82. forduló, 84. forduló, Black Pitt összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. jún. 12. 0h:36'
EZ A 119. JÁTÉKHETED, 83. FORDULÓD
120. játékheted kezdete: jún. 15.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4430
SZÁMLA : XXXX

BLACK PITT KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [73,35] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+4 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+14 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.)

* 1. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A forró energia testedbe áramlik. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 214.]

* 2. KP: v 13 0 0 elmormolod a 13. varázslatot
Mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 209.]

kf 225 2 kézbeveszed/felveszed a 225. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod a bronzpajzsot, majd a bal kezedbe veszed az orgyilkos tőrt. [0 pontot használtál fel, van még 209.]

d 2 40 eldobod a 2. tárgyat (40 darabot)
Elhajítasz 40 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 209.]

dd 7 11 41 eldobod a 7. tárgyat a 11. tárgyat a 41. tárgyat
Elhajítasz 2 kőhegyű lándzsát. Elhajítasz 1 csontkést. Elhajítasz 1 grákóbőrt. [0 pontot használtál fel, van még 209.]

dd 57 45 1113 eldobod az 57. tárgyat a 45. tárgyat az 1113. tárgyat
Elhajítasz 1 bőrsisakot. Elhajítasz 1 kis bőrpajzsot. Elhajítasz 6 varkaudar csontot. [0 pontot használtál fel, van még 209.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Végre találtál egy hatalmas parasztpáfrányt! A legendás Aranysárkány gyógyfű! Bár még soha nem láttál ilyet, ösztönösen megérzed, hogy hogyan használhatod gyógyerejét. Óvatosan leszakítasz néhány levelet, és leülsz. A levél rágcsálása közben elgondolkozol, miként lehetne a homlokodra tetoválni egy jól látható parasztpáfrányt. Sajnos semmi nem jut az eszedbe, ám a növény gyógyereje ennek ellenére működik. (+27 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 169.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[74,35] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Utad során felfedezel egy tűzbokrot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy arató csattanat lehet. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 3 kerek kő. Nem találtad el. A lény bűzfelhőt lő rád! Nem tudod leküzdeni a hányingert: kábán könnyítesz magadon. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát a másikra ugrasz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az arató csattanat testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod az arató csattanat zöld masszáját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az arató csattanat fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az arató csattanat zöld masszáját. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed az arató csattanat testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 58, gyógyulás: 0, összesen: -58 ÉP}

Már majdnem éhen haltál! Az ételre veted magad. (-3 kaja.)

(Továbbmész...) [75,35] Dombos terepre érkeztél. Ezek a lankák alkotják Maad gyűrűjét, amely Maad Szívét, a rejtélyes mocsarat veszi körbe. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy szeppent rákfatty. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 3 kerek kő. Többször meglövöd a szeppent rákfatty kitines ollóját. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Elsápadsz: a nálad levő 7 uzbány csőr úgy összeragadt, hogy használhatatlanná vált! Itt a bosszú ideje... Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a szeppent rákfatty testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a szeppent rákfatty testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Itt is, ott is célba talál a szeppent rákfatty ollója. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szeppent rákfatty fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a szeppent rákfatty bal hátsó lábát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a szeppent rákfatty testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Itt is, ott is célba talál a szeppent rákfatty ollója. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A szeppent rákfatty belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szeppent rákfatty összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a huhogó bibét, szereztél 4 csepp rákfatty váladékot. (Nincs mibe rakni 4 rákfatty váladékot.) 577 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 50, gyógyulás: 0, összesen: -50 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Észreveszel egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 vasércet! Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 5 kerek követ.

(Továbbmész...) [76,35] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy törpemammut. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 kerek kő. Megsoroztad a törpemammut testét. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a törpemammut jobb első lábát. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a törpemammut testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Néhány döfést ejt rajtad a törpemammut agyarával. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával eltalálod a törpemammut oszlopos lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a törpemammut oszlopos lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a törpemammut. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A törpemammut szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 kaját. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Soha nem tudtad, hogy miért van gyógyereje az óriásvakond vastagbelének. Igazán soha nem is érdekelt. Miután kiemeled a belet eredeti tulajdonosából, egy darabját a fejedre tekered, a többit a két csuklódra, illetve bokádra. Hanyattfekszel, és csendben várod, hogy a természet megtegye kötelességét. (+29 életerő.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [79 pontot használtál fel, van még 90.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[77,35] Síkság, továbbra is csak síkság. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Felismered a közeledőt. Csak egy megsebzett vérszomjas csüldő. Nem jelenthet különösebb problémát. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a vérszomjas csüldő testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a vérszomjas csüldő hájas testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A vérszomjas csüldő csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a vérszomjas csüldő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. 393 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Észreveszel egy mély kutat. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy phua-kúpot.
(Feltételes mászás:) A kötelet a kút széléhez rögzíted, és óvatosan leereszkedsz. Odalent félhomály van. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Rosszat sejtve megfordulsz - valami megindult feléd! Egy százfogú!

