Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2013. márc. 20. 9h:01' EZ A 811. JÁTÉKHETED, 811. FORDULÓD 812. játékheted kezdete: márc. 27. A következő fordulódat legkorábban a 812. játékhéten tudjuk betáplálni. Ez a forduló 17 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1969 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 2. KP: | t. energia kisütése: 37 |
* 3. KP: | elmormolod a 78. varázslatot a 164. varázslatot a 443. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot a 86. varázslatot |
* 5. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 6. KP: | elmormolod az 1. varázslatot a 165. varázslatot a 188. varázslatot |
* 7. KP: | használod a 841. tárgyat |
* 8. KP: | használod az 1101. tárgyat |
* 9. KP: | használod az 1271. tárgyat |
f 4 152 | kísérletezel a 4. tárggyal a 152. tárggyal |
f 4 152 | kísérletezel a 4. tárggyal a 152. tárggyal |
kb 152 22 | kiveszel a bankból a 152. tárgyat (22 darabot) |
kb 153 12 | kiveszel a bankból a 153. tárgyat (12 darabot) |
kt 1240 | elkészíted az 1240. tárgyat |
kt 555 2 | elkészíted az 555. tárgyat (2 darabot) |
ef 57 540 | energia fejlesztése 57 |
be 700 | bemész a 700. épületbe |
v 181 187 106 | elmormolod a 181. varázslatot |
180 | 181 | 182 | |
103 | |
|
|
104 | |
|
|
105 | |
|
|
[187,106] Épületek tűnnek fel.
im | imádkozol |
m 1 1 8 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északra |
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[181,104] A síkság után kisebb hegyek következnek. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy törpe bányát. Észreveszel egy oltárt. Raia hívei emelték. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Skinhead előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy barátság szent tüzét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy olvasztókemencét. Bányászat képességeddel fémet (rézdarab) érzel a föld alatt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Raia oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délre egy kihívás tornya van. Nyugatra egy épület van. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Északra egy mély szakadék van. Elrakod a távcsövet. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy orbitális mackósajt. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy vakító fény varázslatot. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. Ellenfeled vakon tántorog! A szilánk működik (+2 életpont). A mackósajt felvágja a hasát, és a kiömlő beleiből kettős masnit köt a homlokára. Röhögsz a szerencsétlen állaton, aki megszégyenülten áll előtted. A ravasz mackósajt odaugrik hozzád, felkap, és felhajít a világűr felé! Szerencsére bele tudod akasztani a mackósajt gallérgombjába a cipőfűződet, így visszaesel, mielőtt túl magasra emelkednél. Elszántan ellenfeledre ugrasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel néhányszor épp csak megérinted az orbitális mackósajt obszcén kinövését. (4 támadással 327 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerő). Transzformálsz! (+32 varázspont.) {FM:} Sárkánytőrrel megkarcolod az orbitális mackósajt testét. Kritikus ütés! (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Az orbitális mackósajt nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! Az orbitális mackósajt összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
2956 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 369, sebződés: 0, gyógyulás: 79, összesen: +79 ÉP}
(Továbbmész...) [181,103] Az alacsonyhegység átvált magashegységbe. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Úgy gondolod, hogy a közeledő orbitális mackósajt nem jelenthet komoly veszélyt. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy vakító fény varázslatot dobsz ellenfeledre. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. Ellenfeled vakon tántorog! Gyógyulsz (+2 életpont). A mackósajt villámgyorsan előkap a háta mögül egy táblát, és húzgálni kezdi rajta körmeit! Hangos kacajra fakadsz az elborzasztásodra irányuló gyenge próbálkozáson. A mackósajt két pislantás után melletted terem, könnyedén felemel, és az ég felé hajít! Szerencsére bele tudod akasztani a mackósajt gallérgombjába a cipőfűződet, így visszaesel, mielőtt túl magasra emelkednél. Elszántan a másikra rontasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel néhányszor súrolod az orbitális mackósajt jobb oldalát. (4 támadással 318 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+31 varázspont.) {FM:} Sárkánytőrrel megkarcolod az orbitális mackósajt egyik lábát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Nyelvét az orbitális mackósajt feléd löki, de eredménytelenül. Az orbitális mackósajt még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
2956 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 356, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Sunyi ellenfeled, egy láthatatlan védekező pszi felrakásával szöszmötöl! Egy energiafolyam varázslattal köszöntöd a másikat. A lény immúnis erre a varázslatra! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy fehérál.roncsolása pszi támadást. Semmi hatás! (pszi-acéltorony védelmez.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a vérvágyó sólyom testét. (4 támadással 700 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+70 varázspont.) {FM:} Sárkánytőrrel megbököd a vérvágyó sólyom testét. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) A vérvágyó sólyom néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (4 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-10 pszi pont.) (-3 TU.) Véres nyál csordul ki a vérvágyó sólyom száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sólyomcsőrt. 4057 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 769, sebződés: 32, gyógyulás: 9, összesen: -23 ÉP}
