79. forduló, 81. forduló, Lex Hunter összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2023. dec. 22. 16h:18'
EZ A 848. JÁTÉKHETED, 80. FORDULÓD
849. játékheted kezdete: dec. 25.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 21 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5631
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 2

LEX HUNTER KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [98,24] koordinátán.
Összefutsz egy kopasz, félszemű techno-manó férfival. Bőre sárga. Vegyvédelmi ruhát és személyi atompajzsot visel. Jobb kezében egy lézerkardot, bal kezében egy sugárvetőt tart. Lőfegyvere egy plazmaágyú. Mosolyogni próbálsz, de ő nincs barátságos kedvében. Ellenfeled rád ront...
Fegyveredet megmarkolva, ellenfeledre ugrasz. Nem találtad el! A techno-manó tüzet nyit plazmaágyújával. Összeégeti a testedet! (1 támadástól 380 életpontot vesztesz.) Ellenfeled többször a testedre sújt a lézerkarddal, átmetszve azt! (3 támadástól 94 életpontot vesztesz.) A techno-manó a sugárvetővel belelő a bal combodba és a jobb derekadba (4 támadástól 211 életpontot vesztesz.)
Csak némi foszforgőz maradt meg testedből, szánakozol, miközben lelked átlép az árnyékvilágba. A következő pillanatban azonban az álom-halál képe szertefoszlik, és borzalmas üvöltéssel ébredsz fel. Mivel is találkoztál álmodban? Mi is történt? Már nem nagyon emlékszel... Varázserőd regenerálódik. (+32 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Megfejed az alpesi tehenet. (+2 kaja.) Nagy eseményt ünnepelhetsz ma: most van 2 éve, hogy megérkeztél a Túlélők Földjére! Azonnal tapasztalod a dolog pozitív hatását: eloszthatsz egy tulajdonság és két képesség pontot!
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy rőtmanó berzerker nyomok után kutattál. Táborhelyedhez egészen közel találsz egyet!

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a rőtmanó berzerker jobb lábát. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Ryuku buzogánnyal többször kegyetlenül megütöd a rőtmanó berzerker testét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a rőtmanó berzerker testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a rőtmanó berzerker száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 661 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}

[8 pontot használtál fel, van még 252.]

m 5 6 5 mozogsz délnyugatra, nyugatra, délnyugatra
[97,25] Még mindig dombos terepen vagy. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Felismered a közeledőt. Csak egy rőtmanó berzerker. Nem jelenthet különösebb problémát. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a rőtmanó berzerker nyakát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ryuku buzogánnyal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a rőtmanó berzerker testét. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a rőtmanó berzerker testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A rőtmanó berzerker többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A rőtmanó berzerker összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 berzerker tüske. 661 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}

Felfedeztél egy oltárt. Fairlight híveié. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy márványtornyot. Nyugatra nézve látsz egy Raia oltárt. Északnyugatra egy elhagyott bánya van. Északra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [96,25] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy rőtmanó berzerker. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Ryuku buzogánnyal halálos csapásokat osztva péppé vered a rőtmanó berzerker rőt pofáját. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a rőtmanó berzerker megcsapja a fejedet. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A rőtmanó berzerker összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 661 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Raia hívői építették. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 rézdarabot! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy rúnakövet. Északra nézve látsz egy elhagyott bányát. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [95,26] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Ráismersz a lényre. Egy trappoló dinymák. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. (ld. enc.) Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a trappoló dinymák bal oldalát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) A lény tintát köp rád! Szerencsére féreugrottál. Meglengetve a ryuku buzogányt a másikra rontasz. Ryuku buzogánnyal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a trappoló dinymák fekete testét. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a trappoló dinymák jobb oldalát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Patájával a trappoló dinymák többször megrúgja az oldaladat. (4 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Vad döféseivel a trappoló dinymák nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 405 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 vasércet! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze délre látsz egy tavacskát. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.)
Összefutsz egy barna, tüsi hajú, piros szemű troll férfival. Bőre bronzként csillog. Egy bakkura csizmát, egy bronzsisakot, egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy koponya szimbólumot, egy monstrum vállvédőt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy szürke bőrkesztyűt és egy varkaudarölő éremet visel. Fegyverzetét egy élőholt quwarg trófea, egy csontváz lord trófea és egy dermesztő lidérc trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: egy kasza. Jobb kezében egy troll dorongot, bal kezében egy bronzpajzsot tart. Lőfegyvere egy rövid íj. Holmiját egy hegyi szamár cipeli. Auráját érzékelve máris tudod, ő is semleges.
Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Csontzúzó Korgan. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Aztán elköszöntök egymástól.
[40 pontot használtál fel, van még 212.]

ftv 10 felt. tám/véd. varázslat a 10. varázslatot
Nem adtad meg a parancs második paraméterét (egy élőlényt). [0 pontot használtál fel, van még 212.]

