845. forduló, 847. forduló, Alaron összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2013. okt. 2. 9h:04'
EZ A 846. JÁTÉKHETED, 846. FORDULÓD
847. játékheted kezdete: okt. 9.
A következő fordulódat legkorábban a 847. játékhéten tudjuk betáplálni.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1969
SZÁMLA : XXXX

ALARON KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [342,51] koordinátán.
A vízparton sétálva tekintetedet a víztükörben kibontakozó vízió ejti rabul. Látod, amint Chara-din görnyed kristálygömbje fölé, s feszülten figyeli a belsejében gomolygó ködöt. Várja, hogy végre egy kalandozó képe bontakozzon ki előtte - olyasvalakié, aki azt a furcsa szimbólumot viseli. Szimbólumot, amilyenről híveitől szokott hallani a hozzá szálló keserves fohászokban: izzó magmából előtörő gránit monolit. És igen! Egy Tharr oltár tövében észrevesz egy imádkozó alakot. "Harcospap! Lássuk, mit tudsz!" - érzed a káoszdémon gondolatait. Szája mosolyra húzódik, miközben a halálvarázs igéit idézi fel. A kasztroplanáris szálak is meglazulnak egy pillanatra, amikor a hatalmas negatív energialöket átszáguld a téren, egyenesen a harcospap tudatát célozva, de semmi! Nem történik semmi! Chara-din döbbenten dobja félre a kristálygömböt, s átkokat szórva visszavonul saját burkába. Tharr fölényes mosollyal nyugtázza a látottakat.
Minden varázserőd visszatért. (+62 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+73 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-7 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+12 tudatpont.) A lottó 1044. hetének nyerőszámai: 1, 18, 25. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 13 arany nyereményt kapsz.

* 1. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 980.]

* 2. KP: t. energia kisütése: 37
Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-1 TU.] [5 pontot használtál fel, van még 975.]

* 3. KP: elmormolod a 78. varázslatot a 164. varázslatot a 443. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! [-9 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 973.]
Szupersebesen mormolsz. [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 971.]
Szupersebesen mormolsz. Érzed, ahogy a harci induló ritmusára mozdul minden izmod (+20 támadás). [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 969.]

* 4. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot a 86. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Öregedtél 1 évet. Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 967.]
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 967.]
Szupersebesen mormolsz. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 967.]

* 5. KP: használod a 71. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 962.]

* 6. KP: elmormolod az 1. varázslatot a 165. varázslatot a 188. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 960.]
Szupersebesen mormolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 958.]
Szupersebesen mormolsz. Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 956.]

* 7. KP: használod a 841. tárgyat
Használod a varkaudar csészét. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 956.]

* 8. KP: használod az 1101. tárgyat
Használod a Niagren pálcáját. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 956.]

m 3 7 7 mozogsz délkeletre, északnyugatra, északnyugatra
[343,52] A terep változik, vörös színű, sivatagos területre érkeztél. Ide még a Thargodanok sem szívesen teszik be a lábukat. Egy Thargodan összeaszalódott tetemére bukkansz. Valószínűleg saját fajtársai fordultak ellene. A homokdűne alján megpillantasz egy élőlényt. Belapulsz két kisebb bucka közötti árnyékba. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Ez nem lehet más, mint egy kr'uagon pusztító. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.


(Továbbmész...) [342,51] A vidék innentől kietlen, fekete pusztaság, amelyet itt-ott pettyeznek üszkösödő csontok és megfeketedett sziklák.
(Feltételes támadás:) Egy smaragd sárkány! Ezt kerested. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A szilánk működik (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. Ellenfeled vakon tántorog! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Asylux csapdája varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy káosz szava. A támadása szerencsére hatástalan volt. Távolról méregfelhő III varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a smaragd sárkány testét. (6 támadással 227 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (83 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a smaragd sárkány jobb oldalát. (10 támadással 1011 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+203 életerő). Transzformálsz! (+101 varázspont.) {GYD:} Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a smaragd sárkány bal oldalát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) A smaragd sárkány megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A smaragd sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Karmával néhányszor a smaragd sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 2 aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (310,64)-> 24 arany, -2 ÉP], egy obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP], egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (310,64)-> 40 arany, -2 ÉP], 3 fekete gyöngy, egy vas dobónyíl és egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> (310,64)-> 26 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. 15970 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 1290, sebződés: 143, gyógyulás: 229, összesen: +86 ÉP}

