80. forduló, 82. forduló, Lex Hunter összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2023. dec. 23. 12h:33'
EZ A 848. JÁTÉKHETED, 81. FORDULÓD
849. játékheted kezdete: dec. 25.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 19 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5631
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 2

LEX HUNTER KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [95,26] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 13. pontnál.
Egy sziklás vidéken bandukolsz, amikor csata zajára leszel figyelmes. Kíváncsian a hang irányába futsz, ahol észreveszed, hogy egy hatalmas, pikkelyes bőrű rémség harcol egy nála jóval kisebb alakkal. Közelebb haladva észreveszed, hogy egy több sebből vérző törpe hadakozik vitézen a démonnal, de már nem bírja sokáig. A vörös szemű szörny hatalmas csapást mér a törpére, akit az ütés ereje messzire repít. A monstrum diadalmasan üvölteni kezd és megindul a törpe felé, hogy kivégezze. A kis alak feltérdel, ujjait a földbe mélyeszti, és számodra hallhatatlanul mormolni kezd valamit. Kisvártatva váratlan dolog történik. Hatalmas robajjal egy láthatatlan erő lesújt a démonra, a földre taszítva azt. Páncélja lerobban testéről újabb sebeket okozva ezzel neki. A csontrepesztő csapásnak még ő sem tudott ellenállni. Összetört testtel fekszik a földön a halál küszöbén. A törpe még mindig zihálva térdel, és a nyakában lévő Tharr szimbólumot markolja vérző tenyerében. Ahogy felnéz rád, észreveszed a páncéljára festett jelet: egy izzó magmából előtörő gránit monolitot ábrázol. A vízió lassan foszlik csak szét, talán csak álom volt az egész?
Varázserőd regenerálódik. (+16 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Megfejed az alpesi tehenet. (+3 kaja.)

d 4 2 eldobod a 4. tárgyat (2 darabot)
Elhajítasz 2 botot. [0 pontot használtál fel, van még 230.]

d 11 1 eldobod a 11. tárgyat (1 darabot)
Elhajítasz 1 csontkést. [0 pontot használtál fel, van még 230.]

d 1533 2 eldobod az 1533. tárgyat (2 darabot)
Elhajítasz 2 nodonrod kitűzőt. [0 pontot használtál fel, van még 230.]

d 2 10 eldobod a 2. tárgyat (10 darabot)
Elhajítasz 10 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 230.]