be 48 bemész a 48. titkos labirintusba
A bejárat nagyon jól el van rejtve, de aránylag könnyen megtalálod az utasítások alapján, amelyeket kaptál. A járatban sötétség van. Fáklyát gyújtasz. Ahogy belépsz, látod, hogy a padlót vastag porréteg borítja. [5 pontot használtál fel, van még 207.]

lm 2 6 8 mozogsz 2 6 8
Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [2. PONT.] Hamarosan egy élőholt mirget pillantasz meg. (ld. enc.) Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed az élőholt mirg jobb szárnyát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod az élőholt mirg bal szárnyát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával egy irtózatos ütéssel felvágod az élőholt mirg pikkelyes lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod az élőholt mirg fejét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az élőholt mirg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [4. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Mész tovább, előre. Megtorpansz: kanyarodik az út! [6. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Nincs megállás - továbbtotyogsz. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [7. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [8. PONT.] Hamarosan egy topránypolipot pillantasz meg. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a topránypolip puha testét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a topránypolip testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A topránypolip elhibázza az ütést csápjával. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 198 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [25 pontot használtál fel, van még 182.]

lm 10 30 37 mozogsz 10 30 37
Továbbsuhansz a folyosón. A folyosó kanyarodik. [9. PONT.] Folytatod az utat. Elérted a következő kanyart. [10. PONT.] Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [11. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy varkaudar van előtted! (ld. enc.) Fegyvere egy csontszurony. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan a másikra ugrasz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a varkaudar testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a varkaudar testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. (ld. enc.) 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszuronyt (ld. enc.) és 1 bőrpáncélt. Haladsz előre. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [30. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [38. PONT.] Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [37. PONT.] Hirtelen egy élőholt mirget veszel észre magad előtt. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az élőholt mirg farkát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd az élőholt mirg fejét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg feléd csap csőrével, de sikertelenül. Mandibulakaszával felnyitod az élőholt mirg fejét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Az élőholt mirg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [30 pontot használtál fel, van még 152.]

lm 34 33 34 mozogsz 34 33 34
A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Az út itt elkanyarodik. [36. PONT.] Egyszercsak megnyílik alattad a föld, és zuhansz! Alaposan megütötted magadat - ez egy csapóajtós csapda volt. 8 életpontot vesztettél. Bosszankodva kimászol.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Hangtalan léptekkel osonsz előre. Az egyenes folyosó közepén vagy. [34. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Haladsz az ellenséges labirintusban. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [31. PONT.] Hamarosan egy élőholt mirget pillantasz meg. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed az élőholt mirg farkát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod az élőholt mirg testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Apró csípést ejt rajtad az élőholt mirg csőrével. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával megcsapod az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod az élőholt mirg testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg feléd csap csőrével, de sikertelenül. Az élőholt mirg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [33. PONT.] Hamarosan egy vadász varkaudart pillantasz meg. (ld. enc.) Fegyvere egy varkaudar lándzsa. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a vadász varkaudar testét. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan a másikra támadsz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a vadász varkaudar bal lábát. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a vadász varkaudar testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A vadász varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 388 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 varkaudar lándzsát (ld. enc.) és 1 kis bőrpajzsot. Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy varkaudar mágus van előtted! (ld. enc.) Fegyvere egy bunkósbot. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiatüskék varázslat. 17 életpontot vesztettél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a varkaudar mágus testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával kilukasztod a varkaudar mágus testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a varkaudar mágus testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A varkaudar mágus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 4 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 217 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bunkósbotot és 1 kavadu iszákot. Rövid körbevizsgálódás után találsz egy bronzból öntött nagy dobozt. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő nagy bronzkulcs nyitja a ládát. Fura, kék tűznyelvek csapnak fel, amikor a ládát felnyitod. Bár aprók, de nagyon forróak. Vízkészleted egy része gőzzé válva párolog el. (-7 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 ezüst nyaklánc, 1 igazgy. fülbevaló (ld. enc.), 1 pular kristály (ld. enc.), 1 zárnyitó készlet (ld. enc.) és 1 távcső. Gyorsan kiüríted a ládát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Hangtalan léptekkel osonsz előre. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [31. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Hangtalan léptekkel osonsz előre. Innen csak egy út van: előre! [34. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. [36 pontot használtál fel, van még 116.]

d 45 1 eldobod a 45. tárgyat (1 darabot)
Elhajítasz 1 kis bőrpajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 116.]

d 224 1 eldobod a 224. tárgyat (1 darabot)
Elhajítasz 1 varkaudar lándzsát. [0 pontot használtál fel, van még 116.]

d 9 1 eldobod a 9. tárgyat (1 darabot)
Elhajítasz 1 bunkósbotot. [0 pontot használtál fel, van még 116.]

