Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2013. aug. 26. 9h:58' EZ A 840. JÁTÉKHETED, 836. FORDULÓD 841. játékheted kezdete: aug. 28. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1969 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 2. KP: | t. energia kisütése: 37 |
* 3. KP: | elmormolod a 78. varázslatot a 164. varázslatot a 443. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot a 86. varázslatot |
* 5. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 6. KP: | elmormolod az 1. varázslatot a 165. varázslatot a 188. varázslatot |
* 7. KP: | használod a 841. tárgyat |
* 8. KP: | használod az 1101. tárgyat |
* 9. KP: | használod az 1271. tárgyat |
v 168 | elmormolod a 168. varázslatot |
kno 14 | képesség-növelés 14 |
tno 3 | növeled a 3. tulajdonságodat |
m 6 7 7 | mozogsz nyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Ellenfeled vakon tántorog! Gyógyulsz (+2 életpont). Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (4 támadással 564 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+113 életerő). Transzformálsz! (+56 varázspont.) {HD:} Sárkánytőrrel megbököd a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) A tyrannoszaurusz rex állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A tyrannoszaurusz rex összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tyrex csontot. [tyrex csont ládikóba-> (185,60)-> 30 arany, -2 ÉP] 2592 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 614, sebződés: 2, gyógyulás: 128, összesen: +126 ÉP}
(Továbbmész...) [179,55] A síkságot sűrű erdő váltja fel.
(Továbbmész...) [178,54] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Marcho Ven-Saak. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr hívői építették. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szekérkaravánt. Északkeletre tart. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert délre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Délnyugatra nézve látsz egy púdersziklát. Nyugatra egy quwarg boly van. Északra egy Leah oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
vv 173 79 | elmormolod a 173. varázslatot a 79. varázslatot |
ep 146 150 | építed a 146. tárgyat 150 pontért |
h 141 | használod a 141. tárgyat |
im | imádkozol |
m 7 7 8 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északra |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy vakító fény varázslatot. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. Ellenfeled vakon tántorog! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy szárazság varázslatot. Semmi eredménye! A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a zoloboo sámán testét. (2 támadással 220 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+22 varázspont.) {HD:} Sárkánytőrrel eltalálod a zoloboo sámán fekete testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2020 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 270, sebződés: 18, gyógyulás: 4, összesen: -14 ÉP}
(Továbbmész...) [176,52] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. A feléd közeledő csápos otagi mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Alattomos ellenfeled láthatatlan védekező pszivel bohóckodik. Egy vakító fény varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled vakon tántorog! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agybénítás II pszi támadást. Semmi eredménye! (köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) A lény igéző tekintetét rád emeli. Akaratodat kasztroplanáris pajzsba tömörítve, ellenállsz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a csápos otagi testét. (7 támadással 683 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+68 varázspont.) A csápos otagi elhibázza az ütést csápjával. A csápos otagi csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A csápos otagi elhibázza az ütést csápjával. A csápos otagi szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
3273 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 683, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
(Továbbmész...) [176,51] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a ritka erdő. Találsz egy márványtornyot. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Úgy gondolod, hogy a közeledő ezoterikus mardel nem jelenthet komoly veszélyt. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy vakító fény. Ellenfeled vakon tántorog! A szilánk működik (+2 életpont). A lény koncentrál egy hangyányit. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az ezoterikus mardel bal első lábát. (2 támadással 200 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+20 varázspont.) {GYD:} Sárkánytőrrel megdöföd az ezoterikus mardel testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Az ezoterikus mardel megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 9 drótszőrt. 1310 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 249, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
h 165 | használod a 165. tárgyat |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy vakító fény. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. Ellenfeled vakon tántorog! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel iszonyatosan megcsapod a nyuhaj karbin zselés fejét. (1 támadással 99 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) {HD:} Sárkánytőrrel teljesen átszúrod a nyuhaj karbin kocsonyás csápját. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) A nyuhaj karbin csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A nyuhaj karbin még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 345 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Távolról energiafolyam varázslatot lősz a másikra. 360 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 4 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 444 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 360, sebződés: 4, gyógyulás: 4, összesen: +0 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy vakító fény varázslatot dobsz ellenfeledre. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. Ellenfeled vakon tántorog! A szilánk működik (+2 életpont). Elszántan ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az óriáspók csupasz testét. (1 támadással 117 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) {HD:} Sárkánytőrrel teljesen átszúrod az óriáspók testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az óriáspók csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Az óriáspók még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
606 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
m 1 2 3 | mozogsz északkeletre, keletre, délkeletre |
