800. forduló, 802. forduló, Alaron összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2013. febr. 22. 9h:14'
EZ A 807. JÁTÉKHETED, 801. FORDULÓD
808. játékheted kezdete: febr. 27.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 15 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1969
SZÁMLA : XXXX

ALARON KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [187,105] koordinátán. Az olimpiai arénában edzettél. Az arénában táboroztál, ellenfelekre várva.
A táborozás 1. napján találkozol egy vörös, hosszú hajú, kék szemű alakváltó nővel. Bőre bronzként csillog. Egy arany sárk.karperecet, egy arany sárkányköpenyt, egy arany sárkánynadrágot, egy arany sárkánysisakot, egy arany sárkányvállapot, egy bársony övsálat, egy bozontfonatot, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy Élet gyűrűjét, egy értépő sarkantyút, egy Ghudd'zilla kesztyűt, egy gólemgyűrűt, egy játékmesteri palástot, egy jégisten amulettet, egy Khór maszkját, egy kreiton palástot, egy kristályrendet, egy kyorg övcsatot, egy mihlanil medált, egy natharion gömböt, egy Notermanthi amulettet, egy örökkéval. topázát, egy ősi kígyóbőr övet, egy ősmágus fülbevalóját, egy ősplazmát, egy purifikátor övet, egy q. demoralizátort, egy q. pusztító éremet, egy q. végbélnyúlványt, egy quwarg ékkövet, egy quwarg nyakpántot, egy rizspapír-vértet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy teriádbőr karkötőt, egy törpe bakancsot, egy troglodita gyűrűt és egy varkaudar szimbólumot visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy teriád varázsló trófea és egy élőholt drakolder trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: földbe szúrt kard. Övén 3 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy lovagi kardot, bal kezében egy sárkánypengét tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Érzékeled auráját: jellegtelen, mint minden semlegesé. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Xantia Morphilia. Telepatikus kapcsolatot létesíttek.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átveszed a sikeresen eladott 4 kígyóbőr kesztyű (eladási ár: 1 arany) ellenértékét. Az ügynök visszahozta az eladhatatlan 2 mösze hátpáncélt.
Az 1. napon összefutsz egy fekete, tüsi hajú, égszínkék szemű kobudera férfival. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Leah első számú avatárja. Egy árnyszőttest, egy bársony övsálat, egy csodálatos nyakláncot, egy drag'kór fülkarikát, egy felleggyűrűt, egy gárdista övcsatot, egy Hatalom Karkötőjét, egy hősiesítő medált, egy Khór maszkját, egy kisebb napkorongot, egy koponya szimbólumot, egy lajstrom medált, egy Luthius karkötőjét, egy örökkéval. zafírját, egy ősi kígyóbőr övet, egy ősmágus fülbevalóját, egy quwarg nyakpántot, egy Rettegés Köpenyét, egy rizspapír-vértet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy szerencse gyűrűjét, egy Teremtő koronáját, egy troglodita gyűrűt, egy tűzhaj diadémet, egy tűztagadót, egy vámpírkesztyűt, egy vámpírvértet, egy varkaudar szimbólumot, egy Virotac gyűrűjét, egy yiang sapkát, egy yiang surranót és egy yiang vállvédőt visel. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy élőholt drakolder trófea és egy mutáns hegyitroll trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy kasza. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Egy élőholt sullár a hátasa. Tárgyainak egy részét egy Thargodan csontváz viszi. Mentális auráját felismered, csúf fekete, jelezve, hogy mennyire elvetemült gonosz!
A horizonton hatalmas, menetelő fémóriásokat látsz. Hátukon ládákat cipelnek, tele aranypénzzel. Döbbenten, kimeresztett szemmel bámulsz. Hát ez meg mi? Egy pattanás, ahogy kinyílik a szemed, és körbenézel. Igen, semmi kétség - álmodtál! De kár, szontyolodsz el, biztos elpotyogtattak néhány pénzt. Városi pihenésed alatt nem tudtál ellenállni a csábításnak, így meglátogattál egy szerencsejátékbarlangot. Vagy te vagy a világ legszerencsésebb embere, vagy csak nagyon értesz a kockához (esetleg mindkettő), mert ismét 30 arannyal gazdagabban távoztál. Varázserőd regenerálódik. (+427 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+73 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+12 tudatpont.) Elhagyod az arénát.

