Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2013. júl. 3. 9h:00' EZ A 833. JÁTÉKHETED, 833. FORDULÓD 834. játékheted kezdete: júl. 10. A következő fordulódat legkorábban a 834. játékhéten tudjuk betáplálni. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1969 SZÁMLA : XXXX |
Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy sivatagi vihar varázslatot dobsz ellenfeledre. 180 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: lángcsóva varázslatot lő rád. 9 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dob Rád az ellenfeled. Feléd repül 1 vas dobónyíl. Könnyedén félreütöd! Elszántan ellenfeledre rohansz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd Izomagy Péppéver testét. (10 támadással 926 életpontot sebezve.) (bőre védelmezi.) {HD:} Sárkánytőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod Izomagy Péppéver fejét. (3 támadással 140 életpontot sebezve.) (bőre védelmezi.) Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 34 életpontot vesztettél. Izomagy Péppéver csapása melletted suhan el. A másik egy pillanatig még vádlón bámul rád, aztán meginog, és összeesik. Vége! Már majdnem elmosolyodsz, amikor valami furcsa történik: a hulla egyszerűen köddé válik! Sunyi mágia! Dühödten továbbmész. 12120 tapasztalati pontot kaptál. {Csatastatisztika; sebzés: 1246, sebződés: 43, gyógyulás: 2, összesen: -41 ÉP}
Ezúttal győztél, így a toronyban maradsz. Vajon a következő csatában is megvéded a helyedet? 12120 tapasztalati pontot kaptál.Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre sivatagi vihar varázslatot lősz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 180 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 11 életpontot vesztettél. Mérg. vas dobónyilat hajít feléd ellenfeled. Feléd repül 1 mérg. vas dobónyíl. Könnyedén félreütöd! Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször kegyetlenül megütöd Durngadi Bufurc testét. (10 támadással 917 életpontot sebezve.) {FM:} Sárkánytőrrel néhányszor teljesen átdöföd Durngadi Bufurc bal vállát. (3 támadással 140 életpontot sebezve.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő III varázslatot lő rád. Semmi hatás! Durngadi Bufurc meg sem bírt sebezni. Ellenfeled meginog, majd zsákként dől el. Halott! Már majdnem elmosolyodsz, amikor valami furcsa történik: a hulla egyszerűen köddé válik! Sunyi mágia! Dühödten továbbmész. 15960 tapasztalati pontot kaptál. {Csatastatisztika; sebzés: 1237, sebződés: 11, gyógyulás: 2, összesen: -9 ÉP}
Ellenfelednek nem volt esélye, hogy a helyedre kerüljön. Továbbra is te maradsz a toronyban. 15960 tapasztalati pontot kaptál.Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre sivatagi vihar varázslatot lősz. 180 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy lángcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 14 életpontot vesztettél. Mérg. vas dobónyilat küld Feléd ellenfeled. Feléd repül 1 mérg. vas dobónyíl. Könnyedén félreütöd! Elszántan ellenfeledre ugrasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod Durngadi Bufurc jobb karját. (10 támadással 936 életpontot sebezve.) {FM:} Sárkánytőrrel tökéletesen perforálod Durngadi Bufurc bal karját. (3 támadással 139 életpontot sebezve.) Durngadi Bufurc csapása melletted suhan el. Ellenfeled meginog, majd zsákként dől el. Halott! A következő pillanatban azonban valami döbbenetes dolog történik. A holttest eltűnik, köddé válik! Fejedet csóválva, mogorván hagyod el a csatateret. 15960 tapasztalati pontot kaptál. {Csatastatisztika; sebzés: 1255, sebződés: 14, gyógyulás: 2, összesen: -12 ÉP}
Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Ellenfeledre energiafolyam varázslatot lősz. 217 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A másik egy pillanatig még vádlón bámul rád, aztán meginog, és összeesik. Vége! A mosoly azonban lehervad az arcodról, amikor ellenfeled teste köddé válik. Kereket oldott az utolsó pillanatban valamilyen varázslat segítségével! 16960 tapasztalati pontot kaptál. {Csatastatisztika; sebzés: 217, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Sikeresen megvédted a helyedet a toronyban. 16960 tapasztalati pontot kaptál. A következő fordulódban 1% TP és kincskeresés bónuszt kapsz.Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Távolról sivatagi vihar varázslatot lősz a másikra. 