78. forduló, 80. forduló, Ryu Rover összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. febr. 22. 9h:40'
EZ A 493. JÁTÉKHETED, 79. FORDULÓD
494. játékheted kezdete: márc. 1.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
E-mail!
KALANDOZÓ: #4058
SZÁMLA : XXXX

RYU ROVER KALANDJAI


14 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [61,101] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 2 tankány karmot (20 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 mászókarmot (20 arany), 1 kis vaspajzsot (41 arany), 5 magszim belet (25 arany), 1 madártollat (100 arany). Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 rövid íjat (30 arany). Átveszed a sikeresen eladott 2 tankány karom (eladási ár: 100 arany, ebből a kezelési költség: 10 arany) ellenértékét.
Zúgás, tompa dübörgés kél füledben - eljött a dagály ideje. A vér tengere kiemelkedik medréből, erővel töltve fel az üres kelyheket. Magadhoz térsz álomtalan álmodból, és utadra indulsz. Tudod, ha harcot hoz is az éj, végén mindig megtelik a kehely (a tested) a tenger erejével. Aztán mielőtt eljő a hajnal, s az apállyal visszahúzódik magába, összegyűjti a kelyhek gyümölcsét; téged pedig újra magával ragad a halálos álom...
Nyugodt meditációdat ismerős látogató zavarja meg. A FÉNY hordozóinak hírnöke ismét veled tölt egy kis időt. Beszélgettek, kacagtok, jól érzitek magatokat. A NAPpal éjszakába vált, s SZEMedet eltakarja az álmosság. Vendéged is távozik, s távoztával a téged körülvevő FÉNY is megfogyatkozik...
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az szomjazástól, azért visszanyerted erőd egy részét. (+6 életerő.) [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy proteinfecske nyomára bukkansz. Hiába. Semmi eredmény. [8 pontot használtál fel, van még 208.]

* 1. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Amíg jellemed nem megfelelő, istened nem engedi, hogy varázsoljál. [0 pontot használtál fel, van még 208.]

kf 159 2 kézbeveszed/felveszed a 159. tárgyat a bal kezedbe
A bal kezedbe veszed a kis vaspajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 208.]

kf 107 108 kézbeveszed/felveszed a 107. tárgyat a 108. tárggyal
Elrakod a parittyát, majd előkészíted a rövid íjat.
Lövedékként nyílvesszőt fogsz használni. [0 pontot használtál fel, van még 208.]

kt 3 1 elkészíted a 3. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 vizestömlőt. [20 pontot használtál fel, van még 188.]

m 1 2 1 mozogsz északkeletre, keletre, északkeletre
[62,100] Szűnni nem akar a zöld síkság. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Warn pusztáin jársz.


(Továbbmész...) [63,100] A talaj lápossá, ingoványossá válik: mocsárvidéken jársz. A sűrű köd megnehezíti a látást. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy tesh alligátor. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Elszántan ellenfeledre támadsz. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a tesh alligátor hüllőtestét. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) Óriási tüskéi sebeznek. (-3 életpont.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ököllel néhányszor megcsapod a tesh alligátor testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-2 életpont.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Észreveszel egy gyíkfű csomót. (ld. enc.) Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyíkfüvet. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [64,99] A terep változik: ismét síkságon vagy. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon.

Látsz egy mély kutat. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Teleiszod magad a hűsítően hideg, tiszta vízzel. Teletöltöd vízzel a kulacsodat.
(Feltételes mászás:) Odaerősíted a kötelet a kút széléhez, és ügyesen lemászol. Szerencsére pont elég hosszú volt a kötél. Köves talajra érkezel. Egy pillanatig feszülten figyelsz, majd kutatni kezdesz. Találtál valamit! Közelebbről megvizsgálod - szereztél 7 sünmedve tüskét. Miután elhagytad a sötét helyet, elpakolod a kötelet. [44 pontot használtál fel, van még 144.]