* 1. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 980.]

* 2. KP: t. energia kisütése: 37
Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-1 TU.] [5 pontot használtál fel, van még 975.]

* 3. KP: elmormolod a 78. varázslatot a 164. varázslatot a 443. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. [-9 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 973.]
Gyorsvarázsolsz! [-25 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 971.]
Beizzik a turbómágia. Érzed, ahogy a harci induló ritmusára mozdul minden izmod (+20 támadás). [-50 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 969.]

* 4. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot a 86. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 967.]
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 967.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 967.]

* 5. KP: használod a 71. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Megtelsz pszi energiával! Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 962.]

* 6. KP: elmormolod az 1. varázslatot a 165. varázslatot a 188. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 960.]
Szupersebesen mormolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 958.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 956.]

* 7. KP: használod a 841. tárgyat
Használod a varkaudar csészét. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) Ügyességed TF-elődött. (+1 ügyesség.) [0 pontot használtál fel, van még 956.]

* 8. KP: használod az 1101. tárgyat
Használod a Niagren pálcáját. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 956.]

* 9. KP: használod az 1271. tárgyat
Elültetsz egy borkonyó bibét Sheran cserepében, majd meglocsolod vízzel és isteni könnycseppel. Egyelőre semmi nem történik, de tudod, a föld mélyén már megkezdődött a csírázás folyamata. Hamarosan jókora, szüretelhető növény nő ebben a cserépben. [5 pontot használtál fel, van még 951.]

bb 152 120 beraksz a bankba a 152. tárgyat (120 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 120 vasércet. [0 pontot használtál fel, van még 951.]

bb 153 112 beraksz a bankba a 153. tárgyat (112 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 112 pirkitet. [0 pontot használtál fel, van még 951.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[186,104] Továbbmész a város utcáján. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. A feléd közeledő őrült varázsló mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Ellenfeled vakon tántorog! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. 9 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra ugrasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel néhányszor épp csak megérinted az őrült varázsló fejét. Kritikus ütés! (2 támadással 210 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Transzformálsz! (+21 varázspont.) {FM:} Sárkánytőrrel meghorzsolod az őrült varázsló nyakát. Kritikus ütés! (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Az őrült varázsló csapása csak a levegőt találja. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy téfea-agy és egy xirnox szív. 2121 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 264, sebződés: 9, gyógyulás: 56, összesen: +47 ÉP}

A füstös lebuj közelébe érve, felötlik emlékeidből a fickó, aki tolvajokat keresett egy titokzatos munkához. Talán mégis el kéne vállalni? (34. többszemélyes kaland, 40 TVP szükséges hozzá, innen délre 6 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 13 aranyat. Gyümölcsöktől roskadozó mayuto-bokor az első fogás! (+5 kaja.) Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy füstös lebuj (716. épület.). Utad során felfedezed egy szőke, copfos hajú, kék szemű mutáns nő táborát. Bőre mint a hold sápadt ezüstje. Mozgása könnyed, szinte már légies. Szemében a poklok tüze lángol, az örökké tartó kárhozat; a fájdalom és a kéj, melyet hamarosan megoszt veled... Elég egy mentális pillantás aurájára: gonosz fekete, a sötét oldalt szolgálja! Nálad ő jóval tapasztaltabbnak látszik - a harcban biztos, hogy alulmaradnál. Vigyázva elkerülöd a veszélyes kalandozó táborhelyét. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
[16 pontot használtál fel, van még 935.]

