83. forduló, 85. forduló, Dorien McGee összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. jún. 25. 15h:03'
EZ A 517. JÁTÉKHETED, 84. FORDULÓD
518. játékheted kezdete: jún. 29.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1199
SZÁMLA : XXXX

DORIEN MCGEE KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [121,113] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 6 bronzhegyű nyilat (50 arany).
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+14 tvp ). A vízparton sétálva tekintetedet a víztükörben kibontakozó vízió ejti rabul. Látod, amint Chara-din görnyed kristálygömbje fölé, s feszülten figyeli a belsejében gomolygó ködöt. Várja, hogy végre egy kalandozó képe bontakozzon ki előtte - olyasvalakié, aki azt a furcsa szimbólumot viseli. Szimbólumot, amilyenről híveitől szokott hallani a hozzá szálló keserves fohászokban: izzó magmából előtörő gránit monolit. És igen! Egy Tharr oltár tövében észrevesz egy imádkozó alakot. "Harcospap! Lássuk, mit tudsz!" - érzed a káoszdémon gondolatait. Szája mosolyra húzódik, miközben a halálvarázs igéit idézi fel. A kasztroplanáris szálak is meglazulnak egy pillanatra, amikor a hatalmas negatív energialöket átszáguld a téren, egyenesen a harcospap tudatát célozva, de semmi! Nem történik semmi! Chara-din döbbenten dobja félre a kristálygömböt, s átkokat szórva visszavonul saját burkába. Tharr fölényes mosollyal nyugtázza a látottakat.
A táborhoz négy alak közelít, kék elefánton lovagolva. Az egyik egy termetes árnymanó, legalább két méter magas, a másik egy zöld hajú ember, a harmadik egy troll, akinek az arca emberfeletti intelligenciát sugároz, a negyedik egy törpe, aki lantot szorongat a kezében és lágy tenorján énekel. "Hahó Tahó!"-rikolt feléd az árnymanó és az elefántot a tábor felé irányítja. "Ha borgányabokrot keresel, Északnak tarts!"- kiáltja az ember. "Sose félj a rőtmanótól, kedvesebb, mint bárki más"-búgja gyönyörű hangján a törpe. A troll rád se néz, csak valamit súg az árnymanónak. A kék elefánt különös lovasaival lassan eltávolodik, te meg felébredsz. Ekkora badarságot sem álmodtál még. Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+49 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+104 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+31 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A lottó 769. hetének nyerőszámai: 24, 16, 7. 2 db 0 találatos szelvényed volt.
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy arató csattanat nyomára bukkanj. A keresgélés eredménytelen volt. [7 pontot használtál fel, van még 271.]

* 1. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A forró energia testedbe áramlik. Egy végső mozdulattal előhívod a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+4 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 266.]

* 2. KP: elmormolod az 53. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Létrehoztad az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+3 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 261.]

* 3. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A forró energia testedbe áramlik. Sikerült elmondanod a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 256.]

* 4. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Sikerült elmondanod az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 251.]

av 13 alakváltás 13
Rendben, táborozás alatt álcázni fogod magad. [3 pontot használtál fel, van még 248.]

bb 347 1 beraksz a bankba a 347. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 súlyzót. [0 pontot használtál fel, van még 248.]

ek 145 2 t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 238.]

a 40 1436 1 átadod a 40. tárgyat az 1436. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 kis vaskulcsot Tork Bendor részére. [5 pontot használtál fel, van még 233.]

v 96 97 107 elmormolod a 96. varázslatot
Kántálni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmormoltad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED



[97,107] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Találsz egy fény szentélyét. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Üdvözöljük Pumpa győzedelmes seregeit szerény városunkban! Sylvera(5801) " nyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor.

