793. forduló, 795. forduló, Alaron összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2013. febr. 6. 9h:14'
EZ A 805. JÁTÉKHETED, 794. FORDULÓD
806. játékheted kezdete: febr. 13.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 29 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1969
SZÁMLA : XXXX

ALARON KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [313,53] koordinátán. [Két fordulód között sor került az olimpiai játékokra. Az ezzel kapcsolatos információkat ld. a soronkívüli fordulódban, amit már postáztunk.]
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átveszed a sikeresen eladott 5 varkaudar csésze (eladási ár: 6400 arany, ebből a kezelési költség: 512 arany) ellenértékét. Az Olimpián kaptál 11 tudatpontot, és 400000 tapasztalati pontot.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+109 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+209 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+72 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-8 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+12 tudatpont.)
Mintha villám hasítana a földbe, úgy nyílik ki a rés, és megjelenik előtted egy en'trauk faló

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Üdvözlésképpen egy kiszáradás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 420 életpontot vesztettél. Összeaszalódsz. Mihlanil dobótőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 6 mihlanil dobótőr. Nem találtad el. Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Nem tudod leküzdeni a hányingert: kábán könnyítesz magadon. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. A pontos találat érdekében beveted a Sashorog kí-tulajdonságot. Ököllel gyengén megütögeted az en'trauk faló testét. (8 támadással 429 életpontot sebezve.) Az en'trauk faló megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 356 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +72 ÉP.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 72 életpontot vesztettél. Az en'trauk faló harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 355 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +71 ÉP.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +46 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 429, sebződés: 1203, gyógyulás: 145, összesen: -1058 ÉP}

* 1. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 980.]

* 2. KP: t. energia kisütése: 37
Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-1 TU.] [5 pontot használtál fel, van még 975.]

* 3. KP: elmormolod a 78. varázslatot a 164. varázslatot a 443. varázslatot
Fürgén varázsolsz! [-9 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 973.]
Fürgén varázsolsz! [-25 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 971.]
Szupersebesen mormolsz. Érzed, ahogy a harci induló ritmusára mozdul minden izmod (+20 támadás). [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 969.]

* 4. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot a 86. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 967.]
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 967.]
Fürgén varázsolsz! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 967.]

* 5. KP: használod a 71. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Pszi energia árad szét testedben. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 962.]

* 6. KP: elmormolod az 1. varázslatot a 165. varázslatot a 188. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 960.]
Gyorsvarázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 958.]
Beizzik a turbómágia. Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 956.]

* 7. KP: használod a 841. tárgyat
Használod a varkaudar csészét. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 956.]

* 8. KP: használod az 1101. tárgyat
Használod a Niagren pálcáját. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. Ügyességed TF-elődött. (+1 ügyesség.) [0 pontot használtál fel, van még 956.]

* 9. KP: használod az 1271. tárgyat
Előveszed Sheran cserepét, és egy borkonyó bibét ledugdosol a benne lévő földbe. Ezután megöntözöd vízzel, majd isteni könnycseppel. Egy apró hajtás azonnal kinő a földből, de míg ebből szüretelhető növény lesz, némi időnek el kell telnie. [5 pontot használtál fel, van még 951.]

ep 1774 400 építed az 1774. tárgyat 400 pontért
A munkában az ekharion bébi segít. Tovább dolgozol a már megkezdett építményen. Hosszasan gyűjtöd a szögletes köveket, és egymásra rakod őket. Már nagyon kevés hiányzik ahhoz, hogy kész legyen a manakút. 8350 tapasztalati pontot kaptál. Ügyességed TF-elődött. [400 pontot használtál fel, van még 551.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+146 életerő). [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+142 életerő). [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 541.]

v 181 360 64 elmormolod a 181. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmormoltad a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(313,53) en'trauk faló (#740)

[360,64] Egy kisebb településhez érkeztél.

Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Qvill városa innét baromi messze fekszik...-Lüke " Oldalt pillantva, meglátsz egy nekrofunt. Oldalt pillantva, meglátsz egy főutcát. Bargvundgandendi még mindig itt téblábol a városban. Ezek szerint nem talált alkalmas csapatot a sárkányvár kifosztására. Ismét elgondolkodsz rajta, hogy talán mégis csak érdemes lenne többedmagaddal ellátogatni arra a helyre. (4. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen keletre 84, délre 48 mérföldre teljesítheted.) A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Vándor, figyelmezz lépteidre, a város az Ördögi Kör védelme alatt áll! " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 12 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +46 életerő. Már rég láttál kaját, nem csoda, hogy ennyire örülsz az ételnek. (-3 kaja.) A következő épületeket látod: egy fegyvermester háza (686. épület.), egy Trikornis Futárszolgálat (746. épület.), egy Ördögi Kör (747. épület.) és egy maffia bank (748. épület.).
[-60 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 531.]

be 686 6 bemész a 686. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni dobófegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 dobófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 165 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 481.]

be 686 2 bemész a 686. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni szúrófegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 szúrófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 105 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 431.]

ee 564 597 eladod az 564. tárgyat az 597. tárgyat
Sajnálom, de azt a tárgyat még boltban sem adhatod el. [0 pontot használtál fel, van még 431.]
Sajnálom, de azt a tárgyat még boltban sem adhatod el. [0 pontot használtál fel, van még 431.]
[0 pontot használtál fel, van még 431.]

m 8 1 7 mozogsz északra, északkeletre, északnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[313,53] Változik a terep, a fekete Thargodan-hegyek között vagy. A vörös égboltot egy pillanatra óriási villámok teszik még fényesebbé. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy dimenziórést. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Chara-din híveié. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy nekrofunt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy félig kész manakutat. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 132 pontot kell rákölteni.) Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (ezüstdarab) találsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +46 életerő.
(Feltételes támadás:) Egy zafír sárkány! Ezt kerested. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy vakító fény varázslatot. Ellenfeled vakon tántorog! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (pszi-acéltorony védett meg.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy ősvillám varázslatot, majd rád küldi. 60 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy gömbvillám varázslatot, majd rád küldi. 45 életpontot vesztettél. Mihlanil dobótőrt hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 mihlanil dobótőr. Pár lövedéked átjárja a zafír sárkány farkát. (4 támadással 164 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (101 életpontot vesztettél.) Elmegy a kedved a harctól. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra. Gyorsan ellátod a sebeidet: +46 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 206, gyógyulás: 2, összesen: -204 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+144 életerő). [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. Körbevizsgálódsz. Kicsit régi (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, friss kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek. Végre, ennivaló! Zabálni kezdesz. (-3 kaja.)

(Továbbmész...) [314,52] Elérted a kiégett pusztaság határát. Habozva folytatod utadat. Sötét porfelhőket pillantasz meg a távolban. Felfedeztél egy mópat bolyt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +46 életerő. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Csak egy Thargodan zsoldos. Megvető mosollyal várod a találkozást. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy energiafolyam varázslatot dobsz ellenfeledre. 320 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí energiák mesterfokú alkalmazása lehetővé tesz számodra egy Élet-Halál Érintést. Ököllel néhány helyen meghorzsolod a Thargodan zsoldos izmos testét. (4 támadással 365 életpontot sebezve.) Te 45 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. Vámpirizálsz (+74 életerő). Transzformálsz! (+36 varázspont.) Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a Thargodan zsoldos bal oldalát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) A Thargodan zsoldos többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A Thargodan zsoldos állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +46 életerő. 5930 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 729, sebződés: 15, gyógyulás: 135, összesen: +120 ÉP}

Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Egy porkupac mögé bújsz. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Azonnal tudod, hogy egy Raia angyala volt a rémület okozója. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Nocsak, itt van valami érdekes! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [313,51] Barangolsz az útnélküli pusztában. A repedezett, kiégett földön, a megolvadt kőzetek közt egyetlen fűszálat sem látsz. Megreped a föld, és láva ömlik elő. Igyekszel minél távolabb kerülni. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gyilkos csalánt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +46 életerő. Mozgást észlelsz oldalról. Jobb az óvatosság - megpróbálsz elrejtőzni egy félig kiégett bozótos mögött. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy rd'alv lélektipró. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek. Eszel valamit. (-1 kaja.) [53 pontot használtál fel, van még 378.]

kt 582 elkészíted az 582. tárgyat
Begyűjtöttél 1 csalánvirágot. Ügyességed TF-elődött. [9 pontot használtál fel, van még 369.]

m 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre
[314,50] Tovább kóborolsz a pusztán. A távoli hegyek bizarr árnyékot vetnek a lapályra. Gyorsan ellátod a sebeidet: +46 életerő. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy drótszőrű mópat. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Alattomos ellenfeled láthatatlan védekező pszivel bohóckodik. Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiafolyam varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 318 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy fehérál.roncsolása pszit. A támadása szerencsére hatástalan volt. (köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-15 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel párszor megpöccinted a drótszőrű mópat testét. (9 támadással 1143 életpontot sebezve.) {HD:} Sárkánytőrrel néhányszor megkarcolod a drótszőrű mópat ocsmány testét. Kritikus ütés! (3 támadással 159 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt a drótszőrű mópat agyarával a testeden. (1 támadástól 94 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) Csontjaidba hideg kúszik (-4 erő forduló végéig). Patájával a drótszőrű mópat többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-12 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a drótszőrű mópat testét. (2 támadással 236 életpontot sebezve.) {FM:} Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a drótszőrű mópat testét. Kritikus ütés! (1 támadással 50 életpontot sebezve.) A drótszőrű mópat megtaszít agyarával. (1 támadástól 110 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) Hideg markol a szívedbe (-4 erő forduló végéig). A drótszőrű mópat rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-8 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Véres nyál csordul ki a drótszőrű mópat száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +46 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 14 drótszőrt. 16800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1906, sebződés: 307, gyógyulás: 57, összesen: -250 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [315,49] Máris a Sötét Föld gonosz karmai, a magashegyek között vagy! Egy szellemszerű alak húz el melletted: távoli világ asztrális utazója, aki nem meri hús-vér testét a Sötét Földön kockáztatni. Találsz egy ében sziklatornyot. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy Raia angyala hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (pular kristály) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +46 életerő.
(Feltételes támadás:) Egy márvány sárkány! Ezt kerested. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Az elnyelés besül. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled vakon tántorog! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Asylux átka varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy jégoszlop varázslattal köszönt csatapartnered. 60 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Egy pszi ragyogás varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. A lény jeget köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (94 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Egy különösen bonyolult manőverbe kezdesz, de ha sikerül, a kí egyik mesterfogását, az Élet-Halál Érintést alkalmaztad sikeresen. Ököllel párszor megpöccinted a márvány sárkány bal első lábát. (8 támadással 713 életpontot sebezve.) Te 89 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. Transzformálsz! (+71 varázspont.) Sárkánytőrrel valamennyire megsebezgeted a márvány sárkány fejét. (3 támadással 146 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+14 varázspont.) A márvány sárkány fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 59 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A márvány sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A márvány sárkány néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 71 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Ököllel párszor súrolva eltalálod a márvány sárkány fejét. (4 támadással 347 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+34 varázspont.) {GYD:} Sárkánytőrrel megérinted a márvány sárkány óriási karmát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) A márvány sárkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 71 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) A márvány sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A márvány sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 92 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) A márvány sárkány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +46 életerő. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 6 fekete gyöngy, egy ezüst papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP], egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP], egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP], 6 arany, egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP] és egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. 15970 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1253, sebződés: 527, gyógyulás: 169, összesen: -358 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+150 életerő). [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [37 pontot használtál fel, van még 332.]

v 133 elmormolod a 133. varázslatot
Kántálni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Egy végső mozdulattal előhívod a teljes gyógyulás varázslatot! Sebeid gyógyulnak (+634 életerő). [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 327.]

h 392 használod a 392. tárgyat
Nekiveselkedsz, és mászni kezdesz fölfelé a tökéletesen sík ében sziklafalon. Egy örökkévalóságnak tűnő idő után érsz fel az ében sziklatorony tetejére. Már remeg a kezed és lábad, mire felérsz. Nagy nehezen bepréseled magad az apró nyíláson. Amint beérsz, megérint a rothadás és a halál lehelete. Itt valami irtózatosan gonosz dolog tanyázik! Valami félelmetes hangon felbődül, és a következő pillanatban egy óriási alak terem előtted. Egy ében halálhajcsár!

