783. forduló, 785. forduló, Alaron összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2013. jan. 11. 9h:10'
EZ A 801. JÁTÉKHETED, 784. FORDULÓD
802. játékheted kezdete: jan. 16.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 25 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1969
SZÁMLA : XXXX

ALARON KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [191,105] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz egy fekete, kontyos hajú, kék szemű troll nővel. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Tharr félisten hatalmú felszentelt főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bársony övsálat, egy bozontfonatot, egy díszes fegyvertokot, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy éjsötét rémcsizmát, egy Élet gyűrűjét, egy értépő sarkantyút, egy felleggyűrűt, egy ganüid masszapáncélt, egy gárdista övcsatot, egy gron vállvédőt, egy halálfejes köpenyt, egy hűbéresi gyűrűt, egy Iniac nyakláncát, egy Istenek Talizmánját, egy jáde ékszert, egy játékmesteri palástot, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kisebb napkorongot, egy kreiton palástot, egy kristály vállvédőt, egy Krőzus kitűzőjjét, egy lajstrom medált, egy lényegformázó gyűrűt, egy lordok övét, egy Luthius karkötőjét, egy moa nyakláncot, egy moa rohamsisakot, egy nemesi ruhadíszt, egy Notermanthi amulettet, egy Obarran köpenyét, egy og'lhobn fülbevalót, egy olimpiai titanitot, egy opál karkötőt, egy örökkévaló ametiszét, egy q. demoralizátort, egy q. taposó éremet, egy q. végbélnyúlványt, egy quwarg ékkövet, egy quwarg nyakpántot, egy rémbőr kesztyűt, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy Sárkány Amulettjét, egy Szakamó fülgyűrűjét, egy teknős mágiapáncélt, egy Teremtő koronáját, egy Thargodan agyfókuszt, egy Toyaki csuklópántját, egy tűzhaj diadémet, egy uglaok lábszárvédőt, egy Yuin gyöngysorát és egy Zarknod fülbevalóját visel. Ruházatát egy felhők asszonya trófea, egy szing. szaggató trófea és egy ulkor jégisten trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: Táguló téridő kontinuum. Jobb kezében egy kristálybuzogányt, bal kezében egy Agyzúzót tart. Lőfegyvere egy kentaurusz íj. Hátasállata egy hoarián sárkánybébi! Málhásállata egy bazaltelementál. Tisztán érzed auráját: semleges jellemű. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Atrix. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. "Mester, fogadd őszinte tiszteletemet!" - mondja, miközben földig hajol előtted. Te is mély meghajlással köszöntöd benne a Harcművészt.
A 2. napon összefutsz egy szőke, hosszú hajú, kék szemű alakváltó férfival. Bőre bronzként csillog. Tharr félisten hatalmú felszentelt főpapja. Egy bozontfonatot, egy Buqqe karmát, egy csodálatos nyakláncot, egy díszes fegyvertokot, egy drakolder gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy fejvadász medált, egy hakamát, egy Hatalom Karkötőjét, egy hósárkánybőr csizmát, egy jégkoronát, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy koponya gyűrűt, egy kristályrendet, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy örökkéval.gyémántját, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy q. demoralizátort, egy q. taposó éremet, egy rubin fülbevalót, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy sodét, egy szirén köpenyét, egy teknős mágiapáncélt, egy teriádbőr karkötőt, egy vámpírvértet, egy varkaudar szimbólumot, egy Vlagyimir-díjat, egy troglodita gyűrűt és egy ogre övet visel. Ruházatát egy Quwaxotix trófea, egy zafír sárkány trófea és egy sötét ülnök trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: földbe szúrt kard. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy cápafogat tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Érzékeled auráját: jellegtelen, mint minden semlegesé. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Xantor. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Xantort kihívott egy barátságos szkander-partira! Egy sima kőlapra könyököltök, jobb híján. Most ellenfeledre akadtál! Izzadság ül ki a homlokodon, de hiába szenvedsz: gyenge vagy, mint a harmat. Kikaptál! Ezt a szégyent... Társadat elnézve, mozgásából arra következtetsz, hogy ő is harcművész. Igen, már érzed a belőle áramló kí-hullámokat. Valószínűleg ő is érezheti ezt, mert egyszercsak földig hajolva köszönt téged, miközben a következőket hebegi: "Üdvözöllek, nagy tudású mester!". Te is meghajlással köszöntöd őt.
Varázserőd regenerálódik. (+416 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+72 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-6 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+12 tudatpont.)

