Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2013. szept. 2. 9h:45' EZ A 841. JÁTÉKHETED, 839. FORDULÓD 842. játékheted kezdete: szept. 4. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1969 SZÁMLA : XXXX |
Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Döbbenten érzékeled, hogy ravasz ellenfeled kifeszít egy láthatatlan védekező pszit. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy sivatagi vihar varázslatot. 180 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy fehérál.roncsolása pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd Lord Axyz jobb karját. (10 támadással 1011 életpontot sebezve.) (bőre védelmezi.) {HD:} Sárkánytőrrel többször eltalálod Lord Axyz testét. (3 támadással 148 életpontot sebezve.) (bőre védelmezi.) Vámpírölővel Lord Axyz gyengén megszurkálja a bal karodat. (5 támadástól 115 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszönt csatapartnered. 45 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. T'vadar tőrével Lord Axyz kicsit megbökdösi a nyakadat. (4 támadástól 63 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! (bőröd védelmez +13 ÉP.) Ellenfeled holtan rogy össze. Végeztél vele! A siker azonban nem teljes: a "halott" eltűnik a következő pillanatban. Deus ex machinája volt az átkozottnak. Mérgelődve állsz tovább. 28000 tapasztalati pontot kaptál. {Csatastatisztika; sebzés: 1339, sebződés: 223, gyógyulás: 38, összesen: -185 ÉP}
Sikeresen megvédted a helyedet a toronyban. 28000 tapasztalati pontot kaptál.Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Ellenfeled felkészül egy esetleges mentális támadásra egy láthatatlan védekező pszi felhúzásával. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre sivatagi vihar varázslatot lősz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 180 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled végigsöpör rajtad egy fehérál.roncsolása pszi támadással. Semmi hatás! (mivel pszi-acéltorony van rajtad.) Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd Lord Axyz testét. (10 támadással 1020 életpontot sebezve.) (bőre védelmezi.) {HD:} Sárkánytőrrel megdöfködöd Lord Axyz jobb oldalát. (3 támadással 155 életpontot sebezve.) (bőre védelmezi.) Vámpírölővel Lord Axyz gyengén megszurkálja a bal oldaladat. (4 támadástól 73 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy nekromanta csókja. 41 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. T'vadar tőrével Lord Axyz néhány helyen meghorzsolja a fejedet. (6 támadástól 104 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! (bőröd védelmez +21 ÉP.) Ellenfeled meginog, majd zsákként dől el. Halott! Már majdnem elmosolyodsz, amikor valami furcsa történik: a hulla egyszerűen köddé válik! Sunyi mágia! Dühödten továbbmész. 28000 tapasztalati pontot kaptál. {Csatastatisztika; sebzés: 1355, sebződés: 218, gyógyulás: 38, összesen: -180 ÉP}
Sikeresen megvédted a helyedet a toronyban. 28000 tapasztalati pontot kaptál. A következő fordulódban 1% TP és kincskeresés bónuszt kapsz.Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Sunyi ellenfeled, egy láthatatlan védekező pszi felrakásával szöszmötöl! Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy sivatagi vihar varázslatot. 180 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled végigsöpör rajtad egy fehérál.roncsolása pszi támadással. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) Elszántan a másikra rohansz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod Lord Axyz nyakát. (8 támadással 820 életpontot sebezve.) (bőre védelmezi.) {HD:} Sárkánytőrrel jól megszurkálod Lord Axyz jobb lábát. (3 támadással 149 életpontot sebezve.) (bőre védelmezi.) Vámpírölővel Lord Axyz gyengén megszurkálja a bal karodat. (4 támadástól 81 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszönt csatapartnered. 46 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. T'vadar tőrével Lord Axyz gyengén megszurkálja a jobb oldaladat. (6 támadástól 91 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! (bőröd védelmez +19 ÉP.) Ellenfeled meginog, majd zsákként dől el. Halott! A következő pillanatban azonban valami döbbenetes dolog történik. A holttest eltűnik, köddé válik! Fejedet csóválva, mogorván hagyod el a csatateret. 28000 tapasztalati pontot kaptál. {Csatastatisztika; sebzés: 1149, sebződés: 218, gyógyulás: 38, összesen: -180 ÉP}
Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy sivatagi vihar varázslat. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 180 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Amikor a másik a földre zuhan, egy pillanatig hitetlenkedve bámulsz. Sikerült megölnöd! A következő másodpercben súlyos csalódás ér: áldozatod csak úgy hipp-hopp, eltűnik! Valószínűleg deus ex machinája volt, el kellett volna lopni tőle azt előbb. 16320 tapasztalati pontot kaptál. {Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Ezúttal győztél, így a toronyban maradsz. Vajon a következő csatában is megvéded a helyedet? 16320 tapasztalati pontot kaptál. A következő fordulódban 1% TP és kincskeresés bónuszt kapsz.
