777. forduló, 780. forduló, Alaron összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2012. dec. 21. 9h:38'
EZ A 798. JÁTÉKHETED, 779. FORDULÓD
799. játékheted kezdete: dec. 26.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 25 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1969
SZÁMLA : XXXX

ALARON KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [365,56] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 8 illatos rózsaszált (1 arany kikiáltási áron), 3 Mágikus Koponyát (55 arany kikiáltási áron), 1 mösze hátpáncélt (1 arany kikiáltási áron), 30 őskristály-szilánkot (1 arany kikiáltási áron), 23 purifikátor hájat (1 arany kikiáltási áron), 58 sárkánypikkelyt (1 arany kikiáltási áron), 9 smaragd orrkarikát (1 arany kikiáltási áron), 3 smaragd védőgyűrűt (1 arany kikiáltási áron), 4 Sshreakza amulettjét (1 arany kikiáltási áron), 14 szvó-ektoplazmát (1 arany kikiáltási áron), 37 téfea-agyat (1 arany kikiáltási áron), 110 teriád férget (1 arany kikiáltási áron), 40 xirnox szivet (1 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+135 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+416 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+72 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-4 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+12 tudatpont.)

* 1. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 980.]

* 2. KP: t. energia kisütése: 37
Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-1 TU.] [5 pontot használtál fel, van még 975.]

* 3. KP: elmormolod a 78. varázslatot a 164. varázslatot a 443. varázslatot
Beizzik a turbómágia. [-9 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 973.]
Fürgén varázsolsz! [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 971.]
Fürgén varázsolsz! Érzed, ahogy a harci induló ritmusára mozdul minden izmod (+20 támadás). [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 969.]

* 4. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot a 86. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 967.]
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 967.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 967.]

* 5. KP: használod a 71. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Megtelsz energiával. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 962.]

* 6. KP: elmormolod az 1. varázslatot a 165. varázslatot a 188. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 960.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 958.]
Szupersebesen mormolsz. Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 956.]

* 7. KP: használod az 1271. tárgyat
Itt az ideje egy kis kertészkedésnek! Sheran cserepébe egy lótuszvirágot ültetsz, alaposan meglocsolod (vízzel és isteni könnycseppel), majd vársz. Egyelőre semmi nem történik, de tudod, a föld mélyén már megkezdődött a csírázás folyamata. Hamarosan jókora, szüretelhető növény nő ebben a cserépben. [5 pontot használtál fel, van még 951.]

* 8. KP: használod a 841. tárgyat
Használod a varkaudar csészét. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 951.]

* 9. KP: használod az 1101. tárgyat
Használod a Niagren pálcáját. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 951.]

v 198 310 64 elmormolod a 198. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Sikerült elmondanod a tiltott teleport varázslatot! Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Egy végső mozdulattal előhívod a Thargodan illúzió varázslatot! Elhelyezel egy Thargodan illúziót magadon. Megnézed magad egy tükörben - fúj, de ocsmány módon nézel ki! [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED



[310,64] Épületek tűnnek fel. Ezt a települést Sárkányveremnek nevezik a Thargodanok. Látod is, miért: több épületet hatalmas sárkánycsontokból építettek.

Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 16 aranyat. Épületeket látsz: egy Thargodan vegyesbolt (678. épület.) és egy Thargodan fegyverbolt (681. épület.).
[-100 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 941.]

ea 89 1 eladod a 89. tárgyat 1
Eladtál 1 bronzpajzsot. 16 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 941.]

ea 158 45 eladod a 158. tárgyat 45
Eladtál 45 ezüst karkötőt. 630 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 941.]

ea 147 42 eladod a 147. tárgyat 42
Sajnos nincs nálad hebrencs csapda. [0 pontot használtál fel, van még 941.]

ea 148 80 eladod a 148. tárgyat 80
Eladtál 80 mocsári penkét. 80 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 941.]

ea 272 57 eladod a 272. tárgyat 57
Eladtál 57 aranytűt. 228 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 941.]

ve 419 megveszed a 419. tárgyat
Vásároltál 1 fpi formázó mintát. 50 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 941.]

ve 539 megveszed az 539. tárgyat
Vásároltál 1 mihlanilt. 50 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 941.]