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel néhányszor épp csak megérinted az ében halálhajcsár jobb karját. (6 támadással 532 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+53 varázspont.) {GYD:} Sárkánytőrrel megbököd az ében halálhajcsár testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Ütések érik a válladat és a karodat. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 5359 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 576, sebződés: 19, gyógyulás: 6, összesen: -13 ÉP}

Mielőtt még kifújhatnád magad, máris előtted terem a következő ellenfél. Egy márvány drakón!

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled fehér glóbusz varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy vakító fény varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled vakon tántorog! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégcsóva. 16 életpontot vesztettél. A lény jeget köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (36 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel néhány helyen meghorzsolod a márvány drakón jobb szárnyát. (6 támadással 721 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+36 varázspont.) {FM:} Sárkánytőrrel meghorzsolod a márvány drakón pikkelyes testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A márvány drakón feléd harap, de sikertelenül. A márvány drakón farkával a kezedre csap. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A márvány drakón összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +46 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sárkányfogat. 6426 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 752, sebződés: 61, gyógyulás: 6, összesen: -55 ÉP}

Épphogy csak kifújod magad, máris újabb támadó liheg a nyakadba. Egy taalru herceg!

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiafolyam varázslat. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 330 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled háló varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan a másikra rontasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel párszor súrolva eltalálod a taalru herceg testét. Kritikus ütés! (4 támadással 400 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+20 varázspont.) {KCC:} Sárkánytőrrel meghorzsolod a taalru herceg testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A taalru herceg Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A taalru herceg Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A taalru herceg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy zafír erőöv, egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> (310,64)-> 26 arany, -2 ÉP], egy aranytű, egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP] és egy ezüst karkötő. 7560 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 772, sebződés: 32, gyógyulás: 11, összesen: -21 ÉP}

Rémülten felnyögsz: még egy szörny ront rád! Egy ml'othag szürcsölő! Sikoltozva menekülsz a biztos halál elől. Óvatosan mászol le. Huh, ez micsoda veszélyes kaland volt, csoda, hogy élve megúsztad. [40 pontot használtál fel, van még 287.]

m 8 1 1 mozogsz északra, északkeletre, északkeletre
[315,48] A terep még egyhangúbbá válik, ha lehet: fekete, élettelen síkság mindenfelé. Szinte érzed a mindenből áradó gonosz lüktetését. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
(Feltételes támadás:) Egy smaragd sárkány! Ezt kerested. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy vakító fény varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled vakon tántorog! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled Asylux csapdája varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy káosz szava. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy méregfelhő III varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (92 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel néhányszor súrolod a smaragd sárkány óriási karmát. (9 támadással 791 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+39 varázspont.) {FM:} Sárkánytőrrel párszor épp hogy megérintgeted a smaragd sárkány pikkelyes testét. (3 támadással 157 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) A smaragd sárkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A smaragd sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A smaragd sárkány néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 71 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Ököllel párszor súrolva eltalálod a smaragd sárkány testét. (4 támadással 343 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+17 varázspont.) {FM:} Sárkánytőrrel meghorzsolod a smaragd sárkány pikkelyes testét. Kritikus ütés! (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A smaragd sárkány fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A smaragd sárkány farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Karmával néhányszor a smaragd sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A smaragd sárkány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +46 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy pular kristály, 31 arany, egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP], egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy aranytű, egy fűszertartó és egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. 15970 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1345, sebződés: 365, gyógyulás: 60, összesen: -305 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [316,47] Folytatod vándorlásodat a kiégett Sötét Föld pusztájában. Egy mély nyögést hallasz, amely mintha elképzelhetetlenül távolról jönne. A hideg futkos a hátadon a hang hallatán. Gyorsan ellátod a sebeidet: +46 életerő.
(Feltételes támadás:) Egy smaragd sárkány! Ezt kerested. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Ellenfeled vakon tántorog! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Asylux csapdája varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Távolról káosz szava varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Távolról méregfelhő III varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A szörny mérgező gázt lehel! Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (95 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel párszor megpöccinted a smaragd sárkány pikkelyes testét. Kritikus ütés! (10 támadással 1000 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+50 varázspont.) {FM:} Sárkánytőrrel néhányszor megkarcolod a smaragd sárkány bal szárnyát. (3 támadással 147 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) A smaragd sárkány fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 66 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a smaragd sárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A smaragd sárkány néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 91 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel súrolod a smaragd sárkány óriási karmát. (1 támadással 86 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Sárkánytőrrel megérinted a smaragd sárkány bal szárnyát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A smaragd sárkány belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 64 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a smaragd sárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A smaragd sárkány csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 85 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) A smaragd sárkány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +46 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], 2 pular kristály, egy fűszertartó, egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (310,64)-> 40 arany, -2 ÉP] és egy fekete gyöngy. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. 15970 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1285, sebződés: 458, gyógyulás: 79, összesen: -379 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Még egész friss kobudera nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [317,46] Tovább kóborolsz a pusztán. A távolból robbanások hangját hallod. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +46 életerő. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy csapat mópat fatty. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról vakító fény varázslatot lősz a másikra. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. Ellenfeled vakon tántorog! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel néhányszor súrolod a mópat fatty testét. (10 támadással 869 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+43 varázspont.) {KCC:} Sárkánytőrrel valamennyire megsebezgeted a mópat fatty puha torát. (3 támadással 136 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Marásokat ejt rajtad a 20 mópat fatty. (5 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Felkészülsz egy Élet-Halál Érintésre. Ököllel gyengén megütögeted a mópat fatty fejét. (8 támadással 681 életpontot sebezve.) Te 85 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. Transzformálsz! (+34 varázspont.) {HD:} Sárkánytőrrel párszor épp hogy megérintgeted a mópat fatty jobb vállát. (3 támadással 132 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel párszor megpöccinted a mópat fatty testét. (2 támadással 162 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) {FM:} Sárkánytőrrel megkarcolod a mópat fatty puha torát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Hiába próbálsz hátrálni, a 2 mópat fatty többször is megmar! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A 2 mópat fatty még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +46 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 mópat tetemet. 12600 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2025, sebződés: 39, gyógyulás: 99, összesen: +60 ÉP}

Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Elbújsz egy kisebb domb mögött. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Ez nem lehet más, mint egy rd'alv lélektipró. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek. [48 pontot használtál fel, van még 239.]

m 8 mozogsz északra
[317,45] Változik a terep, a fekete Thargodan-hegyek között vagy.

Találsz egy sárkánybarlangot. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Raia hívei emelték. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (ramit kő) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +46 életerő. Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [16 pontot használtál fel, van még 223.]

im imádkozol
Az oltárra helyezel 5 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+122 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 193.]

v 133 elmormolod a 133. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Elmondtad a teljes gyógyulás varázslatot! Sebeid gyógyulnak (+226 életerő). [-50 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 188.]

be 620 bemész a 620. épületbe
Folyamatosan próbálsz rejtőzködni, úgy lopódzol be a hatalmas barlangba. Istenedhez fohászkodsz, hogy segítsen elmenekülni, ha a sárkány mégis otthon lenne. Mocorgást hallasz. Úristen, csak nem a sárkány? De nem, ez a valami annál sokkal apróbb: mindössze egy drakón vicsorog rád.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled fehér glóbusz varázslattal készül a csatára. Egy vakító fény varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled vakon tántorog! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lő rád. 18 életpontot vesztettél. A lény jeget köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (42 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel párszor súrolva eltalálod a márvány drakón csontos pofáját. (8 támadással 700 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+14 varázspont.) {FM:} Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a márvány drakón jobb első lábát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a márvány drakón, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A márvány drakón farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A márvány drakón összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +46 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sárkányfogat. 6426 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 732, sebződés: 86, gyógyulás: 10, összesen: -76 ÉP}

Rémülten nézel körbe: mindjárt nyakadon a sárkány! De nem történik semmi. Kifújva a sokáig benntartott levegőt, tovább lopódzol befelé. Hihetetlen méretű barlangteremmé nyílik a folyosó. És az egészet csillogó kincshalmaz borítja! Most már csak a kincs tetején trónoló óriási sárkánnyal kéne egyezkedned. A hüllő gonosz szemét feléd fordítja, és üdvözlete jeléül felkészül lehelete használatára.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. Ellenfeled vakon tántorog! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy Asylux csapdája varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: káosz szava varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő III. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (84 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel párszor súrolva eltalálod a smaragd sárkány farkát. (10 támadással 875 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 varázspont.) Sárkánytőrrel néhányszor megkarcolod a smaragd sárkány pikkelyes testét. (3 támadással 141 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a smaragd sárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a smaragd sárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 114 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel néhány helyen meghorzsolod a smaragd sárkány testét. (3 támadással 251 életpontot sebezve.) {FM:} Sárkánytőrrel meghorzsolod a smaragd sárkány bal szárnyát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a smaragd sárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A smaragd sárkány farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 75 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +46 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. 15970 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1316, sebződés: 436, gyógyulás: 76, összesen: -360 ÉP}