be 716 bemész a 716. épületbe
Belépsz a füstös lebujba. A besűrűsödött levegőben izzadtság és oprafűdohány szaga terjeng, az asztaloknál kétes küllemű alakok lófrálnak. Mindenre kiterjedő figyelemmel mérik fel, mid van, tárgyaid és az életed mostantól már egy fabatkát sem érnek.
Te azonban nem ijedsz meg, inkább keresel egy zugot a sarokban, és ott leülsz. Itt sokat veszthetsz a feltűnőségedből, és jól szemmel tarthatod a lebujban összesereglett társaságot. Gyilkosok, útonállók és besurranó tolvajok gyülekezete! Jól ismerik egymást, ez derül ki a vaskos tréfákból, melyekkel egymást szórakoztatják.
Egyszercsak suttogóra fogott beszélgetés hangjai ütik meg a füledet. A szomszéd asztalnál két alak éppen komolyan tárgyal valamiről. No, ez érdekes lehet! A kisebbik fickó, egy tehetős gnóm kalandozó, bosszút akar állni egy árnymanón, aki két hete kirabolta őt. Megegyeznek az árban, ha jól hallottad 3000 aranyban, és abban, hogy a másik, a sunyiképű kerít valakit a feladatra. Úgy néz ki, előre kell fizetni. A magas, barázdáltarcú, pálinkaszagú alak szinte észrevétlenül rakja el a pénzt, majd még egyszer biztosítja ügyfelét, hogy a bérgyilkos menni fog, és vérét veszi a kiszemelt célpontnak. Aztán eltűnnek a kocsma füstös forgatagában.
Hmm, szóval itt ilyesmi üzletek bonyolódnak. Talán ennek ismerete a jövőben még a hasznodra lehet. Tudod, kit kell keresni, ha valakivel elszámolnivalód lesz. [Amennyiben a BE <épület száma> <célpont karakter száma> paranccsal lépsz az épületbe, célod az, hogy a paraméterként megadott illető ellen bérgyilkost fogadj. Az akció várhatóan 3000 aranyba fog kerülni, de az aktuális törzsközönségtől függően lehetnek az árban eltérések. Egy körben többször is betérni a füstös lebujba, enyhén szólva, kockázatos! Ezek az emberek itt mindenre képesek, és ha túlságosan is magadra vonod a figyelmüket, bizony megjárhatod.] [5 pontot használtál fel, van még 930.]

m 4 mozogsz délre
[186,105] Továbbmész a város utcáján. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy részeg kalandozó. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy vakító fény varázslatot. Ellenfeled vakon tántorog! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel gyengén megütögeted a részeg kalandozó bal lábát. Kritikus ütés! (2 támadással 288 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+28 varázspont.) {FM:} Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a részeg kalandozó testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) A részeg kalandozó lendületes ütése célt téveszt. Véres nyál csordul ki a részeg kalandozó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüstshuriken. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP] 1436 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 331, sebződés: 2, gyógyulás: 2, összesen: +0 ÉP}

Észreveszel egy templomot. Sheran híveié.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen egy törpe ugrik eléd a semmiből. Épp rácsodálkoznál, de még abban a pillanatban észreveszed a mögötte táborozó szekérkaravánt és az azon integető embereket.
- Gyere vándor! Vegyél részt játékainkban! - kiáltja neked a vándorcirkusz személyzete. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 13 aranyat. Terméstől roskadozó kenyérfa gondoskodik arról, hogy hosszú távon ne kelljen az éhhalálra koncentrálnod. (+3 kaja.) Épületeket látsz: egy szörnypiac (649. épület.) és egy tanácsadó bölcselő (658. épület.). [16 pontot használtál fel, van még 914.]

be 663 bemész a 663. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 914.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[187,104] Továbbmész a város utcáján.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy templomot. Leah híveié. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 15 aranyat. Utad során felfedezed egy szőke, hosszú hajú, szürkeszemű árnymanó férfi táborát. A bőre kreolszínű. Éppen furcsa ritmust ver a molitár dobján, miközben félig szavalva énekel. Leah földi és égi helytartója. Egy álcaruhát, egy bűzölgő csizmát, egy drag'kór fülkarikát, egy ében talizmánt, egy Élet gyűrűjét, egy hakamát, egy Hatalom Karkötőjét, egy játékmesteri palástot, egy kabutót, egy kiképzői érdemérmet, egy koponya szimbólumot, egy lajstrom medált, egy mihlanil medált, egy mordaith karkötőt, egy nekromanta övcsatot, egy óriás fülbevalót, egy ősi kígyóbőr övet, egy quwarg nyakpántot, egy rémbőr kesztyűt, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy sodét, egy troglodita gyűrűt és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Ruházatát egy gonyolék trófea, egy sünmedve trófea és egy rambó bogár trófea díszíti. Jobb kezében egy kígyópengét, bal kezében egy otagi csápot tart. Lőfegyvere egy kentaurusz íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Érzékeled auráját: csúf fekete, jelezve, hogy mennyire elvetemült gonosz! Erősnek, nagy hatalmúnak látszik - nincs értelme leöletni magadat vele. Nagy ívben elkerülöd a táborhelyét, mielőtt még felfigyelne rád.