A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Alattomos ellenfeled láthatatlan védekező pszivel bohóckodik. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy vakító fény varázslat. Ellenfeled vakon tántorog! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy fehérál.roncsolása pszi hatás. Semmi eredménye! (mivel pszi-acéltorony van rajtad.) A lény elbűvölően rád mosolyog! Kacagsz: rajtad nem fog a bűbáj! Elszántan ellenfeledre rontasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a csápos otagi jobb első lábát. (6 támadással 606 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+30 varázspont.) A csápos otagi csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A csápos otagi csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A csápos otagi csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
3273 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 606, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
(Továbbmész...) [178,50] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy bűbájlidérc volt. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.
Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Mélyen koncentrálva, megidézel egy vakító fény varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. Ellenfeled vakon tántorog! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy teljes őrület pszi hatás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a pszi őselementál testét. Kritikus ütés! (2 támadással 226 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+11 varázspont.) {HD:} Sárkánytőrrel teljesen átdöföd a pszi őselementál jobb lábát. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A pszi őselementál elhibázza az ütést csápjával. A pszi őselementál csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Ajaj! 6 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. Véres nyál csordul ki a pszi őselementál száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
2046 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 277, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
(Továbbmész...) [179,51] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy. Találsz egy Thargodan csatamezőt. Megpillantasz egy tiszta vizű patakot, amely északkeletről folyik délnyugatra. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. Felfedeztél egy fekete kaktuszt. Utad során felfedezel egy templomot. Tharr hívei emelték. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy krómkaktuszt. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy alanori csatamén előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél.
kut 50 | kutatsz 50 pontért |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Egy energiafolyam varázslatot dobsz ellenfeledre. Semmi eredménye! Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról pusztító végzet varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Elszántan a másikra támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a Zinthurg bikafejét. (1 támadással 101 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) {HD:} Sárkánytőrrel teljesen átszúrod a Zinthurg bikafejét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A Zinthurg állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A Zinthurg karma a fejed mellett suhan el! Karmaival a Zinthurg megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A Zinthurg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy fűszertartó. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1004 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeledre energiafolyam varázslatot lősz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 379 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (186,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy vas dobónyíl. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2104 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 379, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeledre energiafolyam varázslatot lősz. 378 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy ezüst karkötő és egy fekete gyöngy. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2104 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 378, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem tűz ellen vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy fehér glóbusz varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiafolyam varázslatot lősz. 369 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled tűzeső varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. (kiválóan működik felrakott védelem tűz ellen védelmed.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (186,61)-> 30 arany, -2 ÉP], egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (186,61)-> 12 arany, -2 ÉP], egy ezüst nyaklánc, 3 arany és egy vas dobónyíl. 2706 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 369, sebződés: 4, gyógyulás: 4, összesen: +0 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy vakító fény varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled vakon tántorog! A szilánk működik (+2 életpont). Elszántan ellenfeledre rontasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a norpadolótika testét. Kritikus ütés! (3 támadással 339 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) {HD:} Sárkánytőrrel jól megszúrod a norpadolótika testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A norpadolótika elhibázza az ütést csápjával. A norpadolótika állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A norpadolótika összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
2111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 389, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
tim 50 | titkosírás megfejtése 50 pontért |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled vakon tántorog! A szilánk működik (+2 életpont). A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a massza bal oldalát. Kritikus ütés! (2 támadással 226 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) {HD:} Sárkánytőrrel eltalálod a massza bal vállát. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A massza mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A massza karma a fejed mellett suhan el! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 óndarabot. 1726 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 281, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
m 1 | mozogsz északkeletre |
v 133 | elmormolod a 133. varázslatot |
v 181 184 60 | elmormolod a 181. varázslatot |
175 | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | |
49 | |
|
|
|
|
|
|
|
50 | |
|
|
|
|
|
|
|
51 | |
|
|
|
|
|
|
|
52 | |
|
|
|
|
|
|
|
53 | |
|
|
|
|
|
|
|
54 | |
|
|
|
|
|
|
|
55 | |
|
|
|
|
|
|
|
56 | |
|
|
|
|
|
|
|
57 | |
|
|
|
|
|
|
|
[184,60] Lakott területre érkeztél. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy A versengés tornyát. Oldalt pillantva, meglátsz egy nekrofunt. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 18 aranyat. északra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf.
