásért. A fickó int, hogy kövesd, megmutatja a szállásodat. A szoba komfortos, tiszta ággyal, mosdótállal. Átveszed a szobakulcsot. A szállás megtekintése után visszatérsz a söntésbe. [0 pontot használtál fel, van még 292.]

* 1. BP: használod a 163. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 287.]

* 2. BP: használod az 1167. tárgyat
Ezen a tereptípuson nem tudsz/nem lenne értelme főzni! [0 pontot használtál fel, van még 287.]

* 3. BP: használod a 73. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Megtelsz energiával. Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi fejlesztés pszi képességet. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 277.]

* 4. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 277.]

* 5. BP: használod a 2107. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 272.]

* 6. BP: elmormolod a 133. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A földből energia áramlik testedbe. Befejezted a teljes gyógyulás varázslatot! Sebeid gyógyulnak (+1 életerő). [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 267.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Gyakorlod a képzeletbeli ellenfelek csapásai, ütései elől való félreugrást. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 227.]

tf 3 27 fejleszted a 3. tulajdonságodat 27 pontért
Bukfencezel, cigánykereket hánysz, egyensúlyozol, hogy az ügyességedet fejleszd. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 510 TVP-t kell elköltened.] [27 pontot használtál fel, van még 200.]
Meghűl az ereidben a vér: egy adószedő! Csak felmutatod neki a hűségérmedet, s ő egy fejbiccentés kíséretében máris odébb áll. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+0 gonoszság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 8, 1, 4.
Küzdelmes kalandjaid után megpihensz táborhelyeden, és felkészülsz a Szertartásra, melyet talán még őseid sem ismertek... ám hiába próbálsz tudatod legmélyére férkőzni, hogy meríts az Élet Forrásából, valami megakadályoz ebben... Figyelem: 3 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Vacsorára kacsapecsenyét kapsz fehér borral. Jóllakottan vonulsz fel a szobádba, és némi tisztálkodás után ágyba bújsz, és már húzod is a lóbőrt. A fogadós közben feljegyezte, hogy majd ébresztést kérsz, hiszen szeretnél a vendégekkel szkanderezni, kockázni és dartozni. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlta munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 780 pontot. A következő körben tehát 980 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Alaron, egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű kobudera férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Raia esszenciájának örököse vagy. A Sziklaöklök (#9144) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 852. fordulód.

Erő: 103 (120) Szint: 51 Merészség: 5/10 Magasság: 149 cm
IQ: 102 (107) Támadás: 89 (94) Agresszió: 5 Testsúly: 56 kg
Ügyesség: 103 (112) Védekezés: 121 (131) Menekülés: 50 % Életkor: 50/55 év
Egészség: 102 (113) Életpont: 1506/1603 Jellem: jó (777) Tul. pont: 0
Szerencse: 100 (116) Varázspont: 3501/2689 Pénz: 26585 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 77/30 Pszi pont: 389/725 Halhatatlanság: 8 % EFejl: 30
Eddig összesen 7070 szörnyet (15 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 27 942 TP-t kaptál. Jelenleg 27 140 960 TP-d van. A következő szinthez még 4 859 040 TP szükséges. Trófeáid: Shengoroth, Friedurgonoma, triklem drakolder. A 726. fordulódban 79328 arany került a bankszámládra. 129304 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 14/20 ökölvívás: 50/13 (+1%) szúrófegyverek: 22/91
vágófegyverek: 30/84 ütőfegyverek: 8/71 lőfegyverek: 6/46
dobófegyverek: 33/48 (+2%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); mihlanil dobótőr (#599) (2 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
183,32 mezőn táborozol
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 174,29
Kedvenc táborhely: 148,87
Legfeljebb 110 TU-t válthatsz TVP-re.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 111/47 (+32%) 2. nyomkövetés: 130/83 (+16%) 3. mászás: 28/98 (+5%)
4. csapdakészítés: 68/70 (+6%) 5. csapdaészlelés: 24/62 6. gyógyítás: 94/39
7. titkosírás: 25/16 8. felderítés: 46/8 (+6%) 9. szörnyidomítás: 23/33
10. teológia: 166/24 (+6%) 11. taumaturgia: 88/9 (+12%) 12. szerencsejáték: 9/89
13. versengés: 26/1 14. harcművészetek: 54/13 (+42%) 15. zene: 268/65
16. szörnyismeret: 52/9 17. pszi: 40/82 (+5%) 18. zárnyitás: 20/33
19. vadászat: 95/15 20. vitalitás: 26/88 21. bányászat: 42/74 (+6%)
22. úszás: 34/55 23. főzés: 46/12 24. csapatmunka: 2/18