(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[180,104] Hatalmas hegyek közé érsz. Ez magashegység. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy vérvágyó sólyom. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Döbbenten érzékeled, hogy ravasz ellenfeled kifeszít egy láthatatlan védekező pszit. Egy energiafolyam varázslatot dobsz ellenfeledre. A lény immúnis erre a varázslatra! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy fehérál.roncsolása pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. (pszi-acéltorony védelmez.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel párszor súrolva eltalálod a vérvágyó sólyom véres csőrét. (6 támadással 735 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+73 varázspont.) {FM:} Sárkánytőrrel megérinted a vérvágyó sólyom nyakát. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Többször megcsíp a vérvágyó sólyom. (4 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-14 pszi pont.) (-2 TU.) A vérvágyó sólyom most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sólyomcsőrt. 4057 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 806, sebződés: 30, gyógyulás: 8, összesen: -22 ÉP}

Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (mithril) kell, hogy legyen! Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy kolostor (663. épület.). Nocsak, itt van valami érdekes! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [181,103] Továbbra is magashegységben vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy mély szakadékot. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Dr. Dragon hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Észreveszel egy teljesen lerombolt templomot. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (pular kristály) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy hegyi óriás nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy vakító fény varázslat. Ellenfeled vakon tántorog! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Jól célzott! (100 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. A támadás javítása érdekében Sashorgot alkalmazol. Ököllel gyengén megütögeted a hegyi óriás testét. (9 támadással 258 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+25 varázspont.) {HD:} Sárkánytőrrel néhány helyen meghorzsolod a hegyi óriás vastag lábujját. (3 támadással 145 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+14 varázspont.) A hegyi óriás feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! A pontos találat érdekében beveted a Sashorog kí-tulajdonságot. Ököllel néhány helyen meghorzsolod a hegyi óriás testét. Kritikus ütés! (8 támadással 248 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+24 varázspont.) Sárkánytőrrel valamennyire megsebezgeted a hegyi óriás testét. Kritikus ütés! (3 támadással 153 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+15 varázspont.) A hegyi óriás lendületes ütése célt téveszt. Ellenfeled regenerálódik! A másodperc törtrészéig koncentrálsz, hogy a Sashoroggal biztos találatot érhess el. Ököllel párszor megpöccinted a hegyi óriás testét. (9 támadással 242 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+24 varázspont.) {FM:} Sárkánytőrrel néhány helyen meghorzsolod a hegyi óriás vastag lábujját. (3 támadással 141 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+14 varázspont.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 65 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Kegyetlen precizitást nyújt támadásodhoz a Sashorog alkalmazása. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a hegyi óriás bal lábát. (8 támadással 220 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+22 varázspont.) {GYD:} Sárkánytőrrel valamennyire megsebezgeted a hegyi óriás vastag lábujját. (2 támadással 85 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) A hegyi óriás lendületes ütése célt téveszt. A hegyi óriás még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 49 aranyat. 8164 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1492, sebződés: 207, gyógyulás: 26, összesen: -181 ÉP}

[48 pontot használtál fel, van még 866.]

im imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 866.]

m 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra
[180,102] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység.

Észreveszel egy morgud hagymatövet. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (óndarab) találsz.

(Továbbmész...) [179,101] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Felismered a közeledőt. Csak egy ekharion. Nem jelenthet különösebb problémát. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Ellenfeled vakon tántorog! A szilánk működik (+2 életpont). Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy tudatrombolás pszit. Semmi eredménye! (pszi-acéltorony védett meg.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Nem talált! Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel párszor súrolva eltalálod az ekharion bal oldalát. Kritikus ütés! (2 támadással 288 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+28 varázspont.) {HD:} Sárkánytőrrel meghorzsolod az ekharion bal vállát. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Könnyedén félreszökkensz az ekharion csapása elől. Az ekharion állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ajaj! 3 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. Az ekharion összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 39 aranyat. 1911 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 339, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

Találsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (óndarab) van a föld alatt! [32 pontot használtál fel, van még 834.]

h 92 használod a 92. tárgyat
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 834.]

m 7 1 1 mozogsz északnyugatra, északkeletre, északkeletre
[178,100] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Valahonnan csengő madárdal száll feléd.