108 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról lángcsóva varázslatot lő rád a másik. 10 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becéloz ellenfeled. Feléd repül 1 vas dobónyíl. Kacagva elütöd a lövedéket! Elszántan a másikra rohansz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered Sim-Ko-Ca testét. (10 támadással 918 életpontot sebezve.) {FM:} Sárkánytőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod Sim-Ko-Ca testét. (3 támadással 144 életpontot sebezve.) Ököllel Sim-Ko-Ca párszor súrolva eltalálja a testedet. A Sashorog trükkjét láthattad tőle. (4 támadástól 52 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! (bőröd védelmez +11 ÉP.) Ellenfeled meginog, majd zsákként dől el. Halott! Már majdnem elmosolyodsz, amikor valami furcsa történik: a hulla egyszerűen köddé válik! Sunyi mágia! Dühödten továbbmész. 11200 tapasztalati pontot kaptál. {Csatastatisztika; sebzés: 1170, sebződés: 62, gyógyulás: 13, összesen: -49 ÉP}
* 1. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 2. KP: | t. energia kisütése: 37 |
* 3. KP: | elmormolod a 78. varázslatot a 164. varázslatot a 443. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot a 86. varázslatot |
* 5. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 6. KP: | elmormolod az 1. varázslatot a 165. varázslatot a 188. varázslatot |
* 7. KP: | használod a 841. tárgyat |
* 8. KP: | használod az 1101. tárgyat |
* 9. KP: | használod az 1271. tárgyat |
tf 3 | fejleszted a 3. tulajdonságodat |
m 7 1 7 | mozogsz északnyugatra, északkeletre, északnyugatra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy vakító fény. Ellenfeled vakon tántorog! A szilánk működik (+2 életpont). Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg királynő bal középső lábát. (3 támadással 296 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). Transzformálsz! (+29 varázspont.) {GYD:} Sárkánytőrrel jól megszúrod a quwarg királynő bal első lábát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) A quwarg királynő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg királynő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
2190 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 330, sebződés: 0, gyógyulás: 71, összesen: +71 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. Ellenfeled vakon tántorog! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy puha ütés. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a magger jobb lábát. (2 támadással 266 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+26 varázspont.) {FM:} Sárkánytőrrel eltalálod a magger fejét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) A magger ollója centiméterekre tőled záródik össze. A magger ollójával feléd sújt, de eredménytelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 mandibulapengét. [mandibulapenge ládikóba-> (185,60)-> 6 arany, -2 ÉP] 2048 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 313, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}
(Továbbmész...) [184,58] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy tűzbokrot. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Raia hívei emelték. Találsz egy pézsmatököt. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Gort Grán előtt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy csillagbozótost. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Gyógyfüveket keresel, amelyeket a sebre rögzítesz. Így már gyorsan fel fog épülni. Hálásan néz rád a kis maki. (+2 jóság.)
Észreveszel egy régészeti lelőhelyet. Vigyázol, nehogy belecsússz valamelyik gödörbe! délre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf.
(Továbbmész...) [183,57] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Előtted csörgedezik egy kis patak, amely északnyugatról folyik délkeletre. Oldalt pillantva, meglátsz egy kihívás tornyát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy kék orchidea és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy szervezetedben elmúlt a möszék nyomasztó hatása. Mosolyogva nézel a szoborra. [kék orchidea ládikóba-> (185,60)-> 4 arany, -2 ÉP] Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Tetőtől talpig bekened a gyereket a púderkő porával. Így már haza mer menni. Megköszöni a segítségedet. (+2 jóság.)
Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Leon Silver I. vigyorog kajánul. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Leah oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Nyugatra egy Dornodon oltár van. Északnyugatra egy barátság szent tüze van. Elrakod a távcsövet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy quwarg királynő. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A szilánk működik (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy vakító fény varázslat. Ellenfeled vakon tántorog! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg királynő testét. (3 támadással 289 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+28 varázspont.) Sárkánytőrrel eltalálod a quwarg királynő bal középső lábát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg királynő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
2079 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 328, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled vakon tántorog! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Elszántan a másikra támadsz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a qwarg rohamosztagos testét. (8 támadással 794 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+79 varázspont.) Sárkánytőrrel megbököd a qwarg rohamosztagos jobb oldalát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Több marást ejt rajtad a 17 qwarg rohamosztagos csáprágójával. (5 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A 17 qwarg rohamosztagos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
3463 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 835, sebződés: 20, gyógyulás: 8, összesen: -12 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy vakító fény varázslattal köszöntöd a másikat. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. Ellenfeled vakon tántorog! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Elszántan ellenfeledre ugrasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kultúrmasztodon bal első lábát. (4 támadással 310 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+31 varázspont.) Sárkánytőrrel megdöföd a kultúrmasztodon oszlopos lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) A kultúrmasztodon agyarával feléd döf, de félrehajolsz. A kultúrmasztodon feléd rúg, de nem talál el. Véres nyál csordul ki a kultúrmasztodon száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 22 kaját. 2354 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 363, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
(Továbbmész...) [181,57] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy mammutóriás nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy vakító fény. Ellenfeled vakon tántorog! Gyógyulsz (+2 életpont). Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a mammutóriás tömzsi lábát. (8 támadással 782 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+78 varázspont.) Sárkánytőrrel megdöfködöd a mammutóriás jobb oldalát. (3 támadással 137 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+13 varázspont.) A mammutóriás feléd szúr agyarával, de nem talál. Időben félreugrasz a mammutóriás rúgása elől. Ököllel többször eltalálod a mammutóriás tömzsi lábát. (2 támadással 184 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+18 varázspont.) {GYD:} Sárkánytőrrel megbököd a mammutóriás testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) A mammutóriás agyarával feléd döf, de félrehajolsz. A mammutóriás feléd rúg, de nem talál el. A mammutóriás összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 mammutbőrt. (ld. enc.) 5547 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1148, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
(Továbbmész...) [180,57] Továbbra is síkságon vagy. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Találsz egy phua-kúpot. Felfedeztél egy oltárt. Dornodon hívei emelték. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Rhiannon, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre délre megpillantasz egy márványtornyot. Délnyugatra nézve látsz egy Raia oltárt. Nyugatra egy kihívás tornya van. Északra egy grok-képződmény van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
tim 50 | titkosírás megfejtése 50 pontért |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Ellenfeled vakon tántorog! A szilánk működik (+2 életpont). A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a massza óriási fülét. Kritikus ütés! (5 támadással 525 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+26 varázspont.) {HD:} Sárkánytőrrel megkarcolod a massza fityegő hártyáját. Kritikus ütés! (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A massza csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (185,60)-> 14 arany, -2 ÉP], egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (186,61)-> 40 arany, -2 ÉP], 2 arany és 2 gyöngymangó. Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 drótszőrt. 3919 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 570, sebződés: 4, gyógyulás: 4, összesen: +0 ÉP}
m 4 | mozogsz délre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy vakító fény varázslat. Ellenfeled vakon tántorog! A szilánk működik (+2 életpont). Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az ősdentor nyakát. (6 támadással 582 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+29 varázspont.) {FM:} Sárkánytőrrel megkarcolod az ősdentor ragyás testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az ősdentor karmai majdnem eltalálnak! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 dentor bőrt. 3605 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 634, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
v 173 | elmormolod a 173. varázslatot |
h 165 | használod a 165. tárgyat |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy vakító fény varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled vakon tántorog! Gyógyulsz (+2 életpont). Elszántan a másikra ugrasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel kegyetlenül megütöd a nyuhaj karbin bal vállát. (1 támadással 93 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) {KCC:} Sárkánytőrrel teljesen átdöföd a nyuhaj karbin zselés fejét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A nyuhaj karbin elhibázza az ütést csápjával. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 362 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy vakító fény varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. Ellenfeled vakon tántorog! Gyógyulsz (+2 életpont). Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel kegyetlenül megütöd az óriáspók egyik lábát. (1 támadással 91 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) {GYD:} Sárkánytőrrel teljesen átdöföd az óriáspók förtelmes fejét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az óriáspók feléd sújt csáprágóival, de mellé! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
636 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Ellenfeled vakon tántorog! Gyógyulsz (+2 életpont). Elszántan ellenfeledre rontasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az óriáspók testét. Kritikus ütés! (1 támadással 114 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) {FM:} Sárkánytőrrel felnyársalod az óriáspók testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Az óriáspók összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
636 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
m 6 5 | mozogsz nyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [178,59] Továbbra is síkságon vagy. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy friss csatamezőt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy kihívás tornyát. Délre nézve látsz egy Raia oltárt. Délnyugatra egy Dornodon oltár van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elrakod a távcsövet.
v 79 | elmormolod a 79. varázslatot |
ep 146 150 | építed a 146. tárgyat 150 pontért |
h 141 | használod a 141. tárgyat |
im | imádkozol |
v 217 | elmormolod a 217. varázslatot |
v 181 184 60 | elmormolod a 181. varázslatot |
177 | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | |
56 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
57 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
58 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
59 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
60 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
61 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
[184,60] Épületek tűnnek fel.