Boldogan kezdesz turkálni a kincsek között, és igyekszel felmarkolni annyit, amennyit csak elbírsz: A következő kincseket találtad: egy bronzhegyű lándzsa [bronzhegyű lándzsa ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP], 2 mérg. vas dobónyíl [mérg. vas dobónyíl ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP], egy vas dobónyíl, 5 nyílvessző, egy fpi formázó minta és 92 arany. Dübörgést hallasz: kövek potyognak fentről, a barlang kezd beomlani! Menekülsz, fájó szívvel hagyod hátra a maradék kincset. [30 pontot használtál fel, van még 158.]

v 198 313 53 elmormolod a 198. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A forró energia testedbe áramlik. Létrehoztad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(313,51) gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), rd'alv lélektipró (#413)
(313,53) en'trauk faló (#740), dimenziórés (#1773), Chara-din oltár, nekrofun (#173), manakút (#1774), érclelőhely, zafír sárkány (#329)
(314,50) drótszőrű mópat (#426)
(314,52) mópat boly (#583), Thargodan zsoldosok (#310), Raia angyala (#333)
(315,48) smaragd sárkány (#326)
(315,49) ében sziklatorony (#589), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely, márvány sárkány (#328), ében halálhajcsár (#295), márvány drakón (#322), taalru herceg (#307)
(316,47) smaragd sárkány (#326)
(317,45) sárkánybarlang (#620), Raia oltár, érclelőhely, márvány drakón (#322), smaragd sárkány (#326)
(317,46) Chara-din monolitja (#534), mópat fattyak (#317), rd'alv lélektipró (#413)

[313,53] Menet közben akaratlanul is körbenézel a hegyoldalról: mindenfelé sivár pusztaságot és sivatagot látsz. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy dimenziórést. Utad során felfedezel egy oltárt. Chara-din híveié. Felfedeztél egy nekrofunt. Felfedeztél egy félig kész manakutat. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 132 pontot kell rákölteni.) Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (ezüstdarab) találsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +46 életerő. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, friss kobudera nyomokat, amelyek északra, friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
[-100 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 148.]

ef 20 540 energia fejlesztése 20
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-20 TU.] [140 pontot használtál fel, van még 8.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 8.]

szk 212 keresed a 212. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy Tguarkhant. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 8.]

v 83 elmormolod a 83. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Megidézted a szörnycsábítás varázslatot! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 5.]

* 1. BP: használod a 163. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: használod az 1167. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 3. BP: használod a 73. pszi képességet
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 4. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy végső mozdulattal előhívod az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+0 gonoszság.) Sheran cserepében jókora, szüretelhető növény nőtt. Szereztél 3 borkonyó bibét. Lassan visszatér az erő bénult tagjaidba. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 28, 16, 30.
Küzdelmes kalandjaid után megpihensz táborhelyeden, és felkészülsz a Szertartásra, melyet talán még őseid sem ismertek... ám hiába próbálsz tudatod legmélyére férkőzni, hogy meríts az Élet Forrásából, de az ott talált Tudás már nem képes tovább tágítani létezésed korlátait. Figyelem: 1 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját nyel le az ekharion bébi. 3 kaját fal föl a sivatagi doareg. 8 kaját fal föl a tüskés gigaféreg. 3 kaját fal föl az ezoterikus mardel. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, táborhelyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól az 50. szint felé kacsintgató veterán helyett minden vonzó és dicséretes címet egyszerre birtokló kalandozó-istenség. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +93 max. varázspont, +16 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 4 tulajdonság-pontot, és 4 képesség-pontot.
Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 780 pontot. A következő körben tehát 780 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Alaron, egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű kobudera férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Raia földi és égi helytartója vagy. A Sziklaöklök (#9144) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 794. fordulód.