lm 13 3 1 mozogsz 13 3 1
Egyhelyben toporogsz.
Továbbsuhansz a folyosón. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [12. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [3. PONT.] Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [2. PONT.] Végre, a kijáratnál vagy! Kimész. [20 pontot használtál fel, van még 210.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[95,25] A dombság átmegy hegységbe. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy földsárkány lehet. Itt csata lesz.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 3 életpontot sebeztél. A lény villámokat köp rád. Üvöltesz, ahogy az elektromosság átjárja a testedet. (15 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku buzogányt a másikra támadsz. Ryuku buzogánnyal néhányszor megcsapod a földsárkány farkát. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a földsárkány testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A földsárkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A földsárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ryuku buzogánnyal néhányszor megcsapod a földsárkány testét. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a földsárkány kőfejét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A földsárkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A földsárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 óndarabot! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy elhagyott bányát. Keletre nézve látsz egy Raia oltárt. Északnyugatra egy sziklafészek van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [95,24] Hatalmas, meredek hegyek között jársz. Ez már magashegység. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor keletre nézel, észreveszel egy elhagyott bányát. Délkeletre nézve látsz egy Raia oltárt. Nyugatra egy sziklafészek van. Északnyugatra egy mély szakadék van. Északra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy vadtroll. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a vadtroll ragyás bőrét. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a vadtroll bal karját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A vadtroll csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A vadtroll fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-2 életpont). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [95,23] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Ó! Hiszen ez egy fémbontó szójer. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 óndarabot! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy olvasztókemencét. Délkeletre nézve látsz egy elhagyott bányát. Délnyugatra egy sziklafészek van. Nyugatra egy mély szakadék van. Északnyugatra egy púderszikla van. Északra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre.
Találkozol Terach-kal. Fairlight elsőáldozója. Egy bakkura csizmát, egy ezüst gyűrűt, egy Jerome köpenyét, egy kígyóbőr kesztyűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy vassisakot és egy villám szimbólumot visel. Ruházatát egy élőholt quwarg trófea, egy tüskés harci gromak trófea és egy quwarg harcos trófea díszíti. Jobb kezében egy kétfejű csatabárdot, bal kezében egy bronzpajzsot tart. Lőfegyvere egy bumeráng.
Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
[40 pontot használtál fel, van még 170.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[96,22] A vidék továbbra is alacsonyhegység. Az Ottomár hegység lábainál jársz. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy vadtroll nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a vadtroll bal lábát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a vadtroll bal oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A vadtroll néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A vadtroll belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-9 életpont). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy olvasztókemencét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy világítótornyot. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 ramit követ! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy barátság szent tüzét. Délkeletre egy phua-kúp van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy Raia oltár van. Északra egy törpe bánya van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Felismered a közeledőt. Csak egy troll ritualista. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy rovarfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 8 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a troll ritualista jobb lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku buzogányt a másikra ugrasz. Ryuku buzogánnyal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a troll ritualista testét. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a troll ritualista jobb lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A troll ritualista többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a troll ritualista, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) 9 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Ryuku buzogánnyal néhányszor megcsapod a troll ritualista jobb lábát. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) 9 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 55, gyógyulás: 0, összesen: -55 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Friss alakváltó nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [97,21] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy rőtmanó berzerker. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a rőtmanó berzerker rőt pofáját. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával mély sebeket nyitva megvagdosod a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A rőtmanó berzerker néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a rőtmanó berzerker jobb lábát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a rőtmanó berzerker testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A rőtmanó berzerker néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A rőtmanó berzerker szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 661 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 68, gyógyulás: 0, összesen: -68 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy olvasztókemencét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr híveié. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy épületet. Keletre nézve látsz egy épületet. Délkeletre egy vaskohó van. Délre egy barátság szent tüze van. Nyugatra egy törpe bánya van. Északra egy épület van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [98,20] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Úgy gondolod, hogy a közeledő orgyilkos nem jelenthet komoly veszélyt. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az orgyilkos fejét. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod az orgyilkos testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd az orgyilkos testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az orgyilkos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Épületeket látsz: egy tanácsadó bölcselő (536. épület.) és egy ékszerbolt (565. épület.). [32 pontot használtál fel, van még 138.]

m 8 mozogsz északra
[98,19] Még mindig a városban vagy.

Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Xantrox város közleménye: Kedves kalandozók! Újabb szórakoztató centrumok nyíltak (az irány hozzávatőleges): Júra-park 35 mérföld keletre és 20 északra, Trollkeltető Zóna 40 mérföld keletre és 50 délre, Óriások földje 100 mérföld keletre és 5 délre. Mindenkit szeretettel várunk! " Egy fehér kőből kifaragott, tiszta vizű szökőkutat találsz. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Találsz egy sörsátrat. Látsz egy teljesen lerombolt Vlagyimir szobrát. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Aki elfogja a Setét Patkány nevű árnymanót élve vagy halva (ha lehet, halva) 1000 arany jutalmat kap az Alanori Törvényszéktől. " Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.) Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " A következő épületeket látod: egy helytartói hivatal (563. épület.) és egy bank (564. épület.). [8 pontot használtál fel, van még 130.]

be 563 bemész az 563. épületbe
Közelebb mész az őrhöz. A fickó mereven bámul rád. Aztán megismer, és biccent, hogy bemehetsz. A fegyvereidet természetesen kint kell hagynod. Bent a hivatalnok fogad. Röviden mesélsz kalandjaidról.
- Gratulálok! - mondja, és átnyújt egy pénzzel teli erszényt. - Nem is tudod elképzelni, mekkora szolgálatot tettél városunknak. Tudunk egyéb feladatot is adni! [400 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 60 arany.] A közelben egy ork farmer gyilkos tetvek ipari tenyésztésére adta a fejét. Bár mi hivatalosan semmit sem tehetünk, nem ártana, ha valaki szabotálná ezeknek az undorító lényeknek az elszaporodását. Kérlek, pusztítsd el a tenyészpéldányokat! Itt a keltető térképe.

