772. forduló, 774. forduló, Alaron összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2012. dec. 7. 9h:15'
EZ A 796. JÁTÉKHETED, 773. FORDULÓD
797. játékheted kezdete: dec. 12.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
KALANDOZÓ: #1969
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 11

ALARON KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [189,106] koordinátán.
A táborozás 1. napján találkozol Hooligannal. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Tharr leghatalmasabb, halhatatlan főpapja. Egy árnyékpáncélt, egy árnygyűrűt, egy Arsa potrohgyűrűjét, egy bársony övsálat, egy csodálatos nyakláncot, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy draklen csizmát, egy drakolder gyűrűt, egy Élet gyűrűjét, egy értépő sarkantyút, egy Ghudd'zilla kesztyűt, egy Hulcarhud övét, egy Istenek Talizmánját, egy gránit szimbólumot, egy kisebb napkorongot, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy Luthius karkötőjét, egy moa csiptetőt, egy moa köntöst, egy moa nadrágot, egy moa sisakot, egy moa vállapot, egy moa védőmellényt, egy Notermanthi amulettet, egy örökkéval.gyémántját, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy purifikátor övet, egy q. demoralizátort, egy q. végbélnyúlványt, egy quwarg ékkövet, egy quwarg nyakpántot, egy rizspapír-vértet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy Teremtő koronáját és egy tűzhaj diadémet visel. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy Zt'tuzzarxn trófea és egy élőholt drakolder trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Jobb kezében egy Aurgir lándzsáját, bal kezében egy T'vadar tőrét tart. Lőfegyvere egy gnóm nyílpuska. Egy pikkelyes ptog a hátasa. Teherhordója is van: egy bazaltelementál! Szegény állat majd megszakad. Auráját érzékelve máris tudod, semleges jellemű. Társadat elnézve, mozgásából arra következtetsz, hogy ő is harcművész. Igen, már érzed a belőle áramló kí-hullámokat. Valószínűleg ő is érezheti ezt, mert egyszercsak földig hajolva köszönt téged, miközben a következőket hebegi: "Üdvözöllek, nagy tudású mester!". Te is meghajlással köszöntöd őt. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Az 1. napon összeakadsz egy vörös, copfos hajú, zöld szemű törpe nővel. A bőre kreolszínű. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy Amélia köpenyét, egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens kesztyűjét, egy lidérckoronát, egy mithril láncinget, egy natharion gömböt, egy ogre övet, egy ryuku függőt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku karvédőt, egy ryuku nadrágot, egy ryuku vállvédőt, egy Tharr Keresztjét, egy törpe védőgyűrűt és egy tűzúr csizmáját visel. Fegyverzetét egy ongóliant trófea, egy quwarg őrparancsnok trófea és egy Blounther apó trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: Táguló téridő kontinuum. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy szívkeresőt, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy rövid íj. Mentális auráját felismered, semleges jellemű. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Beterp Eszter. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn.
Az 1. napon összefutsz Finderghannal . Tharr főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy fejvadász medált, egy grifftoll kesztyűt, egy gyémántsisakot, egy háború gyűrűjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy hósárkánybőr csizmát, egy két kard szimbólumot, egy koponya gyűrűt, egy lajstrom medált, egy Luthius karkötőjét, egy mihlanil medált, egy olimpiai vasmedált, egy rubin koszorút, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy szerencsetalizmánt, egy szirén köpenyét, egy tükörpáncélt, egy tűztagadót, egy Vlagyimir gyűrűjét és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy élőholt ősmágus trófea és egy kisebb quwarg isten trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: mindent elsöprő hömpölygő ármádia. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy cápafogat tart. Hátasállata egy spagulár! Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Mentális auráját felismered, semlegesnek tűnik. Hatalmasabb vagy ellenfelednél, ezért ő meghajol előtted. "Mester, fogadd őszinte tiszteletemet!" - mondja, miközben földig hajol előtted. Te is mély meghajlással köszöntöd benne a Harcművészt. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. Egy yaurr címer viselő királyi hírnököt látsz feléd lovagolni, majd amikor közel ér hozzád, megszólít:
- Üdvözöllek Alaron! Az Alanori Statisztikai Hivatal szerint a II. quwarg rajzás keleti gödrénél 12606 pontszámot gyűjtöttél az értékelő tudósok szerint. Engedd meg, hogy VI. Borax és a Yaurr Birodalom nevében gratuláljak, és átnyújtsam neked ezt az emlékérmet.
Azzal egy apró csomagot nyújt át, majd egy rövid búcsú után pillanatok alatt eltűnik a gyors hátasával. Izgatottan bontod ki a csomagot: Vajon mi lehet benne? (ld. enc.) Ő Apa Tifusz a Jégmágusok Makker Tréfamestere. Fején bohócsapkát /meleg béléssel/, arcán mosolyt visel. Jobb kezében jégcsapot, bal kezében Jégboros tömlőt tart. Hatalma hóra és jégre épül. Hideg van, vagy csak te fázol? Elég egy mentális pillantás aurájára: színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. Találkozol Lumyr Haleth-el, a Jégmágusok Szövetségének oszlopos tagjával. Körszakállát foltokban zúzmara borítja, bőre deres hatású. Tharr követője, erre enged következtetni az öltözékét díszítő Két Kard szimbólum. Képességeiről a jól látható helyre kitűzött Vlagyimir díj árulkodik. Érzékeled auráját: semleges jellemű. Tisztelettel közeledik feléd, majd kétlépésnyire tőled mélyen meghajol, majd fennhangon köszönt téged. Viszonzod a meghajlást, majd további jó vándorlást kívánsz a másiknak. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Ennivalód fogytán van, elindulsz vadászni, hogy legyen valami vacsorára. Ahogy próbálod becserkészni a kiszemelt vadat, egyszer csak valami különös érzés kerít hatalmába: mintha túlvilági erők töltenék be a levegőt. Megállsz. Monoton mormogásra leszel figyelmes. A hang irányába fordítod a fejed. Egy harcost látsz - imádkozik. Ruháját furcsa szimbólum ékesíti: izzó magmából előtörő gránit monolit. Nagy harcban vehetett részt - árulkodnak a testét borító, vérző sebek. Próbálsz halkan elosonni, nehogy megzavard a meditációban, amikor szemed hirtelen megakad valamin a földön: egy, a sártól alig felismerhető, széttört káosz szimbólum...
Városi pihenésed alatt nem tudtál ellenállni a csábításnak, így meglátogattál egy szerencsejátékbarlangot. Vagy te vagy a világ legszerencsésebb embere, vagy csak nagyon értesz a kockához (esetleg mindkettő), mert ismét 32 arannyal gazdagabban távoztál. Varázserőd regenerálódik. (+396 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+72 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+12 tudatpont.) [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 980.]