gy 20 gyógyítás 20 pontért
Egy jó masszírozás mindig felfrissít. Egyedül ugyan egy kicsit nehezen megy, de mielőtt teljesen összegabalyodnál, máris sokkal jobban érzed magad. (+33 életerő.) [20 pontot használtál fel, van még 124.]

f 92 kísérletezel a 92. tárggyal
Előpakolsz a zsákodból, és töprengeni kezdesz egy új műszaki újdonság kifejlesztésén. Hosszú idő telik el... Ez az, maestro! Kitaláltad, hogyan csinálhatsz ketrecet. (ld. enc.) 327 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 114.]

fog 102 217 elfogod a 102. szörnyet a 217. tárggyal
Sajnos még nem ismered azt a csapdafajtát. [0 pontot használtál fel, van még 114.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[65,98] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy nukleáris cickány. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a rövid íjjal. Elrepül 2 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a nukleáris cickány bal hátsó lábát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-8 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 11 aranyad is. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a nukleáris cickány testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-2 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 9 aranyad is. Kí energiáidat fókuszálva, készen állsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a nukleáris cickány testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-5 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 9 aranyad. Elmegy a kedved a harctól. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Eszedbe jut, hogy láttál egyszer egy ork sámánt munka közben. Terpeszbe állsz, két karod a magasba emeled, és megpróbálod utánozni a sámán szavait: "I szkúsná, i grúsztna, i nyékámu vrúku pádágy vminútu dusévnuj nyezgódu...". Kicsit nehezen mondod ki a nyelvtörő szavakat, de mire a végére érsz, érzed jótékony hatását. (+46 életerő.) Előtted csörgedezik egy kis patak, amely északkeletről folyik délnyugatra. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [66,97] Síkság, továbbra is csak síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Vékony, de tiszta vizű patakra bukkansz, amely északról folyik délre. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Raia hívei emelték. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. (ld. enc.) Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy uzbány. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a rövid íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 nyílvessző. Alaposan megsorozod az uzbány pikkelyes nyakát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az uzbány testét. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Megcsipkedi az uzbány a jobb válladat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az uzbány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 310 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}


(Továbbmész...) [67,96] Szűnni nem akar a zöld síkság. A távolban füstoszlop kígyózik az ég felé. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy tűzbokrot. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Úgy gondolod, hogy a közeledő sóhajtó dorony nem jelenthet komoly veszélyt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

A rövid íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 nyílvessző. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. Elszántan a másikra támadsz. Ököllel többször eltalálod a sóhajtó dorony bal oldalát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sóhajtó dorony testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony feléd harap, de sikertelenül. Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}


Összeakadsz egy fekete, hosszú hajú, barna szemű elf nővel. Fekete a bőre. Egy bakkura csizmát, egy bőrsisakot, egy denevér szimbólumot, egy kígyóbőr kesztyűt és egy rőtmanó kacagányt visel. Fegyverzetét egy északi aurach trófea, egy sóhajtó dorony trófea és egy törpemammut trófea díszíti. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát, bal kezében egy csontkést tart. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: jó jellemű, ahogy Te is az vagy. Összeismerkedtek. Az ő neve Fekete Vio. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
[60 pontot használtál fel, van még 54.]

m 1 mozogsz északkeletre
[68,95] Szűnni nem akar a zöld síkság. A területet néhol teljesen kopárra rágták a quwargok. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy törpemammut. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

A rövid íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a törpemammut testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Kí energiáidat fókuszálva, készen állsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a törpemammut bal oldalát. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) A törpemammut meglök agyarával. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ököllel párszor keményen megütöd a törpemammut fejét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Agyarával a törpemammut kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Tharr rúnaköve. Egy quwarg mozdul a földön. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 44.]