d 12 1 eldobod a 12. tárgyat (1 darabot)
Elhajítasz 1 csontszuronyt. [0 pontot használtál fel, van még 116.]

d 51 1 eldobod az 51. tárgyat (1 darabot)
Elhajítasz 1 bőrpáncélt. [0 pontot használtál fel, van még 116.]

lm 37 40 42 mozogsz 37 40 42
Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Az út itt elkanyarodik. [36. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [37. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [38. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Úgy suhansz, mint az árnyék. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [39. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [40. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Nincs megállás - továbbtotyogsz. A folyosó kanyarodik. [41. PONT.] Elszántan mész előre. Egy régi, rozsdás ajtó állja utadat. Elővigyázatosan próbát teszel: Szerencsére nyitva van. Egy széles, magas terembe érsz. [42. PONT.] Hamarosan egy zombit pillantasz meg. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Megmarkolva a ryuku buzogányt a másikra rontasz. Ryuku buzogánnyal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zombi testét. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a zombi rotható húsát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A zombi karmai majdnem eltalálnak! Ryuku buzogánnyal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a zombi rotható húsát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a zombi testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A zombi karmai majdnem eltalálnak! Véres nyál csordul ki a zombi száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 mérg. vas dobónyilat (ld. enc.). [42 pontot használtál fel, van még 74.]

lm 48 50 51 mozogsz 48 50 51
Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Kanyarodik a járat. [41. PONT.] Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [40. PONT.] Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [46. PONT.] Egy surranó hang, és egy óriási és hegyes dárda csusszan elő az oldalsó falból! Gyors reflexeidnek köszönhető, hogy félre tudtál ugrani.
Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [48. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [49. PONT.] Egy kattanást hallasz, és a következő pillanatban egy hatalmas dárdahegy siklik elő a falból. Gyors reflexeidnek köszönhető, hogy félre tudtál ugrani.
Belépsz a térképen is jelölt szobába. [50. PONT.] Hirtelen egy agglomerátort veszel észre magad előtt. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az agglomerátor zsezsgő matériáját. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed az agglomerátor testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod az agglomerátor testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az agglomerátor harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az agglomerátor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 277 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [27. PONT.] Egyszercsak eltűnik a lábad alatti kőlap, és egy hegyes karókkal teli verembe esel! Szerencsédnek köszönhetően csak 10 életpontot vesztettél. Sikerül kimásznod.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. A folyosó kanyarodik. [26. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. A fenébe! Egy zsákutca. [51. PONT.] Rövid körbevizsgálódás után találsz egy kisebb faládikót. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő csontkulcs nyitja a ládát. A láda kinyitása közben egy parányi tű szúrt meg. (-1 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 zöld üveg és 6 ragasztó. Gyorsan kiüríted a ládát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [54 pontot használtál fel, van még 20.]

lm 14 12 1 mozogsz 14 12 1
Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. A folyosó kanyarodik. [26. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Úgy suhansz, mint az árnyék. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [14. PONT.] Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Haladsz előre. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [13. PONT.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [18 pontot használtál fel, van még 2.]

m 8 8 8 mozogsz a 8. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

m 1 1 1 mozogsz az 1. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

szk 132 keresed a 132. szörnyet
Szörnyet keresni csak a szabadban lehet. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még -1.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebből a következő körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 221 pontot. A következő körben tehát 220 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TRAPPOLÓ DINYMÁK (118. SZÖRNY)
A trappoló dinymák hosszú és vastag lábú, hosszú és fekete testű szarvas lény. Leginkább egy belakkozott giliszta és egy orrszarvú keresztezésére emlékeztet. Nem egy agresszív szörny, de ha megtámadják, védi magát. Technikája többnyire az, hogy letapossa ellenfelét. Másik veszedelmes képessége a tintacsigáéhoz hasonló: nyúlós, fekete folyadékot tud ellenfelére köpni, rövid időre elvakítva azt. Megállítására egy szúrófegyver legalkalmasabb, de az se rossz taktika, ha ütőfegyverrel elkaszálod a hosszú lábait.

ÉLŐHOLT MIRG (135. SZÖRNY)
Az élőholt mirgek a természet megcsúfolását jelentik. Ezeket az aránylag békés, csak fészküket védelmező madarakat a varkaudar mágusok gonosz, lélektelen szolgálókká változtatták haláluk után. Az élőholt mirg félelmetes látványt nyújt, ahogy imbolygó, végtelenül vézna testével közelít - a csontokra közvetlenül a megsárgult bőr tapad, amelyet itt-ott még mindig tollak borítanak. Az üres szemgödrökből vörösen izzó szempár tekint vissza. Az élőholt mirg immúnis a méregre és a mentális varázslatokra, a hideg támadások pedig kevesebbet sebeznek rajtuk. Leghatékonyabb ellenük az ütőfegyver.