* 2. KP: t. energia kisütése: 37
Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-1 TU.] [5 pontot használtál fel, van még 975.]

* 3. KP: elmormolod a 78. varázslatot a 164. varázslatot a 443. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. [-9 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 973.]
Szupersebesen mormolsz. [-25 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 971.]
Fürgén varázsolsz! Érzed, ahogy a harci induló ritmusára mozdul minden izmod (+20 támadás). [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 969.]

* 4. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot a 86. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 967.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 967.]
Gyorsvarázsolsz! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 967.]

* 5. KP: használod a 71. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 962.]

* 6. KP: elmormolod az 1. varázslatot a 165. varázslatot a 188. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 960.]
Fürgén varázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 958.]
Szupersebesen mormolsz. Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 956.]

* 7. KP: használod az 1271. tárgyat
Nincs nálad elég isteni könnycsepp, pedig az feltétlenül szükséges lenne a növény csíráztatásához! [0 pontot használtál fel, van még 956.]

* 8. KP: használod a 841. tárgyat
Használod a varkaudar csészét. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 956.]

* 9. KP: használod az 1101. tárgyat
Használod a Niagren pálcáját. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 956.]

f 299 326 215 kísérletezel a 299. tárggyal a 326. tárggyal a 215. tárggyal
Mint önjelölt feltaláló, lelkiismeretesen látsz hozzá egy új kísérletnek. Lázasan töröd a fejed... Semmi újra nem jöttél rá. [10 pontot használtál fel, van még 946.]

f 298 292 152 kísérletezel a 298. tárggyal a 292. tárggyal a 152. tárggyal
A szokásosnál is intenzívebb fejtörésbe kezdesz, hogy kitalálj valami korszakalkotót. Hosszú idő telik el... A próbálkozás semmi új eredményt nem hozott, legfeljebb egy kis gyomorkorgást. [10 pontot használtál fel, van még 936.]

kt 1595 elkészíted az 1595. tárgyat
Legyártottál 1 illatos rózsaszált. Egészséged TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 906.]

kt 466 elkészíted a 466. tárgyat
Sajnos nincs nálad fekete gyöngy, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy Morgan sipkáját készíthess/gyűjthess.
[0 pontot használtál fel, van még 906.]

kf 466 kézbeveszed/felveszed a 466. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 906.]

m 2 7 8 mozogsz keletre, északnyugatra, északra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[200,112] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Kinyújtott kezeddel elkapsz egy papírlapot, ami épp a szél hátán repült volna el valamerre. A hevenyészve lerótt karakterek között felfedezed Mr. Elem-Elek nevét, meg a hála szót, de ebből sokat nem tudsz összerakni. Hát mindegy, hagyod, hogy a szél továbbrepítse utasát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Elenios hívei emelték. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Sonchus Arvensis, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Oldalt pillantva, meglátsz egy elpusztított gyilkos csalánt. Észreveszel egy elpusztított fekete kaktuszt. Találsz egy Chara-din monolitját.
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Ráismersz a lényre. Egy csataremák. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy vakító fény varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled vakon tántorog! A szilánk működik (+2 életpont). Mihlanil dobótőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 mihlanil dobótőr. Alaposan megsorozod a csataremák testét. (6 támadással 222 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel néhányszor súrolod a csataremák egyik csápját. (10 támadással 880 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+177 életerő). Transzformálsz! (+88 varázspont.) {FM:} Möszehát pajzzsal néhányszor súrolod a csataremák testét. Kritikus ütés! (4 támadással 148 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 82 életpontot sebeztél. Csápjaival a csataremák csapásokat mér a hasadra. (12 támadástól 71 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel néhány helyen meghorzsolod a csataremák testét. (2 támadással 170 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Transzformálsz! (+17 varázspont.) {FM:} Möszehát pajzzsal súrolod a csataremák testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 74 életpontot sebeztél. Csápok szívnak vért a combjaidból. (12 támadástól 75 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Egyet pislantasz, és ellenfeled sehol sincs! El-deus-ex-machinázott, vagy mifene?
A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 1610, sebződés: 146, gyógyulás: 283, összesen: +137 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Még egész friss troll nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek északnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek északra, friss mutáns nyomokat, amelyek nyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, friss troll nyomokat, amelyek keletre, friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [199,111] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Lábad ujjaival megpiszkálsz egy gyanús dudort a földön, minek következtében egy összeaszott törpe feje gördül elő a föld alól. Hamarosan a testét is megtalálod, melynek mellrészéből egy nyelevesztett varkaudar lándzsa áll ki. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Sheran hívei emelték. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy elpusztított gyilkos csalánt. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Odarohansz, és visszarántod a fickót, aki már épp ugrani készült. A troll hangosan bőgni kezd és elpanaszolja tengersok gondját. Te figyelmesen hallgatod, és hosszasan taglalod neki az élet szépségeit. Úgy látszik, ez hatott. Megrázza a kezedet, és újult erővel indul tovább. Hálából azért még neked adja a kötelét, hátha te jobb hasznát veszed. (+2 jóság.)
Találsz egy elpusztított fekete kaktuszt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy varkaudar varázsló. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiafolyam varázslatot lősz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 320 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pusztító végzet varázslat. Semmi eredménye! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
1974 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 320, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Friss alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek keletre, friss törpe nyomokat, amelyek délre, friss törpe nyomokat, amelyek nyugatra, friss árnymanó nyomokat, amelyek délre, friss kobudera nyomokat, amelyek délre, friss mutáns nyomokat, amelyek keletre, friss elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
(láthatatlan észlelése:)
Összeakadsz Picivel . Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Sheran főpapja. Egy Amélia köpenyét, egy Batharak vállemezét, egy csodálatos nyakláncot, egy díszes tunikát, egy drakolder gyűrűt, egy Eldereth kristályt, egy értépő sarkantyút, egy felleggyűrűt, egy gyémántsisakot, egy hoarián bőrnadrágot, egy Khór maszkját, egy kyorg övcsatot, egy Luthius karkötőjét, egy Natharion amulettet, egy örökkéval.gyémántját, egy ősmágus fülbevalóját, egy q. demoralizátort, egy ritualista övet, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy Urgod kesztyűjét, egy varkaudar szimbólumot, egy virág szimbólumot és egy Xanathal karkötőjét visel. Ruházatát egy zafír sárkány trófea, egy Quwaxotix trófea és egy triklem drakolder trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy nitmák pengét tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd goldugar. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Elég egy mentális pillantás aurájára: színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Társadat elnézve, mozgásából arra következtetsz, hogy ő is harcművész. Igen, már érzed a belőle áramló kí-hullámokat. Valószínűleg ő is érezheti ezt, mert egyszercsak földig hajolva köszönt téged, miközben a következőket hebegi: "Üdvözöllek, nagy tudású mester!". Te is meghajlással köszöntöd őt. KÍ tudásod messze meghaladja a másikét. Köszöntitek egymást, aztán tovább.

(Továbbmész...) [199,110] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Látsz egy grok-képződményt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Raia hívei emelték. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Véres Holló. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Kikotrod a golyót, és átadod a gyereknek. Megígéri, hogy máskor jobban fog rá vigyázni. (+2 jóság.)

Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [53 pontot használtál fel, van még 853.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[198,109] Dombos terepre érkeztél. Találsz egy elpusztított kazmárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy olvasztókemencét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (rézdarab) találsz. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy mantikór. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [16 pontot használtál fel, van még 837.]

kt 456 elkészíted a 456. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Egy végső mozdulattal előhívod a var.tárgy készítés varázslatot! Öregedtél 3 évet. Hozzálátsz a mágikus szertartáshoz. Varázskört rajzolsz. Lassan, a megfelelő szavak kíséretében sorban kipakolod a szükséges komponenseket, kialakítva a varázstárgy alakját. Speciális, forrasztómágiákkal egymáshoz passzintod a tökéletes minőségű alkotóelemeket. A tárgy kezd formát ölteni! Kékes szikrázás fut végig rajta, ahogy megtörténik az egybeforradás és a tárgy elnyeri végső alakját a mágikus formulád szerint. Órákig tart a transzformáció, de végül sikeresen befejeződik. Izgatottan kezedbe veszed a tárgyat. Fantasztikus! Tökéletes! Működik! Elégedett vagy a teljesítményeddel. [-300 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. Legyártottál 1 arany pikkelyvértet. Egészséged TF-elődött. [200 pontot használtál fel, van még 637.]

tno 1 2 növeled az 1. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Erősebbnek érzed magad. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Erősebbnek érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 637.]

kf 456 kézbeveszed/felveszed a 456. tárgyat
Lecsatolod a dalebg.kristályvértet, majd magadra öltöd az arany pikkelyvértet. [0 pontot használtál fel, van még 637.]

v 198 191 105 elmormolod a 198. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(198,109) kazmár (#204, belőle készíthető: #205), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), oltár, érclelőhely, mantikór (#769)
(199,110) grok-képződmény (#149), Raia oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), 23. jellempróba
(199,111) Sheran oltár, gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), 50. jellempróba, fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), 255. jellempróba, varkaudar varázsló (#271), Pici (3255. kalandozó)
(200,112) Elenios oltár, művészi porolit (#720), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), Chara-din monolitja (#534), csataremák (#694)

[191,105] A dombságot elhagyod, sűrű erdőbe érkeztél. Felfedeztél egy elpusztított ovimon-bokrot. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Utad során felfedezel egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy térkaput. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy elpusztított gyilkos csalánt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy elpusztított borkonyó cserjét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy elpusztított gránátkaktuszt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy elpusztított rát-fát. Észreveszel egy elpusztított gyöngymangó bokrot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy tűzrakó helyet. A gnóm, aki a tüzet csiholta mesél erről-arról, mi történt vele mostanában, közben megosztja veled finom vacsoráját. Csak úgy falod a grákó krokettet.

Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) troll nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre, friss törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
[-100 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 627.]

v 163 364 67 elmormolod a 163. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A forró energia testedbe áramlik. Egy végső mozdulattal előhívod a dimenzióugrás varázslatot! A táj képe lassan elmosódik, és halványan villódzva egy másik vidék képe tárul szemed elé, ahogy a térkapu megnyílik akaratod parancsára. Egy darabig izgatottan figyeled a jelenséget, de mikor lassan kezd összehúzódni, gyorsan átlépsz rajta.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(191,105) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), tündöklő szobor (#1587), térkapu (#452), oltár, gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), gránátkaktusz (#428, belőle készíthető: #429), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), tűzrakó hely (#1169)

[364,67] A fák között tocsogók, nádasok jelennek meg: a terep mocsarasra vált. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Hasra vágódsz a bűzös latyakban, és reménykedsz. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Ó! Hiszen ez egy lélekelementál. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Oldalt pillantva, meglátsz egy térkaput. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt. Találsz egy mocsári penkét.
[-55 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [15 pontot használtál fel, van még 612.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Szerencsére, tökéletesen egészséges vagy, így nincs szükséged gyógyulásra sem. [0 pontot használtál fel, van még 612.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[363,66] Füves síkságra érkeztél. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Ez nem lehet más, mint egy Raia angyala. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Látsz egy gyilkos csalánt. Észreveszel egy oltárt. Tharr híveié. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Gunymák anyó előtt. Észreveszel egy Chara-din monolitját.

(Továbbmész...) [362,65] Elérkeztél a Thargodanok által megkínzott és kiégetett pusztaság határához. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Gunymák anyó irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy drótszőrű mópat. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Sunyi ellenfeled, egy láthatatlan védekező pszi felrakásával szöszmötöl! Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiafolyam varázslatot. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 324 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy fehérál.roncsolása pszit. Semmi eredménye! (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) Mihlanil dobótőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 mihlanil dobótőr. Lövedékeiddel perforálod a drótszőrű mópat jobb hátsó lábát. (6 támadással 230 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-12 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel párszor megpöccinted a drótszőrű mópat bal középső lábát. (10 támadással 875 életpontot sebezve.) {HD:} Möszehát pajzzsal néhányszor súrolod a drótszőrű mópat ocsmány testét. (4 támadással 146 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. Sajnos nem hatott ellenfeledre. (pszi-acéltorony tette ezt számára lehetővé.) A drótszőrű mópat agyarát a bal combodba döfi. (1 támadástól 115 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-4 erő forduló végéig). Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-8 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel néhányszor súrolod a drótszőrű mópat testét. (3 támadással 243 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal kicsit megvágod a drótszőrű mópat bal oldalát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. Sajnos nem hatott ellenfeledre. (pszi-acéltorony van rajta.) A drótszőrű mópat meglök agyarával. (1 támadástól 72 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-4 erő forduló végéig). A drótszőrű mópat rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-12 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól.
A drótszőrű mópat most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +45 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 14 drótszőrt. Eldobod az értéktelenné vált Quwaxotix trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő drótszőrű mópat trófeát. 16800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1851, sebződés: 293, gyógyulás: 56, összesen: -237 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [361,64] Változik a terep: sűrű erdőben vagy. Az évszázados fák hangulata Rád is átragad.

Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy régészeti lelőhelyet. Az egyik földhalom tetején mintha arany fénye csillant volna! Észreveszel egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Analotha irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Épp virágzik! [álompor ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] Begyűjtesz 1 álomport. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy égig érő pálmát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy csillezsályát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy borkonyó cserjét. Oldalt pillantva, meglátsz egy fekete kaktuszt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megvizsgálod a talajt. Még egész friss kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [48 pontot használtál fel, van még 564.]

m 6 1 mozogsz nyugatra, északkeletre
[360,64] Lakott területre érkeztél. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Qvill városa innét baromi messze fekszik...-Lüke " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy nekrofunt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy főutcát. Bargvundgandendi még mindig itt téblábol a városban. Ezek szerint nem talált alkalmas csapatot a sárkányvár kifosztására. Ismét elgondolkodsz rajta, hogy talán mégis csak érdemes lenne többedmagaddal ellátogatni arra a helyre. (4. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen keletre 84, délre 48 mérföldre teljesítheted.) Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Vándor, figyelmezz lépteidre, a város az Ördögi Kör védelme alatt áll! " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 12 aranyat.

A következő épületeket látod: egy fegyvermester háza (686. épület.), egy Trikornis Futárszolgálat (746. épület.), egy Ördögi Kör (747. épület.) és egy maffia bank (748. épület.). Ráakadsz néhány elszórt tárgyra: 28 mákrózsa virág. Magadhoz veszed őket.

(Továbbmész...) [361,63] Elérkeztél a Thargodanok által megkínzott és kiégetett pusztaság határához.

Észreveszel egy Thargodan tábort. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Alaposan körülnézel a földön. Friss kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [32 pontot használtál fel, van még 532.]

kut 60 kutatsz 60 pontért
Nyilvánvaló, hogy könnyedén legyűrheted a Thargodanokat. Azonnal támadsz. Fegyvereddel már az első csapásra készülsz. A Thargodanok gyűlölködő pillantással fordulnak feléd. Egy Orkhan Thai jön feléd.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem tűz ellen varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled fehér glóbusz varázslattal készül a csatára. Egy energiafolyam varázslatot dobsz ellenfeledre. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 327 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzeső. Semmi eredménye! (mivel védelem tűz ellen van rajtad.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy pszi kő. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2814 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 327, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

A Thargodanok acsarogva alkotnak egy nagyobb kört körülötted. Kihasználod a pillanatnyi szünetet, és felragadsz a földről egy hátizsákot, nyilván egy szerencsétlenül járt kalandozóé. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy fabontó [fabontó ládikóba-> (310,64)-> 5 arany, -2 ÉP] és 7 arany. Egy lidérckirály védelmezi a vadászterületét.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A szilánk működik (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mihlanil dobótőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 mihlanil dobótőr. Pár lövedéked átjárja a lidérckirály testét. (6 támadással 234 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Elszántan a másikra támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel párszor súrolva eltalálod a lidérckirály csuklyáját. (7 támadással 594 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+59 varázspont.) {FM:} Möszehát pajzzsal épp hogy megvágod a lidérckirály bal karját. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) A seb azonnal beforr! A lidérckirály csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A lidérckirály összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7392 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 829, sebződés: 30, gyógyulás: 8, összesen: -22 ÉP}

Parancsszó hangzik hátulról, és most egy nagyobb ellenfél lép eléd. Kihívón nézel a Thargodanokra: "ki a következő, aki meg akar halni?" Egy lidérckirály támad rád.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mihlanil dobótőrt hajítasz a másik védtelen testébe. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 6 mihlanil dobótőr. Pár lövedéked átjárja a lidérckirály testét. (6 támadással 214 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel néhány helyen meghorzsolod a lidérckirály testét. Kritikus ütés! (6 támadással 576 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+57 varázspont.) Möszehát pajzzsal épp hogy eltalálod a lidérckirály jobb oldalát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) A seb azonnal beforr! A lidérckirály néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A lidérckirály még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7392 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 791, sebződés: 39, gyógyulás: 10, összesen: -29 ÉP}

A kisebb Thargodanok menekülnek. Itt az idő, hogy szembenézz a táborparancsnokkal. Egy ezerszemű bestia támad rád. Rettegve, sikoltozva menekülsz. Alaposan körbevizsgálódsz. A munkád eredménytelen: nem találtál eldobott/rejtett tárgyakat. [60 pontot használtál fel, van még 472.]

m 4 mozogsz délre
[361,64] Változik a terep: sűrű erdőben vagy.

Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy régészeti lelőhelyet. Igazi profi munka folyik itt az ásatásoknál! Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Analotha hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Felfedeztél egy álomvirágot. Épp virágzik! [álompor ládikóba-> (310,64)-> 1 arany, -2 ÉP] Begyűjtesz 1 álomport. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy égig érő pálmát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy csillezsályát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy borkonyó cserjét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy fekete kaktuszt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Találsz néhány eldobott tárgyat: 4 teriád féreg. Magadhoz veszed őket. Nocsak, itt van valami érdekes! Friss kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [16 pontot használtál fel, van még 456.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (5 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 456.]

ep 146 150 építed a 146. tárgyat 150 pontért
Ehhez sajnos nem megfelelő terepen vagy. [0 pontot használtál fel, van még 456.]

h 141 használod a 141. tárgyat
Hosszú keresés után sem találsz oltárt, amelynél imádkozhatnál. [0 pontot használtál fel, van még 456.]

* 1. BP: használod a 163. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 451.]

* 2. BP: használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. 2718 tapasztalati pontot kaptál. [1 pontot használtál fel, van még 450.]

* 3. BP: használod a 73. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi fejlesztés pszi képességet. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 440.]

* 4. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmormoltad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 440.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 249 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 400.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Sian-no-csung, az ősi kobudera bölcs útmutatásai alapján szervezetedet megedző gyakorlatokba kezdesz. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 209 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 360.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 169 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 320.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 129 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 280.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 89 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 240.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 49 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 200.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+0 gonoszság.) Lassan visszatér az erő bénult tagjaidba. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 1, 3, 21.
Küzdelmes kalandjaid után megpihensz táborhelyeden, és felkészülsz a Szertartásra, melyet talán még őseid sem ismertek... ám hiába próbálsz tudatod legmélyére férkőzni, hogy meríts az Élet Forrásából, valami megakadályoz ebben... Figyelem: 2 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját töm magába az ekharion bébi. 3 kaját fal föl a sivatagi doareg. 8 kaját nyel le a tüskés gigaféreg. 3 kaját bezabál az ezoterikus mardel. Lestrapálva a nap eseményeitől, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 780 pontot. A következő körben tehát 980 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


QUWARGPUSZTÍTÓ ÉREM (2086. TÁRGY)
A quwarg rajzás irigyelt hőseinek adományozott érdemérem. Azok kaphatták meg, akik az öt quwarg rajzás egyikében oly sok quwargot pusztítottak el, hogy Ghallaszerte ismert lett a nevük. Maga az érdemérem egy arany érme, melyre egy elpusztított quwarg van vésve. Ha kitűzöd (nem foglalja a helyet más kitűződ elől), a ráolvasott mágiától elönt a bátorság (+3 támadás, +20 max. ÉP), ellenségeiden pedig eluralkodik a félelem (-3 szerencse a varázslataid ellen). Természetesen egy ilyen kitüntetést sosem adnál át másnak.

KARAKTERLAP

Alaron, egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű kobudera férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Raia halandók felett uralkodó helyettese vagy. A Sziklaöklök (#9144) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 773. fordulód.

Erő: 92 (106) Szint: 49 Merészség: 5/5 Magasság: 149 cm
IQ: 101 (105) Támadás: 86 (90) Agresszió: 5 Testsúly: 56 kg
Ügyesség: 86 (101) Védekezés: 110 (119) Menekülés: 50 % Életkor: 48/56 év
Egészség: 89 (100) Életpont: 1371/1373 Jellem: jó (777) Tul. pont: 0
Szerencse: 98 (114) Varázspont: 3022/2225 Pénz: 16172 arany Kép. pont: 7
Tudatpont: 77/42 Pszi pont: 349/527 Halhatatlanság: 7 % EFejl: 30
Eddig összesen 6251 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 39090 TP-t kaptál. Jelenleg 18209498 TP-d van. A következő szinthez még 1790502 TP szükséges. Trófeáid: ősöreg góliát, drótszőrű mópat, triklem drakolder. A 726. fordulódban 79328 arany került a bankszámládra. 97970 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 14/17 ökölvívás: 47/42 (+1%) szúrófegyverek: 20/58
vágófegyverek: 30/80 ütőfegyverek: 8/71 lőfegyverek: 6/46
dobófegyverek: 32/33 (+1%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); mihlanil dobótőr (#599) (2 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
361,64 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 148,87
Legfeljebb 110 TU-t válthatsz TVP-re.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 91/9 (+48%) 2. nyomkövetés: 114/99 (+41%) 3. mászás: 25/50
4. csapdakészítés: 63/93 (+6%) 5. csapdaészlelés: 24/38 6. gyógyítás: 91/86
7. titkosírás: 21/92 8. felderítés: 41/17 (+7%) 9. szörnyidomítás: 23/33
10. teológia: 159/29 (+6%) 11. taumaturgia: 59/57 (+18%) 12. szerencsejáték: 9/89
13. versengés: 26/1 14. harcművészetek: 48/45 15. zene: 239/11
16. szörnyismeret: 50/1 17. pszi: 37/32 (+4%) 18. zárnyitás: 20/33
19. vadászat: 95/15 20. vitalitás: 26/88 21. bányászat: 38/94 (+1%)
22. úszás: 34/18 23. főzés: 41/54 (+10%) 24. csapatmunka: 2/18

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 3

FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet)
deus ex machinád 0 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 40 TVP-ért
készítesz szárnyas hernyót (#69) (max. 5 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), púderkövet (#119) (max. 5 darabot )
elfogod gátvakondot (#57) háló-csapdával (#220), szőrös bozsót (#149) hurokcsapdával (#217), sivatagi doareget (#240) fedett veremmel (#219), Tguarkhant (#212) Tguarkhan-csapdával (#356)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 26, max: 50)
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), massza (#217), szubreális vámpír (#223) (csak egyszer), átokosztó (#372), lidércúr (#252), zombi mágus (#389), lélekorzó (#390), bolyongó lidérc (#388), gonoszok (#988), quwarg királynő (#153), quwarg harcos (#201), élőholt quwarg (#202), kisebb quwarg isten (#213), quwarg nagymester (#214), vadász quwarg (#241), qwarg rohamosztagos (#242), quwarg parafenomén (#248), quwarg felderítő (#299), quwarg szellem (#676), quwarg őrparancsnok (#677), quwarg anyakirálynő (#269), quwarg tűzköpő (#678), ősquwarg (#300), quwarg gigász (#7128) (csak egyszer), Quwaxotix (#961)
Barátságosság (aktív: 14, max: 50)
kérődző etra (#368), epokitféreg (#147), ryuku csapásvezető (#778), Ciang Csí (#978), nómenklatúra (#158), bűbájlidérc (#761), kronotapír (#286), szellemdarázs (#481), semlegesek (#989), jók (#990), élőholt mágus (#175), Raia angyala (#333), skarlátdémon (#790), Raia szent lovagja (#239)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) gigaököl (#49, 12 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) savhurrikán (#107, 40 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) inst.szingularitás (#129, 20 VP) var.tárgy készítés (#153, 300 VP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) a hatalom szava (#196, 50 VP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) Asylux csapdája (#233, 20 VP)
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
speciális védelem (#292, 50 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP)
sebezhetőség (#366, 50 VP) klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP)
oldás (#372, 15 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP) analízis (#375, 6 VP, 2 TVP)
böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP)
életpajzs (#142, 16 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP) égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP)
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) tűzvihar (#175, 24 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 18 VP)
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP)
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) menekülés (#212, 12 VP)
aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) armageddon (#218, 100 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +2 vp 8 költség alatt; taumaturgia: +2 vp 8 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) méregsemlegesítés (#14) láth. észlelése (#78) égető tekintet (#164)
harci induló (#443) tulajdonságpajzs (#26) szürkeáll. aktiv (#71) esszenciavédelem (#165)
esszenciavédelem 2 (#188) hadiszerencse III (#59) tárgyvédelem (#178) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
2. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 20)
lángcsóva (#31), vakító fény (#43), puha ütés (#60), izomernyesztés (#33), banshee-sikoly (#373), energiafolyam (#136), gyóntatás (#56), háló (#186), Asylux csapdája (#233)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20)
fehér glóbusz (#47), pszi-acéltorony (#98), hhaar burka (#32), hhaar burka II (#162)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 22, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
tisztítótűz (#44) >> borzalmas varkaudar (#166) tisztítótűz (#44) >> autentikus vámpír (#154)
tisztítótűz (#44) >> nómenklatúra (#158) élőholt pozdorja (#134) >> csontváz hadúr (#423)
energiafolyam (#136) >> ősi szellem (#422) energiafolyam (#136) >> kísértetvarázsló (#424)
energiafolyam (#136) >> szubreális vámpír (#223) Asylux csapdája (#233) >> kisebb quwarg isten (#213)
teljes őrület (#118) >> viharóriás (#278) élőholt pozdorja (#134) >> óriás csontváz (#176)
energiafolyam (#136) >> halálelementál (#279) gyóntatás (#56) >> gonoszok (#988)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 22, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
menekülés (#212) >> gonoszok (#988) védelem tűz ellen (#38) >> quwarg tűzköpő (#678)
fehér glóbusz (#47) >> jégelementál (#277) védelem tűz ellen (#38) >> tűzelementál (#276)
védelem tűz ellen (#38) >> Orkhan Thai (#238) védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)
fehér glóbusz (#47) >> varkaudar bajnok (#190) védelem tűz ellen (#38) >> ongóliant (#159)
tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176) varázsvédelem (#34) >> borzalmas varkaudar (#166)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +18 lopás ellen) státusz: OK
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +13 védettség;) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +45 kg teher) státusz: OK
ekharion bébi (#768) (építő: +67% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Lássuk, be tudsz-e jutni az Iszonyat Citadellájába: küldd a Semmibe Molgant!
2.) Bizonyítsd határtalan jóságodat! Egy körben legyél mindenkivel barátságos, úgy, hogy legalább hat kalandozóval találkozol (a táborozás nem számít bele).
3.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 5)

HŐSTETTEID
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 1577, pontszámod: 12606.
Olimpiai helyezéseid: második hely a 3. kategóriában a XXVII. olimpián.
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: harmadik hely az 1. kategóriában az I. nyílt olimpián, első hely a Vadászatban az I. nyílt olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kasztropl. trafó (145)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
tisztelet a mest. (246)
a butaság ára (273)
harcművész iskolák (317)
az élet forrása (337)
földmágia (357)
a mágia szeretete (393)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) OK
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
vakmerőség (526) OK
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 51 TU. szükséges még: 79 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1550 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
143 arany (#50) 1 arx formázó minta (#298) 5 isteni könnycsepp (#260)
20 kaja (#2) 49 mákrózsa virág (#56) 30 pirkit (#153)
15 sárkánypikkely (#292) 5 spiritusz (#170) 15 vasérc (#152)
8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 arany pikkelyvért (#456) 14 drótszőr (#37) 1 illatos rózsaszál (#1595)
1 kötél (#92) 3 mocsári penke (#148) 1 pszi kő (#248)
4 teriád féreg (#1276) 1 Thargodan esszencia (#328)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(360,64) fegyvermester háza (#686), Trikornis Futárszolgálat (#746), Ördögi Kör (#747), maffia bank (#748), nekrofun (#173), főutca (#399), 4. többszemélyes kaland, 15. többszemélyes kaland
(361,63) Thargodan tábor (#588), Chara-din monolitja (#534), Orkhan Thai (#238), lidérckirály (#316)
(361,64) oltár, szent tölgyfa (#393), régészeti lelőhely (#1208), tündöklő szobor (#1587), művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), égig érő pálma (#1689, belőle készíthető: #1690), csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578)
(362,65) Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), Chara-din rúnaköve, drótszőrű mópat (#426)
(363,66) Raia angyala (#333), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), Tharr oltár, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534)
(364,67) lélekelementál (#319), térkapu (#452), nekrofun (#173), mocsári penke (#148)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Az Átok képesség nem rakható rá olyan karakterre, aki az előző két fordulójában kapott már Átkot. Hasonlóan változott az Aranyburok is.

Üzenet küldése a karakternek