* 1. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 980.]

* 2. KP: t. energia kisütése: 37
Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-1 TU.] [5 pontot használtál fel, van még 975.]

* 3. KP: elmormolod a 78. varázslatot a 164. varázslatot a 443. varázslatot
Fürgén varázsolsz! [-9 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 973.]
Fürgén varázsolsz! [-25 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 971.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Érzed, ahogy a harci induló ritmusára mozdul minden izmod (+20 támadás). [-50 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 969.]

* 4. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot a 86. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 967.]
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 967.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 967.]

* 5. KP: használod a 71. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Pszi energia árad szét testedben. Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 962.]

* 6. KP: elmormolod az 1. varázslatot a 165. varázslatot a 188. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 960.]
Szupersebesen mormolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 958.]
Gyorsvarázsolsz! Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 956.]

* 7. KP: használod a 841. tárgyat
Használod a varkaudar csészét. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 956.]

* 8. KP: használod az 1101. tárgyat
Használod a Niagren pálcáját. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 956.]

* 9. KP: használod az 1271. tárgyat
A második paraméterként megadott tárgy nem csíráztatható! [0 pontot használtál fel, van még 956.]

v 163 364 67 elmormolod a 163. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Sikerült elmondanod a dimenzióugrás varázslatot! A táj képe lassan elmosódik, és halványan villódzva egy másik vidék képe tárul szemed elé, ahogy a térkapu megnyílik akaratod parancsára. Egy darabig izgatottan figyeled a jelenséget, de mikor lassan kezd összehúzódni, gyorsan átlépsz rajta.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED



[364,67] A biztos földű erdő elmarad, lápos, mocsaras vidéken vagy. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Néhány zsombék között megpróbálsz láthatatlanná válni. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Azonnal rájössz, hogy egy rd'alv lélektipró ijesztett meg. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy térkaput. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nekrofunt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy mocsári penkét.
[-55 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [15 pontot használtál fel, van még 941.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[363,67] Elérkeztél a Thargodanok által megkínzott és kiégetett pusztaság határához. Ijesztő dolog, hogy egyetlen szellő, fuvallat sem mozdul, az évszázados port nem kavarja fel semmi. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy smaragd sárkány. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled vakon tántorog! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy Asylux csapdája varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Távolról káosz szava varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Egy méregfelhő III varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből mihlanil dobótőrt dobsz az ellenfeledre. A szörny minden bizonnyal lehelni fog, ezért felkészülsz a Kitérés Művészete harcművész képesség alkalmazására. Elrepül 6 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja a smaragd sárkány testét. (6 támadással 217 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (43 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel néhány helyen meghorzsolod a smaragd sárkány bal oldalát. (10 támadással 876 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+176 életerő). Transzformálsz! (+87 varázspont.) Sárkánytőrrel néhány helyen meghorzsolod a smaragd sárkány bal szárnyát. (3 támadással 142 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) A smaragd sárkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 80 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) A smaragd sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A smaragd sárkány csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 80 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyengén megütöd a smaragd sárkány bal hátsó lábát. (1 támadással 86 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) {KCC:} Sárkánytőrrel meghorzsolod a smaragd sárkány óriási karmát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) A smaragd sárkány belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 70 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A smaragd sárkány farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A smaragd sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 104 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.)
A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +46 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy bíbor erőöv, 2 gyöngymangó, egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP], egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP] és egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. 15970 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 1367, sebződés: 459, gyógyulás: 320, összesen: -139 ÉP}

Találsz egy mópat bolyt. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy tűzfőnix egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Látsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Gyorsan ellátod a sebeidet: +46 életerő. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [362,67] Mocsaras területre érsz. Nagyon kevés zajt hallasz, és azok mind fenyegetőek. Tiltó ujjként emelkednek a magasba a vidék valószínűtlenül magas hegységei. Utad során felfedezel egy életsziklát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy mocsári penkét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! A feléd közeledő talriai behemót mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy vakító fény varázslat. Ellenfeled vakon tántorog! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Elszántan ellenfeledre ugrasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel néhány helyen meghorzsolod a talriai behemót mérhetetlen testét. (10 támadással 875 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+87 varázspont.) {FM:} Sárkánytőrrel kicsit megbökdösöd a talriai behemót mérhetetlen testét. (3 támadással 133 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+13 varázspont.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 118 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyengén megütögeted a talriai behemót jobb oldalát. (10 támadással 823 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+82 varázspont.) {FM:} Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a talriai behemót testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a talriai behemót, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 108 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) A talriai behemót összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +46 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 90 kaját. 15225 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1872, sebződés: 226, gyógyulás: 50, összesen: -176 ÉP}