(Továbbmész...) [181,101] Meredek és hatalmas hegyekkel teli vidéken vagy továbbra is. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy hegyi óriás. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Ellenfeled vakon tántorog! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled sziklát dob rád. Eltrafált a lövedék. (118 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Támadásodat elkerülte ellenfeled. {HD:} Sárkánytőrrel néhány helyen meghorzsolod a hegyi óriás testét. (3 támadással 147 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+14 varázspont.) Könnyedén félreszökkensz a hegyi óriás csapása elől. Ellenfeled regenerálódik! A pontos találat érdekében beveted a Sashorog kí-tulajdonságot. Ököllel néhányszor súrolod a hegyi óriás testét. Kritikus ütés! (8 támadással 248 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+24 varázspont.) {FM:} Sárkánytőrrel néhány helyen meghorzsolod a hegyi óriás vastag lábujját. (3 támadással 139 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+13 varázspont.) Könnyedén félreszökkensz a hegyi óriás csapása elől. Ellenfeled regenerálódik! Ki-energiákat gyűjtve, Sashoroggal próbálkozol. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a hegyi óriás testét. (8 támadással 217 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+21 varázspont.) {FM:} Sárkánytőrrel néhány helyen meghorzsolod a hegyi óriás bal lábát. (3 támadással 141 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+14 varázspont.) A hegyi óriás lendületes ütése célt téveszt. Ellenfeled regenerálódik! A támadás javítása érdekében Sashorgot alkalmazol. Ököllel néhány helyen meghorzsolod a hegyi óriás bal lábát. Kritikus ütés! (8 támadással 248 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+24 varázspont.) {HD:} Sárkánytőrrel gyengén megszurkálod a hegyi óriás jobb oldalát. (3 támadással 135 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+13 varázspont.) A hegyi óriás csapása csak a levegőt találja. Ellenfeled regenerálódik! Kegyetlen precizitást nyújt támadásodhoz a Sashorog alkalmazása. Ököllel párszor megpöccinted a hegyi óriás vastag lábujját. (8 támadással 219 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+21 varázspont.) {FM:} Sárkánytőrrel gyengén megszurkálod a hegyi óriás testét. Kritikus ütés! (2 támadással 104 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 varázspont.) A hegyi óriás lendületes ütése célt téveszt. A hegyi óriás szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 45 aranyat. 8164 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1598, sebződés: 118, gyógyulás: 4, összesen: -114 ÉP}
(Továbbmész...) [181,100] Elmaradoznak a meredek ormok, sziklák. Alacsonyhegységre váltott a terep. Találsz egy oltárt. Dornodon híveié. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (óndarab) találsz. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze keletre látsz egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy mély szakadékot. Délnyugatra egy rúnakő van. Északra egy elhagyott bánya van. Elrakod a távcsövet. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy ekharion került az utadba. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. Ellenfeled vakon tántorog! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy tudatrombolás pszi hatás. Semmi hatás! (pszi-acéltorony védett meg.) Ellenfeled sziklát dob rád. Nem talált! Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel néhányszor épp csak megérinted az ekharion szőrös kezét. (3 támadással 266 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+26 varázspont.) {KCC:} Sárkánytőrrel megbököd az ekharion szőrös kezét. Kritikus ütés! (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Az ekharion lendületes ütése célt téveszt. Az ekharion állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 39 aranyat. 1911 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 319, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
m 8 | mozogsz északra |
h 92 | használod a 92. tárgyat |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy vakító fény varázslat. Ellenfeled vakon tántorog! Gyógyulsz (+2 életpont). A lény mereven rádnéz. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel párszor megpöccinted az orgoró testét. (2 támadással 186 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+18 varázspont.) {KCC:} Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod az orgoró ollóját. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Az orgoró megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az orgoró ollója centiméterekre tőled záródik össze. Véres nyál csordul ki az orgoró száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. 1010 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 218, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiafolyam varázslatot lősz. 396 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
1890 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 396, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiafolyam varázslatot lősz. 360 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 lidércesszenciát. (ld. enc.) 1442 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 360, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
v 198 171 105 | elmormolod a 198. varázslatot |
180 | 181 | 182 | |
98 | |
|
|
99 | |
|
|
100 | |
|
|
101 | |
|
|
102 | |
|
|
103 | |
|
|
104 | |
|
|
105 | |
|
|
[171,105] A hegyvidéket síkság váltja fel.