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " A következő épületeket látod: egy fegyverbolt (592. épület.) és egy vegyesbolt (595. épület.).
Eladsz 1 bronzsisakot 9 aranyért, 4 dorony tüdőt 32 aranyért, 1 mérg. ubuk tüskét 2 aranyért, 5 ugh mérget 10 aranyért.
Összeakadsz egy vörös, rövid hajú, zöld szemű alakváltó nővel. Fekete a bőre. A nála lévő tárgyak közül feltűnik számodra egy gyönyörűen feldíszített dorony duda. Leah püspöke. Egy féregíz nyakpántot, egy griff nyakéket, egy halálhozó karkötőjét, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy kir.érd.műv. kitűzőt, egy koponya szimbólumot, egy Krough fejdíszét, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. topázát, egy párducbőr övtáskát, egy regeneráló gyűrűt, egy ryuku nadrágot, egy szirén köpenyét, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar páncélt, egy vérpettyes gyűrűt és egy Vlagyimir-díjat visel. Ruházatát egy ongóliant trófea, egy orbitális mackósajt trófea és egy varkaudar hadúr trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Lant, mit angyal s ördög tart. Jobb kezében egy Mallon botját, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Málhásállata egy zombi. Érzékeled auráját: sötét, jelezve, hogy a másik gonosz. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Vérvörösalkonyfény. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Tapasztalatot cseréltek, okítjátok egymást. Picit talán fejlődött a tanácsoknak köszönhetően zene szakértelmed. Eközben te nyomkövetés szakértelmeddel kapcsolatban adtál tippeket. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 223.]

be 592 bemész az 592. épületbe
Lehajolva, belépsz az ajtón. Szakállas, tetőtől talpig bronzpáncélba öltözött, nagyszakállú törp siet elő.
- Nagyszakállú Draenar vagyok, a bolt tulajdonosa. Válassz, daliás harcos, boltom széles választékából! - azzal sorban megmutogatja a falon és polcokon sorakozó öléstechnikai szakszerszámokat és mészárlásgátló öltözékeket. Eközben leplezetlenül méregeti a te felszerelésedet is, és néhány tetszetősebb darabra ajánlatot tesz.
A következő eladó tárgyakat látod (zárójelben a tárgy sorszáma):
szöges bunkó (#8) 20 ap /db, bunkósbot (#9) 2 ap /db, csontkés (#11) 4 ap /db, csontszurony (#12) 4 ap /db,
fúvócső (#20) 8 ap /db, mérgezett tüske (#23) 2 ap /db, ásó (#34) 10 ap /db, kis bőrpajzs (#45) 10 ap /db,
kígyóbőr kesztyű (#49) 10 ap /db, bőrpáncél (#51) 10 ap /db, bőrsisak (#57) 10 ap /db, csontszablya (#64) 4 ap /db,
szöges páncél (#65) 48 ap /db, szöges bőrpajzs (#66) 32 ap /db, rézpáncél (#71) 48 ap /db, rézsisak (#72) 14 ap /db,
rézpajzs (#73) 28 ap /db, mászókarom (#78) 20 ap /db, díszes rézpajzs (#84) 30 ap /db, bronzhegyű lándzsa (#87) 20 ap /db,
bronzsisak (#88) 18 ap /db, bronzpajzs (#89) 32 ap /db, bronzpáncél (#90) 64 ap /db, bronzhegyű nyíl (#94) 10 ap /db,
bakkura csizma (#96) 22 ap /db, rákpajzs (#98) 20 ap /db, rövid íj (#107) 16 ap /db, nyílvessző (#108) 2 ap /db,
hosszú íj (#111) 40 ap /db, göcsörtös bunkó (#123) 16 ap /db, bronzpenge (#126) 24 ap /db, mandibulakasza (#127) 50 ap /db,
sallank nyíl (#129) 6 ap /db, ubuk tüske (#131) 2 ap /db, mérg. ubuk tüske (#137) 4 ap /db, ubuk dobónyíl (#138) 10 ap /db,
nyu-shuriken (#157) 24 ap /db, kis vaspajzs (#159) 32 ap /db, vassisak (#160) 36 ap /db, nagy vaspajzs (#161) 44 ap /db,
vasvért (#164) 120 ap /db, rövid kard (#171) 32 ap /db, harci kalapács (#174) 40 ap /db, vashegyű nyíl (#176) 10 ap /db,
vasalt bunkó (#181) 70 ap /db, vashegyű lándzsa (#182) 36 ap /db, mérgezett vasnyíl (#187) 16 ap /db, mérg. ubuk dobónyíl (#188) 14 ap /db,
vas dobónyíl (#189) 14 ap /db, mérg. vas dobónyíl (#190) 20 ap /db, láncing (#222) 400 ap /db, varkaudar lándzsa (#224) 10 ap /db,
orgyilkos tőr (#225) 16 ap /db, lánckesztyű (#230) 300 ap /db, tankány karom (#237) 20 ap /db, fekete bőrcsizma (#247) 32 ap /db,
tatu ködmön (#255) 8 ap /db, gromak páncél (#270) 60 ap /db, szürke bőrkesztyű (#271) 24 ap /db, rejtőköpeny (#277) 28 ap /db,
Mágikus Koponya (#279) 800 ap /db, varkaudar páncél (#294) 20 ap /db, elit csatavért (#295) 60 ap /db, varkaudar csizma (#317) 40 ap /db,
ezüsttőr (#322) 16 ap /db, ezüsthegyű nyíl (#323) 8 ap /db, ezüstshuriken (#327) 16 ap /db, csontpálca (#329) 75 ap /db,
királyi korona (#338) 250 ap /db, rézgolyó (#343) 2 ap /db, tolmokov-koktél (#351) 16 ap /db, fekete csuha (#375) 20 ap /db,
réz fejpánt (#406) 14 ap /db, vérvörös köpeny (#412) 8 ap /db, bányászcsákány (#434) 20 ap /db, varkaudar szablya (#516) 40 ap /db,
nyílpuska lövedék (#547) 8 ap /db, troll dorong (#550) 100 ap /db, csatabárd (#555) 44 ap /db, rőtmanó kacagány (#714) 10 ap /db,
rubin fejék (#729) 280 ap /db, varkaudar korbács (#1134) 60 ap /db, monstrum vállvédő (#1577) 360 ap /db.

