77. forduló, 79. forduló, Marion összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2014. márc. 14. 15h:08'
EZ A 486. JÁTÉKHETED, 78. FORDULÓD
487. játékheted kezdete: márc. 20.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 15 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1919
SZÁMLA : XXXX

MARION KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [98,106] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 30 mákrózsa virágot (50 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+25 tvp ). A teremtés zsákja létrehozott 1 madártollat. A teremtés zsákja létrehozott 1 drótszőrt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+81 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+34 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+37 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.)
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy piromenyét nyomára bukkanj. Keresgélésedet, hála szakértelmednek, siker koronázza.

Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 12 életpontot sebeztél. A lény tüzet köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (9 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod a piromenyét izzó bundáját. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a piromenyét testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A piromenyét feléd harap, de sikertelenül. A piromenyét most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 pirkitet. 248 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

[8 pontot használtál fel, van még 265.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Megtelsz energiával. Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 260.]

h 1253 használod az 1253. tárgyat
Beszippantod a csillezsálya levelének illatát, mely rövid ideig különösen intenzív hatást kelt benned. De aztán a bódulat elmúlik. (Hatása a kör végéig maradandó: +31 max. életerő, +31 életerő.) [5 pontot használtál fel, van még 255.]

m 2 mozogsz keletre
[99,106] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. A Szürke hegyeknek ezt a kisebb vonulatát hívják Kalimaron vonulatnak. Látsz egy púdersziklát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy olvasztókemencét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Sheran hívei emelték. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy bávatag golombár orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba). Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 rézdarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy szeppent rákfatty. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 17 életpontot sebeztél. A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a szeppent rákfatty testét. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a szeppent rákfatty kitines ollóját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Gyengül a védelmed - a szeppent rákfatty ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szeppent rákfatty állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A szeppent rákfatty összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 721 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Összefutsz egy inváziós őrjárattal. Egy vadász varkaudar áll veled szemben.

Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 13 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve tudatkutatás. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+9 max. pszi pont.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vadász varkaudar rücskös bőrét. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a vadász varkaudar jobb lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A vadász varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 630 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy ork bérgyilász.

Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 8 életpontot sebeztél. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az ork bérgyilász mozgékony testét. (3 támadással 99 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az ork bérgyilász testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve az ork bérgyilász gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával eltalálod az ork bérgyilász jobb karját. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az ork bérgyilász bal vállát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az ork bérgyilász megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Az ork bérgyilász még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Szereztél 1 csontszablyát. 1308 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}

Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 ork csodaszer. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl régi (maximum néhány napos) mutáns nyomok vezetnek nyugatra. Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [17 pontot használtál fel, van még 238.]

go 39 gonoszkodsz: 39
Sípcsonton rúgod a trollt. Az sem ma kezdte a verekedést, mert úgy nyakonvág, hogy elterülsz. Ezzel nem lesz jó kikezdeni, inkább elszaladsz. (+2 gonoszság.) [10 pontot használtál fel, van még 228.]

e 28 élelemszerzés 28 pontért
Morcona megjelenésed és fegyverzeted elegendő, hogy elijesszed a kanálfarkast zsákmánya mellől. Harc nélkül jutottál egy jól megtermett növényevő janóla húsához! (+5 kaja.) [28 pontot használtál fel, van még 200.]

fkt 1253 30 1 felt. készítesz az 1253. tárgyat (30 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 200.]

fkt 22 100 felt. készítesz a 22. tárgyat (100 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 200.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[100,106] Egyre meredekebbek a dombok, többet kell mászni. Ez már alacsonyhegység. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Tharr rúnaköve. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Felfedeztél egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy bávatag golombár vigyorog kajánul. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 rézdarabot! Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő.

Összefutsz egy inváziós őrjárattal. Elsőnek egy vark. nekromanta száll szembe veled.

Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a vark. nekromanta testét. (3 támadással 98 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a vark. nekromanta testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 15 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a vark. nekromanta bal oldalát. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a vark. nekromanta testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Nem sikerült a vark. nekromanta ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 15 életpontot vesztettél. A vark. nekromanta összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. 1585 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 201, sebződés: 82, gyógyulás: 0, összesen: -82 ÉP}

Második ellenfeled egy varkaudar kósza.

Távolról rovarfelhő varázslatot lő rád a másik. 12 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a varkaudar kósza jobb lábát. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a varkaudar kósza jobb lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a varkaudar kósza újra meg újra lecsap. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Üdvözlésképpen egy rovarfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 14 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a varkaudar kósza jobb lábát. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a varkaudar kósza testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a varkaudar kósza minden csapását hárítanod. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Egy rovarfelhő varázslatot dob rád a másik. 12 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. 1477 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 84, gyógyulás: 0, összesen: -84 ÉP}

A következő kincseket találtad: 2 vashegyű nyíl.
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+19 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+29 életerő). [-6 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Erőd TF-elődött. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-2 életerő).

(Továbbmész...) [101,106] Az alacsonyhegység átvált magashegységbe.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt világítótornyot. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy bávatag golombár előtt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Inváziós csapatok portyáznak errfelé, te is összeakadsz néhány ellenféllel. Első ellenfeled egy varkaudar behemót.

Elszántan ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar behemót bal vállát. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a varkaudar behemót testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Mintha egy satuba kerültél volna! Csontjaid recsegnek ropognak. 135 életpontot vesztettél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 167, gyógyulás: 0, összesen: -167 ÉP}

Egy szikla mögé rejtőzöl. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Ez nem lehet más, mint egy varkaudar hírnök. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+21 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+28 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+29 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. Tested lassan sorvadozik (-2 életerő). [72 pontot használtál fel, van még 128.]

m 1 mozogsz északkeletre
[102,105] Még mindig magashegység, hófödte sipkákkal.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy csillezsályát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Rábukkansz a főerőktől elszakadt két ellenségre. Első ellenfeled egy varkaudar bajnok.

Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vérbeli borzongás varázslatot, majd rád küldi. Iszonyatos rettegés lesz rajtad úrrá (-16 védelem) A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Semmi gond, gondolod, és előkapod a fülemüle sípot! A hang, amit kiad, talán előbb megy a szörny idegeire, mint a tiedre. Felsültél! A bárdi képességeid nem elegendőek a hang ellensúlyozására. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő.

Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Azonnal rájössz, hogy egy varkaudar hírnök ijesztett meg. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Tested lassan sorvadozik (-2 életerő).
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 csillezsályalevelet. [21 pontot használtál fel, van még 107.]

kt 1253 3 elkészíted az 1253. tárgyat (3 darabot)
Már be lett gyűjtve a lehetséges maximális 3 csillezsályalevél ezen a mezőn. [0 pontot használtál fel, van még 107.]

m 7 8 8 mozogsz északnyugatra, északra, északra
[101,104] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 rézdarabot! Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Felismered a közeledőt. Csak egy trappoló dinymák. Nem jelenthet különösebb problémát. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Szerencsére féreugrottál. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a trappoló dinymák fekete testét. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a trappoló dinymák bal vállát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 6 csepp tintát. (Nincs mibe rakni 6 tintát.) 506 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) Belebotlasz egy inváziós csapatba. Két katona indul meg feléd. Egy varkaudar bajnok áll veled szemben.

Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled jégcsóva varázslatot lő rád. 12 életpontot vesztettél. A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar bajnok sima, kék bőrét. (3 támadással 111 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a varkaudar bajnok bal lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A varkaudar bajnok vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 16 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a varkaudar bajnok fejét. (3 támadással 108 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a varkaudar bajnok bal oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a varkaudar bajnok sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A varkaudar bajnok feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 16 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. 1710 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 254, sebződés: 84, gyógyulás: 0, összesen: -84 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz egy inváziós trófeát. Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy Thargodan csontváz. (ld. enc.)

Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával megdöfködöd a Thargodan csontváz testét. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a Thargodan csontváz testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A Thargodan csontváz csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 12 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával jól megszurkálod a Thargodan csontváz bizarr csontjait. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) A Thargodan csontváz csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 21 életpontot vesztettél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 109, gyógyulás: 0, összesen: -109 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. Körbevizsgálódsz. Még egész friss mutáns nyomok vezetnek délkeletre. Tested lassan sorvadozik (-2 életerő).

(Továbbmész...) [101,103] A dombság átmegy hegységbe. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt vaskohót. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Észreveszel egy oltárt. Sheran hívei emelték. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy világítótornyot. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő.

Inváziós csapatok portyáznak errfelé, te is összeakadsz néhány ellenféllel. Egy Thargodan csontváz áll veled szemben.

Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával megdöfködöd a Thargodan csontváz jobb lábát. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a Thargodan csontváz megcsapja a fejedet. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 16 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával többször eltalálod a Thargodan csontváz jobb lábát. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a Thargodan csontváz bizarr csontjait. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A Thargodan csontváz csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 23 életpontot vesztettél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 118, gyógyulás: 0, összesen: -118 ÉP}

Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Ó! Hiszen ez egy varkaudar varázsló. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+31 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+22 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+31 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Sorvadsz (-2 életerő).

(Továbbmész...) [101,102] A sziklák elmaradoznak, ismét füves síkságon vagy. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " A Barátokért érdemes élni és meghalni. Egy idézet az Éjharcos-kódexből. " Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Utad során felfedezel egy királyi őrsáncot. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy régészeti lelőhelyet. Ghalla múltjának kutatása igazán nemes feladat! Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Látsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Hayamu Oyabura irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy piromenyét közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A szörny tüzet lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (6 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a piromenyét bal hátsó lábát. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a piromenyét testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a piromenyét, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 pirkitet. 248 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy proteinfecske közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a proteinfecske bal szárnyát. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a proteinfecske jobb lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csőrével a proteinfecske nem tudott megsebezni. A proteinfecske karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A proteinfecske összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 4 madártollat. 403 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}


Összefutsz Fleur de Lisszel . Tharr követője. Egy bozontfonatot, egy ezüsttornyot, egy grifftoll kesztyűt, egy hatalom fülbevalóját, egy hősiesítő medált, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy Krough fejdíszét, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián függőt, egy obszidián karkötőt, egy örök. csillagkövét, egy rinóbőr övet, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy sötét kámzsát, egy tükörpáncélt, egy vark. pecsétgyűrűt és egy varkaudar szimbólumot visel. Felszerelését egy ében hadúr trófea, egy Dögvész trófea és egy aranyfecske trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egybeolvadó szent szimbólumok. Bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj.
Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Találkozol Loreen Hunter. Raia kisebb papja. Egy Eldaran karkötőjét, egy Eldereth kristályt, egy fejvadász medált, egy grifftoll kesztyűt, egy koponya gyűrűt, egy korinthai talizmánt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy rothasztó talizmánt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tükörpáncélt, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy Rodrig trófea, egy varkaudar hadúr trófea és egy Brod trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy halványan vibráló nyunyónyűvő vikócmajom. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Tárgyainak egy részét egy hegyi szamár viszi. Mentális auráját felismered, tisztán tündököl. Egy jó jelleművel állsz szemben!
Sokkal jobban érzed magad, kisebb sérüléseid begyógyultak. (+6 életpont.) Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Tested lassan sorvadozik (-2 életerő). [84 pontot használtál fel, van még 23.]

ef 4 503 energia fejlesztése 4
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-3 TU.] [21 pontot használtál fel, van még 2.]

ext visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2014. évben 3. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

szk 99 keresed a 99. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy piromenyétet. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

h 2167 használod a 2167. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 1. BP: használod a 2107. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még -3.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-31 max. életerő). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 17, 29, 3.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 3 kaját fal föl a spagulár. Lestrapálva a nap eseményeitől, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a sorvasztás hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 219 pontot. A következő körben tehát 216 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TUDATKUTATÁS (99. PSZI KÉPESSÉG)
Ezzel a pszi képességgel felkutathatod a környéket táborozó kalandozókat, tudatuk jelenlétének észlelésével. Pszi szakértelmedtől függően 2-4 mező sugarú körben megkapod az összes kalandozó relatív koordinátáját, nevét, faját, vallását és Közös Tudatát (de sorszámát, igazi nevét és címét nem). A tudatkutatással nem fogod azokat észrevenni, akiket Agyburok vagy Mentális pajzs véd. A tudatkutatás használata szerény 20 pszi pontot és 10 TVP-t igényel.

THARGODAN CSONTVÁZ (297. SZÖRNY)
Merész nekromanta az, aki az ősi Thargodanok csontvázát animálni meri! A Thargodanok sötét életformájának köszönhetően az "élet" - már ha a negatív energiát annak lehet nevezni - sosem szállt el a csontvázból teljesen. Mágikus úton animálni, egy kóbor Thargodan energiaesszenciát a csontvázhoz kötni merész dolog, de ha sikerrel jársz, nagyhatalmú szövetségesre lelsz. A Thargodan csontváz fáradhatatlan szolga, és elpusztítani is igen nehéz, egyszóval időtálló bútordarab. Persze, ha valamelyik Thargodan észreveszi, mit műveltél, jaj neked!

KARAKTERLAP

Marion, egy szőke, göndör hajú, kék szemű mutáns nő vagy. Tharr tanítványa vagy. Papi hited: 52. A Két Kard Testvérisége (#9118) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 78. fordulód.