Erő: 93 (110) Szint: 50 Merészség: 5/5 Magasság: 149 cm
IQ: 102 (107) Támadás: 88 (93) Agresszió: 5 Testsúly: 56 kg
Ügyesség: 91 (100) Védekezés: 115 (125) Menekülés: 50 % Életkor: 48/50 év
Egészség: 94 (105) Életpont: 1474/1178 Jellem: jó (777) Tul. pont: 4
Szerencse: 98 (114) Varázspont: 3157/2952 Pénz: 30943 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 77/21 Pszi pont: 362/618 Halhatatlanság: 7 % EFejl: 30
Eddig összesen 6425 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 133331 TP-t kaptál. Jelenleg 20422221 TP-d van. A következő szinthez még 4577779 TP szükséges. Trófeáid: rubin sárkány, Friedurgonoma, triklem drakolder. A 726. fordulódban 79328 arany került a bankszámládra. 106299 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 14/17 ökölvívás: 48/31 (+11%) szúrófegyverek: 21/6 (+6%)
vágófegyverek: 30/84 ütőfegyverek: 8/71 lőfegyverek: 6/46
dobófegyverek: 33/1 (+1%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); mihlanil dobótőr (#599) (2 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
313,53 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 148,87
Legfeljebb 110 TU-t válthatsz TVP-re.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 98/77 (+48%) 2. nyomkövetés: 117/96 (+47%) 3. mászás: 25/80 (+10%)
4. csapdakészítés: 65/18 (+6%) 5. csapdaészlelés: 24/62 6. gyógyítás: 93/70
7. titkosírás: 21/92 8. felderítés: 41/93 9. szörnyidomítás: 23/33
10. teológia: 161/18 (+12%) 11. taumaturgia: 68/82 (+12%) 12. szerencsejáték: 9/89
13. versengés: 26/1 14. harcművészetek: 51/45 15. zene: 242/51
16. szörnyismeret: 51/21 17. pszi: 38/16 (+4%) 18. zárnyitás: 20/33
19. vadászat: 95/15 20. vitalitás: 26/88 21. bányászat: 39/82 (+5%)
22. úszás: 34/18 23. főzés: 43/13 24. csapatmunka: 2/18