ef 48 527 | energia fejlesztése 48 |
be 1681 | bemész az 1681. épületbe |
Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Ellenfeled szemöldökét összehúzva koncentrál, ahogy felrak egy láthatatlan védekező pszit. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy sivatagi vihar varázslatot. 180 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 130 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra ugrasz. Felkészülsz egy Élet-Halál Érintésre. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered Franky Lee Johnson bal oldalát. (7 támadással 721 életpontot sebezve.) Te 90 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. Transzformálsz! (+14 varázspont.) (bőre védelmezi.) {HD:} Sárkánytőrrel párszor épp hogy megérintgeted Franky Lee Johnson testét. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) (bőre védelmezi.) Kudral ostorával Franky Lee Johnson gyilkos csapásokat szórva összezúzza a bal oldaladat. (8 támadástól 858 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! (bőröd védelmez +172 ÉP.) Ellenfeled hangcsapás varázslatot lő rád. 594 életpontot vesztettél. Az elviselhetetlen hang még sokáig ott visszhangzik fejedben! Zarknod szemével Franky Lee Johnson párszor keményen megüti a testedet. (6 támadástól 339 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! (bőröd védelmez +68 ÉP.) Egy káoszcsapás varázslatot dob rád a másik. 30 életpontot vesztettél. 45 pontot sebződsz a mentális roncsolástól. {Csatastatisztika; sebzés: 977, sebződés: 1996, gyógyulás: 332, összesen: -1664 ÉP}
Nagyon tanulságos csata volt, biztosan tudsz hasznosítani pár itt tanult trükköt a következő harcokban. Nem sikerült ellenfeled helyét elfoglalnod a toronyban. 35552 tapasztalati pontot kaptál. A következő fordulódban 1% TP és kincskeresés bónuszt kapsz.
* 1. BP: | használod a 163. tárgyat |
* 2. BP: | használod az 1167. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 73. pszi képességet |
* 4. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 5. BP: | használod a 2107. tárgyat |
* 6. BP: | elmormolod a 133. varázslatot |
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül. Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni. |
TUDATI ERŐSÍTÉS (527. TUDATI KÉPESSÉG) Köztudomású, hogy a klasszikus lőfegyverek hatékonyságát két tényező befolyásolja: a pontosság, és a kilőtt lövedék sebessége. A dobófegyverek esetében ez annyiban módosul csupán, hogy gyakorlatilag bármilyen elegendően kicsi, és elegendően hegyes eszközt elhajíthatsz, ha van hozzá megfelelő szakértelmed. Miután tudatotok megtapasztalta a magasabb szintű kasztroplanáris eggyé válás élményét, szinte egyszerre ismertétek fel e tényezők tökéletesítésének új lehetőségét is. Ha a karod erejét, amivel az íj idegét hátrahúzod, vagy a dobótőrt lendíted ötven tudattársad mentális ereje sokszorozza, ha a kezed remegését ötven tudattársad koncentrációja csillapítja, nem lehet kérdéses, miféle fenomenális eredményt fogsz produkálni! Elegendő egyetlen pillanatnyi koncentrálás, hogy elmétek eggyé váljon, és ez a frenetikus hatás bekövetkezzen! [Mostantól távolsági fegyvered a tapasztalati szinted egytizedével fog többet sebezni. Ehhez nem szükséges külön parancsot kiadnod, a hatás teljesen automatikus.] |