A következő tárgyaidat hajlandó a boltos megvásárolni:
ásó (#34) 5 ap /db, bronzhegyű nyíl (#94) 5 ap /db, bumeráng (#249) 4 ap /db, ezüstshuriken (#327) 8 ap /db,
ezüsttőr (#322) 8 ap /db, harci maszk (#1739) 50 ap /db, hosszú íj (#111) 20 ap /db, kis vaspajzs (#159) 16 ap /db,
kvazár sisak (#266) 70 ap /db, mandibulakasza (#127) 25 ap /db, mászókarom (#78) 10 ap /db, nyu-shuriken (#157) 12 ap /db,
orgyilkos tőr (#225) 8 ap /db, rejtőköpeny (#277) 14 ap /db, tankány karom (#237) 10 ap /db, ubuk tüske (#131) 1 ap /db,
vadászkés (#1264) 12 ap /db, varkaudar csizma (#317) 20 ap /db, vashegyű lándzsa (#182) 18 ap /db, vasvért (#164) 60 ap /db áron.
[5 pontot használtál fel, van még 218.]

be 595 bemész az 595. épületbe
Belépsz a boltba. Azonnal elősiet egy apró, ravasz tekintetű gnóm.
- Üdvözöllek, én vagyok Lamvelmukkbolk, e bolt tulajdonosa. Miben lehetek a szolgálatodra? - érdeklődésedre körbevezet a boltban, és megmutogatja, hogy mi eladnivalója van. Végignézi a Te holmidat is, és néhány tárgyadra ajánlatot tesz.
A következő eladó tárgyakat látod (zárójelben a tárgy sorszáma):