VARKAUDAR (64. FAJ)
A varkaudarok keletkezésével kapcsolatban sok homályos mendemonda kering, de abban mindenki egyetért, hogy ez a legintelligensebb, legagyafúrtabb, legszámítóbb teremtmény, amely minden ilyen irányú tulajdonságát kizárólag a lehető leggonoszabb dolgok művelésére használja. Sokak szerint évszázadokkal ezelőtt, a Mirg-háborúk "alkalmából" hozták őket létre nagytudású (és sötétlelkű) mágusok. A hatékonyság érdekében megpróbálták az orkok szívósságát, a trollok erejét, a sötét tündék intelligenciáját és az árnymanók ravaszságát ötvözni. A történet szerint a "túl jól sikeredett" teremtmények később gazdáik ellen fordultak, és győzelmük után a szaporodásuk ellenőrizhetetlenné vált. Hogy ebből mi igaz, azt senki sem tudja, de tény, hogy Dornodon seregének derékhadát a varkaudarok alkották. A kincsekre, hatalomra éhes varkaudarok gyakran egy komplex labirintus mélyén vernek tanyát, de még gyakrabban indulnak hódító útra, bandákba verődve, ork seregeket vezetve. Ja igen, hogy is néz ki egy varkaudar... Bőre nagyon sötétkék, majdhogynem fekete, magassága két méter körüli, hegyes fülei vannak, rücskös, égettnek tűnő bőre, sárgán izzó, pupilla nélküli szemei, és hosszú agyarai (de harcban inkább fegyvereket használ, mint ezt). A hajdani kísérletek eredményeképpen létrejöttek nagyobb, különleges képességekkel bíró varkaudarok is, de ilyet eddig még senki sem látott.

VARKAUDAR CSONT (1113. TÁRGY)
Groteszk lények ezek a varkaudarok. Például ennek az egy csontnak a látványából nem lehet megállapítani, hogy ez most egy varkaudar lábszárának, vagy alkarjának volt része valamikor. Csak nehogy kiderüljön a végén, hogy nem is varkaudaré (hanem mondjuk egy fajtársadé, akit teszem-azt pont egy varkaudar mészárolt le)...

CSONTSZURONY (12. TÁRGY)
Ha már nem készíthetsz szuronyos puskát, elégedj meg egyenlőre a szuronyos bottal. Egy csontkést a botod végére erősítve, egy hosszú, nagy sebet ejtő (3d4+2) szúrófegyvert kapsz. Rohamra fel! A csontszurony készítéséhez a KT 12 parancsot kell kiadnod, 20 pontért.

VADÁSZ VARKAUDAR (108. SZÖRNY)
A vadász varkaudarok alacsony, rejtőzködésre, lopódzkodásra, hátbatámadásra kiképzett lények. A varkaudar hierarchiában alacsonyan állnak, alattuk csak a közönséges varkaudarok vannak. Holott, bár fegyverzetük és páncélzatuk elég gyenge, fegyverekhez való szakértelmük hírhedt - minden páncélnak, védekezésnek megtalálják a gyenge pontját. A vadász varkaudarok közkedvelt helye a sűrű erdő és a labirintusok mélye.

VARKAUDAR LÁNDZSA (224. TÁRGY)
Ezt a nagyon könnyű, ismeretlen állat csontjából készült lándzsát gyakran használják a varkaudarok. Sebzése 3d4+3, és +2-vel támadsz, amikor használod. Ahhoz, hogy kellő jártassággal tudd forgatni ezt a fegyvert, minimum 7-es szúrófegyver szakértelem szükséges.

VARKAUDAR MÁGUS (128. SZÖRNY)
A varkaudar mágusok ugyan csak szagolgatják a mágia tudományát, de lángcsóváikkal és energiatüskékkel azért komoly fejfájást tudnak okozni egy kezdő kalandozónak. Közelharcban nem annyira jók, mint egy harcos varkaudar, de azért megállják a helyüket. Nagy, földig érő, fekete köpenyben járkálnak, bunkósbotjukra támaszkodva. Vörösen izzó szemük látszik csak ki a csuklya alól. Varázslataikhoz nem használnak varázslatkomponenseket: hogy hogyan képesek erre, még senki sem tudta kiszedni belőlük. Titkukat mindig magukkal vitték a sírba.

IGAZGYÖNGY FÜLBEVALÓ (197. TÁRGY)
Egy gyönyörű és értékes ékszer, amelyet a KF 197 paranccsal akaszthatsz a füledbe. Ha valahol találnál egy ládára valót, máris olyan gazdag lennél, hogy rögvest visszavonulhatnál.

PULAR KRISTÁLY (239. TÁRGY)
Ez az érdekes, óriási hópehelyre emlékeztető kristály áttetszően fehér. Tapintásra nagyon kemény, bár egy kőkalapáccsal és hosszas munkával porrá tudnád zúzni. De ennek ugyan mi értelme lenne? A pular kristály inkább így szép, egyben. Csak ne lenne ilyen nehéz...