MANAKRISTÁLY (500. TÁRGY) Ezer színben játszó, óriási hókristályra emlékeztető, csodálatosan szép tárgy a manakristály. Elképzelhetetlennek tartod, hogy emberi alkotás nyomán szülessen ez a csoda, csakis természeti képződmény lehet. Emberfeletti szépsége mellett mesés mágikus képességgel bír: ha összetöröd, varázspontod feltöltődik attól függő értékre, hogy mekkora a teológia és taumaturgia szakértelmed. A manakristály a maximális varázspontod (100-X/5)%-ára tölt, ahol az X a teológia és taumaturgia közül a nagyobbik szakértelem szintje. Vagyis pl. 50-esnél 90%-ra, 100-asnál 80%-ra stb. A kapott varázspont azonban nem mehet így 200 VP alá, a Ryuku szigeteken 400 VP alá, a Kiégett Földeken 800 VP alá. De ugyan ki bír egy ilyen csodát önző, anyagias érdekekből megsemmisíteni? A manakristályt a H 500 paranccsal tudod használni (ha legalább 50 VP-d hiányzik), illetve automatikusan felszabadítod a benne rejlő energiát, ha varázsolnál V paranccsal, de nincs elég varázspontod. A varázskőhöz hasonlóan, harc közben nincs időd manakristállyal szöszmötölni. Ha egyszerre birtokolsz manakristályt és varázskövet, akkor először mindig a varázskövet fogod összetörni az automatikusan használatnál. Egy körben legfeljebb egy manakristályt használhatsz fel. (A következő fordulód elejéig lezajló események is ide számítanak.) |
VARÁZSKŐ (305. TÁRGY) Ez az apró, szürke kőgolyó a szivárvány minden színében kezd villogni és melegedni, ha varázslat használatára képes személy fogja a kezébe. Nagy mennyiségű varázsenergia van benne tárolva, amely a kő összetörésével szabadítható fel. Ehhez a H 305 parancsot kell kiadnod, 0 TVP-ért. Ekkor a varázspontjaid száma megnő 100-al! (De a maximális érték fölé nem megy. Az ősi birodalmak területén 150 VP-t ad, a Ryuku szigeteken 200-at, a Kiégett Földeken 400-at.) Megadhatsz egy 2. paramétert is a H parancshoz, ha esetleg egyszerre több varázskövet akarnál összetörni. A varázskövet automatikusan is használni fogod, ha úgy próbálsz varázsolni (V parancs), hogy nincs elég varázspontod a varázslat elmondásához. A varázskövet sem automatikusan, sem H paranccsal nem fogod használni, ha 20-nál kevesebb VP-d hiányzik, mert ez csak pazarlás lenne. Harcban nincs idő a varázskő automatikus használatára. [Megjegyzés: Felbőszülve a kalandozók lázadásán az alanori hódítás ellen, a Zaks család udvari mágusa megátkozta a Ghallán fellelhető és valaha elkészülő összes varázskövet. Egy körben max. 2 varázskövet használhatsz fel. (Ilyen szempontból következő köröd elejéig lezajló események is ide tartoznak.)] |
Erő: | 99 (116) | Szint: | 50 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 149 cm |
IQ: | 102 (107) | Támadás: | 88 (93) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 56 kg |
Ügyesség: | 98 (107) | Védekezés: | 118 (128) | Menekülés: | 50 % | Életkor: | 49/53 év |
Egészség: | 102 (113) | Életpont: | 1480/1482 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 99 (115) | Varázspont: | 3229/612 | Pénz: | 39776 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 77/4 | Pszi pont: | 389/543 | Halhatatlanság: | 7 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 14/17 | ökölvívás: | 49/45 (+8%) | szúrófegyverek: | 22/42 (+3%) |
vágófegyverek: | 30/84 | ütőfegyverek: | 8/71 | lőfegyverek: | 6/46 |
dobófegyverek: | 33/1 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); mihlanil dobótőr (#599) (2 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
184,60 mezőn táborozol |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 181,50 |
Kedvenc táborhely: 148,87 |
Legfeljebb 110 TU-t válthatsz TVP-re. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 107/31 (+32%) | 2. nyomkövetés: | 128/12 (+13%) | 3. mászás: | 27/64 (+3%) |
4. csapdakészítés: | 67/74 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 24/62 | 6. gyógyítás: | 94/39 |
7. titkosírás: | 24/40 (+19%) | 8. felderítés: | 45/92 (+6%) | 9. szörnyidomítás: | 23/33 |
10. teológia: | 164/96 (+16%) | 11. taumaturgia: | 80/35 (+10%) | 12. szerencsejáték: | 9/89 |
13. versengés: | 26/1 | 14. harcművészetek: | 53/1 (+100%) | 15. zene: | 259/15 |
16. szörnyismeret: | 52/9 | 17. pszi: | 40/13 (+6%) | 18. zárnyitás: | 20/33 |
19. vadászat: | 95/15 | 20. vitalitás: | 26/88 | 21. bányászat: | 42/22 |