kt 626 elkészíted a 626. tárgyat
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A forró energia testedbe áramlik. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a var.tárgy készítés varázslatot! Öregedtél 3 évet. Hozzálátsz a mágikus szertartáshoz. Varázskört rajzolsz. Lassan, a megfelelő szavak kíséretében sorban kipakolod a szükséges komponenseket, kialakítva a varázstárgy alakját. Speciális, forrasztómágiákkal egymáshoz passzintod a tökéletes minőségű alkotóelemeket. A tárgy kezd formát ölteni! Kékes szikrázás fut végig rajta, ahogy megtörténik az egybeforradás és a tárgy elnyeri végső alakját a mágikus formulád szerint. Órákig tart a transzformáció, de végül sikeresen befejeződik. Izgatottan kezedbe veszed a tárgyat. Fantasztikus! Tökéletes! Működik! Elégedett vagy a teljesítményeddel. [-300 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. Legyártottál 1 sárkánytőrt. Egészséged TF-elődött. (+1 egészség.) [80 pontot használtál fel, van még 861.]

kf 626 2 kézbeveszed/felveszed a 626. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod a möszehát pajzsot, majd a bal kezedbe veszed a sárkánytőrt. [0 pontot használtál fel, van még 861.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[309,64] Még mindig a városban vagy. Óriási gödör mellett sétálsz el, melynek nem látod az alját. Elfontorodsz, ahogy a mélyből feltörő bűz megcsapja az orrodat. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 10 aranyat.

Van itt egy a Borzalom Fellegvára (672. épület.).

(Továbbmész...) [308,64] Még mindig a városban vagy.

Egy quwarg mozdul a földön. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 11 aranyat.

(Továbbmész...) [307,64] Mocsaras területre érsz. Nagyon kevés zajt hallasz, és azok mind fenyegetőek. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy talriai behemót lehet. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Egy vakító fény varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled vakon tántorog! A szilánk működik (+2 életpont). Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyengén megütögeted a talriai behemót fejét. (10 támadással 853 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+171 életerő). Transzformálsz! (+85 varázspont.) {FM:} Sárkánytőrrel párszor épp hogy megérintgeted a talriai behemót testét. (3 támadással 129 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 146 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +30 ÉP.) Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel párszor súrolva eltalálod a talriai behemót testét. (8 támadással 637 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+128 életerő). Transzformálsz! (+63 varázspont.) {FM:} Sárkánytőrrel megérinted a talriai behemót mérhetetlen testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Előremozdulva, a talriai behemót kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 140 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +28 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 90 kaját. 15225 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 1662, sebződés: 286, gyógyulás: 396, összesen: +110 ÉP}

[48 pontot használtál fel, van még 813.]

m 6 mozogsz nyugatra
[306,64] Felmászol a lankás hegyoldalra. Életnek persze itt sincs semmi jele. A távolban hatalmas, szárnyas teremtmény kél útra a horizonton. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Leah hívői építették. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (ezüstdarab) rejt! A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Azonnal tudod, hogy egy ezerszemű bestia volt a rémület okozója. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

[16 pontot használtál fel, van még 797.]

zip 534 100 nemes céllal pusztítod az 534. tárgyat 100 pontért
Nekilátsz az ocsmány konstrukt módszeres szétszedésének. A hosszú munka meghozza gyümölcsét: végre leromboltad, szétbontottad a veszélyes alkotást! (+2 jóság.) Chara-din megbüntet (-100 VP.) Egészséged TF-elődött. [100 pontot használtál fel, van még 697.]

ep 146 150 építed a 146. tárgyat 150 pontért
Itt már van egy, minek építenél másikat? [0 pontot használtál fel, van még 697.]

h 141 használod a 141. tárgyat
Sikeres felszenteléshez egy még felszenteletlen, teljesen felépített oltár szükséges. [0 pontot használtál fel, van még 697.]

im imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 697.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[305,65] Félig kiégett területen vagy. Fekete, élettelen foltok tűnnek fel a zöld növényzetben. Csak nem akarsz visszatérni a halott pusztaságba? Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Egy rothadó lián közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Egy energiafolyam varázslatot dobsz ellenfeledre. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 295 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy éhínség varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mihlanil dobótőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 6 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja a rothadó lián fittyedt levelét. (6 támadással 108 életpontot sebezve.) A szörny egy savból formált csóvát vet feléd! (A saválló fülbevaló védett meg.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Ököllel párszor súrolva eltalálod a rothadó lián egyik csápját. (8 támadással 531 életpontot sebezve.) {HD:} Sárkánytőrrel valamennyire megsebezgeted a rothadó lián testét. Kritikus ütés! (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Csápjával megérint a rothadó lián. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A rothadó lián csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 64 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A lény huhog! 58 életpontot vesztettél. A rothadó lián csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő vasérc felszínére. Szerencsére semmi hatása sincs. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel párszor megpöccinted a rothadó lián tekergő szárát. (10 támadással 606 életpontot sebezve.) {GYD:} Sárkánytőrrel megbököd a rothadó lián bal oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A rothadó lián meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 65 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 57 életpontot vesztettél. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő vashegyű nyíl felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +46 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 gyöngymangót. 16275 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1648, sebződés: 402, gyógyulás: 63, összesen: -339 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy Thargodan tábort. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +46 életerő. [16 pontot használtál fel, van még 681.]

kut 60 kutatsz 60 pontért
Üvöltve, megrohamozod a tábort. Egy pillanatig elgondolkodsz, hogy helyesen cselekszel-e, de aztán magadban bólintasz. Tűzgolyó repül feléd, de egy ugrással kikerülöd. Egy Notermanthi készül a lemészárlásodra.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy energiafolyam varázslattal köszöntöd a másikat. 344 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy mágiatörés varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Egy a hatalom szava varázslatot dob rád a másik. A Notermanthi szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +46 életerő. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP], egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP], egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy arany. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 3780 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 344, sebződés: 6, gyógyulás: 4, összesen: -2 ÉP}

Nocsak, ez váratlan fordulat volt a szörnyek számára! Kihasználod a pillanatnyi szünetet, és felragadsz a földről egy hátizsákot, nyilván egy szerencsétlenül járt kalandozóé. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 grifftojás és 7 arany. Egy Thargodan légiós támad rád.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról energiafolyam varázslatot lősz a másikra. 312 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mihlanil dobótőrt ragadva megsorozod ellenfeledet. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 6 mihlanil dobótőr. Alaposan megsorozod a Thargodan légiós bal karját. (6 támadással 217 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a Thargodan légiós jobb karját. (4 támadással 338 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+33 varázspont.) {FM:} Sárkánytőrrel megérinted a Thargodan légiós bal lábát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) A Thargodan légiós néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Vad döféseivel a Thargodan légiós nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A Thargodan légiós most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +46 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 8475 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 914, sebződés: 65, gyógyulás: 18, összesen: -47 ÉP}

Felkészülsz a csata folytatására. Vicsorogva nézel szembe a Thargodanokkal. Egy Thargodan zsoldos intéz feléd kihívást.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiafolyam. 314 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Teli erőből mihlanil dobótőrt dobsz az ellenfeledre. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja a Thargodan zsoldos bal oldalát. Kritikus ütés! (6 támadással 288 életpontot sebezve.) A Thargodan zsoldos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +46 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 5930 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 602, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

A megmaradt Thargodanok elrepülnek a szélrózsa minden irányába. Itt a végső összecsapás ideje! Egy Sötétség Hercege támad rád.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiafolyam. 328 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégoszlop varázslat. 35 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Teli erőből mihlanil dobótőrt dobsz az ellenfeledre. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 6 mihlanil dobótőr. Pár lövedéked átjárja a Sötétség Hercege gigászi alakját. Kritikus ütés! (6 támadással 288 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel párszor súrolva eltalálod a Sötétség Hercege jobb karját. (3 támadással 263 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+26 varázspont.) {KCC:} Sárkánytőrrel megbököd a Sötétség Hercege bal lábát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy nekromanta csókja varázslatot. 61 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Félrehajolsz, de a Sötétség Hercege karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A Sötétség Hercege most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +46 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (310,64)-> 16 arany, -2 ÉP], egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP], 2 vas dobónyíl, egy szent jogar, egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP] és egy fekete gyöngy. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 jégkristályt. 8400 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 922, sebződés: 146, gyógyulás: 13, összesen: -133 ÉP}