ZÁRNYITÓ KÉSZLET (39. TÁRGY)
Nos, egyik legnagyobb felfedezésedhez érkeztél. Számtalan helyen találkozhatsz zárt ládákkal, ajtókkal, amelyeket esetleg nem tudsz kinyitni. Kulcs hiányában néhány drótszerszám is megteszi. Honnét lehetne ilyeneket beszerezni? Igazad van, a nálad levő drótszálakat a gumifa nedvébe mártogatva, rögzítheted, könnyen használhatóvá teheted a girbegurba drótszálakat. Egy komplett zárnyitó készlet elkészítéséhez 20 ponton és egy gumifán kívül 10 ép drótszőr szükséges (KT 39 parancs).

MÉRGEZETT VAS DOBÓNYÍL (190. TÁRGY)
A vas dobónyílra egy csepp ugh mérget kenve, 2 TVP-ért gyilkos dobófegyvert készíthetsz. Csakúgy, mint a vas dobónyíl esetén, itt is van +2 támadásod, és a sebzés 2d6+10! Hátránya, hogy könnyebben tönkremegy/elvész az ellenfél agonizálása közben.

KARAKTERLAP

Lex Hunter, egy kopasz, szürke szemű alakváltó férfi vagy. Ez a 80. fordulód.

Erő: 15 Szint: 15 Merészség: 3/1 Magasság: 176 cm
IQ: 25 Támadás: 14 Agresszió: 3 Testsúly: 75 kg
Ügyesség: 13 Védekezés: 19 Menekülés: 30 % Életkor: 38/38 év
Egészség: 13 Életpont: 230/230 Jellem: semleges (+4) Tul. pont: 7
Szerencse: 21 Varázspont: 95/14 Pénz: 206 arany Kép. pont: 14
Eddig összesen 522 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4 141 TP-t kaptál. Jelenleg 101 625 TP-d van. A következő szinthez még 18 375 TP szükséges. Trófeáid: ork bérgyilász, arató csattanat, erszényes elkarog.

HARCI ISMERETEK
vágófegyverek: 12 ütőfegyverek: 19 (+1) dobófegyverek: 16

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) (6 -7.); ubuk dobónyíl (#138) (8 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
95,26 mezőn táborozol, a 48. labirintusban, 1. szinten, 13. ponton
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 103

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 182 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 11 2. nyomkövetés: 12 3. mászás: 7
4. csapdakészítés: 8 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 22
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 1 9. szörnyidomítás: 3
10. taumaturgia: 4 11. szörnyismeret: 5 12. vadászat: 5
13. bányászat: 7 (+1)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 20 darabot )
elfogod karmos tankányt (#137) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
sörényes ubuk (#89) (csak egyszer), szürke rinocérosz (#346) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
fémbontó szójer (#150), kérődző etra (#368), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
időcsere (#285, 5 VP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
9. és magasabb szintűek ellen
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> vadász tatu (#10) lángcsóva (#31) >> 11. szintű lényekre

ELFOGOTT SZÖRNYEID
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): 10. labirintus (32,22). városháza (Shaddar) (539): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. Toborzóiroda (759): új. Harmincasok klubja (875): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 46, 47, 48.

Összsúly: 51.08 kg Megterheltség: 102%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 92 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 fáklya (#36) 13 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 berzerker tüske (#713) 1 ezüst nyaklánc (#117) 1 igazgy. fülbevaló (#197)
2 kaja (#2) 1 kavadu iszák (#25) 6 madártoll (#112)
1 mérg. vas dobónyíl (#190) 1 pular kristály (#239) 6 ragasztó (#83)
3 rézdarab (#70) 1 távcső (#42) 1 varkaudar csont (#1113)
1 vasérc (#152) 1 zárnyitó készlet (#39) 1 zöld üveg (#82)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

94 95 96 97 98 99
23
24
25
26
27
(95,26) trappoló dinymák (#118), a 48. labirintus bejárata, 40. jellempróba, érclelőhely, Csontzúzó Korgan (3350. kalandozó), élőholt mirg (#135), topránypolip (#86), varkaudar (#64), vadász varkaudar (#108), varkaudar mágus (#128), zombi (#49), agglomerátor (#138)
(96,25) rőtmanó berzerker (#369), Raia oltár, érclelőhely
(97,25) rőtmanó berzerker (#369), Fairlight oltár
(98,24) rőtmanó berzerker (#369)

TÚLÉLŐK FÖLDJE REFERENCIA


Lex Hunter 80. fordulója

Szörnyek

vadász tatu (#10) lila brekk (#11) szárnyas gömböc (#12) gonyolék (#13) rambó bogár (#14)
démontetű (#15) homokvarány (#16) bolhakutya (#17) ormánygőte (#18) kavadu (#19)
mérges pók (#20) goblin (#21) drótszőrű pincsi (#22) grákó denevér (#25) királygyík (#26)
óriás sáska (#27) sakál (#28) surranó kígyó (#30) woor-antilop (#31) sünmedve (#33)
kőszáli disznó (#34) manó (#36) gorombilla (#38) óriás patkány (#42) tigroszlán (#43)
Baar-ork (#44) Duer-ork (#45) Tugt-ork (#46) csontváz (#48) zombi (#49)
technokolin (#50) gyíkember (#51) bakkura (#52) százfogú (#53) bo-skorpió (#54)
rőtmanó (#55) félelem-járó (#56) gátvakond (#57) rájanyék (#58) pókvadász (#59)
drasmólyom (#60) hegyi rák (#61) kőevő (#62) umor-pióca (#63) varkaudar (#64)
goldugar (#65) vízionár (#66) húsevő magszim (#67) móleon (#68) evaporőr (#69)
vadtroll (#70) fabontó szójer (#71) óriás skorpió (#72) garokk (#73) tintacsiga (#74)
gitonga (#76) bombagoly (#79) tazunkaróka (#81) spagulár (#82) kaszabolósáska (#83)
bíborgörény (#84) gyilkos sallank (#85) topránypolip (#86) kaffogó hebrencs (#88) sörényes ubuk (#89)
alpesi tehén (#91) púpos burástya (#92) bundás csirmáz (#93) légirozmár (#94) mérges nyukmár (#95)
szintszívó (#96) mosolygó rettenet (#97) téfea magoflux (#98) piromenyét (#99) sullár (#101)
uzbány (#102) mélységi grittang (#103) trikornis (#104) óriás griff (#105) griffőniksz (#106)
fekete griff (#107) vadász varkaudar (#108) nyuhaj karbin (#110) ragyás burástya (#111) sóhajtó dorony (#112)
süvítő rája (#113) vérszomjas csüldő (#114) törpemammut (#115) gyilkos tetű (#116) mutáns pók (#117)
trappoló dinymák (#118) emberevő (#119) bibircsók-óriás (#120) tetemember (#123) manifesztátor (#124)
varkaudar mágus (#128) útonálló (#130) orgyilkos (#131) sötét gnóm (#132) élőholt mirg (#135)
sötét főgnóm (#136) karmos tankány (#137) agglomerátor (#138) proteinfecske (#139) acéldarázs (#140)
szőrlajhár (#141) arató csattanat (#144) pattanóböde (#145) vérfürdető magszim (#148) fémbontó szójer (#150)
nukleáris cickány (#155) szeppent rákfatty (#186) élőholt quwarg (#202) pszi elementál (#221) quwarg felderítő (#299)
ork sámán (#345) szürke rinocérosz (#346) khór darázs (#348) északi aurach (#350) halálmadár (#351)
erszényes elkarog (#354) nektoraf (#355) dűnekukac (#357) bíbor szulfagor (#358) földsárkány (#359)
ryuku gárdista (#360) ryuku légiós (#361) troll ritualista (#365) dombi yeti (#366) kérődző etra (#368)
rőtmanó berzerker (#369) jegesmedve (#637) veszett rozmár (#639) csontlepke (#746) csodabogár (#755)
köpködő bruhatag (#773) ork bérgyilász (#781) Yurk, a profi (#958) Mallon (#960) Quirov (#975)
Zuramagor (#7012)