A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északra fordítod, megpillantasz egy áldozati oltárt. Elteszed a látcsövet. Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [341,50] Felkapaszkodsz a meredek hegyoldalra: ez már magashegység!
(Feltételes támadás:) Egy márvány sárkány! Ezt kerested. Itt csata lesz.

Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Az elnyelés besül. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled vakon tántorog! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Asylux átka varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégoszlop varázslat. 52 életpontot vesztettél. (-15 védekezés.) Üdvözlésképpen egy pszi ragyogás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! (köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. A Kitérés Művészetének technikáját használod, hogy elugorhass a szörny lehelete elől. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a márvány sárkány pikkelyes testét. Kritikus ütés! (6 támadással 264 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (27 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a márvány sárkány testét. (8 támadással 839 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+81 varázspont.) {GYD:} Sárkánytőrrel megkarcolod a márvány sárkány jobb szárnyát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) A márvány sárkány fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 65 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a márvány sárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A márvány sárkány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +47 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP], 29 arany, egy pular kristály, egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP], egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP] és egy gyöngymangó. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. 15970 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1153, sebződés: 216, gyógyulás: 28, összesen: -188 ÉP}

Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy áldozati oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy ősvortexet. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +35 életerő. [48 pontot használtál fel, van még 908.]

tv 240 támadó/véd. varázslat a 240. varázslatot
Védekező varázslatok listájára került: Solisar aurája. [0 pontot használtál fel, van még 908.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy szép, mély gödröt ástál. Semmi használhatót nem találtál néhány gilisztán kívül. [8 pontot használtál fel, van még 900.]

h 392 használod a 392. tárgyat
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 900.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Kiásol egy nagy gödröt. Semmi használhatót nem találtál néhány gilisztán kívül. [8 pontot használtál fel, van még 892.]

v 198 320 42 elmormolod a 198. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

340 341 342 343 344
49
50
51
52
53
(341,50) márvány sárkány (#328)
(342,51) smaragd sárkány (#326)
(343,52) kr'uagon pusztító (#414)

[320,42] Lassan, de biztosan haladsz előre a magashegységben. Észreveszel egy ében sziklatornyot. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (mithril) kell, hogy legyen! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert délre fordítod, megpillantasz egy Dornodon oltárt. Északra nézve látsz egy áldozati oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra.
[-100 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 882.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Kiásol egy nagy gödröt. Se kincs, se kriptabejárat. [8 pontot használtál fel, van még 874.]

h 392 használod a 392. tárgyat
Felcsatolod a mászó-karperecet, és először félve, majd egyre bátrabban mászol felfelé a tökéletesen sík és meredek falon. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 mászás). Izzadsz, és rettegsz a lezuhanástól, de mindez kiváló mászás szakértelmednek köszönhetően nem következik be. A torony tetején találsz egy apró nyílást, ahol behatolsz a félelmetes építmény belsejébe. Ha lehet mondani, most aztán beléptél a fenevad barlangjába. A sötétből mindenfelé vörösen izzó szempárak merednek rád. Szíved a torkodban dobog, ahogy valami megmoccan az egyik sarokban. Egy káoszbajnok!

