Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2012. nov. 21. 9h:27' EZ A 784. JÁTÉKHETED, 767. FORDULÓD 785. játékheted kezdete: nov. 28. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 23 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1969 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 2. KP: | t. energia kisütése: 37 |
* 3. KP: | elmormolod a 78. varázslatot a 164. varázslatot a 443. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot a 86. varázslatot |
* 5. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 6. KP: | elmormolod az 1. varázslatot a 165. varázslatot a 188. varázslatot |
* 7. KP: | használod az 1271. tárgyat |
* 8. KP: | használod a 841. tárgyat |
* 9. KP: | használod az 1101. tárgyat |
p 112 | használod a 112. pszi képességet |
m 2 | mozogsz keletre |
kut 30 | kutatsz 30 pontért |
m 6 | mozogsz nyugatra |
A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Ellenfeled vakon tántorog! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy izomernyesztés varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy puha ütés. A támadása szerencsére hatástalan volt. Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agybénítás pszit. Szerencsére nem hatott rád. (köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mihlanil dobótőrt ragadva megsorozod ellenfeledet. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 mihlanil dobótőr. Lövedékeiddel perforálod az őrjáratozó katona fejét. (6 támadással 221 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel párszor megpöccinted az őrjáratozó katona jobb oldalát. (10 támadással 856 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+172 életerő). Transzformálsz! (+85 varázspont.) {FM:} Möszehát pajzzsal súrolod az őrjáratozó katona bal lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 81 életpontot sebeztél. A 10 őrjáratozó katona megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (9 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. A 10 őrjáratozó katona szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy pular kristály és egy ezüst karkötő. 8400 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 1194, sebződés: 63, gyógyulás: 191, összesen: +128 ÉP}
im | imádkozol |
h 78 | használod a 78. tárgyat |
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [186,106] Még mindig a városban vagy. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 13 aranyat. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Egy csapat őrjáratozó katona nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Itt csata lesz.
Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Ellenfeled vakon tántorog! A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy izomernyesztés varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy puha ütés varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agybénítás pszi hatás. A támadása szerencsére hatástalan volt. (pszi-acéltorony védett meg.) Mihlanil dobótőrt hajítasz a másik védtelen testébe. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 6 mihlanil dobótőr. Pár lövedéked átjárja az őrjáratozó katona testét. Kritikus ütés! (6 támadással 288 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel gyengén megütögeted az őrjáratozó katona bal oldalát. (6 támadással 715 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+71 varázspont.) {GYD:} Möszehát pajzzsal kicsit megvágod az őrjáratozó katona testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 75 életpontot sebeztél. Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. A 8 őrjáratozó katona összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> 30 arany, -2 ÉP]. 8400 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1114, sebződés: 34, gyógyulás: 5, összesen: -29 ÉP}
(Továbbmész...) [185,106] Továbbmész a város utcáján. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nekrofunt. Nocsak, egy quwarg! Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 11 aranyat.
