Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2013. jan. 16. 9h:14' EZ A 802. JÁTÉKHETED, 786. FORDULÓD 803. játékheted kezdete: jan. 23. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 21 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1969 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 2. KP: | t. energia kisütése: 37 |
* 3. KP: | elmormolod a 78. varázslatot a 164. varázslatot a 443. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot a 86. varázslatot |
* 5. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 6. KP: | elmormolod az 1. varázslatot a 165. varázslatot a 188. varázslatot |
* 7. KP: | használod a 841. tárgyat |
* 8. KP: | használod az 1101. tárgyat |
v 79 | elmormolod a 79. varázslatot |
ep 146 150 | építed a 146. tárgyat 150 pontért |
h 141 | használod a 141. tárgyat |
im | imádkozol |
m 2 | mozogsz keletre |
Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Alattomos ellenfeled láthatatlan védekező pszivel bohóckodik. Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiafolyam varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 309 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled végigsöpör rajtad egy fehérál.roncsolása pszi támadással. Semmi eredménye! (mivel pszi-acéltorony van rajtad.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mihlanil dobótőrt ragadva megsorozod ellenfeledet. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 mihlanil dobótőr. Lövedékeiddel perforálod a drótszőrű mópat testét. Kritikus ütés! (6 támadással 288 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-15 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Elszántan a másikra támadsz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel párszor súrolva eltalálod a drótszőrű mópat testét. (10 támadással 849 életpontot sebezve.) {FM:} Sárkánytőrrel valamennyire megsebezgeted a drótszőrű mópat bal oldalát. (3 támadással 140 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt a drótszőrű mópat agyarával a testeden. (1 támadástól 95 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) Csontjaidba hideg kúszik (-4 erő forduló végéig). Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 65 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-15 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel párszor súrolva eltalálod a drótszőrű mópat testét. (2 támadással 161 életpontot sebezve.) {FM:} Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a drótszőrű mópat testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) A drótszőrű mópat megtaszít agyarával. (1 támadástól 110 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) Jeges érzés járja át tested (-4 erő forduló végéig). Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 77 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-17 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +46 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 11 drótszőrt. 16800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1788, sebződés: 394, gyógyulás: 72, összesen: -322 ÉP}
h 364 | használod a 364. tárgyat |
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy vakító fény varázslatot dobsz ellenfeledre. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. Ellenfeled vakon tántorog! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy Asylux átka varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 58 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Egy pszi ragyogás varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Mihlanil dobótőrt küldesz ellenfeled felé. Összpontosítasz, hogy kitérhess majd a szörny lehelete elől. Elrepül 6 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja a márvány sárkány jobb oldalát. (6 támadással 208 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (39 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra támadsz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel néhányszor súrolod a márvány sárkány óriási karmát. Kritikus ütés! (10 támadással 970 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+195 életerő). Transzformálsz! (+97 varázspont.) {GYD:} Sárkánytőrrel meghorzsolod a márvány sárkány testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) A márvány sárkány belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 65 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A márvány sárkány farkával megérint. (1 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A márvány sárkány csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 98 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) A márvány sárkány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +46 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy aranytű, 2 obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (310,64)-> 60 arany, -2 ÉP], egy fűszertartó, egy pular kristály és egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. 15970 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 1225, sebződés: 305, gyógyulás: 251, összesen: -54 ÉP}
(Továbbmész...) [309,57] Elérkeztél a Sötét Föld egyik mocsarához. Láthatóan, ez az egyetlen hely, ahol növényi élet létezik, de az is a leghalálosabb fajtából. Észreveszel egy nekrofunt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +46 életerő. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Hmm, csak egy talriai behemót. Ettől nincs semmi félnivalód. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy vakító fény. Ellenfeled vakon tántorog! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel néhányszor súrolod a talriai behemót testét. (10 támadással 838 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+83 varázspont.) {FM:} Sárkánytőrrel párszor épp hogy megérintgeted a talriai behemót mérhetetlen testét. Kritikus ütés! (3 támadással 150 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+15 varázspont.) A talriai behemót beleharap a kezedbe. (1 támadástól 115 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) Ököllel gyengén megütögeted a talriai behemót mérhetetlen testét. (8 támadással 655 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+65 varázspont.) {FM:} Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a talriai behemót mérhetetlen testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) A talriai behemót a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 152 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +31 ÉP.) Véres nyál csordul ki a talriai behemót száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +46 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 100 kaját. 15225 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1683, sebződés: 267, gyógyulás: 58, összesen: -209 ÉP}
(Továbbmész...) [310,56] Elérted a kiégett pusztaság határát. Habozva folytatod utadat. A távolban hatalmas, szárnyas teremtmény kél útra a horizonton.