deus ex machina (#1) 50 ap /db, kaja (#2) 2 ap /db, sünmedve tüske (#14) 2 ap /db, vadász tatu bőr (#15) 2 ap /db,
bordacsont (#16) 4 ap /db, ormánygőte csont (#21) 6 ap /db, gyenge méreg (#26) 2 ap cseppje, varányszem (#30) 2 ap /db,
lapockacsont (#33) 8 ap /db, fáklya (#36) 1 ap /db, kis vaskulcs (#40) 6 ap /db, grákóbőr (#41) 6 ap /db,
távcső (#42) 32 ap /db, királygyík bőr (#44) 6 ap /db, surranó kígyó bőr (#47) 4 ap /db, antilopbőr (#48) 6 ap /db,
tigroszlán fog (#63) 2 ap /db, kék orchidea (#68) 8 ap /db, rézdarab (#70) 2 ap /db, rézkulcs (#75) 12 ap /db,
bronzkulcs (#76) 18 ap /db, lapkorong (#80) 4 ap /db, mérleg (#81) 16 ap /db, ragasztó (#83) 2 ap cseppje,
óndarab (#85) 4 ap /db, kötél (#92) 2 ap /db, bakkura bőr (#95) 4 ap /db, rákpáncél (#97) 8 ap /db,
fekete gyöngy (#99) 12 ap /db, tinta (#101) 2 ap cseppje, vízionár szem (#102) 6 ap /db, magszim bél (#103) 10 ap /db,
fémrúd (#104) 16 ap /db, fabontó (#106) 10 ap /db, vapár ág (#110) 20 ap /db, madártoll (#112) 2 ap /db,
rókafarok (#124) 6 ap /db, mandibulapenge (#125) 6 ap /db, sallank karom (#128) 4 ap /db, hebrencs állkapocs (#130) 8 ap /db,
csuklyavirág (#133) 2 ap /db, gyöngymangó (#135) 4 ap /db, mocsári penke (#148) 2 ap /db, szent jogar (#150) 100 ap /db,
szvó-ektoplazma (#151) 20 ap /db, vasérc (#152) 4 ap /db, pirkit (#153) 4 ap /db, ugh méreg (#166) 4 ap cseppje,
sullár hólyag (#168) 14 ap /db, uzbány csőr (#169) 12 ap /db, spiritusz (#170) 2 ap cseppje, téfea-agy (#172) 16 ap /db,
vaskulcs (#183) 20 ap /db, ezüst kulcs (#184) 24 ap /db, nagy bronzkulcs (#185) 28 ap /db, nagy vaskulcs (#186) 32 ap /db,
trikornis szarv (#198) 24 ap /db, karbin plazma (#199) 20 ap /db, gyíkfű (#201) 2 ap /db, amniosz (#203) 2 ap /db,
szuperkötél (#209) 4 ap /db, fűszertartó (#210) 12 ap /db, dorony tüdő (#212) 16 ap /db, ketrec (#216) 152 ap /db,
dobóháló (#221) 16 ap /db, ramit kő (#226) 6 ap /db, acélpengőke (#231) 6 ap /db, ilkin érc (#232) 6 ap /db,
tatu dob (#234) 8 ap /db, dorony duda (#235) 56 ap /db, lajhár csont (#236) 6 ap /db, pular kristály (#239) 16 ap /db,
kis aranykulcs (#240) 32 ap /db, márványkulcs (#245) 32 ap /db, nagy aranykulcs (#246) 48 ap /db, kristálygömb (#265) 20 ap /db,
fülemüle agyar (#267) 10 ap /db, gromak bőr (#268) 16 ap /db, aranytű (#272) 8 ap /db, tyrex csont (#280) 60 ap /db,
raptor karom (#281) 24 ap /db, jégszív (#282) 30 ap /db, sárkánypikkely (#292) 40 ap /db, arx formázó minta (#298) 50 ap /db,
bev formázó minta (#299) 50 ap /db, cru formázó minta (#300) 50 ap /db, mutáns csont (#331) 8 ap /db, huhogó bibe (#332) 16 ap /db,
rákfatty váladék (#333) 2 ap cseppje, shinai gömb (#348) 240 ap /db, molluszk ház (#353) 4 ap /db, degradátor váladék (#354) 4 ap kortyonként,
szockó hólyag (#355) 6 ap /db, quwarg tojás (#360) 4 ap /db, moa rubin (#379) 60 ap /db, polip szívóka (#391) 4 ap /db,
álompor (#396) 2 ap /db, teknőcteknő (#416) 24 ap /db, aranytoll (#572) 80 ap /db, rinóbőr (#651) 10 ap /db,
darázsszárny (#652) 8 ap /db, darázsfarok (#654) 28 ap /db, aurach fog (#657) 2 ap /db, elf csont (#664) 8 ap /db,
elkarog szőr (#665) 2 ap /db, nektoraf faggyú (#667) 6 ap /db, szulfagor agyar (#677) 8 ap /db, troll csont (#704) 8 ap /db,
etra hályog (#712) 50 ap /db, párducbőr (#1066) 20 ap /db, jegesmedve bunda (#1067) 20 ap /db, rozmárfog (#1069) 6 ap /db,
yetiszív (#1070) 16 ap /db, ulkor gyöngy (#1072) 30 ap /db, lidércesszencia (#1074) 14 ap /db, cetuszony (#1075) 20 ap /db,
Éjmágus tükre (#1100) 3000 ap /db, varkaudar látógömb (#1107) 600 ap /db, varkaudar csont (#1113) 8 ap /db, varkaudar pálinka (#1137) 44 ap /db,
fűszerkeverék (#1170) 20 ap /db, sólyomcsőr (#1223) 10 ap /db, bruhatagnyelv (#1230) 14 ap /db, extra takarmány (#1360) 36 ap /db,
pókláb (#1378) 2 ap /db.