m 3 | mozogsz délkeletre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy vakító fény varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled vakon tántorog! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy energiafolyam varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mihlanil dobótőrt ragadva megsorozod ellenfeledet. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 6 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló jobb oldalát. (6 támadással 228 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel megpöccinted az őrült varázsló testét. Kritikus ütés! (1 támadással 98 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) {HD:} Möszehát pajzzsal épp hogy megvágod az őrült varázsló törékeny testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 96 életpontot sebeztél. Az őrült varázsló csapása csak a levegőt találja. Az őrült varázsló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 csuklyavirág [csuklyavirág ládikóba-> 2 arany, -2 ÉP] és 2 púderkő. 2121 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 458, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}
h 78 | használod a 78. tárgyat |
gy 40 | gyógyítás 40 pontért |
m 3 6 6 | mozogsz délkeletre, nyugatra, nyugatra |
Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Egy vakító fény varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled vakon tántorog! Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy izomernyesztés varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy puha ütés. Semmi eredménye! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agybénítás pszi hatás. Szerencsére nem hatott rád. (köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) Mihlanil dobótőrt hajítasz a másik védtelen testébe. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 mihlanil dobótőr. Lövedékeiddel perforálod az őrjáratozó katona nyakát. (6 támadással 230 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel párszor súrolva eltalálod az őrjáratozó katona jobb oldalát. (9 támadással 787 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+78 varázspont.) {FM:} Möszehát pajzzsal kicsit megvágod az őrjáratozó katona testét. Kritikus ütés! (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 58 életpontot sebeztél. Bár ügyesen védekezel, a 9 őrjáratozó katona sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (9 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> 14 arany, -2 ÉP] és 5 arany. 8400 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1111, sebződés: 59, gyógyulás: 10, összesen: -49 ÉP}
(Továbbmész...) [186,108] Még mindig a városban vagy. Egy lovas vágtat végig az utcán, szinte fellöki a bámészkodó járókelőket. Egy zászlót lobogtat, és közben kiabál:
- Segítség! Ellenség közeledik, minden fegyverforgatóra szükség van! (41. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 3, délre 39 mérföldre teljesítheted.)
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 14 aranyat. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy őrült varázsló közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy vakító fény varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled vakon tántorog! Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy tűzvihar varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 33 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Semmi eredménye! Teli erőből mihlanil dobótőrt dobsz az ellenfeledre. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló testét. (6 támadással 225 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy kék orchidea [kék orchidea ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és 2 sallank karom [sallank karom ládikóba-> 4 arany, -2 ÉP]. 2121 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 225, sebződés: 37, gyógyulás: 4, összesen: -33 ÉP}
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[202,111] Szűnni nem akar a zöld síkság. Körbepillantva, több óriási méretű quwarg bolyt is megpillantasz. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Felismered a közeledőt. Csak egy ősdentor. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy vakító fény. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. Ellenfeled vakon tántorog! A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Mihlanil dobótőrt hajítasz a másik védtelen testébe. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 6 mihlanil dobótőr. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel néhány helyen meghorzsolod az ősdentor bal lábát. (7 támadással 598 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+59 varázspont.) {FM:} Möszehát pajzzsal épp hogy megvágod az ősdentor testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) A seb azonnal beforr! Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 65 életpontot sebeztél. Félrehajolsz, de az ősdentor karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Az ősdentor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 dentor bőrt. 3570 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 664, sebződés: 9, gyógyulás: 6, összesen: -3 ÉP}
vv 79 173 | elmormolod a 79. varázslatot a 173. varázslatot |
m 8 | mozogsz északra |
zip 534 100 | nemes céllal pusztítod az 534. tárgyat 100 pontért |
m 2 | mozogsz keletre |
v 96 189 106 | elmormolod a 96. varázslatot |
[189,106] Lakott területre érkeztél. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy csodák kútját. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 13 aranyat.
gyk 28 50 | gyakorolsz a 28. tárggyal 50 pontért |
gyk 28 50 | gyakorolsz a 28. tárggyal 50 pontért |
h 949 190 | használod a 949. tárgyat |
h 1096 | használod az 1096. tárgyat |
* 1. BP: | használod a 163. tárgyat |
* 2. BP: | használod az 1167. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 73. pszi képességet |
* 4. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled vakon tántorog! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pszi ragyogás varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiafolyam varázslat. Semmi hatás! Teli erőből mihlanil dobótőrt dobsz az ellenfeledre. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 6 mihlanil dobótőr. Pár lövedéked átjárja az őrült varázsló testét. (6 támadással 214 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy téfea-agy és egy karbin plazma. 2121 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 214, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 17 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 17 pontért |
AZ ELME HATALMA (123. PSZI KÉPESSÉG) Az Elme Hatalma az Elme Fölényének továbbfejlesztett változata. Hatására mentális varázslataid célpontjai kapnak -11 -et mentális mentődobásaikra a teljes fordulód időtartamára. Létrehozására 5 TVP-t és 15 pszi pontot kell elköltened, hatása nem adódik össze az Elme Fölényével. |
Erő: | 88 (104) | Szint: | 48 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 149 cm |
IQ: | 101 (107) | Támadás: | 85 (89) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 56 kg |
Ügyesség: | 86 (103) | Védekezés: | 121 (130) | Menekülés: | 50 % | Életkor: | 48/53 év |
Egészség: | 88 (101) | Életpont: | 1355/1383 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 98 (116) | Varázspont: | 2930/1220 | Pénz: | 15414 arany | Kép. pont: | 7 |
Tudatpont: | 77/31 | Pszi pont: | 349/407 | Halhatatlanság: | 7 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 14/17 | ökölvívás: | 46/98 (+5%) | szúrófegyverek: | 20/58 |
vágófegyverek: | 30/59 (+3%) | ütőfegyverek: | 8/71 | lőfegyverek: | 6/46 |
dobófegyverek: | 31/97 (+2%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); mihlanil dobótőr (#599) (2 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
189,106 mezőn táborozol |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 203,110 |
Kedvenc táborhely: 148,87 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 90/45 | 2. nyomkövetés: | 112/11 (+4%) | 3. mászás: | 25/50 |
4. csapdakészítés: | 63/57 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 24/38 | 6. gyógyítás: | 90/71 |
7. titkosírás: | 21/92 | 8. felderítés: | 41/10 (+17%) | 9. szörnyidomítás: | 23/33 |
10. teológia: | 154/64 (+5%) | 11. taumaturgia: | 59/1 (+8%) | 12. szerencsejáték: | 9/89 |
13. versengés: | 26/1 | 14. harcművészetek: | 48/45 | 15. zene: | 231/97 (+224%) |
16. szörnyismeret: | 50/1 | 17. pszi: | 37/7 (+7%) | 18. zárnyitás: | 20/33 |
19. vadászat: | 95/15 | 20. vitalitás: | 26/88 | 21. bányászat: | 38/93 |
22. úszás: | 34/18 | 23. főzés: | 41/14 | 24. csapatmunka: | 2/18 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 3 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen (220+ koordináta feletti területeken 0 mezre) |
totem 50% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 40 TVP-ért |
készítesz szárnyas hernyót (#69) (max. 5 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), púderkövet (#119) (max. 5 darabot ) |
elfogod gátvakondot (#57) háló-csapdával (#220), szőrös bozsót (#149) hurokcsapdával (#217), sivatagi doareget (#240) fedett veremmel (#219), Tguarkhant (#212) Tguarkhan-csapdával (#356) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 26, max: 50) |
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), massza (#217), szubreális vámpír (#223) (csak egyszer), átokosztó (#372), lidércúr (#252), zombi mágus (#389), lélekorzó (#390), bolyongó lidérc (#388), gonoszok (#988), quwarg királynő (#153), quwarg harcos (#201), élőholt quwarg (#202), kisebb quwarg isten (#213), quwarg nagymester (#214), vadász quwarg (#241), qwarg rohamosztagos (#242), quwarg parafenomén (#248), quwarg felderítő (#299), quwarg szellem (#676), quwarg őrparancsnok (#677), quwarg anyakirálynő (#269), quwarg tűzköpő (#678), ősquwarg (#300), quwarg gigász (#7128) (csak egyszer), Quwaxotix (#961) |
Barátságosság (aktív: 14, max: 50) |
kérődző etra (#368), epokitféreg (#147), ryuku csapásvezető (#778), Ciang Csí (#978), nómenklatúra (#158), bűbájlidérc (#761), kronotapír (#286), szellemdarázs (#481), semlegesek (#989), jók (#990), élőholt mágus (#175), Raia angyala (#333), skarlátdémon (#790), Raia szent lovagja (#239) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | gigaököl (#49, 12 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | savhurrikán (#107, 40 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | inst.szingularitás (#129, 20 VP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | a hatalom szava (#196, 50 VP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | Asylux csapdája (#233, 20 VP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