(Feltételes támadás:) Egy smaragd sárkány! Ezt kerested. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy vakító fény varázslatot dobsz ellenfeledre. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. Ellenfeled vakon tántorog! Gyógyulsz (+2 életpont). Egy Asylux csapdája varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled káosz szava varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mihlanil dobótőrt ragadva megsorozod ellenfeledet. A szörny minden bizonnyal lehelni fog, ezért felkészülsz a Kitérés Művészete harcművész képesség alkalmazására. Elrepül 6 mihlanil dobótőr. Alaposan megsorozod a smaragd sárkány pikkelyes testét. (6 támadással 215 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (46 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a smaragd sárkány jobb hátsó lábát. (10 támadással 863 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+28 varázspont.) {FM:} Sárkánytőrrel párszor épp hogy megérintgeted a smaragd sárkány fejét. (3 támadással 140 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 63 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A smaragd sárkány farkával megérint. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A smaragd sárkány csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 95 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) Véres nyál csordul ki a smaragd sárkány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +46 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy zafír erőöv, egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP] és egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (310,64)-> 28 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. 15970 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1218, sebződés: 230, gyógyulás: 41, összesen: -189 ÉP}
gy 40 | gyógyítás 40 pontért |
m 1 1 8 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról vakító fény varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled vakon tántorog! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel néhány helyen meghorzsolod a talriai behemót mérhetetlen testét. (10 támadással 833 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+17 varázspont.) {FM:} Sárkánytőrrel néhány helyen meghorzsolod a talriai behemót fejét. (3 támadással 130 életpontot sebezve.) A talriai behemót fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 139 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +28 ÉP.) Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel gyengén megütögeted a talriai behemót testét. Kritikus ütés! (8 támadással 744 életpontot sebezve.) {FM:} Sárkánytőrrel megérinted a talriai behemót mérhetetlen testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 146 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +30 ÉP.) A talriai behemót szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +46 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 94 kaját. 15225 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1751, sebződés: 285, gyógyulás: 62, összesen: -223 ÉP}
(Továbbmész...) [312,54] A tereptípus változik, bár ez egyáltalán nem megnyugtató: kiégett földre érkeztél. Sötét árnyék húz el feletted. Felnézel, de nem látsz semmit. Gyorsan ellátod a sebeidet: +46 életerő. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Villámgyorsan lefekszel egy kidőlt, halott fatörzs mögé. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Ó! Hiszen ez egy kr'uagon pusztító. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.
(Továbbmész...) [312,53] Nekivágsz a hegyeknek. Hágót keresel, de nem találsz, így igazi hegymászónak való feladat az előrejutás. Felfedeztél egy kátránygödröt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr híveié. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (ramit kő) közelében vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +46 életerő.
(Feltételes támadás:) Egy zafír sárkány! Ezt kerested. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy vakító fény. Ellenfeled vakon tántorog! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. Semmi hatás! (pszi-acéltorony védett meg.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ősvillám varázslatot lő rád. 63 életpontot vesztettél. Egy gömbvillám varázslattal köszönt csatapartnered. 31 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mihlanil dobótőrt ragadva megsorozod ellenfeledet. A szörny minden bizonnyal lehelni fog, ezért felkészülsz a Kitérés Művészete harcművész képesség alkalmazására. Elrepül 6 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja a zafír sárkány testét. (6 támadással 222 életpontot sebezve.) A lény villámokat köp rád. Villámgyorsan lehajolsz, de még így is görcsbe rándulnak az izmaid. (44 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel gyengén megütögeted a zafír sárkány nyakát. (8 támadással 935 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) {HD:} Sárkánytőrrel valamennyire megsebezgeted a zafír sárkány jobb szárnyát. Kritikus ütés! (3 támadással 162 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 56 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A zafír sárkány farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A zafír sárkány csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 65 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A zafír sárkány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +46 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy bíbor erőöv, egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP], egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP], 4 gyöngymangó, egy ezüst nyaklánc, 5 arany és egy fekete gyöngy. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. 15970 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1319, sebződés: 306, gyógyulás: 36, összesen: -270 ÉP}
v 79 | elmormolod a 79. varázslatot |
ep 146 150 | építed a 146. tárgyat 150 pontért |
h 141 | használod a 141. tárgyat |
im | imádkozol |
m 8 1 | mozogsz északra, északkeletre |
(Továbbmész...) [313,51] A terep még egyhangúbbá válik, ha lehet: fekete, élettelen síkság mindenfelé.
kt 582 | elkészíted az 582. tárgyat |
m 1 2 | mozogsz északkeletre, keletre |
(Továbbmész...) Mielőtt továbbindulnál, felidézed az eddig megtett lépéseid térképét.