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy energiafolyam varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 387 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a káoszbajnok jobb oldalát. (6 támadással 125 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elszántan a másikra rohansz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a káoszbajnok testét. (4 támadással 341 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+34 varázspont.) {HD:} Sárkánytőrrel megérinted a káoszbajnok tetovált testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) A káoszbajnok fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (4 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A káoszbajnok még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 763, sebződés: 34, gyógyulás: 11, összesen: -23 ÉP}

Mielőtt még kifújhatnád magad, máris előtted terem a következő ellenfél. Egy smaragd drakón!

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy Solisar aurája védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy örvénykerítés mágia... Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Ellenfeled vakon tántorog! Gyógyulsz (+2 életpont). Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. A Kitérés Művészetének technikáját alkalmazod majd. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a smaragd drakón pikkelyes testét. (6 támadással 232 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (1 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a smaragd drakón testét. (5 támadással 408 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+40 varázspont.) {GYD:} Sárkánytőrrel megbököd a smaragd drakón testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) A smaragd drakón feléd harap, de sikertelenül. A smaragd drakón melléd csap a farkával! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sárkányfogat. 6426 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 691, sebződés: 1, gyógyulás: 4, összesen: +3 ÉP}

Épphogy csak kifújod magad, máris újabb támadó liheg a nyakadba. Egy vg'axtol torzító! Emberfeletti gyorsasággal préseled ki magad egy pillanat alatt az ablakon. Megkönnyebbülten, felszabadultan mászol le a sziklatorony oldalán. A végén nagy cuppanással leugrasz a falról. [40 pontot használtál fel, van még 834.]

m 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra
[319,43] Mocsárvidékre érkeztél. A víz sekély, de az iszap feneketlenül mély. Egy rossz lépés, és halott vagy. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze keletre látsz egy Dornodon oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Raia oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Egy jégelementál nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy fehér glóbusz varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy fehér glóbusz rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy vakító fény varázslattal köszöntöd a másikat. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. Ellenfeled vakon tántorog! A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Felkészülsz, hogy pontosan időzítve kitérésed, elkerüld ellenfeled leheletét. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a jégelementál testét. Kritikus ütés! (6 támadással 264 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény jeget köp rád. A pára kicsit hűvösen, de ártalmatlanul ölel körül. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a jégelementál testét. Kritikus ütés! (3 támadással 471 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+47 varázspont.) {HD:} Sárkánytőrrel megdöföd a jégelementál testét. Kritikus ütés! (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) A jégelementál mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A jégelementál még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4358 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 529, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}


(Továbbmész...) [318,44] Változik a terep, a fekete Thargodan-hegyek között vagy. Vérfagyasztó sikoly jut el hozzád a távolból.
(Feltételes támadás:) Egy zafír sárkány! Ezt kerested. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy Solisar aurája. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Ellenfeled vakon tántorog! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. Semmi eredménye! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy ősvillám varázslatot, majd rád küldi. 79 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy gömbvillám varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 87 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. A Kitérés Művészetének technikáját alkalmazod majd. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a zafír sárkány pikkelyes testét. (6 támadással 232 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (17 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a zafír sárkány jobb vállát. (10 támadással 1009 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+74 varázspont.) {HD:} Sárkánytőrrel kicsit megbökdösöd a zafír sárkány jobb első lábát. (2 támadással 107 életpontot sebezve.) A zafír sárkány feléd harap, de sikertelenül. Feléd sújt a zafír sárkány a farkával, de elhibázta! A zafír sárkány karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A zafír sárkány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +47 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 27 arany, egy bíbor erőöv, egy ezüst nyaklánc és egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> (310,64)-> 26 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. 15970 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1348, sebződés: 199, gyógyulás: 7, összesen: -192 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Raia hívei emelték. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (ezüstdarab) van a föld alatt! A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre délnyugatra megpillantasz egy sárkánybarlangot. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +47 életerő. Figyelmeztetés: megterheltséged 200 % fölé emelkedett! [32 pontot használtál fel, van még 802.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
Sajnos ezen a mezőn nincs olyan felszentelt oltár, amit elpusztíthatnál. [0 pontot használtál fel, van még 802.]