A következő tárgyaidat hajlandó a boltos megvásárolni:
acéltű (#334) 1 ap /db, álompor (#396) 1 ap /db, aranyló ugarhéj (#100) 4 ap /db, arx formázó minta (#298) 25 ap /db,
aurach bőr (#658) 14 ap /db, aurach fog (#657) 1 ap /db, bev formázó minta (#299) 25 ap /db, bronzkulcs (#76) 9 ap /db,
darázsszárny (#652) 4 ap /db, deus ex machina (#1) 25 ap /db, drótszőr (#37) 2 ap /db, etra hályog (#712) 25 ap /db,
evaporőr háj (#105) 5 ap /db, fekete gyöngy (#99) 6 ap /db, fülemüle agyar (#267) 5 ap /db, furulya (#233) 7 ap /db,
gyöngymangó (#135) 2 ap /db, illatos rózsaszál (#1595) 10 ap /db, kék orchidea (#68) 4 ap /db, kis vaskulcs (#40) 3 ap /db,
kőszem (#304) 5 ap /db, kötél (#92) 1 ap /db, madártoll (#112) 1 ap /db, manifeszt.nyúlvány (#214) 10 ap /db,
moa jádekő (#382) 16 ap /db, moa rubin (#379) 30 ap /db, moa üveggömb (#383) 5 ap /db, mutáns csont (#331) 4 ap /db,
nektoraf faggyú (#667) 3 ap /db, ork csodaszer (#1228) 18 ap /db, párducbőr pénztárca (#1118) 25 ap /db, pirkit (#153) 2 ap /db,
rejtőköpeny (#277) 14 ap /db, remák szív (#264) 12 ap /db, rézdarab (#70) 1 ap /db, rézkulcs (#75) 6 ap /db,
rinóbőr (#651) 5 ap /db, sallank karom (#128) 2 ap /db, sullár hólyag (#168) 7 ap /db, szeksztáns (#32) 20 ap /db,
szent kehely (#257) 16 ap /db, szulfagor agyar (#677) 4 ap /db, szvó-ektoplazma (#151) 10 ap /db, távcső (#42) 16 ap /db,
tinta (#101) 1 ap cseppje, uzbány csőr (#169) 6 ap /db, varányszem (#30) 1 ap /db, varkaudar látógömb (#1107) 100 ap /db,
vaskulcs (#183) 10 ap /db, vizestömlő (#3) 7 ap /db áron.
[5 pontot használtál fel, van még 213.]

kb 169 84 kiveszel a bankból a 169. tárgyat (84 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 84 uzbány csőrt. [0 pontot használtál fel, van még 213.]

ea 169 91 eladod a 169. tárgyat 91
Eladtál 91 uzbány csőrt. 546 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 213.]

ve 39 1 megveszed a 39. tárgyat 1
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 213.]

ve 184 1 megveszed a 184. tárgyat 1
Vásároltál 1 ezüst kulcsot. 24 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 213.]

ve 138 10 megveszed a 138. tárgyat 10
Vásároltál 10 ubuk dobónyílat. 100 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 213.]

m 2 1 1 mozogsz keletre, északkeletre, északkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[121,113] Szűnni nem akar a zöld síkság. Észreveszel egy ősi csatamezőt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba).

Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
Összeakadsz Dezintegrátorral. Tharr eljövendő papja. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy griff nyakéket, egy gránit szimbólumot, egy lánckesztyűt, egy monstrum vállvédőt, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Fegyverzetét egy purifikátor trófea, egy tüskés harci gromak trófea és egy hadroszaurusz trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Jobb kezében egy Brod buzogányát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Időt szakíttok egy kis tapasztalatcserére. Te főzés szakértelmed terén kapsz néhány hasznos tanácsot, cserébe a pszi szakértelemről mesélsz beszélgetőpartnerednek. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.