* 1. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 2. KP: | t. energia kisütése: 37 |
* 3. KP: | elmormolod a 78. varázslatot a 164. varázslatot a 443. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot a 86. varázslatot |
* 5. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 6. KP: | elmormolod az 1. varázslatot a 165. varázslatot a 188. varázslatot |
* 7. KP: | használod a 841. tárgyat |
* 8. KP: | használod az 1101. tárgyat |
* 9. KP: | használod az 1271. tárgyat |
kpk 5 | kezd. parancs kivétele: 5 |
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
(Továbbmész...) [186,60] Még mindig a városban vagy. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Úgy gondolod, hogy a közeledő őrült varázsló nem jelenthet komoly veszélyt. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. Ellenfeled vakon tántorog! A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy energiafolyam varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzvihar. 48 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az őrült varázsló törékeny testét. (3 támadással 297 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). Transzformálsz! (+29 varázspont.) {HD:} Sárkánytőrrel megdöföd az őrült varázsló hosszú szakállát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Az őrült varázsló lendületes ütése célt téveszt. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +47 életerő. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 4 gyöngymangó és 2 csuklyavirág [csuklyavirág ládikóba-> 2 arany, -2 ÉP]. 2080 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 346, sebződés: 50, gyógyulás: 72, összesen: +22 ÉP}
im | imádkozol |
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy vakító fény varázslat. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. Ellenfeled vakon tántorog! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiafolyam varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzvihar varázslat. 43 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az őrült varázsló hosszú szakállát. (2 támadással 282 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+28 varázspont.) {HD:} Sárkánytőrrel megdöföd az őrült varázsló testét. Kritikus ütés! (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Az őrült varázsló csapása csak a levegőt találja. Az őrült varázsló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +41 életerő. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 fekete gyöngy és 2 csuklyavirág [csuklyavirág ládikóba-> 2 arany, -2 ÉP]. 2080 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 338, sebződés: 45, gyógyulás: 2, összesen: -43 ÉP}
(Továbbmész...) [184,60] Folytatod sétádat a házak közt. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Felismered a közeledőt. Csak egy csapat őrjáratozó katona. Nem jelenthet különösebb problémát. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled vakon tántorog! A szilánk működik (+2 életpont). Egy izomernyesztés varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled puha ütés varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agybénítás pszi támadással. Semmi hatás! (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az őrjáratozó katona jobb lábát. (10 támadással 1007 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+100 varázspont.) {HD:} Sárkánytőrrel kicsit megsebzed az őrjáratozó katona bal oldalát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) A 12 őrjáratozó katona fegyvere végigkarcolja a jobb válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. A 12 őrjáratozó katona most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP] és 3 obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 8240 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1053, sebződés: 27, gyógyulás: 3, összesen: -24 ÉP}
A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Üdvözlésképpen egy sivatagi vihar varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 180 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy Asylux csapdája varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Kentaurusz íjjal lő Rád ellenfeled. Feléd repül 8 vashegyű nyíl. Pár lövedéke átjárja a jobb lábadat. (8 támadástól 368 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +74 ÉP.) Ellenfelednek segítsége van, befogott szörnye, a sivatagi doareg bukkan fel mellette, és elszántan rád támad. (16 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel párszor keményen megütöd a troll testét. (8 támadással 546 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+54 varázspont.) {HD:} Sárkánytőrrel párszor épp hogy megérintgeted a troll bal lábát. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Ent pásztorbottal a troll többször kegyetlenül megüti a testedet. (8 támadástól 939 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! (bőröd védelmez +188 ÉP.) Fogait a sivatagi doareg, ellenfeled befogott szörnye beléd mélyeszti. (16 életpontot sebezve.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy rovarfelhő II. 96 életpontot vesztettél. (Különösen vérszomjas darazsak vesznek körül, és itt-ott beléd csípnek!) Zarknod szemével a troll párszor keményen megüti a testedet. (6 támadástól 370 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! (bőröd védelmez +74 ÉP.) Megharap az élőholt sullár, ellenfeled befogott szörnye. (9 életpontot sebezve.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy káoszcsapás varázslatot. 30 életpontot vesztettél. Ellenfeled villámkéz varázslatot lő rád. 10 életpontot vesztettél. {Csatastatisztika; sebzés: 823, sebződés: 1854, gyógyulás: 338, összesen: -1516 ÉP}
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[185,44] A sík vidéket bozótos váltja fel. Felfedeztél egy ősi csatamezőt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Leah hívei emelték. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Véres Holló, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +47 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy kronotapír. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.
