7. forduló, 9. forduló, Privian de Torran összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2012. júl. 31. 9h:49'
EZ A 38. JÁTÉKHETED, 8. FORDULÓD
39. játékheted kezdete: aug. 6.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5448
SZÁMLA : XXXX

PRIVIAN DE TORRAN KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [32,8] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+14 életerő.)

gyk 7 20 gyakorolsz a 7. tárggyal 20 pontért
Döféstechnikádat fejleszted órákig tartó gyakorlással. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver). [20 pontot használtál fel, van még 122.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[31,8] A bozótost ritka erdő váltja fel.

Észreveszel egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Elenios rúnaköve. Oldalt pillantva, meglátsz egy korongfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [30,8] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy bo-skorpió. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Kőhegyű lándzsával megdöföd a bo-skorpió jobb középső lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csáprágójával a bo-skorpió megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A bo-skorpió farkával megérint. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Egy kis mérget is kaptál a csípéssel. A méreg gyenge - csak 9 életpontot vesztettél. Kőhegyű lándzsával eltalálod a bo-skorpió kitinpáncélját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A bo-skorpió megcsípi a bal combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A bo-skorpió farkával a kezedre csap. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 11, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Egy bőrpáncélos törpe hever a földön. Él még ugyan, de könnyen megállapíthatod: szörnyű sebe van, valószínűleg a tüdejét szúrták át. Talán még egy napja is hátra van, de embertelen kínokat kell kiállnia. Kérdezni próbálod, hogy ki támadta meg. Válaszolni azonban nem tud, csak vért köhög fel. A mozdulata viszont nagyon egyértelmű: azt kéri, öld meg, vess véget a szenvedéseinek. Ahhoz, hogy eleget tegyél a törpe kívánságának, 15 TVP-t kell elköltened (11. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. [20 pontot használtál fel, van még 102.]

se 11 segítesz: 11
Egyetlen, gyors mozdulattal teljesíted a szegény törpe kívánságát. Hogy teste ne legyen a dögevők martaléka, köveket hordasz rá. Ennyi tiszteletet megérdemel a nyugati vidék egy hírhozója (mert öltözetéből ítélve az lehetett). A nyomokból sajnos nem jössz rá, hogy ki lehetett a gyilkosa. (+2 jóság.) [15 pontot használtál fel, van még 87.]

e 20 élelemszerzés 20 pontért
Nyakon csípsz egy majomdisznó-macát. Bár a húsa emészthetetlen, a teje majdnem olyan finom, mint a tehéné! Gyorsan megfejed. (+2 kaja.) Körbevizsgálódsz. Friss emberi nyomok vezetnek keletre. [20 pontot használtál fel, van még 67.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
A mezei mekkencs igen ritka állat. Ennek az az oka, hogy frissen lenyúzott bőrének erős gyógyhatása van. Kettőtök közül te vagy a szerencsésebb, ezért módod van kipróbálni a sokat hallott módszert. Homlokodra rakod a gőzölgő bőrt, és vársz. Pár perc múlva már áramlik is beléd a mekkencs gyógyenergiája. (+13 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 27.]

m 3 2 2 mozogsz délkeletre, keletre, keletre
[31,9] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy korongfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy lebegő gomba. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Kőhegyű lándzsával teljesen átdöföd a lebegő gomba puha kalapját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A lebegő gomba mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A lebegő gomba most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kaját. 4 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 9, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Összefutsz egy fekete, göndör hajú, csillogó szemű törpe férfival. Hosszú szakálla és harcsabajsza van. Bőre bronzként csillog. Egy bőrpáncélt és egy mászókarmot visel. Fegyverzetét egy sünmedve trófea színesíti. Jobb kezében egy csontszuronyt, bal kezében egy vizestömlőt tart. Lőfegyvere egy dárda. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Wrong Answer. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [32,9] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy sérült tintacsiga. (ld. enc.) Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Csak egy woor-antilop. Megvető mosollyal várod a találkozást. (ld. enc.) No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Kőhegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a woor-antilop testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A woor-antilop többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Kőhegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a woor-antilop nyakát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja a woor-antilop szarva. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}