Gyorsan, addig kell a zsákmányt összeszedned, amíg a Thargodanok vissza nem térnek! A következő kincseket találtad: egy Eldaran karkötője [Eldaran karkötője ládikóba-> (310,64)-> 50 arany, -2 ÉP], egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP], egy optiri agysisak [optiri agysisak ládikóba-> (310,64)-> 50 arany, -2 ÉP], egy ezüst karkötő, 3 fekete gyöngy és egy toxyl üvegcse. Semmi értelme a szükségesnél több időt tölteni a tábornál, gyorsan távozol. Részletes és aprólékos kutatásba kezdesz. A felderítés meghozza eredményét. Megvizsgálod, milyen tárgyakat találtál: 127 teriád féreg. Elteszed őket. [60 pontot használtál fel, van még 621.]

m 5 6 mozogsz délnyugatra, nyugatra
[304,66] Felkapaszkodsz a hegyek közé. A sziklák tiltón, fenyegetőn emelkednek fel előtted. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Azonnal tudod, hogy egy ml'othag szürcsölő volt a rémület okozója. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gejzírt. Bányászat képességeddel fémet (ezüstdarab) érzel a föld alatt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +46 életerő.

(Továbbmész...) [303,66] Máris a Sötét Föld gonosz karmai, a magashegyek között vagy! Egy kóbor mópat, egy gusztustalan, lárvaszerű lény fut el előled.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy viharóriás barlangot. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (pular kristály) közelében vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +46 életerő. [32 pontot használtál fel, van még 589.]

vi 5 1 50 viselkedésed: 5 1 50
Mostantól normális mennyiségű rizikót vállalsz, legfeljebb a veled egyforma erős szörnyekkel küzdesz meg. Merészségi szinted ettől kezdve 5. Kedvesen és barátságosan fogsz viselkedni nemcsak más kalandozókkal, hanem a szörnyekkel is. Barátsági szinted mostantól 1. Ha életerőd az eredeti érték 50 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 589.]

le 836 leveszed/lerakod a 836. tárgyat
Leveszed a Sshreakza amulettjét. [0 pontot használtál fel, van még 589.]

kf 611 kézbeveszed/felveszed a 611. tárgyat
A nyakadba akasztod a viharamulettet. [0 pontot használtál fel, van még 589.]

be 612 bemész a 612. épületbe
Félve lépsz be az óriás barlangjába, kezeddel a viharamulettet markolászod. Egy gigantikus viharóriás ül a barlang közepén, épp egy hatalmas húsdarabot rágcsál. Már épp ütésre emeli a kezét, amikor meglátja a viharamulettet. Ettől megnyugszik, és megkérdezi, mit akarsz. Még a barlang is beleremeg! Azt mondod, kereskedni szeretnél. Mosolyogva veszel elő három eknozolt. Az óriás szeme felcsillan. Felkap téged, és megráz, az eknozolok a földre potyognak. Az óriás mohón bezsebeli őket. Aztán rád néz, elkomorodik, és turkálni kezd a zsákjában. Végül elővesz valamit, és a kezedbe nyomja - egy vortex amulettje. Távozol. [10 pontot használtál fel, van még 579.]

vi 5 5 50 viselkedésed: 5 5 50
Mostantól normális mennyiségű rizikót vállalsz, legfeljebb a veled egyforma erős szörnyekkel küzdesz meg. Merészségi szinted ettől kezdve 5. Csak az azonos jelleműekkel vagy barátságos. A szörnyeket és az ellentétes jelleműeket megtámadod. Barátsági szinted mostantól 5. Ha életerőd az eredeti érték 50 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 579.]

le 611 leveszed/lerakod a 611. tárgyat
Leveszed a viharamulettet. [0 pontot használtál fel, van még 579.]

kf 836 kézbeveszed/felveszed a 836. tárgyat
A nyakadba akasztod a Sshreakza amulettjét. [0 pontot használtál fel, van még 579.]

m 2 mozogsz keletre
[304,66] Elhagyod a nehezen mászható magashegységet, és leereszkedsz az alacsonyabb hegyek közé. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gejzírt. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (ezüstdarab) közelében vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. [16 pontot használtál fel, van még 563.]

ep 146 150 építed a 146. tárgyat 150 pontért
A munkában az ekharion bébi segít. Elkezdesz építeni egy oltárt. Köveket hordasz egymásra. Végre megvan, elkészült az oltár. 180 tapasztalati pontot kaptál. Egészséged TF-elődött. [143 pontot használtál fel, van még 420.]