22. úszás: | 34/18 | 23. főzés: | 45/42 | 24. csapatmunka: | 2/18 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 3 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen (220+ koordináta feletti területeken 0 mezre) |
totem 50% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 40 TVP-ért |
készítesz szárnyas hernyót (#69) (max. 5 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), púderkövet (#119) (max. 5 darabot ) |
elfogod gátvakondot (#57) háló-csapdával (#220), sivatagi doareget (#240) fedett veremmel (#219), Tguarkhant (#212) Tguarkhan-csapdával (#356) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 21, max: 50) |
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), massza (#217), szubreális vámpír (#223) (csak egyszer), átokosztó (#372), lidércúr (#252), zombi mágus (#389), lélekorzó (#390), bolyongó lidérc (#388), quwarg őrparancsnok (#677), quwarg anyakirálynő (#269), quwarg tűzköpő (#678), ősquwarg (#300), quwarg gigász (#7128) (csak egyszer), Quwaxotix (#961), smaragd sárkány (#326), ében sárkány (#327), márvány sárkány (#328), zafír sárkány (#329), rubin sárkány (#330), liumbe (#349) |
Barátságosság (aktív: 14, max: 50) |
kérődző etra (#368), epokitféreg (#147), ryuku csapásvezető (#778), Ciang Csí (#978), bűbájlidérc (#761), kronotapír (#286), szellemdarázs (#481), élőholt mágus (#175), Raia angyala (#333), skarlátdémon (#790), Raia szent lovagja (#239), éjfattyak (#9096), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | gigaököl (#49, 16 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | savhurrikán (#107, 40 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | inst.szingularitás (#129, 20 VP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | a hatalom szava (#196, 50 VP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | Asylux csapdája (#233, 20 VP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | sivatagi vihar (#244, 35 VP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | speciális védelem (#292, 50 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) | sebezhetőség (#366, 50 VP) | klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) |
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) |
analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) | böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
életpajzs (#142, 16 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tűzvihar (#175, 30 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 20 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) |
aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
Solisar aurája (#240, 18 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +2 vp 8 költség alatt; taumaturgia: +2 vp 8 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
láth. észlelése (#78) | égető tekintet (#164) | harci induló (#443) | tulajdonságpajzs (#26) |
szürkeáll. aktiv (#71) | esszenciavédelem (#165) | esszenciavédelem 2 (#188) | hadiszerencse III (#59) |
tárgyvédelem (#178) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
2. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 20) | ||||||
lángcsóva (#31), vakító fény (#43), puha ütés (#60), izomernyesztés (#33), banshee-sikoly (#373), energiafolyam (#136), gyóntatás (#56), háló (#186), Asylux csapdája (#233) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
pszi-acéltorony (#98), hhaar burka (#32), hhaar burka II (#162) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 25, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tisztítótűz (#44) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | tisztítótűz (#44) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
tisztítótűz (#44) | >> | nómenklatúra (#158) | élőholt pozdorja (#134) | >> | csontváz hadúr (#423) | |
energiafolyam (#136) | >> | ősi szellem (#422) | energiafolyam (#136) | >> | kísértetvarázsló (#424) | |