(Továbbmész...) [361,67] Máris a Sötét Föld gonosz karmai, a magashegyek között vagy! Sötét porfelhőket pillantasz meg a távolban. Utad során felfedezel egy törpe bányát. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (arkog kő) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +46 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy ősöreg góliát közeledik. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Ellenfeled vakon tántorog! Gyógyulsz (+2 életpont). Mihlanil dobótőrt hajítasz a másik védtelen testébe. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 6 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja az ősöreg góliát testét. (6 támadással 226 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel párszor megpöccinted az ősöreg góliát testét. (11 támadással 962 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+96 varázspont.) {KCC:} Sárkánytőrrel gyengén megszurkálod az ősöreg góliát testét. (3 támadással 139 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+13 varázspont.) Ellenfeled a Sziklaököl alkalmazására koncentrál. Bumm! Kapsz egyet a képedbe. (1 támadástól 162 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +33 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +46 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 3 ezüst nyaklánc, egy ezüstshuriken, egy pular kristály és egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 nehezéket. 14175 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1327, sebződés: 164, gyógyulás: 37, összesen: -127 ÉP}

Figyelmeztetés: megterheltséged 200 % fölé emelkedett! [48 pontot használtál fel, van még 893.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[360,67] Elhagyod a nehezen mászható magashegységet, és leereszkedsz az alacsonyabb hegyek közé. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy megsebzett ében halálhajcsár. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mihlanil dobótőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Pár lövedéked átjárja az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (5 támadással 192 életpontot sebezve.) Az ében halálhajcsár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +46 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2679 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 192, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

Találsz egy kátránygödröt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy törpe bányát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Leah híveié. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Einstein, a troll lábát masszírozza. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (ramit kő) rejt! nyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: De'Cugel. Gyorsan ellátod a sebeidet: +46 életerő. Megvizsgálod a talajt. Még egész friss emberi nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [359,67] A tömény gonoszságot rejtő óriási hegyek közé hatolsz be lassan, óvatosan. Egy Thargodan herceg kíséretével együtt előtted szaggat szét egy mópat bolyt! A mópatok sikítozva menekülnek, de a Thargodanok röhögve felfalják őket, majd az utolsó túlélőket acélkampóra akasztva, magukkal viszik, szórakozás gyanánt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nekrofunt. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Dred Hornwill vigyorog kajánul. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy törpe bányát. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (arkog kő) kell, hogy legyen! magad fölött látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: De'Cugel. Gyorsan ellátod a sebeidet: +46 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy viharóriás. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeledre lesújtasz egy teljes őrület pszi támadással. Semmi eredménye! Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. 29 életpontot vesztettél. Teli erőből mihlanil dobótőrt dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 mihlanil dobótőr. Alaposan megsorozod a viharóriás testét. Kritikus ütés! (6 támadással 288 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel néhányszor súrolod a viharóriás villámló testét. Kritikus ütés! (5 támadással 500 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+50 varázspont.) {FM:} Sárkánytőrrel megérinted a viharóriás bal oldalát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) A viharóriás egy picit megüti a jobb karodat. (1 támadástól 78 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd rád küldi. 28 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +46 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 83 aranyat. 7383 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 831, sebződés: 135, gyógyulás: 18, összesen: -117 ÉP}

Utad során felfedezed egy fekete, tüsi hajú, zöld szemű alakváltó férfi táborát. Hosszú szakálla és harcsabajsza van. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. A kalandozó aurájában mágikus energiák örvénylenek. Egy bűzölgő csizmát, egy csodálatos nyakláncot, egy denevér szimbólumot, egy drakolder gyűrűt, egy Emma kötényét, egy értépő sarkantyút, egy felleggyűrűt, egy haramakit, egy kabutót, egy kyorg övcsatot, egy Lordac kesztyűjét, egy Luthius karkötőjét, egy Natharion karkötőt, egy ősplazmát, egy q. demoralizátort, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku vadászinget, egy sodét, egy Sshreakza amulettjét, egy tradicionális övet és egy tűztagadót visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy ősöreg hósárkány trófea és egy bámulatos zombi trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy ent pásztorbotot, bal kezében egy Zarknod szemét tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasállata egy csataremák! Málhásállata egy sivatagi doareg. Elég egy mentális pillantás aurájára: jó jellemű, ahogy Te is az vagy. Nálad ő jóval tapasztaltabbnak látszik - a harcban biztos, hogy alulmaradnál. Vigyázva elkerülöd a veszélyes kalandozó táborhelyét.