ep 146 150 építed a 146. tárgyat 150 pontért
Itt már van egy, minek építenél másikat? [0 pontot használtál fel, van még 802.]

h 141 használod a 141. tárgyat
Sikeres felszenteléshez egy még felszenteletlen, teljesen felépített oltár szükséges. [0 pontot használtál fel, van még 802.]

im 253 imádkozol
0 pontod van jelenleg, pedig annak a varázslatnak a megtanulása 10 pontba kerül. [0 pontot használtál fel, van még 802.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[317,45] Menet közben akaratlanul is körbenézel a hegyoldalról: mindenfelé sivár pusztaságot és sivatagot látsz. Egy kóbor mópat, egy gusztustalan, lárvaszerű lény fut el előled. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Ez nem lehet más, mint egy vg'axtol torzító. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Oldalt pillantva, meglátsz egy sárkánybarlangot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Raia híveié. Bányászat képességeddel fémet (adamantit) érzel a föld alatt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy mópat bolyt. Délre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Északnyugatra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +47 életerő. [22 pontot használtál fel, van még 780.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
Sajnos ezen a mezőn nincs olyan felszentelt oltár, amit elpusztíthatnál. [0 pontot használtál fel, van még 780.]

ep 146 150 építed a 146. tárgyat 150 pontért
Itt már van egy, minek építenél másikat? [0 pontot használtál fel, van még 780.]

h 141 használod a 141. tárgyat
Sikeres felszenteléshez egy még felszenteletlen, teljesen felépített oltár szükséges. [0 pontot használtál fel, van még 780.]

m 5 5 4 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délre
[316,46] Kiégett pusztaságra érkeztél, életnek semmi jelét nem látod. Egy szellemszerű alak húz el melletted: távoli világ asztrális utazója, aki nem meri hús-vér testét a Sötét Földön kockáztatni.

Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze keletre látsz egy Chara-din monolitját. Nyugatra nézve látsz egy ősvortexet. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +44 életerő.

(Továbbmész...) [315,47] Tovább kóborolsz a pusztán. Távoli mennydörgések hangja hatol el hozzád: valószínűleg Thargodan hercegek és ősmágusok vívnak csatát egymással.

Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy dimenziórést. Délnyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Nyugatra egy viharóriás barlang van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy ősvortex van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

(Továbbmész...) [315,48] Barangolsz az útnélküli pusztában. A repedezett, kiégett földön, a megolvadt kőzetek közt egyetlen fűszálat sem látsz. Egy régen lerombolt ősi épület romjait pillantod meg. Alig néhány fekete kő maradt meg belőle! A Thargodanok láthatóan kegyetlen háborút vívnak egymás ellen.
(Feltételes támadás:) Egy smaragd sárkány! Ezt kerested. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy Solisar aurája varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy vakító fény varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled vakon tántorog! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy Asylux csapdája. Szerencsére nem hatott rád. Egy káosz szava varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő III varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a smaragd sárkány óriási karmát. (6 támadással 226 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (47 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a smaragd sárkány óriási karmát. (8 támadással 841 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+27 varázspont.) {HD:} Sárkánytőrrel megdöfködöd a smaragd sárkány testét. (3 támadással 163 életpontot sebezve.) A smaragd sárkány fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A smaragd sárkány farkával megérint. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel épp hogy eltalálod a smaragd sárkány pikkelyes testét. Kritikus ütés! (1 támadással 110 életpontot sebezve.) {HD:} Sárkánytőrrel megbököd a smaragd sárkány óriási karmát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) A smaragd sárkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A smaragd sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Karmával néhányszor a smaragd sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +47 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP], 3 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (310,64)-> 18 arany, -2 ÉP], 9 arany, egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP], egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (310,64)-> 16 arany, -2 ÉP], egy ezüstshuriken, 3 vasérc és egy obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. 15970 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1392, sebződés: 227, gyógyulás: 42, összesen: -185 ÉP}

Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze keletre látsz egy dimenziórést. Délre nézve látsz egy ében sziklatornyot. Délnyugatra egy Thargodan tábor van. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy viharóriás barlang van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +47 életerő. Figyelmeztetés: megterheltséged 200 % fölé emelkedett! [66 pontot használtál fel, van még 714.]

m 4 mozogsz délre
[315,49] A tömény gonoszságot rejtő óriási hegyek közé hatolsz be lassan, óvatosan. Észreveszel egy ében sziklatornyot. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy Raia angyala vigyorog kajánul. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (pular kristály) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy dimenziórést. Nyugatra nézve látsz egy Thargodan tábort. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +47 életerő.

Körbevizsgálódsz. Elég régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. [22 pontot használtál fel, van még 692.]

h 392 használod a 392. tárgyat
Felcsatolod a mászó-karperecet, és először félve, majd egyre bátrabban mászol felfelé a tökéletesen sík és meredek falon. Kétszer is majdnem lezuhansz, de a tapadókorongok erősek. Mire felérsz, patakokban folyik rólad az izzadság. Kifújod magad, aztán bebújsz az ablakon. Amint beérsz, megérint a rothadás és a halál lehelete. Itt valami irtózatosan gonosz dolog tanyázik! Valami félelmetes hangon felbődül, és a következő pillanatban egy óriási alak terem előtted. Egy ében hadúr!

Gyorsan felraksz egy Solisar aurája varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Távolról energiafolyam varázslatot lősz a másikra. 385 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról savhurrikán varázslatot lő rád a másik. (A saválló fülbevaló védett meg.) Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ében hadúr testét. (6 támadással 241 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny savat lehel! (A saválló fülbevaló védett meg.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ében hadúr páncélozott testét. Kritikus ütés! (3 támadással 345 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+17 varázspont.) {HD:} Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod az ében hadúr testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Nem sikerült tökéletesen félreszökkenned: az ében hadúr vágásával megsebezte a bal oldaladat. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +47 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 781, sebződés: 26, gyógyulás: 10, összesen: -16 ÉP}

Mielőtt még kifújhatnád magad, máris előtted terem a következő ellenfél. Egy smaragd drakón!

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy Solisar aurája. A szilánk működik (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy örvénykerítés varázst. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled vakon tántorog! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. A Kitérés Művészetének technikáját használod, hogy elugorhass a szörny lehelete elől. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a smaragd drakón fejét. (6 támadással 235 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (1 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a smaragd drakón farkát. Kritikus ütés! (5 támadással 470 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+23 varázspont.) {HD:} Sárkánytőrrel megérinted a smaragd drakón pikkelyes testét. Kritikus ütés! (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) A smaragd drakón feléd harap, de sikertelenül. A smaragd drakón farkával melletted a levegőbe suhint. A smaragd drakón szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sárkányfogat. 6426 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 766, sebződés: 1, gyógyulás: 4, összesen: +3 ÉP}

Már épp kincsek után kutatnál, amikor újabb vendéglátó vereget vállon. Egy kr'uagon pusztító! Már előre köszörülve a torkodat a halálüvöltéshez, menekülsz kifelé. Óvatosan mászol le. Huh, ez micsoda veszélyes kaland volt, csoda, hogy élve megúsztad. [40 pontot használtál fel, van még 652.]

* 1. BP: használod a 163. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 647.]

* 2. BP: használod az 1167. tárgyat
Ezen a tereptípuson nem tudsz/nem lenne értelme főzni! [0 pontot használtál fel, van még 647.]

* 3. BP: használod a 73. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 637.]

* 4. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 637.]

* 5. BP: használod a 2107. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 632.]

* 6. BP: elmormolod a 133. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Létrehoztad a teljes gyógyulás varázslatot! Sebeid gyógyulnak (+1 életerő). [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 627.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Kitartóan gyakorolsz: kézen állsz, zsonglőrködsz, ugrándozol, az ügyességedet fejlesztve. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 391 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 587.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
A hárítást, a támadások elkerülését gyakorlod. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 351 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 547.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
A hárítást, a támadások elkerülését gyakorlod. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 311 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 507.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Gólyalábakat építesz, és azokkal egyensúlyozva gyakorolsz. Sajnos a lábak túl gyengére sikerültek, hogy használni lehessen őket hosszabb távon, de legalább az egyensúlyérzékedet fejlesztetted. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 271 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 467.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Bukfencezel, cigánykereket hánysz, egyensúlyozol, hogy az ügyességedet fejleszd. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 231 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 427.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Többször végigrohansz egy akadályokkal zsúfolt terepszakaszon: a dolog egyre jobban megy, fürgébben, kecsesebben. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 191 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 387.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Gólyalábakat építesz, és azokkal egyensúlyozva gyakorolsz. Sajnos a lábak túl gyengére sikerültek, hogy használni lehessen őket hosszabb távon, de legalább az egyensúlyérzékedet fejlesztetted. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 151 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 347.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
A hárítást, a támadások elkerülését gyakorlod. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 111 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 307.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Kitartóan gyakorolsz: kézen állsz, zsonglőrködsz, ugrándozol, az ügyességedet fejlesztve. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 71 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 267.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Kitartóan gyakorolsz: kézen állsz, zsonglőrködsz, ugrándozol, az ügyességedet fejlesztve. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 31 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 227.]

tf 3 27 fejleszted a 3. tulajdonságodat 27 pontért
Gyakorlod a képzeletbeli ellenfelek csapásai, ütései elől való félreugrást. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 4 TVP-t kell elköltened.] [27 pontot használtál fel, van még 200.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+0 gonoszság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 20, 22, 3.
Küzdelmes kalandjaid után megpihensz táborhelyeden, és felkészülsz a Szertartásra, melyet talán még őseid sem ismertek... ám hiába próbálsz tudatod legmélyére férkőzni, hogy meríts az Élet Forrásából, de az ott talált Tudás már nem képes tovább tágítani létezésed korlátait. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját töm magába az ekharion bébi. 3 kaját fal föl a sivatagi doareg. 8 kaját nyel le a tüskés gigaféreg. 3 kaját fal föl az ezoterikus mardel. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.) Elmúlta munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 780 pontot. A következő körben tehát 980 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Alaron, egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű kobudera férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Raia esszenciájának örököse vagy. A Sziklaöklök (#9144) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 846. fordulód.

Erő: 103 (120) Szint: 51 Merészség: 5/5 Magasság: 149 cm
IQ: 102 (107) Támadás: 89 (94) Agresszió: 5 Testsúly: 56 kg
Ügyesség: 101 (110) Védekezés: 120 (130) Menekülés: 50 % Életkor: 50/55 év
Egészség: 102 (113) Életpont: 1501/1506 Jellem: jó (777) Tul. pont: 0
Szerencse: 100 (116) Varázspont: 3452/3370 Pénz: 43212 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 77/30 Pszi pont: 389/557 Halhatatlanság: 7 % EFejl: 30
Eddig összesen 6989 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 94 042 TP-t kaptál. Jelenleg 26 544 260 TP-d van. A következő szinthez még 5 455 740 TP szükséges. Trófeáid: rubin sárkány, Friedurgonoma, triklem drakolder. A 726. fordulódban 79328 arany került a bankszámládra. 126924 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 14/20 ökölvívás: 49/80 (+5%) szúrófegyverek: 22/72 (+4%)
vágófegyverek: 30/84 ütőfegyverek: 8/71 lőfegyverek: 6/46
dobófegyverek: 33/23 (+1%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); mihlanil dobótőr (#599) (2 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
315,49 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 148,87
Legfeljebb 110 TU-t válthatsz TVP-re.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 108/91 (+32%) 2. nyomkövetés: 129/49 (+14%) 3. mászás: 28/12 (+18%)
4. csapdakészítés: 68/34 (+6%) 5. csapdaészlelés: 24/62 6. gyógyítás: 94/39
7. titkosírás: 25/16 8. felderítés: 45/74 9. szörnyidomítás: 23/33
10. teológia: 165/78 (+11%) 11. taumaturgia: 87/39 (+8%) 12. szerencsejáték: 9/89
13. versengés: 26/1 14. harcművészetek: 53/1 15. zene: 263/93
16. szörnyismeret: 52/9 17. pszi: 40/59 (+3%) 18. zárnyitás: 20/33
19. vadászat: 95/15 20. vitalitás: 26/88 21. bányászat: 42/48 (+7%)
22. úszás: 34/55 23. főzés: 45/72 24. csapatmunka: 2/18

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 3

FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet)
deus ex machinád 0 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 40 TVP-ért
készítesz szárnyas hernyót (#69) (max. 5 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), púderkövet (#119) (max. 5 darabot )
elfogod gátvakondot (#57) háló-csapdával (#220), sivatagi doareget (#240) fedett veremmel (#219), Tguarkhant (#212) Tguarkhan-csapdával (#356)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 21, max: 50)
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), massza (#217), szubreális vámpír (#223) (csak egyszer), átokosztó (#372), lidércúr (#252), zombi mágus (#389), lélekorzó (#390), bolyongó lidérc (#388), quwarg őrparancsnok (#677), quwarg anyakirálynő (#269), quwarg tűzköpő (#678), ősquwarg (#300), quwarg gigász (#7128) (csak egyszer), Quwaxotix (#961), smaragd sárkány (#326), ében sárkány (#327), márvány sárkány (#328), zafír sárkány (#329), rubin sárkány (#330), liumbe (#349)
Barátságosság (aktív: 14, max: 50)
kérődző etra (#368), epokitféreg (#147), ryuku csapásvezető (#778), Ciang Csí (#978), bűbájlidérc (#761), kronotapír (#286), szellemdarázs (#481), élőholt mágus (#175), Raia angyala (#333), skarlátdémon (#790), Raia szent lovagja (#239), éjfattyak (#9096), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) gigaököl (#49, 16 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) savhurrikán (#107, 40 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) inst.szingularitás (#129, 20 VP) var.tárgy készítés (#153, 300 VP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) a hatalom szava (#196, 50 VP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) Asylux csapdája (#233, 20 VP)
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) sivatagi vihar (#244, 35 VP) jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP)
időcsere (#285, 5 VP) speciális védelem (#292, 50 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) sebezhetőség (#366, 50 VP) klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP)
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP)
analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP)
életpajzs (#142, 16 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP) égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP)
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) tűzvihar (#175, 30 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 20 VP)
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP)
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) menekülés (#212, 12 VP)
aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP)
armageddon (#218, 100 VP) Solisar aurája (#240, 18 VP) meditáció (#250, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +2 vp 8 költség alatt; taumaturgia: +2 vp 8 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) láth. észlelése (#78) égető tekintet (#164) harci induló (#443)
tulajdonságpajzs (#26) szürkeáll. aktiv (#71) esszenciavédelem (#165) esszenciavédelem 2 (#188)
hadiszerencse III (#59) tárgyvédelem (#178) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
2. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 20)
lángcsóva (#31), vakító fény (#43), puha ütés (#60), izomernyesztés (#33), banshee-sikoly (#373), energiafolyam (#136), gyóntatás (#56), háló (#186), Asylux csapdája (#233)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20)
pszi-acéltorony (#98), hhaar burka (#32), hhaar burka II (#162), Solisar aurája (#240)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 25, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
tisztítótűz (#44) >> borzalmas varkaudar (#166) tisztítótűz (#44) >> autentikus vámpír (#154)
tisztítótűz (#44) >> nómenklatúra (#158) élőholt pozdorja (#134) >> csontváz hadúr (#423)
energiafolyam (#136) >> ősi szellem (#422) energiafolyam (#136) >> kísértetvarázsló (#424)
energiafolyam (#136) >> szubreális vámpír (#223) Asylux csapdája (#233) >> kisebb quwarg isten (#213)
teljes őrület (#118) >> viharóriás (#278) élőholt pozdorja (#134) >> óriás csontváz (#176)
energiafolyam (#136) >> halálelementál (#279) gyóntatás (#56) >> gonoszok (#988)
sivatagi vihar (#244) >> semlegesek (#989) sivatagi vihar (#244) >> jók (#990)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 25, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
menekülés (#212) >> gonoszok (#988) védelem tűz ellen (#38) >> rubin sárkány (#330)
védelem tűz ellen (#38) >> quwarg tűzköpő (#678) fehér glóbusz (#47) >> jégelementál (#277)
védelem tűz ellen (#38) >> tűzelementál (#276) védelem tűz ellen (#38) >> Orkhan Thai (#238)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418) fehér glóbusz (#47) >> varkaudar bajnok (#190)
védelem tűz ellen (#38) >> ongóliant (#159) tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176)
varázsvédelem (#34) >> borzalmas varkaudar (#166)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +18 lopás ellen) státusz: OK
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +13 védettség;) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +45 kg teher) státusz: OK
ekharion bébi (#768) (építő: +67% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Lássuk, be tudsz-e jutni az Iszonyat Citadellájába: küldd a Semmibe Molgant!
2.) A Sötét Erőkkel való harc igazi diadala lenne, ha le tudnád győzni a Sötétség egy Hercegét. (teljesítve)
3.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 5)