(Továbbmész...) [122,112] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy nekrofunt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [123,111] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Találsz egy ősi csatamezőt. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy Fairlight oltárt. Délre nézve látsz egy Tharr templomot. Északnyugatra egy púderszikla van. Elteszed a látcsövet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Csak egy erszényes elkarog. Megvető mosollyal várod a találkozást. Itt csata lesz.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 22 életpontot sebeztél. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az erszényes elkarog szőrös testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az erszényes elkarog szőrös testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az erszényes elkarog szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az erszényes elkarog jobb karját. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Orgyilkos tőrrel eltalálod az erszényes elkarog fejét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 1035 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 35, gyógyulás: 28, összesen: -7 ÉP}

Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 189.]

kut 30 kutatsz 30 pontért
Nekiállsz, hogy ásóddal szétbonts egy nagyobb kupacot. Drámai hátteret kölcsönöz munkádhoz a kiszáradt fák ágainak zörgése. A föld itt különösen kemény, lassan haladsz. Hajjaj, ettől a rengeteg melótól még a bányászat szakértelem sem növekszik! [de a felderítés igen.] Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy szintszívó készül a lemészárlásodra.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szintszívó testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a szintszívó jobb karját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A szintszívó karmai majdnem eltalálnak! A szintszívó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 335 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 0, gyógyulás: 11, összesen: +11 ÉP}

Letörölgeted a vért, aztán folytatod a munkát, ahol abbahagytad. Csak szemét és hulladék! Talán odébb lesz valami, új gödröt kezdesz. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy sírlidérc védelmezi a vadászterületét.

Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sírlidérc jobb karját. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A sírlidérc csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
633 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 12, gyógyulás: 21, összesen: +9 ÉP}

Ez már igazán bosszantó! Az embert egyáltalán nem hagyják dolgozni. Újabb adag földet termelsz ki. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy sírlidérc védelmezi a vadászterületét.

Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a sírlidérc testét. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A sírlidérc csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A sírlidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
633 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 11, gyógyulás: 18, összesen: +7 ÉP}

Huh, ez kemény volt, még jó, hogy nem valami főszörny járt erre! Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy orgoró védelmezi a vadászterületét.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 17 életpontot sebeztél. A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az orgoró testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Megnyirbálja az orgoró ollója a bal karodat. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az orgoró ollóját. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Az orgoró harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Kemény ollójával az orgoró végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. 1151 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 51, gyógyulás: 17, összesen: -34 ÉP}

Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a szörny előugrott. No de hiába - semmit sem találsz! A csatamező fölött óriásira nőtt dögmadarak raja közeledik. Te nem leszel a lakoma tárgya! Befejezed a fosztogatást, és távozol. [30 pontot használtál fel, van még 159.]

m 7 6 6 mozogsz északnyugatra, nyugatra, nyugatra
[122,110] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy púdersziklát. Utad során felfedezel egy vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy törpe bányát. (ld. enc.) Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy olvasztókemencét. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy vaskohót. Északra nézve látsz egy friss csatamezőt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [121,110] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gumifát. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy friss csatamezőt. Északnyugatra nézve látsz egy Leah oltárt. Elrakod a távcsövet. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy alpesi tehén. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az alpesi tehén testét. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Utolsó pillanatban ugrasz félre az alpesi tehén öklelő szarvai elől. Patájával az alpesi tehén kissé megtaszít. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 14 kaját. 343 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 3, gyógyulás: 21, összesen: +18 ÉP}

Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy ryuku légiós került az utadba. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a ryuku légiós páncélos testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a ryuku légiós jobb karját. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Orgyilkos tőrrel megbököd a ryuku légiós jobb oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A ryuku légiós kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával megdöföd a ryuku légiós bal lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a ryuku légiós jobb lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Nem sikerült a ryuku légiós ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 921 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 36, gyógyulás: 20, összesen: -16 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Elég régi (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [120,110] A sík vidék bozótos terepbe vált át. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy ragyás burástya. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

A lény savat köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (11 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a ragyás burástya jobb lábát. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a ragyás burástya jobb lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A ragyás burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! Siralmas támadást intéz farkával a ragyás burástya, épp csak megsuhint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Letéped magadról. A ragyás burástya elhibázza az ütést csápjával. Véres nyál csordul ki a ragyás burástya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 766 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 14, gyógyulás: 22, összesen: +8 ÉP}

Utad során felfedezel egy smirglibokrot. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Körbevizsgálódsz. Aránylag régi (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [24 pontot használtál fel, van még 135.]

m 3 4 4 mozogsz délkeletre, délre, délre
[121,111] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport.

Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy púdersziklát. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [121,112] Síkság, továbbra is csak síkság. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Utad során felfedezel egy amniosz-fát. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy ősi csatamezőt. Elrakod a távcsövet.