h 141 használod a 141. tárgyat
Mormolni, kántálni kezdesz, és magasba emeled a szent szimbólumot. Az ima hangja erősödik, a szöveg a tudatalattidból jön: ősi mesterek, papok szavait mondod. Elveszted időérzékedet, nem tudod megállapítani, mennyi időn keresztül megy ez. Amikor már úgy érzed, torkod berekedt, és ajkad csak hangtalanul formálja a szavakat, mennydörgést hallasz: az időközben besötétedett eget hatalmas, kék villám világítja meg, és egyenesen az oltárba csap! A kőemelvény azonban nem sérült meg, hanem vibrálni kezd misztikus, túlvilági fénnyel. Fölötte pedig lassan egy vibráló alak formálódik. Az istened! Elbűvölten, az imát abbahagyva állsz, miközben egy túlvilági zene kíséretében a halhatatlan lény hangja megszólal a fejedben.
- Ah, egy újabb oltár! Megdicsérlek, hű szolgám. [10 pontot használtál fel, van még 410.]

im imádkozol
Az oltárra helyezel 5 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. [30 pontot használtál fel, van még 380.]

h 979 használod a 979. tárgyat
Összemorzsolod a sáfránykristályt. 100 tevékenységpontot kaptál! [0 pontot használtál fel, van még 480.]

m 1 7 mozogsz északkeletre, északnyugatra
[305,65] Félig kiégett területen vagy. Fekete, élettelen foltok tűnnek fel a zöld növényzetben. Észreveszel egy Thargodan tábort.

Körbevizsgálódsz. Friss kobudera nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [304,64] Nekivágsz a hegyeknek. Hágót keresel, de nem találsz, így igazi hegymászónak való feladat az előrejutás. A vörös égboltot egy pillanatra óriási villámok teszik még fényesebbé. Nocsak, egy quwarg! Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (ezüstdarab) van a föld alatt!

[32 pontot használtál fel, van még 448.]

kt 582 elkészíted az 582. tárgyat
Itt nincs gyilkos csalán, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy csalánvirágot készíthess/gyűjthess.
[0 pontot használtál fel, van még 448.]

vi 5 10 50 viselkedésed: 5 10 50
Mostantól normális mennyiségű rizikót vállalsz, legfeljebb a veled egyforma erős szörnyekkel küzdesz meg. Merészségi szinted ettől kezdve 5. Abszolút gyilkos kedvedben vagy: mindenkit megtámadsz, aki az utadba kerül. Barátsági szinted mostantól 10. Ha életerőd az eredeti érték 50 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 448.]

v 98 310 64 elmormolod a 98. varázslatot
Ezt a varázslatot csak harcban lehet alkalmazni. Beállítása a TV/FTV parancsokkal történik, nem a V paranccsal. [0 pontot használtál fel, van még 448.]

be 681 bemész a 681. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 448.]

m 2 mozogsz keletre
[305,64] A Sötét Föld legsivárabb részéhez értél: sivár, kiégett pusztaság terül el előtted. Egy kövekből rakott halmot találsz: nem kétséges, néhány kalandozó itt temette el pórul járt társát. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Egy árnylord közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy energiafolyam varázslatot dobsz ellenfeledre. 331 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: a hatalom szava varázslatot lő rád. Mihlanil dobótőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 3 mihlanil dobótőr. Alaposan megsorozod az árnylord testét. Kritikus ütés! (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Az árnylord összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4013 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 418, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy drótszőrű mópat közeledik. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Sunyi ellenfeled, egy láthatatlan védekező pszi felrakásával szöszmötöl! Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiafolyam varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 320 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy fehérál.roncsolása pszi támadást. Semmi hatás! (pszi-acéltorony védett meg.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mihlanil dobótőrt ragadva megsorozod ellenfeledet. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 6 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja a drótszőrű mópat testét. (6 támadással 244 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-2 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel néhányszor súrolod a drótszőrű mópat meredező tüskéit. (10 támadással 873 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel valamennyire megsebezgeted a drótszőrű mópat testét. (3 támadással 127 életpontot sebezve.) Agyarával a drótszőrű mópat kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 102 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) Hideg markol a szívedbe (-4 erő forduló végéig). A drótszőrű mópat rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-6 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel néhány helyen meghorzsolod a drótszőrű mópat bal középső lábát. (3 támadással 246 életpontot sebezve.) {FM:} Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a drótszőrű mópat testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Agyarával a drótszőrű mópat kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 76 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-4 erő forduló végéig). A drótszőrű mópat szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 58 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-18 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A drótszőrű mópat összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +46 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 11 drótszőrt. 16800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1852, sebződés: 295, gyógyulás: 58, összesen: -237 ÉP}