be 1681 | bemész az 1681. épületbe |
be 1681 | bemész az 1681. épületbe |
be 1681 | bemész az 1681. épületbe |
v 168 | elmormolod a 168. varázslatot |
* 1. BP: | használod a 163. tárgyat |
* 2. BP: | használod az 1167. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 73. pszi képességet |
* 4. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 5. BP: | használod a 2107. tárgyat |
* 6. BP: | elmormolod a 133. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 28 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 28 pontért |
MAMMUTBŐR (1078. TÁRGY) Ha legyőzöl egy mammutot, nem árt, ha alaposabban szemügyre veszed a tetemet. Ha a csata során nem, ekkor talán kiderül számodra, hogy valójában mennyire vastag ennek az állatnak a testét fedő, több évszázad alatt kialakult szaruréteg. Ha szerencséd van, képes leszel egy nagyobb darab kimetszésére, hiszen nem árt, ha egy ilyen komponenst is magaddal viszel a korábban már begyűjtött mammut trófeád mellett. |
Erő: | 99 (116) | Szint: | 50 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 149 cm |
IQ: | 102 (107) | Támadás: | 88 (93) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 56 kg |
Ügyesség: | 96 (105) | Védekezés: | 117 (127) | Menekülés: | 50 % | Életkor: | 49/52 év |
Egészség: | 102 (113) | Életpont: | 1480/1594 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 99 (115) | Varázspont: | 3223/2047 | Pénz: | 40699 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 77/22 | Pszi pont: | 375/857 | Halhatatlanság: | 7 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 14/17 | ökölvívás: | 49/30 (+4%) | szúrófegyverek: | 22/34 (+3%) |
vágófegyverek: | 30/84 | ütőfegyverek: | 8/71 | lőfegyverek: | 6/46 |
dobófegyverek: | 33/1 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); mihlanil dobótőr (#599) (2 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
184,60 mezőn táborozol |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 178,59 |
Kedvenc táborhely: 148,87 |
Legfeljebb 110 TU-t válthatsz TVP-re. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 106/51 | 2. nyomkövetés: | 127/80 (+5%) | 3. mászás: | 27/61 (+4%) |
4. csapdakészítés: | 67/56 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 24/62 | 6. gyógyítás: | 94/39 |
7. titkosírás: | 24/21 (+19%) | 8. felderítés: | 45/29 | 9. szörnyidomítás: | 23/33 |
10. teológia: | 164/65 (+8%) | 11. taumaturgia: | 79/84 (+7%) | 12. szerencsejáték: | 9/89 |
13. versengés: | 26/1 | 14. harcművészetek: | 52/1 | 15. zene: | 256/73 |
16. szörnyismeret: | 52/9 | 17. pszi: | 39/96 (+4%) | 18. zárnyitás: | 20/33 |
19. vadászat: | 95/15 | 20. vitalitás: | 26/88 | 21. bányászat: | 42/21 |
22. úszás: | 34/18 | 23. főzés: | 45/42 | 24. csapatmunka: | 2/18 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 3 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen (220+ koordináta feletti területeken 0 mezre) |
totem 50% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 40 TVP-ért |
készítesz szárnyas hernyót (#69) (max. 5 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), púderkövet (#119) (max. 5 darabot ) |
elfogod gátvakondot (#57) háló-csapdával (#220), sivatagi doareget (#240) fedett veremmel (#219), Tguarkhant (#212) Tguarkhan-csapdával (#356) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 21, max: 50) |
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), massza (#217), szubreális vámpír (#223) (csak egyszer), átokosztó (#372), lidércúr (#252), zombi mágus (#389), lélekorzó (#390), bolyongó lidérc (#388), quwarg őrparancsnok (#677), quwarg anyakirálynő (#269), quwarg tűzköpő (#678), ősquwarg (#300), quwarg gigász (#7128) (csak egyszer), Quwaxotix (#961), smaragd sárkány (#326), ében sárkány (#327), márvány sárkány (#328), zafír sárkány (#329), rubin sárkány (#330), liumbe (#349) |
Barátságosság (aktív: 14, max: 50) |
kérődző etra (#368), epokitféreg (#147), ryuku csapásvezető (#778), Ciang Csí (#978), bűbájlidérc (#761), kronotapír (#286), szellemdarázs (#481), élőholt mágus (#175), Raia angyala (#333), skarlátdémon (#790), Raia szent lovagja (#239), éjfattyak (#9096), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | gigaököl (#49, 16 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | savhurrikán (#107, 40 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | inst.szingularitás (#129, 20 VP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | a hatalom szava (#196, 50 VP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | Asylux csapdája (#233, 20 VP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | sivatagi vihar (#244, 35 VP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | speciális védelem (#292, 50 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) | sebezhetőség (#366, 50 VP) | klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) |
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) |
analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) | böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
életpajzs (#142, 16 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tűzvihar (#175, 30 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 20 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) |
aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
Solisar aurája (#240, 18 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +2 vp 8 költség alatt; taumaturgia: +2 vp 8 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
láth. észlelése (#78) | égető tekintet (#164) | harci induló (#443) | tulajdonságpajzs (#26) |
szürkeáll. aktiv (#71) | esszenciavédelem (#165) | esszenciavédelem 2 (#188) | hadiszerencse III (#59) |
tárgyvédelem (#178) | áldomás III (#217) | feltámadás (#168) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
2. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 20) | ||||||
lángcsóva (#31), vakító fény (#43), puha ütés (#60), izomernyesztés (#33), banshee-sikoly (#373), energiafolyam (#136), gyóntatás (#56), háló (#186), Asylux csapdája (#233) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
pszi-acéltorony (#98), hhaar burka (#32), hhaar burka II (#162) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 25, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tisztítótűz (#44) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | tisztítótűz (#44) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
tisztítótűz (#44) | >> | nómenklatúra (#158) | élőholt pozdorja (#134) | >> | csontváz hadúr (#423) | |
energiafolyam (#136) | >> | ősi szellem (#422) | energiafolyam (#136) | >> | kísértetvarázsló (#424) | |
energiafolyam (#136) | >> | szubreális vámpír (#223) | Asylux csapdája (#233) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | |
teljes őrület (#118) | >> | viharóriás (#278) | élőholt pozdorja (#134) | >> | óriás csontváz (#176) | |
energiafolyam (#136) | >> | halálelementál (#279) | gyóntatás (#56) | >> | gonoszok (#988) | |
sivatagi vihar (#244) | >> | semlegesek (#989) | sivatagi vihar (#244) | >> | jók (#990) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 25, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
menekülés (#212) | >> | gonoszok (#988) | védelem tűz ellen (#38) | >> | rubin sárkány (#330) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | quwarg tűzköpő (#678) | fehér glóbusz (#47) | >> | jégelementál (#277) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | tűzelementál (#276) | védelem tűz ellen (#38) | >> | Orkhan Thai (#238) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | fehér glóbusz (#47) | >> | varkaudar bajnok (#190) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) | tompítás (#40) | >> | óriás csontváz (#176) | |
varázsvédelem (#34) | >> | borzalmas varkaudar (#166) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +18 lopás ellen) státusz: OK |
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +13 védettség;) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +45 kg teher) státusz: OK |
ekharion bébi (#768) (építő: +67% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Lássuk, be tudsz-e jutni az Iszonyat Citadellájába: küldd a Semmibe Molgant! |
2.) Bizonyítsd határtalan jóságodat! Egy körben legyél mindenkivel barátságos, úgy, hogy legalább hat kalandozóval találkozol (a táborozás nem számít bele). |
3.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 5) |
HŐSTETTEID |
Eddig 11 alkalommal próbáltál bejutni A versengés tornyába. (limit: 220). |
Eddig 8 alkalommal táboroztál A versengés tornyában. (limit: 44). |
A toronyháborúban összesen 21 győzelmet arattál, ezzel 237 pontot szereztél. |
Ennyiszer 100 vp-t töltöttél manakútba: 29 |
Olimpiai helyezéseid: második hely a 3. kategóriában a XXVII. olimpián. |
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: harmadik hely az 1. kategóriában az I. nyílt olimpián, első hely a Vadászatban az I. nyílt olimpián. |
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 1577, pontszámod: 12606. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kasztropl. trafó (145) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
sárkánybölcsesség (230) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
tisztelet a mest. (246) |
a butaság ára (273) |
harcművész iskolák (317) |
az élet forrása (337) |
földmágia (357) |
a mágia szeretete (393) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) OK |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) OK |
vakmerőség (526) OK |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 58 TU. szükséges még: 72 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 0 TU szükséges.) |
gyűjtögető életmód (533) OK |
halhatatlanság (540) OK |
nyakláncviselés (547) OK |
Az új képesség készen van, de még 17 nap szükséges, hogy használhassátok. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
55 | mákrózsa virág (#56) | 1 | púderkő (#119) | 3 | spiritusz (#170) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
122 | arany (#50) | 1 | borkonyó bibe (#312) | 1 | dentor bőr (#551) | |||
8 | drótszőr (#37) | 2 | gyöngymangó (#135) | 22 | isteni könnycsepp (#260) | |||
6 | kaja (#2) | 1 | karbin plazma (#199) | 1 | mammutbőr (#1078) | |||
1 | moa üveggömb (#383) | 26 | víz (#27) |
183 | 184 | 185 | |
59 | |
|
|
60 | |
|
|
61 | |
|
|