A parittyával célzol és lősz. Elrepül 3 kerek kő. Többször meglövöd a százfogú szivacsos testét. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával alaposan megvágod a százfogú testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a százfogú szivacsos testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a százfogú, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A százfogú most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Érdemes volt lejönni! A földön találsz 1 ormánygőte csontot. Miután elhagytad a sötét helyet, elpakolod a kötelet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy törpemammut került az utadba. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 3 kerek kő. Többször meglövöd a törpemammut testét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a törpemammut oszlopos lábát. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a törpemammut ormányát. Kritikus ütés! (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a törpemammut néhányszor agyarával! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A törpemammut szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával eltalálod a törpemammut fejét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a törpemammut testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Beléd öklel a törpemammut! jobb karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A törpemammut rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A törpemammut még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 kaját. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 49, gyógyulás: 0, összesen: -49 ÉP}

Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Friss árnymanó nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [78,35] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy olvasztókemencét. Hoppsz, egy quwarg! Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Hirtelen mozogni kezd a föld! Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy mélységi grittang közeledik. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a mélységi grittang testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a mélységi grittang testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 9 kerek követ.

(Továbbmész...) [79,35] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon. Észreveszel egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Sheran rúnaköve. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Ráismersz a lényre. Egy surranó kígyó. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Párszor kipécézted a surranó kígyó lapos fejét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) A surranó kígyó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 surranó kígyó bőrt. 29 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Csak egy nektoraf. Megvető mosollyal várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

A parittyával célzol és lősz. Elrepül 3 kerek kő. Párszor kipécézted a nektoraf jobb lábát. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a nektoraf testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) A nektoraf leken néhány pofont. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Ellenfeled regenerálódik! Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a nektoraf testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a nektoraf testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A nektoraf Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Ellenfeled regenerálódik! A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 44, gyógyulás: 0, összesen: -44 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délre. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [59 pontot használtál fel, van még 31.]

be 38 bemész a 38. titkos labirintusba
A leírás alapján nem nehéz a bejáratot megtalálni. Bepillantasz: teljes a sötétség. Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Egy végső mozdulattal előhívod a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Erőd TF-elődött. Ahogy belépsz, furcsa hang fogad odabentről. [5 pontot használtál fel, van még 26.]

lm 2 3 4 mozogsz 2 3 4
Hangtalan léptekkel osonsz előre. Egy kanyarhoz érkeztél. [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Továbbmész. Egy régi, rozsdás ajtó állja utadat. Megvizsgálod: Nyitva van! Egy kis szobába érkezel. [3. PONT.] Hirtelen egy varkaudart veszel észre magad előtt. Fegyvere egy kőhegyű lándzsa. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 3 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a varkaudar testét. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával végigmetszed a varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 kőhegyű lándzsát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Mész tovább, előre. A folyosó kanyarodik. [4. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. [18 pontot használtál fel, van még 8.]

lm 5 6 7 mozogsz 5 6 7
Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy régi, rozsdás ajtóban végződik az út. Találsz egy kilincset: Könnyen nyílik. Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [5. PONT.] Hamarosan egy varkaudart pillantasz meg. Fegyvere egy csontkés. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 kerek kő. Párszor kipécézted a varkaudar fejét. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával egy irtózatos ütéssel felvágod a varkaudar testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a varkaudar jobb lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt oldaladon a varkaudar. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontkést. Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy vadász varkaudar az. Fegyvere egy varkaudar lándzsa. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a vadász varkaudar bal lábát. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a vadász varkaudar testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (3 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. 388 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 varkaudar lándzsát (ld. enc.) és 1 bőrpáncélt. Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy varkaudar az. Fegyvere egy csontszurony. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a varkaudar testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszuronyt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [6 pontot használtál fel, van még 2.]

lm 8 9 10 mozogsz 8 9 10
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

lm 9 12 13 mozogsz 9 12 13
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

lm 12 11 1 mozogsz 12 11 1
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

kt 238 elkészíted a 238. tárgyat
Nincs annyi pontod, hogy akár egyetlen lantot is készíthess/gyűjthess. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

m 6 6 mozogsz a 6. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

gy 40 gyógyítás 2 pontért
Ezt a parancsot sajnos csak szabadban használhatod. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még -1.]