[16 pontot használtál fel, van még 432.]

vi 5 5 50 viselkedésed: 5 5 50
Mostantól normális mennyiségű rizikót vállalsz, legfeljebb a veled egyforma erős szörnyekkel küzdesz meg. Merészségi szinted ettől kezdve 5. Csak az azonos jelleműekkel vagy barátságos. A szörnyeket és az ellentétes jelleműeket megtámadod. Barátsági szinted mostantól 5. Ha életerőd az eredeti érték 50 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 432.]

h 979 használod a 979. tárgyat
Összemorzsolod a sáfránykristályt. 100 tevékenységpontot kaptál! [0 pontot használtál fel, van még 532.]

h 949 80 használod a 949. tárgyat
Furulyázni kezdesz. "Szó bennszakad, hang fennakad, lehelet megszegik..." mondanák egyesek, ha hallanák, milyen gyönyörűen játszol. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+92 varázspont.) [80 pontot használtál fel, van még 452.]

* 1. BP: használod a 163. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 447.]

* 2. BP: használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Hmm! Már nem is vagy éhes! 2718 tapasztalati pontot kaptál. [1 pontot használtál fel, van még 446.]

* 3. BP: használod a 73. pszi képességet
Lemész alfába. Mentális energia gyűlik benned. Kiengeded magadból a pszi fejlesztés pszi képességet. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 436.]

* 4. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy végső mozdulattal előhívod az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 436.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 396.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Amatőr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 356.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 316.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Fogat mosol egy darab fával, napozol egy kicsit, és egyéb módokon növeled szervezeted ellenálló képességét. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 445 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 276.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Fogat mosol egy darab fával, napozol egy kicsit, és egyéb módokon növeled szervezeted ellenálló képességét. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 405 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 236.]

tf 4 36 fejleszted a 4. tulajdonságodat 36 pontért
Légzőgyakorlatokat, a szervezetet megedző tornagyakorlatokat végzel. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 369 TVP-t kell elköltened.] [36 pontot használtál fel, van még 200.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+0 gonoszság.) Hohó! Sheran cserepében termést hozott a növény. Leszüretelsz 2 lótuszvirágot. Lassan visszatér az erő bénult tagjaidba. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 19, 8, 27.
Küzdelmes kalandjaid után megpihensz táborhelyeden, és felkészülsz a Szertartásra, melyet talán még őseid sem ismertek... ám hiába próbálsz tudatod legmélyére férkőzni, hogy meríts az Élet Forrásából, valami megakadályoz ebben... Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját bezabál az ekharion bébi. 3 kaját bezabál a sivatagi doareg. 8 kaját töm magába a tüskés gigaféreg. 3 kaját nyel le az ezoterikus mardel. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a Thargodan illúzió hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 780 pontot. A következő körben tehát 980 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Alaron, egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű kobudera férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Raia földi és égi helytartója vagy. A Sziklaöklök (#9144) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 779. fordulód.

Erő: 92 (104) Szint: 49 Merészség: 5/5 Magasság: 149 cm
IQ: 101 (106) Támadás: 87 (91) Agresszió: 5 Testsúly: 56 kg
Ügyesség: 86 (100) Védekezés: 100 (109) Menekülés: 50 % Életkor: 48/53 év
Egészség: 92 (103) Életpont: 1397/1212 Jellem: jó (777) Tul. pont: 1
Szerencse: 98 (114) Varázspont: 3058/2299 Pénz: 3895 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 77/48 Pszi pont: 349/643 Halhatatlanság: 7 %
Eddig összesen 6288 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 81799 TP-t kaptál. Jelenleg 18654068 TP-d van. A következő szinthez még 1345932 TP szükséges. Trófeáid: rothadó lián, drótszőrű mópat, triklem drakolder. A 726. fordulódban 79328 arany került a bankszámládra. 100349 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 14/17 ökölvívás: 47/57 (+1%) szúrófegyverek: 20/60 (+2%)
vágófegyverek: 30/84 ütőfegyverek: 8/71 lőfegyverek: 6/46
dobófegyverek: 32/48 (+4%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); mihlanil dobótőr (#599) (2 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
305,64 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 148,87
Legfeljebb 110 TU-t válthatsz TVP-re.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 93/49 (+32%) 2. nyomkövetés: 115/59 (+9%) 3. mászás: 25/50
4. csapdakészítés: 64/29 (+6%) 5. csapdaészlelés: 24/38 6. gyógyítás: 92/32
7. titkosírás: 21/92 8. felderítés: 41/31 (+7%) 9. szörnyidomítás: 23/33
10. teológia: 159/81 (+6%) 11. taumaturgia: 67/43 (+17%) 12. szerencsejáték: 9/89
13. versengés: 26/1 14. harcművészetek: 51/45 15. zene: 240/9 (+98%)
16. szörnyismeret: 50/1 17. pszi: 37/57 (+4%) 18. zárnyitás: 20/33
19. vadászat: 95/15 20. vitalitás: 26/88 21. bányászat: 39/22 (+6%)
22. úszás: 34/18 23. főzés: 42/14 (+10%) 24. csapatmunka: 2/18