(Továbbmész...) [179,99] Továbbra is síkságon vagy.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Tharr rúnaköve. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba).
(Feltételes segítség:) - Hő! - mondod a spagulárnak. Az - látva, hogy szakember szólt hozzá - engedelmesen közeledik feléd. A megfelelő időben, a megfelelő módon elkapod a kantárt. Az ember megköszöni a segítségedet, elmeséli, hogy milyen hasznos egy ilyen állat, hiszen naponta akár 27 mérföldet is meg tud vele tenni. (+4 jóság.)

(Továbbmész...) [180,98] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy troll bányász. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiafolyam varázslatot lősz. 374 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy gigaököl varázslatot, majd rád küldi. 22 életpontot vesztettél. Ez megrendítő csapás volt! (-6 védelem.) Elszántan ellenfeledre rontasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a troll bányász testét. (6 támadással 494 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+49 varázspont.) {KCC:} Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a troll bányász jobb oldalát. Kritikus ütés! (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) A troll bányász kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-17 életpont). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 kaja. 4071 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 915, sebződés: 87, gyógyulás: 14, összesen: -73 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy krómkaktuszt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Elenios hívői építették. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Chaotic Sunstroke előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (rézdarab) kell, hogy legyen! Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. [73 pontot használtál fel, van még 761.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az oltár eltörlése varázslatot! Irtóztató detonáció kíséretében tűnik el a nyomorúságos tákolmány. Helyén csak por és füst marad. [-60 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 751.]

ep 146 150 építed a 146. tárgyat 150 pontért
A munkában az ekharion bébi segít. Nekilátsz, hogy felépíts egy oltárt. Szögletes köveket gyűjtesz, és egymásra pakolod. Végre megvan, elkészült az oltár. 180 tapasztalati pontot kaptál. Ügyességed TF-elődött. [143 pontot használtál fel, van még 608.]

h 141 használod a 141. tárgyat
Mormolni, kántálni kezdesz, és magasba emeled a szent szimbólumot. Az ima hangja erősödik, a szöveg a tudatalattidból jön: ősi mesterek, papok szavait mondod. Elveszted időérzékedet, nem tudod megállapítani, mennyi időn keresztül megy ez. Amikor már úgy érzed, torkod berekedt, és ajkad csak hangtalanul formálja a szavakat, mennydörgést hallasz: az időközben besötétedett eget hatalmas, kék villám világítja meg, és egyenesen az oltárba csap! A kőemelvény azonban nem sérült meg, hanem vibrálni kezd misztikus, túlvilági fénnyel. Fölötte pedig lassan egy vibráló alak formálódik. Az istened! Elbűvölten, az imát abbahagyva állsz, miközben egy túlvilági zene kíséretében a halhatatlan lény hangja megszólal a fejedben.
- Ah, egy újabb oltár! Megdicsérlek, hű szolgám. [10 pontot használtál fel, van még 598.]

im imádkozol
Az oltárra helyezel 5 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. [30 pontot használtál fel, van még 568.]

v 198 181 104 elmormolod a 198. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Egy végső mozdulattal előhívod a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(179,99) Tharr rúnaköve, 35. jellempróba
(179,101) ekharion (#232), Tharr oltár, érclelőhely
(180,98) troll bányászok (#679), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), Elenios oltár, művészi porolit (#720), érclelőhely
(180,102) morgud hagymatő (#402, belőle készíthető: #403), érclelőhely
(180,104) vérvágyó sólyom (#772), kolostor (#663), érclelőhely
(181,103) mély szakadék (#154), művészi porolit (#720), oltár, érclelőhely, hegyi óriás (#397)

[181,104] A dombvidék átvált alacsonyabb hegyekbe.