kut 30 | kutatsz 30 pontért |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról vakító fény varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled vakon tántorog! A szilánk működik (+2 életpont). Elszántan ellenfeledre rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a sírlidérc bal lábát. (1 támadással 101 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 varázspont.) {HD:} Sárkánytőrrel teljesen átszúrod a sírlidérc testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) A sírlidérc karma a fejed mellett suhan el! A sírlidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +47 életerő. 545 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tompítás varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Egy élőholt pozdorja varázslattal köszöntöd a másikat. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 596 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Az óriás csontváz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +47 életerő. 853 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 596, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tompítás varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy élőholt pozdorja. 594 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Az óriás csontváz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +47 életerő. 853 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 594, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy vakító fény. Ellenfeled vakon tántorog! A szilánk működik (+2 életpont). A lény mereven rádnéz. Mentális burkot vonva magad köré, lerázod a támadást. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel iszonyatosan megcsapod az orgoró ollóját. (1 támadással 104 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) {GYD:} Sárkánytőrrel teljesen átdöföd az orgoró sziklatestét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az orgoró feléd harap, de sikertelenül. Az orgoró ollójával feléd sújt, de eredménytelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +47 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. 990 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
zip 534 100 | nemes céllal pusztítod az 534. tárgyat 100 pontért |
m 3 | mozogsz délkeletre |
tim 50 | titkosírás megfejtése 50 pontért |
Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Ellenfeled felkészül egy esetleges mentális támadásra egy láthatatlan védekező pszi felhúzásával. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Ellenfeled vakon tántorog! A szilánk működik (+2 életpont). Egy pusztító végzet varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled követ hajít feléd. Nem talált! Elszántan ellenfeledre rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel iszonyatosan megcsapod a massza jobb hátsó lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 102 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) {HD:} Sárkánytőrrel felnyársalod a massza testét. Kritikus ütés! (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A massza nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. A massza feléd döf, de csak ijesztésképp. A massza mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A massza fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. A massza ollójával feléd sújt, de eredménytelenül. A massza megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. Véres nyál csordul ki a massza száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +47 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> 6 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 tigroszlán fogat. [tigroszlán fog ládikóba-> 3 arany, -2 ÉP] 1328 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 4, gyógyulás: 2, összesen: -2 ÉP}
m 1 | mozogsz északkeletre |
kut 30 | kutatsz 30 pontért |
zip 534 100 | nemes céllal pusztítod az 534. tárgyat 100 pontért |
kt 312 | elkészíted a 312. tárgyat |
kt 578 | elkészíted az 578. tárgyat |
kt 582 | elkészíted az 582. tárgyat |
m 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [189,46] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje.
zip 534 100 | nemes céllal pusztítod az 534. tárgyat 100 pontért |
h 78 | használod a 78. tárgyat |
v 181 184 60 | elmormolod a 181. varázslatot |
184 | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | |
43 | |
|
|
|
|
|
|
44 | |
|
|
|
|
|
|
45 | |
|
|
|
|
|
|
46 | |
|
|
|
|
|
|
47 | |
|
|
|
|
|
|
[184,60] Épületek tűnnek fel.