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 3

FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet)
deus ex machinád 0 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 40 TVP-ért
készítesz szárnyas hernyót (#69) (max. 5 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), púderkövet (#119) (max. 5 darabot )
elfogod gátvakondot (#57) háló-csapdával (#220), szőrös bozsót (#149) hurokcsapdával (#217), sivatagi doareget (#240) fedett veremmel (#219), Tguarkhant (#212) Tguarkhan-csapdával (#356)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 16, max: 50)
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), massza (#217), szubreális vámpír (#223) (csak egyszer), átokosztó (#372), lidércúr (#252), zombi mágus (#389), lélekorzó (#390), bolyongó lidérc (#388), gonoszok (#988), quwarg őrparancsnok (#677), quwarg anyakirálynő (#269), quwarg tűzköpő (#678), ősquwarg (#300), quwarg gigász (#7128) (csak egyszer), Quwaxotix (#961)
Barátságosság (aktív: 15, max: 50)
kérődző etra (#368), epokitféreg (#147), ryuku csapásvezető (#778), Ciang Csí (#978), nómenklatúra (#158), bűbájlidérc (#761), kronotapír (#286), szellemdarázs (#481), semlegesek (#989), jók (#990), élőholt mágus (#175), Raia angyala (#333), skarlátdémon (#790), Raia szent lovagja (#239), éjfattyak (#9096)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) gigaököl (#49, 12 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) savhurrikán (#107, 40 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) inst.szingularitás (#129, 20 VP) var.tárgy készítés (#153, 300 VP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) a hatalom szava (#196, 50 VP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) Asylux csapdája (#233, 20 VP)
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) sivatagi vihar (#244, 35 VP) jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP)
időcsere (#285, 5 VP) speciális védelem (#292, 50 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) sebezhetőség (#366, 50 VP) klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP)
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP)
analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP)
életpajzs (#142, 16 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP) égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP)
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) tűzvihar (#175, 24 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 18 VP)
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP)
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) menekülés (#212, 12 VP)
aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) armageddon (#218, 100 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +2 vp 8 költség alatt; taumaturgia: +2 vp 8 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) méregsemlegesítés (#14) láth. észlelése (#78) égető tekintet (#164)
harci induló (#443) tulajdonságpajzs (#26) szürkeáll. aktiv (#71) esszenciavédelem (#165)
esszenciavédelem 2 (#188) hadiszerencse III (#59) tárgyvédelem (#178) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
2. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 20)
lángcsóva (#31), vakító fény (#43), puha ütés (#60), izomernyesztés (#33), banshee-sikoly (#373), energiafolyam (#136), gyóntatás (#56), háló (#186), Asylux csapdája (#233)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
pszi-acéltorony (#98), hhaar burka (#32), hhaar burka II (#162)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 22, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
tisztítótűz (#44) >> borzalmas varkaudar (#166) tisztítótűz (#44) >> autentikus vámpír (#154)
tisztítótűz (#44) >> nómenklatúra (#158) élőholt pozdorja (#134) >> csontváz hadúr (#423)
energiafolyam (#136) >> ősi szellem (#422) energiafolyam (#136) >> kísértetvarázsló (#424)
energiafolyam (#136) >> szubreális vámpír (#223) Asylux csapdája (#233) >> kisebb quwarg isten (#213)
teljes őrület (#118) >> viharóriás (#278) élőholt pozdorja (#134) >> óriás csontváz (#176)
energiafolyam (#136) >> halálelementál (#279) gyóntatás (#56) >> gonoszok (#988)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 22, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
menekülés (#212) >> gonoszok (#988) védelem tűz ellen (#38) >> quwarg tűzköpő (#678)
fehér glóbusz (#47) >> jégelementál (#277) védelem tűz ellen (#38) >> tűzelementál (#276)
védelem tűz ellen (#38) >> Orkhan Thai (#238) védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)
fehér glóbusz (#47) >> varkaudar bajnok (#190) védelem tűz ellen (#38) >> ongóliant (#159)
tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176) varázsvédelem (#34) >> borzalmas varkaudar (#166)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +18 lopás ellen) státusz: OK
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +13 védettség;) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +45 kg teher) státusz: OK
ekharion bébi (#768) (építő: +67% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Lássuk, be tudsz-e jutni az Iszonyat Citadellájába: küldd a Semmibe Molgant!
2.) Bizonyítsd határtalan jóságodat! Egy körben legyél mindenkivel barátságos, úgy, hogy legalább hat kalandozóval találkozol (a táborozás nem számít bele).
3.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 5)

HŐSTETTEID
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 1577, pontszámod: 12606.
Olimpiai helyezéseid: második hely a 3. kategóriában a XXVII. olimpián.
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: harmadik hely az 1. kategóriában az I. nyílt olimpián, első hely a Vadászatban az I. nyílt olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kasztropl. trafó (145)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
tisztelet a mest. (246)
a butaság ára (273)
harcművész iskolák (317)
az élet forrása (337)
földmágia (357)
a mágia szeretete (393)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) OK
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
vakmerőség (526) OK
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 102 TU. szükséges még: 28 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 835 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 agyartőr (#420) 57 aranytű (#272) 1 bronzpajzs (#89)
3 eknozol (#540) 44 ezüst karkötő (#158) 80 mocsári penke (#148)
2 sáfránykő (#979) 1 sárkányfog (#617) 12 spiritusz (#170)
18 víz (#27) 1 vörös zyel (#606)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
809 arany (#50) 11 drótszőr (#37) 4 fekete gyöngy (#99)
2 grifftojás (#179) 4 gyöngymangó (#135) 9 isteni könnycsepp (#260)
3 jégkristály (#593) 72 kaja (#2) 1 lótuszvirág (#447)
1 mihlanil (#539) 1 sárkánytőr (#626) 1 szent jogar (#150)
127 teriád féreg (#1276) 3 Thargodan esszencia (#328) 1 toxyl üvegcse (#592)
2 vas dobónyíl (#189) 1 vortex amulettje (#607)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(303,66) viharóriás barlang (#612), érclelőhely
(304,64) érclelőhely
(304,66) ml'othag szürcsölő (#415), gejzír (#576), érclelőhely
(305,64) árnylordok (#342), drótszőrű mópat (#426)
(305,65) rothadó lián (#427), Thargodan tábor (#588), Notermanthi (#257), Thargodan légiós (#311), Thargodan zsoldos (#310), Sötétség Hercege (#296)
(306,64) Chara-din monolitja (#534), Leah oltár, érclelőhely, ezerszemű bestia (#288)
(307,64) talriai behemót (#312)
(309,64) a Borzalom Fellegvára (#672)
(310,64) Thargodan vegyesbolt (#678), Thargodan fegyverbolt (#681)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


Kedves Játékostársunk, Ezúton szeretnénk Kellemes Karácsonyi Ünnepeket és Boldog Új évet kívánni. Reméljük, hogy kalandjaid során jól szórakoztál, és jövőre is velünk tartasz. Az ünnepek alatt, dec 22-től jan 01-ig nem dolgozunk, viszont december 24-én, 27-és én 28-án egyszer, előreláthatólag 11 és 13 óra között az UL-ek letöltésre kerülnek és lesz forduló kiküldés. Az Aukciós Ház december 22-től január 2-ig zárva tart, így aukciós nap nem lesz. Megértéseteket köszönjük!
A Beholder Kft. munkatársai.

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Bekerültek az NJK terveő pályázat karakterei.

Üzenet küldése a karakternek