(Továbbmész...) [358,67] Lassan, de biztosan haladsz előre a magashegységben. Egy Thargodan összeaszalódott tetemére bukkansz. Valószínűleg saját fajtársai fordultak ellene. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Észreveszel egy törpe bányát. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (pular kristály) rejt! Gyorsan ellátod a sebeidet: +46 életerő.

[66 pontot használtál fel, van még 827.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[357,67] Elhagyod a nehezen mászható magashegységet, és leereszkedsz az alacsonyabb hegyek közé. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy zafír sárkány nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy vakító fény varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled vakon tántorog! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi eredménye! (mivel pszi-acéltorony van rajtad.) Üdvözlésképpen egy ősvillám varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 71 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy gömbvillám. 37 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mihlanil dobótőrt ragadva megsorozod ellenfeledet. Felkészülsz, hogy pontosan időzítve kitérésed, elkerüld ellenfeled leheletét. Elrepül 6 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja a zafír sárkány jobb vállát. (6 támadással 236 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (44 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel gyengén megütögeted a zafír sárkány óriási karmát. (9 támadással 780 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+65 varázspont.) {FM:} Sárkánytőrrel néhányszor megkarcolod a zafír sárkány testét. (3 támadással 143 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 64 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A zafír sárkány farkával megérint. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Karmával néhányszor a zafír sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel néhányszor súrolod a zafír sárkány bal vállát. (2 támadással 182 életpontot sebezve.) {HD:} Sárkánytőrrel meghorzsolod a zafír sárkány bal hátsó lábát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 69 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A zafír sárkány farkával megérint. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A zafír sárkány néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 74 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) A zafír sárkány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +46 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP], egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP], 7 arany, 2 ezüst nyaklánc, 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP], egy pular kristály és 2 aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (310,64)-> 24 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. 15970 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1389, sebződés: 456, gyógyulás: 62, összesen: -394 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy törpe bányát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr híveié. Bányászat képességeddel fémet (ezüstdarab) érzel a föld alatt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +46 életerő.

(Továbbmész...) [356,67] A tömény gonoszságot rejtő óriási hegyek közé hatolsz be lassan, óvatosan. Egy Thargodan összeaszalódott tetemére bukkansz. Valószínűleg saját fajtársai fordultak ellene. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Skinhead, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Találsz egy törpe bányát. Bányászat képességeddel fémet (arkog kő) érzel a föld alatt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +46 életerő.


(Továbbmész...) [355,67] A terep még egyhangúbbá válik, ha lehet: fekete, élettelen síkság mindenfelé. A vörös égboltot egy pillanatra óriási villámok teszik még fényesebbé. Gyorsan ellátod a sebeidet: +46 életerő.

[66 pontot használtál fel, van még 761.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[354,66] Felkapaszkodsz a hegyek közé. A sziklák tiltón, fenyegetőn emelkednek fel előtted. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy sárkánybarlangot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Sheran hívei emelték. Felfedeztél egy törpe bányát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +46 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy rd'alv lélektipró. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

[22 pontot használtál fel, van még 739.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Sikerült elmondanod az oltár eltörlése varázslatot! Irtóztató detonáció kíséretében tűnik el a nyomorúságos tákolmány. Helyén csak por és füst marad. [-60 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 729.]

ep 146 150 építed a 146. tárgyat 150 pontért
A munkában az ekharion bébi segít. Kemény munkába fogsz: építeni kezdesz egy oltárt. Köveket hordasz egymásra. Végre megvan, elkészült az oltár. 180 tapasztalati pontot kaptál. Ügyességed TF-elődött. [143 pontot használtál fel, van még 586.]