h 949 100 | használod a 949. tárgyat |
be 1681 | bemész az 1681. épületbe |
* 1. BP: | használod a 163. tárgyat |
* 2. BP: | használod az 1167. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 73. pszi képességet |
* 4. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 5. BP: | használod a 2107. tárgyat |
* 6. BP: | elmormolod a 133. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 4 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 4 pontért |
Erő: | 99 (116) | Szint: | 50 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 149 cm |
IQ: | 102 (107) | Támadás: | 88 (93) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 56 kg |
Ügyesség: | 99 (108) | Védekezés: | 119 (129) | Menekülés: | 50 % | Életkor: | 49/53 év |
Egészség: | 102 (113) | Életpont: | 1480/1487 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 99 (115) | Varázspont: | 3229/1466 | Pénz: | 40800 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 77/34 | Pszi pont: | 389/492 | Halhatatlanság: | 7 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 14/17 | ökölvívás: | 49/54 (+1%) | szúrófegyverek: | 22/55 (+3%) |
vágófegyverek: | 30/84 | ütőfegyverek: | 8/71 | lőfegyverek: | 6/46 |
dobófegyverek: | 33/1 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); mihlanil dobótőr (#599) (2 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
184,60 mezőn táborozol |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 189,46 |
Kedvenc táborhely: 148,87 |
Legfeljebb 110 TU-t válthatsz TVP-re. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 107/63 (+16%) | 2. nyomkövetés: | 128/84 (+18%) | 3. mászás: | 27/68 |
4. csapdakészítés: | 67/92 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 24/62 | 6. gyógyítás: | 94/39 |
7. titkosírás: | 24/97 (+19%) | 8. felderítés: | 44/97 (+20%) | 9. szörnyidomítás: | 23/33 |
10. teológia: | 165/17 (+5%) | 11. taumaturgia: | 80/74 (+10%) | 12. szerencsejáték: | 9/89 |
13. versengés: | 26/1 | 14. harcművészetek: | 53/1 | 15. zene: | 260/36 (+121%) |
16. szörnyismeret: | 52/9 | 17. pszi: | 40/28 (+5%) | 18. zárnyitás: | 20/33 |
19. vadászat: | 95/15 | 20. vitalitás: | 26/88 | 21. bányászat: | 42/25 |
22. úszás: | 34/18 | 23. főzés: | 45/42 | 24. csapatmunka: | 2/18 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 3 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen (220+ koordináta feletti területeken 0 mezre) |
totem 50% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 40 TVP-ért |
készítesz szárnyas hernyót (#69) (max. 5 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), púderkövet (#119) (max. 5 darabot ) |
elfogod gátvakondot (#57) háló-csapdával (#220), sivatagi doareget (#240) fedett veremmel (#219), Tguarkhant (#212) Tguarkhan-csapdával (#356) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 21, max: 50) |
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), massza (#217), szubreális vámpír (#223) (csak egyszer), átokosztó (#372), lidércúr (#252), zombi mágus (#389), lélekorzó (#390), bolyongó lidérc (#388), quwarg őrparancsnok (#677), quwarg anyakirálynő (#269), quwarg tűzköpő (#678), ősquwarg (#300), quwarg gigász (#7128) (csak egyszer), Quwaxotix (#961), smaragd sárkány (#326), ében sárkány (#327), márvány sárkány (#328), zafír sárkány (#329), rubin sárkány (#330), liumbe (#349) |
Barátságosság (aktív: 14, max: 50) |
kérődző etra (#368), epokitféreg (#147), ryuku csapásvezető (#778), Ciang Csí (#978), bűbájlidérc (#761), kronotapír (#286), szellemdarázs (#481), élőholt mágus (#175), Raia angyala (#333), skarlátdémon (#790), Raia szent lovagja (#239), éjfattyak (#9096), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | gigaököl (#49, 16 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | savhurrikán (#107, 40 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | inst.szingularitás (#129, 20 VP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | a hatalom szava (#196, 50 VP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | Asylux csapdája (#233, 20 VP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | sivatagi vihar (#244, 35 VP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | speciális védelem (#292, 50 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) | sebezhetőség (#366, 50 VP) | klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) |
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) |
analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) | böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
életpajzs (#142, 16 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tűzvihar (#175, 30 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 20 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) |
aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