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 3

FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet)
deus ex machinád 0 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 40 TVP-ért
készítesz szárnyas hernyót (#69) (max. 5 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), púderkövet (#119) (max. 5 darabot )
elfogod gátvakondot (#57) háló-csapdával (#220), szőrös bozsót (#149) hurokcsapdával (#217), sivatagi doareget (#240) fedett veremmel (#219), Tguarkhant (#212) Tguarkhan-csapdával (#356)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 20, max: 50)
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), massza (#217), szubreális vámpír (#223) (csak egyszer), átokosztó (#372), lidércúr (#252), zombi mágus (#389), lélekorzó (#390), bolyongó lidérc (#388), quwarg őrparancsnok (#677), quwarg anyakirálynő (#269), quwarg tűzköpő (#678), ősquwarg (#300), quwarg gigász (#7128) (csak egyszer), Quwaxotix (#961), smaragd sárkány (#326), ében sárkány (#327), márvány sárkány (#328), zafír sárkány (#329), rubin sárkány (#330)
Barátságosság (aktív: 15, max: 50)
kérődző etra (#368), epokitféreg (#147), ryuku csapásvezető (#778), Ciang Csí (#978), nómenklatúra (#158), bűbájlidérc (#761), kronotapír (#286), szellemdarázs (#481), élőholt mágus (#175), Raia angyala (#333), skarlátdémon (#790), Raia szent lovagja (#239), éjfattyak (#9096), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) gigaököl (#49, 12 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) savhurrikán (#107, 40 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) inst.szingularitás (#129, 20 VP) var.tárgy készítés (#153, 300 VP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) a hatalom szava (#196, 50 VP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) Asylux csapdája (#233, 20 VP)
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) sivatagi vihar (#244, 35 VP) jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP)
időcsere (#285, 5 VP) speciális védelem (#292, 50 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) sebezhetőség (#366, 50 VP) klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP)
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP)
analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP)
életpajzs (#142, 16 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP) égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP)
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) tűzvihar (#175, 24 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 18 VP)
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP)
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) menekülés (#212, 12 VP)
aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) armageddon (#218, 100 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +2 vp 8 költség alatt; taumaturgia: +2 vp 8 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
láth. észlelése (#78) égető tekintet (#164) harci induló (#443) tulajdonságpajzs (#26)
szürkeáll. aktiv (#71) esszenciavédelem (#165) esszenciavédelem 2 (#188) hadiszerencse III (#59)
tárgyvédelem (#178) szörnycsábítás (#83) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
2. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 20)
lángcsóva (#31), vakító fény (#43), puha ütés (#60), izomernyesztés (#33), banshee-sikoly (#373), energiafolyam (#136), gyóntatás (#56), háló (#186), Asylux csapdája (#233)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
pszi-acéltorony (#98), hhaar burka (#32), hhaar burka II (#162)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 23, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
tisztítótűz (#44) >> borzalmas varkaudar (#166) tisztítótűz (#44) >> autentikus vámpír (#154)
tisztítótűz (#44) >> nómenklatúra (#158) élőholt pozdorja (#134) >> csontváz hadúr (#423)
energiafolyam (#136) >> ősi szellem (#422) energiafolyam (#136) >> kísértetvarázsló (#424)
energiafolyam (#136) >> szubreális vámpír (#223) Asylux csapdája (#233) >> kisebb quwarg isten (#213)
teljes őrület (#118) >> viharóriás (#278) élőholt pozdorja (#134) >> óriás csontváz (#176)
energiafolyam (#136) >> halálelementál (#279) gyóntatás (#56) >> gonoszok (#988)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 23, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
menekülés (#212) >> gonoszok (#988) védelem tűz ellen (#38) >> rubin sárkány (#330)
védelem tűz ellen (#38) >> quwarg tűzköpő (#678) fehér glóbusz (#47) >> jégelementál (#277)
védelem tűz ellen (#38) >> tűzelementál (#276) védelem tűz ellen (#38) >> Orkhan Thai (#238)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418) fehér glóbusz (#47) >> varkaudar bajnok (#190)
védelem tűz ellen (#38) >> ongóliant (#159) tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176)
varázsvédelem (#34) >> borzalmas varkaudar (#166)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +18 lopás ellen) státusz: OK
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +13 védettség;) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +45 kg teher) státusz: OK
ekharion bébi (#768) (építő: +67% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Lássuk, be tudsz-e jutni az Iszonyat Citadellájába: küldd a Semmibe Molgant!
2.) Bizonyítsd határtalan jóságodat! Egy körben legyél mindenkivel barátságos, úgy, hogy legalább hat kalandozóval találkozol (a táborozás nem számít bele).
3.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 5)

HŐSTETTEID
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 1577, pontszámod: 12606.
Olimpiai helyezéseid: második hely a 3. kategóriában a XXVII. olimpián.
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: harmadik hely az 1. kategóriában az I. nyílt olimpián, első hely a Vadászatban az I. nyílt olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kasztropl. trafó (145)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
tisztelet a mest. (246)
a butaság ára (273)
harcművész iskolák (317)
az élet forrása (337)
földmágia (357)
a mágia szeretete (393)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) OK
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
vakmerőség (526) OK
gyűjtögető életmód (533) OK
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 62 TU. szükséges még: 88 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1222 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4 gyöngymangó (#135) 28 kaja (#2) 10 mihlanil dobótőr (#599)
18 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
53 arany (#50) 2 aranytű (#272) 1 csalánvirág (#582)
14 drótszőr (#37) 1 ezüst karkötő (#158) 7 fekete gyöngy (#99)
1 fpi formázó minta (#419) 2 fűszertartó (#210) 3 mópat tetem (#584)
5 nyílvessző (#108) 3 pular kristály (#239) 2 sárkányfog (#617)
23 sárkánypikkely (#292) 1 vas dobónyíl (#189) 1 zafír erőöv (#397)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(313,53) en'trauk faló (#740), dimenziórés (#1773), Chara-din oltár, nekrofun (#173), manakút (#1774), érclelőhely, zafír sárkány (#329)

Üzenet küldése a karakternek