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 3

FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen (220+ koordináta feletti területeken 0 mez‹re)
totem 50% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 40 TVP-ért
készítesz szárnyas hernyót (#69) (max. 5 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), púderkövet (#119) (max. 5 darabot )
elfogod gátvakondot (#57) háló-csapdával (#220), sivatagi doareget (#240) fedett veremmel (#219), Tguarkhant (#212) Tguarkhan-csapdával (#356)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 22, max: 50)
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), massza (#217), szubreális vámpír (#223) (csak egyszer), átokosztó (#372), lidércúr (#252), zombi mágus (#389), lélekorzó (#390), bolyongó lidérc (#388), quwarg őrparancsnok (#677), quwarg anyakirálynő (#269), quwarg tűzköpő (#678), ősquwarg (#300), quwarg gigász (#7128) (csak egyszer), Quwaxotix (#961), smaragd sárkány (#326), ében sárkány (#327), márvány sárkány (#328), zafír sárkány (#329), rubin sárkány (#330), liumbe (#349), gonoszok (#988)
Barátságosság (aktív: 14, max: 50)
kérődző etra (#368), epokitféreg (#147), ryuku csapásvezető (#778), Ciang Csí (#978), bűbájlidérc (#761), kronotapír (#286), szellemdarázs (#481), élőholt mágus (#175), Raia angyala (#333), skarlátdémon (#790), Raia szent lovagja (#239), éjfattyak (#9096), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) gigaököl (#49, 16 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) savhurrikán (#107, 40 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) inst.szingularitás (#129, 20 VP) var.tárgy készítés (#153, 300 VP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) a hatalom szava (#196, 50 VP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) Asylux csapdája (#233, 20 VP)
Asylux átka (#234, 30 VP) minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP)
sivatagi vihar (#244, 35 VP) jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
speciális védelem (#292, 50 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP)
sebezhetőség (#366, 50 VP) klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP)
oldás (#372, 15 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP) analízis (#375, 6 VP, 2 TVP)
böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP)
életpajzs (#142, 16 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP) égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP)
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) tűzvihar (#175, 30 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 20 VP)
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP)
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) menekülés (#212, 12 VP)
aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP)
armageddon (#218, 100 VP) Solisar aurája (#240, 18 VP) meditáció (#250, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +2 vp 8 költség alatt; taumaturgia: +2 vp 8 költség alatt;
A varázslatok tanulására elkölthető: 10 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) láth. észlelése (#78) harci induló (#443) tulajdonságpajzs (#26)
szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse III (#59) tárgyvédelem (#178) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
2. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 20)
lángcsóva (#31), vakító fény (#43), puha ütés (#60), izomernyesztés (#33), banshee-sikoly (#373), energiafolyam (#136), gyóntatás (#56), háló (#186), Asylux csapdája (#233)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20)
pszi-acéltorony (#98), hhaar burka (#32), hhaar burka II (#162), Solisar aurája (#240)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 23, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
tisztítótűz (#44) >> borzalmas varkaudar (#166) tisztítótűz (#44) >> autentikus vámpír (#154)
tisztítótűz (#44) >> nómenklatúra (#158) élőholt pozdorja (#134) >> csontváz hadúr (#423)
energiafolyam (#136) >> ősi szellem (#422) energiafolyam (#136) >> kísértetvarázsló (#424)
energiafolyam (#136) >> szubreális vámpír (#223) Asylux csapdája (#233) >> kisebb quwarg isten (#213)
teljes őrület (#118) >> viharóriás (#278) élőholt pozdorja (#134) >> óriás csontváz (#176)
energiafolyam (#136) >> halálelementál (#279) sivatagi vihar (#244) >> semlegesek (#989)
sivatagi vihar (#244) >> jók (#990)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 23, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> rubin sárkány (#330) védelem tűz ellen (#38) >> quwarg tűzköpő (#678)
fehér glóbusz (#47) >> jégelementál (#277) védelem tűz ellen (#38) >> tűzelementál (#276)
védelem tűz ellen (#38) >> Orkhan Thai (#238) védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)
fehér glóbusz (#47) >> varkaudar bajnok (#190) védelem tűz ellen (#38) >> ongóliant (#159)
tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176) varázsvédelem (#34) >> borzalmas varkaudar (#166)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +18 lopás ellen) státusz: OK
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +13 védettség;) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +45 kg teher) státusz: OK
ekharion bébi (#768) (építő: +67% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Lássuk, be tudsz-e jutni az Iszonyat Citadellájába: küldd a Semmibe Molgant!
2.) Mutasd be számomra a Tudás Könyvét, jelezve, hogy készen állsz a tudás megismerésére!
3.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 5)

HŐSTETTEID
Eddig 22 alkalommal próbáltál bejutni A versengés tornyába. (limit: 385).
Eddig 14 alkalommal táboroztál A versengés tornyában. (limit: 77).
A toronyháborúban összesen 42 győzelmet arattál, ezzel 442 pontot szereztél.
Ennyiszer 100 vp-t töltöttél manakútba: 29
Olimpiai helyezéseid: második hely a 3. kategóriában a XXVII. olimpián.
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: harmadik hely az 1. kategóriában az I. nyílt olimpián, első hely a Vadászatban az I. nyílt olimpián.
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 1577, pontszámod: 12606.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kasztropl. trafó (145)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
tisztelet a mest. (246)
a butaság ára (273)
harcművész iskolák (317)
az élet forrása (337)
földmágia (357)
a mágia szeretete (393)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) OK
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
vakmerőség (526) OK
tudati erősítés (527) OK
gyűjtögető életmód (533) OK
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 91 TU. szükséges még: 59 TU.
halhatatlanság (540) OK
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 549 TU szükséges.)
nyakláncviselés (547) OK

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 borkonyó bibe (#312) 1 vas dobónyíl (#189)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
92 arany (#50) 1 aranytű (#272) 1 bev formázó minta (#299)
1 fáklya (#36) 48 isteni könnycsepp (#260) 14 kaja (#2)
3 kötél (#92) 1 shinai gömb (#348) 1 szvó-ektoplazma (#151)
54 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

182 183 184
31
32
33
(183,32) fogadó # (#621), a 99. labirintus bejárata, Rilly Zunna (6105. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek