TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2013. szept. 13. 9h:10'
EZ A 843. JÁTÉKHETED, 842. FORDULÓD
844. játékheted kezdete: szept. 18.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
|
KALANDOZÓ: #1969
SZÁMLA : XXXX
|
ALARON KALANDJAI
2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [184,60] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz Dellordan Drahattal. Tharr tanítványa. Egy arany papi karkötőt, egy gyémánt védőgyűrűt, egy hoarián bőrövet, egy hoarián sarut, egy Huddens alkarvédőjét, egy Huddens kesztyűjét, egy két kard szimbólumot, egy kígyóbőr övet, egy kráken gyűrűt, egy kreiton fókuszt, egy mágusköpenyt, egy örökkévaló napkövét, egy ősmágus fülbevalóját, egy rájabőr úszógatyát, egy rémbőr tarkóvédőt, egy Tharr Keresztjét, egy tükörpáncélt, egy varkaudar szimbólumot és egy Zu'lit fülkarikáját visel. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy kronotapír trófea és egy Notermanthi trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy cápafogat tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Érzékeled auráját: semlegesnek tűnik. Tisztelettel közeledik feléd, majd kétlépésnyire tőled mélyen meghajol, majd fennhangon köszönt téged. Viszonzod a meghajlást, majd további jó vándorlást kívánsz a másiknak. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Az 1. napon találkozol Frász Atanázzal. Ő Gabrielle férje! Raia főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Mellkasán a Fekete Párducok tetoválását viseli. Egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy jegygyűrűt, egy jing-jang fejpántot, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy rothasztó talizmánt, egy Rughar gyűrűjét, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot, egy topáz erényövet, egy umbatari karkötőt, egy vasvértet, egy zafír erőövet és egy zangrozi csizmát visel. Fegyverzetét egy orbitális mackósajt trófea, egy ongóliant trófea és egy Chara-din fattya trófea díszíti. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Bal kezében egy vámpírtőrt tart. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: az ő jelleme is tiszta fehér, akárcsak a Tiéd. Tisztelettel közeledik feléd, majd kétlépésnyire tőled mélyen meghajol, majd fennhangon köszönt téged. Viszonzod a meghajlást, majd további jó vándorlást kívánsz a másiknak. KÍ tudásod messze meghaladja a másikét. Régóta gondolkozol azon, hogy jó lenne néha gyakorlásképpen harcolni, mint régen a kolostorokban. Most úgy látszik, összejön egy kis barátságos bunyó. Igen! Láthatóan vigyáztok nagyon egymásra, nehogy sérülést okozzatok. Az edzés végeztével felfrissülve, testben-lélekben megerősödve elbúcsúzol fajtársadtól. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Az 1. napon egy láthatatlan alak lopni próbált tőled, szerencsére sikertelenül. Rögtön elszaladt a sunyi.
Az 1. napon összefutsz Franky Lee Johnsonnal. Szeme fehérje aranyszínű, pillantása pedig mély és átható. Raia félisten hatalmú szolgája. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy angyali sisakot, egy dalebg.kristályvértet, egy díszes fegyvertokot, egy drakolder gyűrűt, egy Élet gyűrűjét, egy értépő sarkantyút, egy Hatalom Karkötőjét, egy hósárkánybőr csizmát, egy hótarantula köpenyt, egy kígyóbőr övet, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy Luthius karkötőjét, egy nap szimbólumot, egy natharion gömböt, egy olimpiai aranymedált, egy örökkévaló napkövét, egy ősi kígyóbőr övet, egy ősmágus fülbevalóját, egy ősplazmát, egy Ovgun nyakláncát, egy purifikátor övet, egy q. demoralizátort, egy q. taposó éremet, egy quwarg nyakpántot, egy rémbőr kesztyűt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy sodét, egy teknősbőr nadrágot és egy troglodita gyűrűt visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy Nateilena úrnő trófea és egy vg'axtol torzító trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Aranysárkány. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy ent pásztorbotot, bal kezében egy Zarknod szemét tart. Hátasállata egy tüskés gigaféreg! Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Eddig úgy tudtad, hogy a sárkányok hatalmas, félelmetes állatok. A vele levő példány viszont alig egy arasz, és ráadásul egészen barátságosnak tűnik. No né! Egyszer csak átröppen hozzád, és vidáman üdvözöl! Érzékeled auráját: az ő jelleme is tiszta fehér, akárcsak a Tiéd.
Tisztelettel közeledik feléd, majd kétlépésnyire tőled mélyen meghajol, majd fennhangon köszönt téged. Viszonzod a meghajlást, majd további jó vándorlást kívánsz a másiknak. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Az 1. napon összeakadsz Rhandall Corynian. Tharr nagyhatalmú főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy bozontfonatot, egy Buqqe karmát, egy drakolder gyűrűt, egy Élet gyűrűjét, egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy hósárkánybőr csizmát, egy jégisten amulettet, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kígyóbőr övet, egy koponya gyűrűt, egy kyorg köpenyt, egy lajstrom medált, egy Natharion amulettet, egy ogre övet, egy örökkévaló napkövét, egy ősplazmát, egy q. demoralizátort, egy q. taposó éremet, egy rizspapír-vértet, egy ryuku ökölgyolcsot, egy teriádbőr karkötőt, egy Thargodan koronát, egy troglodita gyűrűt, egy tükörpáncélt és egy varkaudar szimbólumot visel. Fegyverzetét egy zafír sárkány trófea, egy hájas okerón trófea és egy fekélyes hernyó trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: földbe szúrt kard. Bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd tüskés gigaféreg. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: az ő jelleme semleges. "Mester, fogadd őszinte tiszteletemet!" - mondja, miközben földig hajol előtted. Te is mély meghajlással köszöntöd benne a Harcművészt. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Az 1. napon egy láthatatlan alak megpróbált lopni tőled, de kiszúrtad idejében. Látva felsülését, elinalt a gyáva. Feltehetően a csapdád okozta kudarcát.
A 2. napon találkozol egy hosszú ősz hajú, szürke szemű, körszakállas alakváltó férfival. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Auráját mágikus vihar övezi. Egy arany sárkánynadrágot, egy arany sárkányvállapot, egy árnyszőttest, egy bársony övsálat, egy bozontfonatot, egy díszes fegyvertokot, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy draklen csizmát, egy drakolder gyűrűt, egy Élet gyűrűjét, egy Erdauin gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy Fagyor övsálját, egy gárdista övcsatot, egy gron vállvédőt, egy hűbéresi gyűrűt, egy Istenek Talizmánját, egy jáde ékszert, egy Khór maszkját, egy kígyóbőr övet, egy kiképzői érdemérmet, egy kisebb napkorongot, egy kreiton palástot, egy Kyeli maszkját, egy lajstrom medált, egy lényegformázó gyűrűt, egy Lordac kesztyűjét, egy Luthius karkötőjét, egy nemesi ruhadíszt, egy nemesi vívópalástot, egy Notermanthi amulettet, egy Obarran köpenyét, egy og'lhobn fülbevalót, egy opál karkötőt, egy örökkévaló jádekövét, egy q. demoralizátort, egy q. végbélnyúlványt, egy quwarg ékkövet, egy quwarg nyakpántot, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy Sárkány Amulettjét, egy Szakamó fülgyűrűjét, egy szamurájvértet, egy teknős mágiapáncélt, egy Teremtő koronáját, egy tőrvető vállszíjt, egy troglodita gyűrűt, egy tűzhaj diadémet, egy varkaudar szimbólumot, egy védőtalizmánt, egy Vlagyimir-díjat és egy Zarknod fülbevalóját visel. Fegyverzetét egy Quinthyn Hwrx trófea, egy Wadnax trófea és egy Obarraan trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy Romboló kalapácsát, bal kezében egy fagyott kalapácsot tart. Hátasa egy idomított hoarián sárkánybébi. Teherhordója is van: egy eszement trappoló! Szegény állat majd megszakad. Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges jellemű.
Barátságtalanul végigmér Téged, majd valami köszönésfélét vakkant feléd. Odébbállsz.
A 2. napon újból összeakadsz Dellordan Drahattal. Elég egy mentális pillantás aurájára: semlegesnek tűnik. Társadat elnézve, mozgásából arra következtetsz, hogy ő is harcművész. Igen, már érzed a belőle áramló kí-hullámokat. Valószínűleg ő is érezheti ezt, mert egyszercsak földig hajolva köszönt téged, miközben a következőket hebegi: "Üdvözöllek, nagy tudású mester!". Te is meghajlással köszöntöd őt. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Kapsz 1% TP és kincskeresés bónuszt erre a fordulóra. Fura érzésed van: mintha valamid hiányozna...
A nyomok alapos vizsgálódásába kezdesz: hátha kiderül, ki volt a tolvaj. Aprócska, teszi-toszi árnymanó nyomokat találsz a közvetlen közeledben! Egyértelműen női nyomok. További hosszas keresgélés után megpillantasz egy hosszú barna hajszálat. Városi pihenésed alatt nem tudtál ellenállni a csábításnak, így meglátogattál egy szerencsejátékbarlangot. Vagy te vagy a világ legszerencsésebb embere, vagy csak nagyon értesz a kockához (esetleg mindkettő), mert ismét 14 arannyal gazdagabban távoztál. Minden varázserőd visszatért. (+769 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+75 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-7 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+12 tudatpont.)
* 1. KP: |
t. energia kisütése: 145 2 |
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 980.]
* 2. KP: |
t. energia kisütése: 37 |
Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-1 TU.] [5 pontot használtál fel, van még 975.]
* 3. KP: |
elmormolod a 78. varázslatot a 164. varázslatot a 443. varázslatot |
Gyorsvarázsolsz! [-9 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 973.]
Beizzik a turbómágia. [-25 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 971.]
Beizzik a turbómágia. Érzed, ahogy a harci induló ritmusára mozdul minden izmod (+20 támadás). [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 969.]
* 4. KP: |
elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot a 86. varázslatot |
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 967.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 967.]
Gyorsvarázsolsz! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 967.]
* 5. KP: |
használod a 71. pszi képességet |
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 962.]
* 6. KP: |
elmormolod az 1. varázslatot a 165. varázslatot a 188. varázslatot |
Szupersebesen mormolsz. Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 960.]
Gyorsvarázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 958.]
Szupersebesen mormolsz. Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 956.]
* 7. KP: |
használod a 841. tárgyat |
Használod a varkaudar csészét. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 956.]
* 8. KP: |
használod az 1101. tárgyat |
Használod a Niagren pálcáját. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 956.]
v 168 |
elmormolod a 168. varázslatot |
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Megidézted a feltámadás varázslatot! Nem kell félned Leah birodalmától... [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 951.]
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[190,48] Kisebb hegyek emelkednek itt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy mély szakadékot. Látsz egy oltárt. Tharr híveié. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy Leah oltárt. Délkeletre egy friss csatamező van. Délre egy Tharr oltár van. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy Dornodon oltár van. Északra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet.
Mai vadászzsákmány: egy sánta, de kövér törpeantilop. (+5 kaja.) Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)
[16 pontot használtál fel, van még 935.]
h 92 |
használod a 92. tárgyat |
Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a sziklafalon. Leérkeztél a falon tátongó barlangnyíláshoz. Bemászol. Óvatosan megkezded a veszélyes hely felderítését. Nem ér készületlenül, hogy a barlang lakója morogva megindul feléd. Egy téfea magoflux!
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy vakító fény varázslat. Ellenfeled vakon tántorog! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a téfea magoflux jobb lábát. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) A téfea magoflux most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 téfea-agyat. 247 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Egy kupacot látsz. Biztos kincs! Megpiszkálod. A kupac megmozdul. Egy quwarg felderítő!
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Ellenfeled vakon tántorog! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg felderítő potrohát. Kritikus ütés! (5 támadással 195 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gyöngymangót. 992 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 195, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Morgást hallasz magad mögül, rosszat sejtve fordulsz meg. Egy mutáns pók!
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy vakító fény varázslat. Ellenfeled vakon tántorog! Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a mutáns pók testét. Kritikus ütés! (2 támadással 88 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 387 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Miután felmásztál a sziklafalon, elpakolod a kötelet. [20 pontot használtál fel, van még 915.]
[191,49] A hegység kopársága után üdítő a szemnek az élettel teli síkság. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy ősdentor lehet. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy vakító fény varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled vakon tántorog! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Alaposan megsorozod az ősdentor bal lábát. (6 támadással 237 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az ősdentor tüskés hátát. (6 támadással 612 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+123 életerő). Transzformálsz! (+61 varázspont.) {GYD:} Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod az ősdentor tüskés hátát. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Az ősdentor karma a fejed mellett suhan el! Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Az ősdentor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 dentor bőrt. 3434 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 667, sebződés: 0, gyógyulás: 138, összesen: +138 ÉP}
Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy friss csatamezőt. Látsz egy oltárt. Sheran hívei emelték. Látsz egy quwargot. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy Dornodon oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy phua-kúpot. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy Leah oltár van. Elteszed a látcsövet. [16 pontot használtál fel, van még 899.]
kut 20 |
kutatsz 20 pontért |
Nekikezdesz a friss csatamező véletlenszerű átkutatásának. A vért már felszívta a föld, de a bűz még nem oszlott el. A sok szerencsétlen lemészárolt bizonyára szegényes zsoldért menetelt a vágóhídra. Szisztematikusan motozod meg a nem teljesen undorító hullákat. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy dögkeselyű jön feléd.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy vakító fény varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled vakon tántorog! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a dögkeselyű tollas testét. (5 támadással 120 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 madártollat. 765 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Folytatod a kutatást. Nicsak, itt van valami érdekes: Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy bumeráng [bumeráng ládikóba-> (185,60)-> 4 arany, -2 ÉP]. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy tetemember jön feléd.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeledre energiafolyam varázslatot lősz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 362 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A tetemember összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
363 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 362, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Na, most már ideje lenne egy kis nyugalomnak! Intenzív keresgélést folytatsz. Az az egy pozitív dolog van ebben a kukázásban, hogy nincsenek erre igazán komoly szörnyek. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy autentikus vámpír támad rád.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tisztítótűz varázslatot. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 254 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 856 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 254, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Hirtelen ötlettől vezérelve, arra kutakodsz, amerről a szörny támadott. Igen, ez egy jó ötlet volt! Hehe. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (185,60)-> 16 arany, -2 ÉP] és egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (186,61)-> 12 arany, -2 ÉP]. Eleged van a rothadó bűzű csatamezőből, gyorsan magad mögött hagyod. Alaposan körbevizsgálódsz. A munkád eredménytelen: nem találtál eldobott/rejtett tárgyakat. [20 pontot használtál fel, van még 879.]
[190,50] Még mindig füves síkságon vagy. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy phua-kúpot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy borkonyó cserjét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr hívei emelték. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gyilkos csalánt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy Elenios oltárt. Délre nézve látsz egy olvasztókemencét. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy Tharr oltár van. Elrakod a távcsövet.
Érett fürtöktől rogyadozó vajbanán-bokorra bukkansz! Szüret. (+3 kaja.) Elég a vegetáriánus kosztból! A kupánvert zsákgyík talán másképp vélekedik, de hát őt senki sem kérdezte. (+3 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Elég régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [16 pontot használtál fel, van még 863.]
zip 534 100 |
nemes céllal pusztítod az 534. tárgyat 100 pontért |
Nekilátsz az ocsmány konstrukt módszeres szétszedésének. A hosszú munka meghozza gyümölcsét: végre leromboltad, szétbontottad a veszélyes alkotást! (+2 jóság.) Chara-din megbüntet (-100 VP.) Ügyességed TF-elődött. [100 pontot használtál fel, van még 763.]
kt 582 |
elkészíted az 582. tárgyat |
Begyűjtöttél 1 csalánvirágot. Ügyességed TF-elődött. [9 pontot használtál fel, van még 754.]
tim 50 |
titkosírás megfejtése 50 pontért |
Odasétálsz a phua-kúphoz, és megvizsgálod. Á, megvan a feladvány az oldalán!
Csillogó gömb, melyik úszik a vízen, pehelykönnyű, de még egy óriás sem tudja felemelni.
Elővéve minden tudásodat, nekilátsz, hogy megkeresd a megoldást. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 titkosírás). HURRÁ! Megvan a megoldás (de nem kötöd a saját orrodra). Hangosan kimondod a szót. Ujjongasz, ahogy látod, a varázsszó hatott: kinyílik az ajtó. Gombócot érzel a torkodban, ahogy penetrálod az évezredes építmény légterét. Odabent világos van, ősi titok ad fényt a kúp belsejének. Felkészületlenül ér a nagy fekete tömeg, ami odabent mozdul: egy massza!
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy vakító fény varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled vakon tántorog! A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a massza tömpe orrát. (6 támadással 242 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a massza farkát. Kritikus ütés! (3 támadással 306 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+15 varázspont.) {HD:} Sárkánytőrrel megbököd a massza fityegő hártyáját. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A massza inkább csak védekezik: egyetlen támadást sem visz be. A massza csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A massza összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 pular kristályt. 5058 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 595, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Keresgélni kezdesz, hátha képes vagy valamiféle táp detektálására. ... Ez az! Megtaláltad! Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 gyöngymangó, egy lánckesztyű [lánckesztyű ládikóba-> (185,60)-> 15 arany, -2 ÉP], 3 ezüst nyaklánc, egy szöges páncél [szöges páncél ládikóba-> (185,60)-> 24 arany, -2 ÉP], egy ubuk dobónyíl [ubuk dobónyíl ládikóba-> (185,60)-> 5 arany, -2 ÉP] és egy bumeráng [bumeráng ládikóba-> (185,60)-> 4 arany, -2 ÉP]. Hát, nem volt nagy szám ez a phua-kúp. Kitotyogsz. [50 pontot használtál fel, van még 704.]
[191,51] Félig kiégett területen vagy. Kiégett bozótok, halott fák tűnnek fel. Oldalt pillantva, meglátsz egy kék orchideacserjét. Utad során felfedezel egy oltárt. Elenios hívői építették. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gyilkos csalánt. Látsz egy fekete kaktuszt. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Fafejű a Tudós egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Dornodon oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Nyugatra egy olvasztókemence van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
Oppsz, itt járt már valaki! Nagyon régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra. [16 pontot használtál fel, van még 688.]
kt 582 |
elkészíted az 582. tárgyat |
Begyűjtöttél 1 csalánvirágot. Ügyességed TF-elődött. [9 pontot használtál fel, van még 679.]
m 5 4 |
mozogsz délnyugatra, délre |
[190,52] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, hullámzó, zöld füvű síkság.
Látsz egy gyöngymangó bokrot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy Chara-din monolitját. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor délre nézel, észreveszel egy Thargodan csatamezőt. Délnyugatra nézve látsz egy Leah oltárt. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy olvasztókemence van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
(Továbbmész...) [190,53] Még mindig füves síkságon vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Thargodan csatamezőt. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Hatalmas áldozatot hoztál, de meg is lesz a jutalmad. A gnóm teste eltűnik, de hamarosan újra viszontlátod. Sebei közül sok beforrt. Hálából elvisz a rejtekhelyére, és átadja a saját deus ex machináját. (+2 jóság.)
Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Othaka Kewanaar előtt.
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy művészi porolitot. Nyugatra nézve látsz egy Leah oltárt. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Elrakod a távcsövet.
Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [32 pontot használtál fel, van még 647.]
kut 50 |
kutatsz 50 pontért |
Nem riadva vissza a terület dögletesen negatív aurájától, ásóddal dolgozni kezdesz. Egy borzalmas reccsenést hallasz, és majd összepisiled magad! De semmi nem történik. Összeszorított foggal, lankadás nélkül dolgozol. Látásod kezd elhomályosulni, izzadság ömlik rólad. De az izzadság iszonyúan hideg. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy csapat Chara-din fattya támad rád.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy energiafolyam varázslattal köszöntöd a másikat. 369 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled varázslatlopás varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Chara-din fattya jobb karját. (6 támadással 228 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel megcsapod a Chara-din fattya bal karját. Kritikus ütés! (1 támadással 115 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) {HD:} Sárkánytőrrel megérinted a Chara-din fattya bal lábát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A 2 Chara-din fattya állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2757 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 762, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Hol is tartottál? Aha, az ásás! Tovább túrod a földet. Előgördül egy Thargodan koponya, és valami megcsillan benne! Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy bronzsisak [bronzsisak ládikóba-> (185,60)-> 9 arany, -2 ÉP]. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy Mnebolath készül a lemészárlásodra.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiafolyam varázslatot. 363 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A Mnebolath összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy aranytű, egy arany és egy gyöngymangó. 2104 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 363, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Ez már igazán bosszantó! Az embert egyáltalán nem hagyják dolgozni. Újabb adag követ és csontot sikerül előtúrnod. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy csapat Chara-din fattya intéz feléd kihívást.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiafolyam varázslatot lősz. 357 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy varázslatlopás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Chara-din fattya testét. (6 támadással 235 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel megcsapod a Chara-din fattya fejét. (1 támadással 107 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a Chara-din fattya nyakát. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a 2 Chara-din fattya, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2757 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 750, sebződés: 3, gyógyulás: 5, összesen: +2 ÉP}
No! Kezdesz kifáradni. Essünk túl a végső összecsapáson! Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy Orkhan Thai jön feléd.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem tűz ellen varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy fehér glóbusz varázslatot. Ellenfeledre energiafolyam varázslatot lősz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 370 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. (védelem tűz ellen védett meg.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (186,61)-> 28 arany, -2 ÉP], egy aranytű, egy ezüst nyaklánc, egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (185,60)-> 12 arany, -2 ÉP], egy arany, 2 vasérc és 2 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (186,61)-> 12 arany, -2 ÉP]. 2706 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 370, sebződés: 6, gyógyulás: 4, összesen: -2 ÉP}
Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. A következő kincseket találtad: egy bronzpajzs, egy vasérc és egy gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (186,61)-> 48 arany, -2 ÉP]. A levegő remegni kezd: a teleportáció ózonillata! Nem szívesen bunyóznál most egy Thargodan herceggel, úgyhogy hanyatt-homlok menekülsz. Alaposan körbevizsgálódsz. A munka nem volt hiábavaló! A földön a következő tárgyakat találod: 1 szöges páncél [szöges páncél ládikóba-> (185,60)-> 24 arany, -2 ÉP], 1 vassisak [vassisak ládikóba-> (185,60)-> 22 arany, -2 ÉP], 1 fekete bőrcsizma [fekete bőrcsizma ládikóba-> (185,60)-> 16 arany, -2 ÉP]. Elteszed őket. [50 pontot használtál fel, van még 597.]
m 5 3 |
mozogsz délnyugatra, délkeletre |
[189,54] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy smirglibokrot. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Dred Hornwill irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr híveié.
(Továbbmész...) [190,55] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy friss csatamezőt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Dornodon híveié. Oldalt pillantva, meglátsz egy csodabazárt. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Felrakod a vénasszony hátára a rőzsét. Hálásan szól hozzád: - Az istenek segítsenek utadon! (+2 jóság.)
Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Nyugatra egy kihívás tornya van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.) [38 pontot használtál fel, van még 559.]
v 79 |
elmormolod a 79. varázslatot |
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmormoltad az oltár eltörlése varázslatot! Irtóztató detonáció kíséretében tűnik el a nyomorúságos tákolmány. Helyén csak por és füst marad. [-60 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 549.]
ep 146 150 |
építed a 146. tárgyat 150 pontért |
A munkában az ekharion bébi segít. Kemény munkába fogsz: építeni kezdesz egy oltárt. Köveket hordasz egymásra. Végre megvan, elkészült az oltár. 181 tapasztalati pontot kaptál. Ügyességed TF-elődött. [143 pontot használtál fel, van még 406.]
h 141 |
használod a 141. tárgyat |
Mormolni, kántálni kezdesz, és magasba emeled a szent szimbólumot. Az ima hangja erősödik, a szöveg a tudatalattidból jön: ősi mesterek, papok szavait mondod. Elveszted időérzékedet, nem tudod megállapítani, mennyi időn keresztül megy ez. Amikor már úgy érzed, torkod berekedt, és ajkad csak hangtalanul formálja a szavakat, mennydörgést hallasz: az időközben besötétedett eget hatalmas, kék villám világítja meg, és egyenesen az oltárba csap! A kőemelvény azonban nem sérült meg, hanem vibrálni kezd misztikus, túlvilági fénnyel. Fölötte pedig lassan egy vibráló alak formálódik. Az istened! Elbűvölten, az imát abbahagyva állsz, miközben egy túlvilági zene kíséretében a halhatatlan lény hangja megszólal a fejedben.
- Ah, egy újabb oltár! Megdicsérlek, hű szolgám. [10 pontot használtál fel, van még 396.]
Az oltárra helyezel 5 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Megérkezik a telepatikus üzenet.
- Gratulálok, ezt jól csináltad! Jutalmat érdemelsz. (+1 max. életerő, +44 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve lélektisztulás. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Lássuk, be tudsz-e jutni az Iszonyat Citadellájába: küldd a Semmibe Molgant! 2.) Mesés anyag az eknozol. Hozz nekem belőle 4 darabot, és áldozd fel oltáromnál! 3.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! [30 pontot használtál fel, van még 366.]
v 181 184 60 |
elmormolod a 181. varázslatot |
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Ereidben a vér forrón lendül előre. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!
A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED
|
188 |
189 |
190 |
191 |
192 |
47 |
|
|
|
|
|
48 |
|
|
|
|
|
49 |
|
|
|
|
|
50 |
|
|
|
|
|
51 |
|
|
|
|
|
52 |
|
|
|
|
|
53 |
|
|
|
|
|
54 |
|
|
|
|
|
55 |
|
|
|
|
|
56 |
|
|
|
|
|
(189,54) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), 31. jellempróba, művészi porolit (#720), Tharr oltár
(190,48) mély szakadék (#154), Tharr oltár, téfea magoflux (#98), quwarg felderítő (#299), mutáns pók (#117)
(190,50) phua-kúp (#372), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), Tharr oltár, Chara-din monolitja (#534), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), massza (#217)
(190,52) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), oltár, Chara-din monolitja (#534)
(190,53) Thargodan csatamező (#432), 30. jellempróba, művészi porolit (#720), Chara-din fattya (#236), Mnebolath (#237), Orkhan Thai (#238)
(190,55) friss csatamező (#262), Dornodon oltár, csodabazár (#1404), 32. jellempróba
(191,49) ősdentor (#282), friss csatamező (#262), Sheran oltár, dögkeselyű (#174), tetemember (#123), autentikus vámpír (#154)
(191,51) kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68), Elenios oltár, Chara-din monolitja (#534), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), művészi porolit (#720)
[184,60] Egy kisebb településhez érkeztél. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy A versengés tornyát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nekrofunt. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 11 aranyat. északra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf.
A repülő majom elejtéséhez szükség volt némi ügyességre, a megevéshez legfeljebb némi üres gyomorra lesz szükség. (+4 kaja.)
Összeakadsz Frász Atanázzal. Ő Gabrielle férje! Raia főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Mellkasán a Fekete Párducok tetoválását viseli. Egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy jegygyűrűt, egy jing-jang fejpántot, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy rothasztó talizmánt, egy Rughar gyűrűjét, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot, egy topáz erényövet, egy umbatari karkötőt, egy vasvértet, egy zafír erőövet és egy zangrozi csizmát visel. Ruházatát egy orbitális mackósajt trófea, egy ongóliant trófea és egy Chara-din fattya trófea ékesíti. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Bal kezében egy vámpírtőrt tart. Elég egy mentális pillantás aurájára: az ő jelleme is tiszta fehér, akárcsak a Tiéd.
Tisztelettel közeledik feléd, majd kétlépésnyire tőled mélyen meghajol, majd fennhangon köszönt téged. Viszonzod a meghajlást, majd további jó vándorlást kívánsz a másiknak. KÍ tudásod messze meghaladja a másikét. Mindketten levetitek páncéljaitokat, pajzsotokat leteszitek, és puszta ököllel küzdeni kezdtek. Szinte érezhető, ahogy vibrál körülöttetek a KÍ. A meccs végeztével mindketten jobban érzitek magatokat és megígéritek egymásnak, hogy lesz folytatás. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Ahogy tovább gyalogolsz, észreveszed egy hollófekete, hosszú hajú, szürke szemű elf férfi táborát. Auráját mágikus vihar övezi. Dornodon személyes tanácsadója. Az égetők rendjének a mágia művésze rangú tagja. Egy denevér szimbólumot, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy ezüsttölgy karkötőt, egy ezüsttölgy kesztyűt, egy ezüsttölgy nadrágot, egy ezüsttölgy vállvédőt, egy fűzött kagylósort, egy gólemgyűrűt, egy háború gyűrűjét, egy hatalom fülbevalóját, egy Iniac nyakláncát, egy játékmesteri palástot, egy Khór maszkját, egy kreiton palástot, egy kyorg övcsatot, egy Luthius karkötőjét, egy Mamajaga kőcipőjét, egy nodonrod kitűzőt, egy örökkévaló napkövét, egy ősi kígyóbőr övet, egy ősmágus fülbevalóját, egy q. ölő éremet, egy regeneráló övet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy ryuku vadászinget, egy Sshreakza amulettjét, egy tünde tegezt, egy tűzhaj diadémet és egy Zu'lit koronáját visel. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy quwarg harcmágus trófea és egy entitás manifesztum trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy biethlan kardot, bal kezében egy wakizashit tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Egy pikkelyes ptog a hátasa. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Tisztán érzed auráját: sötétlelkű, gonosz teremtmény. Erősnek, nagy hatalmúnak látszik - nincs értelme leöletni magadat vele. Nagy ívben elkerülöd a táborhelyét, mielőtt még felfigyelne rád.
Összefutsz Thorral. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. A nála lévő tárgyak közül feltűnik számodra egy gyönyörűen feldíszített dorony duda. Tharr korlátlan hatalmú főpapja. Egy behemót amulettet, egy csodálatos nyakláncot, egy drakolder gyűrűt, egy hakamát, egy haramakit, egy Hatalom Karkötőjét, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kir.érd.műv. kitűzőt, egy kyorg köpenyt, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy olimpiai aranymedált, egy örökkéval.kristályát, egy ősplazmát, egy q. demoralizátort, egy q. ölő éremet, egy quwarg nyakpántot, egy ryuku derékszíjat, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy sodét, egy tűzúr csizmáját, egy Urgod kesztyűjét és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Felszerelését egy kreiton jótündér trófea, egy triklem drakolder trófea és egy Techiulan trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Lant, mit angyal s ördög tart. Jobb kezében egy Daramoula pálcáját, bal kezében egy Zarknod szemét tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasállata egy pikkelyes ptog! Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Mentális auráját felismered, jellegtelen, mint minden semlegesé.
Tisztelettel közeledik feléd, majd kétlépésnyire tőled mélyen meghajol, majd fennhangon köszönt téged. Viszonzod a meghajlást, majd további jó vándorlást kívánsz a másiknak. KÍ tudásod messze meghaladja a másikét. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
[-60 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 356.]
be 1681 |
bemész az 1681. épületbe |
Izgatottan lépsz be a toronyba. Kihívást intéz feléd egy hosszú ezüsthajú, zöld szemű alakváltó férfi. Hosszú szakálla és harcsabajsza van. Fekete a bőre. Büszkén kiáltja, az ő neve Rhandall Corynian. Tharr nagyhatalmú főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy bozontfonatot, egy Buqqe karmát, egy drakolder gyűrűt, egy Élet gyűrűjét, egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy hósárkánybőr csizmát, egy jégisten amulettet, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kígyóbőr övet, egy koponya gyűrűt, egy kyorg köpenyt, egy lajstrom medált, egy Natharion amulettet, egy ogre övet, egy örökkévaló napkövét, egy ősplazmát, egy q. demoralizátort, egy q. taposó éremet, egy rizspapír-vértet, egy ryuku ökölgyolcsot, egy teriádbőr karkötőt, egy troglodita gyűrűt, egy tükörpáncélt, egy varkaudar szimbólumot és egy Zu'lit koronáját visel. Felszerelését egy zafír sárkány trófea, egy hájas okerón trófea és egy fekélyes hernyó trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: földbe szúrt kard. Bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli.
Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Ellenfeled felkészül egy esetleges mentális támadásra egy láthatatlan védekező pszi felhúzásával. Egy sivatagi vihar varázslattal köszöntöd a másikat. 180 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Egy Tharr haragja varázslattal köszönt csatapartnered. 36 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja Rhandall Corynian jobb lábát. (6 támadással 179 életpontot sebezve.) (bőre védelmezi.) Vas dobónyilat küld Feléd ellenfeled. Feléd repül 4 vas dobónyíl. Könnyedén félreütöd! Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Kí energiáidat koncentrálod, és megindítasz egy támadást, amelynek eredménye egy Élet-Halál érintés lesz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered Rhandall Corynian nyakát. (8 támadással 750 életpontot sebezve.) Te 93 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. Transzformálsz! (+15 varázspont.) (bőre védelmezi.) {HD:} Sárkánytőrrel jól megszurkálod Rhandall Corynian fejét. (3 támadással 114 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) (bőre védelmezi.) Ököllel Rhandall Corynian borzalmas ütéseket mérve rá összetöri a jobb lábadat. Az Erő Öklének módszerével támadott, ismered fel. (7 támadástól 823 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! (bőröd védelmez +165 ÉP.) Orgyilkos tőrrel Rhandall Corynian néhányszor megkarcolja a jobb oldaladat. (4 támadástól 159 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! (bőröd védelmez +32 ÉP.) Felkészülsz egy Élet-Halál Érintésre. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered Rhandall Corynian testét. (8 támadással 748 életpontot sebezve.) Te 93 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. Transzformálsz! (+14 varázspont.) (bőre védelmezi.) {HD:} Sárkánytőrrel kicsit megbökdösöd Rhandall Corynian bal oldalát. (3 támadással 99 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) (bőre védelmezi.) Ököllel Rhandall Corynian borzalmas ütéseket mérve rá összetöri a testedet. Az Élet-Halál Érintés trükkjét láthattad tőle. (7 támadástól 597 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! (bőröd védelmez +120 ÉP.) Orgyilkos tőrrel Rhandall Corynian valamennyire megsebezgeti a testedet. (4 támadástól 96 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! (bőröd védelmez +20 ÉP.) Ellenfeled holtan rogy össze. Végeztél vele! A siker azonban nem teljes: a "halott" eltűnik a következő pillanatban. Deus ex machinája volt az átkozottnak. Mérgelődve állsz tovább. 28280 tapasztalati pontot kaptál. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Csatastatisztika; sebzés: 2070, sebződés: 1711, gyógyulás: 525, összesen: -1186 ÉP}
Ez az! Benn vagy! Ezek után teljesen biztos, hogy a nehezen megszerzett helyedet utolsó leheletedig védeni fogod. 28280 tapasztalati pontot kaptál. A következő fordulódban 1% TP és kincskeresés bónuszt kapsz.
[5 pontot használtál fel, van még 351.]
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+142 életerő). [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+150 életerő). [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 341.]
* 1. BP: |
használod a 163. tárgyat |
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 336.]
* 2. BP: |
használod az 1167. tárgyat |
Ezen a tereptípuson nem tudsz/nem lenne értelme főzni! [0 pontot használtál fel, van még 336.]
* 3. BP: |
használod a 73. pszi képességet |
Koncentrálsz. Pszi energia árad szét testedben. Elcsattintod a pszi fejlesztés pszi képességet. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 326.]
* 4. BP: |
elmormolod a 3. varázslatot |
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Megidézted az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 326.]
* 5. BP: |
használod a 2107. tárgyat |
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 321.]
* 6. BP: |
elmormolod a 133. varázslatot |
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Elmormoltad a teljes gyógyulás varázslatot! Sebeid gyógyulnak (+712 életerő). [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 316.]
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 |
fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
A hárítást, a támadások elkerülését gyakorlod. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 276.]
tf 3 40 |
fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
Gólyalábakat építesz, és azokkal egyensúlyozva gyakorolsz. Sajnos a lábak túl gyengére sikerültek, hogy használni lehessen őket hosszabb távon, de legalább az egyensúlyérzékedet fejlesztetted. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 466 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 236.]
tf 3 36 |
fejleszted a 3. tulajdonságodat 36 pontért |
Gyakorlod a képzeletbeli ellenfelek csapásai, ütései elől való félreugrást. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 430 TVP-t kell elköltened.] [36 pontot használtál fel, van még 200.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Meghűl az ereidben a vér: egy adószedő! Csak felmutatod neki a hűségérmedet, s ő egy fejbiccentés kíséretében máris odébb áll. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+0 gonoszság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 3, 19, 6.
Küzdelmes kalandjaid után megpihensz táborhelyeden, és felkészülsz a Szertartásra, melyet talán még őseid sem ismertek... ám hiába próbálsz tudatod legmélyére férkőzni, hogy meríts az Élet Forrásából, valami megakadályoz ebben... Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját bezabál az ekharion bébi. 3 kaját bezabál a sivatagi doareg. 8 kaját fal föl a tüskés gigaféreg. 3 kaját fal föl az ezoterikus mardel. Lestrapálva a nap eseményeitől, táborozásra alkalmas helyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlta munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 780 pontot. A következő körben tehát 980 pontot költhetsz el.
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
LÉLEKTISZTULÁS (215. VARÁZSLAT)
Ha átok, vagy más ártó hatás sújtja a testedet, akkor segít a lélektisztulás varázslat. Ha kiadod a V 215 parancsot, akkor leülsz meditálni, és istenedhez imnákozni, így 5 TVP, 30 VP és egy ezüstdarab árán lelked és tested is megtisztul az ártó hatásoktól. Neked kell kitapasztalnod azonban, hogy pontosan milyen hatásokat orvosol a lélektisztulás. Ha nincs rajtad semmilyen ártó hatás, akkor az utolsó varázsszót nem mondod ki, hanem a varázslat inaktívan lapul mindaddig, amíg valamilyen ártó hatást nem kapsz. Ha pl. harcban történik ez meg, akkor a harc végén automatikusan aktiválódik a varázslat. Ha a lélektisztulást V 215 1-el rakod fel, akkor ezután a lélektisztítást automatikusan megújítod. |
KARAKTERLAP
Alaron, egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű kobudera férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Raia esszenciájának örököse vagy. A Sziklaöklök (#9144) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 842. fordulód.
Erő: |
103 (120) |
Szint: |
51 |
Merészség: |
5/5 |
Magasság: |
149 cm |
IQ: |
102 (107) |
Támadás: |
89 (94) |
Agresszió: |
5 |
Testsúly: |
56 kg |
Ügyesség: |
100 (109) |
Védekezés: |
119 (129) |
Menekülés: |
50 % |
Életkor: |
50/54 év |
Egészség: |
102 (113) |
Életpont: |
1497/1499 |
Jellem: |
jó (777) |
Tul. pont: |
1 |
Szerencse: |
99 (115) |
Varázspont: |
3396/2684 |
Pénz: |
41996 arany |
Kép. pont: |
2 |
Tudatpont: |
77/31 |
Pszi pont: |
389/480 |
Halhatatlanság: |
7 % |
EFejl: |
20 |
Eddig összesen 6950 szörnyet (12 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban
79 168 TP-t kaptál. Jelenleg
26 307 157 TP-d van. A következő szinthez még
5 692 843 TP szükséges. Trófeáid:
rubin sárkány,
Friedurgonoma,
triklem drakolder. A 726. fordulódban 79328 arany került a bankszámládra. 125338 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.
HARCI ISMERETEK |
víziharc: |
14/17 |
ökölvívás: |
49/65 (+1%) |
szúrófegyverek: |
22/62 (+2%) |
vágófegyverek: |
30/84 |
ütőfegyverek: |
8/71 |
lőfegyverek: |
6/46 |
dobófegyverek: |
33/13 (+2%) |
|
|
|
|
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); mihlanil dobótőr (#599) (2 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
184,60 mezőn táborozol |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 190,55 |
Kedvenc táborhely: 148,87 |
Legfeljebb 110 TU-t válthatsz TVP-re. |
EGYÉB ISMERETEK |
1. rejtőzködés: |
107/63 |
2. nyomkövetés: |
129/7 (+10%) |
3. mászás: |
27/76 (+2%) |
4. csapdakészítés: |
68/10 (+6%) |
5. csapdaészlelés: |
24/62 |
6. gyógyítás: |
94/39 |
7. titkosírás: |
25/16 (+19%) |
8. felderítés: |
45/41 (+3%) |
9. szörnyidomítás: |
23/33 |
10. teológia: |
165/49 (+16%) |
11. taumaturgia: |
85/0 (+9%) |
12. szerencsejáték: |
9/89 |
13. versengés: |
26/1 |
14. harcművészetek: |
53/1 |
15. zene: |
262/72 |
16. szörnyismeret: |
52/9 |
17. pszi: |
40/45 (+4%) |
18. zárnyitás: |
20/33 |
19. vadászat: |
95/15 |
20. vitalitás: |
26/88 |
21. bányászat: |
42/26 |
22. úszás: |
34/18 |
23. főzés: |
45/42 |
24. csapatmunka: |
2/18 |
FEJLESZTÉSI PONTOK |
Felhasználatlan fejlesztési pont: 3 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen (220+ koordináta feletti területeken 0 mezre) |
totem 50% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 40 TVP-ért |
készítesz szárnyas hernyót (#69) (max. 5 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), púderkövet (#119) (max. 5 darabot ) |
elfogod gátvakondot (#57) háló-csapdával (#220), sivatagi doareget (#240) fedett veremmel (#219), Tguarkhant (#212) Tguarkhan-csapdával (#356) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 21, max: 50) |
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), massza (#217), szubreális vámpír (#223) (csak egyszer), átokosztó (#372), lidércúr (#252), zombi mágus (#389), lélekorzó (#390), bolyongó lidérc (#388), quwarg őrparancsnok (#677), quwarg anyakirálynő (#269), quwarg tűzköpő (#678), ősquwarg (#300), quwarg gigász (#7128) (csak egyszer), Quwaxotix (#961), smaragd sárkány (#326), ében sárkány (#327), márvány sárkány (#328), zafír sárkány (#329), rubin sárkány (#330), liumbe (#349) |
Barátságosság (aktív: 14, max: 50) |
kérődző etra (#368), epokitféreg (#147), ryuku csapásvezető (#778), Ciang Csí (#978), bűbájlidérc (#761), kronotapír (#286), szellemdarázs (#481), élőholt mágus (#175), Raia angyala (#333), skarlátdémon (#790), Raia szent lovagja (#239), éjfattyak (#9096), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID |
Varázslói varázslataid |
energiatüskék (#29, 5 VP) |
tüskepajzs (#30, 4 VP) |
lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
gigaököl (#49, 16 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) |
savhurrikán (#107, 40 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
inst.szingularitás (#129, 20 VP) |
var.tárgy készítés (#153, 300 VP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) |
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
a hatalom szava (#196, 50 VP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
Asylux csapdája (#233, 20 VP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
sivatagi vihar (#244, 35 VP) |
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) |
speciális védelem (#292, 50 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) |
sebezhetőség (#366, 50 VP) |
klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) |
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) |
oldás (#372, 15 VP) |
banshee-sikoly (#373, 20 VP) |
analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) |
böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) |
harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid |
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) |
éber kakukk (#3, 6 VP) |
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
vakító fény (#43, 7 VP) |
tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) |
éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
energiafolyam (#136, 24 VP) |
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
életpajzs (#142, 16 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) |
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
tűzvihar (#175, 30 VP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 20 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) |
aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) |
lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) |
Solisar aurája (#240, 18 VP) |
|
Pszi képességeid |
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) |
auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) |
pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) |
kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) |
agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) |
pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) |
pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) |
kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) |
pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) |
az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) |
térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) |
direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) |
igazlátás (#190, 3 PP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +2 vp 8 költség alatt; taumaturgia: +2 vp 8 költség alatt; |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA |
Feltételes varázslat-használat |
2. és magasabb szintűek ellen |
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 20) |
lángcsóva (#31), vakító fény (#43), puha ütés (#60), izomernyesztés (#33), banshee-sikoly (#373), energiafolyam (#136), gyóntatás (#56), háló (#186), Asylux csapdája (#233) |
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20) |
pszi-acéltorony (#98), hhaar burka (#32), hhaar burka II (#162) |
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 25, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) |
tisztítótűz (#44) |
>> |
borzalmas varkaudar (#166) |
|
tisztítótűz (#44) |
>> |
autentikus vámpír (#154) |
tisztítótűz (#44) |
>> |
nómenklatúra (#158) |
|
élőholt pozdorja (#134) |
>> |
csontváz hadúr (#423) |
energiafolyam (#136) |
>> |
ősi szellem (#422) |
|
energiafolyam (#136) |
>> |
kísértetvarázsló (#424) |
energiafolyam (#136) |
>> |
szubreális vámpír (#223) |
|
Asylux csapdája (#233) |
>> |
kisebb quwarg isten (#213) |
teljes őrület (#118) |
>> |
viharóriás (#278) |
|
élőholt pozdorja (#134) |
>> |
óriás csontváz (#176) |
energiafolyam (#136) |
>> |
halálelementál (#279) |
|
gyóntatás (#56) |
>> |
gonoszok (#988) |
sivatagi vihar (#244) |
>> |
semlegesek (#989) |
|
sivatagi vihar (#244) |
>> |
jók (#990) |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 25, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) |
menekülés (#212) |
>> |
gonoszok (#988) |
|
védelem tűz ellen (#38) |
>> |
rubin sárkány (#330) |
védelem tűz ellen (#38) |
>> |
quwarg tűzköpő (#678) |
|
fehér glóbusz (#47) |
>> |
jégelementál (#277) |
védelem tűz ellen (#38) |
>> |
tűzelementál (#276) |
|
védelem tűz ellen (#38) |
>> |
Orkhan Thai (#238) |
védelem tűz ellen (#38) |
>> |
vortexmágus (#418) |
|
fehér glóbusz (#47) |
>> |
varkaudar bajnok (#190) |
védelem tűz ellen (#38) |
>> |
ongóliant (#159) |
|
tompítás (#40) |
>> |
óriás csontváz (#176) |
varázsvédelem (#34) |
>> |
borzalmas varkaudar (#166) |
|
|
|
|
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +18 lopás ellen) státusz: OK |
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +13 védettség;) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +45 kg teher) státusz: OK |
ekharion bébi (#768) (építő: +67% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Lássuk, be tudsz-e jutni az Iszonyat Citadellájába: küldd a Semmibe Molgant! |
2.) Mesés anyag az eknozol. Hozz nekem belőle 4 darabot, és áldozd fel oltáromnál! |
3.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 5) |
HŐSTETTEID |
Eddig 22 alkalommal próbáltál bejutni A versengés tornyába. (limit: 325). |
Eddig 14 alkalommal táboroztál A versengés tornyában. (limit: 65). |
A toronyháborúban összesen 42 győzelmet arattál, ezzel 431 pontot szereztél. |
Ennyiszer 100 vp-t töltöttél manakútba: 29 |
Olimpiai helyezéseid: második hely a 3. kategóriában a XXVII. olimpián. |
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: harmadik hely az 1. kategóriában az I. nyílt olimpián, első hely a Vadászatban az I. nyílt olimpián. |
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 1577, pontszámod: 12606. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kasztropl. trafó (145) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
sárkánybölcsesség (230) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
tisztelet a mest. (246) |
a butaság ára (273) |
harcművész iskolák (317) |
az élet forrása (337) |
földmágia (357) |
a mágia szeretete (393) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) OK |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) OK |
vakmerőség (526) OK |
tudati erősítés (527) OK |
gyűjtögető életmód (533) OK |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 0 TU szükséges.) |
halhatatlanság (540) OK |
nyakláncviselés (547) OK |
Az új képesség készen van, de még 7 nap szükséges, hogy használhassátok. |
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
(184,60) A versengés tornya (#1681), nekrofun (#173), Frász Atanáz (4293. kalandozó), egy szemű férfi, Thor (5113. kalandozó), Rhandall Corynian (4108. kalandozó)