Látsz egy törpe bányát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Raia híveié. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Skinhead orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy barátság szent tüzét. Látsz egy olvasztókemencét. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (óndarab) találsz. Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy bányászház (700. épület.). Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
Találkozol Othaka Kewanaarral. Fairlight kisebb avatárja. Homlokán a mágia ezüstszínű rúnáját látod. Egy csodálatos nyakláncot, egy díszes fegyvertokot, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy Élet gyűrűjét, egy hatalom fülbevalóját, egy játékmesteri palástot, egy kreiton palástot, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy Luthius karkötőjét, egy mahagóni csizmát, egy mahagóni karvédőt, egy mahagóni kesztyűt, egy mahagóni koronát, egy mahagóni lábvédőt, egy mahagóni vállvédőt, egy mihlanil medált, egy natharion talizmánt, egy olimpiai titanitot, egy ősmágus fülbevalóját, egy q. végbélnyúlványt, egy quwarg nyakpántot, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku vadászinget, egy Teremtő koronáját, egy tőrvető vállszíjt, egy tradicionális övet és egy villám szimbólumot visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy élőholt drakolder trófea és egy quwarg harcmágus trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: két kört formázó ezüst kígyó. Jobb kezében egy pusztító lándzsát, bal kezében egy T'vadar tőrét tart. Egy pikkelyes ptog a hátasa. Málhásállata egy sivatagi doareg. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semlegesnek tűnik. Szórakozás gyanánt varázsviadalt vívtok. Némi kántálás és koncentrálás után megjelenik mindegyikőtök előtt 1-1 manaelementál. Megkezdődik a csata. Régóta harcoltok, lényeitek alig élnek. Végül elementálodat hatalmas ütés éri, eltűnik - vesztettél! Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
[-100 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 558.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
Sajnos ezen a mezőn nincs olyan felszentelt oltár, amit elpusztíthatnál. [0 pontot használtál fel, van még 558.]

ep 146 150 építed a 146. tárgyat 150 pontért
Itt már van egy, minek építenél másikat? [0 pontot használtál fel, van még 558.]

h 141 használod a 141. tárgyat
Sikeres felszenteléshez egy még felszenteletlen, teljesen felépített oltár szükséges. [0 pontot használtál fel, van még 558.]

im 0 3 imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Jóleső meleg fut végig a testeden. [30 pontot használtál fel, van még 528.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Jóleső meleg fut végig a testeden. [30 pontot használtál fel, van még 498.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. [30 pontot használtál fel, van még 468.]

* 1. BP: használod a 163. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 463.]

* 2. BP: használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. 2856 tapasztalati pontot kaptál. [1 pontot használtál fel, van még 462.]

* 3. BP: használod a 73. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Megtelsz pszi energiával! Kisütöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 452.]

* 4. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Létrehoztad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 452.]

* 5. BP: elmormolod a 133. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmormoltad a teljes gyógyulás varázslatot! Sebeid gyógyulnak (+1 életerő). [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 447.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Egy mini-akadálypályát építesz (az ember mit meg nem tesz merő egoizmusból...), és többször megpróbálsz minél rövidebb idő alatt, minél kevesebb hibával végigjutni rajta. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 407.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Egy mini-akadálypályát építesz (az ember mit meg nem tesz merő egoizmusból...), és többször megpróbálsz minél rövidebb idő alatt, minél kevesebb hibával végigjutni rajta. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen.

[40 pontot használtál fel, van még 367.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Többször végigrohansz egy akadályokkal zsúfolt terepszakaszon: a dolog egyre jobban megy, fürgébben, kecsesebben. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen.

[40 pontot használtál fel, van még 327.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
A levegőben szállingó rovarokat próbálod kézzel elkapni, ezáltal fejlesztve a kézügyességedet. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 287.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Bukfencezel, cigánykereket hánysz, egyensúlyozol, hogy az ügyességedet fejleszd. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 247.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Gólyalábakat építesz, és azokkal egyensúlyozva gyakorolsz. Sajnos a lábak túl gyengére sikerültek, hogy használni lehessen őket hosszabb távon, de legalább az egyensúlyérzékedet fejlesztetted. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 207.]

tf 3 7 fejleszted a 3. tulajdonságodat 7 pontért
Bukfencezel, cigánykereket hánysz, egyensúlyozol, hogy az ügyességedet fejleszd. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [7 pontot használtál fel, van még 200.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+0 gonoszság.) Kifejlődött a növény Sheran cserepében. Leszeded a termést, 2 borkonyó bibét. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 19, 7, 16.
Küzdelmes kalandjaid után megpihensz táborhelyeden, és felkészülsz a Szertartásra, melyet talán még őseid sem ismertek... ám hiába próbálsz tudatod legmélyére férkőzni, hogy meríts az Élet Forrásából, de az ott talált Tudás már nem képes tovább tágítani létezésed korlátait. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját habzsol be az ekharion bébi. 3 kaját nyel le a sivatagi doareg. 8 kaját bezabál a tüskés gigaféreg. 3 kaját nyel le az ezoterikus mardel. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, táborhelyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 780 pontot. A következő körben tehát 980 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Alaron, egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű kobudera férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Raia földi és égi helytartója vagy. A Sziklaöklök (#9144) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 801. fordulód.