kut 30 | kutatsz 30 pontért |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Egy vakító fény varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled vakon tántorog! Gyógyulsz (+2 életpont). Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 94 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) {FM:} Sárkánytőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a csontváz zörgő csontjait. Kritikus ütés! (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A csontváz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiafolyam. 360 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 294 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 360, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy vakító fény varázslat. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. Ellenfeled vakon tántorog! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Elszántan ellenfeledre támadsz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a sírlidérc bal lábát. (1 támadással 100 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Sárkánytőrrel felnyársalod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Karmaival a sírlidérc megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
556 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy vakító fény varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled vakon tántorog! A szilánk működik (+2 életpont). A lény mereven rádnéz. Mentális burkot vonva magad köré, lerázod a támadást. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel súrolod az orgoró bal oldalát. (1 támadással 110 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) {KCC:} Sárkánytőrrel meghorzsolod az orgoró sziklatestét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Az orgoró megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az orgoró ollója a levegőben csattan. Véres nyál csordul ki az orgoró száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. 1010 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
m 1 | mozogsz északkeletre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról vakító fény varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled vakon tántorog! A szilánk működik (+2 életpont). Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Visszafojtod lélegzetedet. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel néhány helyen meghorzsolod az arató csattanat testét. (2 támadással 163 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) {FM:} Sárkánytőrrel meghorzsolod az arató csattanat zöld masszáját. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Az arató csattanat feléd harap, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
845 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
h 392 | használod a 392. tárgyat |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Egy vakító fény varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled vakon tántorog! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel párszor megpöccinted a gránitelementál fejét. (3 támadással 279 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a gránitelementál bal vállát. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A gránitelementál mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
1722 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 332, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy vakító fény. Ellenfeled vakon tántorog! A szilánk működik (+2 életpont). Távolról méregfelhő varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! A lény igéző tekintetét rád emeli. Kacagsz: rajtad nem fog a bűbáj! Elszántan a másikra rontasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a nanda testét. (3 támadással 282 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) {FM:} Sárkánytőrrel megérinted a nanda testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) A nanda feléd harap, de sikertelenül. A nanda most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
2016 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 329, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Egy vakító fény varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled vakon tántorog! A szilánk működik (+2 életpont). Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel párszor súrolva eltalálod a kronokukac fejét. (4 támadással 316 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a kronokukac nyakát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Feléd sújt a kronokukac a farkával, de elhibázta! A kronokukac melléd csap a farkával! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1757 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 361, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy vakító fény. Ellenfeled vakon tántorog! A szilánk működik (+2 életpont). Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel néhányszor súrolod a kronokukac bal oldalát. Kritikus ütés! (3 támadással 267 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) {FM:} Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a kronokukac testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) A kronokukac melléd csap a farkával! Feléd sújt a kronokukac a farkával, de elhibázta! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1757 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 316, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