speciális védelem (#292, 50 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) |
sebezhetőség (#366, 50 VP) | klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) |
oldás (#372, 15 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) |
böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
életpajzs (#142, 16 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tűzvihar (#175, 24 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) |
aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +2 vp 8 költség alatt; taumaturgia: +2 vp 8 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | méregsemlegesítés (#14) | láth. észlelése (#78) | égető tekintet (#164) |
harci induló (#443) | tulajdonságpajzs (#26) | szürkeáll. aktiv (#71) | esszenciavédelem (#165) |
esszenciavédelem 2 (#188) | hadiszerencse III (#59) | tárgyvédelem (#178) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
2. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 20) | ||||||
lángcsóva (#31), vakító fény (#43), puha ütés (#60), izomernyesztés (#33), banshee-sikoly (#373), energiafolyam (#136), gyóntatás (#56), háló (#186), Asylux csapdája (#233) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
fehér glóbusz (#47), pszi-acéltorony (#98), hhaar burka (#32), hhaar burka II (#162) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 22, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tisztítótűz (#44) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | tisztítótűz (#44) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
tisztítótűz (#44) | >> | nómenklatúra (#158) | élőholt pozdorja (#134) | >> | csontváz hadúr (#423) | |
energiafolyam (#136) | >> | ősi szellem (#422) | energiafolyam (#136) | >> | kísértetvarázsló (#424) | |
energiafolyam (#136) | >> | szubreális vámpír (#223) | Asylux csapdája (#233) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | |
teljes őrület (#118) | >> | viharóriás (#278) | élőholt pozdorja (#134) | >> | óriás csontváz (#176) | |
energiafolyam (#136) | >> | halálelementál (#279) | gyóntatás (#56) | >> | gonoszok (#988) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 22, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
menekülés (#212) | >> | gonoszok (#988) | védelem tűz ellen (#38) | >> | quwarg tűzköpő (#678) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | jégelementál (#277) | védelem tűz ellen (#38) | >> | tűzelementál (#276) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | Orkhan Thai (#238) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | varkaudar bajnok (#190) | védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) | |
tompítás (#40) | >> | óriás csontváz (#176) | varázsvédelem (#34) | >> | borzalmas varkaudar (#166) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +16 lopás ellen) státusz: OK |
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +11 védettség;) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
ekharion bébi (#768) (építő: +65% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Lássuk, be tudsz-e jutni az Iszonyat Citadellájába: küldd a Semmibe Molgant! |
2.) Bizonyítsd határtalan jóságodat! Egy körben legyél mindenkivel barátságos, úgy, hogy legalább hat kalandozóval találkozol (a táborozás nem számít bele). |
3.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 4) |
HŐSTETTEID |
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 1461, pontszámod: 11893. |
Olimpiai helyezéseid: második hely a 3. kategóriában a XXVII. olimpián. |
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: harmadik hely az 1. kategóriában az I. nyílt olimpián, első hely a Vadászatban az I. nyílt olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) kasztropl. trafó (145) keményebb bicepsz (149) kaszt.kiteljesedés (166) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) sárkánybölcsesség (230) önismeret (236) kritikus ütés (240) tisztelet a mest. (246) a butaság ára (273) harcművész iskolák (317) az élet forrása (337) földmágia (357) a mágia szeretete (393) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK tudatforrás (505) OK tudati gyorsítás (506) OK kőbőr (507) OK varázslómester (508) OK tudatkinézis II (511) OK mentális felfrissülés (512) OK tudati gyorsítás II (513) OK tudati ismétlés (519) OK tudati gyorsítás III (520) OK vakmerőség (526) belefejlesztettél: 277 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 62 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
10 | isteni könnycsepp (#260) | 23 | mákrózsa virág (#56) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
269 | arany (#50) | 1 | dentor bőr (#551) | 1 | ezüst karkötő (#158) | |||
1 | karbin plazma (#199) | 2 | lótuszvirág (#447) | 2 | púderkő (#119) | |||
1 | pular kristály (#239) | 1 | téfea-agy (#172) | 153 | víz (#27) |