h 141 használod a 141. tárgyat
Mormolni, kántálni kezdesz, és magasba emeled a szent szimbólumot. Az ima hangja erősödik, a szöveg a tudatalattidból jön: ősi mesterek, papok szavait mondod. Elveszted időérzékedet, nem tudod megállapítani, mennyi időn keresztül megy ez. Amikor már úgy érzed, torkod berekedt, és ajkad csak hangtalanul formálja a szavakat, mennydörgést hallasz: az időközben besötétedett eget hatalmas, kék villám világítja meg, és egyenesen az oltárba csap! A kőemelvény azonban nem sérült meg, hanem vibrálni kezd misztikus, túlvilági fénnyel. Fölötte pedig lassan egy vibráló alak formálódik. Az istened! Elbűvölten, az imát abbahagyva állsz, miközben egy túlvilági zene kíséretében a halhatatlan lény hangja megszólal a fejedben.
- Ah, egy újabb oltár! Megdicsérlek, hű szolgám. [10 pontot használtál fel, van még 576.]

le 529 leveszed/lerakod az 529. tárgyat
Lehúzod az ujjadról az angyalok gyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 576.]

kf 1548 kézbeveszed/felveszed az 1548. tárgyat
Az ujjadra húzod a Blounther gyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 576.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Magadba süllyedve megvizsgálod az aurádat, majd némi koncentrálás után foltozgatsz rajta egy kicsit. Az eredmény felülmúlta a várakozásodat. (+181 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 536.]

t 326 1 támadod a 326. szörnyet
FT 326 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 536.]

t 327 1 támadod a 327. szörnyet
FT 327 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 536.]

t 328 1 támadod a 328. szörnyet
FT 328 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 536.]

t 329 1 támadod a 329. szörnyet
FT 329 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 536.]

t 330 1 támadod a 330. szörnyet
FT 330 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 536.]

be 620 bemész a 620. épületbe
Folyamatosan próbálsz rejtőzködni, úgy lopódzol be a hatalmas barlangba. Istenedhez fohászkodsz, hogy segítsen elmenekülni, ha a sárkány mégis otthon lenne. Egyszercsak felszisszen valami előtted. Majd megáll benned az ütő! Aztán megkönnyebbülsz: csak egy mérges sárkánykölyök kötött beléd.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled vakon tántorog! Gyógyulsz (+2 életpont). Egy villámsújtás varázslattal köszönt csatapartnered. 22 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mihlanil dobótőrt ragadva megsorozod ellenfeledet. A Kitérés Művészetének technikáját használod, hogy elugorhass a szörny lehelete elől. Elrepül 6 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja a zafír drakón csontos pofáját. (6 támadással 106 életpontot sebezve.) A szörny villámokat lehel! Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (1 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rontasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel párszor súrolva eltalálod a zafír drakón pikkelyes testét. (9 támadással 589 életpontot sebezve.) {GYD:} Sárkánytőrrel meghorzsolod a zafír drakón jobb szárnyát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A zafír drakón farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A zafír drakón most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +46 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sárkányfogat. 6426 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 724, sebződés: 42, gyógyulás: 8, összesen: -34 ÉP}

Egy pillanatig dermedten figyelsz, hogy a csatazaj felkeltette-e a sárkány figyelmét, de semmi. Megkönnyebbülve mész beljebb. Elérkezel a hatalmas központi barlangba. Középen aranykincs és egyéb tárgyak mérhetetlen tömege van felhalmozva. Most már csak a kincs tetején trónoló óriási sárkánnyal kéne egyezkedned. A hüllő gonosz szemét feléd fordítja, és üdvözlete jeléül felkészül lehelete használatára.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Az elnyelés besül. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy vakító fény. Ellenfeled vakon tántorog! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled armageddon varázslatot lő rád. 97 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy háló varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mihlanil dobótőrt ragadva megsorozod ellenfeledet. Összpontosítasz, hogy kitérhess majd a szörny lehelete elől. Elrepül 6 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja a rubin sárkány gigászi testét. (6 támadással 221 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (56 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rohansz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel párszor megpöccinted a rubin sárkány fejét. (10 támadással 861 életpontot sebezve.) {FM:} Sárkánytőrrel kicsit megbökdösöd a rubin sárkány testét. (3 támadással 152 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 82 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) A rubin sárkány farkával megérint. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A rubin sárkány csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 97 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel néhány helyen meghorzsolod a rubin sárkány bal első lábát. (2 támadással 166 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megbököd a rubin sárkány gigászi testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) A rubin sárkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 87 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a rubin sárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A rubin sárkány csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 89 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +46 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. Mosolyogva kidobod a nevetséges rothadó lián trófeát, és kinyersz egy alkalmas rubin sárkány trófeát. 17209 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1445, sebződés: 583, gyógyulás: 93, összesen: -490 ÉP}

Még mindig hitetlenkedve azon, hogy győztél, lapátolni kezded a zsákodba a kincseket: Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 10 ubuk tüske [ubuk tüske ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP], egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP], 2 aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (310,64)-> 24 arany, -2 ÉP], egy bronzpajzs, egy fekete gyöngy, 6 nyílvessző [nyílvessző ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP], egy orgyilkos tőr [orgyilkos tőr ládikóba-> (310,64)-> 8 arany, -2 ÉP], egy fiatalság itala és 107 arany. Dübörgést hallasz: kövek potyognak fentről, a barlang kezd beomlani! Menekülsz, fájó szívvel hagyod hátra a maradék kincset. [30 pontot használtál fel, van még 506.]

v 198 342 66 elmormolod a 198. varázslatot
Mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmormoltad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(354,66) sárkánybarlang (#620), Sheran oltár, törpe bánya (#435), rd'alv lélektipró (#413), zafír drakón (#320), rubin sárkány (#330)
(356,67) művészi porolit (#720), törpe bánya (#435), érclelőhely
(357,67) zafír sárkány (#329), törpe bánya (#435), Tharr oltár, érclelőhely
(358,67) Chara-din monolitja (#534), törpe bánya (#435), érclelőhely
(359,67) nekrofun (#173), művészi porolit (#720), törpe bánya (#435), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely, viharóriások (#278), egy alakváltó férfi
(360,67) ében halálhajcsár (#295), kátránygödör (#579, belőle készíthető: #580), törpe bánya (#435), Leah oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), érclelőhely
(361,67) törpe bánya (#435), érclelőhely, ősöreg góliát (#313)
(362,67) életszikla (#621), mocsári penke (#148), talriai behemót (#312)
(363,67) smaragd sárkány (#326), mópat boly (#583), művészi porolit (#720), tündöklő szobor (#1587)

[342,66] A terep még egyhangúbbá válik, ha lehet: fekete, élettelen síkság mindenfelé.

Oldalt pillantva, meglátsz egy mópat bolyt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +46 életerő.
[-100 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 496.]

h 582 használod az 582. tárgyat
A mópatok hamar felbátorodnak, körüljárnak, aztán egyikük megfogja a tárgyat, amit leraktál, és elviszi. Kisvártatva a mópat visszajön, és letesz eléd valamit: egy mópat token. [2 pontot használtál fel, van még 494.]

h 28 használod a 28. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 494.]

* 1. BP: használod a 163. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 489.]

* 2. BP: használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Hmm! Már nem is vagy éhes! 2718 tapasztalati pontot kaptál. [1 pontot használtál fel, van még 488.]

* 3. BP: használod a 73. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Mentális energia gyűlik benned. Kisütöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 478.]

* 4. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 478.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Gyakorlod a képzeletbeli ellenfelek csapásai, ütései elől való félreugrást. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 240 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 438.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Egy mini-akadálypályát építesz (az ember mit meg nem tesz merő egoizmusból...), és többször megpróbálsz minél rövidebb idő alatt, minél kevesebb hibával végigjutni rajta. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 200 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 398.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Gyakorlod a képzeletbeli ellenfelek csapásai, ütései elől való félreugrást. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 160 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 358.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Egy mini-akadálypályát építesz (az ember mit meg nem tesz merő egoizmusból...), és többször megpróbálsz minél rövidebb idő alatt, minél kevesebb hibával végigjutni rajta. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 120 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 318.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Egy mini-akadálypályát építesz (az ember mit meg nem tesz merő egoizmusból...), és többször megpróbálsz minél rövidebb idő alatt, minél kevesebb hibával végigjutni rajta. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 80 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 278.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Néhány kaviccsal zsonglőrködsz, a kézügyességedet fejlesztve. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 40 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 238.]

tf 3 38 fejleszted a 3. tulajdonságodat 38 pontért
Gyakorlod a képzeletbeli ellenfelek csapásai, ütései elől való félreugrást. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 2 TVP-t kell elköltened.]