(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [20 pontot használtál fel, van még 7.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Mostantól külön állíthatod a kalandozókkal és a szörnyekkel szembeni merészségedet. (ld. enc.)
Ebben a körben 7 pontod maradt, ebből a következő körre 7 pontot vihetsz át. Kapsz még 144 pontot. A következő körben tehát 151 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TINTACSIGA (74. SZÖRNY)
Ez az óriásira megnőtt csiga lehet, hogy a tintahal szárazföldi rokona. Ugyanis képes igen nagy távolságra is fekete, nyúlós folyadékot köpni, ezzel nem ritkán elvakítva ellenfelét. A "befeketített" ellenfelet ezután meglepően éles zúzófogaival aprítja szét. Puha testét jól fogják az éles és szúrófegyverek, de ahhoz, hogy a tintacsiga elpusztuljon, nagyon sok pontosan bevitt csapás szükséges.

WOOR-ANTILOP (31. SZÖRNY)
A nyílt területek, síkságok mutáns mindenevője aránylag békés állat-szörny, de ha megtámadják, igen keményen tudja védelmezni magát. Nem egy nagyobb ragadozó szenvedett már kemény döféseket a "szende" kérődző-utánzat szarvától. Inkább bőréért vadásszák, mint húsáért.

KALANDOZÓKKAL SZEMBENI MERÉSZSÉG
Úgy tűnik, hogy szükség lehet arra, hogy különböző legyen a merészséged szörnyekkel és kalandozókkal szemben. Például elképzelhető, hogy bár 6. szintű vagy, de legfeljebb 4. szintű szörnyekkel szeretnél harcolni. Erre ugye a megoldás VI 3. Szeretnél azonban megküzdeni még a 6-7. szintű kalandozókkal is! Ehhez viszont VI 6 lenne szükséges. Mostantól használhatod a Viselkedés Kalandozókkal szemben: VIK parancsot. Ennek a VI-vel ellentétben csak egyetlen paramétere van, a merészség. A VIK-kel megadott merészséged ezentúl a kalandozókra fog vonatkozni (értéke 1-10 között lehet), a VI-vel megadott pedig kizárólag a szörnyekre (ebbe beleértendők az épületek lakói is). A fenti példára tehát a megoldás VI 3 és VIK 6. Ez a karakterlapon 3/6 formában fog megjelenni, tehát első a szörnyekkel szembeni merészség, második a kalandozókkal szembeni. Ha azonos értéket állítasz be mindkettőre, csak egy számot fogsz látni.

KARAKTERLAP

Privian de Torran, egy barna, tüsi hajú, zöld szemű ember férfi vagy. Ez a 8. fordulód.

Erő: 11 Szint: 3 Merészség: 5/5 Magasság: 172 cm
IQ: 17 Támadás: 2 Agresszió: 5 Testsúly: 82 kg
Ügyesség: 12 Védekezés: 0 Menekülés: 40 % Életkor: 20/20 év
Egészség: 15 Életpont: 72/48 Jellem: semleges (+2) Tul. pont: 0
Szerencse: 15 Varázspont: 0/0 Pénz: 0 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 16 szörnyet (1 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4 TP-t kaptál. Jelenleg 153 TP-d van. A következő szinthez még 97 TP szükséges. Trófeád: mérges pók.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 3 (+1) ütőfegyverek: 2

32,79 mezőn táborozol
EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 1 2. nyomkövetés: 1 3. gyógyítás: 5
4. vadászat: 2

Összsúly: 28.28 kg Megterheltség: 88%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 133 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 kaja (#2)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(30,8) bo-skorpiók (#54), 11. jellempróba
(31,8) Elenios rúnaköve, korongfa (#79, belőle készíthető: #80)
(31,9) korongfa (#79, belőle készíthető: #80), lebegő gomba (#39), Wrong Answer (5695. kalandozó)
(32,9) tintacsiga (#74), woor-antilop (#31)

Üzenet küldése a karakternek