18 17 16 15
14 13 12 11
10 9 8 7
4
6 5 2
3
1
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 49. labirintus térképe. A bejárat innét keletre 30, délre 3 mérföldre található.

Elbúcsúzol, és miután visszakaptad a fegyvereidet, továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 125.]

m 2 mozogsz keletre
[99,19] Továbbmész a város utcáján.

Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " A legjobb KT-k: Acél Öklök, Sziklaöklök, Haláltánc, Álomőrzők. Yoro (2826) " Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Van itt egy fegyverbolt (567. épület.) és egy vegyesbolt (568. épület.).
Találkozol Selymes Salinával. Elenios misszionáriusa. Egy aranygyűrűt, egy ezüst gyűrűt, egy ezüst nyakláncot, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy szem szimbólumot, egy umbatari karkötőt és egy vassisakot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Felszerelését egy részeg kalandozó trófea, egy vadász quwarg trófea és egy quwarg nagymester trófea díszíti. Jobb kezében egy raptor szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd mutáns pók. Tisztán érzed auráját: tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy ő jó.
Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Találkozol Süppeddel. Sheran fanatikusa. Egy arany papi karkötőt, egy gólem talizmánt, egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.kristályát, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku kesztyűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy virág szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Felszerelését egy ongóliant trófea, egy Ayagira Tanaka trófea és egy óriásféreg trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Teherhordója is van: egy hegyi szamár! Szegény állat majd megszakad.
Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Összefutsz Felefellel. Fairlight apostola. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy örökkéval.gyémántját, egy sötét kámzsát, egy varkaudar csizmát, egy vas fejpántot, egy villám szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Felszerelését egy áeratikus hasnyák trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy varkaudar íjász trófea színesíti. Jobb kezében egy Mallon botját, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Teherhordója is van: egy törpemammut! Szegény állat majd megszakad.
Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
[8 pontot használtál fel, van még 117.]

ea 190 1 eladod a 190. tárgyat 1
Eladtál 1 mérg. vas dobónyilat. 10 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 117.]

ea 225 3 eladod a 225. tárgyat 3
Eladtál 3 orgyilkos tőrt. 24 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 117.]

ea 140 1 eladod a 140. tárgyat 1
Egyetlen bolt sincs itt, amely azt a tárgyat megvenné. [0 pontot használtál fel, van még 117.]

ea 25 1 eladod a 25. tárgyat 1
Eladtál 1 kavadu iszákot. 2 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 117.]

ea 70 10 eladod a 70. tárgyat 10
Eladtál 4 rézdarabot. 4 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 117.]

ea 1113 1 eladod az 1113. tárgyat 1
Eladtál 1 varkaudar csontot. 4 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 117.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[98,18] Továbbmész a város utcáján.

Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is a király adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) A következő épületeket látod: egy fegyvermester háza (562. épület.) és egy fekete mágustorony (596. épület.). [8 pontot használtál fel, van még 109.]

vtn 40 varázslat tanulás: a 40. varázslatot
Félve közelebb óvakodsz. Remegve kopogtatsz a lapos rézkoponyával. Sokáig semmi, de aztán nyikordul az ajtó, és megjelenik egy sebekkel borított testű alak! Őt a sebek azonban cseppet sem zavarják. Talán egy lélek nélküli, emberi maradványokból összevarrt, miksziszi húsgólemmel állsz szemben? A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: tompítás. (ld. enc.) A húsgólem kikísér a bejárathoz. [35 pontot használtál fel, van még 74.]

tv 40 támadó/véd. varázslat a 40. varázslatot
Védekező varázslatok listájára került: tompítás. [0 pontot használtál fel, van még 74.]

szk 132 keresed a 132. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy sötét gnómot. [0 pontot használtál fel, van még 74.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 71.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 8 TVP-t kell elköltened.] Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Egy orgyilkos nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az orgyilkos bal lábát. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod az orgyilkos testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd az orgyilkos jobb lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Hárításod megcsúszik, az orgyilkos fegyvere a bal térdedbe fúródik. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az orgyilkos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 31.]

tf 4 1 fejleszted a 4. tulajdonságodat 1 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 7 TVP-t kell elköltened.] [1 pontot használtál fel, van még 30.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 222 pontot. A következő körben tehát 252 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TOMPÍTÁS (40. VÉDEKEZŐ VARÁZSLAT)
A termomágikus mutáció óta Ghallát bizony benépesíti sok undorító mutáns szörny is. Ezek közül néhány akkora behemót, hogy képes egyetlen csapásával páncélodat, sisakodat, pajzsodat bezúzni. A tompítás az ilyen csapások "puhítására" szolgál. Bár a sebzést nem csökkenti komolyan, tárgyaidat megóvja a pusztulástól. Elmondásához 8 VP-t és egy szögletes követ kell elhasználnod. A tompító mező nem látható.