Tárgyak

deus ex machina (#1) kaja (#2) vizestömlő (#3) bot (#4) bunkó (#5)
kőkés (#6) kőhegyű lándzsa (#7) bunkósbot (#9) dárda (#10) csontkés (#11)
csontszurony (#12) kőkalapács (#13) sünmedve tüske (#14) vadász tatu bőr (#15) bordacsont (#16)
szögletes kő (#17) parittya (#18) kerek kő (#19) ormánygőte csont (#21) kavadu lebeny (#24)
kavadu iszák (#25) gyenge méreg (#26) víz (#27) ököl (#28) smirglilevél (#29)
varányszem (#30) smirglibokor (#31) szeksztáns (#32) lapockacsont (#33) ásó (#34)
tűzbokor (#35) fáklya (#36) drótszőr (#37) gumifa (#38) zárnyitó készlet (#39)
kis vaskulcs (#40) grákóbőr (#41) távcső (#42) tükör (#43) királygyík bőr (#44)
kis bőrpajzs (#45) krómkaktusz (#46) surranó kígyó bőr (#47) antilopbőr (#48) kígyóbőr kesztyű (#49)
arany (#50) bőrpáncél (#51) mákrózsa bokor (#55) mákrózsa virág (#56) bőrsisak (#57)
tigroszlán fog (#63) csontszablya (#64) szöges páncél (#65) szöges bőrpajzs (#66) szárnyas hernyó (#69)
rézdarab (#70) rézsisak (#72) rézpajzs (#73) csontkulcs (#74) rézkulcs (#75)
bronzkulcs (#76) rát-fa (#77) mászókarom (#78) zöld üveg (#82) ragasztó (#83)
díszes rézpajzs (#84) óndarab (#85) olvasztókemence (#86) bronzsisak (#88) manilla-fa (#91)
kötél (#92) mély kút (#93) bronzhegyű nyíl (#94) bakkura bőr (#95) bakkura csizma (#96)
rákpáncél (#97) fekete gyöngy (#99) aranyló ugarhéj (#100) tinta (#101) vízionár szem (#102)
magszim bél (#103) fémrúd (#104) evaporőr háj (#105) fabontó (#106) madártoll (#112)
xantusz-kaktusz (#113) kaktusztüske (#114) móricserje (#115) móri gyümölcs (#116) ezüst nyaklánc (#117)
púderszikla (#118) púderkő (#119) dözmöng szív (#122) göcsörtös bunkó (#123) rókafarok (#124)
mandibulapenge (#125) mandibulakasza (#127) sallank karom (#128) hebrencs állkapocs (#130) ubuk tüske (#131)
hóhérbimbó (#132) csuklyavirág (#133) gyöngymangó bokor (#134) gyöngymangó (#135) rúnakő (#136)
ubuk dobónyíl (#138) denevér szimbólum (#140) oltár (#146) hebrencs csapda (#147) mocsári penke (#148)
grok-képződmény (#149) szent jogar (#150) vasérc (#152) pirkit (#153) mély szakadék (#154)
vaskohó (#155) világítótorony (#156) ezüst karkötő (#158) vassisak (#160) borostyán függő (#162)
vasvért (#164) mászókampó (#165) ugh méreg (#166) sziklafészek (#167) sullár hólyag (#168)
uzbány csőr (#169) spiritusz (#170) téfea-agy (#172) nekrofun (#173) harci kalapács (#174)
márványtorony (#175) grifftojás (#179) ezüst gyűrű (#180) vaskulcs (#183) ezüst kulcs (#184)
nagy bronzkulcs (#185) nagy vaskulcs (#186) mérg. ubuk dobónyíl (#188) vas dobónyíl (#189) mérg. vas dobónyíl (#190)
aranygyűrű (#193) arany karperec (#194) trófea nyaklánc (#196) igazgy. fülbevaló (#197) amniosz-fa (#202)
amniosz (#203) kazmár (#204) kazmár gyökér (#205) ovimon-bokor (#206) ovimon-bogyó (#207)
fűszertartó (#210) dorony tüdő (#212) manifeszt.nyúlvány (#214) fedett verem (#219) varkaudar lándzsa (#224)
orgyilkos tőr (#225) ramit kő (#226) helytartói jogar (#228) acélpengőke (#231) ilkin érc (#232)
lajhár csont (#236) tankány karom (#237) pular kristály (#239) bumeráng (#249) templom (#256)
varkaudar csizma (#317) mutáns csont (#331) phua-kúp (#372) szent tölgyfa (#393) álomvirág (#395)
álompor (#396) Vlagyimir szobra (#433) törpe bánya (#435) barátság szent tüze (#484) sörsátor (#486)
erődítmény (#488) pusztulás sírjai (#489) Chara-din monolitja (#534) univerzum nektárja (#634) darázsszárny (#652)
darázsfarok (#654) aurach fog (#657) elkarog szőr (#665) nektoraf faggyú (#667) lápi hajlék (#670)
nyomkereső talizmán (#671) szulfagor agyar (#677) ryuku buzogány (#696) berzerker tüske (#713) művészi porolit (#720)
sáfránykő (#979) csodák kútja (#1096) varkaudar csont (#1113) Rodger kezdő üstje (#1167) tűzrakó hely (#1169)
szekérkaraván (#1215) megbűvölt utazóláda (#1218) ork csodaszer (#1228) csillezsálya (#1252) csillezsályalevél (#1253)
csodabazár (#1404) esélynövelő (#1409) nodonrod kitűző (#1533) elhagyott bánya (#1685) asztrális vortex (#2324)