v 88 | elmormolod a 88. varázslatot |
* 1. BP: | használod a 163. tárgyat |
* 2. BP: | használod az 1167. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 73. pszi képességet |
* 4. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 5. BP: | elmormolod a 133. varázslatot |
* 6. BP: | használod a 2107. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 15 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 15 pontért |
HEGYMÉLYI LIDÉRC (7084. SZÖRNY) A hegyek gyökereinél ismeretlen lények élnek. Vagy talán jobb lenne, ha a "léteznek" szót használnánk, ki tudja? Szerencsére ezekkel a lényekkel normál esetben nem találkozik az egyszerű halandó. Azonban előfordulhat néha, hogy a törpék végtelen mohóságukban túl mélyre ásnak... Ilyenkor a bánya elnéptelenedik, és ismeretlen iszonyat üli meg az üresen kongó járatokat. Ha ilyen helyre tévedsz, és egy, a feneketlen éjszaka sötétjét idéző, de mégis áttetsző jelenés lebeg feléd, felkészülhetsz a legrosszabbra: egy hegymélyi lidércbe botlottál. Valószínűleg harc helyett a futást fogod választani, hiszen a lény érintése a varázserődet lopja, és az nem egy jó dolog. |
LIDÉRCESSZENCIA (1074. TÁRGY) A lidércek legyőzése után általában semmi nem marad ezekből a lényekből, nagy ritkán viszont előfordul, hogy egy kis kupac nyálkaszerű anyagot kaparhatsz össze a földről. Ez a lidérc visszamaradt esszenciája, amit valamikor talán még felhasználhatsz valami nemesebb célra. |
Erő: | 99 (116) | Szint: | 50 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 149 cm |
IQ: | 102 (107) | Támadás: | 88 (93) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 56 kg |
Ügyesség: | 96 (105) | Védekezés: | 117 (127) | Menekülés: | 50 % | Életkor: | 49/52 év |
Egészség: | 96 (107) | Életpont: | 1476/1529 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 98 (114) | Varázspont: | 3211/2594 | Pénz: | 36826 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 77/56 | Pszi pont: | 362/928 | Halhatatlanság: | 7 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 14/17 | ökölvívás: | 48/71 (+2%) | szúrófegyverek: | 21/58 (+3%) |
vágófegyverek: | 30/84 | ütőfegyverek: | 8/71 | lőfegyverek: | 6/46 |
dobófegyverek: | 33/1 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); mihlanil dobótőr (#599) (2 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
172,104 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 148,87 |
Legfeljebb 110 TU-t válthatsz TVP-re. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 100/37 (+16%) | 2. nyomkövetés: | 122/69 (+40%) | 3. mászás: | 26/41 (+8%) |
4. csapdakészítés: | 66/20 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 24/62 | 6. gyógyítás: | 94/39 |
7. titkosírás: | 22/11 | 8. felderítés: | 42/9 (+3%) | 9. szörnyidomítás: | 23/33 |
10. teológia: | 162/61 (+8%) | 11. taumaturgia: | 77/15 (+12%) | 12. szerencsejáték: | 9/89 |
13. versengés: | 26/1 | 14. harcművészetek: | 52/1 | 15. zene: | 246/8 |
16. szörnyismeret: | 51/75 | 17. pszi: | 38/91 (+5%) | 18. zárnyitás: | 20/33 |
19. vadászat: | 95/15 | 20. vitalitás: | 26/88 | 21. bányászat: | 41/46 (+6%) |
22. úszás: | 34/18 | 23. főzés: | 44/43 (+10%) | 24. csapatmunka: | 2/18 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 3 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen (220+ koordináta feletti területeken 0 mezre) |
totem 50% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 40 TVP-ért |
készítesz szárnyas hernyót (#69) (max. 5 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), púderkövet (#119) (max. 5 darabot ) |
elfogod gátvakondot (#57) háló-csapdával (#220), szőrös bozsót (#149) hurokcsapdával (#217), sivatagi doareget (#240) fedett veremmel (#219), Tguarkhant (#212) Tguarkhan-csapdával (#356) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 20, max: 50) |
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), massza (#217), szubreális vámpír (#223) (csak egyszer), átokosztó (#372), lidércúr (#252), zombi mágus (#389), lélekorzó (#390), bolyongó lidérc (#388), quwarg őrparancsnok (#677), quwarg anyakirálynő (#269), quwarg tűzköpő (#678), ősquwarg (#300), quwarg gigász (#7128) (csak egyszer), Quwaxotix (#961), smaragd sárkány (#326), ében sárkány (#327), márvány sárkány (#328), zafír sárkány (#329), rubin sárkány (#330) |
Barátságosság (aktív: 14, max: 50) |
kérődző etra (#368), epokitféreg (#147), ryuku csapásvezető (#778), Ciang Csí (#978), bűbájlidérc (#761), kronotapír (#286), szellemdarázs (#481), élőholt mágus (#175), Raia angyala (#333), skarlátdémon (#790), Raia szent lovagja (#239), éjfattyak (#9096), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | gigaököl (#49, 16 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | savhurrikán (#107, 40 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | inst.szingularitás (#129, 20 VP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | a hatalom szava (#196, 50 VP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | Asylux csapdája (#233, 20 VP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | sivatagi vihar (#244, 35 VP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | speciális védelem (#292, 50 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) | sebezhetőség (#366, 50 VP) | klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) |
