Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2020. dec. 3. 0h:02' EZ A 8. FORDULÓD EZ A 8. FORDULÓD |
INGYENES KIPRÓBÁLÁS! (Az első 10 forduló ingyenes!) |
f 48 | kísérletezel a 48. tárggyal |
kt 51 1 | elkészíted az 51. tárgyat (1 darabot) |
kf 51 | kézbeveszed/felveszed az 51. tárgyat |
kno 3 1 | képesség-növelés 3 |
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Eltalálod a drótszőrű pincsi fémes szőrű testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Csontszuronnyal teljesen átszúrod a drótszőrű pincsi fémes szőrű testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A drótszőrű pincsi megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 drótszőrt. 15 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 12, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) [29,0] A sík vidék bozótos terepbe vált át. A Hóhér puszta szélénél vagy. Ez a széles, kevés ennivalót termő síkság Warn pusztáinak egy kisebb testvére. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy mákrózsa bokrot. Rábukkansz egy haldokló alakváltóra. Amikor megpillant, remény csillan a szemében, és azt hörgi: - Vizet! Vizet! - Ha segíteni akarsz rajta, legalább 5 korty víz kell, hogy legyen a kulacsodban. Ez a tevékenység 2 TVP-be kerül (6. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Felismered a közeledőt. Csak egy lila brekk. Nem jelenthet különösebb problémát. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 kerek kő. Eltalálod a lila brekk testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Marokra fogva a csontszuronyt ellenfeledre támadsz. Csontszuronnyal teljesen átdöföd a lila brekk puha hasát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a lila brekk, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A lila brekk összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kaját. 4 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [28,-1] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy megrongált olvasztókemencét. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 20 pontot kell rákölteni.) A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy homokvarány. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
A parittyával célzol és lősz. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd a homokvarány fejét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a csontszuronyt a másikra támadsz. Csontszuronnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a homokvarány nyakát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A homokvarány karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 varányszemet. 5 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 11, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
gy 30 | gyógyítás 30 pontért |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Eltalálod a rambó bogár kitinpáncélját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Megmarkolva a csontszuronyt ellenfeledre rontasz. Csontszuronnyal teljesen átszúrod a rambó bogár fejét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A rambó bogár csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A rambó bogár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
be 534 | bemész az 534. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Elbúcsúzol a gazdától, és továbbmész. [5 pontot használtál fel, van még 63.]
vi 10 10 30 | viselkedésed: 10 10 30 |
be 534 | bemész az 534. épületbe |
A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd a gazda testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Megmarkolva a csontszuronyt ellenfeledre támadsz. Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod a gazda testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt oldaladon a gazda. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 15 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
vi 7 3 30 | viselkedésed: 7 3 30 |
m 2 2 1 | mozogsz keletre, keletre, északkeletre |
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd a spagulár pettyes hátát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a spagulár nyakát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A spagulár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 32 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [29,-2] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy lila brekk. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Telibe kaptad a lila brekk testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A lila brekk még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kaját. 4 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 5, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [30,-3] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Felfedeztél egy xantusz-kaktuszt.