Parancsok

A     tárgy       kalandozó   darab             -  tárgy átadása
ÁL    tárgy1      tárgy2      tárgy3           20  áldozat bemutatása
AV    forma                                     ?  alakváltás
BA    élőlény     [élőlény]   [élőlény]         -  barátságosság
BE    [épület]                                  5  belépés épületbe/lab.-ba
BPB   [sorszám]                                 -  befejező parancs berakása
BPK   sorszám                                   -  befejező parancs kivétele
CIR   [beállítás]                               -  vándorcirkusz látogatása  
D     tárgy                                     -  tárgy eldobása
D     tárgy       darab       hova              6  tárgy elrejtése
DX    1-20                                      -  D.E.M. beállítása
É     TVP                                    1-40  élelemszerzés
EA    mit         darab                         -  eladás boltban
ÉP    épület      TVP                         TVP  építkezés
ERO   [százalék]				   minieseményben maximális erősítés
ESK   kalandozó   [kalandozó]                  30  esküvő
EXT                                             -  játékhét visszadátumozási kérelem
F     tárgy                                    10  kísérletezés, feltalálás
FÁS   TVP                                     TVP  felt. ásás, max. TVPért
FF    1.fegyver   2.fegyver   3.fegyver         -  feltételes fegyverváltás
FFK   %           [%]         [%]               -  felt. fegyverv. kockázata
FGY   életerő%    TVP         [hányszor]      TVP  feltételes gyógyítás
FKT   tárgy       darab       [1]               ?  feltételes készítés
FKU   TVP                                     TVP  feltételes kutatás
FLH   szint       fegyver     [darab]           -  felt. lőfegyver használat
FOG   szörny      csapda                        ?  feltételes szörnyelfogás
FM    TVP                                       -  feltételes mászás
FU    kalandozó                               (5)  feltételes udvarlás
FV    tárgy       darab       honnan            4  felvesz elrejtett tárgyat
FTV   varázslat   élőlény                       -  feltételes T/V varázslat
FVH   szint                                     -  felt. T/V mágia használat
GO    próbaszám                                10  jellempróba-gonoszság
GY    TVP                                    1-40  gyógyítás
GYJ   [tárgy]     [megterh]   [érték]           -  gyűjtés szelekció
GYK   fegyver     TVP                        1-50  gyakorlás fegyverrel
H     tárgy                                     ?  használja a tárgyat
HU    [tárgy]     [tárgy]     [tárgy]           -  hulladékgyűjtés
ID    szörny      TVP                         TVP  elfogott szörny idomítása
IN    kalandozó   élőlény     tárgy             -  információ átadás
JLK   kód                                       5  jelszó kimondása
K,FK  faj         lépésszám   irány            10  követi a megadott fajt
KF    tárgy       [1-2]                         -  felvesz/felölt/kézbevesz
KF    tárgy       3-4                           -  őriz a tolvajok ellen
KF    lőfegyver   [lövedék]                     -  bekészíti a lőfegyvert
KNO   képesség    [hányszor]                    -  képesség növelése
KÖTB  K.Tudat                                   -  Közös Tudatba belépés
KÖTL  létszám     vezető                        -  Közös Tudat létrehozása
KPB   [sorszám]                                 -  kezdeti parancs berakása
KPK   sorszám                                   -  kezdeti parancs kivétele
KT    tárgy       [darab]                       ?  készít/begyűjt
KUT   TVP                                    1-50  átkutatja a terepet
L,FL  kalandozó   [tárgy]                       5  lopás kalandozótól
LE    tárgy                                     -  letesz/elrak
LM    pont        [pont]      [pont]         5+OV  labirintusban való mozgás
LOT   1.tipp      2.tipp      3.tipp            -  lottózás (10 arany)
M     irány       [irány]     [irány]          10  adott irányba mozgás
OV    0-5                                       -  óvatosság labirintusban
SE    próbaszám                                 ?  jellempróba-segítség
SZE   szörny                                    -  fogoly szörny elengedése
SZK   szörny                                   10  szörnykeresés
SZM   szörny                                    -  elfogott szörny leölése
SZV   téma	  szavazat			-  szavazás
T,FT  élőlény     [élőlény]   [élőlény]         -  élőlény megtámadása
TF    tulajd.     TVP                         TVP  tulajdonság fejlesztése
TIM   TVP                                     TVP  titkosírás megfejtése
TNO   tulajdonság [hányszor]                    -  tulajdonság növelése
TPF   TVP                                       -  spórolt TVP felszabadítás
TPS   TVP                                       -  TVP letiltása, spórolása
TV    varázslat   [varázsl]   [varázsl]         -  varázslat T/V listába
V     varázslat   [param1]    [param2]       5(?)  varázslás
VE    mit         darab                         -  vásárlás boltban
VI    merészség   agresszió   menekülés%        -  viselkedés
VIK   merészség                                 -  merészség kalandozókra
VPF   VP                                        -  spórolt VP felszabadítás
VPS   VP                                        -  VP letiltása, spórolása
VTN   varázslat   [varázsl]   [varázsl]        35  var. tanulása mestertől
ZIP   mit         TVP                         TVP  rombolás nemes céllal

Alakváltó képességek

Strucclábak Izmos hát A ló kitartása Ragadozó Izmosabb hát
A vadász kitartása Párduclábak Tigroszlán karmok Sasszárnyak Gyökerek
Teljes transzformáció Testújjáépítés Álcázás Auracsatorna

Üzenet küldése a karakternek