al 4 17 27 áldozol: a 4. tárgyat a 17. tárgyat a 27. tárgyat
Felkészülsz a szertartás végrehajtására. Száraz gallyakat hordasz a rúnakőre, majd rárakod a botot, a szögletes követ és a vizet. Ezután tüzet csiholsz, és meggyújtod az egészet. Világossárga és halvány kék lángok kapnak a kupacba. Buzgón imádkozni kezdesz, mormolva, hogy a kő szelleme és az isten, akit szolgál, hallgasson meg. Néhány perc alatt porrá ég az egész áldozat. A fekete kupacot pillanatnyi széltölcsér kapja fel. Szemedet a kőre függeszted, amelyen nyoma sem látszik, hogy micsoda tűz égett rajta még egy pillanattal előbb. Feszülten várakozol... Dübörgő hang szólal meg:
"Á, szóval el akarsz árulni? Jól van, menj csak, a hozzád hasonló gyengéknek úgysincs helye a követőim közt. De előbb visszaadod, amit kaptál tőlem..."
A következő pillanatban megjelenik egy büntető praglonc. (ld. enc.) A menekülés lehetetlennek látszik.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a rövid íjjal. Elrepül 2 nyílvessző. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ki-energiákat gyűjtve, Sashoroggal próbálkozol. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a büntető praglonc testét. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a büntető praglonc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Gyengülsz. (-1 erő.) Varázstudásod szökik! (-4 max. varázspont.) Gyengülsz. (-1 max. életerő.) Elfelejtettél néhány varázslatot. Mostantól nincs istened! Majdnem találtál. De csak MAJDNEM. A büntető praglonc néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Agyi energiáid szöknek. (-1 IQ.) Varázstudásod szökik! (-5 max. varázspont.) Gyengülsz. (-1 max. életerő.) A támadás javítása érdekében Sashorgot alkalmazol. Ököllel párszor megpöccinted a büntető praglonc testét. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) A büntető praglonc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Egyre sutább leszel. (-1 ügyesség.) Varázstudásod szökik! (-5 max. varázspont.) Gyengülsz. (-1 max. életerő.) Ezt a támadást elhibáztad! Karmával néhányszor a büntető praglonc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Vitalitásod redukálódik. (-1 egészség.) Varázstudásod szökik! (-5 max. varázspont.) Gyengülsz. (-1 max. életerő.) Kegyetlen precizitást nyújt támadásodhoz a Sashorog alkalmazása. Ököllel gyengén megütögeted a büntető praglonc jobb lábát. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) A büntető praglonc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Egyre szerencsétlenebb leszel. (-1 szerencse.) Varázstudásod szökik! (-5 max. varázspont.) Gyengülsz. (-1 max. életerő.) A praglonc most már hagyja, hogy elvonszold magad. Túl sok sebet kaptál. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

[20 pontot használtál fel, van még 24.]

gy 20 gyógyítás 20 pontért
Találsz néhány meztelen csigát a legritkább fajtából. Azonnal felismered a lehetőséget. Összegyűjtesz egy párat, majd összekevered némi száraz páfránylevéllel. Az így nyert kenőcsöt magadra kened, és várod a pozitív hatást. (+32 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [20 pontot használtál fel, van még 4.]

m 8 mozogsz északra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

szk 91 keresed a 91. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy alpesi tehenet. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

kt 34 1 elkészíted a 34. tárgyat (1 darabot)
Nincs annyi pontod, hogy akár egyetlen ásót is készíthess/gyűjthess. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 1.]
Lestrapálva a nap eseményeitől, táborhelyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz.
Ebben a körben 1 pontod maradt, ebből a következő körre 1 pontot vihetsz át. Kapsz még 220 pontot. A következő körben tehát 221 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


RÖVID ÍJ (107. TÁRGY)
Rövid íjat bozótos vagy erdős terepen készíthetsz 40 pontért, a KT 107 paranccsal. Ehhez szükség van egy magszim bélre és egy smirglilevélre (alkalmas botot automatikusan keresel). Nyílvesszőket a rövid íjhoz szintén erdős és bozótos terepen készíthetsz a KT 108 paranccsal, 4 pontért, ha van madártollad. Ezek a nyilak d8+2 sebzést tudnak okozni. A bronzhegyű nyilak a rövid íjhoz sajnos nem jók (nem lehet őket vele elég erősen kilőni). A rövid íjat automatikusan használod élelemszerzésnél anélkül, hogy a nyilaid fogynának.