Solisar aurája (#240, 18 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +2 vp 8 költség alatt; taumaturgia: +2 vp 8 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
láth. észlelése (#78) | harci induló (#443) | tulajdonságpajzs (#26) | szürkeáll. aktiv (#71) |
hadiszerencse III (#59) | tárgyvédelem (#178) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
2. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 20) | ||||||
lángcsóva (#31), vakító fény (#43), puha ütés (#60), izomernyesztés (#33), banshee-sikoly (#373), energiafolyam (#136), gyóntatás (#56), háló (#186), Asylux csapdája (#233) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
pszi-acéltorony (#98), hhaar burka (#32), hhaar burka II (#162) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 25, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tisztítótűz (#44) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | tisztítótűz (#44) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
tisztítótűz (#44) | >> | nómenklatúra (#158) | élőholt pozdorja (#134) | >> | csontváz hadúr (#423) | |
energiafolyam (#136) | >> | ősi szellem (#422) | energiafolyam (#136) | >> | kísértetvarázsló (#424) | |
energiafolyam (#136) | >> | szubreális vámpír (#223) | Asylux csapdája (#233) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | |
teljes őrület (#118) | >> | viharóriás (#278) | élőholt pozdorja (#134) | >> | óriás csontváz (#176) | |
energiafolyam (#136) | >> | halálelementál (#279) | gyóntatás (#56) | >> | gonoszok (#988) | |
sivatagi vihar (#244) | >> | semlegesek (#989) | sivatagi vihar (#244) | >> | jók (#990) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 25, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
menekülés (#212) | >> | gonoszok (#988) | védelem tűz ellen (#38) | >> | rubin sárkány (#330) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | quwarg tűzköpő (#678) | fehér glóbusz (#47) | >> | jégelementál (#277) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | tűzelementál (#276) | védelem tűz ellen (#38) | >> | Orkhan Thai (#238) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | fehér glóbusz (#47) | >> | varkaudar bajnok (#190) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) | tompítás (#40) | >> | óriás csontváz (#176) | |
varázsvédelem (#34) | >> | borzalmas varkaudar (#166) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +18 lopás ellen) státusz: OK |
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +13 védettség;) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +45 kg teher) státusz: OK |
ekharion bébi (#768) (építő: +67% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Lássuk, be tudsz-e jutni az Iszonyat Citadellájába: küldd a Semmibe Molgant! |
2.) Bizonyítsd határtalan jóságodat! Egy körben legyél mindenkivel barátságos, úgy, hogy legalább hat kalandozóval találkozol (a táborozás nem számít bele). |
3.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 5) |
HŐSTETTEID |
Eddig 19 alkalommal próbáltál bejutni A versengés tornyába. (limit: 310). |
Eddig 12 alkalommal táboroztál A versengés tornyában. (limit: 62). |
A toronyháborúban összesen 37 győzelmet arattál, ezzel 353 pontot szereztél. |
Ennyiszer 100 vp-t töltöttél manakútba: 29 |
Olimpiai helyezéseid: második hely a 3. kategóriában a XXVII. olimpián. |
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: harmadik hely az 1. kategóriában az I. nyílt olimpián, első hely a Vadászatban az I. nyílt olimpián. |
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 1577, pontszámod: 12606. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kasztropl. trafó (145) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
sárkánybölcsesség (230) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
tisztelet a mest. (246) |
a butaság ára (273) |
harcművész iskolák (317) |
az élet forrása (337) |
földmágia (357) |
a mágia szeretete (393) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) OK |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) OK |
vakmerőség (526) OK |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 106 TU. szükséges még: 24 TU. |
gyűjtögető életmód (533) OK |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 0 TU szükséges.) |
halhatatlanság (540) OK |
nyakláncviselés (547) OK |
Az új képesség készen van, de még 18 nap szükséges, hogy használhassátok. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
13 | kaja (#2) | 1 | púderkő (#119) | 1 | sáfránypor (#211) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
260 | arany (#50) | 1 | bíbor erőöv (#291) | 1 | bronzpajzs (#89) | |||
1 | csalánvirág (#582) | 1 | ében toboz (#578) | 2 | fekete gyöngy (#99) | |||
4 | gyöngymangó (#135) | 47 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | kőszem (#304) | |||
1 | tolmokov-koktél (#351) | 1 | víz (#27) |
183 | 184 | 185 | |
59 | |
|
|
60 | |
|
|
61 | |
|
|