[315,50] Tovább kóborolsz a pusztán. Egy mély nyögést hallasz, amely mintha elképzelhetetlenül távolról jönne. A hideg futkos a hátadon a hang hallatán. Gyorsan ellátod a sebeidet: +46 életerő. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Felismered a közeledőt. Csak egy csapat mópat fatty. Nem jelenthet különösebb problémát. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy vakító fény varázslat. Ellenfeled vakon tántorog! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mihlanil dobótőrt hajítasz a másik védtelen testébe. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja a mópat fatty bal oldalát. Kritikus ütés! (6 támadással 288 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel néhány helyen meghorzsolod a mópat fatty fejét. Kritikus ütés! (10 támadással 970 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+48 varázspont.) {HD:} Sárkánytőrrel néhányszor megkarcolod a mópat fatty nyakát. (3 támadással 127 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Több marást ejt rajtad a 17 mópat fatty csáprágójával. (10 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel párszor súrolva eltalálod a mópat fatty ocsmány féregtestét. (8 támadással 627 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+23 varázspont.) {FM:} Sárkánytőrrel megbököd a mópat fatty ocsmány féregtestét. Kritikus ütés! (1 támadással 48 életpontot sebezve.) A 6 mópat fatty csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Véres nyál csordul ki a 6 mópat fatty száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +46 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 mópat tetemet. 12600 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2060, sebződés: 51, gyógyulás: 15, összesen: -36 ÉP}
zip 534 100 | nemes céllal pusztítod az 534. tárgyat 100 pontért |
gy 40 | gyógyítás 40 pontért |
szk 317 | keresed a 317. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 163. tárgyat |
* 2. BP: | használod az 1167. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 73. pszi képességet |
* 4. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 26 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 26 pontért |
Erő: | 93 (105) | Szint: | 49 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 149 cm |
IQ: | 101 (106) | Támadás: | 87 (91) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 56 kg |
Ügyesség: | 87 (101) | Védekezés: | 100 (109) | Menekülés: | 50 % | Életkor: | 48/49 év |
Egészség: | 94 (105) | Életpont: | 1400/1402 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 98 (114) | Varázspont: | 3064/3056 | Pénz: | 13639 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 77/9 | Pszi pont: | 349/728 | Halhatatlanság: | 7 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 14/17 | ökölvívás: | 47/99 (+3%) | szúrófegyverek: | 20/81 (+3%) |
vágófegyverek: | 30/84 | ütőfegyverek: | 8/71 | lőfegyverek: | 6/46 |
dobófegyverek: | 32/71 (+2%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); mihlanil dobótőr (#599) (2 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
315,50 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 148,87 |
Legfeljebb 110 TU-t válthatsz TVP-re. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 95/25 (+16%) | 2. nyomkövetés: | 115/83 | 3. mászás: | 25/50 |
4. csapdakészítés: | 64/71 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 24/62 | 6. gyógyítás: | 93/24 (+46%) |
7. titkosírás: | 21/92 | 8. felderítés: | 41/38 | 9. szörnyidomítás: | 23/33 |
10. teológia: | 160/47 (+15%) | 11. taumaturgia: | 68/10 (+4%) | 12. szerencsejáték: | 9/89 |
13. versengés: | 26/1 | 14. harcművészetek: | 51/45 | 15. zene: | 240/9 |
16. szörnyismeret: | 50/1 | 17. pszi: | 37/85 (+5%) | 18. zárnyitás: | 20/33 |
19. vadászat: | 95/15 | 20. vitalitás: | 26/88 | 21. bányászat: | 39/52 (+3%) |
22. úszás: | 34/18 | 23. főzés: | 42/54 (+10%) | 24. csapatmunka: | 2/18 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 3 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 40 TVP-ért |
készítesz szárnyas hernyót (#69) (max. 5 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), púderkövet (#119) (max. 5 darabot ) |
elfogod gátvakondot (#57) háló-csapdával (#220), szőrös bozsót (#149) hurokcsapdával (#217), sivatagi doareget (#240) fedett veremmel (#219), Tguarkhant (#212) Tguarkhan-csapdával (#356) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 20, max: 50) |
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), massza (#217), szubreális vámpír (#223) (csak egyszer), átokosztó (#372), lidércúr (#252), zombi mágus (#389), lélekorzó (#390), bolyongó lidérc (#388), quwarg őrparancsnok (#677), quwarg anyakirálynő (#269), quwarg tűzköpő (#678), ősquwarg (#300), quwarg gigász (#7128) (csak egyszer), Quwaxotix (#961), smaragd sárkány (#326), ében sárkány (#327), márvány sárkány (#328), zafír sárkány (#329), rubin sárkány (#330) |
Barátságosság (aktív: 15, max: 50) |