TESH ALLIGÁTOR (353. SZÖRNY)
A mocsarak veszélyes ragadozói az alligátorok, szerencsére a tesh fajba tartozók az apróbbak. Persze ezek a kétméteres "apróságok" is elég nagyot tudnak harapni, különösen, ha nem vigyázol, és sikerül egynek meglepnie. A tesh alligátor ellen a szúró a legjobb, az ütő a legkevésbé hatékonyabb, és harcművészeknek különösen kellemetlen ellenfél, a bőrén meredező tüskék miatt.

GYÍKFŰ CSOMÓ (200. NÖVÉNY)
Különösen élénkzöld, hosszú szálú fűcsomót pillantasz meg a földön. Némi vizsgálódás után rájössz, hogy ez gyíkfű. A gyíkfű bizonyos időközönként terem, duzzadt, nedvedző szálakat. Ha ilyenkor bukkansz egy csomóra, automatikusan gyűjtesz belőle, TVP költség nélkül. Ha sikerül begyűjtened két adag gyíkfüvet, akkor a H 201 paranccsal, 4 TVP-ért a talpadra kenheted. Ilyenkor aktiválódik a fűben lapuló halvány mágikus erő, és beturbózza a lábaidat. Abban a körben, amikor a talpadra kented, 9 mezőt léphetsz.

KETREC (216. TÁRGY)
Szóval úgy döntöttél, hogy ketrecet építesz! Hát, nem lesz egy könnyű feladat. Először is szükség van két antilopbőrre, amelyeket 6 csepp spiritusszal kicserzel. A megkeményedett bőrök lesznek a ketrec teteje és alja. A rácsokhoz szükséged van 6 fémrúdra, amelyeket 12 csepp ragasztóval és 12 sünmedve tüskével fogsz rögzíteni. Ahhoz, hogy keretes, nyitható ajtót tudj csinálni, szükséges még egy bot és egy kötél, amellyel távolról tudod nyitni-csukni, ill. csukott állapotban rögzíteni. Ez a hatalmas vállalkozás 90 TVP-t igényel, és a KT 216 parancsot kell hozzá kiadnod. Ja, és mi értelme elkészíteni ezt a böhöm nehéz tárgyat, ami annyira nehéz, hogy még ellopni is lehetetlen? Nos, majd megtudod, ha járatos leszel már a szörnyek foglyul ejtésének tudományában.

SZENT TÖLGYFA (393. TÁRGY)
Először nem hiszel a szemednek. Majdan, miként többször is körbejárod megbizonyosodsz róla, hogy a legendákból ismert szent faóriást mégsem álmodod: valóban előtted áll. Miközben kérgét tapogatod, úgy érzed, mintha beszélne hozzád; ám hiába figyelsz, csak a természet békéje és harmóniája ér el hozzád. Megpróbálsz visszaemlékezni arra, amit e Tölgyről regéltek, de csak halvány utalások futnak át tudatodon a Druidákról és hatalmukat hűen mutató szent fáikról és ligeteikről. Annyi mindenesetre biztos: kellemes pihenés ígérkezik óvó karokként föléd boruló ágai alatt és érezhetően nagyon közel áll a természet Istennőjéhez... S ha kipihented magad, ródd le hálád a fának néhány csepp tiszta vízzel. [Ez egy tudatalatti kényszer, tehát akkor is fogsz öntözni, ha gonosz vagy!] A Szent Tölgyfa kiirtása igen sok munkát kíván. A Szent Tölgyfánál Sheran hívei ugyanúgy IMádkozhatnak, mint az oltároknál.

