787. forduló, 789. forduló, Alaron összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2013. jan. 22. 9h:12'
EZ A 802. JÁTÉKHETED, 788. FORDULÓD
803. játékheted kezdete: jan. 23.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 27 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1969
SZÁMLA : XXXX

ALARON KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [315,50] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 1 möszehát pajzsot (1 arany kikiáltási áron), 35 vas dobónyilat (1 arany kikiáltási áron), 34 ezüstshurikent (1 arany kikiáltási áron), 19 rejtőköpenyt (1 arany kikiáltási áron), 1 mithril sisakot (1 arany kikiáltási áron), 12 bíbor erőövet (1 arany kikiáltási áron), 5 zafír erőövet (1 arany kikiáltási áron), 5 varkaudar csészét (1 arany kikiáltási áron), 18 shinai gömböt (1 arany kikiáltási áron), 17 térhajlító kavicsot (1 arany kikiáltási áron), 30 szent jogart (1 arany kikiáltási áron), 13 kvazárt (1 arany kikiáltási áron), 5 szárnyas hernyót (1 arany kikiáltási áron), 79 sárkánypikkelyt (1 arany kikiáltási áron), 127 teriád férget (1 arany kikiáltási áron), 1 sárkányfogat (1 arany kikiáltási áron), 3 sárkányfogat (1 arany kikiáltási áron), 1 mösze hátpáncélt (1 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.) Idegen jelenlétet érzel a fejedben. Amióta találkoztál azzal a lénnyel, többször is előfordult már. Hogy mit keresett, nem tudod, de néha nem emlékszel dolgokra, keresed a tárgyak, lények nevét. Tudod, hogy nem most találkozol ezzel a valamivel... De mikor is? Hol is? A mostani alkalom más: a lényre gondolsz, érzed, hogy fájdalmai vannak. Segíteni akarsz neki, önként ajánlod fel neki véredet, erődet. És ő kegyesen elveszi, térdre kényszerít, ahogy belőled regenerálja sérüléseit... Többen csodálkozva néznek rád. Nem tudják - nem tudhatják -, milyen az, ha egy vámpír bélyegét viselik...
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+116 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+203 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+72 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+12 tudatpont.) A lottó 1008. hetének nyerőszámai: 12, 10, 21. 2 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 12 arany nyereményt kapsz.
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy mópat fatty nyomára bukkansz. Megérte kutatni - találsz egy kifejlett példányt.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled vakon tántorog! A szilánk működik (+2 életpont). Mihlanil dobótőrt hajítasz a másik védtelen testébe. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 mihlanil dobótőr. Pár lövedéked átjárja a mópat fatty bal oldalát. (6 támadással 227 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel néhányszor súrolod a mópat fatty jobb hátsó lábát. (8 támadással 983 életpontot sebezve.) {FM:} Sárkánytőrrel néhányszor megkarcolod a mópat fatty fejét. (3 támadással 132 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a 18 mópat fatty csáprágójával. (12 támadástól 60 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel párszor súrolva eltalálod a mópat fatty jobb első lábát. Kritikus ütés! (7 támadással 672 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a mópat fatty testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +46 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 mópat tetemet. 12600 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2056, sebződés: 77, gyógyulás: 20, összesen: -57 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 983.]

* 1. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 973.]

* 2. KP: t. energia kisütése: 37
Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-1 TU.] [5 pontot használtál fel, van még 968.]

* 3. KP: elmormolod a 78. varázslatot a 164. varázslatot a 443. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. [-9 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 966.]
Fürgén varázsolsz! [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 964.]
Beizzik a turbómágia. Érzed, ahogy a harci induló ritmusára mozdul minden izmod (+20 támadás). [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 962.]

* 4. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot a 86. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 960.]
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 960.]
Gyorsvarázsolsz! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 960.]

* 5. KP: használod a 71. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Pszi energia árad szét testedben. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 955.]

* 6. KP: elmormolod az 1. varázslatot a 165. varázslatot a 188. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 953.]
Fürgén varázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 951.]
Fürgén varázsolsz! Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 949.]

* 7. KP: használod a 841. tárgyat
Használod a varkaudar csészét. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 949.]