KARAKTERLAP

Lex Hunter, egy kopasz, szürke szemű alakváltó férfi vagy. Ez a 81. fordulód.

Erő: 15 Szint: 15 Merészség: 3/1 Magasság: 176 cm
IQ: 25 Támadás: 14 Agresszió: 3 Testsúly: 75 kg
Ügyesség: 13 Védekezés: 19 Menekülés: 30 % Életkor: 38/38 év
Egészség: 13 Életpont: 231/192 Jellem: semleges (+4) Tul. pont: 7
Szerencse: 21 Varázspont: 95/3 Pénz: 272 arany Kép. pont: 14
Eddig összesen 527 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2 111 TP-t kaptál. Jelenleg 103 736 TP-d van. A következő szinthez még 16 264 TP szükséges. Trófeáid: ork bérgyilász, arató csattanat, erszényes elkarog.

HARCI ISMERETEK
vágófegyverek: 12 ütőfegyverek: 19 dobófegyverek: 17 (+1)

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) (6 -7.); ubuk dobónyíl (#138) (8 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
98,18 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 103

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 182 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 11 2. nyomkövetés: 12 3. mászás: 7
4. csapdakészítés: 8 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 22
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 1 9. szörnyidomítás: 3
10. taumaturgia: 4 11. szörnyismeret: 5 12. vadászat: 5
13. bányászat: 7

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 20 darabot )
elfogod karmos tankányt (#137) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
sörényes ubuk (#89) (csak egyszer), szürke rinocérosz (#346) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
fémbontó szójer (#150), kérődző etra (#368), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
tompítás (#40, 8 VP) időcsere (#285, 5 VP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
9. és magasabb szintűek ellen
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
hhaar burka (#32), tompítás (#40)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> vadász tatu (#10) lángcsóva (#31) >> 11. szintű lényekre

ELFOGOTT SZÖRNYEID
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): 10. labirintus (32,22). városháza (Shaddar) (539): kész. helytartói hivatal (563): 49. labirintus (108,20). sötét kastplom (566): új. Toborzóiroda (759): új. Harmincasok klubja (875): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 46, 47, 48, 49.

Összsúly: 42.50 kg Megterheltség: 85%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 98 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 bot (#4) 1 csontkés (#11) 9 kaja (#2)
1 kavadu iszák (#25) 1 mérg. vas dobónyíl (#190) 2 nodonrod kitűző (#1533)
1 orgyilkos tőr (#225) 4 rézdarab (#70) 2 ubuk dobónyíl (#138)
1 varkaudar csont (#1113)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
66 arany (#50) 3 óndarab (#85) 1 ramit kő (#226)
16 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

94 95 96 97 98 99 100
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
(95,23) fémbontó szójer (#150), vaskohó (#155), érclelőhely, Terach (5629. kalandozó)
(95,24) vadtrollok (#70)
(95,25) földsárkány (#359), oltár, érclelőhely
(95,26) a 48. labirintus bejárata
(96,22) vadtrollok (#70), olvasztókemence (#86), világítótorony (#156), érclelőhely, troll ritualista (#365)
(97,21) rőtmanó berzerker (#369), vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), Tharr oltár, érclelőhely
(98,18) fegyvermester háza (#562), fekete mágustorony (#596), orgyilkos (#131)
(98,19) helytartói hivatal (#563), bank (#564), szökőkút, sörsátor (#486), Vlagyimir szobra (#433)
(98,20) orgyilkos (#131), tanácsadó bölcselő (#536), ékszerbolt (#565)
(99,19) fegyverbolt (#567), vegyesbolt (#568), Selymes Salina (6119. kalandozó), Süpped (6120. kalandozó), Felefel (6121. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek