Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2012. dec. 17. 9h:40' EZ A 797. JÁTÉKHETED, 777. FORDULÓD 798. játékheted kezdete: dec. 19. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes E-mail! |
KALANDOZÓ: #1969 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 1 |
* 1. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 2. KP: | t. energia kisütése: 37 |
* 3. KP: | elmormolod a 78. varázslatot a 164. varázslatot a 443. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot a 86. varázslatot |
* 5. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 6. KP: | elmormolod az 1. varázslatot a 165. varázslatot a 188. varázslatot |
* 7. KP: | használod az 1271. tárgyat |
* 8. KP: | használod a 841. tárgyat |
* 9. KP: | használod az 1101. tárgyat |
v 198 309 44 | elmormolod a 198. varázslatot |
[309,44] Tovább kapaszkodsz a hegyormok között. Hegynyi Thargodan behemótok csordája húz el a távolban, te csak leesett állal bámulsz. Látsz egy rejtett kolostort. A kolostor közelébe érve kíváncsian körbeleskelődsz, nem bóklászik-e megint errefelé Pheiwhu-Po. Sajnos a hóbortos régészt sehol sem látod. Felidézed a beszélgetéseteket, elmosolyodsz, és megrántod a vállad. Még hogy gyíkemberek! Itt? (21. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá, innen keletre 114, északra 63 mérföldre teljesítheted.) Látsz egy oltárt. Leah híveié. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Cornebara. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy barátság szent tüzét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy olvasztókemencét. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (arkog kő) rejt!
be 493 | bemész a 493. épületbe |
be 493 | bemész a 493. épületbe |
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [311,46] A Sötét Föld egyik legveszélyesebb területére, a mocsárba tévedtél be. Egy Thargodan koponyát pillantasz meg a földön. Rád vigyorodik! Ijedten hátraugrasz, de többet nem mozdul. Talán csak a képzeleted játszott veled. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy ében sárkány lehet. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy fehér glóbusz. A szilánk működik (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy vakító fény varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled vakon tántorog! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy a hatalom szava varázslattal köszönt csatapartnered. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy nekromanta csókja varázslatot, majd rád küldi. 55 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Egy savhurrikán varázslattal köszönt csatapartnered. (A saválló fülbevaló védett meg.) Mihlanil dobótőrt hajítasz a másik védtelen testébe. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 mihlanil dobótőr. Alaposan megsorozod az ében sárkány pikkelyes testét. (6 támadással 215 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. (A saválló fülbevaló védett meg.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel párszor súrolva eltalálod az ében sárkány jobb szárnyát. Kritikus ütés! (10 támadással 990 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+199 életerő). Transzformálsz! (+99 varázspont.) {HD:} Möszehát pajzzsal párszor súrolva eltalálod az ében sárkány pikkelyes testét. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 85 életpontot sebeztél. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az ében sárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Az ében sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Karmával néhányszor az ében sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 69 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Az ében sárkány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst karkötő, egy gyöngymangó, 2 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP], egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP], egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP], egy Eldaran karkötője [Eldaran karkötője ládikóba-> (310,64)-> 50 arany, -2 ÉP] és egy fekete gyöngy. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. 15970 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 1396, sebződés: 214, gyógyulás: 256, összesen: +42 ÉP}
(Továbbmész...) [312,47] Süppedős homokkal borított, sivatagi területre értél. Sötét árnyék húz el feletted. Felnézel, de nem látsz semmit. A homokdűne alján megpillantasz egy élőlényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy térfaló közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy fehér glóbusz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiafolyam. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled varázslatlopás varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Mihlanil dobótőrt küldesz ellenfeled felé. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 mihlanil dobótőr. Alaposan megsorozod a térfaló testét. (6 támadással 231 életpontot sebezve.) A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a térfaló testét. (9 támadással 769 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+76 varázspont.) {HD:} Möszehát pajzzsal súrolod a térfaló testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) A seb azonnal beforr! Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 70 életpontot sebeztél. A térfaló csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 172 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +35 ÉP.) A lény idődet lopja (-9 TVP). A térfaló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +46 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy pszi kő, egy ezüst papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP], egy ezüstshuriken, egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP], egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (310,64)-> 16 arany, -2 ÉP], egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP] és egy aranytű. 12738 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1071, sebződés: 180, gyógyulás: 39, összesen: -141 ÉP}
m 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [314,49] Változik a vidék, megolvadt kőzettel borított, kiégett pusztaságra értél. Egy kövekből rakott halmot találsz: nem kétséges, néhány kalandozó itt temette el pórul járt társát. Észreveszel egy Thargodan tábort. Mozgást észlelsz oldalról. Egy porkupac mögé bújsz. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy ganüid mágiafaló. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.
zip 534 100 | nemes céllal pusztítod az 534. tárgyat 100 pontért |
kut 60 | kutatsz 60 pontért |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy fehér glóbusz. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy energiafolyam varázslatot dobsz ellenfeledre. 328 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A Mnebolath összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy ezüst karkötő. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2188 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 328, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy energiafolyam varázslatot dobsz ellenfeledre. 333 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mihlanil dobótőrt ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 mihlanil dobótőr. Lövedékeiddel perforálod a Thargodan légiós testét. Kritikus ütés! (6 támadással 288 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a Thargodan légiós bal oldalát. (3 támadással 256 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+25 varázspont.) {FM:} Möszehát pajzzsal kissé megkarcolod a Thargodan légiós testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) A seb azonnal beforr! Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 73 életpontot sebeztél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Thargodan légiós, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 8475 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 951, sebződés: 49, gyógyulás: 14, összesen: -35 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiafolyam varázslatot lősz. 307 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mihlanil dobótőrt küldesz ellenfeled felé. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 6 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja a Thargodan légiós testét. (6 támadással 227 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel néhány helyen meghorzsolod a Thargodan légiós testét. (3 támadással 361 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+36 varázspont.) {HD:} Möszehát pajzzsal kissé megkarcolod a Thargodan légiós jobb karját. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) A seb azonnal beforr! Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 81 életpontot sebeztél. A Thargodan légiós többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A Thargodan légiós sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +46 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 8475 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 977, sebződés: 70, gyógyulás: 19, összesen: -51 ÉP}
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy fehér glóbusz varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Távolról vakító fény varázslatot lősz a másikra. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. Ellenfeled vakon tántorog! Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról Asylux csapdája varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy káosz szava varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Ellenfeled méregfelhő III varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mihlanil dobótőrt ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 mihlanil dobótőr. Pár lövedéked átjárja a smaragd sárkány jobb első lábát. (6 támadással 231 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (102 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel néhány helyen meghorzsolod a smaragd sárkány pikkelyes testét. (10 támadással 855 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+85 varázspont.) Möszehát pajzzsal néhányszor megkarcolod a smaragd sárkány óriási karmát. (4 támadással 137 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+13 varázspont.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 68 életpontot sebeztél. A smaragd sárkány belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 57 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A smaragd sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A smaragd sárkány csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 76 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +46 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy Eldaran karkötője [Eldaran karkötője ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy aranytű, egy pular kristály, 2 ezüst karkötő, egy arany és egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. 15970 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1291, sebződés: 281, gyógyulás: 41, összesen: -240 ÉP}
(Továbbmész...) [316,47] Barangolsz az útnélküli pusztában. A repedezett, kiégett földön, a megolvadt kőzetek közt egyetlen fűszálat sem látsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +46 életerő.
(Továbbmész...) [317,46] Folytatod vándorlásodat a Sötét Föld végtelen pusztaságában. Fekete, keserűen maró pára ölel körbe, fojtogató érzés. Mozgást észlelsz oldalról. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy csapat mópat fatty közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy vakító fény varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled vakon tántorog! A szilánk működik (+2 életpont). Mihlanil dobótőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja a mópat fatty puha torát. (6 támadással 227 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel gyengén megütögeted a mópat fatty jobb oldalát. Kritikus ütés! (9 támadással 909 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+45 varázspont.) Möszehát pajzzsal kissé megkarcolgatod a mópat fatty testét. (4 támadással 139 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 75 életpontot sebeztél. Több marást ejt rajtad a 17 mópat fatty csáprágójával. (5 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a mópat fatty nyakát. (7 támadással 601 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+30 varázspont.) {KCC:} Möszehát pajzzsal kissé megkarcolod a mópat fatty fejét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 74 életpontot sebeztél. Marásokat ejt rajtad a 6 mópat fatty. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +46 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 mópat tetemet. 12600 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2057, sebződés: 34, gyógyulás: 11, összesen: -23 ÉP}
m 8 | mozogsz északra |
zip 534 100 | nemes céllal pusztítod az 534. tárgyat 100 pontért |
im | imádkozol |
be 620 | bemész a 620. épületbe |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már fehér glóbusz vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy vakító fény varázslat. Ellenfeled vakon tántorog! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mihlanil dobótőrt hajítasz a másik védtelen testébe. A szörny minden bizonnyal lehelni fog, ezért felkészülsz a Kitérés Művészete harcművész képesség alkalmazására. Elrepül 6 mihlanil dobótőr. Lövedékeiddel perforálod a smaragd drakón testét. (6 támadással 212 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (1 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre támadsz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel néhány helyen meghorzsolod a smaragd drakón fejét. (7 támadással 465 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+23 varázspont.) {HD:} Möszehát pajzzsal kicsit megvágod a smaragd drakón jobb vállát. Kritikus ütés! (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 38 életpontot sebeztél. A smaragd drakón fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Feléd sújt a smaragd drakón a farkával, de elhibázta! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +40 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sárkányfogat. 6426 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 730, sebződés: 14, gyógyulás: 7, összesen: -7 ÉP}
gy 40 | gyógyítás 40 pontért |
gy 40 | gyógyítás 40 pontért |
gy 40 | gyógyítás 40 pontért |
m 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) Az utad folytatása előtt - mielőtt még elfelejtenéd, miket is láttál korábban - térképet rajzolsz a közelmúltban bejárt helyekről.
[315,47] Folytatod vándorlásodat a Sötét Föld végtelen pusztaságában. Szinte érzed a mindenből áradó gonosz lüktetését.
vi 1 1 50 | viselkedésed: 1 1 50 |
le 836 | leveszed/lerakod a 836. tárgyat |
kf 611 | kézbeveszed/felveszed a 611. tárgyat |
h 473 | használod a 473. tárgyat |
* 1. BP: | használod a 163. tárgyat |
* 2. BP: | használod az 1167. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 73. pszi képességet |
* 4. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 10 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 10 pontért |
MEGELŐZŐ ÜTÉS Mindeddig meg voltál győződve róla, hogy képtelenség egyszerre mindkét kézzel harcművész technikát alkalmazni, de természetesen tévedtél. Pusztán fokozott koncentráció, hatalmas tapasztalat, kellő jártasság és egy avatott mester segítsége szükséges ehhez. Ez a villámgyors ütés az ellenfél visszatámadáskor kinyíló védtelenül maradt testrészét célozza. Ha elsajátítod ezt a remek technikát, biztosabban látod majd meg ezeket a jól támadható testtájékokat, és precízen le is csaphatsz azokra, még az ellenfél riposztja előtt. Ez azt jelenti, hogy ezentúl minden harci körben 25% eséllyel megduplázódik a balkezes sebzésed! A képesség permanens. |
A KITÉRÉS MŰVÉSZETE A szörnyek ártalmas lehelete ellen többféle védekezési mód is ismeretes, ám ezek egyike sem méltó egy igazi harcművészhez. A rejtett kolostorban élő szerzetesek mágiával feltöltött ékszerek és csodás védővarázslatok nélkül is képesek elkerülni egy-egy elemésztő sárkányköpetet, légyen az méreg, tűz, vagy sav, egyre megy. A titok nyitja a megfelelő időzítés! Pontosan akkor kell kitérni a lehelet-csóva elől, amikor a szörnyeteg már útjára indította azt, de még nem érte el célját. Ezt az időmorzsát kell ügyesen kihasználni neked is, ha alkalmazni akarod ezt a technikát, és minél magasabb szinten űzöd a harc művészetét, annál hatékonyabb lehetsz. [A játék nyelvére lefordítva ez azt jelenti, hogy (harcművészet szakértelmed - a szörny szintje) * 5%-kal csökken a téged ért leheletek sebzése, ráadásul annak esélye is ugyanennyivel csökken, hogy a szörnyek a leheletükkel elpusztítsák a tárgyaidat.] A képesség 50. szintű harcművészettől sajátítható el. Innentől koncentrálhatsz távolharci technikákra is a kí koncentrációval, a pszi képesség harmadik paraméterének megadásával. Ha elsősorban a Kitérés Művészetét preferálod ezek közül, paraméterként az 50-es, ha inkább a Muo-Tie nyugalma képességet, paraméterként a 40-es számot add meg. Olyan szörnyek ellen, amik nem lehelnek, nem fogod használni ezt a képességet. |
VÁMPÍRTŐR (364. TÁRGY) A vámpírtőr egyike a leghasznosabb fegyvereknek. Korántsem azért, mert olyan könnyű lenne segítségével elbánni akármelyik ellenféllel, hanem azért, mert igen jól védi gazdáját. A tőrbe valamikor egy nagyhatalmú mágus vámpirizáció varázslatot zárt be, amely még mindig működik. Ennek köszönhetően ha a tőrrel megsebzel valakit (de ez csak a tőrre érvényes), akkor te a sebzéstől függően gyógyulsz, úgy mint a vámpirizáció varázslatnál. A tőr szúrófegyver, balkezes fegyverként is használható, a vele okozott sebzés 2D4+3, és képes mágikus lényeket is megsebezni. |
Erő: | 92 (104) | Szint: | 49 | Merészség: | 1/5 | Magasság: | 149 cm |
IQ: | 101 (106) | Támadás: | 87 (91) | Agresszió: | 1 | Testsúly: | 56 kg |
Ügyesség: | 86 (100) | Védekezés: | 109 (118) | Menekülés: | 50 % | Életkor: | 48/53 év |
Egészség: | 91 (102) | Életpont: | 1395/1397 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 98 (114) | Varázspont: | 3058/2926 | Pénz: | 3177 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 77/28 | Pszi pont: | 349/595 | Halhatatlanság: | 7 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 14/17 | ökölvívás: | 47/53 (+3%) | szúrófegyverek: | 20/58 |
vágófegyverek: | 30/84 (+2%) | ütőfegyverek: | 8/71 | lőfegyverek: | 6/46 |
dobófegyverek: | 32/42 (+3%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); mihlanil dobótőr (#599) (2 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
315,47 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 148,87 |
Legfeljebb 110 TU-t válthatsz TVP-re. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 92/69 (+48%) | 2. nyomkövetés: | 115/50 (+9%) | 3. mászás: | 25/50 |
4. csapdakészítés: | 64/17 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 24/38 | 6. gyógyítás: | 92/32 |
7. titkosírás: | 21/92 | 8. felderítés: | 41/24 (+7%) | 9. szörnyidomítás: | 23/33 |
10. teológia: | 159/54 (+5%) | 11. taumaturgia: | 67/13 (+15%) | 12. szerencsejáték: | 9/89 |
13. versengés: | 26/1 | 14. harcművészetek: | 51/45 | 15. zene: | 239/11 |
16. szörnyismeret: | 50/1 | 17. pszi: | 37/49 (+3%) | 18. zárnyitás: | 20/33 |
19. vadászat: | 95/15 | 20. vitalitás: | 26/88 | 21. bányászat: | 39/11 (+3%) |
22. úszás: | 34/18 | 23. főzés: | 41/94 (+10%) | 24. csapatmunka: | 2/18 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 3 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 40 TVP-ért |
készítesz szárnyas hernyót (#69) (max. 5 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), púderkövet (#119) (max. 5 darabot ) |
elfogod gátvakondot (#57) háló-csapdával (#220), szőrös bozsót (#149) hurokcsapdával (#217), sivatagi doareget (#240) fedett veremmel (#219), Tguarkhant (#212) Tguarkhan-csapdával (#356) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 26, max: 50) |
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), massza (#217), szubreális vámpír (#223) (csak egyszer), átokosztó (#372), lidércúr (#252), zombi mágus (#389), lélekorzó (#390), bolyongó lidérc (#388), gonoszok (#988), quwarg királynő (#153), quwarg harcos (#201), élőholt quwarg (#202), kisebb quwarg isten (#213), quwarg nagymester (#214), vadász quwarg (#241), qwarg rohamosztagos (#242), quwarg parafenomén (#248), quwarg felderítő (#299), quwarg szellem (#676), quwarg őrparancsnok (#677), quwarg anyakirálynő (#269), quwarg tűzköpő (#678), ősquwarg (#300), quwarg gigász (#7128) (csak egyszer), Quwaxotix (#961) |
Barátságosság (aktív: 15, max: 50) |
kérődző etra (#368), epokitféreg (#147), ryuku csapásvezető (#778), Ciang Csí (#978), nómenklatúra (#158), bűbájlidérc (#761), kronotapír (#286), szellemdarázs (#481), semlegesek (#989), jók (#990), élőholt mágus (#175), Raia angyala (#333), skarlátdémon (#790), Raia szent lovagja (#239), éjfattyak (#9096) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | gigaököl (#49, 12 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | savhurrikán (#107, 40 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | inst.szingularitás (#129, 20 VP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | a hatalom szava (#196, 50 VP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | Asylux csapdája (#233, 20 VP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | sivatagi vihar (#244, 35 VP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | speciális védelem (#292, 50 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) | sebezhetőség (#366, 50 VP) | klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) |
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) |
analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) | böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
életpajzs (#142, 16 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tűzvihar (#175, 24 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) |
aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +2 vp 8 költség alatt; taumaturgia: +2 vp 8 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | méregsemlegesítés (#14) | láth. észlelése (#78) | égető tekintet (#164) |
harci induló (#443) | tulajdonságpajzs (#26) | szürkeáll. aktiv (#71) | esszenciavédelem (#165) |
esszenciavédelem 2 (#188) | hadiszerencse III (#59) | tárgyvédelem (#178) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
2. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 20) | ||||||
lángcsóva (#31), vakító fény (#43), puha ütés (#60), izomernyesztés (#33), banshee-sikoly (#373), energiafolyam (#136), gyóntatás (#56), háló (#186), Asylux csapdája (#233) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
fehér glóbusz (#47), pszi-acéltorony (#98), hhaar burka (#32), hhaar burka II (#162) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 22, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tisztítótűz (#44) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | tisztítótűz (#44) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
tisztítótűz (#44) | >> | nómenklatúra (#158) | élőholt pozdorja (#134) | >> | csontváz hadúr (#423) | |
energiafolyam (#136) | >> | ősi szellem (#422) | energiafolyam (#136) | >> | kísértetvarázsló (#424) | |
energiafolyam (#136) | >> | szubreális vámpír (#223) | Asylux csapdája (#233) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | |
teljes őrület (#118) | >> | viharóriás (#278) | élőholt pozdorja (#134) | >> | óriás csontváz (#176) | |
energiafolyam (#136) | >> | halálelementál (#279) | gyóntatás (#56) | >> | gonoszok (#988) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 22, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
menekülés (#212) | >> | gonoszok (#988) | védelem tűz ellen (#38) | >> | quwarg tűzköpő (#678) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | jégelementál (#277) | védelem tűz ellen (#38) | >> | tűzelementál (#276) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | Orkhan Thai (#238) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | varkaudar bajnok (#190) | védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) | |
tompítás (#40) | >> | óriás csontváz (#176) | varázsvédelem (#34) | >> | borzalmas varkaudar (#166) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +18 lopás ellen) státusz: OK |
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +13 védettség;) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +45 kg teher) státusz: OK |
ekharion bébi (#768) (építő: +67% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Lássuk, be tudsz-e jutni az Iszonyat Citadellájába: küldd a Semmibe Molgant! |
2.) Bizonyítsd határtalan jóságodat! Egy körben legyél mindenkivel barátságos, úgy, hogy legalább hat kalandozóval találkozol (a táborozás nem számít bele). |
3.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 5) |
HŐSTETTEID |
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 1577, pontszámod: 12606. |
Olimpiai helyezéseid: második hely a 3. kategóriában a XXVII. olimpián. |
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: harmadik hely az 1. kategóriában az I. nyílt olimpián, első hely a Vadászatban az I. nyílt olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) kasztropl. trafó (145) keményebb bicepsz (149) kaszt.kiteljesedés (166) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) sárkánybölcsesség (230) önismeret (236) kritikus ütés (240) tisztelet a mest. (246) a butaság ára (273) harcművész iskolák (317) az élet forrása (337) földmágia (357) a mágia szeretete (393) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK tudatforrás (505) OK tudati gyorsítás (506) OK kőbőr (507) OK varázslómester (508) OK tudatkinézis II (511) OK mentális felfrissülés (512) OK tudati gyorsítás II (513) OK tudati ismétlés (519) OK tudati gyorsítás III (520) OK vakmerőség (526) OK gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 102 TU. szükséges még: 28 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 995 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
6722 | arany (#50) | 1 | fiatalság itala (#473) | 20 | halcsont (#390) | |||
16 | isteni könnycsepp (#260) | 18 | kaja (#2) | 12 | kátrány (#580) | |||
12 | spiritusz (#170) | 18 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | aranytű (#272) | 4 | ezüst karkötő (#158) | 1 | ezüstshuriken (#327) | |||
1 | fekete gyöngy (#99) | 3 | gyöngymangó (#135) | 2 | lótuszvirág (#447) | |||
1 | moa üveggömb (#383) | 3 | mópat tetem (#584) | 1 | pszi kő (#248) | |||
1 | pular kristály (#239) | 1 | sárkányfog (#617) | 11 | sárkánypikkely (#292) | |||
3 | Thargodan esszencia (#328) | 1 | vámpírtőr (#364) |