energiafolyam (#136) | >> | szubreális vámpír (#223) | Asylux csapdája (#233) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | |
teljes őrület (#118) | >> | viharóriás (#278) | élőholt pozdorja (#134) | >> | óriás csontváz (#176) | |
energiafolyam (#136) | >> | halálelementál (#279) | gyóntatás (#56) | >> | gonoszok (#988) | |
sivatagi vihar (#244) | >> | semlegesek (#989) | sivatagi vihar (#244) | >> | jók (#990) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 25, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
menekülés (#212) | >> | gonoszok (#988) | védelem tűz ellen (#38) | >> | rubin sárkány (#330) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | quwarg tűzköpő (#678) | fehér glóbusz (#47) | >> | jégelementál (#277) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | tűzelementál (#276) | védelem tűz ellen (#38) | >> | Orkhan Thai (#238) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | fehér glóbusz (#47) | >> | varkaudar bajnok (#190) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) | tompítás (#40) | >> | óriás csontváz (#176) | |
varázsvédelem (#34) | >> | borzalmas varkaudar (#166) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +18 lopás ellen) státusz: OK |
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +13 védettség;) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +45 kg teher) státusz: OK |
ekharion bébi (#768) (építő: +67% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Lássuk, be tudsz-e jutni az Iszonyat Citadellájába: küldd a Semmibe Molgant! |
2.) Bizonyítsd határtalan jóságodat! Egy körben legyél mindenkivel barátságos, úgy, hogy legalább hat kalandozóval találkozol (a táborozás nem számít bele). |
3.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 5) |
HŐSTETTEID |
Eddig 16 alkalommal próbáltál bejutni A versengés tornyába. (limit: 300). |
Eddig 9 alkalommal táboroztál A versengés tornyában. (limit: 60). |
A toronyháborúban összesen 30 győzelmet arattál, ezzel 298 pontot szereztél. |
Ennyiszer 100 vp-t töltöttél manakútba: 29 |
Olimpiai helyezéseid: második hely a 3. kategóriában a XXVII. olimpián. |
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: harmadik hely az 1. kategóriában az I. nyílt olimpián, első hely a Vadászatban az I. nyílt olimpián. |
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 1577, pontszámod: 12606. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kasztropl. trafó (145) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
sárkánybölcsesség (230) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
tisztelet a mest. (246) |
a butaság ára (273) |
harcművész iskolák (317) |
az élet forrása (337) |
földmágia (357) |
a mágia szeretete (393) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) OK |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) OK |
vakmerőség (526) OK |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 106 TU. szükséges még: 24 TU. |
gyűjtögető életmód (533) OK |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 4 TU szükséges.) |
halhatatlanság (540) OK |
nyakláncviselés (547) OK |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
8 | isteni könnycsepp (#260) | 10 | kaja (#2) | 1 | sáfránypor (#211) | |||
12 | spiritusz (#170) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
177 | arany (#50) | 1 | aranytű (#272) | 9 | drótszőr (#37) | |||
1 | ezüst karkötő (#158) | 1 | ezüst nyaklánc (#117) | 1 | fekete gyöngy (#99) | |||
2 | fűszertartó (#210) | 1 | karbin plazma (#199) | 6 | mákrózsa virág (#56) | |||
1 | mocsári penke (#148) | 2 | nyílvessző (#108) | 1 | óndarab (#85) | |||
1 | Szent Kulacs (#285) | 3 | Thargodan esszencia (#328) | 1 | varázskő (#305) | |||
2 | vas dobónyíl (#189) |
183 | 184 | 185 | |
59 | |
|
|
60 | |
|
|
61 | |
|
|