* 8. KP: használod az 1101. tárgyat
Használod a Niagren pálcáját. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 949.]

kf 564 kézbeveszed/felveszed az 564. tárgyat
Lecsatolod az arany pikkelyvértet, majd magadra öltöd a dalebg.kristályvértet. [0 pontot használtál fel, van még 949.]

f 585 kísérletezel az 585. tárggyal
Tudós munkába kezdesz, hátha feltalálsz valami kézzelfoghatót. Telik múlik az idő... Brávó! Feltaláltad, hogy hogyan csinálhatsz mágikus pulzánst. (ld. enc.) 435 tapasztalati pontot kaptál. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [10 pontot használtál fel, van még 939.]

ftv 38 330 felt. tám/véd. varázslat a 38. varázslatot a 330. szörnyet
Ok, ezt a védekező varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 939.]

v 168 elmormolod a 168. varázslatot
Ezt a varázslatot már elmondtad egyszer! [0 pontot használtál fel, van még 939.]

m 5 4 mozogsz délnyugatra, délre
[314,51] Fáradtan folytatod az utadat a végeláthatatlan, kiégett pusztaságban. Gyorsan ellátod a sebeidet: +46 életerő. Mozgást észlelsz oldalról. Egy áldott okerón nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled vakon tántorog! Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mihlanil dobótőrt ragadva megsorozod ellenfeledet. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 6 mihlanil dobótőr. Alaposan megsorozod az áldott okerón jobb vállát. (6 támadással 220 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel néhány helyen meghorzsolod az áldott okerón bal oldalát. (7 támadással 618 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+124 életerő). Transzformálsz! (+61 varázspont.) {FM:} Sárkánytőrrel kicsit megsebzed az áldott okerón testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Az áldott okerón ollója a levegőben csattan. Az áldott okerón még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 áldott követ. 1050 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 881, sebződés: 0, gyógyulás: 137, összesen: +137 ÉP}

Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Elbújsz egy kisebb domb mögött. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy ml'othag szürcsölő. Amikor elhal a zaj, előmászol.


(Továbbmész...) [314,52] Tovább barangolsz az élettelen pusztaságban. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mópat bolyt. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Egy Thargodan zsoldos közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Itt csata lesz.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiafolyam varázslatot lősz. 320 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mihlanil dobótőrt hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 mihlanil dobótőr. Lövedékeiddel perforálod a Thargodan zsoldos jobb vállát. (6 támadással 223 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel megpöccinted a Thargodan zsoldos testét. (1 támadással 90 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) {KCC:} Sárkánytőrrel megkarcolod a Thargodan zsoldos bal lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) A Thargodan zsoldos karma a fejed mellett suhan el! A Thargodan zsoldos fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 5930 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 684, sebződés: 14, gyógyulás: 7, összesen: -7 ÉP}

Mozgást észlelsz oldalról. Csak egy mösze uralkodó. Megvető mosollyal várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Sunyi ellenfeled, egy láthatatlan védekező pszi felrakásával szöszmötöl! Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiafolyam varázslatot lősz. 318 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy rovarfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 34 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Teli erőből mihlanil dobótőrt dobsz az ellenfeledre. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 mihlanil dobótőr. Pár lövedéked átjárja a mösze uralkodó testét. (6 támadással 229 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a mösze uralkodó bal oldalát. (8 támadással 712 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+71 varázspont.) {FM:} Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a mösze uralkodó jobb hátsó lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) A mösze uralkodó megcsípi a jobb combodat. (1 támadástól 154 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +31 ÉP.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-16 pszi pont.) (-2 TU.) Hoppálé! 2 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. A mösze uralkodó megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 68 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Ellenfeled rovarfelhő varázslatot lő rád. 33 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Hoppálé! 1 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. A mösze uralkodó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +46 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 mösze hátpáncélt. 15876 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1311, sebződés: 289, gyógyulás: 47, összesen: -242 ÉP}

[32 pontot használtál fel, van még 907.]

h 364 használod a 364. tárgyat
A boly körül csápolsz, de egyetlen mópatot sem tudsz elejteni. [2 pontot használtál fel, van még 905.]

h 364 használod a 364. tárgyat
A boly bejáratánál lesel az alkalmas pillanatra, hogy mópatot ölj, de sikertelenül. [2 pontot használtál fel, van még 903.]

h 364 használod a 364. tárgyat
Bumm! Leöltél egy mópatot. Vigyorogva teszed el a tetemét. [2 pontot használtál fel, van még 901.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[313,51] Barangolsz az útnélküli pusztában. A repedezett, kiégett földön, a megolvadt kőzetek közt egyetlen fűszálat sem látsz. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Egy porkupac mögé bújsz. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy Dl'orkhaugruk. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gyilkos csalánt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +46 életerő. Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. [16 pontot használtál fel, van még 885.]