Erő: 98 (115) Szint: 50 Merészség: 5/5 Magasság: 149 cm
IQ: 102 (107) Támadás: 88 (93) Agresszió: 5 Testsúly: 56 kg
Ügyesség: 94 (103) Védekezés: 116 (126) Menekülés: 50 % Életkor: 49/51 év
Egészség: 94 (105) Életpont: 1476/1596 Jellem: jó (777) Tul. pont: 1
Szerencse: 98 (114) Varázspont: 3193/1081 Pénz: 31648 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 77/17 Pszi pont: 362/686 Halhatatlanság: 7 %
Eddig összesen 6468 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 24796 TP-t kaptál. Jelenleg 20686051 TP-d van. A következő szinthez még 4313949 TP szükséges. Trófeáid: rubin sárkány, Friedurgonoma, triklem drakolder. A 726. fordulódban 79328 arany került a bankszámládra. 109076 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 14/17 ökölvívás: 48/49 (+1%) szúrófegyverek: 21/22 (+4%)
vágófegyverek: 30/84 ütőfegyverek: 8/71 lőfegyverek: 6/46
dobófegyverek: 33/1

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); mihlanil dobótőr (#599) (2 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
181,104 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 148,87
Legfeljebb 110 TU-t válthatsz TVP-re.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 100/21 2. nyomkövetés: 118/77 (+14%) 3. mászás: 25/90
4. csapdakészítés: 65/60 (+6%) 5. csapdaészlelés: 24/62 6. gyógyítás: 94/39
7. titkosírás: 21/92 8. felderítés: 42/3 9. szörnyidomítás: 23/33
10. teológia: 161/87 (+13%) 11. taumaturgia: 74/47 (+8%) 12. szerencsejáték: 9/89
13. versengés: 26/1 14. harcművészetek: 51/59 15. zene: 243/72
16. szörnyismeret: 51/75 17. pszi: 38/49 (+7%) 18. zárnyitás: 20/33
19. vadászat: 95/15 20. vitalitás: 26/88 21. bányászat: 40/19 (+6%)
22. úszás: 34/18 23. főzés: 43/63 (+10%) 24. csapatmunka: 2/18