kérődző etra (#368), epokitféreg (#147), ryuku csapásvezető (#778), Ciang Csí (#978), nómenklatúra (#158), bűbájlidérc (#761), kronotapír (#286), szellemdarázs (#481), élőholt mágus (#175), Raia angyala (#333), skarlátdémon (#790), Raia szent lovagja (#239), éjfattyak (#9096), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | gigaököl (#49, 12 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | savhurrikán (#107, 40 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | inst.szingularitás (#129, 20 VP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | a hatalom szava (#196, 50 VP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | Asylux csapdája (#233, 20 VP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | sivatagi vihar (#244, 35 VP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | speciális védelem (#292, 50 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) | sebezhetőség (#366, 50 VP) | klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) |
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) |
analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) | böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
életpajzs (#142, 16 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tűzvihar (#175, 24 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) |
aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +2 vp 8 költség alatt; taumaturgia: +2 vp 8 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | méregsemlegesítés (#14) | Pörhemór köre (#205) (121,4,1) | állatvédelem (#192) |
láth. észlelése (#78) | égető tekintet (#164) | harci induló (#443) | tulajdonságpajzs (#26) |
szürkeáll. aktiv (#71) | esszenciavédelem (#165) | esszenciavédelem 2 (#188) | hadiszerencse III (#59) |
tárgyvédelem (#178) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
2. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 20) | ||||||
lángcsóva (#31), vakító fény (#43), puha ütés (#60), izomernyesztés (#33), banshee-sikoly (#373), energiafolyam (#136), gyóntatás (#56), háló (#186), Asylux csapdája (#233) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
pszi-acéltorony (#98), hhaar burka (#32), hhaar burka II (#162) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 22, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tisztítótűz (#44) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | tisztítótűz (#44) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
tisztítótűz (#44) | >> | nómenklatúra (#158) | élőholt pozdorja (#134) | >> | csontváz hadúr (#423) | |
energiafolyam (#136) | >> | ősi szellem (#422) | energiafolyam (#136) | >> | kísértetvarázsló (#424) | |
energiafolyam (#136) | >> | szubreális vámpír (#223) | Asylux csapdája (#233) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | |
teljes őrület (#118) | >> | viharóriás (#278) | élőholt pozdorja (#134) | >> | óriás csontváz (#176) | |
energiafolyam (#136) | >> | halálelementál (#279) | gyóntatás (#56) | >> | gonoszok (#988) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 22, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
menekülés (#212) | >> | gonoszok (#988) | védelem tűz ellen (#38) | >> | quwarg tűzköpő (#678) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | jégelementál (#277) | védelem tűz ellen (#38) | >> | tűzelementál (#276) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | Orkhan Thai (#238) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | varkaudar bajnok (#190) | védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) | |
tompítás (#40) | >> | óriás csontváz (#176) | varázsvédelem (#34) | >> | borzalmas varkaudar (#166) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +18 lopás ellen) státusz: OK |
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +13 védettség;) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +45 kg teher) státusz: OK |
ekharion bébi (#768) (építő: +67% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Lássuk, be tudsz-e jutni az Iszonyat Citadellájába: küldd a Semmibe Molgant! |
2.) Bizonyítsd határtalan jóságodat! Egy körben legyél mindenkivel barátságos, úgy, hogy legalább hat kalandozóval találkozol (a táborozás nem számít bele). |
3.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 5) |
HŐSTETTEID |
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 1577, pontszámod: 12606. |
Olimpiai helyezéseid: második hely a 3. kategóriában a XXVII. olimpián. |
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: harmadik hely az 1. kategóriában az I. nyílt olimpián, első hely a Vadászatban az I. nyílt olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kasztropl. trafó (145) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
sárkánybölcsesség (230) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
tisztelet a mest. (246) |
a butaság ára (273) |
harcművész iskolák (317) |
az élet forrása (337) |
földmágia (357) |
a mágia szeretete (393) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) OK |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) OK |
vakmerőség (526) OK |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 180 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 38 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | kötél (#92) | 128 | mákrózsa virág (#56) | 10 | mópat tetem (#584) | |||
8 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
149 | arany (#50) | 1 | aranytű (#272) | 1 | bíbor erőöv (#291) | |||
1 | csalánvirág (#582) | 11 | drótszőr (#37) | 1 | ezüst nyaklánc (#117) | |||
1 | fekete gyöngy (#99) | 1 | fűszertartó (#210) | 4 | gyöngymangó (#135) | |||
23 | isteni könnycsepp (#260) | 176 | kaja (#2) | 1 | pular kristály (#239) | |||
16 | sárkánypikkely (#292) | 1 | zafír erőöv (#397) |