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) |
analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) | böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
életpajzs (#142, 16 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tűzvihar (#175, 30 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 20 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) |
aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +2 vp 8 költség alatt; taumaturgia: +2 vp 8 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | láth. észlelése (#78) | égető tekintet (#164) | harci induló (#443) |
tulajdonságpajzs (#26) | szürkeáll. aktiv (#71) | esszenciavédelem (#165) | esszenciavédelem 2 (#188) |
hadiszerencse III (#59) | tárgyvédelem (#178) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
2. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 20) | ||||||
lángcsóva (#31), vakító fény (#43), puha ütés (#60), izomernyesztés (#33), banshee-sikoly (#373), energiafolyam (#136), gyóntatás (#56), háló (#186), Asylux csapdája (#233) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
pszi-acéltorony (#98), hhaar burka (#32), hhaar burka II (#162) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 23, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tisztítótűz (#44) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | tisztítótűz (#44) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
tisztítótűz (#44) | >> | nómenklatúra (#158) | élőholt pozdorja (#134) | >> | csontváz hadúr (#423) | |
energiafolyam (#136) | >> | ősi szellem (#422) | energiafolyam (#136) | >> | kísértetvarázsló (#424) | |
energiafolyam (#136) | >> | szubreális vámpír (#223) | Asylux csapdája (#233) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | |
teljes őrület (#118) | >> | viharóriás (#278) | élőholt pozdorja (#134) | >> | óriás csontváz (#176) | |
energiafolyam (#136) | >> | halálelementál (#279) | gyóntatás (#56) | >> | gonoszok (#988) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 23, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
menekülés (#212) | >> | gonoszok (#988) | védelem tűz ellen (#38) | >> | rubin sárkány (#330) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | quwarg tűzköpő (#678) | fehér glóbusz (#47) | >> | jégelementál (#277) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | tűzelementál (#276) | védelem tűz ellen (#38) | >> | Orkhan Thai (#238) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | fehér glóbusz (#47) | >> | varkaudar bajnok (#190) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) | tompítás (#40) | >> | óriás csontváz (#176) | |
varázsvédelem (#34) | >> | borzalmas varkaudar (#166) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +18 lopás ellen) státusz: OK |
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +13 védettség;) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +45 kg teher) státusz: OK |
ekharion bébi (#768) (építő: +67% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Lássuk, be tudsz-e jutni az Iszonyat Citadellájába: küldd a Semmibe Molgant! |
2.) Bizonyítsd határtalan jóságodat! Egy körben legyél mindenkivel barátságos, úgy, hogy legalább hat kalandozóval találkozol (a táborozás nem számít bele). |
3.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 5) |
HŐSTETTEID |
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 1577, pontszámod: 12606. |
Ennyiszer 100 vp-t töltöttél manakútba: 29 |
Olimpiai helyezéseid: második hely a 3. kategóriában a XXVII. olimpián. |
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: harmadik hely az 1. kategóriában az I. nyílt olimpián, első hely a Vadászatban az I. nyílt olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kasztropl. trafó (145) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
sárkánybölcsesség (230) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
tisztelet a mest. (246) |
a butaság ára (273) |
harcművész iskolák (317) |
az élet forrása (337) |
földmágia (357) |
a mágia szeretete (393) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) OK |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) OK |
vakmerőség (526) OK |
gyűjtögető életmód (533) OK |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 165 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 0 TU szükséges.) |
Az új képesség készen van, de még 2 nap szükséges, hogy használhassátok. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | borkonyó bibe (#312) | 4 | isteni könnycsepp (#260) | 8 | kaja (#2) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
148 | arany (#50) | 1 | fejsze (#1240) | 2 | kaktusztüske (#114) | |||
2 | kőszem (#304) | 1 | lidércesszencia (#1074) | 1 | mutáns csont (#331) | |||
8 | pirkit (#153) | 1 | pszi kő (#248) | 1 | pular kristály (#239) | |||
3 | ramit kő (#226) | 2 | sáfránypor (#211) | 1 | sólyomcsőr (#1223) | |||
1 | szvó-ektoplazma (#151) | 12 | vasérc (#152) | 195 | víz (#27) |
170 | 171 | 172 | 173 | |
103 | |
|
|
|
104 | |
|
|
|
105 | |
|
|
|
106 | |
|
|
|