[38 pontot használtál fel, van még 200.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+0 gonoszság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 27, 14, 3.
Küzdelmes kalandjaid után megpihensz táborhelyeden, és felkészülsz a Szertartásra, melyet talán még őseid sem ismertek... ám hiába próbálsz tudatod legmélyére férkőzni, hogy meríts az Élet Forrásából, de az ott talált Tudás már nem képes tovább tágítani létezésed korlátait. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját fal föl az ekharion bébi. 3 kaját habzsol be a sivatagi doareg. 8 kaját habzsol be a tüskés gigaféreg. 3 kaját fal föl az ezoterikus mardel. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Borzalmasan sok holmit cipelsz magaddal: néhánytól meg kell szabadulnod. Gondos válogatás után, elhajítasz néhány kevésbé értékes tárgyat. (Eldobott tárgyak: 2 nehezék.)
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 780 pontot. A következő körben tehát 980 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Alaron, egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű kobudera férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Raia földi és égi helytartója vagy. A Sziklaöklök (#9144) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 784. fordulód.

Erő: 93 (105) Szint: 49 Merészség: 5/5 Magasság: 149 cm
IQ: 101 (106) Támadás: 87 (91) Agresszió: 3 Testsúly: 56 kg
Ügyesség: 86 (100) Védekezés: 100 (109) Menekülés: 50 % Életkor: 48/49 év
Egészség: 94 (105) Életpont: 1398/975 Jellem: jó (777) Tul. pont: 0
Szerencse: 98 (114) Varázspont: 3058/2748 Pénz: 13198 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 77/20 Pszi pont: 349/738 Halhatatlanság: 7 %
Eddig összesen 6335 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 97935 TP-t kaptál. Jelenleg 18972194 TP-d van. A következő szinthez még 1027806 TP szükséges. Trófeáid: rubin sárkány, drótszőrű mópat, triklem drakolder. A 726. fordulódban 79328 arany került a bankszámládra. 102333 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 14/17 ökölvívás: 47/85 (+3%) szúrófegyverek: 20/73 (+2%)
vágófegyverek: 30/84 ütőfegyverek: 8/71 lőfegyverek: 6/46
dobófegyverek: 32/66 (+1%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); mihlanil dobótőr (#599) (2 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
342,66 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 148,87
Legfeljebb 110 TU-t válthatsz TVP-re.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 94/61 (+32%) 2. nyomkövetés: 115/83 (+9%) 3. mászás: 25/50
4. csapdakészítés: 64/59 (+6%) 5. csapdaészlelés: 24/62 6. gyógyítás: 92/78 (+23%)
7. titkosírás: 21/92 8. felderítés: 41/31 9. szörnyidomítás: 23/33
10. teológia: 160/22 (+7%) 11. taumaturgia: 67/98 (+13%) 12. szerencsejáték: 9/89
13. versengés: 26/1 14. harcművészetek: 51/45 15. zene: 240/9
16. szörnyismeret: 50/1 17. pszi: 37/76 (+4%) 18. zárnyitás: 20/33
19. vadászat: 95/15 20. vitalitás: 26/88 21. bányászat: 39/44 (+6%)
22. úszás: 34/18 23. főzés: 42/34 (+10%) 24. csapatmunka: 2/18