BÜNTETŐ PRAGLONC (125. LÉNY)
A büntető praglonc félisteni hatalmú, majdnem halhatatlan lény. Mintegy három méter magas, bőre szinte teljesen átlátszó fehér vagy szürke. Nagyjából egy emberre hasonlít, kivéve zölden vagy pirosan izzó szemeit és hosszú, recés karmait. Gyakorlatilag csak akkor találkozhatsz vele, ha komolyan kihívod istened haragját, vagy a hatalom olyan csúcsára jutsz, hogy a halhatatlanságért egy istennel küzdesz meg. A büntető praglonc érintése iszonyatos. Elfutni előle nem lehet, de nem is mindig szükséges: a büntető praglonc elsődleges célja a büntetés, nem a gyilkolás. Ha nem akarja, akkor nem öl meg, csak megbüntet azért, mert elhagytad istened. Különösen azok járhatnak pórul, akik még sem várva az első oltár felszentelését, azonnal elhagyják istenüket - hiszen ilyenkor nyilvánvalóan csak az árulás volt a céljuk. Azt tárgyalni, hogy melyik fegyver a legjobb ellene, sületlenség lenne: még soha senki nem volt képes ezen a lényen komoly sebet ejteni.

KARAKTERLAP

Ryu Rover, egy fekete, copfos hajú, kék szemű kobudera férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Ez a 79. fordulód.

Erő: 18 (19) Szint: 13 Merészség: 5/3 Magasság: 149 cm
IQ: 19 Támadás: 12 Agresszió: 3 Testsúly: 51 kg
Ügyesség: 14 Védekezés: 23 Menekülés: 40 % Életkor: 26/26 év
Egészség: 16 Életpont: 173/94 Jellem: jó (5) Tul. pont: 0
Szerencse: 14 Varázspont: 25/25 Pénz: 668 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 327 szörnyet (1 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 639 TP-t kaptál. Jelenleg 38320 TP-d van. A következő szinthez még 9680 TP szükséges. Trófeáid: vérszomjas csüldő, karmos tankány, sullár. A 77. fordulódban 133 arany került a bankszámládra. 136 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 16 szúrófegyverek: 2 vágófegyverek: 2
ütőfegyverek: 2 lőfegyverek: 10 dobófegyverek: 10

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << ököl (#28)
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 7 2. nyomkövetés: 20 3. lopás: 1
4. mászás: 3 5. csapdakészítés: 5 6. csapdaészlelés: 3
7. gyógyítás: 33 (+1) 8. titkosírás: 2 9. felderítés: 2
10. teológia: 4 11. harcművészetek: 11 12. szörnyismeret: 5
13. zárnyitás: 1 14. vadászat: 5 15. bányászat: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 35% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 3 alkalommal)
segítesz max. 30 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), kerek követ (#19) (max. 20 darabot )
mászol max. 48 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 1, max: 12)
manifesztátor (#124)

Összsúly: 27.77 kg Megterheltség: 57%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 110 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
29 arany (#50) 1 bot (#4) 1 evaporőr háj (#105)
3 kaja (#2) 8 nyílvessző (#108) 1 szögletes kő (#17)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 gyíkfű (#201) 7 sünmedve tüske (#14) 1 uzbány csőr (#169)
39 víz (#27) 1 vizestömlő (#3)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(63,100) tesh alligátor (#353), gyíkfű csomó (#200, belőle készíthető: #201)
(64,99) mély kút (#93), tavacska
(65,98) nukleáris cickány (#155), patak
(66,97) patak, Raia oltár, szent tölgyfa (#393), uzbányok (#102)
(67,96) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), sóhajtó dorony (#112), Fekete Vio (1002. kalandozó)
(68,95) törpemammut (#115), Tharr rúnaköve, büntető praglonc (#125)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2006.02.20 14:53 Változások a számládon! 70 zsetont átutaltak a(z) 6108. számláról!
˙

Üzenet küldése a karakternek