(Továbbmész...) [121,113] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Fehér mandula illatát hozza a szél.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy ősi csatamezőt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Aránylag régi (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
[24 pontot használtál fel, van még 111.]

kut 30 kutatsz 30 pontért
Nekiállsz, hogy ásóddal szétbonts egy nagyobb kupacot. Mintha egy nyögést hallottál volna a föld alól. Megdermedsz, de aztán semmi. A föld itt különösen kemény, lassan haladsz. Ujhé, találtál valamit! De nem, csak egy teljesen elrozsdált rézsisak. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy sírlidérc támad rád.

Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a sírlidérc rothadó húsát. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A sírlidérc csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-4 támadás.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
633 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Hátrahagyva a tetemet, folytatod a csatamező felásását. Valamit kifordít az ásód. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 8 ubuk tüske. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy sírlidérc védelmezi a vadászterületét.

Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a sírlidérc rothadó húsát. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a sírlidérc foszladozó testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A sírlidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
633 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Kicsit a vártnál nagyobb az ősi csatamező populációja. No sebaj! Újabb adag földet termelsz ki. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy óriás csontváz jön feléd.

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az óriás csontváz sárga bordáit. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az óriás csontváz sárga bordáit. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Karmait végighúzza az óriás csontváz a jobb oldaladon. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az óriás csontváz testét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted az óriás csontváz sárga bordáit. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 991 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}

Hu, azért valószínűleg nem ez volt a csatamezőt uraló főszörny. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy autentikus vámpír jön feléd.

Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az autentikus vámpír jobb karját. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az autentikus vámpír bal vállát. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az autentikus vámpír testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Az autentikus vámpír most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1014 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a szörny előugrott. Az ötlet tökéletes volt, mosolyogsz elégedetten. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy mutáns csont, egy szöges páncél, egy díszes rézpajzs, egy orgyilkos tőr és egy bumeráng. Sírlidérc-osztag közeledik, minden bizonnyal urukat akarják megbosszulni. Te itt ma már eleget tápoltál! Kereket oldasz. [30 pontot használtál fel, van még 81.]

szk 144 keresed a 144. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy arató csattanatot. [0 pontot használtál fel, van még 81.]

h 1107 használod az 1107. tárgyat
Működésbe hozod a varkaudar látógömböt. Váratlanul egy térkép anyagiasul előtted a levegőben. Elnagyoltan megrajzolt falak és utak. A látványt elraktározod valahova, a tudatod mélyére, ahonnan bármikor előbányászhatod, ha szükség lesz rá.

30
22 24 33
26 28
31
25 27 29 32
23 21
10 8 6 7
14
20
9 2
15 13 5
19 17
3
11
16 1
18 12 4
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 134. labirintus térképe. A bejárat innen nyugatra 27, északra 9 mérföldre található.

Meglepődve veszed észre, hogy időközben a varkaudar látógömb eltűnt a kezedből. [10 pontot használtál fel, van még 71.]

* 1. BP: használod a 73. pszi képességet
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 71.]

* 2. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 68.]

* 3. BP: kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 súlyzót. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [0 pontot használtál fel, van még 68.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 38 fejleszted az 1. tulajdonságodat 38 pontért
Két kézzel megfogod a súlyzód, és különböző körzéseket végzel. Huh, de fárasztó! Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen.

[38 pontot használtál fel, van még 30.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Az aranypikkelyek szaporodnak. Micsoda öröm! [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 9, 23, 18.
Figyelem: 3 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Kisebb fává változol, elrejtve magad a külvilág szeme elől. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, táborozásra alkalmas helyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 225 pontot. A következő körben tehát 255 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TÖRPE BÁNYA (435. TÁRGY)
A nemesebb fémek (pl. mithril) kibányászásához már nem elegendő előkapni az ásót, és puff, kiásni az értékes ércet. Először is, építened kell egy bányát. Ehhez többek között ásó és csákány szükséges, valamint 240 TVP-nyi építkezés (ÉP 435 <TVP>). Ha a bánya elkészült, a H 434 paranccsal próbálhatsz meg bányászni, 8 TVP árán, egy csákány segítségével. Ne feledd, a sikerhez IGEN magas bányászat szükséges! A törpe bányában persze ugyanúgy kitermelhetők a régebbi, felszíni fémek is (réz, pular stb). Ha van érvényben Feltételes Ásás parancsod, és egy mezőn van törpe bánya, és van nálad csákány, akkor automatikusan a bányában próbálkozol, és nem a felszínen.