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
e 1 | élelemszerzés 1 pontért |
BŐRPÁNCÉL (51. TÁRGY) Megtudtad, hogy hogyan készíthetsz magadnak páncélt! Ez egy igen komoly lépés életben maradásod minimális esélyének megnövelése céljából. A dologhoz nem kell természetesen más, mint egy antilopbőr, és 30 pont (a dolog egy kicsit munkaigényes...). Ha viseled, kettővel jobb lesz a védettséged. Sok, nagyobb védettséget nyújtó páncél készítéséhez kiinduló alap a bőrpáncél. Ezért nem árt, ha mindig van nálad egy ilyen, akkor is, ha van már jobb páncélod. |
GAZDA (24. ELLENFÉL) Ha betörsz egy tanyára, vagy öklöddel fenyegetőzve kérsz szállást éjszakára egy ilyen helyen, könnyen megtudhatod a házigazda milyen ügyes fegyverforgató. Lehet, hogy egy kaszával ront elő az istállóból, de az is lehet, hogy a szögre akasztott kapát veszi kezébe, hogy megmutassa, nem akárkivel van dolgod. Nem véletlen eme harci tudás, hiszen a Túlélők Földjén még akkor is edzettnek kell lenni, ha visszavonultan éldegélsz, csupán a mindennapi betevőért folyó harcnak szentelve életed. Azért becsüld meg ezeket az embereket, hiszen lehet, hogy egyszer, ha már te is belefáradtál az örökös harcba és vándorlásba, pont az ő sorsukat választod életed folytatásaként. |
RAGADOZÓ (4. ALAKVÁLTÓ KÉPESSÉG) A humanoidok igen esetlen teremtmények: zajosak, lassúak, ügyetlenek. Nem csoda, hogy csak különböző eszközökkel képesek jó vadászeredményt elérni. Te azonban már olyan tökélyre fejlesztetted alakváltó képességedet, hogy képes vagy egy félig emberszerű, félig tigroszlán alakot felölteni, ha vadászni akarsz. Ez a képességed automatikusan megnöveli az élelemszerzés parancs hatékonyságát. |
KALANDOZÓKKAL SZEMBENI MERÉSZSÉG Úgy tűnik, hogy szükség lehet arra, hogy különböző legyen a merészséged szörnyekkel és kalandozókkal szemben. Például elképzelhető, hogy bár 6. szintű vagy, de legfeljebb 4. szintű szörnyekkel szeretnél harcolni. Erre ugye a megoldás VI 3. Szeretnél azonban megküzdeni még a 6-7. szintű kalandozókkal is! Ehhez viszont VI 6 lenne szükséges. Mostantól használhatod a Viselkedés Kalandozókkal szemben: VIK parancsot. Ennek a VI-vel ellentétben csak egyetlen paramétere van, a merészség. A VIK-kel megadott merészséged ezentúl a kalandozókra fog vonatkozni (értéke 1-10 között lehet), a VI-vel megadott pedig kizárólag a szörnyekre (ebbe beleértendők az épületek lakói is). A fenti példára tehát a megoldás VI 3 és VIK 6. Ez a karakterlapon 3/6 formában fog megjelenni, tehát első a szörnyekkel szembeni merészség, második a kalandozókkal szembeni. Ha azonos értéket állítasz be mindkettőre, csak egy számot fogsz látni. |
Erő: | 12 | Szint: | 5 | Merészség: | 7/7 | Magasság: | 181 cm |
IQ: | 16 | Támadás: | 4 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 77 kg |
Ügyesség: | 10 | Védekezés: | 2 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 32/32 év |
Egészség: | 13 | Életpont: | 83/83 | Jellem: | semleges (-4) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 12 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 1 arany | Kép. pont: | 1 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 5 (+1) | ütőfegyverek: | 1 | lőfegyverek: | 3 (+1) |
30,90 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 32 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 191 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 1 | 2. nyomkövetés: | 2 | 3. gyógyítás: | 8 (+1) |
4. vadászat: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 50 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. tanya (507): 4. labirintus (32,16). |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 3, 4. |
Összsúly: 22.31 kg | Megterheltség: 57% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 133 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | antilopbőr (#48) | 6 | kerek kő (#19) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | bőrpáncél (#51) | 6 | drótszőr (#37) | 1 | kaja (#2) | |||
2 | varányszem (#30) |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | |
-4 | |
|
|
|
|
|
|
-3 | |
|
|
|
|
|
|
-2 | |
|
|
|
|
|
|
-1 | |
|
|
|
|
|
|
0 | |
|
|
|
|
|
|
1 | |
|
|
|
|
|
|
2 | |
|
|
|
|
|
|
3 | |
|
|
|
|
|
|