* 2. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még -2.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-20 életerő.) A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 1 arany vérdíjat. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, táborhelyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben -2 pontod maradt, ebből a következő körre -2 pontot vihetsz át. Kapsz még 224 pontot. A következő körben tehát 222 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VARKAUDAR LÁNDZSA (224. TÁRGY)
Ezt a nagyon könnyű, ismeretlen állat csontjából készült lándzsát gyakran használják a varkaudarok. Sebzése 3d4+3, és +2-vel támadsz, amikor használod. Ahhoz, hogy kellő jártassággal tudd forgatni ezt a fegyvert, minimum 7-es szúrófegyver szakértelem szükséges.

KARAKTERLAP

Black Pitt, egy kopasz, barna szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és harcsabajuszod van. Fekete a bőröd. Tharr elsőáldozója vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 83. fordulód.

Erő: 26 (28) Szint: 14 Merészség: 6/6 Magasság: 119 cm
IQ: 16 Támadás: 15 Agresszió: 5 Testsúly: 57 kg
Ügyesség: 15 Védekezés: 10 Menekülés: 30 % Életkor: 66/66 év
Egészség: 18 Életpont: 223/194 Jellem: semleges Tul. pont: 1
Szerencse: 14 (15) Varázspont: 53/3 Pénz: 178 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 15/15 EFejl: 1
Eddig összesen 392 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3 290 TP-t kaptál. Jelenleg 73 123 TP-d van. A következő szinthez még 1 877 TP szükséges. Trófeáid: arató csattanat, ryuku légiós, quwarg szabotőr.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/22 szúrófegyverek: 14/89 (+30%) vágófegyverek: 8/89 (+30%)
ütőfegyverek: 13/67 lőfegyverek: 13/87 (+32%)

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << bronzhegyű lándzsa (#87) << vasalt bunkó (#181)
Óvatosság (labirintusokban): 0
79,83 mezőn táborozol, a 38. labirintusban, 1. szinten, 5. ponton
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 79
Legfeljebb 20 TU-t válthatsz TVP-re.
Eltaposott quwargok: össz.: 22 időszaki: 22

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 681 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3/0 2. nyomkövetés: 15/95 (+10%) 3. mászás: 6/54 (+3%)
4. csapdakészítés: 6/35 (+6%) 5. csapdaészlelés: 1/6 6. gyógyítás: 28/90 (+77%)
7. titkosírás: 1/5 8. felderítés: 3/54 9. teológia: 5/69 (+6%)
10. zene: 2/99 11. szörnyismeret: 5/0 12. vadászat: 5/99
13. bányászat: 17/54 (+24%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 60% életerő alatt 30 TVP-ért
ásol max. 200 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot )
elfogod gyilkos sallankot (#85) fedett veremmel (#219)
mászol max. 40 TVP-ért
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
fémbontó szójer (#150)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
erőpajzs I (#12) hadiszerencse I (#13)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 0)
2.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank.
3.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. városháza (Qvill) (527): új. törpe házikó (532): kész. városháza (Gatin) (540): többek közt 122. tárgyat kell leadnod. szürke kastély (547): új. adamantit erőd (548): 38. labirintus (79,31). kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. városháza (685): 2. lépésnél tartasz. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 15, 37, 38, 53.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 5.