HŐSTETTEID
Eddig 22 alkalommal próbáltál bejutni A versengés tornyába. (limit: 350).
Eddig 14 alkalommal táboroztál A versengés tornyában. (limit: 70).
A toronyháborúban összesen 42 győzelmet arattál, ezzel 442 pontot szereztél.
Ennyiszer 100 vp-t töltöttél manakútba: 29
Olimpiai helyezéseid: második hely a 3. kategóriában a XXVII. olimpián.
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: harmadik hely az 1. kategóriában az I. nyílt olimpián, első hely a Vadászatban az I. nyílt olimpián.
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 1577, pontszámod: 12606.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kasztropl. trafó (145)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
tisztelet a mest. (246)
a butaság ára (273)
harcművész iskolák (317)
az élet forrása (337)
földmágia (357)
a mágia szeretete (393)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) OK
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
vakmerőség (526) OK
tudati erősítés (527) OK
gyűjtögető életmód (533) OK
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 31 TU. szükséges még: 119 TU.
halhatatlanság (540) OK
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 2308 TU szükséges.)
nyakláncviselés (547) OK

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 borkonyó bibe (#312) 11 isteni könnycsepp (#260) 17 kaja (#2)
3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
346 arany (#50) 1 bíbor erőöv (#291) 1 ezüst nyaklánc (#117)
1 ezüstshuriken (#327) 3 fekete gyöngy (#99) 1 gyöngymangó (#135)
1 pular kristály (#239) 2 sárkányfog (#617) 24 sárkánypikkely (#292)
1 vas dobónyíl (#189) 3 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

314 315 316 317 318 319 320 321
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
(315,48) smaragd sárkány (#326)
(315,49) ében sziklatorony (#589), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely, ében hadúr (#294), smaragd drakón (#321)
(317,45) vg'axtol torzító (#416), sárkánybarlang (#620), Raia oltár, érclelőhely
(318,44) zafír sárkány (#329), Raia oltár, érclelőhely
(319,43) jégelementálok (#277)
(320,42) ében sziklatorony (#589), érclelőhely, káoszbajnok (#293), smaragd drakón (#321)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - A térhajlító kavics lophatatlan lett.

Üzenet küldése a karakternek