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 3

FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet)
deus ex machinád 0 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 40 TVP-ért
készítesz szárnyas hernyót (#69) (max. 5 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), púderkövet (#119) (max. 5 darabot )
elfogod gátvakondot (#57) háló-csapdával (#220), szőrös bozsót (#149) hurokcsapdával (#217), sivatagi doareget (#240) fedett veremmel (#219), Tguarkhant (#212) Tguarkhan-csapdával (#356)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 20, max: 50)
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), massza (#217), szubreális vámpír (#223) (csak egyszer), átokosztó (#372), lidércúr (#252), zombi mágus (#389), lélekorzó (#390), bolyongó lidérc (#388), quwarg őrparancsnok (#677), quwarg anyakirálynő (#269), quwarg tűzköpő (#678), ősquwarg (#300), quwarg gigász (#7128) (csak egyszer), Quwaxotix (#961), smaragd sárkány (#326), ében sárkány (#327), márvány sárkány (#328), zafír sárkány (#329), rubin sárkány (#330)
Barátságosság (aktív: 15, max: 50)
kérődző etra (#368), epokitféreg (#147), ryuku csapásvezető (#778), Ciang Csí (#978), nómenklatúra (#158), bűbájlidérc (#761), kronotapír (#286), szellemdarázs (#481), élőholt mágus (#175), Raia angyala (#333), skarlátdémon (#790), Raia szent lovagja (#239), éjfattyak (#9096), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) gigaököl (#49, 12 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) savhurrikán (#107, 40 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) inst.szingularitás (#129, 20 VP) var.tárgy készítés (#153, 300 VP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) a hatalom szava (#196, 50 VP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) Asylux csapdája (#233, 20 VP)
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) sivatagi vihar (#244, 35 VP) jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP)
időcsere (#285, 5 VP) speciális védelem (#292, 50 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) sebezhetőség (#366, 50 VP) klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP)
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP)
analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP)
életpajzs (#142, 16 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP) égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP)
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) tűzvihar (#175, 24 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 18 VP)
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP)
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) menekülés (#212, 12 VP)
aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) armageddon (#218, 100 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +2 vp 8 költség alatt; taumaturgia: +2 vp 8 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) méregsemlegesítés (#14) Pörhemór köre (#205) (121,4,1) állatvédelem (#192)
láth. észlelése (#78) égető tekintet (#164) harci induló (#443) tulajdonságpajzs (#26)
szürkeáll. aktiv (#71) esszenciavédelem (#165) esszenciavédelem 2 (#188) hadiszerencse III (#59)
tárgyvédelem (#178) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
2. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 20)
lángcsóva (#31), vakító fény (#43), puha ütés (#60), izomernyesztés (#33), banshee-sikoly (#373), energiafolyam (#136), gyóntatás (#56), háló (#186), Asylux csapdája (#233)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
pszi-acéltorony (#98), hhaar burka (#32), hhaar burka II (#162)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 22, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
tisztítótűz (#44) >> borzalmas varkaudar (#166) tisztítótűz (#44) >> autentikus vámpír (#154)
tisztítótűz (#44) >> nómenklatúra (#158) élőholt pozdorja (#134) >> csontváz hadúr (#423)
energiafolyam (#136) >> ősi szellem (#422) energiafolyam (#136) >> kísértetvarázsló (#424)
energiafolyam (#136) >> szubreális vámpír (#223) Asylux csapdája (#233) >> kisebb quwarg isten (#213)
teljes őrület (#118) >> viharóriás (#278) élőholt pozdorja (#134) >> óriás csontváz (#176)
energiafolyam (#136) >> halálelementál (#279) gyóntatás (#56) >> gonoszok (#988)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 22, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
menekülés (#212) >> gonoszok (#988) védelem tűz ellen (#38) >> quwarg tűzköpő (#678)
fehér glóbusz (#47) >> jégelementál (#277) védelem tűz ellen (#38) >> tűzelementál (#276)
védelem tűz ellen (#38) >> Orkhan Thai (#238) védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)
fehér glóbusz (#47) >> varkaudar bajnok (#190) védelem tűz ellen (#38) >> ongóliant (#159)
tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176) varázsvédelem (#34) >> borzalmas varkaudar (#166)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +18 lopás ellen) státusz: OK
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +13 védettség;) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +45 kg teher) státusz: OK
ekharion bébi (#768) (építő: +67% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Lássuk, be tudsz-e jutni az Iszonyat Citadellájába: küldd a Semmibe Molgant!
2.) Bizonyítsd határtalan jóságodat! Egy körben legyél mindenkivel barátságos, úgy, hogy legalább hat kalandozóval találkozol (a táborozás nem számít bele).
3.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 5)

HŐSTETTEID
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 1577, pontszámod: 12606.
Olimpiai helyezéseid: második hely a 3. kategóriában a XXVII. olimpián.
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: harmadik hely az 1. kategóriában az I. nyílt olimpián, első hely a Vadászatban az I. nyílt olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kasztropl. trafó (145)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
tisztelet a mest. (246)
a butaság ára (273)
harcművész iskolák (317)
az élet forrása (337)
földmágia (357)
a mágia szeretete (393)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) OK
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
vakmerőség (526) OK
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 180 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 43 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 csalánvirág (#582) 10 isteni könnycsepp (#260) 4 spiritusz (#170)
8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
405 arany (#50) 1 bíbor erőöv (#291) 1 bronzpajzs (#89)
5 ezüst nyaklánc (#117) 1 ezüstshuriken (#327) 1 fekete gyöngy (#99)
1 fiatalság itala (#473) 2 gyöngymangó (#135) 72 kaja (#2)
8 mákrózsa virág (#56) 1 mocsári penke (#148) 1 mópat token (#585)
3 nehezék (#258) 2 pular kristály (#239) 1 sárkányfog (#617)
18 sárkánypikkely (#292) 1 Thargodan esszencia (#328)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(342,66) mópat boly (#583)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Három új többszemélyes kaland került be a játékba, melyek a Kiégett Földeken találhatóak meg, és a terület veteránjainak készültek.

Üzenet küldése a karakternek