HŐSTETTEID
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 30, az összesen kapott pontszám: 3095. (összesen ölhető: 582 )

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
quwarg-ász (101)
mozgalom ereje (106)
gyógyító totem (116)
quwargok leigázása (122)
keményebb bicepsz (149)
b. tudat formálása (162)
kaszt.kiteljesedés (166)
legjobb védekezés (186)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
a quwarg szaga (283)
vérdíj (301)
fegyvermester (302)
erősebb quwargszag (319)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudati gyorsítás IV (562) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 7236 TU szükséges.)
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
2 bőrpáncél (#51) 1 bronzpajzs (#89) 1 * bronzsisak (#88)
1 * kígyóbőr kesztyű (#49) 1 mászókarom (#78) 1 * varkaudar csizma (#317)
Fegyverek és lövedékek
1 * bronzhegyű lándzsa (#87) 1 csontkés (#11) 4 csontszurony (#12)
1 ezüsttőr (#322) 1 fúvócső (#20) 1 göcsörtös bunkó (#123)
1 hosszú íj (#111) 1 kőhegyű lándzsa (#7) 1 kőkalapács (#13)
1 kőkés (#6) 1 mandibulakasza (#127) 14 nyílvessző (#108)
2 * orgyilkos tőr (#225) 1 * parittya (#18) 3 sallank nyíl (#129)
7 tolmokov-koktél (#351) 2 ubuk tüske (#131) 1 varkaudar lándzsa (#224)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 aranygyűrű (#193) 1 * két kard szimbólum (#144) 1 * koponya gyűrű (#1733)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
4 aranypikkely (#415) 1 ásó (#34) 1 bronzkulcs (#76)
5 + deus ex machina (#1) 3 fáklya (#36) 1 furulya (#233)
1 hebrencs csapda (#147) 16 kaja (#2) 1 kis vaskulcs (#40)
1 kötél (#92) 1 manakristály (#500) 1 megsemmisítő (#1540)
1 ősi rúna (#2520) 1 pszi kő (#248) 1 szent jogar (#150)
1 + tüskecsapda (#242) 1 varázskő (#305)
Löttyök és porok, tartóstul
1 aranyló ugarhéj (#100) [benne 10 csepp tinta (#101), fér még: 0]
1 huhogó bibe (#332) [benne 12 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 0]
1 kavadu iszák (#25) [benne 10 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0]
2 vizestömlő (#3) [bennük 34 korty víz (#27), fér még: 6]
2 zöld üveg (#82) [bennük 5 csepp ragasztó (#83), fér még: 35]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
8 álompor (#396) 3 aurach fog (#657) 1 bordacsont (#16)
10 drótszőr (#37) 1 evaporőr háj (#105) 4 ezüstdarab (#326)
4 fekete gyöngy (#99) 3 fémrúd (#104) 1 galachmit (#310)
1 gyíkfű (#201) 3 gyöngymangó (#135) 1 kreiton esszencia (#892)
2 lajhár csont (#236) 1 liumbe hajtás (#655) 18 madártoll (#112)
3 magszim bél (#103) 10 óndarab (#85) 3 ormánygőte csont (#21)
36 pirkit (#153) 7 púderkő (#119) 3 quwarg tojás (#360)
11 rézdarab (#70) 2 rókafarok (#124) 37 sallank karom (#128)
9 smirglilevél (#29) 1 sünmedve tüske (#14) 1 surranó kígyó bőr (#47)
1 szuperkötél (#209) 3 varkaudar csont (#1113) 17 vasérc (#152)

Összsúly: 91.37 kg Megterheltség: 138%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 66 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bőrsisak (#57) 1 grákóbőr (#41) 36 kaja (#2)
10 kerek kő (#19) 1 kis bőrpajzs (#45) 1 kőhegyű lándzsa (#7)
15 ugh méreg (#166) 7 uzbány csőr (#169) 3 varkaudar csont (#1113)
3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 arany (#50) 1 bőrpáncél (#51) 1 csontszurony (#12)
1 ormánygőte csont (#21) 1 surranó kígyó bőr (#47) 1 varkaudar lándzsa (#224)
2 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

72 73 74 75 76 77 78 79 80
34
35
36
(74,35) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), arató csattanat (#144)
(75,35) szeppent rákfatty (#186), vaskohó (#155), 24. jellempróba, egy ismeretlen isten rúnaköve, érclelőhely
(76,35) törpemammut (#115)
(77,35) vérszomjas csüldő (#114), mély kút (#93), phua-kúp (#372), százfogú (#53), törpemammut (#115)
(78,35) olvasztókemence (#86), mélységi grittang (#103)
(79,35) a 38. labirintus bejárata, Sheran rúnaköve, 24. jellempróba, surranó kígyók (#30), nektoraf (#355), varkaudar (#64), vadász varkaudar (#108)

Üzenet küldése a karakternek