KARAKTERLAP

Dorien McGee, egy fekete, copfos hajú, barna szemű alakváltó nő vagy. Fekete a bőröd. Tharr eljövendő papja vagy. A Korona Bajnokai (#9125) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 84. fordulód.

Erő: 23 (35) Szint: 16 Merészség: 4/4 Magasság: 167 cm
IQ: 21 Támadás: 29 Agresszió: 3 Testsúly: 71 kg
Ügyesség: 18 (21) Védekezés: 27 Menekülés: 30 % Életkor: 3/3 év
Egészség: 18 Életpont: 235/152 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 21 (26) Varázspont: 262/3 Pénz: 1364 arany Kép. pont: 10
Tudatpont: 28/27 Pszi pont: 122/286 EFejl: 30
Eddig összesen 423 szörnyet (12 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 9089 TP-t kaptál. Jelenleg 154670 TP-d van. A következő szinthez még 25330 TP szükséges. Trófeáid: orgoró, élőholt mágus, quwarg királynő. A 63. fordulódban 8796 arany került a bankszámládra. 9719 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 9/96 (+16%) szúrófegyverek: 17/15 (+26%) vágófegyverek: 9/28
ütőfegyverek: 1/0 lőfegyverek: 8/25 (+15%) dobófegyverek: 15/61

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (160%) << mandibulakasza (#127) (160%) << vashegyű lándzsa (#182) (160%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); sallank nyíl (#129) (5 -10.); bronzhegyű nyíl (#94) (11 -12.); vas dobónyíl (#189) (13 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 13/14 2. nyomkövetés: 22/98 (+20%) 3. lopás: 1/3
4. mászás: 3/28 5. csapdakészítés: 11/73 (+5%) 6. csapdaészlelés: 1/6
7. gyógyítás: 12/99 8. titkosírás: 1/52 9. felderítés: 1/102 (+30%)
10. szörnyidomítás: 1/1 11. teológia: 19/45 (+37%) 12. taumaturgia: 12/21 (+16%)
13. versengés: 4/44 14. harcművészetek: 4/78 15. zene: 6/31 (+3%)
16. szörnyismeret: 14/82 (+18%) 17. pszi: *19/100 18. zárnyitás: 1/0
19. vadászat: 1/68 20. bányászat: 5/5 21. főzés: 2/53 (+1%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 14 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
trikornis (#104)
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
pszi elementál (#221), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +1 vp 6 költség alatt; taumaturgia: +1 vp 6 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
áldomás (#6) csupasz izom (#28) óriáserő (#53) hadiszerencse II (#24)
erőpajzs I (#12)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
12. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10)
hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> manaelementál (#290)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 2, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
hhaar burka (#32) >> manaelementál (#290)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát!
2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0)
3.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bronzhegyű nyíl (#94) 1 bronzsisak (#88) 4 dorony tüdő (#212)
1 kis vaskulcs (#40) 1 mérg. ubuk tüske (#137) 1 sallank karom (#128)
1 ugh méreg (#166) 7 uzbány csőr (#169) 1 varkaudar látógömb (#1107)
9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
475 arany (#50) 3 álompor (#396) 1 aranypikkely (#415)
1 bumeráng (#249) 1 díszes rézpajzs (#84) 1 elkarog szőr (#665)
1 ezüst kulcs (#184) 11 kaja (#2) 1 kőszem (#304)
1 mutáns csont (#331) 1 orgyilkos tőr (#225) 1 szöges páncél (#65)
2 szvó-ektoplazma (#151) 10 ubuk dobónyíl (#138) 8 ubuk tüske (#131)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(120,110) ragyás burástyák (#111), smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), oltár
(121,110) gumifa (#38), oltár, alpesi tehenek (#91), ryuku légiós (#361)
(121,111) 21. jellempróba
(121,112) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203)
(121,113) ősi csatamező (#263), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár, szent tölgyfa (#393), 44. jellempróba, Dezintegrátor (5746. kalandozó), sírlidérc (#172), óriás csontváz (#176), autentikus vámpír (#154)
(122,110) púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), vaskohó (#155), oltár, törpe bánya (#435), olvasztókemence (#86), 45. jellempróba
(122,112) nekrofun (#173), oltár, 31. jellempróba, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(123,111) ősi csatamező (#263), oltár, erszényes elkarog (#354), szintszívó (#96), sírlidérc (#172), orgoró (#170)

Üzenet küldése a karakternek