kt 582 elkészíted az 582. tárgyat
Begyűjtöttél 1 csalánvirágot. Ügyességed TF-elődött. [9 pontot használtál fel, van még 876.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[312,52] A Sötét Föld egyik legveszélyesebb területére, a mocsárba tévedtél be. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Néhány zsombék között megpróbálsz láthatatlanná válni. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy lélekelementál volt. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Látsz egy quwargot. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +46 életerő. [16 pontot használtál fel, van még 860.]

h 79 használod a 79. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 860.]

ep 146 150 építed a 146. tárgyat 150 pontért
Ehhez sajnos nem megfelelő terepen vagy. [0 pontot használtál fel, van még 860.]

h 141 használod a 141. tárgyat
Hosszú keresés után sem találsz oltárt, amelynél imádkozhatnál. [0 pontot használtál fel, van még 860.]

im imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 860.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[312,53] Felkapaszkodsz a hegyek közé. A sziklák tiltón, fenyegetőn emelkednek fel előtted. A távolban hatalmas, szárnyas teremtmény kél útra a horizonton. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Azonnal rájössz, hogy egy kr'uagon pusztító ijesztett meg. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy kátránygödröt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Raia hívei emelték. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (ramit kő) van a föld alatt! Gyorsan ellátod a sebeidet: +46 életerő. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [312,54] Változik a vidék, megolvadt kőzettel borított, kiégett pusztaságra értél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő.
(Feltételes támadás:) Egy smaragd sárkány! Ezt kerested. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Távolról vakító fény varázslatot lősz a másikra. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. Ellenfeled vakon tántorog! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy Asylux csapdája. Semmi eredménye! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: káosz szava varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből mihlanil dobótőrt dobsz az ellenfeledre. A Kitérés Művészetének technikáját használod, hogy elugorhass a szörny lehelete elől. Elrepül 6 mihlanil dobótőr. Lövedékeiddel perforálod a smaragd sárkány pikkelyes testét. (6 támadással 220 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (45 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra támadsz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel néhány helyen meghorzsolod a smaragd sárkány jobb hátsó lábát. (10 támadással 865 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+86 varázspont.) {FM:} Sárkánytőrrel gyengén megszurkálod a smaragd sárkány bal szárnyát. (3 támadással 155 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+15 varázspont.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a smaragd sárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 57 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a smaragd sárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A smaragd sárkány csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 65 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel épp hogy eltalálod a smaragd sárkány óriási karmát. (1 támadással 83 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) {FM:} Sárkánytőrrel megérinted a smaragd sárkány bal oldalát. Kritikus ütés! (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A smaragd sárkány farkával megérint. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 61 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.)
A smaragd sárkány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +46 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 3 ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (310,64)-> 36 arany, -2 ÉP], egy fűszertartó, egy ezüstshuriken, egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP], egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP], egy fekete gyöngy, egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP] és 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. 15970 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1377, sebződés: 343, gyógyulás: 65, összesen: -278 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. [32 pontot használtál fel, van még 828.]

kt 580 20 elkészíted az 580. tárgyat (20 darabot)
Itt nincs kátránygödör, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy kátrányt készíthess/gyűjthess.
[0 pontot használtál fel, van még 828.]

m 2 mozogsz keletre
[313,54] A Sötét Föld egyik legveszélyesebb területére, a mocsárba tévedtél be. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy nádcsomó mögött próbálsz elrejtőzni. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Ez nem lehet más, mint egy lélekelementál. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Gyorsan ellátod a sebeidet: +46 életerő. [16 pontot használtál fel, van még 812.]

h 79 használod a 79. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 812.]

ep 146 150 építed a 146. tárgyat 150 pontért
Ehhez sajnos nem megfelelő terepen vagy. [0 pontot használtál fel, van még 812.]

h 141 használod a 141. tárgyat
Hosszú keresés után sem találsz oltárt, amelynél imádkozhatnál. [0 pontot használtál fel, van még 812.]

im imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 812.]

m 1 mozogsz északkeletre
[314,53] A terep még egyhangúbbá válik, ha lehet: fekete, élettelen síkság mindenfelé. Egy kövekből rakott halmot találsz: nem kétséges, néhány kalandozó itt temette el pórul járt társát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +46 életerő.

[16 pontot használtál fel, van még 796.]

f 582 kísérletezel az 582. tárggyal
Tudós munkába kezdesz, hátha feltalálsz valami kézzelfoghatót. Hosszú idő telik el... Teljes kudarc! Az eddigi eredményekhez képest a továbblépés NULLA. [10 pontot használtál fel, van még 786.]

kt 605 3 elkészíted a 605. tárgyat (3 darabot)
Sajnos nincs nálad kátrány, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy csalánkoktélt készíthess/gyűjthess.
[0 pontot használtál fel, van még 786.]

h 364 használod a 364. tárgyat
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 786.]

h 364 használod a 364. tárgyat
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 786.]

h 364 használod a 364. tárgyat
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 786.]

h 364 használod a 364. tárgyat
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 786.]

h 364 használod a 364. tárgyat
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 786.]

h 364 használod a 364. tárgyat
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 786.]

h 364 használod a 364. tárgyat
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 786.]

h 364 használod a 364. tárgyat
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 786.]

h 364 használod a 364. tárgyat
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 786.]

h 364 használod a 364. tárgyat
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 786.]

h 364 használod a 364. tárgyat
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 786.]

ef 7 533 energia fejlesztése 7
Ebbe a képességbe te már belefejlesztetted a szükséges mennyiséget! [0 pontot használtál fel, van még 786.]

m 8 1 mozogsz északra, északkeletre
[314,52] Sötét pusztaság vesz körül. A látóhatáron semmilyen égitestet nem látsz, a nappalok és éjszakák nélküli horizont vörösen izzik. Vérfagyasztó sikoly jut el hozzád a távolból. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy mópat bolyt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +46 életerő. Alaposan körülnézel a földön. Friss kobudera nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [315,51] Tovább kóborolsz a pusztán. Egy mély nyögést hallasz, amely mintha elképzelhetetlenül távolról jönne. A hideg futkos a hátadon a hang hallatán. Felfedeztél egy nekrofunt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +46 életerő.

[32 pontot használtál fel, van még 754.]

szk 317 keresed a 317. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy mópat fattyat. [0 pontot használtál fel, van még 754.]

v 83 elmormolod a 83. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Megidézted a szörnycsábítás varázslatot! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 751.]

* 1. BP: használod a 163. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 746.]

* 2. BP: használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. 2718 tapasztalati pontot kaptál. [1 pontot használtál fel, van még 745.]

* 3. BP: használod a 73. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Megtelsz pszi energiával! Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi fejlesztés pszi képességet. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 735.]

* 4. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 735.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Többször végigrohansz egy akadályokkal zsúfolt terepszakaszon: a dolog egyre jobban megy, fürgébben, kecsesebben. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 695.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Kitartóan gyakorolsz: kézen állsz, zsonglőrködsz, ugrándozol, az ügyességedet fejlesztve. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen.

[40 pontot használtál fel, van még 655.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Gyakorlod a képzeletbeli ellenfelek csapásai, ütései elől való félreugrást. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 615.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Kitartóan gyakorolsz: kézen állsz, zsonglőrködsz, ugrándozol, az ügyességedet fejlesztve. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 575.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
A hárítást, a támadások elkerülését gyakorlod. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön.

[40 pontot használtál fel, van még 535.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Gyakorlod a képzeletbeli ellenfelek csapásai, ütései elől való félreugrást. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 411 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 495.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
A hárítást, a támadások elkerülését gyakorlod. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 371 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 455.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
A hárítást, a támadások elkerülését gyakorlod. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 331 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 415.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
A hárítást, a támadások elkerülését gyakorlod. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 291 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 375.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
A hárítást, a támadások elkerülését gyakorlod. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 251 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 335.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Néhány kaviccsal zsonglőrködsz, a kézügyességedet fejlesztve. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 211 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 295.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Néhány kaviccsal zsonglőrködsz, a kézügyességedet fejlesztve. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 171 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 255.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Néhány kaviccsal zsonglőrködsz, a kézügyességedet fejlesztve. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 131 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 215.]

tf 3 15 fejleszted a 3. tulajdonságodat 15 pontért
Kitartóan gyakorolsz: kézen állsz, zsonglőrködsz, ugrándozol, az ügyességedet fejlesztve. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 116 TVP-t kell elköltened.] [15 pontot használtál fel, van még 200.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+0 gonoszság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 11, 15, 29.
Küzdelmes kalandjaid után megpihensz táborhelyeden, és felkészülsz a Szertartásra, melyet talán még őseid sem ismertek... ám hiába próbálsz tudatod legmélyére férkőzni, hogy meríts az Élet Forrásából, de az ott talált Tudás már nem képes tovább tágítani létezésed korlátait. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját habzsol be az ekharion bébi. 3 kaját töm magába a sivatagi doareg. 8 kaját töm magába a tüskés gigaféreg. 3 kaját töm magába az ezoterikus mardel. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, táborozásra alkalmas helyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 780 pontot. A következő körben tehát 980 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


GYŰJTÖGETŐ ÉLETMÓD (533. TUDATI KÉPESSÉG)
Ha valakinek a fejében egyszerre hatvan elme vitázik, az a legtöbb esetben nem eredményez semmi jót, legfeljebb egy tartós bérletet az alanori központi tébolyda egyik magáncellájába. Meg kell tanulnod kezelni ezt a fura állapotot, hogy mindig, bármely pillanatban ott vannak, ott lehetnek az elmédben a tudattársaid, és bármiben segítséget nyújthatnak, még igazából kérned sem kell. Ha ezt a furcsa képességet sikerül elsajátítanod, akkor a lehetőség kihasználása már csak egyetlen aprócska lépés lesz: mégpedig ez a képesség. Ha barkácsolsz, vagy kotyvasztasz valami újat, ha épp begyűjtesz egy ritka növényi termést, vagy netán egy közönséges tárgyat ruházol fel csodás, varázslatos képességekkel, társaid tapasztalata mindig a segítségedre lesznek. Ezenkívül, ha a mindnapi rutinszerű, végtelenül unott és számtalanszor begyakorolt mozdulatsorokat végzed, azokban is nagy hasznodra lesz ez a faramuci, új elmeállapot. [A játék nyelvére lefordítva mindezt: a sikeres KT parancsok mostantól 10%-kal kevesebbe fognak kerülni neked, de legalább 1 TVP-t mindenképp el fogsz ilyenkor költeni. Ez a csökkentés a moa munkáskesztyűval összeadódik, de az üllővel nem. Mindehhez külön parancs kiadására, vagy további beállításokra nincs szükség, a hatás automatikus. Ezen kívül a tündérpalotás KLD parancsok (KLD 18-42 és 55-59) fele TVP-be kerülnek, és lehetőség van plusz egy makró szerzésére.]

MÁGIKUS PULZÁNS (542. TÁRGY)
Minden nagy találmányhoz véletlen vezet, nincs ez másképp a mágikus pulzánssal sem. Amikor néhány hasznavehetetlen mópat tokent a vörös zyel felé közelítettél, mágikus vibrálásra lettél figyelmes, mágikus energiáid töltődni kezdtek, de aztán a töltődés abbamaradt. Elindulva ezen a nyomon, kísérletezni kezdesz, és ráébredsz, hogy két zyelt egymás felé fordítva, és a pulzáns energiát négy iknegurinnal stabilizálva, folyamatos mágikus erőforrást hozhatsz létre! Mindkét zyelt belehelyezed egy-egy mópat tokenbe, és további három tokennel rögzíted őket egymáshoz, majd öt csepp kátránnyal bekenve, szigeteled az egészet. A puha kátrányba belenyomod a négy iknegurint, és kész ez a mesés varázstárgy! Ha kör elején mágikus pulzáns van a birtokodban, +5 varázspontot regenerálsz, és persze több pulzáns hatása összeadódik. Van egy korlát - 30 mágikus pulzánsnál -, de nem valószínű, hogy ezt a közeljövőben el fogod érni. Annál is inkább, mert mágikus pulzánst - a benne levő anyagok természete miatt - nem lehet átadni. A pulzáns elkészítése 15 TVP-t igényel.
Megjegyzés: állítólag létezik olyan varázstárgy, egyfajta katalizátor, amely a mágikus pulzánsok hatásfokát növeli.

KARAKTERLAP

Alaron, egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű kobudera férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Raia földi és égi helytartója vagy. A Sziklaöklök (#9144) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 788. fordulód.

Erő: 93 (107) Szint: 49 Merészség: 5/5 Magasság: 149 cm
IQ: 101 (108) Támadás: 87 (91) Agresszió: 5 Testsúly: 56 kg
Ügyesség: 88 (104) Védekezés: 112 (121) Menekülés: 50 % Életkor: 48/49 év
Egészség: 94 (107) Életpont: 1402/1358 Jellem: jó (777) Tul. pont: 0
Szerencse: 98 (116) Varázspont: 3064/3042 Pénz: 13855 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 77/14 Pszi pont: 349/759 Halhatatlanság: 7 % EFejl: 30
Eddig összesen 6369 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 54580 TP-t kaptál. Jelenleg 19372737 TP-d van. A következő szinthez még 627263 TP szükséges. Trófeáid: rubin sárkány, drótszőrű mópat, triklem drakolder. A 726. fordulódban 79328 arany került a bankszámládra. 103919 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 14/17 ökölvívás: *47/100 szúrófegyverek: 20/86 (+1%)
vágófegyverek: 30/84 ütőfegyverek: 8/71 lőfegyverek: 6/46
dobófegyverek: 32/81 (+2%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); mihlanil dobótőr (#599) (2 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
315,51 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 148,87
Legfeljebb 110 TU-t válthatsz TVP-re.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 96/37 (+80%) 2. nyomkövetés: 116/20 (+23%) 3. mászás: 25/50
4. csapdakészítés: 64/83 (+6%) 5. csapdaészlelés: 24/62 6. gyógyítás: 93/47
7. titkosírás: 21/92 8. felderítés: 41/45 9. szörnyidomítás: 23/33
10. teológia: 160/59 (+7%) 11. taumaturgia: 68/23 (+4%) 12. szerencsejáték: 9/89
13. versengés: 26/1 14. harcművészetek: 51/45 15. zene: 240/9
16. szörnyismeret: 50/51 (+25%) 17. pszi: 37/92 (+3%) 18. zárnyitás: 20/33
19. vadászat: 95/15 20. vitalitás: 26/88 21. bányászat: 39/58 (+1%)
22. úszás: 34/18 23. főzés: 42/74 (+10%) 24. csapatmunka: 2/18

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 3

FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet)
deus ex machinád 0 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 40 TVP-ért
készítesz szárnyas hernyót (#69) (max. 5 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), púderkövet (#119) (max. 5 darabot )
elfogod gátvakondot (#57) háló-csapdával (#220), szőrös bozsót (#149) hurokcsapdával (#217), sivatagi doareget (#240) fedett veremmel (#219), Tguarkhant (#212) Tguarkhan-csapdával (#356)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 20, max: 50)
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), massza (#217), szubreális vámpír (#223) (csak egyszer), átokosztó (#372), lidércúr (#252), zombi mágus (#389), lélekorzó (#390), bolyongó lidérc (#388), quwarg őrparancsnok (#677), quwarg anyakirálynő (#269), quwarg tűzköpő (#678), ősquwarg (#300), quwarg gigász (#7128) (csak egyszer), Quwaxotix (#961), smaragd sárkány (#326), ében sárkány (#327), márvány sárkány (#328), zafír sárkány (#329), rubin sárkány (#330)
Barátságosság (aktív: 15, max: 50)
kérődző etra (#368), epokitféreg (#147), ryuku csapásvezető (#778), Ciang Csí (#978), nómenklatúra (#158), bűbájlidérc (#761), kronotapír (#286), szellemdarázs (#481), élőholt mágus (#175), Raia angyala (#333), skarlátdémon (#790), Raia szent lovagja (#239), éjfattyak (#9096), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) gigaököl (#49, 12 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) savhurrikán (#107, 40 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) inst.szingularitás (#129, 20 VP) var.tárgy készítés (#153, 300 VP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) a hatalom szava (#196, 50 VP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) Asylux csapdája (#233, 20 VP)
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) sivatagi vihar (#244, 35 VP) jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP)
időcsere (#285, 5 VP) speciális védelem (#292, 50 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) sebezhetőség (#366, 50 VP) klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP)
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP)
analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP)
életpajzs (#142, 16 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP) égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP)
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) tűzvihar (#175, 24 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 18 VP)
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP)
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) menekülés (#212, 12 VP)
aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) armageddon (#218, 100 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +2 vp 8 költség alatt; taumaturgia: +2 vp 8 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) méregsemlegesítés (#14) Pörhemór köre (#205) (121,4,1) állatvédelem (#192)
láth. észlelése (#78) égető tekintet (#164) harci induló (#443) tulajdonságpajzs (#26)
szürkeáll. aktiv (#71) esszenciavédelem (#165) esszenciavédelem 2 (#188) hadiszerencse III (#59)
tárgyvédelem (#178) szörnycsábítás (#83) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
2. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 20)
lángcsóva (#31), vakító fény (#43), puha ütés (#60), izomernyesztés (#33), banshee-sikoly (#373), energiafolyam (#136), gyóntatás (#56), háló (#186), Asylux csapdája (#233)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
pszi-acéltorony (#98), hhaar burka (#32), hhaar burka II (#162)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 23, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
tisztítótűz (#44) >> borzalmas varkaudar (#166) tisztítótűz (#44) >> autentikus vámpír (#154)
tisztítótűz (#44) >> nómenklatúra (#158) élőholt pozdorja (#134) >> csontváz hadúr (#423)
energiafolyam (#136) >> ősi szellem (#422) energiafolyam (#136) >> kísértetvarázsló (#424)
energiafolyam (#136) >> szubreális vámpír (#223) Asylux csapdája (#233) >> kisebb quwarg isten (#213)
teljes őrület (#118) >> viharóriás (#278) élőholt pozdorja (#134) >> óriás csontváz (#176)
energiafolyam (#136) >> halálelementál (#279) gyóntatás (#56) >> gonoszok (#988)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 23, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> rubin sárkány (#330) menekülés (#212) >> gonoszok (#988)
védelem tűz ellen (#38) >> quwarg tűzköpő (#678) fehér glóbusz (#47) >> jégelementál (#277)
védelem tűz ellen (#38) >> tűzelementál (#276) védelem tűz ellen (#38) >> Orkhan Thai (#238)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418) fehér glóbusz (#47) >> varkaudar bajnok (#190)
védelem tűz ellen (#38) >> ongóliant (#159) tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176)
varázsvédelem (#34) >> borzalmas varkaudar (#166)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +18 lopás ellen) státusz: OK
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +13 védettség;) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +45 kg teher) státusz: OK
ekharion bébi (#768) (építő: +67% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Lássuk, be tudsz-e jutni az Iszonyat Citadellájába: küldd a Semmibe Molgant!
2.) Bizonyítsd határtalan jóságodat! Egy körben legyél mindenkivel barátságos, úgy, hogy legalább hat kalandozóval találkozol (a táborozás nem számít bele).
3.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 5)

HŐSTETTEID
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 1577, pontszámod: 12606.
Olimpiai helyezéseid: második hely a 3. kategóriában a XXVII. olimpián.
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: harmadik hely az 1. kategóriában az I. nyílt olimpián, első hely a Vadászatban az I. nyílt olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kasztropl. trafó (145)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
tisztelet a mest. (246)
a butaság ára (273)
harcművész iskolák (317)
az élet forrása (337)
földmágia (357)
a mágia szeretete (393)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) OK
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
vakmerőség (526) OK
gyűjtögető életmód (533) OK
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 2295 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
9 isteni könnycsepp (#260) 18 kaja (#2) 4 spiritusz (#170)
8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
96 arany (#50) 1 áldott kő (#642) 1 csalánvirág (#582)
1 ezüstshuriken (#327) 1 fekete gyöngy (#99) 1 fűszertartó (#210)
4 mópat tetem (#584) 1 mösze hátpáncél (#1229) 5 sárkánypikkely (#292)
1 Thargodan esszencia (#328)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(312,52) lélekelementál (#319)
(312,53) kr'uagon pusztító (#414), kátránygödör (#579, belőle készíthető: #580), Raia oltár, érclelőhely
(312,54) smaragd sárkány (#326)
(313,51) Dl'orkhaugruk (#425), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582)
(313,54) lélekelementálok (#319)
(314,51) áldott okerónok (#336), ml'othag szürcsölő (#415)
(314,52) mópat boly (#583), Thargodan zsoldosok (#310), mösze uralkodó (#789)
(315,50) mópat fattyak (#317)
(315,51) nekrofun (#173)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Nem veszik el a körben a trikornis nyeregből származó +1 lépés lehetősége, ha a karakter levetkőzik úszáshoz, víziharchoz, vízi labirintushoz, stb.

Üzenet küldése a karakternek