Erő: 23 (33) Szint: 17 Merészség: 8/5 Magasság: 171 cm
IQ: 17 (22) Támadás: 31 (32) Agresszió: 5 Testsúly: 129 kg
Ügyesség: 18 (25) Védekezés: 26 (29) Menekülés: 40 % Életkor: 2/2 év
Egészség: 16 (21) Életpont: 317/292 Jellem: semleges (+4) Tul. pont: 6
Szerencse: 21 (26) Varázspont: 307/42 Pénz: 880 arany Kép. pont: 9
Tudatpont: 28/4 Pszi pont: 90/3
Eddig összesen 328 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 8 836 TP-t kaptál. Jelenleg 190 993 TP-d van. A következő szinthez még 69 007 TP szükséges. Trófeáid: szutykos remák, varkaudar behemót, varkaudar íjász. A 61. fordulódban 2796 arany került a bankszámládra. 2963 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1/0 ökölvívás: 1/0 szúrófegyverek: 19/44 (+38%)
vágófegyverek: 1/39 ütőfegyverek: 9/98 lőfegyverek: 16/35
dobófegyverek: 1/0

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -12.); nyílvessző (#108) (13 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
101,102 mezőn táborozol
Szkander vereségeid: 0 győzelmeid: 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 11/11 (+33%) 2. nyomkövetés: 2/67 (+40%) 3. lopás: 1/0
4. mászás: 2/99 5. csapdakészítés: 15/94 (+35%) 6. csapdaészlelés: 1/0
7. gyógyítás: 28/59 8. titkosírás: 1/0 9. felderítés: 1/57
10. szörnyidomítás: 3/56 11. teológia: 9/68 (+74%) 12. taumaturgia: 9/74
13. szerencsejáték: 1/10 14. versengés: 3/60 15. zene: 1/0
16. szörnyismeret: 7/44 (+40%) 17. pszi: 11/3 (+21%) 18. zárnyitás: 1/0
19. vadászat: 11/55 (+32%) 20. bányászat: 4/81 (+123%) 21. testépítés: 4/23
22. főzés: 1/0

FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 60% életerő alatt 36 TVP-ért
kutatsz max. 45 TVP-ért
ásol max. 30 TVP-ért
készítesz kötelet (#92) (max. 1 darabot, csak egyszer), nyílvesszőt (#108) (max. 10 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 15 darabot, csak egyszer), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), tüskét (#22) (max. 100 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 30 darabot )
elfogod sörényes ubukot (#89) fedett veremmel (#219)
mászol max. 30 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés (7)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 5, max: 12)
manaelementál (#290), nektoraf (#355), Pszinapszis (#974), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
agykorbács (#97)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igazi erőpróba: ejts el egy fordulón belül két szörnyet ütő, két szörnyet vágó és kettőt szúrófegyverrel.
2.) Jó erőfejlesztés egy kis fizikai munka végzése: építs vaskohót. (teljesítve)
3.) Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább egy szörnyet ütő, egyet vágó, és egyet szúrófegyverrel!

HŐSTETTEID
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 175 (limit: 265), a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 20 125.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kasztropl. trafó (145)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
isteni kapcsolat (168)
kasztrop.kitágulás (197)
azért a támadás... (221)
önismeret (236)
tolvajfelismerés (243)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
vallási öntudat (290)
földmágia (357)
a mágia szeretete (393)
testvéri segítség (411)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 3 TU. szükséges még: 47 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1376 TU szükséges.)
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.

Összsúly: 119.71 kg Megterheltség: 157%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 41 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 csillezsályalevél (#1253) 1 csontszablya (#64) 1 drótszőr (#37)
1 inváziós trófea (#2166) 1 kaja (#2) 5 madártoll (#112)
9 mákrózsa virág (#56) 1 mocsári penke (#148) 2 ork csodaszer (#1228)
4 pirkit (#153) 5 rézdarab (#70) 2 vashegyű nyíl (#176)
8 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

97 98 99 100 101 102 103
101
102
103
104
105
106
107
(98,106) piromenyét (#99)
(99,106) púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), Sheran oltár, művészi porolit (#720), 39. jellempróba, érclelőhely, szeppent rákfatty (#186), vadász varkaudar (#108), ork bérgyilász (#781)
(100,106) Tharr rúnaköve, világítótorony (#156), vaskohó (#155), oltár, művészi porolit (#720), érclelőhely, vark. nekromanta (#173), varkaudar kósza (#347)
(101,102) tavacska, királyi őrsánc (#1140), oltár, régészeti lelőhely (#1208), szent tölgyfa (#393), tündöklő szobor (#1587), művészi porolit (#720), piromenyétek (#99), proteinfecske (#139), Fleur de Lis (2010. kalandozó), Loreen Hunter (2717. kalandozó)
(101,103) vaskohó (#155), Sheran oltár, világítótorony (#156), érclelőhely, Thargodan csontváz (#297)
(101,104) vaskohó (#155), 42. jellempróba, érclelőhely, trappoló dinymák (#118), varkaudar bajnok (#190), Thargodan csontváz (#297)
(101,106) világítótorony (#156), művészi porolit (#720), varkaudar behemót (#189)
(102,105) csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), varkaudar bajnok (#190)

Üzenet küldése a karakternek