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 3

FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen (220+ koordináta feletti területeken 0 mez‹re)
totem 50% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 40 TVP-ért
készítesz szárnyas hernyót (#69) (max. 5 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), púderkövet (#119) (max. 5 darabot )
elfogod gátvakondot (#57) háló-csapdával (#220), szőrös bozsót (#149) hurokcsapdával (#217), sivatagi doareget (#240) fedett veremmel (#219), Tguarkhant (#212) Tguarkhan-csapdával (#356)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 20, max: 50)
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), massza (#217), szubreális vámpír (#223) (csak egyszer), átokosztó (#372), lidércúr (#252), zombi mágus (#389), lélekorzó (#390), bolyongó lidérc (#388), quwarg őrparancsnok (#677), quwarg anyakirálynő (#269), quwarg tűzköpő (#678), ősquwarg (#300), quwarg gigász (#7128) (csak egyszer), Quwaxotix (#961), smaragd sárkány (#326), ében sárkány (#327), márvány sárkány (#328), zafír sárkány (#329), rubin sárkány (#330)
Barátságosság (aktív: 15, max: 50)
kérődző etra (#368), epokitféreg (#147), ryuku csapásvezető (#778), Ciang Csí (#978), nómenklatúra (#158), bűbájlidérc (#761), kronotapír (#286), szellemdarázs (#481), élőholt mágus (#175), Raia angyala (#333), skarlátdémon (#790), Raia szent lovagja (#239), éjfattyak (#9096), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) gigaököl (#49, 16 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) savhurrikán (#107, 40 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) inst.szingularitás (#129, 20 VP) var.tárgy készítés (#153, 300 VP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) a hatalom szava (#196, 50 VP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) Asylux csapdája (#233, 20 VP)
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) sivatagi vihar (#244, 35 VP) jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP)
időcsere (#285, 5 VP) speciális védelem (#292, 50 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) sebezhetőség (#366, 50 VP) klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP)
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP)
analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP)
életpajzs (#142, 16 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP) égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP)
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) tűzvihar (#175, 30 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 20 VP)
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP)
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) menekülés (#212, 12 VP)
aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) armageddon (#218, 100 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +2 vp 8 költség alatt; taumaturgia: +2 vp 8 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) láth. észlelése (#78) égető tekintet (#164) harci induló (#443)
tulajdonságpajzs (#26) szürkeáll. aktiv (#71) esszenciavédelem (#165) esszenciavédelem 2 (#188)
hadiszerencse III (#59) tárgyvédelem (#178) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
2. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 20)
lángcsóva (#31), vakító fény (#43), puha ütés (#60), izomernyesztés (#33), banshee-sikoly (#373), energiafolyam (#136), gyóntatás (#56), háló (#186), Asylux csapdája (#233)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
pszi-acéltorony (#98), hhaar burka (#32), hhaar burka II (#162)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 23, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
tisztítótűz (#44) >> borzalmas varkaudar (#166) tisztítótűz (#44) >> autentikus vámpír (#154)
tisztítótűz (#44) >> nómenklatúra (#158) élőholt pozdorja (#134) >> csontváz hadúr (#423)
energiafolyam (#136) >> ősi szellem (#422) energiafolyam (#136) >> kísértetvarázsló (#424)
energiafolyam (#136) >> szubreális vámpír (#223) Asylux csapdája (#233) >> kisebb quwarg isten (#213)
teljes őrület (#118) >> viharóriás (#278) élőholt pozdorja (#134) >> óriás csontváz (#176)
energiafolyam (#136) >> halálelementál (#279) gyóntatás (#56) >> gonoszok (#988)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 23, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
menekülés (#212) >> gonoszok (#988) védelem tűz ellen (#38) >> rubin sárkány (#330)
védelem tűz ellen (#38) >> quwarg tűzköpő (#678) fehér glóbusz (#47) >> jégelementál (#277)
védelem tűz ellen (#38) >> tűzelementál (#276) védelem tűz ellen (#38) >> Orkhan Thai (#238)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418) fehér glóbusz (#47) >> varkaudar bajnok (#190)
védelem tűz ellen (#38) >> ongóliant (#159) tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176)
varázsvédelem (#34) >> borzalmas varkaudar (#166)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +18 lopás ellen) státusz: OK
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +13 védettség;) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +45 kg teher) státusz: OK
ekharion bébi (#768) (építő: +67% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Lássuk, be tudsz-e jutni az Iszonyat Citadellájába: küldd a Semmibe Molgant!
2.) Bizonyítsd határtalan jóságodat! Egy körben legyél mindenkivel barátságos, úgy, hogy legalább hat kalandozóval találkozol (a táborozás nem számít bele).
3.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 5)

HŐSTETTEID
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 1577, pontszámod: 12606.
Ennyiszer 100 vp-t töltöttél manakútba: 29
Olimpiai helyezéseid: második hely a 3. kategóriában a XXVII. olimpián.
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: harmadik hely az 1. kategóriában az I. nyílt olimpián, első hely a Vadászatban az I. nyílt olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kasztropl. trafó (145)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
tisztelet a mest. (246)
a butaság ára (273)
harcművész iskolák (317)
az élet forrása (337)
földmágia (357)
a mágia szeretete (393)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) OK
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
vakmerőség (526) OK
gyűjtögető életmód (533) OK
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 128 TU. szükséges még: 22 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 475 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
8 kaja (#2) 112 pirkit (#153) 120 vasérc (#152)
18 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
169 arany (#50) 1 ezüstshuriken (#327) 1 sólyomcsőr (#1223)
1 téfea-agy (#172) 1 xirnox szív (#213)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(181,104) bányászház (#700), törpe bánya (#435), Raia oltár, vaskohó (#155), művészi porolit (#720), barátság szent tüze (#484), olvasztókemence (#86), érclelőhely, Othaka Kewanaar (4481. kalandozó)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Néhány szörny kicsit nagyobb taumaturgia/teológai képességet kapott, hogy kompenzáljuk egyes varázslatok változását. Elsősorban 220 előtti szörnyekről van szó.

Üzenet küldése a karakternek